پرسش‌های متداول ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
آموزش شکستن قفل پکیج دی وی دی | دانلود رایگان فیلم VOD حرف آخر 1403 چطور انجام میشود؟!

آموزش شکستن قفل پکیج دی وی دی | دانلود رایگان فیلم VOD حرف آخر 1403 چطوریه

نرم افزار شکستن قفل وی او دی VOD ویدئو | شکستن قفل فیلمهای حرف آخر 1404

حق نشر یا حق تکثیر دسته ای از حقوق انحصاری است که به ناشر یک اثر اصل تعلق می‌گیرد و هرگونه استفاده و بهره برداری از آین حق منوط به دریافت اجازه از ناشر آن اثر است. عدم عضویت ایران در کنوانسیون های بین المللی مربوط به حق تکثیر (copy right) سبب شده است تا مردمان ایرانی گرانترین نرم افزارهای کامپیوتری رایج جهان را رایگان مفت دانلود کنند یا با قیمتی بسیار کم آن را تهیه کنند.

همین امر نیز عامل شد رسانه های خارجی مانند رادیو بین المللی (CRI) و فاکس نیوز و... در گزارش های اخیر سالیانه خود، قیمت پایین نرم افزارهای کاربردی در ایران را آشکار کردند. در قسمتی از پژوهش های تیم گزارشگران بین المللی ادعا شده که هر کاربر ایرانی بیش از 4 هزار دلار نرم افزار غیر قانونی نسخه کاملا کرک شده روی لپ تاپ یا سیستم خانگی خود نصب کرده است. گزارش اخیر بر این امر تأکید داشته که ایرانی ها بدون دغدغه بدون آن که همچون کاربران کشورهای توسعه یافته نگران عواقب یا جرایم احتمالی باشند، می‌توانند محصولات نرم افزاری را دانلود یا نسخه های کد شکسته را با قیمتی بسیار نازل و غیر اخلاقی خریداری کنند.
همچنین در این گزارش به این قضیه نیز اشاره شده است که رقم 4000 دلار براساس نیازهای یک کاربر معمولی محاسبه شده و می‌توان متصور شد که این رقم برای کاربرانی که به کارهای آموزشی تخصصی مشغولند، به مراتب خطرناک تر و بزرگ تر است.

اینجا بخوانید: خرید رسمی محصولات حرف آخر - فروشگاه مرکزی

وقتی اعلام شد بطور متوسط روی هر یک از سیستم های ایرانی ها حدود 4 هزار دلار نرم افزار غیرقانونی نصب کرده اند این خبر همه جا منتشر شد، بسیاری بر این اعتقاد بودند که این رقم دور از ذهن و غیرممکن است.
البته باید گفت که رقم درج شده از سوی منابع خبری و تحقیقی خارجی، دور از انتظار نیست چراکه نصب سیستم عامل ویندوز، مایکروسافت آفیس و چند برنامه مورد نیاز برای یک کاربر معمولی در خارج از کشور حدود 2000 دلار هزینه دارد، این در حالیست که کاربران داخل ایران بصورت رایگان و غیرقانونی این نرم افزار ها را بر سیستم های خود آپلود میکنند. در واقع در کشورهایی که قانون کپی رایت را رعایت می‌کنند، افراد برنامه های محدودی روی سیستم خود نصب می‌کنند؛ در کشورهایی که قانون کپی رایت در آنها رعایت می‌شود کاربران فقط نرم افزارهای مورد نیاز تخصصی را نصب می‌کنند

 

با توجه به رشد روزافزون صنایع و همچنین رشد محصولات ارائه شده توسط افراد حقیقی و حقوقی جهت استفاده برای عموم، ضرورت محافظت از محتوای تولیدی و حفظ حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان این آثار بیش از پیش حس می‌شود. در این راستا و به منظور ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان، موسسه نیز اقدام به راه اندازی سایت مرکزی و ساخت قفل ویژه نموده که با استفاده از جدیدترین و پیچیده ترین روش قفل گذاری نسبت به تهیه برای محصولات اموزشی خود اقدام نموده است.


توجه به این نکته الزامی است که هنوز هیچ قفلی در دنیا ساخته نشده است که قابل رمز گشایی یا شکستن نباشد و وجود نرم افزارهای کپی شده شرکت های بزرگ دنیا در بازار خود گواه این مدعاست. لیکن وجه تمایز یک قفل خوب از قفل های معمولی، مدت زمان لازم برای شکستن و کپی نمودن فایل موجود در دیسک است.
اموزشگاه ما مفتخر است که اقدام به نصب قفل هایی بر روی پنل نموده است که به دلیل پیچیدگی، قابل رمز گشایی توسط کاربر عادی نبوده و افراد حرفه ای نیز تنها با صرف مدتی طولانی ممکن است موفق به این کار شوند. لذا پدید آورندگان و تهیه کنندگان این آثار مدت زمان کافی را جهت پخش محصول خود در اختیار خواهند داشت. ما از سال 1390 در تهران، میزبان رتبه برترهای مختلف در ازمون سراسری هستیم. فضایی برای قبولی آسان با محصولات و خدمات گوناگون مشاوره فراهم کرده‌ایم تا ابزاری برای فعالیت‌های درسی شما باشیم.

