آشنایی با موسسه حرف آخر | پشتیبانی قدرتمند تحصیلی 1403 رتبه برترها ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
جمعه یکم اسفند ۹۹
(1)
(2)
آشنایی با موسسه حرف آخر | پشتیبانی قدرتمند تحصیلی 1403 رتبه برترها

"اینجا حرف آخر است، حرف با عمل برابر است.."

در دنیای مدرن امروز، امر آموزش صحیح و اصولی به عنوان یکی از اهداف جامعه بشری، هرروز بیشتر از روز گذشته جلوه نمایی میکند؛ هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف مجموعه سایت مرکزی حرف آخر است، آشنایی با موسسه حرف آخر | این صفحه رسمی به عنوان ارائه دهنده معتبر محصولات کنکوری، تولید کننده ممتاز محتوا، مطالب مفید و همچنین اطلاع رسانی موثق در خصوص اخبار تحصیلی و دانش آموزان در سطح کشور است؛ ما به موجب این امر با بهره گیری از طرح و ایده های برتر در بخش آموزش، پیش گام بوده ایم و هم اکنون نیز هستیم.

 

اهم فعالیت طرح‌های آموزشی-تقویتی موسسه حرف آخر مهر
طرح رایگان:مشاوره مقدماتی تا زمان ثبت نام اصلی
طرح نخبگان:ویژه سال دهم تا دوازدهم، 500 هزار.
طرح طلایی:سال 12م و کنکوری ها، 100000 تومان.
طرح رتبه برتر:ویژه پشت کنکوریها، قیمت 100000 تومان.

امروزه موسسه حرف اخر بهترین موسسه آموزشی در ایران محسوب می‌شود که با به کارگیری جدیدترین روش های یادگیری تشکیل شده که فعالیت خود را در قالب تولید و ارائه پکیج ها (DVDها، کتب و آزمون های استاندارد) و با استایلی علمی و متفاوت، سبک خاص تدریس و با بهره گیری از بهترین کادر اساتید مجرب کشور، در سال 90 استارت زد. حرف آخر برترین موسسه کنکوری کشور در ضمینه تولید محتوای دیجیتالی با استفاده از پیاده سازی انیمیشن و تصویرسازی است. اساتید این موسسه با استفاده از روش های نوین و الگو سازی بدون استفاده از فرمول توانسته اند آموزشهای کامل، لذت بخش و تمامی نکات و تست ها را تدریس کنند، شما در این بخش بیشتر با ما آشنا می‌شوید: (Learn more about the Harfe Akhar institute)آشنایی با موسسه حرف آخر 1404 سایت حرف اخر

 

اعتبار علمی و استانداردهای سایت مرکزی حرف آخر | خدمات کنکور، سفارش سریع محصولات درسی

 

موسسه آموزشی-کنکوری harfe akhar، به عنوان برترین نهاد اموزشی کشور، مورد تائید آموزش وپرورش و سازمان سنجش است، مدرسان ما، جزو بهترین اساتید تراز اول کشور می‌باشند و تدریس اساتید قدرتمند در این مجموعه، موجب موفقیت فوق العاده بالای دانش آموزان شده است؛ با مشاوره تخصصی، ارائه پکیج های مناسب با برنامه ریزی تحصیلی، بهترین شرایط ممکن را برای همه دانش آموز و داوطلبان عزیز مهیا کرده ایم تا این عزیزان بتوانند بهترین رتبه های ممکن را بدست بیاورند.


این موسسه به دلیل نوآوری در حوزه فراگیری، از سوی سازمان ملی یونسکو (UNESCO) مورد تقدیر و موفق به مدرک بین المللی ICOM از دانشگاه Methodologica Governance فرانسه و چندین گواهی معتبر ISO داخل کشور است. در مبحث یاددهی دروس، کلیه منابع کنکوری ما در قالب تصویرسازی / تکنولوژی انیمیشن/شهودی سازی تدریس می‌شوند که مرجع اصلی بهترین متدهای موفقیت تضمینی می‌باشند.

 

مطالعه با پک های موسسه و انجام این کار یک فرصت کلیدی برای یادگیری در حالت های مختلف (دیدن، خواندن و گوش دادن) و بهره مندی از تکرار و تمرین استاندارد شده را از دست نمی‌دهد (تحلیلی/مفهومی آموزش را ببینید) که هم از مطالعه پیش رو و هم از حضور در کلاس به دست خواهید آورد. درک اهمیت تمام مراحل این چرخه به شما کمک می‌کند تا فرصت های یادگیری موثر را از دست ندهید. یکی از تاثیرگذارترین استراتژی‌های یادگیری، «تمرین + تست توزیع‌شده» است - همچنین فاصله مطالعه‌تان در چند دوره زمانی کوتاه در چند روز و چند هفته با بدفترچه برنامه ریزی قطاری پیش بینی میکنید.

