حرف آخر انسانی | پکیج‌های آپدیت جدید 1403 تخصصی + عمومی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
۱۴۰۳/۳/۶ یکشنبه
(0)
(0)
حرف آخر انسانی | پکیج‌های آپدیت جدید 1403 تخصصی + عمومی
حرف آخر انسانی | پکیج‌های آپدیت جدید 1403 تخصصی + عمومی

دغدغه اصلی همه دانش آموزان کلاس نهم، انتخاب رشته برای مقطع بعدی یعنی دیپلم است. توصیه سایت حرف آخر، این است که بسیار معقولانه و سنجیده عمل کنیم و دقیقا آنچه را که دوست داریم بر گزینیم و همین قضیه اولين و مهم‌ترين گام است. به این خاطر در این بخش از سایت مرکزی حرف اخر به بررسی و موشکافی کامل این رشته خواهیم پرداخت، در این مطلب شما را به طور کامل با رشته های گرایش انسانی، شرایط، ضوابط، بازار کار آن و هم چنین بهترین منابع برای این رشته آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشبد تا انتهای این پست!

  • تعریف مختصر علوم انسانی چیست؟ قبولی تضمینی کنکنور معلمی 1404

با ذکر عنوان اصلی (Harfe Akhar Humanities) موضوع و بحث اصلی شاخه علوم (Humanities) مطالعه، بررسی رفتارها و مسائل مربوط به انسان‌هاست؛ گستره و ابعاد وسیعی از اقتصاد، حقوق و جامعه‌شناسی تا ادبیات، علم روان‌شناسی و... را احاطه کرده و شامل شاخه های آن است. حرف آخر انسانی در این حوزه بر اساس هوش مصنوعی سیستم مکانیزه کرده آموزش VOD عمل کرده.

  • شروع رشته‌ی علوم انسانی چطور است! کتاب های رشته انسانی

در بین برخی از دانش آموزان و حتی والدین آنان، بحثی جا افتاده که اگر کسی درس ضعیفی دارد، از دروسی همانند ریاضیات، فیزیک و مطالب محاسباتی و فرمولی بیزار و فراری است می‌تواند وارد رشته انسانی شود و حتی فکر می‌کنند فقط در این رشته فرصت های شغلی یا بازار کار مناسب تری را نیز در آینده خواهند داشت! ما بارها دیده ایم که بخاطر این تصورات غلط، دانش آموزان با اجبار برخی از معلمین، یا والدینشان وارد رشته ای که دلخواه خودشان نیست شده اند. اما صحیح آن است که هر شخصی بر اساس توانایی ها و علاقیاتش تصمیم بگیرد سالیان عمرش را صرف تحصیل در رشته ای که هیچ علاقه ای به آن ندارد و با اجبار وارد شده، نکند.


دانش‌آموزان پایه‌ی نهم باید بر طبق علاقه، استعدادها و مهارت‌های خاص خود، درباره انتخاب رشته تخصصی خود تصمیمی کاملا آگاهانه بگیرند چراکه آینده شغلی‌ آنها به این تصمیم وابسته است؛ یکی از مهمترین انتخاب های زندگی خود را انجام خواهیم داد. دانش‌آموزان متوسطه دوم در سال 9م باید از میان شاخه‌های علوم انسانی، تجربی، فنی حرفه‌ای و کاردانش یکی را برای ادامه‌ی تحصیل مقطع بعدی انتخاب کنند، باید گفت این انتخاب برای تعیین مسیر تحصیلی در آینده اهمیت بالایی دارد


کسانی که اقدام به انتخاب رشته انسانی در مقطع "متوسطه 2م" می‌کنند باید دقت داشته باشند که در کتب زبان، ادبیات، عربی و مطالعات اجتماعی حد نصاب را حتما به دست بیاورند تا بعدا دچار مشکل نشوند اگر که علاقیات خود را در رشته های این گرایش یافته اید، شما باید در سال 10م را ادامه دهید تا بتوانید با شرکت در کنکور سراسری وارد دانشگاه شوید و این گرایش ها را مطالعه کنید، فارغ التحصیل لیسانس‌ آنها شوید. پک های حرف آخر یکی از مطالب به روز است که در حوزه امتحانات سال 1401 برای بالا بردن اطلاعات دانش آموزان تهیه شده ما در مقاله امروز، می‌خواهیم به طور کامل و دقیق در مورد آن بحث کنیم.

