کلاهبرداری حرف آخر | حقیقت یا دروغ مافیای کنکور و معتبر بودن موسسه ؟! ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
۱۴۰۳/۳/۱۵ سه شنبه
(5)
(1)
کلاهبرداری حرف آخر | حقیقت یا دروغ مافیای کنکور و معتبر بودن موسسه ؟!
کلاهبرداری حرف آخر | حقیقت یا دروغ مافیای کنکور و معتبر بودن موسسه ؟!
  • حرف آخر چیست؟ کلاهبرداری 1403 حقیقت یا دروغ موسسات آموزشی غیر دولتی !!!

کلاهبرداری حرف آخر ! موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر از سال 1390 فعالیت خود را به عنوان تولید کننده منابع کمک درسی پیش رفته توسط آقای عبدالرضا منتظری بزرگترین دبیر ریاضی کشور و با دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح، با مدیریت صحیح ایشان با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری فعالیت علمی خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت شروع کرد نمود و پا میدان آموزش نوین گذشت؛ "حرف آخر"، از بزرگ ترین و شناخته شده ترین مراکز آموزشی کل کشور است که در شهر تهران تاسیس گردیده.


حقیقت موسسه حرف اخر مرجع کاملا هدفمند و منبع و همچنین مجموعه بزرگ ارائه محصولات استاندارد کنکوری است هر ساله با ارایه بسته های با قدرت روز افزون و بروز، راه رسیدن به موفقیت در آزمون سراسری را برای داوطلبین بسیار هموار کرده. هدف اصلی فعالیت ما کمک به موفقیت دانش آموزان است تا بتوانند با استفاده از تدریس های عالی اساتید ما، برنامه، مشاوره تحصیلی ویژه (Curriculum counseling of the Institute of the Harfe Akhar) بتوانند در رشته و دانشگاه برتر کشور قبول بشوند


باید بدانید این انیستیتیو تا به امروزه طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده، در چند سال گذشته محبوبیت و نتایج درخشانی را به همراه داشته است و همچنین مفتخریم که سال ها توانسته ایم بطور ویژه رضایت دانش آموزان با والدین را کسب کنیم؛ حرف آخر هر ساله رتبه های برتر را تحویل جامعه می‌دهد؛ ما برای آموزش همه دروس متوسطه اول و متوسطه دوم روش بسیار خاصی را در نظر گرفته ایم که بتوانیم فرایند تحصیلی را بسیار مدرن و بهبود ببخشیم و توانسته ایم با دعوت از بهترین و نخبه ترین اساتید برتر در کشور، با روش و الگوهای تدریس و یادگیری و بهترین مشاوران نخبه پرور، همواره بهترین خدمات را به دانش آموزان عزیز ارائه دهد.


همانطور که اشاره گردید، با ارائه پکیج و محصولات در قالب دی وی دی های درسی با تکنیک های منحصر بفرد، مشاورهای رایگان و حرفه ای خود را به اثبات رسانده است. استاد منتظری رئیس شرکت توانسته با گردآوری دبیران کار آزموده و اساتید برتر در سطح کل کشور، آموزشهای بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند؛ اما وجه تمایز اصلی DVD ها و کتاب ها با دیگر منابع آموزش کنکور در متد ویژه مدرسین آن است.


استاد منتظری به منظور ارائه یک آموزش خوب، شیرین و بسیار آسان، برای اولین بار در ایران به خلق و کاربرد سبک آموزش تصویرسازی و استفاده از انیمیشن دیجیتالی و الگو روی آورد


بی شک ویدیوهای درسی و روش یادگیری اینجا کاملا مجزا و متفاوت با دیگر موسسات است، چون برای اولین بار، روش جدیدی از تدریس مبتنی بر پویانمایی شروع کرد که تاکنون برای استفاده از این روش عالی هیچ اقدامی نشده بود! تیم ضبط دروس با ارائه پکیج های برتر درسی سیستم آموزشی نظام جدید و به سبک مجسم سازی و ارائه روش های فراگیری حرفه ای به کارگیری نیم کره راست مغز مشهور گشته است و زبانزد همگان است.