 

کاری که مدارس انجام می‌دهند «چرا» است که به اقدام و تصمیم گیری راهنمایی و جهت می‌دهد. بهترین رشته های دانشگاهی مدارس خصوصی با بیانیه ماموریت خود هماهنگ هستند. چشم انداز آنها روشن است، با اهداف قابل دسترس و قابل اندازه گیری هدایت می‌شود و به خوبی اجرا می‌شود. زمانی که چشم انداز، هدف و ارزش های مدرسه به وضوح تعریف شود، تصمیمات منسجم بوده و منجر به پیشرفت موثر و قابل اندازه گیری می‌شود. فلسفه آموزش، رسالت و چشم انداز مدرسه باید توسط همه ذینفعان درک شده و به راحتی بیان شود. هنگامی که سازمان این اصول راهنما را به وضوح بیان می‌کند و آنها را در خط مقدم تصمیم گیری نگه می‌دارد، دانش آموزان از انتظارات روشن و بهبود مستمر مدرسه بهره مند می‌شوند.

 

رفاه و ایمنی دانش آموزان باید در همه مدارس اولویت اصلی باشد. یک مدرسه عالی به دنبال شناسایی و کاهش خطرات بالقوه در محیط مدرسه است و به طور مستمر در جهت ارائه یک تسهیلات ایمن تلاش می‌کند. بهترین مدارس خصوصی دارای پرسنل امنیتی هستند تا به والدین اطمینان دهند که دانش آموزانشان ایمن هستند و تلاش می‌کنند تا آموزش های لازم را برای کارکنان امنیتی، اساتید و کارکنان پشتیبانی ارائه دهند تا برای هر نوع شرایط بحرانی آماده شوند. برنامه های بحران برای هر موقعیت بالقوه باید نوشته شود و دانشجویان و اساتید باید در تمرین های منظم برای هر بحران احتمالی شرکت کنند. علاوه بر این، سازماندهی و جریان پردیس باید دسترسی آسان و کارآمد را برای دانش‌آموزان و یک روش ورود/خروج امن برای والدین، مهمانان و بازدیدکنندگان مدرسه فراهم کند تا یک تسهیلات امن فراهم شود.

 

مدارس موثر به طور استراتژیک فضاهای کاری را طراحی کرده و منابعی را برای ارتقای موفقیت دانش آموزان انتخاب می‌کنند. دانش آموزان به فضاهایی برای مطالعه آرام و مستقل و همچنین مکان هایی برای جمع شدن با همسالان برای تکالیف گروهی، همکاری و اجتماعی شدن نیاز دارند. مدرسه ای که به خوبی طراحی شده باشد، یافتن و استفاده از این فضا را برای دانش آموزان آسان می‌کند. منابع لازم و فن‌آوری مرتبط نیز باید برای حمایت از دانش‌آموزان در یادگیری قرن 21 به آسانی در دسترس باشد.

بهترین مدارس خصوصی در مورد بهترین شیوه ها تحقیق می‌کنند و به طور مستمر اثربخشی تصمیمات اتخاذ شده در مورد آموزش، ارزیابی، استانداردها، رویه ها و برنامه درسی را ارزیابی می‌کنند. تست استاندارد، نرم افزار آموزشی، پیشرفت در فناوری و سیستم های اطلاعات دانش آموز اطلاعاتی را در مورد روندهای یادگیری، پیشرفت دانش آموزان و اثربخشی مدرسه ارائه می‌دهد. جمع‌آوری داده‌های مدرسه شروع خوبی است، اما مدارس عالی می‌دانند که چگونه داده‌ها را به‌طور مؤثر تفسیر و استفاده کنند تا ناسازگاری‌ها و شکاف‌ها را در برنامه‌شان نشان دهند که سپس می‌تواند تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌ها را به سمت پیشرفت بیشتر دانش‌آموزان و بهبود مدرسه هدایت کند.

 

یافتن مدرسه خصوصی مناسب در مورد درک این است که چه چیزی برای خانواده شما بهترین است. وقتی به دنبال بهترین مدرسه خصوصی برای نیازهای خود هستید، نقاط قوت و چالش های فردی فرزندتان، فلسفه تحصیلی و شرایط خانواده شما باید در کنار این 20 ویژگی ضروری در نظر گرفته شود. در اینجا چند مرحله اقدامی وجود دارد که می‌تواند به والدین در انتخاب بهترین انتخاب برای آموزش خصوصی کمک کند.