 

♦ پیشنهاد: آشنایی با پکیج کامل انسانی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید

 

  • شرایط ورود به رشته انسانی چگونه است؟ حداقل نمره برای رشته انسانی +دروس رشته

اگر قصد دارید این رشته را به عنوان اینده انتخابی بسیار عالی داشته باشید، خود در دوره دبیرستان کاملا آماده کنید، راهکار ما نیز مشورت گرفتن از تیم مشاوره تحصیلی سایت مرکزی موسسه حرف آخر مهر، کمک گرفتن از متخصصین و اساتید نخبه ما است. یکی از رشته های مهم با دروس، مباحث بسیار متفاوت متنوع با ویژگی ها و تعداد پرسش و تست های مشخصی است که داوطلبان کنکوری در ان برای رسیدن به نتایج بهتر با هم در آزمون سراسری شرکت می‌کنند به رقابت با هم می‌پردازند.


ابتاد باید در درس ادبیات نمره 14، مطالعات اجتماعی 13 زبان عربی 12 را بدست آورید. مجموع 3 نمره کسب شده در دروس عربی، مطالعات و ادبیات در پایه های 7، 8 و 9 بدون ضریب در خرداد یا شهریور نباید کمتر از 42 باشد. نمرات دروس ادبیات با ضریب 4، مطالعات 3 عربی با ضریب 2 در کلاس 7، 8 و 9 محاسبه می‌گردد و همچنین مجموع نمرات کسب شده در آن سال ها در دروس که با تجربی مرتبط هستند با در نظر گرفتن ضریب حداقل 378 باشد به عبارت دیگر معدل فرد حداقل 14 باشد تا بتواند وارد ان شود.

 

  • رشته انسانی خوبه؟ سخت است؟ مهارت‌های مورد نیاز چیست!

برای موفقیت بهتر و ادامه تحصیل در هر رده، به تعدادی از پیش‌نیازها و مهارت‌ها نیازمندیم. تصور نادرستی که میان دانش‌آموزان متوسطه اول یا دوم رایج است، اینست حس می‌کنند درس خواندن در گروه انسانی مهارت نمی‌خواهد و تفوق در آن آسان است؛ اما اینجا صراحا اعلام می‌کنیم که باید بدانیم که این تصورات درست نیست و اشتباه محض است! اگر ما در همین علم مهارت کافی را بدست نیاوریم، قطعا در همان ماه های اول شروع به تحصیل در این رشته، خواهیم فهمید توانایی و جرات ادامه آنرا نداریم؛ چرا که به حافظه خوب و جهت به یاد آوری مباحث درسی نیازمند است، انگیزه و حوصله زیاد جهت برقراری ارتباط با کتب تخصصی آن.


همچنین نکته مهم تر نیز این است که دانش‌آموزان رشته انسانی میبایست آیتم هایی همانند رفتارهای فردی یا اجتماعی، روابط عمومی خوب و فن خطابه، حفظیات حافظه بلند مدت و سایر نکات مهم در این باره، توجه خاصی داشته و آن‌ها را تا حدودی کسب نمایند، زیرا رشته‌های دانشگاهی این رشته و مشاغل مربوط به آن‌ها به این مهارت‌ها نیاز دارند. تمام موارد بالا، در ورود به بازار کار عالی و تاثیر گذار است؛ مطمئنا تبحر، مهارت و تبحر خاصی که در یادگیری و تسلط بر شغل مورد علاقه تان دارید، تعیین کننده نهایی آینده شما است؛ هیچ شکی در آن نیست! پس باید به فکر باشیم، مهارت، آموزش کافی و منابع کمک درسی ویژه ای نیز تهیه کنیم.. حرف آخر انسانی | پکیج‌های آپدیت جدید 1402 تخصصی و عمومی


- دروس عمومی و تخصصی که در طول 3 سال رشته انسانی خواهیم خواند و باید برای آنها در امتحانات و کنکور آماده شویم:
فلسفه و منطق، روانشناسی، زبان و ادبیات فارسی عمومی، زبان عربی عمومی، فرهنگ و معارف اسلامی (دین و زندگی ویژه انسانی)، زبان خارجی، ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی تخصصی، زبان عربی تخصصی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا.