برای بهتر نشان دادن منظور ما از پویانمایی و انیمیشن (Dynamics and animation) این مثال را ذکر می‌کنیم؛ شما به کتابی که هفته یا ماه قبل مطالعه کرده اید فکر کنید، متوجه خواهید شد که حجم گسترده آن را از یاد برده یا احساس می‌کنید بخشی از آن مبحث را فراموش کرده اید! سبب این امر بخاطر حفظ کردن دروس است (صرف استفاده از نیمکره چپ مغز-روش سنتی آموزش و پرورش!) همه شما تجربه تماشای فیلم را بارها دارید، یکی از فیلمهای مورد علاقه خود را به یاد آورید که چند سال قبل مشاهده کرده او در اینجا متوجه میشوید که نه بصورت کامل، بلکه تقریبا جزئیات و ضمیمه و موصوع فیلم در ذهنتان مانده است و دلیل فراموش نکردن (آموزش تصویری) اینست که به صورت شهودی و مجسم سازی آنرا مشاهده کرده اید و در یادگیری با این متد، آموختن آسان و ماندگاری بالای مباحث در ذهن خیلی زیاد می‌شود.


در این راستا، تیم علمی معلمین حرف آخر، برای اولین بار در مسیر تولید ویدئوهای آموزشی قدم گذاشتند و 0 تا 100 درس های مدرسه را بصورت انیمیشین وار تدریس کردند. استفاده از پویانمایی برای فراگیری، دروس و مفاهیم کنکوری را از حالت حفظی خارج کرده و به حالت تدریس کاملا مفهومی تغییر دهد. حرف آخر مدارک بین المللی زیادی را دریافت کرده و که این موضوع باعث شد تا اخبار سراسری رسمی، حرف آخر را به عنوان بهترین برند آموزشی و موسسه ای نمونه در کشور معرفی کند و همانطور نیز که در جریانید موسسه حرف آخر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برنامه های متنوعی را برای دانش آموزان نمایش داده.

 

بنابراین با توجه به رضایت دانش آموزا، بدست آوردن رتبه های برتر توسط آنان تحت پوشش طرح نخبگان، این امر نشان می‌دهد که این تیترها دست ساخته نیست و می‌تواند شما را شاهد معرفی بهتر این موسسه کند.
از آنجایی که امروزه اماکن متعدد و بی شماری در سراسر کشور مشغول به فعالیتند و از آنجایی که کم و کاستی های در آن موسسات ممکن است وجود داشته باشد؛ برخی از‌ آنها به ظاهر رقیب با نشر عناوین کذب و تیترهای کلاهبرداری حرف اخر عبدالرضا منتظری میخواهند که سبک و الگوهای فوق العاده تدریس ایشان را به ابتذال بکشانند! گاهی اینان مطالبی با تیتر حقیقت کلاهبرداری موسسه حرف آخر کلاهبردار را منتشر می‌کنند و در آن برخی افراد نیز به شایعه پراکنی های عجیبی می‌پردازند


در سال های اخیر موسسه استاد عبدالرضا منتظری محبوبیت بسیار زیادی را بدست آورده است و اخیرا نیز از سوی برخی افراد ناآگاه نیز حاشیه هایی در رابطه با کلاه برداری موسسه حرف آخر به گوش رسیده که در این مقاله آن را برسی و تحلیل میکنیم. کلاهبرداری موسسه حرف آخر یا به نوعی دروغ های موسسه حرف آخر که امروزه از سوی برخی افراد بسیار سودجو و تخریب کنندگان در حوزه شبکه های اجتماعی و سایت های نامعتبر اینترنتی در حال پخش شدن است و نیت‌ آنها صرفا تخریب و افزایش فروش نامشروع خود با شعارهای ناروای حرف آخر کلاهبردار است.

 

بنابراین این دسته افراد سودجو یا موسسات نوپا جهت فروش محصولاتشان اقدام به تخریب انتشار مطالب با موضوعاتی چون حرف آخر کلاهبردار (The Harfe Akhar Institute Scamدروغ های حرف آخر و کلاهبرداران و .. می‌کنند، در حالیکه کل این تخریب های بی اساس بر اثر قدرتمندی حرف آخر و ناتوانی این گونه افراد و آموزشگاهای نوپا است؛ پس برایتان روشن کردیم که برخی از افراد ذهن ضعیف و ناتوان که قدرت رقابت را ندارند در حال تخریب و شایعه پراکنی مانند دروغ های حرف آخر یا کلاهبرداری حرف اخر هستند؛ اما این دسته از افراد هیچوقت در کارشان موفق نخواهند شد، اما ما هر ساله با توان بیشتری در این حوزه کار خود را گسترش میدهد.