  • مشاوران موسسه حرف اخر 1404 | نظرات و برنامه اپلیکیشن حرف آخر تی وی

از خصوصیات برتر این آموزشگاه، تولید محتوای آموزش به سبک انیمیشن، الگو وار بودن و استفاده از نقشه راه های کاربردی است، یادگیری 0 تا 100 دروس در زمان کم، کسب موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی و آزمون تخصصی است، گام بزرگی در راستای اموزش کشور برداشته. این مجموعه با تکیه بر مدیریت زمان و محتوای درسها، با استفاده از تکنولوژهای جدید پویا نمایی توسط بهترین و برترین اساتید کشور مشغول به کار شده تا با افزایش فرایند یادگیری، سرعت حل مسئله و تقویت حافظه بلندمدت برای محصلان و فارغ التحصیلان برترین منابع را ارائه دهد.

 

انتشارات و نشر کتاب بعنوان نهادی بی رقیب، تحت نظارت کامل آموزش و پرورش + سازمان سنجش کشور منابع خود را ارائه داده، بارها مورد تقدیر قرار گرفته و یاددهی در سطح کشور را با نگاهی نو شروع کردند؛ بجای اینکه دانش آموز را درگیر حفظ کردن و فرمول های بسیار زیاد بکنند، مباحث داخل کتب را به سوی شهودی سازی و تصویر سازی دیجیتال سوق دادند تا ماندگاری بالا شکل گیرد. همان طور که می‌دانید جایگاه فرمول ها نیم کره چپ مغز و تصاویر در نیم کره راست مغز قرار دارد.

 

در واقع به بیان علمی، سبک اساتید نیم کره راست مغز را از راکد و بی حرکت بودن خارج کرده و باعث شد 2 نیمکره درگیر شوند، دانش آموز بتوانند مطالب را با ماندگاری خیلی بیشتری بهترین شکل، لذت و شوق بیشتری ممکن فرا بگیرد. این نسل جدید رویکرد علمی بازخوردهای بسیار مثبتی را ایجاد کرد، همانطور که در متن بالا بدان اشاره شد، این مجموعه بزرگ دارای چندین گواهی بین المللی است چون توانسته برای اولین بار در ایران از دانشگاه ملی روش شناسی فرانسه مدرک ICOM را کسب نماید تا برگ زرینی باشد بر سایر افتخاراتش.

جزئیات بیشتر ما: راهنمای سایت مرکزی حرف آخر | ثبت نام و خرید از فروشگاه رسمی

 

ارزیابی کنید که خانواده شما در یک مدرسه خصوصی به دنبال چه چیزی هستند و چرا اگرچه یک مدرسه ممکن است در همه این ویژگی ها نمره خوبی بگیرد، مدارس از فلسفه های متفاوت به این حوزه ها نزدیک می‌شوند. مهم است که والدین ارزش های خود را در مورد آموزش خصوصی بدانند و مدرسه آنها به خوبی با این ارزش ها هماهنگ باشد. بهترین مدارس خصوصی پذیرای والدین و دانش آموزان آینده خواهند بود. برای یک تور برنامه ریزی کنید. دیدن دست اول مدرسه برای کمک به تشخیص اینکه آیا مدرسه برای خانواده شما مناسب است یا خیر ضروری است. در صورت لزوم، یک بازدید اضافی را برنامه ریزی کنید. زمانی را در کلاس‌های درس بگذرانید، از فرزندتان بپرسید که یک روز را با دانش‌آموز فعلی سپری می‌کند.

 

ما یک ابزار ارزیابی مدارس خصوصی ایجاد کرده‌ایم   که می‌تواند به شما کمک کند مدارسی را که بازدید می‌کنید مطابق با 20 ویژگی اساسی بهترین مدارس خصوصی که در این مقاله شرح داده شده است، ارزیابی کنید. این ارزیابی سوالاتی را ارائه می‌کند که می‌توانید از مسئولان مدرسه در مورد هر یک از ویژگی‌هایی که در بالا توضیح داده شده است بپرسید و همچنین راهی آسان برای "نمره" کردن مدرسه در هر یک از چهار حوزه است. این ارزیابی برای دانلود رایگان برای همه در دسترس است تا از آن استفاده کنند. پس از تکمیل ارزیابی خود، با انجام تحقیقات کاملاً آگاهانه و انتخاب بهترین مدرسه خصوصی برای خانواده خود، زمان درخواست فرا رسیده است. معمولاً، مدارس مواد درخواستی را به صورت آنلاین در دسترس خواهند داشت یا مراحل بعدی را که می‌توانید پس از یک تور بردارید، شرح می‌دهند، اما یک تماس سریع با دفتر، اطلاعات لازم را در مورد فرآیند درخواست در اختیار شما قرار می‌دهد.