  • کنکور رشته انسانی، لیست مشاغل رشته انسانی - ارزشمند و پر طرفدار؟

دانش آموزان بعد از در این شاخه، فارغ‌التحصیل می‌شوند و وارد فضای رقابتی آزمون سراسری خواهند شد؛ در انسانی در 5 زیر گروه دسته بندی دارد، جزو پر جمعیت ‌ترین و متنوع ترین رشته‌های 1403 بوده، اما این رقابت کمتری به نسبت سایر گرایشها دارد. هر زیر گروه آن نیز لیست رشته محل ها و ضرایب درسی اختصاصی متفاوتی با سایر دارد. داوطلبان در دفترچه شماره 1 باید به سوالات عمومی و در دفترچه شماره 2 نیز به دروس تخصصی خود پاسخ دهند؛ چنانچه کاملا آماده باشند از لحاظ سواد علمی، می‌توانند تراز مناسبی را کسب کنند. انسانی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌ها رشته نظری، از سایررشته ها بسیار متفاوت است باید توجه داشت که انسانی بر خلاف سایر رشته‌ها از تعداد دروس تخصصی بیشتری برخوردار است.

 

بسیاری از پاسخ دهندگان گفتند که آموزش عالی مبتنی بر پردیس در دنیای واقعی در طول دهه آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. آنها عموماً انتظار دارند که هیچ تجربه آموزشی دیگری نتواند با توانایی‌های دانشگاه‌های مسکونی برای یادگیری کاملاً فراگیر، شخص به فرد، و همچنین کارکردهای راهنمایی و اجتماعی کردن، قبل از سال 2026 برابری کند. آنها گفتند که تحصیلات دانشگاهی اقامتی به ایجاد مهارت‌های ناملموس کمک می‌کند که قابل تکرار نیستند. به صورت آنلاین و در نتیجه پایه مهارت های کسانی را که توانایی پرداخت هزینه برای چنین آموزشی را دارند عمیق تر می‌کند، اما آنها انتظار دارند که آموزش های شغلی خاص توسط کارفرمایان در حین کار و از طریق رویکردهای جدید مدیریت شود.


- ظرایب، زمان پاسخگویی و پکیج‌های دروس تخصصی حرف آخر | 0 تا 100 رشته انسانی با کلیک بر این قسمت.

 


 

- ظرایب، زمان پاسخگویی و بودجه بندی دروس تخصصی رشته انسانی.

  • معرفی اسامی رشته های محبوب دانشگاهی حوزه علوم انسانی | روش تدریس نظام جدید

میزان محبوبیت یک شغل در بازار کار و مقدار درآمدی که از آن بدست می‌آید یک توازن را ایجاد می‌کند و البته نمی‌توان گفت که عدد و رقم کاملا دقیقی را از درآمد زایی آن ارائه داد بستگی به شرایط جامعه و بسیاری مسائل اقتصادی و سیاسی دارد؛ پس به یقین نمیتوان گفت که فلان رشته بهترین است و آن را صدر جدول گذاشت، ذکر این نکته نیز لازم است میزان کوشش و موفقیت شخص در هر رشته ای مشخص کننده درآمد زایی در آن است. در هر صورت لازمه انتخاب خوب، ابتدا آشنایی با همه رشتها است.


داوطلبان انسانی بعد از قبولی نهایی و انتخاب های خود در دفترچه انتخاب رشته دانشگاهی، می‌توانند بر حسب علاقه خود در یکی از رشته های آکادمیک زیر ادامه تحصیل بدهند. آزمون رشته های انسانی در دوره های کاردانی، کارشناسی و ارشد برگزار می‌شود که در دوره های دوره کاردانی شما باید 2 سال, در دوره کارشناسی پیوسته با 4 سال؛ با اتمام دوره کارشناسی ارشد نیز بعد از 6 سال تحصیلی، دارای آن مدارک می‌شوید می‌توانید وارد بازار کار خاص خود شوید.

