سایت مرکزی حرف آخر | مشاوره کنکور 1403 سفارش محصولات درسی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه سوم اسفند ۹۹
(0)
(0)
سایت مرکزی حرف آخر | مشاوره کنکور 1403 سفارش محصولات درسی

امروزه بیشترین اهمیت مراکز و موسسات آموزشی ارائه منابع آموزشی نوین و نحوه برنامه ریزی، نظارت، اجرا و مدیریت منابع علمی، کتب و پکیج های مورد نیاز بوده آموزشی است؛ این امر مهم هدفش بر این است تا در نهایت منتهی به تاثیر خاص بر روی سیستم آموزشی شود. همچنین این سیستم نیز برای افرادی که در بخش مشاوره تحصیلی تخصصی دارند و مشغول به کار هستند مناسب است.

موسسات با ارائه منابع و خدمات آموزشی، علاوه بر تسلط بر مدیریت نیازهای آموزشی دانش آموزان و داوطلبان، خواهند توانست ضمن تغییر در سیستم آموزشی، آنرا به شیوه ای موثر، ارتقا و بهبود بخشند. دیروز برای تجربه، و امروز تدبیری روشن برای فردای ما است، گذشتگان راه بسیار پیموده اند، این تجربه یادگار ارزشمند زندگی امروز ماست.. امروز با لطف منان و همت و تلاش تلاشگران خلاق، دلسوز و برگزیده حوزه اموزش، بهره برداری از تکنولوژی با بکارگیری تمام دقت و توانمان توانسته ایم بر کیفیت و سبک آموزش کشور بیفزاییم پله های موفقیت را با آرزوی فردایی بهتر برای شما طی کنیم

 

وبسایت مرکزی و اصلی حرف اخر
مشاوره:ویژه تجربی، ریاضی و انسانی
پشتیبانی:حوزه تحصیلی و روانشناسی
منابع:قیمت ها، سفارش مطمئن و تخفیفات


ضمن آشنایی با موسسه به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین موسسه کنکور فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت کاملا رسمی آغاز و در راستای ارائه انواع ویدئو - دی وی دی های آموزشی کنکور با سبکی متفاوت، مدرن، بروز، با هدف تقویت و آموزش حرفه ای دانش آموزان فعالیت خود را شروع کرده است استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از 10 سال گذشته تا امروز، با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر مهر را تاسیس نمودند.

 

♦ همچنین اینجا هم بخوانید:راهنمای سایت مرکزی حرف آخر | ثبت نام 1403 خرید از فروشگاه رسمی

 

 

حرف آخر، در مدت زمان کمی بعد از آغاز فعالیت رسمی خود در حوزه آموزش مفهومی تا به امروز توانسته به محبوبیت بسیار بزرگی دست پیدا کند زیرا در این بازه زمانی رضایت تمامی مشتریان و دانش آموزان خود را به صورت کامل برآورده و به رتبه های برتر و عالی رساند، بهترین روش ها برای یادگیری را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد تا بهترین نتیجه و رتبه را کسب کنند.

 

  • نحوه استفاده از وی او دی های - لایو، بورسیه موسسه حرف آخر

بعد از تماس با مشاورین این سایت شماره کارتی جهت واریز به شما داده می‌شود، که معتبر و به نام خود شرکت، است. برای تهیه محصولات ابتدا شما هزینه را به شماره کارت حرف آخر مهر، بنام انتشارات حرف آخر واریز می‌کنید. بعد از واریز با ارسال عکس فیش و مشخصات تان سفارش شما ثبت و برای ارسال هماهنگ می‌شود. برای سهولت کار می‌توانید از طریق همین سایت به نشانی www.harfehakharpub.com اقدام کنید و پرداخت تا سریع و ایمن صورت پذیرد؛ میتوانید به صورت حضوری نیز تشریف آورده و از طریق دستگاه پوز (POS) دفتر اقدام نمایید.


نحوه یافتن شماره ها بسیار راحت است. قبل از مراجعه لطفا با یکی از شماره‌های مشاورین این سایت هماهنگ کنید، تا هنگام حضور یا تحویل اکسپرس و ارسال پکیج‌ها منابع به شما تحویل داده شود. شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت شماره کارتها با شماره تلفن واحد فروش، یا خدمات مشاوره و پشتیبانی موسسه حرف آخر 02166096851 تماس حاصل فرمایید و با ما در ارتباط باشید.

 

فرهنگ. هر مدرسه فرهنگ سازمانی منحصر به فردی دارد. مؤثرترین فرهنگ های مدرسه از آموزش و یادگیری عالی پشتیبانی می‌کنند. آنها معلمان را برای برقراری ارتباط، همکاری، تأمل، پرس و جو و نوآوری توانمند می‌کنند. هر کاری که ما انجام می‌دهیم برای ارتقای نوآوری و تعالی در آموزش طراحی شده است. در بیش از 40 سال پیشرفت و ارتقای برنامه‌هایمان، آموخته‌ایم که فرهنگ مدرسه در پایه موفقیت یک مدرسه است.