اکیدا لازم است همینجا اعلام کنیم که به هیچ وجه شایعاتی مانند کلاه برداری موسسه حرف آخر، دروغ های موسسه حرف آخر، کلاهبرداری حرف اخر و… صحت نداشته و نخواهد داشت و کاملا کذب است. متاسفانه تعدادی از شیادان و موسسات ضعیف اقدام به بد نام کردن موسسه حرف آخر و انتشار مطالب و مقالاتی توهیم آمیز می‌کنند که بدون هیچ گونه سند و مدرکی می‌باشند و فقط در حد یک مقاله و یادداشت است و این نشان می‌دهد که توان آنها همین مقدار است نه بیشتر.


امروز همگان متقاعد شده اند که حرف آخر بهترین موسسه کنکوری کل کشور است و کمک های شایانی به داوطلبان کرده و با ارائه تکنیک های آپدیت، سبک های تدریسی آموزشی توانسته وفاداری و قدرتمندی خود را همچنان افزایش دهد و اثبات کند. گرچه دلیل برخی شایعات منفی فقط لطمه زدن به اعتماد دانش آموزانی دارند که قصد خرید سفارش را دارند و قصد دارند با استفاده از این ترفندهای منفی محصلان را به سمت موسسات ضعیف خودشان بکشانند!


از اینرو میبایست بدون توجه به چنین شایعاتی، اشخاص می‌توانند با خیال راحت از این موسسه در همین سایت مرکزی ما خرید انجام دهند؛ همچنین می‌توانند فعالیت خود با این موسسه را آغاز کرده ما در طی همکاری مشاوره ای از زمان قبل از خرید محصولات تا روزهای آزمون همراهی و وفاداری خود را به شما عزیزان نشان خواهیم داد. حرف آخر، تا به اینجا توانسته هر ساله افراد زیادی را با پکیجهای اساتید نخبه و کار بلند خودش به رتبه برتری های برساند و همچنان هر ساله با استفاده از شیوه تکنیک های نوین و بروزرسانی فیلم VOD - CD سی دی های درسی خود به شکلی جذاب تر، در بین خانواده ها محبوب شده و دغدغه های ذهنی آنان را کاملا رفع کند.

 

♦ حرف آخر دروغگو ! مکلات حرف آخر و عدم اطمینان بعد واریز وجه خرید محصول

برند "حرف آخر"، با ارائه برترین خدمات و مشاوران درجه یک و نخبه ساز خود توانسته دانش آموز را به درصد و نمرات بالا در درس های ریاضی، تجربی، زبان، ادبیات، زیست و.. برساند؛ و جالب تر اینکه در صورتی نیز سوالی از آزمون سراسری بیابد که با الگوهای خلاقانه اساتید نتوان آن را حل کرد؛ از طرف موسسه می‌تواند جایزه ای نفیس را دریافت نماید. بر اساس گفته های فوق قطعا دوستان قانع شده اند که قضیه کلاهبرداری ابدا درست نیست و هیچگونه صحتی ندارد و جوسازی علیه این مجموعه علمی بزرگ و با هدف بی اعتماد سازی مردم است.


این گروه به صورت کاملا قانونی و بخاطر محتوای خوب آن اعتماد سازی شده و همواره در کنار محصلین است، بنابراین بی شک این شایعات بزرگ هیچ تاثیری بر ما نخواهد گذاشت یا هیچ کمکی به دانش آموزان نخواهد کرد بلکه فقط باعث سردرگمی متعدد خود همان تخرب چی ها میشود. نکته قابل ذکر دیگر اینست محتوای پک های ناب هستند، برای برند شدن یک شرکت یا تیم به زمانی حدود حداقل 5 سال لازم است ولی حرف اخر در فقط 2 سال به این جایگاه کیفیت بسیار بالا رسید که این نشان دهنده محتوای بسیارخوب آموزشی آن است و در هیچ جای ایران مشابه آن را نمی‌توان یافت؛ تاکنون کسی نتوانسته ایرادی از محتوای منابع بگیرد، حتی اگر شخصی چنین ادعایی دارد از طریق شماره تلفن 09120663015 میتواند در ارتباط باشد.


اما برخلاف آنان، موسسه حرف آخر مهر هرگز به خود اجازه تخریب این افراد ارگانها را نمی‌دهد زیرا توسط افرادی خداشناس اداره شده، هم عدالت خواه بوه و پیشرفت را در ارائه خدمات کمک آموزشی می‌داند نه به تخریب دیگری! پس مطمئنا نیز اگر تخلفی از سوی این نهاد رخ میداد، تاکنون توسط مراجع ذیصلاح جریمه و اعلام میشد! با اندکی استدلال روشن میگردد خوشبختانه کارنامه حرف آخر بسیار درخشان است.