بطور مختصر و کوتاه دانش آموزان در رشته انسانی می‌توانند انتخاب‌های متعدد و وسیعی داشته باشند؛ از جمله: دبیری و آموزش، حقوق، گرایش ها متعدد شاخه مدیریت، رشته ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات کوردی، ادبیات خارجی، فرهنگ معارف اسلامی، تاریخ و باستان، جغرافیا، اقتصاد، جامعه‌شناسی، مشاوره، علوم اجتماعی، فلسفه، اقتصاد، تاریخ ایران و جهان، روانشناسی، حسابداری. علوم قضایی، تربيـت مبلـغ قـرآن کريم، امور دولتـی و..

 

بهترین راه برای مرور، استفاده از برگه های خلاصه و چیدمان شبکه ای است و برای فراموش نشدن زمان های مرور، باید بهترین زمان ها در بالای برگه های خلاصه ثبت شود. متأسفانه اکثر دانش‌آموزان از روش‌های غلط خواندن مانند چندین بار خواندن و یادگیری استفاده می‌کنند. در حالی که یادگیری زمان‌برترین بخش مطالعه است، فقط باید یک بار و به درستی انجام شود و با بازبینی‌های منظم، محتوا برای مدت زمان مورد نیاز در دسترس خواهد بود. یادگیری و به خاطر سپردن در مجموع 90 درصد از زمان و انرژی مطالعه را می‌گیرد و 10 درصد باقیمانده را یادآور می‌شود که اگر به درستی انجام شود، مطالب ثابت و تازه در ذهن باقی می‌ماند. البته در صورت عدم یادگیری و حفظ، زمان زیادی به دلیل یادگیری مجدد در حین گذراندن دوره تلف می‌شود.


موارد فوق، بخش‌هایی از این رشته بسیار وسیع و گسترده محسوب می‌شوند و البته شایان ذکر است در سالیان اخیر برخی از‌ آنها لحاظ محبوبیت و درآمد، جزو پر طرفدارترین گرایشهای انسانی بودند. برای پذیرش در شاخه های پر طرفدار این رشته در دانشگاه های برتر سطح کشور (مانند دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، شهید بهشتی، خوارزمی و... که فقط رتبه برترها را قبول می‌کنند) باید کوشش پشت کار فراوان و جدی داشته باشیم؛ چرا که همگان نیز مانند ما فقط به قبولی همین دانشگاه های برتر می‌اندیشند، گرچه هر ساله ما جمعیت های سیاهی لشگری را سر جلسه میبینیم اما این موضوع به دلایل زیادی سبب سخت تر شدن رقابت داوطلبین شده.

 

  • بهترین پکیج های علوم انسانی - آیا حرف اخر برای گروه انسانی پکیج وی او دی ارائه می‌دهد؟

موضوع اصلی این مقاله شرحی درباره مقدمات این شاخه و همچنین مطالعه مسایل مربوط به منابع کمک آموزشی این گرایش است، همانطور که مستحضر هستید یکی از محورهای اصلی متوسطه 2 استفاده از پکیجها و آموزشهای خوب محسوب می‌شود. ما به منابعی نیاز داریم که قدرت حافظه، توانایی و کارآمدی ما را بهبود بخشد؛ این نیاز اصلی دانش آموزان است. اشاره شد که برای قبولی در بهترین دانشگاه ها و ادامه تحصیل در بهترین رشته باید در کنکور سراسری شرکت کرد و منابع مختلف عمومی اصلی را با حجم و اهمیت مشخص بخوانید؛ ما در اینجا به معرفی محصولات مرتبط با آن میپردازیم.


بعد از اینکه انتخاب رشته برای ورود موفق انجام شد؛ قدم بعدی این است که در دروس عمومی + تخصصی آن در پایه متوسطه و پروسه مربوط به کنکوری با استفاده از تهیه منابع کمک درسی، به دنبال راندمان بالا و تسلط بر مبانی و مباحث اصلی اینها بروید تا درک خوبی از آن را داشته باشبد در این راستا نیز می‌توانید از مشاوران ارشد ما نیز کمک بگیرید. طی سال های اخیر استقبال بسیار فراوانی از پکیج های اختصاصی موسسه شده است؛ این در حالی است که بسیاری از داوطلبان به دلیل عدم اطلاع برخی مسائل دیگر از این تدریسهای خوب بی اطلاع هستند؛ به همین دلیل تعداد دانش آموزان قوی در این گروه آزمونی کمتر از گروهای دیگر بوده است!