 

  • هک ویدئو های 1404 - چگونه قفل سی دی های حرف آخر را بشکنیم؟ شکستن پنل حرف اخر تی وی

قفل حرف آخر هرگز شکسته نمیشود، کسانی که منابع آنلاین را دارند، می‌خواهند روی سیستم دیگری نصب کنند حتما کد دوم را باید از موسسه دریافت کنند تا پکیج ها روی یک سیتم دیگر نصب شود، برای توضیحات بیشتر با مشاورین این سایت در تماس باشید - 02164035 داخلی 3

شاید برای بسیاری از خوانندگان این مطلب چنین سؤالی طرح گردد هنگامی که انواع نرم افزارها را می‌توان بطور رایگان یا با هزینه کمتری بدست آورد چه نیازیست که پول بیشتری پرداخت؟! کارشناسان حوزه IT در این باره می‌گویند: موسسات یا شرکت های معتبر نرم افزاری سالانه ضررهای بزرگی از بخاطر عدم رعایت قانون کپی رایت در برخی کشورها متحمل می‌شوند و این در دراز مدت باعث می‌شود که هرگز برنامه نویسی و آموزش های صحیح در این کشورها رشد نکند.

آشنایی با خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان | نظر دقیق شرعی و قانونی چیست؟

 

کد منطقه برای جلوگیری از پخش دی وی دی های سایر مناطق جغرافیایی توسط کاربران استفاده می‌شود. برای اینکه منطقه پخش DVD خود را رایگان یا چند منطقه ای کنید، نمی‌توانید آن را هک کنید. اکثر پخش کننده های VOD قابل هک نیستند، از جمله پخش کننده های اپلیکیشن موسسه که به دلیل عدم توانایی در باز کردن قفل مشهور هستند. لینک ها به راحتی قابل کنترل هستند، اما برخی از آنها به مراحل اضافی نیاز دارند، مانند به روز رسانی سیستم عامل برای پخش v.o.d بدون تغییر کد منطقه در پخش کننده های ویندوز، یا رایت یک تصویر سی دی بر روی دیسک. تعداد زیادی مدل پلیر وجود دارد و روند هک متفاوت است.

توجه داشته باشید همه پلیرها را نمی‌توان به چند رجیون تغییر داد و گاهی اوقات باید منتظر بمانید تا شخصی یک سیستم عامل رایگان منطقه را برای درایو پک شما به اشتراک بگذارد. برخی از هکها فرآیندهای پیچیده ای هستند که نیاز به زمان و صبر دارند. اما در اینجا یک ابزار حذف کد سریال پایدارتر - Platinum وجود دارد. این قضیه از هک کردن آن یا جستجوی کد بازگشایی قفل بسته جلوگیری و سیستم عامل فرد هکر را نجات نمی‌دهد.

زمانی وارد شدیم که کسب‌وکار فراگیری فرهنگی، در مرحله‌ی مقدماتی قرار داشت و کسی فکر نمی‌کرد که بزودی شرایط عوض خواهد شد و منابع دیجیتال علمی تمام جنبه‌های درسی و ارتباطی ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. وب سایت حرف اخر، که با هدف بهتر کردن نیازمندی‌های دانش آموزان آغاز به کار کرده بود، با توجه به ارزش افزوده‌ای که در جهت دسترسی سریع و آسان خلق کرد، بزودی مورد توجه همه اقشار فرهنگی و علوم دوست جامعه قرار گرفت و فضایی شد برای معرفی خدمات، تولیدات و...

 

امروز ما در جایی هستیم که مورد اعتماد هزاران خانواده قرار داریم و تعداد زیادی از مدارس بیش از چندین سال روی همین سایت فعالیت مداوم دارند. کلیه حقوق وبسایت ما، متعلق به دفتر مرکزی تهران است. اموزشگاه با مسئولیت مشاوران ارشد؛ به شماره ثبت رسمی در نزد مرجع ثبت موسسات به ثبت رسیده. این مرکز دارای مجوز فعالیت صنفی نیز با است. بازیابی رمز و ریست پسورد ویدئوها و پنل مشکل رایج خیلی از هکرها است. پنل harfeakhar.tv و فیلمها مانند خیلی از سامان ها برای داشتن امنیت بیشتر نیاز به رمز دارند. یکی از مهمترین کارکردهای این سیستم جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فیلم‌های ضبط شده و تنظیمات است. هنگامی که رمز عبور را فراموش می‌کنید دیگر نمی‌توانید وارد دسترسی شوید و یا فیلم‌های ضبط شده را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است ویدئوهای سری جدید به هیچ عنوان رمز پیش فرض ندارند. و برای آنها باید از کد ملی خود شخص استفاده کرد.