 

همانطور که در جلسه مؤسسه ملی برای رهبران مدارس شهری در مدرسه تحصیلات تکمیلی هاروارد در سال 2018 تعریف شد، فرهنگ مدرسه از ارتباطات، اعتقادات و رفتارهای اصلی دانش آموزان، خانواده ها و مربیان تشکیل شده است. بسیار مهم است که معلمان فعلی و آینده را تشویق کنیم تا مباشران و مدافعان واقعی فرهنگ‌های مؤثر مدرسه شوند. این تمرکز ما در برنامه مدرک کارشناسی ارشد آموزش و پرورش کالج برای فرهنگ مدرسه است، زیرا ما به تعمیق روش تدریس و تجهیز دانشجویان فارغ التحصیل به مهارت هایی برای هدایت تغییرات مثبت در آموزش اعتقاد داریم.

 

فرهنگ به طور مستقیم بر موفقیت دانش آموزان و کارکنان تأثیر می‌گذارد. این تجسم روابطی است که ما با یکدیگر ایجاد می‌کنیم. فرهنگ‌های بزرگ مشارکت فعال را تشویق می‌کنند، شما باید آن را شکل دهید و همه ما نقشی داریم. اگر می‌پرسید " مدرسه من در فرهنگ کجا ایستاده است؟" در اینجا پنج ویژگی فرهنگ مؤثر و سالم مدرسه وجود دارد: همانطور که توسط نویسنده و محقق ساموئل کیسی کارتر توضیح داده شده است، در حالی که دانش آموزان در طول کلاس یاد می‌گیرند، چیزهای زیادی نیز وجود دارد که به طور ضمنی، خارج از کلاس درس، در طول یک روز مدرسه یاد می‌گیرند. یک مدرسه مشارکتی که در آن مأموریت در هر تعامل منعکس می‌شود، این را در نظر می‌گیرد.

 

فرهنگ یک موسسه متشکل از ایده ها، روال ها، انتظارات و تعاملاتی است که روی می‌دهد. توجه به این عوامل به گونه ای که نشان دهنده رسالت و ارزش های جامعه در کلاس درس و خارج از آن باشد، کلید فرهنگ سالم است. چشم انداز مشترک و انتظارات بالا راه درازی را در جهت دستیابی به مأموریت یک مدرسه می‌کند. هنگامی که اساتید، کارکنان و دانش آموزان عمیقاً درگیر هستند و فرهنگ مدرسه خود را می‌پذیرند، در سراسر جامعه مدرسه بازتاب می‌یابد. درک اینکه فرهنگ عمیقاً بر نتایج تأثیر می‌گذارد، و اینکه فرهنگ سرپرستی مسئولیت مشترک همه اعضای اساتید است، کلید تأثیرگذاری مثبت و پایدار است.

  • شماره کارت معتبر حرف آخر 1404 چیست؟ | شماره واتساپ اصلی دفتر مرکزی تهران

► یکی از سؤالاتی که ممکن است برای شما ایجاد می‌شود این است که شماره کارت حرف آخر چند است؟
بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان به دنبال رقم کارت موسسه آموزشی و کنکوری حرف اخر هستند، شماره کارت حرف آخر برای تهیه، خرید سفارش محصولات و پکهای ارسالی و منابع اورجینال است. این پکیج و بسته ها تمامی دروس را به صورت دقیق و اصولی آموزش می‌دهد. دانش‌آموز همه درس‌هایی مانند ریاضی، ادبیات و شیمی و... را مطالعه می‌کند. همچنین شما بصورت منظم و مرتب برنامه‌های مشخصی را دریافت می‌کند. همچنین برای دریافت پکیج هدیه رایگان، آپدیت جدید 1404 نیز میتوانید این صفحه اقدام فرمائید.


بعد از اطلاع از شماره حساب حرف آخر مهر با استفاده از شماره های این وبسایت رسمی. پک و منبعها را میتوانی با خیال راحت سفارش دهید. همانطور کهه میدانید محصولات این نهاد برتر بسیار خوب بوده، موثر در قبولی کنکوریها و همچنین دارای نظم برنامه ریزی پشتیبانی تحصیلی است. این پک های قدرتمند، تمامی دروس را به صورت هدفمند به طور کامل و 0 تا 100 تدریس می‌کند؛ پس کمک می‌کند که برای آزمون سراسری و امتحانات آماده شویم. این بسته مطالعاتی از کاربردی‌ترین مجموعه های موجود در کشور است. گرچه با تاکید باید گفت که اعتبار و حقیقت موسسه ان بسیار بالا است.