درخواست را زودتر ارسال کنید؛ بهترین مدارس خصوصی دارای اندازه کلاس و لیست انتظار محدود خواهند بود. برای آزمایش زمان بگذارید؛ ممکن است یک آزمون ورودی مورد نیاز باشد. نیازی به استرس فرزندتان در مورد این امتحان نیست. مدرسه باید بفهمد که فرزند شما از نظر تحصیلی در کجا قرار دارد. بیشتر مدارس خصوصی از فرزند شما می‌خواهند که مصاحبه کنند، برای مصاحبه آماده شوید. در مورد نیازهای فرزندتان صادق و شفاف باشید. مطمئن شوید که مدرسه مایل است و قادر به پذیرش آنها است.

  • پشتیبانی 1404 حرف اخر مشاوره رایگان ! دلایل موفقیت و ویژگی های هوش مصنوعی

حرف اخر با استفاده از فناوری و روش الگومحوری، انیمیشن و در چهارچوب تصویرسازی در تدریس و یاد گیری سعی بر این دارد تا همه مطالب کنکوری را به متد نوین و موثر به دانش آموزان یاد دهد که بسیار متمایز است؛ قدرت یادگیری را بشدت بالا می‌برد، تمرکز بر نیمکره راست مغز و تکنیک درگیر کردن دو نیم کره در یادگیری که کمک زیادی به موفقیت میکند. بنابراین شما با یک انتخاب درست، آینده مطمئنی برای خود رقم بزنید اگر میخواهید رتبه برتر شوید، همین الان با مشاورین این وبسایت مرکزی تماس بگیرید.

 

- آشنایی بیشتر با آموزشگاه حرف اخر:

ارائه مطالب درسی با استفاده از اشکال، تصاویر و پویانمایی حرفه ای از روش های یادگیری مدرن در سراسر جهان به ویژه کشورهای صاحب نام در نظام آموزشی قدرتمند مانند آلمان، ژاپن و فنلاند است. این روش علاوه بر تاثیر بسیار زیادی که در یادگیری خواهد داشت، نقش بسزایی نیز در ترغیب فرد در فراگیری مطالب و نکات دارد. همانطور که میدانید، احتمال فراموشی، عدم تسلط و یادآوری همه فرمولها، مطالب جداول بسیار زیاد دروس مختلف در جلسه ازمونی امری شایع و خیلی رایج است که گریبان بسیاری از داوطلبها را گرفته، سرنوشت آنها را تغییر خواهد داد، اما به خاطر سپردن مباحث به شکل تصاویر متحرک به سبک منحصربه فرد "حرف آخر" به شما این اطمینان را میدهد که بتوانید در موقع لزوم، انها را ریکاوری کرده و در ذهن خود دسته بندی نمایید.

 


ویژگی موسسه حرف آخر | این اموزشگاه پر افتخار، با نحوه تدریس و یادگیری مطالب با استفاده از تصاویر رنگی متحرک و انیمیشنهای پیشرفته به شکل بلند مدت با به کارگیری هر دو نیم کره راست/چپ و بدلیل درگیرکردن ان در راستای حفظ مطالعات سریع و طولانی مدت تا روز کنکور، حتی بازه زمانی بلند مدت، شیوه تدریس الگو و شهودیسازی، تصویرسازی را به همراه دارد. پس: اینجا انتخاب رتبه های تک رقمی و 2 رقمی است! رتبه های برترهای که از پکیجها استفاده کرده اند خود را به نوعی مدیون نقشه راه های استادان می‌دانند چون در مدت زمان کمی مطالب را با الگوهای بی نظیر فرا گرفتند. مثلا همان نقشه راه شیمی دکتر شیروانی که تنها در یک اسلاید 50 درصد درس را پوشش می‌دهد، این به تمام معنا یعنی انقلاب در آموزش کنکور!

همچنین اینجا بخوانید: صفحه اصلی فروشگاه حرف آخر | خرید و سفارش جدید 1404

 

امیدواریم این مقاله مروری کلی بر ویژگی‌های ضروری بهترین مدارس خصوصی و همچنین فرآیندی داشته باشد که والدین می‌توانند از طریق آن تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد انتخاب مدرسه برای فرزندان خود بگیرند. در نهایت، مهم نیست که مدارس در هر یک از این 20 ویژگی اساسی در کجا رتبه بندی می‌شوند، بهترین مدرسه خصوصی مدرسه ای است که برای نیازهای خانواده شما مناسب است. به یاد داشته باشید که   بهترین ابزار ارزیابی مدارس خصوصی ما را به عنوان کمکی برای انتخاب آگاهانه‌تر برای خانواده خود دانلود کنید.