 

- برخی دیگر از سوالات متداول درباره کلاهبرداری حرف آخر که در این پست به همه آنها پاسخ داده شده است:
عبدالرضا منتظری کلاهبردار! آیا حرف آخر دزد کلاهبرداری میکنه؟
دروغ های موسسه حرف آخر رایگان
داستان رتبه های برتر حرف آخر چیست؟
مشاوران موسسه حرف آخر خوبه؟ آیا معتبر است!
مافیای کنکور حرف آخر! آیا عبدالرضا منتظری مافیای کنکور است؟
آیا کلاهبرداری حرف آخر درست است ؟ نظرات دانش آموزان حرف آخر کلاهبردار
اسامی برندگان قرعه کشی حرف آخر نتایج و موفقیت ها و افتخارات


حرف آخر بعنوان نهادی معتبر رسمی ثبت شده است، با توجه به پخش برنامه های انگیزشی ما در رسانه های مجازی یا تلویزیون (شبکه های ملی صدا و سیما - کلیه شبکه های استانی)، می‌توان به ارزش و اعتبار بالای آن پی برد. داوطلبان زیادی در اقصی نقاط کشور حتی در مناطق محروم فاقد هر نوع امکانات آموزش عالی توسط محصول ها توانستند رتبه های بسیار عالی را بدست بیاورند؛ کسان فراوانی در کنکور 1400 در آن مناطق به نتایج بالا رسیدن از جمله آقای کریمی از استان سیستان رتبه 105 و خانم محمدی از اطراف کرمان رتبه ی 49 و آقای حمیدی رتبه 120 کنکور 1400 و... که مشاور ایشان تیم آقای دکتر سامان یاری بودند؛

 

حقیقت حرف اخر با رتبه برترهای کنکور سالیان اخیر در مناطق محروم، نشان دهنده برتری تیم سایت مرکزی حرف اخر است. مشاوران رتبه پرور وبسایت (The official and central site of the Harfe Akhar Institute) که به وسیله مشورت های بی نظیر به سرپرستی دکتر سامان یاری، توانستند برگ زرینی بر فعالیت خود بیفزایند. داوطلبانی که رتبه های اول را با مجموعه ما در تهران کسب کردند خوشبختانه بسیار فراوان هستند توانستند باعث خوشحالی دسته ما و سرافرازی خود خانواده هایشان شوند نهایتا به تلویزیون بروند.


اما در ابن بخش به سراغ رتبه های برتر امسال برویم، فیلم های زیر نمونه و تنها گوشه ای از موفقیت های رقابت سراسری 1400-99-98-97 است که ما فقط نمونه کوچکی از آن را خدمت شما دوستان معرفی کردیم تا به نتایج درخشان را نگاه کنید. ما در سال 1400 حدود 35 رتبه زیر 100 و در سال 99 حدود 75 رتبه زیر 100 داشتیم؛ ویدیوی زیر که درباره رتبه برترها در سالهای اخیر است. رتبه تجربی، ریاضی و انسانی حرف آخر که با کمک پکیجها نتایج های دلخواه خود را کسب کردند؛ رتبه دو و سه رقمی که با کمک این مجموعه تدریس های حرف آخر توانستند این جایگاه را کسب کنند؛ نظرات خود را درباره تاثیر معلمین بیان کرده اند

مشاوره تحصیلی رایگان با مشاور ارشد موسسه حرف آخر
-تعیین سطح علمی + انتخاب بهترین منابع متناسب با سطح شما

 

گزارش موفقیت موسسه و استاد منتظری در اخبار ملی، سال قبل از اخبار سراسری شبکه 1 و شبکه 2 نیز پخش شد، در این گزارش با تاکید بر برتری ما، بر محتوای آموزشی تدریس با استفاده از فناوری های نوین انیمیشن آماده شده است. مدیران در این گزارش تاکید دارند که وظیفه اصلی تیم نفس بخشیدن و عمق بخشیدن به مطالب درسی-کنکوری است؛ الگو جایگزین فرمول ها شده و این باعث افزایش فرایند یادگیری، سرعت حل مسئله و ارتقا حضور ذهن برای دانش آموزان از جمله مزیت های این سبک است که تحت نظارت وزارت علوم با اموزش و پرورش ایجاد گشته.