دانش آموزان عزیزی که قصد تهیه محصولات را دارند به این نکته بسیار توجه کنند که در فضای مجازی افراد سودجوی بسیاری در کمین هستند تا با ارائه شماره کارت‌های غیر معتبر به نام ما از شما عزیزان به صورت غیرمجاز مبالغی را دریافت کنند. حتما قبل از تهیه محصولات و واریز مبلغ با ما از طریق شماره تلفن یا همین سایت مرکزی معتبر در ارتباط باشید تا شماره حساب رسمی موسسه بنام "حرف آخر مهر" را خدمتتون تقدیم کنند تا در تله این افراد سودجو نیفتید!. گرچه بخاطر بعضی مسائل قادر به درج شماره کارت نیستیم، ولی شماره حساب موسسه مربوط به بانک مسکن با چهار رقم آخر 0432 است که برای دریافت محصولهای اورجینال به آن واریز خواهند کرد.

 

فرهنگ یک مدرسه دیدگاه ها و پیشینه اعضای آن و همچنین خود محیط مدرسه را در بر می‌گیرد. رهبران مدرسه که به دنبال هر فرصتی برای گسترش مهارت‌ها، اهداف و نقاط قوت جامعه خود - دانش‌آموزان، معلمان و والدین هستند - تعهد خود را به یک محیط سالم و پرورشی نشان می‌دهند. حمایت فردی برای ایجاد یک محیط پرورشی که دانش آموزان را در جایی که هستند برآورده می‌کند و انتظارات روشن و مرتبط را ایجاد می‌کند، مهم است. همانطور که توسط سخنران و نویسنده شناخته شده ملی اتخاذ یک ذهنیت دانش آموز و درک تأثیر فرهنگ، معلمان را قادر می‌سازد به سمت برابری تحصیلی حرکت کنند.


دانش آموزانی که سطوح بالایی از حمایت معلم را گزارش کرده اند نشان می‌دهند که آنها نیز سطوح بالاتری از مشارکت دارند. نکته؟ فرهنگ‌های مدرسه که مشارکت دانش‌آموزان و کارکنان را ترویج می‌کنند، حس مثبت و سرمایه‌گذاری بیشتری در موسسه و جامعه آن نشان می‌دهند. مربیانی که به منابع و مهارت‌های لازم برای ایجاد تغییر در مدارس خود مجهز هستند و در عین حال اهمیت فرهنگ را تکرار می‌کنند، برخی از بزرگترین متحدان ما در تغییر آموزش هستند.

زمانی که یادگیری به طور فعال در هر سطحی اتفاق می‌افتد، باورها، ارزش‌ها و اعمال به دورترین فاصله‌ها گسترش می‌یابند. در آموزش، هر عضو جامعه مدرسه باید احساس کند که در فرآیند یادگیری مشارکت دارد. معلمانی که پرسش، کنجکاوی و حتی عدم اطمینان را الگو می‌کنند، این درک را ایجاد می‌کنند که آنچه دانش‌آموزان هنوز یاد نگرفته‌اند، می‌توانند یاد بگیرند. و اینکه میل به یادگیری اولین و ضروری ترین مرحله در این فرآیند است.

چشم انداز و شیوه های تثبیت شده ای که یادگیری را مدل می‌کند، با فرهنگ های مؤثر مدرسه همراه است. مهم است که به خاطر داشته باشید که همانطور که یاد می‌گیریم، فرهنگ می‌تواند تغییر کند. مدرسه ای که به طور مداوم نیازهای دانش آموزان و کارکنان را منعکس می‌کند، احتمالاً فرهنگ مؤثری را حفظ می‌کند.

 

زمانی که یک فرهنگ قوی با استراتژی و رهبری هماهنگ باشد، نتایج مثبت سازمانی را به همراه دارد. انتخاب یا توسعه رهبران برای آینده نیازمند یک استراتژی و فرهنگ آینده نگر است. مسئولیت حفظ یک فرهنگ بر عهده همه کسانی است که تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند. فرهنگ مظهر روابطی است که اساتید، کارکنان، خانواده ها، دانشجویان و مدیران با یکدیگر ایجاد می‌کنند. مدارسی که همکاری واقعی را ترویج می‌کنند، فراتر از تقسیم کار ساده، از همه اعضای جوامع خود دعوت به همکاری می‌کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، مسئولیت موفقیت سازمانی به طور مساوی تقسیم می‌شود و به آن توجه می‌شود. در کالج حرف اخر برای فرهنگ مدرسه، ما به معلمان کمک می‌کنیم تا درک بهتری از فرهنگ مدرسه ایجاد کنند و شیوه‌ها و فلسفه‌هایی را که از موفقیت دانش‌آموز حمایت می‌کنند، عمیق‌تر کنند. ما با هم، نحوه حمایت مدارس از دانش‌آموزان و کارکنان را تقویت کرده و اطلاع رسانی می‌کنیم. ما در حال تغییر تجربه یادگیری در سراسر جامعه دانشگاهی بزرگتر خود هستیم.