نحوه کپی دی وی دی های قفل دار استخراج فیلم | آموزش گام به گام و تصویری شکستن قفل نرم افزار آموزشی

بهرحال با تمامی موارد ذکر شده باید گفت متأسفانه ایران تاکنون در هیچ یک از قراردادهای بین المللی مرتبط با حقوق کپی رایت عضو نیست، این مسئله نیز به ضرر منافع کل مردم است و نمی‌توانیم در سازمان تجارت جهانی (WTO) عضو شویم. اگر بطور واقع بینامه بخواهیم نگاهی به نقض کپی رایت در کشور داشته باشیم، می‌توان گفت که در دراز مدت صدماتی به کشور وارد خواهد کرد؛ مخصوصا در سیستم آموزشی، حقوق مولفین و همچنین شکستن قفل حرف آخر و قفل حرف آخر هم از لحاظ قانونی تخلف و جرم بوده هم از لحاظ شرعی نیز حرام و حق الناس است.
یک سبک قفلگذاری اجرای اپ از روی پک است. در این روش برنامه هنگام اجرا، به VOD رجوع کرده و پوینت خاصی از آن را بررسی میکند. این نقاط پارتهایی هستند که به صورت فیزیکی شنان گذاری شده و به شیوه ای آسیب دیده اند و معمولاً این ها با تابش پرتو لیزر نیز انجام می‌شود. بدین روال نقاط معینی از پکیج به اصطلاح لیزرسوز خواهد شد. این پویت ها به مثابه قفل VOD عمل می‌کند و از امر تکثیر و کپی برداری یا کاربرد غیرمجاز تا حدد بسیار زیادی جلوگیری میکند

تکنیک نادرست شکستن قفل‌های نرم‌افزاری:
قفل های حجمی: در این سبک فایل های VOD را به حدود چندین گیگابایت افزایش داده که امکان تکثیر روی Hard را نداشته باشند. از سهل ترین و عمومی ترین اسلوب هایی که تاکنون جهت حفاظت از پک دیده شده، افزایش مجازی طول چند File درونش است به جوری که آنها تا چند صد مگ به چشم می‌آیند. برای طبق شماره سریال و گارانتی پکیج‌ها میدارد.

 

سوالات متداول دانش‌آموزان و داوطلبان در مورد اینکه شکستن قفل دی وی دی‌های آموزشی حرف اخر به چه شکلی است یا چقدر طول می‌کشد، چگونه و با روش تهیه سایر پکیج های اورجینال، شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر با مشاورین حرف آخر تماس بگیرید تا سوالات خود را برای محصولات گارانتی، مشکل‌دار و تعویض از آن‌ها بپرسید. لازم به ذکر است که DVD های اصلی آپدیت جدید همه کلیه مطالب درسی درون آن پوشش داده شده است؛ اگر برنامه خودش رو اجرا بکنید برای استارت مطالعه از الان بهترین منابع و محصولات همینا هستند

امنیت دیجیتال یکی از ابتدایی‌ترین و از مهم‌ترین نیازهای جامعه بشری امروز است تا شهروندان آن جامعه زیر سایه وجود آن، بتوانند با خیال راحت به بقیه فعالیت‌های زندگی خود بپردازند و مراتب پیشرفت و کمال را طی کنند. در طول تاریخ، جوامع بشری تلاش داشته اند با مدد گرفتن از روش‌های مختلف، این نیاز اصلی بشر را برطرف کنند و موانع پیش روی آن را بردارند. با پیشرفت تکنولوژی روش‌های تامین امنیت هم پیشرفت کرده است که می‌توان به سیستم‌های امنیتی.. اشاره کرد.

 

ماموریت ما در دفتر مرکزی، تامین نیازهای اموزشی مشتریان‌مان با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با اتکا به پرسنل متخصص خود است. ما با داشتن تیمی از افراد متخصص و زبده و با ارتباط قوی با اساتید قدرتمند، بهترین گزینه برای اجرای عدالت اموزشی جامعه هستیم. مهم‌ترین اولویت ما نیز، حفظ منافع و رضایت مشتری است.

ما اعتقاد داریم لبخند رضایت مشتری یکی از فاکتورهای مهم در رشد و پیشرفت کسب و کارمان است. ما با دادن مشاوره‌های اصولی و استاندارد قبل از خرید در کنار توجه به نیاز مشتری و داشتن ارتباط قوی با دبیران خوشنام در حوزه کنکور، بهترین تدریسها را با قیمتی مناسب برای شما تهیه و با ضبط صحیح و دقیق آن، ویدئویی با کیفیت را برای شما پیاده می‌کنیم.