 

تعیین محتوای دروس از طریق اشکال و انیمیشن های 3 بعدی برای دانش آموزان و تقویت نیم کره راست مغز، اهداف پیش رو در این روش آموزشی است که با تایید مجوز رسمی وزارت ارشاد و اخذ گواهی و استانداردهای دنیا وارد بازار علمی شده. از افتخارات مهم انتشارات نشر دیجیتال و نشر حرف آخر، حمایت کمیسیون ملی یونسکو و اعطای مدرک بین المللی آیکام از دانشگاه متد شناسی فرانسه (ICOM) به دلیل ارائه نسل جدید آموزش است

 

بیایید بحث علاقه به یک عادت رایج را تمام کنیم و به سراغ دلیل اصلی نوشتن این مقاله یعنی بهتر خواندن برویم. مطالعه به دو منظور انجام می‌شود: سرگرمی و سرگرمی یا برای اطلاع. این مقاله برای افرادی است که در حال مطالعه برای افزایش دانش خود هستند. کسانی که برای لذت مطالعه می‌کنند آن را یک اثر هنری می‌دانند و سبک خاص خود را دارند. آنها به دنبال فرصتی برای خواندن هستند زیرا از آن راضی هستند. اما وقتی نوبت به اطلاعات می‌رسد، باید مجلات، مقالات، کتاب های درسی و مطالعات علمی را با دقت مطالعه کنید. در این مطالعه ما باید در مدت زمان کوتاهی اطلاعات زیادی به دست آوریم. این مقاله برای افرادی که در امتحان شرکت می‌کنند مفید است و در مدت زمان محدود باید درک طولانی و پیچیده ای از محتوا داشته باشند.


در اینجا لازم است این نکته را صراحتا اعلام فرمائیم، چیزی که کاملا روشن است اینست که شخص یا موسسه ای که کلاهبردار باشد یا دروغ های حرف آخر راهی به صدا و سیما و برترین نهاد های علمی ندارد، سریعا متوقف می‌شود اما انتشارات علمی و فرهنگی با روش های جدید و کاربردی خود چندین بار در اخبار کشوری و شبکه های مختلف تلویزیونی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است چراکه به جامعه تحصیلی خدمات زیادی را ارائه داده است.
پس شما هم با دریافت پکیج های موسسه به همراه مشاورین مجرب و کاربلد ما، میتوانید نتایج خوبی را کسب و در دانشگاه های معتبر سطح کشور در رشته های تاپ کنکور تجربی یا ریاضی و.. به اهدافتان برسید آینده تان را بصورت روشن تضمین نمائید.

همچنین اینجا نیز بخوانید: خرید و فروش پکیج و کپی حرف آخر رایگان  + نظر شرعی و قانونی!

 

  • افتخار آفرینی استاد عبدالرضا منتظری موسس حرف اخر و دخترش نازنین منتظری:

شاید باور این مسئله برای برخی از رقیبان اندکی مشکل و حتی غیرقابل تحمل باشد اما باید بدانید که استاد و دخترش یعنی نازنین منتظری اخیرا افتخار آفرین شدند.. دلیل این افتخار اینست که خانم نازنین منتظری امسال توانست به مسابقات جهانی فیزیک ورود یابد و استاد منتظری بعنوان تنها بنیانگذار نشر کتاب و دیجیتال چنین توفیقی را بدست آورد و فرزندش به این مسابقات المپیاد جهانی راه یافت و مدال کسب کرد و اینجاست تاثیر آموزش (Harfe Akhar Digital and Publishing Institute) ابتدا بر خود خانواده آن، دلیلی بر توانایی و قدرت موسسه است.

  • مافیای کنکور حرف آخر!

درباره مافیای کنکور داستان ها و سخنان زیادی شنیده شده است و برخی افراد ناآگاه اعتقاد دارند که آیا عبدالرضا منتظری مافیای کنکور است! اما همگان می‌دانند که استاد عبدالرضا فردی است که سال هاست در زمینه آموختن در حال فعالیت و زحمت شبانه روزی و مدیریت مجموعه وی نیز است. تمامی دانش آموز و داوطلبین و سایر کسانی که با ماها در ارتباط هستند، این قضیه را تایید می‌کنند که اتهاماتی که به گروه در زمینه مالی و عملکرد تدریس و.. زده شده، و دروغ های حرف آخر امری کاملا کذب بوده، اشتباه است این مجموعه کوشا از این اتهامات مبراست.