 

بهترین مدارس خصوصی نیاز به گواهینامه معلم و آموزش مداوم برای ایجاد مربیان با کیفیت بالا دارند. اعضای کارکنان همچنین از فرصت های برنامه ریزی شده منظم برای همکاری و به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه ها بهره مند می‌شوند. هنگامی که مدارس توسعه حرفه ای را در اولویت قرار می‌دهند، دانش آموزان احتمالاً آموزش های جذاب، دوره های آموزشی مرتبط و ارزیابی های معتبر را تجربه خواهند کرد. 2. برنامه درسی مبتنی بر استانداردهای قابل اجرا


برنامه های آموزشی مؤثر به طور استراتژیک برنامه درسی را با هدف و هدف استراتژیک طراحی می‌کنند. با در نظر گرفتن هدف نهایی، کلاس‌ها، واحدها و درس‌های انفرادی، دوره‌ای را برای یادگیری دانش‌آموز بدون شکاف یا اضافه‌کاری غیر ضروری طراحی می‌کنند. معلمان با استفاده از مجموعه ای از استانداردهای معتبر ملی یا ایالتی، برنامه درسی ارائه شده در کلاس های خود را مستند می‌کنند و با این استانداردها هماهنگ می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که دانش آموزان خود به طور رقابتی برای کالج و حرفه آماده هستند. 3. آمادگی برای کالج بهترین مدارس برنامه های خاصی برای آماده کردن دانش آموزان برای کالج و/یا شغل مورد نظر خود دارند. برنامه‌های موجود می‌توانند از دانش‌آموزان در حین آماده شدن برای پشتیبانی کنند و نظرسنجی‌های علاقه‌مندی را ارائه دهند که دانشجویان را در معرض مسیرهای شغلی احتمالی قرار دهد. با کمک یک مشاور راهنمایی قابل اعتماد، دانش‌آموزان می‌توانند پیشنهادات کلاسی را که به بهترین وجه آنها را برای اهداف دانشگاهی و شغلی آینده آماده می‌کند، کشف و انتخاب کنند.

 

4. فناوری استراتژیک و نوآورانه مدارس بزرگ فناوری را در فرآیند یادگیری خود پیاده می‌کنند اما محدودیت هایی را که با معرفی آنها به وجود می‌آید را نیز درک می‌کنند. فناوری نباید صرفاً به عنوان جایگزینی برای ابزارهای با تکنولوژی پایین تر (مانند مداد و تخته سیاه) یا برای تعامل معلم و دانش آموز که باید در محیط یادگیری انجام شود، استفاده شود. با این حال، باید به طور عمدی و راهبردی برای کمک به یادگیری دانش آموزان، تعمیق تفکر انتقادی و باز کردن فرصت های آموزشی جدید استفاده شود. 5. موفقیت و پیشرفت قابل اندازه گیری


ارزشیابی دانش آموزان نباید فقط برای اطلاع رسانی نمرات نهایی یا رتبه بندی دانش آموزان استفاده شود. بهترین مربیان از ارزیابی ها برای راهنمایی تک تک یادگیرندگان در طول سفر به سمت پیشرفت تحصیلی استفاده می‌کنند. بسیاری از لایه ها و سبک های ارزیابی را می‌توان برای ایجاد درک دقیق از یادگیری دانش آموزان استفاده کرد. برخی از این ارزیابی‌ها باید شامل آزمون‌های استاندارد شده یا رشد، ارزیابی‌های کلاسی مرتبطی باشد که به دانش‌آموزان فرصت‌های معتبری برای استفاده از دانش و مهارت‌های جدید خود می‌دهد، و بسیاری از ارزیابی‌های غیررسمی در طول مسیر برای کمک به دانش‌آموزان، معلمان و والدین در شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های یادگیری. برای رشد

  • کد فعال سازی حرف اخر سایت رسمی | اپلیکیشن خرید فروشگاه پکیج های 1404 جدید vod

تیم موسسه اصل احترام به مشتری و مشتری مداری و ارائه آموزش عالی را جزء اهداف جدا نشدنی در عملکرد خود می‌داند، بر این باور هستیم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مخاطبین گرامی؛ این امر به صورت تضمین شده همیشه و با افتخار تاکنون روشنایی بخش و نقشه راه ما بوده است. موسسه حرف آخر، مجموعه ای قوی با بهره گیری از اساتید برتر کشور، مشاوران حرفه ای و باتجربه در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و ایجاد بسته های متنوع که از فاکتور های مهم این مجموعه قوی است، توانایی خود را در زمینه آموزشهای نوین بسیار موثر کارآمد نشان داده و توانسته روز به روز به کارایی هایی خود بسیار دقیق و عمیقتر بیفزاید