 

تعاریف هدف و کیفیت نیز باید به طور مداوم بازنگری شود. یک مدرسه چه کاری باید انجام دهد؟ بودن؟ چگونه مدرسه خوب را از مدرسه بد تشخیص دهیم؟ این واقعاً در سطح انسانی شروع می‌شود، اما این یک موضوع گسترده تر است. در حال حاضر، بیایید در نظر بگیریم که مدارس صرفاً قطعاتی از اکولوژی های بزرگتر هستند. فوری ترین اکولوژی هایی که آنها در آن شرکت می‌کنند، انسانی و فرهنگی است. به عنوان قطعاتی در اکولوژی (انسانی)، وقتی یک چیز تغییر می‌کند، همه چیز دیگر نیز تغییر می‌کند. وقتی باران می‌بارد، نهرها جاری می‌شوند، مراتع مرطوب هستند، شبدرها شکوفا می‌شوند و زنبورها شلوغ می‌کنند. وقتی خشکسالی وجود دارد، همه چیز خشک، کهنه و ساکن است.

 

وقتی فناوری تغییر می‌کند، بر انواع چیزهایی که می‌خواهیم و نیاز داریم تأثیر می‌گذارد. به روز رسانی های فناوری آنچه را که ما می‌خواهیم تغییر می‌دهد. همانطور که ما آرزوی چیزهای جدید را داریم، فناوری تغییر می‌کند تا به دنبال ارائه آنها باشد. همین امر در مورد آموزش و پرورش نیز صدق می‌کند. چند ایده کلیدی در آموزش مترقی را در نظر بگیرید. یادگیری تلفن همراه، نمونه‌هایی از شهروندی دیجیتال، تفکر طراحی، همکاری، خلاقیت، و در مقیاس بزرگ‌تر، سواد دیجیتال، 1:1 و موارد دیگر مهارت‌ها و محتوایی هستند که هر دانش‌آموزی از قرار گرفتن در معرض آنها و تسلط بر آنها بهره می‌برد. از آنجایی که اینها به مدارس، کلاس‌ها و تکالیف و تفکر طراحی معلمان راه پیدا می‌کنند، این به قیمت "روش کارها" تمام می‌شود.

 

- آدرس دفتر مرکزی کجاست! چگونه با موسسه حرف آخر ارتباط برقرار کنم؟

دانش آموزانی که با مشاوران دفتر آشنایی دارند و می‌خواهند تحت پوشش مشاوره حرفه ای باشند، یا قصد خرید پکیج های خوب را دارند می‌توانند منابع و سفارشات خود را به صورت خرید از همین فروشگاه یا به شیوه تلفنی انجام دهند، در این صورت می‌بایست با شماره های پایین صفحه تماس برقرار کنند؛ روش دوم نیز مراجه حضوی است، می‌توانند به آدرس دفتر اصلی: واقع در میدان انقلاب تهران، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان مراجعه نمایند و ذکر البته این نکته نیز خیلی ضروری است که برای مراجعه حضوری حتما با شماره تماس 09120663015 هماهنگی های لازم را انجام دهید در غیر اینصورت مراجعه حضوری به هیچ وجه پذیرفته نمیشود!


⇔ نمایندگی های موسسه حرف آخر در چه شهرهایی است و نمایندگی ها را چگونه پیدا کنم؟

در حال حاضر ما هیچ گونه نماینده ای در شهرهای کشور نداریم، حواستان باشد کلیه نام های موجود در فضای مجازی که با نام موسسه حرف آخر هستند و در این سایت مرکزی معرفی نشده؛ قانونی نیست و هیچ گونه رسمیتی نداشته و ارتباطی با آن ندارند!؛ شما دوستان گرامی جهت اخذ نمایندگی می‌توانید با شماره های داخل این صفحه رسمی تماس برقرار کرده و طبق شرایط و قوانین مشاوران ما راهنمایی لازم در اختیارتان قرار داده می‌شود.

 

"با تمام وجود،
شبانه روز مشغول تولید مطالب مفید برای دانش آموزان عزیز هستیم، تا بتوانیم در جهت دهی به آینده سازان کشورمان نقش بسیار مفیدی داشته باشیم.."