استاد منتظری خودش آموزش را از صفر استارت کرد؛ توانست حرف آخر را به این جایگاه بالای علمی برساند و همه اساتید و مدیران تیم دارای یک چشم انداز بلندمدت دارد.
- سایر سوالات متداول این باره
رتبه های برتر حرف آخر واقعی هستند؟ حقیقت حرف آخر مافیای کنکور چیست؟
دلیل کیفیت بالای پکیج های این موسسه چیست! کلاهبرداری با قیمت بالای محصولات

  • علت محبوبیت محصولات حرف اخر

با وجود برخی تخریب و حرف و حدیث و شایعه پراکنی های ناروا و ادعای پوچ و تو خالی برای حرف اخر، این گروه علمی همچنان دارای محبوبیت بسیار بالایی است. دلیل آن نیز اساتید مجرب و باسواد و خلاق موسسه همراه با کیفیت آموزشی فوق العاده پکیج ها دانست؛ چراکه همه داوطلبین و می‌توانند با هر نوع سطح آموزشی چه ضعیف چه متوسط و قوی با خیال راحت از آن استفاده و پکهای درسی به شیوه ای تولید شده اند تا کنکوریها با استفاده از آنها در آزمون سراسری - امتحانات دچار مشکل نشوند براحتی در کنکور پاسخ دهند.

 

اینجا جستجو کنید:  حرف آخر رایگان | خدمات کنکور، سفارش سریع محصولات درسی

 

  • میزان رضایت و نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر و اساتید موسسه تهران

پکیج های ما مناسب ترین مسیری است که می‌تواند شما را سریع به اهدافتان برساند. در این بسته ها با استفاده از انیمیشن سازی حرفه ای مفاهیم درسی، شما حفظ کردن مطالب درسی را کنار می‌گزارید و کلیه دروس عمومی/تخصصی بصورتی مفهومی-تصویری تدریس می‌شوند تا در نیمکره راست مغز و حافظه بلندمدت ثبت شود؛ دیگر هیچ دوطلبی نگران فراموش کردن دروس نیست و همچنین از مطالعه خسته نمیشود بلکه لذت هم میبرد..


از نظر داوطلبانی که از پکیجها استفاده میکنند، بسته های اساتید بهترین در سطح کشورند که با تکیه بر تجربه موفق در کلیه مباحث مبهم و کور کتب درسی را مشخص کرده و با پوبانمایی های خاص، درک درس ها را خیلی آسان تر کرده اند. با استفاده از الگوهای کاربردی برای درس های متوسطه دوم (درس ریاضی ۳۰ الگو، فیزیک ۲۰ الگو، مسائل شیمی ۳ الگو، دین و زندگی ۱۴ الگو و…) داوطلبان با حفظ کردن فرمولهای زیاد و طاقت فرسای کتابها برای همیشه خداحافظی کرده، با نقشه راه های ارائه شده برای هر مبحث درسی، در کمترین زمان میتوانند امتحانات یا سوالات تستی کنکوری را پاسخ دهند.


یکی از علل موثر در سطح رضایت زیاد دانش آموز و داوطلبین به دلیل برنامه ریزی های تخصصی مطابق با منابع و مشاوره رایگان حرفه ای توسط گروه مشاوره قوی وبسایت است. اساتید دروس اختصاصی - عمومی برای هر زمان باقی مانده تا امتحان و کنکور استراتژی برنامه ریزی های خاصی را دارند تا شماها در هر بازه ای که قصد شروع را داشتند بتوانند از پک های کمک درسی استفاده کنند. دلیل دیگر رضایت فراوان مردم از بسته های ما بدلیل کار کاربردی بر افزایش مهارت تست زنی در کنار یادگیری درسها است؛ دیگر دانش آموز لازم نیست کتب تستی تهیه کند یا در سایر آزمون های مختلف شرکت کند.


رضایت همیشگی همه دانش آموزان و داوطلبان از حرف آخر نقطه قوت و انرژی مثبتی برای کل این تیم بوده، خدمت صادقانه را به دانش آموزان گرامی ارائه داده است. اساتید بهترین در کنکور هستند همگی دارای چندین سال سابقه تدریس در صدا و سیما، مدارس، نهادها آموزشگاه های معتبر تهران و سایر شهرستان ها هستند؛ به دلیل سابقه کار زیاد خود در تدریس خوب بهترین منبع برای رتبه برتر شدن در کنکور تجربی و ریاضی و انسانی را برای شما تولید کرده اند


میزان رضایت دانش آموزان و داوطلبان و خانواده ها از دی وی دی های (DVD) خیلی بالا بوده و خوشبختانه این مجموعه برخلاف سایر موسسات، در طول فعالیت خود حتی یک شاکی محتوایی نداشته و توانسته نیاز همه محصلان برای شرکت در کلاسهای خصوصی و آزمون های تستی رفع کند، کسانی نیز که از این بسته ها استفاده می‌کنند، در مدرسه جزو شاگردان برتر کلاس درسی بوده اند و دلیل دیگر رضایت تاثیر مهارت سرعت عمل بالایی آموزش آن است.