اما شماره سریال و گارانتی پکیج‌ها چگونه است؟ وجه تمایز وی او دی های حرف اخر با دیگر منابع در سبک خاص تدریس اساتید است. در این سبک که برای اولین بار در ایران توسط ما اجراء شد، کلیه منابع درسی به صورت شهودی سازی در قالب تصویردیجیتالی، الگوسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می‌شوند، بنابراین الگوهای خلق شده از سوی اساتید مطرح اینجایک روش جامع برای پاسخگویی به هزاران تست و سوال متفاوت بوده و با یادگیری این الگوها نیاز به نت برداری و تکرار روزمره فرمول + نکات و تکنیک های متعدد وجود نخواهد داشت.

  • خدمات مشاوران امتحانات:

ارائه پکیج های آموزشی برای همه دروس مختلف تخصصی - عمومی نظام جدید

- ارائه بسته های آموزشی ابتدایی، متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) تا دوازدهم

- خدمات مشاوره حرفه ای توسط برترین مشاوران و رتبه برترها

- ارائه تخفیفات متنوع در ایام خاص

- خدمات پشتیبانی و گارانتی کامل منابع و محصولات

- ارائه پروژه 5 ستاره و 0 تا 100
این بسته ها با توجه به بازه زمانی و شرایط دانش آموز و تعیین سطح از طریق مشاوران ما انتخاب خواهد شد، هر ساله بر اساس تغییرات کتب درسی آپدیت می‌شوند و بهترین روش و سبک را برای یادگیری را در اختیار دانش آموز قرار می‌دهد تا محصلین بهترین نتیجه و نمره را کسب کنند.

اینجا ببینید: آشنایی با موسسه حرف آخر | خدمات 1403، شناخت کامل و دلایل برتری

 

از دیگر خدمات منحصر به فرد و تاثیر گذار این وب سایت مشاوره رایگان با مشاوران متبحر و دلسوز نخبه پرور و امکان تماس با رتبه برترهای رشته های مختلف این انتشارات است، از این رو شما دانش آموز گرامی و مشتریان می‌توانید در هر روز هفته حتی روزهای تعطیل با مشاوران صرفا فقط این صفحه در تماس بوده هر گونه ابهام، سوال، راهنمایی مطالعاتی، برنامه ریزی درسی و راهنمایی، خرید محصول را دریافت کنید.

 

برنامه‌های ورزشی فرصت‌هایی را برای دانش‌آموزان ورزشکار ایجاد می‌کند تا در بالاترین سطح ورزش‌های بین مدرسه‌ای به رقابت بپردازند و در هر فرد تمایل و تعهد به برتری تمرین و عملکرد را پرورش دهند. مدارس باید متعهد به ارائه تجربه‌ای باشند که رهبران را تربیت کند، شخصیت را توسعه دهد، بر کار گروهی تأکید کند، به ورزشکاران آموزش دهد تا در مسابقات شرکت کنند و عادات سالم مادام‌العمر را تشویق کند. ورزشکاران باید بیاموزند که سخت کار کردن، پیشرفت در داخل و خارج از زمین و زمین و لذت بردن در این فرآیند به چه معناست.

 

هنرهای زیبا بخش مهمی از ارائه آموزش جامع به دانش آموزان است. چه دانش آموزی در موسیقی، تئاتر یا هنر ثبت نام کرده باشد، این رشته خلاقیت، رهبری و مهارت های ارائه را آموزش می‌دهد. آمارهای زیادی وجود دارد که از دانش آموزانی که به شدت درگیر هنرهای زیبا هستند حمایت می‌کند. آنها نسبت به همسالان خود در حفظ انگیزه برای موفقیت بهتر بودند، مهارت های اجتماعی بهبود یافته و نمرات آزمون به طور قابل توجهی بهتری داشتند. مدارسی که بر اهمیت آموزش عالی هنری تاکید دارند، نقش حیاتی در آماده‌سازی دانش‌آموزان برای موفقیت در شغل و زندگی شخصی دارند.

 

مدارس با کیفیت بالا نه تنها توانایی های تحصیلی دانش آموزان خود را توسعه می‌دهند، بلکه فرصت های فوق برنامه گسترده ای را نیز ارائه می‌دهند. این فعالیت‌ها به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا علایق منحصربه‌فرد خود را دنبال کنند، استعدادهای جدید را کشف کنند و دیدگاه خود را رشد دهند و در عین حال فرصت‌های جدید را آشکار کنند. بهترین برنامه ها درهایی را به روی دانش آموزان باز می‌کند تا مهارت های خود را به روش های معتبر چه در داخل و چه در خارج از جامعه مدرسه به نمایش بگذارند.