  • رتبه برترهای موسسه حرف آخر چه کسانی بودند؟ تاثیر آموزش و پکیج های درسی آن چقدر بوده؟

همانطور که قبلا گفته شد، حرف آخر انتخاب رتبه های تک و دو رقمی بوده و بطور کاملا شفاف و با اطمینان میتوان گفت تمام کسانی که از منابع استفاده می‌کنند به صورت دقیق تمام مباحث را مسلط میشوند، همگی توانسته اند؛ بالاترین درصد و نمره را از هر درس بدست بیاورند؛ این قضیه کاملا تائید کننده فعالیت بسیار عالی تدریسها است. این گروه با افتخار بیش از 10 سال تجربه علمی موفق و قوی، توانسته شیوه و متد فیلم دروس تخصصی + عمومی مورد نیاز جهت قبولی در کنکور سراسری را به شکل پکیج و ویدئوها با ارائه متد نوینی از درس دادن همراه از تصاویر متحرک دیجیتال جذاب داوطلبها را به موفقیت نزدیک تر نماید.

 

در این قسمت وبلاگ ما برای شما گذاشته مواردی درج شده است که هر کدام نمونه ای از برنامه ریزی روزانه برای فصول مختلف سال است. نمونه های برنامه ریزی روزانه زیر را بررسی کرده و از آن لذت ببرید. اگر به مثال برنامه ریزی روزانه مشاوران دقت کنید اینجاست که متوجه موضوع می‌شوید. به همین دلیل دانش آموزان سال های گذشته را به عنوان بهترین موسسه برنامه ریزی کشور انتخاب کردند

 

می گویند زندگی یک چیز است و من مطالعه را ترجیح می‌دهم. من به طور اتفاقی با این نقل قول در فهرست کتابخانه برخورد کردیم و از آن خوشم آمد. من فقط برای او کتاب نمی‌خوانم. در عوض، برای اهمیت آن مطالعه می‌کنم. این یک مهارت حیاتی زندگی است که دوست دارد دانش را برای درک عمیق جمع آوری کند. مطالعه به انسان خرد و بینش می‌دهد و طیف وسیعی از کلمات را در اختیار ما قرار می‌دهد. درس خواندن زیباترین عادت و مطمئناً بهترین چیزی است که والدین می‌توانند به فرزندان خود منتقل کنند. من افرادی را دوست دارم که عادت های خواندنی خوبی دارند. آنها نه تنها از نظر ذهنی توانایی بیشتری دارند، بلکه از نظر عاطفی نیز ثبات بیشتری دارند.

 

Harfe Akhar Educational-Mining Institute, as the best educational institution in the country, is approved by the Education and Assessment Organization; With expert advice, providing appropriate packages with academic planning, we have provided the best possible conditions for all students and volunteers so that these loved ones can get the best possible grades.


تیم این وبسایت در تلاش است تا با کمک از برترین استادها، همچنان مسیر موفقیت را طی کند. گرچه تاکنون نیز در این حوزه بسیار موفق عمل کرده و توانسته هر ساله صدها داوطلب را به رتبه های برتر آزمون سراسری تا 1403 برساند. دانش آموزین و داوطلبان عزیز، برای اطلاع از لیست رتبه برترها می‌توانید شماره تماس های زیر تماس بگیرید، حتی با شرکت در طرح نخبگان و خواندن مطالب رایگان وبلاگ رسمی انیستیتو، نیز می‌توانید با اطمینان خیلی قوی پیش بروید.

مدارس چه چیزی را باید آموزش دهند و چگونه؟ و چگونه بفهمیم که آیا آن را به خوبی انجام می‌دهیم؟ اینها سؤالات بسیار مهمی هستند - سؤالاتی که باید با در نظر گرفتن نیازهای اجتماعی، هدایای معلم و دسترسی به فناوری پاسخ داده شوند. اکنون، رویکرد مخالف را در پیش می‌گیریم. در اینجا چیزی است که همه دانش آموزان باید بدانند، اکنون بیایید بفهمیم که چگونه می‌توانیم از آنچه در اختیار داریم برای آموزش استفاده کنیم. اگر موضوع را در چهارچوب کامل آن نبینیم، به نگاه اجمالی بسنده می‌کنیم.

 

نحوه طراحی مدارس و آنچه دانش‌آموزان یاد می‌گیرند – و چرا – باید به همان دقت و با اشتیاق مورد بررسی قرار گیرد که مسافت پیموده شده بنزین خودروهایمان، سرعت دانلود گوشی‌ها و تبلت‌ها یا سیستم‌عامل‌هایمان را انجام می‌دهیم. از ساعت های ما اکثر استانداردهای آکادمیک مدرن رویکردی مبتنی بر دانش برای آموزش دارند. به نظر من این رویکردی قدیمی برای یادگیری است که همچنان تلاش های ما برای نوآوری را مختل می‌کند. چرا آموزش و پرورش، به عنوان یک سیستم، نمی‌تواند خود را به همان شکل تهاجمی مانند فناوری دیجیتالی که باعث ایجاد این همه اضطراب می‌شود، از نو بسازد؟ سیال بودن یک برنامه درسی معین حداقل باید با سیالیت مطالبات دانش مدرن مرتبط مطابقت داشته باشد. شاید اولین گام در تعقیب رویکردی نوآورانه و مدرن در آموزش و یادگیری، بازاندیشی در ایده برنامه درسی به عنوان هسته اصلی مدل های یادگیری باشد؟