پیشنهاد: روش های صحیح نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر (شامل آموزش کامل و راهنمایی گام به گام! (کلیک کنید) 

 


 

- شماره تماس های واحد مشاوره تخصصی سفارش خرید پکیج های حرف آخر:  02166096851

 

The Institute of Education and Final Examination has been operating since 2013 as a producer of teaching aid resources led by Mr. Abdolreza Montazeri, the country's greatest mathematics teacher, and after receiving permission from competent authorities, with his proper management, with the aim of providing the latest educational technologies in the world. Konkor students and candidates started their scientific activity in the form of presenting Konkor training packages with a different style and entered the field of modern education; "The Last" is one of the largest and most well-known educational centers in the country, which was established in Tehran.

 

مشاوره برای کنکوری هاسایت مرکزی حرف آخر: www.harfehakharpub.com تلفن مشاوره و سفارش پکیج های حرف آخر: 02191010336 - 09120663015
دفتر مرکزی موسسه حرف آخر
سایت مرکزی حرف آخر: www.harfehakharpub.com تلفن مشاوره و سفارش پکیج های حرف آخر: 02191010336 - 09120663015
سایت حرف آخر
aparat
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

18 نظر
محمد علی یاری
جمعه هجدهم اسفند ۰۲
پاسخ
(2)
()
محمد  علی یاری
نفر اول کنکور سال ۱۴۰۲ رشته علوم انساني ايشان از کتاب ها و مجموعه فعاليت هاي شما استفاده کرده است. تبریک میکم
ف ک
دوشنبه چهارم دی ۰۲
پاسخ
(2)
()
ف ک
سلام بعد از خريد پکيج ها از این سایت اقای یاری پشتیبانی خوبی ارائه دادند. استفاده میکنم و به دوستامم پیشنهاد میدم چون انصافا خوبن
شیلو
سه شنبه بیست و پنجم مهر ۰۲
پاسخ
(2)
()
شیلو
سلام وقتتون بخير.من پشت کنکوري هستم براي ۴۰۳ ميخونم.رشتم انساني هستش.و درس هاي رياضي فنون و عربي رو مشکل دارم.و با مشاور حرف اخر صحبت کردم گفتن حرف اخر عاليه.منم خودم خيلي دوست دارم بخرم. شماره اقای یاری میخام برای خرید با اطمینان
پاسخ مدیر سایت
با سلام. 09399585899
پاسخ مدیر سایت
محمد حسن زاده
سه شنبه هجدهم مهر ۰۲
پاسخ
(2)
()
محمد حسن زاده
باسلام من بعنوان يک دانش آموز از موسسه شما بهمقدار ۱۱۷۲۶۰۰۰ تومان خريد انجام دادم قراربود پکیج فیلم های آموزش پايه ۱۰ _۱۱_۱۲ براي بنده ارسال شود خوشبختانه تائید شد سریع و اپلیکيشن جهت دانلود به ما پيشنهاد داده شده بنده از مدير محترم موسسه حرف آخر و خاصتا جناب اقای سامان یاری مشاور برتر موسسه ممنون وسپاس گذارم
ویدا صابونچی
دوشنبه هفدهم مهر ۰۲
پاسخ
(3)
()
ویدا صابونچی
با سلام و احترام من سي سال از عمر خود را آموزش ک پرورش سپري کردم مي خواستم عنوان نمايم اين گروه آموزشي با به کار گيري برخي مشاوران خیلی متخصص در امر فراگیری که حکم همکار را دارند خیلی خوب پیشرفت داشته اند و ارزوی موفقیت
محسن
جمعه هفتم مهر ۰۲
پاسخ
(3)
()
محسن
حرف اخر يعني استاد همدانی و کاميار تمام منتظري رو خیلی هم قبول دارم پکيجش جالب هستش خوب کار کرده بود براي کنکور ۱۴۰۲ بعد روش خوب رابطه مثلثاتي که ارائه داده باهاش عالی تست میزنم. بعضی ها میگن قل*مچی خوله اخه مرد مومن اين چه حرفيه ميزني اونا فقط امونه نه اموزش یا تکنیک و فیلم اموزشی خوب!
یه نفر
دوشنبه بیست و هفتم شهریور ۰۲
پاسخ
(3)
()
یه نفر
اسامي برترينها کلا آشنا است‌.اسامي که به عنوان برتر و رتبه خوب معرفي ميکنيد که باشون صحبت کنيم مایه افتخار موسسه هستند. تبریک میگم
مرشدی
چهارشنبه پانزدهم شهریور ۰۲
پاسخ
(2)
()
مرشدی