  • لیست قیمت محصولات حرف آخر - پشتیبانی حرف آخر سفارش مطمئن خرید رایگان با تخفیف 30%

حرف آخر: ما با ارائه الگوهای درسی توانسته ایم یادگیری مطالب متنوع و گسترده درسی را تسهیل نموده و راه و روش یادگیری و به خاطر سپردن مباحث و متدهای حل مسائل محاسباتی را به دانش آموزان بیاموزیم. این موسسه در جهت مرتفع نمودن دغدغه های داوطلبان رشته های مختلف برآمده و توانسته با شیوه هایی نوین و مخصوص خود سیستم آموزشی کل کشور را متحول کند لازم به ذکر است تمامی منابع سایت مرکزی موسسه حرف آخر شامل DVD - VOD آموزشی به همراه کتاب PDF و اندکلاس میباشند. همراه منابع، کتاب برنامه ریزی و دی وی دی مشاوره نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

 

این وب سایت رسمی منبعی کاملاً رسمی، معتبر جهت تهیه پکیج های درسی مختلف شامل: شیمی، اقتصاد، ریاضی، زیست، فیزیک، روان شناسی، ادبیات، زبان، عربی و .. آزمون های حرف آخر و اطلاعیه کلاس های حضوری ان است. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند، فعالیت های این سامانه تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی است، این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان صنعت و معدن و تجارت، مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی (بخش رسانه های دیجیتال) مورد تایید وزرات آموزش و پرورش، سازمان سنجش آموزش کشور است.

 

در این سایت معتبر، به صورت مرتب و مشخص، نمونه کلیپ و فیلم های آموزشی منتشر شده و در ویدیوها به کیفیت و متد تدریس و فراگیری اشاره شده که نشان از قدرت و سبک تدریس مدرسان برتر است. همچنین در کنار کیفیت فوق بالای دی وی دیهای آموزشی سبک تدریس توسط مدرسین این مجموعه توانمند، می‌توان به رتبه برتری های سالیان قبلی اشاره کرد که در این سیستم حرفه ای، به اسامی برخی از آنان اشاره و مصاحبه هایی شده که توانستند با استفاده از این منابع، به رتبه های خوب تبدیل شوند.

 

مطالعه یکی از عادات عالی افراد موفق است. خواننده دید گسترده‌تر و بازتری نسبت به همه چیز دارد. مطالعه با هدف اطلاع‌رسانی است و صرفاً برای سرگرمی نیست، به انواع دانش‌ها و بینش‌ها منجر می‌شود و می‌تواند انسان را از نظر ذهنی توانمند کند. البته باید توجه داشت که مطالعه نیز مانند انواع فعالیت ها آداب خاص خود را دارد. به خصوص اگر این مطالعه برای اهداف یادگیری انجام شود. انجام درست کارها قبل از شروع و زمانی که مطالعه می‌کنیم عملکرد ما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.


با کمک پک های ما، دانش آموزان با کمال اطمینان قادر خواهند بود در امتحانات مدرسه و ازمون قبول شوند، و به جمع هزاران دانش آموز برتر کشور بپیوندند، بنابراین شما هم که قصد پیوستن به مجموعه بزرگ و درجه 1 دپارتمان رتبه برتر را دارید، میتوانید با واحد مشاورین اینجا ما هماهنگ کنید. همانطور که اشاره شد، نکته حائز اهمیتی که وجود دارد اینست که مشاورین تیم بزرگ، خود رتبه برترهای کنکوری بودن و از بهترین دانشگاه های تهران فارغ التحصیل شدن پس به خوبی چالش های آنرا می‌شناسند، به همین دلیل باعث قوت قلب داوطلب میشوند.

 

یک تیم رهبری سرمایه گذاری شده دانشجویان سرمایه گذاری را تولید می‌کند. در مدارس پر رونق، مدیریت و تیم رهبری برای یک آب و هوای سالم و ارتباط مستقیمی با پیشرفت دانش‌آموزان تعیین می‌کنند. هنگامی که رهبری مدرسه به مدرسه و چشم انداز و مأموریت علاقه مند است، سرمایه گذاری زیادی روی دانش آموزان انجام می‌دهد و فرهنگ رشد و یادگیری را پرورش می‌دهد. مربیان بزرگ به مدرسه خود بیشتر به عنوان یک تیم یا خانواده نگاه می‌کنند تا صرفاً مکانی برای کار. با این طرز فکر، روح مدرسه مسری می‌شود و کل بدن دانش آموز به عنوان جامعه ای از یادگیرندگان که یکدیگر را می‌پذیرند و مراقب آنها هستند، متحد می‌شوند.