 

یکی از راه‌هایی است که می‌توان به آن نگاه کرد، اما این چیز جدیدی نیست – استانداردهای قدرت سال‌هاست که وجود دارند. در واقع، در این عصر دسترسی به اطلاعات، ابرهای هوشمند و بدتر شدن نابرابری های اجتماعی-اقتصادی، ممکن است بخواهیم به این فکر کنیم که آیا اصلاً باید محتوا را آموزش دهیم یا بهتر بگوییم به دانش آموزان یاد دهیم که فکر کنند، مسیرهای یادگیری خودشان را طراحی کنند، و کارهای خارق العاده ای خلق کنند و انجام دهند. چیزهایی که در جای خود برای آنها ارزشمند است؟ قبلاً فرض می‌کردیم که این تأثیر خواهد بود - اگر دانش‌آموزان می‌توانستند بخوانند و بنویسند، حسابی انجام دهند و استدلال بسازند و ایده اصلی را استخراج کنند و در غیر این صورت بر مجموعه‌ای از دانش (که اکنون ملی شده) تسلط پیدا کنند، فکر کردن و بازی کردن را یاد خواهند گرفت. با ایده های پیچیده و خلق چیزهای باورنکردنی و درک خود در این روند. این که هر چه پیشینه دانش آنها قوی تر و کامل تر باشد، احتمال اینکه هویت شخصی سالمی بسازند و تفکر واگرا را تحمل کنند و کار خوب انجام دهند و محلی عمل کنند و جهانی فکر کنند و دنیای بهتری بسازند بیشتر است.

  • تضمین الگوهای اساتید چی هستند؟ چرا روش درس خواندن رتبه برترهای 1403 حرف آخر!

آشنایی بیشتر! | در سایر موسسات و در سیستم سنتی آموزش و پرورش از روش های قدیمی و تکنیک ها استفاده شده، این مشکلی بزرگ برای دانش آموزان بود. فرض بفرمائید 1000 تیپ تست وجود داشته باشد و شخص مجبور خواهد بود که همان 1000 تکنیک را بطور کامل حفظ کند، مشکل بزرگتر اینکه ممکن است 200 تکنیک یا تیپ سوالها کاملا به همدیگر مشابه باشند که در این شرایط انتخاب دقیق تکنیک صحیح برای پاسخ دادن به سوال قطعا بسیار سخت است!

 

بنابراین معلمان این جا این سبک منسوخ شده بدون کاربرد که برپایه حفظیات کوتاه مدت بود را کنار گذاشته است، در سیستم الگوسازی ویژگی حرف آخر تمام مباحث فقط در چند شاخ الگوی محدود تدریس میشود، شما میتوانید هر نوع سوالی را پاسخ و در حافظه طولانی مدت خود از آن استفاده نمائید؛ در زمان جلسه ازمونی با تسلط پاسخ سوالات را بدهید. با الگوهای کم و جامع امکان پاسخ به هر سوالی را دارید. برای مثال کل دینی را با 12 الگو می‌توانید پاسخ دهید؛ همچنین مدیریت زمان که از مهمترین فاکتورهای نو است را داشته باشید.


این انتشارات دیجیتال از تولید کنندگان معتبر و محبوب منابع جامعه کنکوری کشور است، در حال حاضر نیز محتواهای خود را از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم آماده کرده؛ هر ساله رتبه برترهای زیادی را به جامعه ما تحویل دهد؛ از ویژگی های محبوبی که در کنار محصولات ارائه می‌شود پشتیبانی و مشاوره بوده که از طرف دپارتمان مشاوران این خدمات در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. نکته حائز اهمیت اینست که مشاوران بصورت رایگان این خدمات را ارائه و افراد دیگر با سردرگمی مواجه نخواهد! اگر سوال یا ابهامی برایش پیش بیاید مشاورین ما وی را کاملا راهنمایی خواهند کرد.