  • حرف آخر انسانی نظام جدید | قیمت پکیج حرف آخر انسانی 1403 چقدر است؟

موسسه آموزشی-کنکوری حرف اخر مهر در حال حاضر برترین اموزشگاه در سطح کشور است که توانسته بر اساس رسالتش یعنی برقراری عدالت آموزشی، منابع و محصولات خوبی را تهیه کند؛ مشاورین، اساتید متخصص و مجرب این موسسه برای همگان پکهای بینظیر، با کیفیت و کاملی را عرضه و برای تمامی گروه‌ها، محصولهای کاملی را تولید کرده است (Department of Humanities) آموزشگاه ما برای راحتی کار و تسلط کامل داوطلبین گرامی منابع خیلی ارزشمند با کیفیتی را تهیه کرده تا در یادگیری و جواب دهی به امتحانات مشکل یا مانعی نداشته باشند، نیازهای تحصیلی بصورت ماهرانه رفع گردد. این بسته ها ویژگی‌های تدریسی جذاب بسیار عالی دارند که باعث می‌شود شما مطالب مهم را یاد دقیق یاد بگیرید تا نتایج مد نظرتان را کسب کنید.


محصولات نوین در حال حاضر برای کل دروس آن در دسترس است، تدریس اختصاصی آن نیز آماده شده و به همین زودی و از طریق اطلاع رسانی های همین سایت خبر تکمیل ویرایش ضبط نهایی شدن درج خواهد شد (General and specialized packages in the field of humanities)، پس نگران نباشید! داوطلبان می‌توانند با استفاده از این منابع قوی، تراز بالا و قبولی خود را تضمین کرده و مشاور های رایگان تیم ما شما را تا روز نهایی یاری خواهند کرد. پک اورجینال (harfe akhar humanities) با توجه به آخرین تغییرات کتب نظام جدید کارشناسی و کاردانی در اختیار اشخاص قرار می‌گیرند، منابع جدید آپدیت را خواهند دید. ما در ادامه انرا معرفی خواهیم کرد.

 

 

تخفیف محصولات؛ خرید، سفارش بسته و پکیج درس‌های تخصصی حرف آخر انسانی چگونه است؟

- جزئیاتی از عربی عمومی و تخصصی برای نمونه
عربی گویا از سخت‌ترین دروس برای همه رشته‌هاست. این کتاب هم بعنوان درسی عمومی هم اختصاصی نیز برای دانش اموزان ایجاد شده، این داوطلبان باید به 25 سوال آن در آزمون و 20 سوال بخش تخصص جواب داده؛ همچنین در دفترچه نیز انحراف معیار منفی بسیار بالایی دارد! اما اینجا صراحتا اعلام می‌کنیم که بعه هیچ وجه نباید نگرانش باشید، چرا که دی وی دیهای ان یک شاهکار است که به شما خیلی کمک می‌کند، توسط استاد مجرب آقای محمد واعظی تدریس شده که دارای خصوصیات زیر است:

  1. آموزش با متد تخصصی و ویژه استاد.
  2. تدریسی عجیب و انگیزشی به روش یادگیری بدون فراموشی.
  3. یادگیری آسان با ماندگاری خیلی بالا و تضمینی در نیمکره چپ و راست مغز با متدهای خلاقانه شهودی‌سازی دیجیتالی.
  4. ایجاد تسلط و فراگیری خوب به منظور حل سوالات و تست‌های ترکیبی.
  5. بیان تمامی لایه های درس (درک مطلب، قواعد، لغات و ..) بصورت تصویری.
  6. حل تست‌های پیچیده کنکورها و سوالات امتحانی (خود این پکیج دارای یک بانک تست کامل است)

- جزئیاتی از ادبیات برای نمونه.