 

محیط متنوع محیط متنوع مدرسه با تجلیل از فرهنگ چند صدایی مدرسه که به دانش آموزان می‌آموزد که از دیدگاه های زیادی استقبال کنند به روند آموزشی کمک می‌کند. بهترین مدارس خصوصی با ایجاد ارزش‌های غیرقابل مذاکره مانند شأن ذاتی هر فرد بدون در نظر گرفتن نژاد، جنسیت یا عقیده و درک مشکلات انسانی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا هوش فرهنگی و توانایی عملکرد موفقیت‌آمیز در دنیای چندفرهنگی را بیاموزند. پیچیده هستند و راه حل های ساده و کلیشه ای را به چالش می‌کشند. مدارس بزرگ به دنبال وحدت بیشتر از طریق تنوع هستند و درک می‌کنند که تفاوت منحصر به فرد است که هر فرد را تعریف می‌کند.


بهترین مدارس خصوصی مشارکت قوی با والدین ایجاد می‌کنند و مربیان مؤثر درک می‌کنند که وظیفه پرورش یادگیرندگان موفق با قوی ترین تأثیرات کودک در خانه مشترک است. ارتباط باز و منظم باید بین مدرسه و والدین وجود داشته باشد. این ارتباط اغلب به اشکال مختلف مانند وب سایت ها، ایمیل ها، خبرنامه ها و تماس های تلفنی انجام می‌شود. در هر مورد، اطلاعات به اشتراک گذاشته شده باید به والدین بینش ارزشمندی در مورد پیشرفت دانش آموزشان بدهد، اما همچنین باید به گفتگوی دو طرفه دعوت کند. بهترین مدارس خصوصی ارزشی را که والدین می‌توانند برای مدرسه به ارمغان بیاورند را تشخیص می‌دهند و فعالانه به دنبال صدای، دیدگاه و مشارکت مشتریان خود هستند.

  • وب سایت موسسه حرف اخر انسانی تجربی End Class اندکلاس - تلفن پشتیبانی رایگان شکایت کلاهبرداری ؟!

نکته: اگر با موسسه حرف آخر قبلا هم هیچ آشنایی ندارید، شما اول بسته های رایگان را دریافت نمایید تا بتوانید آموزشها را از نزدیک مشاهده نمایید، در صورتی که توانستید خود را با آن وفق دهید اگر مورد پسندتان بود، میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید؛ ثبت نام و کارهای رسیدن به اهداف بلندمدت را استارت بزید. در کنار طرح این نکات، از طریق راه های ارتباطی درج شده ما می‌توانید توسط تیم مشاورین درجه یک به سفارش خرید محصول و همچنین بعدا در راستای نحوه شروع برنامه ریزی مطمئن دروس در تماس بوده و از راهنمایی بسیار تخصصی بهرمند شوید.


از آنجایی که موسسه وزین ما در بسیاری از مواقع عمدتا در تلویزیون، رادیو، و سایر رسانه ها تیزرهای تبلیغاتی منتشر می‌کند و توضیحات کوتاهی در رابطه با منابع سطوح مختلف تحصیلی و تخفیفات آن ارائه میدهد، تعداد محدودی از آندسته از ارسال کنندگان که سریع پیامک ارسال کنند آن را دریافت میکنند؛ اما گاهی نیز شاهدیم هنگام ارائه پیامک به سامانه و شماره پیامکی اعلام شده بسیاری از افراد یا دیر متوجه میشوند یا سرعت عمل پایینی در حفظ و یاداشت شماره پیامک دارند.


دسته ای دیگر نیز از مخاطبین از طریق برنامه تلویزیونی تبلیغات را مشاهده میکنند و به سامانه پیامکی حرف اخر پیامک میزنند تا بسته رایگان را تهیه کند، اکیدا باید اعلام کنیم دیگر لازم به ارسال پیام نیست، چراکه بصورت غیر مستقیم اتلاف هزینه و انرژی و زمان است! در صورتیکه شما الان اگر این مطلب را میخوانید، سریعا میتوانید با شماره دفتر 02166096851 تماس بگیرید و بسته رایگان را فورا دریافت نمایید، مشاورهای ما بصورت 24 ساعته جوابگوی شما خواهند بود.

  • بنابراین ما اینجا اعلام می‌کنیم اگر به هر دلیلی نتوانسته اید راه ارتباط با ما را بیابید، اصلا نگران نباشید چرا که در این مطلب شما را بطور کامل راهنمایی کرده ایم بهترین مشاور تحصیلی را گرد هم آورده ایم تا بهترین خدمات را به داوطلبین ارائه دهند..

همچنین دانش آموزانی که از خدمات این مجموعه آگاهی ندارند!!!