  • اعتبار، درآمد واقعی و رئیس موسسه فرهنگی اموزشی حرف اخر چیست ؟- جمع بندی:

شما دانش آموز و کنکوری های عزیز می‌توانید جهت مشاوره قبل از خرید محصولات حرف اخر با شماره تلفن های درج شده در بخش های زیر یا با تلفن ثابت سایت مرکزی - فروشگاه اینترنتی محصولات اصلی به شماره 02166096851 بصورت مستقیم در ارتباط باشید تا از اصل بودن پکیج ها سفارش کاملا مطمئن بشوید؛ حتی به هرگونه سوال، پیشنهادی و انتقادی در خصوص بسته ها و نحوه خرید سفارش آنها و چگونگی استفاده از این پکها، پرسیده و مطلع شوید. با خرید از سایت ما از تخفیفات موسسه نیز بهره مند میشوید. همچنین می‌توانید از خدماتی چون مشاوره + برنامه ریزی بصورت رایگان برخوردار شوید، بلافاصله بعد از خرید برای شما یک مشاور هوشمند ویژه خصوصی جهت پیگیری برنامه مطالعاتی شما انتخاب می‌گردد.

⇔ یادداشت از: سرپرست دپارتمان مشاوره.

 

  • تماس مستقیم با دفتر موسسه حرف آخر: 09120663015 - 09399585899

 


 

In today's modern world, the issue of correct and principled education as one of the goals of human society is more evident every day than the last day; Aligning with this is one of the most important goals of the central site of Haraf Akhir, to get to know the Institute of Haraf Akhir | This official page is a reliable provider of entrance examination products, a premium producer of content, useful materials, and reliable information about academic news and students in the country. Due to this, we have been a pioneer in the education sector by using the best designs and ideas and we are still at the forefront

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

14 نظر
فاطمه اقایی
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
فاطمه اقایی
من با پکيج هاي همين موسسه فقط تونستم قبول شم رشته دارو
غزال زینلی
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
غزال زینلی
بهترين مجموعه اموزشي کشور حرف اخره بنظرم
Mr.aslan
سه شنبه یازدهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
Mr.aslan
من 6روز پيش ثبت سفارش کردم پکیجم رسید راضی هستم. به دوستامم معرفی کردم. خدا ازتئن راضی باشه
akam rezaei
جمعه هفتم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(3)
()
akam rezaei
من الان دانشجوي علوم سياسي هستم ميخاستم تشکر کنم از موسسه حرف اخر بابت اموزش هاي خوبشون که ان زمان به من کمک کردند و به هدف خوشگلم رسيدم
ayda karimi
سه شنبه چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(3)
()
ayda karimi
حرف اخر بنظرم يکي از برترين موسسات کل کشور هستش. من از همين سايت پکيج هاي مورد نيازم گرفتم خيليم راضيم
حسن حسینی
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(4)
()
حسن حسینی
حرف اخر، حرف با عملشان يکي است
مهدی حسینی
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(1)
()
مهدی حسینی
موسسه وزین حرف آخر و این سایت خیلی خوب اموزش ومشاوره میدن.
محمد می‌ری
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(1)
()
محمد می‌ری
اين موسسه خیلی عالیه. دمتون گرم
محمد جهانی
یکشنبه پانزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(2)
()
محمد جهانی
اين موسسه عالی مي باشد ومن از ايشان رضایت کامل دارم .تورخدا سراغ هر موسسه کلاهبرداری دیگه نرید و گوش ندهيد رحمت خدا بر اين موسسه و عوامل دلسوزش. موفق و موید باشن
احمد وکیلی مرداسی
چهارشنبه شانزدهم فروردین ۰۲
پاسخ
(1)
()
احمد وکیلی مرداسی
منوخواهرم گرفتيم پک حرف آخر رو. خيلي عالي تشکر ميکنم از همتون
حامد نصیری
جمعه پنجم اسفند ۰۱
پاسخ
(2)
()
حامد نصیری
عااالي بود ممنونم
میترا زمانی
چهارشنبه پنجم بهمن ۰۱
پاسخ
(4)
()
میترا زمانی
سلام عرض کنم خدمت حرف آخري و مشاور خوب اين سايت خيلي ممنونم از زحماتتون من واقعا راضيم انشالا خدا خيرتون بده و تشکر ويژه از اسناد سامان ياري بابت مشاوره و برنامه‌ريزي تحصيلي-کنکوري خوبشون. ياحق
پاسخ مدیر سایت
با سلام. خواهش میکنیم موفق و موید باشید دواطلب عزیز. آرزوی بهترین ها و توفیق بیشتر
پاسخ مدیر سایت
امید مرادی
یکشنبه بیستم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
(1)
امید مرادی
سلام وقت بخير از اين شماره 09120663015 با يکي از دانش آموزانمون تناس گرفتند واسه برنامه حرف آخر گفتم ببينم درسته يانه
پاسخ مدیر سایت
سلام بله درسته. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
محمد رحیمی
سه شنبه سی و یکم خرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
محمد رحیمی
تاثير آموزش ها بسيار خوب بود

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!