من بسته هاي حرف آخر و خريداري کردم خيلي راضي هستم واقعا اساتيد خيلي خوبي تدريس ميکنند اجرشون با خدا
پاسخ مدیر سایت
با سلام. آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت
محسن جهانب
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(4)
()
محسن جهانب
اجرشان با خداوند متعال من يه دانش آموز 12می داشتم کنکور رتبه خوبی قبول شد به همت حرف اخر عزیز
م ج
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(6)
(1)
م ج
اين موسسه عالی مي باشد ومن از ايشان رضایت کامل دارم .تورخدا سراغ هر موسسه کلاهبرداری دیگه نرید و گوش ندهيد رحمت خدا بر اين موسسه و عوامل دلسوزش. موفق و موید باشن
ب ث
شنبه بیست و چهارم تیر ۰۲
پاسخ
(6)
(1)
ب ث
موسسسه حرف اخر با این مشاوران خیلی عالی کار کردن. تشکر میکنم از همه عوامل دلسوزش
علی کریمیان
سه شنبه پنجم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(6)
(2)
علی کریمیان
حرف اخر بهترينه...
امیر شهرام پور
جمعه یکم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(6)
()
امیر شهرام پور
تشکر مي کنم از راهنمايي دلسوزانه و صداقت در عملکرد خوب موسسه حرف اخر
آرمان کاویی
سه شنبه یکم شهریور ۰۱
پاسخ
(9)
(2)
آرمان کاویی
سلام موسسه حرف آخر يک موسسه صادق و مفیده هست تمامي اعضاي اين موسسه فقط و فقط به آموزش خوب فکر مي‌کنند انصافا. من خودم يک بسته از اينجا خريدم بقیه بهم گفتند که بدرد نمیخوره اما وقتي رسيد دروس واقعا خیل خیلی عالی بودند. پاینده باشید در پناه حق تعالی
آرمان کاویی
پنج شنبه سیزدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(10)
(1)
آرمان کاویی
اولا بيشتر تعريف از قلمچی بود و اثبات مافياي بودنش اما من يک بار از اين موسسه حرف اخر بسته خريدم بهم گفتن دروس انساني داخلش هست وقتي بسته رسيد دروس دیدم خیلی عالی بود. هیچی حرف اخر نمیشه وجدانا...
حیدری نیا
پنج شنبه دوم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
حیدری نیا
متشکرم، مشکلم حل شد
حیدری نیا
پنج شنبه دوم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
حیدری نیا
سلام من براي مشاوره با حرف آخر تماس گرفتم و بعد به من گفتن که ۹۵هزار تومان هزينه پست بايد ارسال کنم بعد من شک دارم که ايشون راست بگن يا نه بگيد چيکار کنم مطمئن شم راست ميگن؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
با شماره 02166096851 تماس بگیرید الان.
پاسخ مدیر سایت
م
جمعه بیست و دوم مرداد ۰۰
پاسخ
(21)
(16)
م
نميدونم نظرم رو ميگذاريد يا نميزاريد اما من تماااامي پکيج هاي حرف اخر رو داشتن انصافا شيمي اش و زيستش و ديني اش و فارسي اش خوب بود اما متاسفم از ته قلبم براي کسانی که میگن دروغه! درساي فيزيک و رياضيتون که هر لحظه که ديدمشون و بياد حرفاي داخل تلويزيون که ميگفتين "تمام فرمولها رو دور بريزين ،کار ما فقط بر مبناي الگو هست،ما بايک الگو چندين تست رو حل ميکنيم،شهودي سازي و درگيري نيمکره چپ و راست و..... ""و ميديدم که خووب رونمايي ميشد و مثل کتاب درسي بيشتر نیست و گيج کننده نبود .،چي تو دلم ميگفتم! واقعا پول دادن ب قلمچیو ونوس کلاسینو و.. حيف حيف حيفه اتيش بزني پولو بهترع اينجور بگم بهتون. الان بعد کنکور1400ام و فيزيک و رياضيم رو چون با حرف اخر بودم هر دو رو 70درصد زدم چون واقعا تمام فيلماشون عالی و مفهومی بود اينطور بگم سی دیهاشو خوندن واقعاااا ارجهيت داره به کتاب فيزيک و رياضي و زبان مدرسه، مدرس زبان 6040حرف اخر شما رو ارجاع ميده به خريدن و ديدن پکيج 0تا100 يعني اينکه دیگه 100% بزن تا اونوقت بفهمي چيشد. پس از من گفتن بود بقران قسم فقطططط حقیقت رو گفتم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!