ادبیات فارسی از دیگر از درس های خیلی مهم این گروه است که بالاترین ضریب یعنی 4 را دارد. داوطلبان گروه انسانی باید به 20 سوال این درس در دفترچه عمومی و 20 سوال تخصص پایه دهم، یازدهم و دوازدهم جواب دهند؛ شرایط این درس طوری است که توجه بسیار زیادی را می‌طلبد. پکیج ادب توسط استاد محسن منتظری یکی از برترین اساتید ایران آماده شده وی با استفاده از الگوهای ابداعی و تصویرسازی مطالب را به بهترین شکل ممکن تدریس کرده که خصوصیات زیر را شامل میشود:

  1. تدریس بسیار خاص مبحث لغات.
  2. استفاده از پویانمایی‌های داستان محور و شخصیت‌پردازی ادبی.
  3. حل و تشریح تست‌های سال‌های اخیر و سوالات احتمالی کنکور و امتحانات.
  4. تدریس کل مباحث حجیم لغات و قرابت معنایی بصورت بسیار منحصربه‌فرد.
  5. آموزش آرایه‌های ادبی با سیستم ابتکاری قفل‌گذاری و الگوهای سریع و داستانی.

- جزئیاتی از دین و زندگی به نمونه.
دین و زندگی با ضریب 3 بعد از ادبیات، درسی خیلی مهم به شمار می‌رود و البته متاسفانه خیلی از دانش آموزان آن را درسی صرفا حفظی تصور می‌کنند! اما این رویکرد اشتباه است و نباید آن را حفظ کرد بلکه کاملا تحلیلی بوده و باید از آموزش خوب برای درصد بالای 90 زدن استفاده کرد. شما با پکیج دینی مصور کامل حرف آخر که توسط استاد علیرضا یوسفیان پور تدریس شده می‌توانید کتب دینی 3 سال را کاملا مسلط شوید. با این بسته شامل مبحث آرایه ادبی، زبان، لغات و تاریخ ادبیات و قرابت معنایی است، همه پکها آخر دارای کتابکار و درسنامه رایگان هستند.

  1. آموزش کل دینی کنکور فقط با ۱۴ الگو بدون نیاز به حفظیات.
  2. تسلط بسیار کامل و یادگیری سریع کل آیات و متون و کل دینی در کمتر از ۱ هفته.
  3. تصویرسازی رنگی + تدریس کلیه مبانی و مفاهیم با استفاده از پویانمایی حرفه ای.
  4. حل مفهومی و گام به گام همه تست‌های تثبیتی، تمرینی و تالیفی و احتمالی برای یادگیری نهایی.

- جزئیاتی از زبان انگلیسی برای نمونه.
آخرین درس عمومی، زبان انگلیسی است که دارای 25 سوال بوده. مجموعه انگلیسی توسط استاد مجتبی محمودی مهیا شده است. این بسته کامل سالهای دهم، یازدهم و دوازدهم، درک مطلب، لغات، گرامر و کلوزتست را به صورت جامع و دقیق پوشش می‌دهد؛ شامل لغات جامع تیک آخر و جمع بندی زبان (تیر آخر) است همراه با کتابکار جزوات رایگان است. با این سیدی قوی شما پرونده صفر تا صد را خواهید بست. خصوصیات:

  1. آموزش کلیه کلمات مهم زبان به شکل انیمیشن وار و ماندگار با نقشه راه بدون نیاز به حفظیات.
  2. آموزش تمامی تکنیکها در ۲۰ ساعت به صورت بسیار پیشرفته.
  3. آموزش تست زنی سریع همه نوع تیپ سوالات درسی.

دانش آموزان و داوطلبان عزیز گروه انسانی برای اطلاع از لیست قیمت محصولات و بسته و پکیج های تخصصی + عمومی حرف آخر جهت اخذ تخفیف خرید و سفارش می‌توانند با واحد مشاوره فروش (شماره های زیر) موسسه تماس بگیرند:
09120663015 – 09399585899 - 02191010336


 

  • حرف آخر درباره رشته انسانی - قیمت vod حرف آخر انسانی چقدر است؟

استفاده از برنامه ریزی درسی و مطالعاتی مناسب و کمک گرفتن از مشاوران نخبه پرور این سایت رسمی مرکزی موسسه آموزشی حرف اخر، بسیار به شما کمک خواهد کرد تا در رسیدن به مقصد و هدف نهاییتان موفق شوید، نمونه های زیر دسته ای از صدها داوطلب است که با استفاده از این منابع فوق العاده، رتبه های مناسبی را در کنکور سراسری کسب کرده‌اند:

 

 

 

آموزش رشته علوم انسانی برای افرادی که علاقه زیادی به دروس تئوری مثل ادبیات، اقتصاد و روانشناسی دارند از اهمیت زیادی دارد. دانش آموزان در پایان پایه 9 با توجه به علایق خود باید یکی از رشته‌های ریاضی، انسانی، تجربی، معارف اسلامی یا یکی از رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. در این میان یکی از رشته‌هایی که طرفداران زیادی دارد، این است. در رشته علوم انسانی در دبیرستان مباحث مختلفی از جمله فلسفه، دین، اقتصاد، منطق، زبان‌های مدرن و باستانی و هر آن چیزی که مربوط به تمدن انسان‌ها است بحث می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت هدف این رشته بحث در مورد مسائلی است که به انسان مربوط می‌شود.

 

یکی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان رشته علوم انسانی، بازار کار و آینده شغلی آن است. افرادی که اطلاع کاملی از این رشته ندارند بر این باورند بسیاری از شغل های این رشته اشباع شده‌اند و بازار کار خوبی ندارند؛ اما در پاسخ به این سوال باید گفت اگر تخصص کافی در هر کدام از شغل‌ها به دست آورید، فرصت‌های شغلی زیادی پیش روی شما خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید با انتخاب برخی از رشته‌های علوم انسانی می‌توانید به استخدام رسمی دربیایید. با آموزش چنین رشته امکان ورود به شغل‌های مختلفی را پیدا می‌کنید که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد فوق اشاره کرد.

 


 

Using appropriate curriculum and study planning and getting help from the elite advisors of this central official website of Harfe Akhar Educational Institute will help you a lot to reach your final destination and goal.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

9 نظر
سارا
جمعه یازدهم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
سارا
لطفا شماره اقاي یاری رو برام ارسال کنيد ميخوام ازش تشکر کنم
پاسخ مدیر سایت
09120663015
پاسخ مدیر سایت
shiiiiiva
یکشنبه ششم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
shiiiiiva
خيلي ممنونم از موسسه بي نظير حرف اخر بابت پکيج هاي خوبشون براي رشته انساني و فيلمها
ameneh
یکشنبه ششم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
ameneh
من الان دانشجوي حقوق تهران هستم. به لطف حرف اخر....
saaya kariymi
یکشنبه ششم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
saaya kariymi
تشکر از اساتيد حرف اخر و وبساي عاليتون. ممنونم
زهرا کرمی خانیان
سه شنبه دوم اسفند ۰۱
پاسخ
(4)
()
زهرا کرمی خانیان
حرف اخر vod بسيار آموزش هاي خوبي داره براي انساني - دخترم الان سال 11م هستش استفاده ميکنه خيلي راضيه. ممنونم ازتون
اکبری
دوشنبه بیست و هفتم دی ۰۰
پاسخ
(5)
()
اکبری
سلام وقت بخير. رياضي حاضر شده؟
پاسخ مدیر سایت
با مدیران همین سایت شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
رضا چاریزهی
چهارشنبه پانزدهم دی ۰۰
پاسخ
(2)
()
رضا چاریزهی
سلام تدريس علوم و فنون نيست
پاسخ مدیر سایت
سلام بزودی آماده میشود.
پاسخ مدیر سایت
عزیزالله درگاهی
پنج شنبه چهارم آذر ۰۰
پاسخ
(1)
(1)
عزیزالله درگاهی
سلام براي دروس تخصصي انساني پکيج کامل هم ارئه ميکنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام بله دروس تخصصی انسانی هم داریم، با شماره 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
باربد
یکشنبه چهارم مهر ۰۰
پاسخ
(1)
()
باربد
سلام...برا انساني رياضي موجوده؟
پاسخ مدیر سایت
سلام، ریاضی انسانی حرف آخر در حال ویرایش نهایی هستش، پیش فروش آن شروع شده و با شماره 02166096851 تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!