برای پرسیدن سوال های خود به دنبال شماره تلفن تماس می‌باشند. دانش آموزها بهتر است به طور مستقیم با مدیر اصلی تماس بگیرند زیرا شماره دفتر بیشتر برای کارهای اداری استفاده می‌شود، به دلیل مشغله زیاد ممکن است در صف های انتظار طولانی مدت قرار بگیرید! امیدوارم که شما نیز به طرح طلایی نخبگان بپیوندید تا بتوانید راه رسیدن به موفقیت را با سرعتی بیشتر طی کنید و آینده ای زیبا برای خود بسازید.

  • شماره تماس های ارتباط حرف آخر: 09120663015 - 09399585899

 

برای اینکه یک مدرسه خصوصی عالی در نظر گرفته شود، باید دانش آموز محور باشد. هر تصمیمی که گرفته می‌شود یک سوال اساسی است، آیا این به نفع دانش آموز است؟ مدرسه دانش آموز محور باید دانش آموزانی شاد، سازنده و متعهد داشته باشد. آنها همچنین باید روابط دوستانه و همسالان قوی را ایجاد و حفظ کنند. علاوه بر این، یک مدرسه دانش آموز محور نرخ ماندگاری بالایی خواهد داشت.والدین تشخیص می‌دهند که یک محیط امن فقط مربوط به درهای قفل شده و تمرین های ایمنی نیست. البته مدارس با کیفیت بالا دارای تجهیزات و روش های لازم برای جلوگیری از حوادث و تهدیدات احتمالی هستند. با این حال، یک محیط امن همچنین به این معنی است که فرزندان ما احساس کنند مورد قبول جامعه هستند، به عنوان یک فرد ارزش دارند و توسط معلمان و همسالان حمایت می‌شوند. بهترین مدارس فرهنگ دانش آموزی سالم و عاری از قلدری، تبعیض و آزار را ترویج می‌کنند.


برای ارتقای جو مساعد در جامعه خود، مدارس بزرگ استراتژی هایی را اجرا می‌کنند که یک فرهنگ پویا و منسجم را در بین دانش آموزان و اساتید پرورش می‌دهد. رویدادها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده منظم فرصت‌هایی را برای ایجاد جامعه در طول روز مدرسه و بعد از ساعات کاری فراهم می‌کنند. وقتی مدارس ارزش سرمایه گذاری روی شخصیت دانش آموز را می‌بینند، علاوه بر موفقیت تحصیلی، می‌توانند با اطمینان ادعا کنند که دانش آموزانشان برای پیشرفت تحصیلی و اجتماعی در دنیای بیرون مجهز هستند. بهترین مدارس همچنین با اجرای سیاست هایی برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی و رفتاری، روابط قوی اجتماعی را ترویج می‌کنند.

 


 

حرف آخر، برترین و بهترین موسسه آموزشی و کنکوری در کل ایران"

 

Today, the most important educational centers and institutions are to provide new educational resources and how to plan, monitor, implement and manage the required scientific resources, books and packages. This important thing aims to ultimately lead to a specific impact on the educational system. Also, this system is suitable for people who are specialized in educational counseling and are working.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

6 نظر
فاطمه اسدی
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
فاطمه اسدی
بهترين مجموعه کنکوري کشور همين حرف اخره
هیوا میکائیلی
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
هیوا میکائیلی
حرف اخر. حرف با عمل برابر است...
sara alibeiy
سه شنبه چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
sara alibeiy
با تشکر از آموزشهاي خوب پکيج حرف اخر خيلي خيلي خوب بودن برام. من نهايي امسال عااالي بودن رضايت دارم شکر
مهدی فیضی
سه شنبه هشتم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
مهدی فیضی
سلام من از پک کامل vodانساني حرف آخر استفاده کردم و واقعا رياضي که نقطه ضعف بود تبديل شد به نقطه قوتم و همچنين از پشتيبان خودم آقاي یاری تشکر کنم که اينقد عالي پيگير هستن
مائده عبدی پور
سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
مائده عبدی پور
با سلام ممنون از اقای یاری بابت مشاوره بي نظيرشون اينکه عالي ادم رو راهنمايي ميکنن و خيلي قابل اعتمادن هم از لحاظ مشاوره اي وهم راهنمايي عالي ان
مهران رحمانی
چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
مهران رحمانی
با سلام خدمت تک تک دوستان عزيز من با راهنمايي و مشاوره دلسوزانه اقاي سامان یاری با روش و شيوه مطالعه مخصوصا نحوه مرور چون واقعا مرور کردن بسيار مهمه براي يادگيري شيوه تست زني و محصوصا پشتيباني ايشون حين مطالعه درس خوندن واقعا تونستم به هدفمم برسم واقعا ازتون متشکرم اقاي یاری مشاوره و پشتيباني شما دلسوزانه بود

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!