 

و در ادامه مسیر با پشتیبانی و خدمات پس از فروش در تلاش برای کسب رضایت مشتریان‌مان هستیم. موسسه از زمان تاسیس خود در سال 1390 تاکنون، همواره تلاش کرده است تا بتواند به بهترین نحو ممکن تخصص خود را در حوزه دروس متوسطه و ابتدایی توسعه دهد. هدف ما در اینجا، دستیابی به بالاترین استانداردهای ممکن در زمینه ارائه خدمات به مشتریان است. تیم ما بر آن است که بر پایه دانش و تخصص پرسنل خود و پایبندی به اصول اخلاقی، بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه داده و موجبات رضایت آنها را فراهم آورد.

 

ما یک هدف داریم:

تامین منابع قوی، پایداری مشاوره، پاسخگویی سریع و احترام به مشتری. به همین دلیل است که افراد و مدارس زیادی نیاز های درسی خود را به ما واگذار می‌کنند. ما یک تیم جوان و پر انرژی در تهران هستیم. ما برای تامین پکیج های دانش آموزان از بهترین مدرسین کشور استفاده می‌کنیم. پرسنل ما از متخصص‌ترین افراد در این حوزه هستند که در طول کار نیز تحت آموزش‌های با کیفیت قرار می‌گیرند.

  1. احترام به مشتری و حفظ منافع آن
  2. بهره‌مندی از نیروی کاری متخصص و زبده
  3. ارتباط قوی با اساتید جوان حوزه اموزش برای تامین بهترین ویدئوها با مناسبترین قیمت


پشتیبانی و پاسخگویی سریع و ۲۴ ساعته: تماس با ما 02166096851
منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. از طریق راه‌های زیر با ما تماس بگیرید:

 


The lock of the Harfe Akhar will never be broken, those who have the resources of the last letter, want to install on another system, they must get the second code from the institution so that the packages can be installed on another system.

مشاوره حرف آخر 1403 | شماره مشاوران رتبه برتر کنکور + پکیج برنامه‌ریزی رایگان اساتید

مشاوره حرف آخر 1403 | شماره مشاوران رتبه برتر کنکور + پکیج برنامه‌ریزی رایگان اساتید
پکیج 0 تا 100 حرف آخر شامل وی او دی VOD آموزشی اورجینال، کتب، جزوه و درسنامه های جامع می‌باشند که 3 سال کامل امتحان نهای و کنکور را شامل میشود، این مجموعه ابتکاری جدید از موسسه آموزشی ما است که طی این برنامه مطالعاتی قطاری کل منابع مطالعاتی 3 سال طی 500 ساعت به دانش آموز یاد داده می‌شود. این سیستم بصورت باکس مانند طراحی شده که قابلیت شخصی سازی شدن مطابق با ساعات آزاد مطالعاتی فرد را دارد.

مقاله مهم: چطوری برنامه‌ریزی روزانه درسی داشته باشیم؟ روتین روزانه، هفتگی و ماهانه 1403

 

بسیاری از دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون و امتحان، فقط کتاب درسی را مطالعه می‌کنند اما نتیجه قابل قبول و مد نظرشان را به دست نمی‌آورند. به نظر شما دلیل و علت چیست؟ جواب این پرسش بسیار روشن است؛ برنامه‌ریزی این افراد نادرست بوده و صحیح نیست! اینجا یاد میگیرید چگونه یک کلاس درس در خانه ایجاد کنید، ایجاد فضای کلاسی خانه برای شما قطعا کمک میکند که هر روز به ذهنیت برتر تبدیل شوید. با تعیین فضا و تکمیل منبع فراگیری شروع کنید، سپس برنامه پروسه اصلی را برای پیشرفت خود بچینید. در نهایت، سیستم روتین خود را مرتب کنید تا آماده باشید. مشاوره تحصیلی 1403 حرف آخر

 

برنامه‌ریزی دقیق و منظم، مهم‌ترین رکن در قبولی محسوب می‌شود. یکی از مهارت‌های اصلی برای رسیدن به نتیجه، برنامه‌ریزی تضمینی است. موسسه ما برای این مسئله، راه‌حلی ارایه داده است. این راه‌حل برنامه ۱۰۰۰ ساعته پکیج های اورجینال است. با توجه به اهمیت این بسته های تدریسی، شما را با جزئیات آن معرفی می‌کنیم. بسته های ارسالی برای دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری شامل دی وی دی، کتاب کار، درسنامه و جزوه های مخصوص به خود هستند که یک تدریس مفهومی را به مخاطب ارائه می‌کند تا بتواند سال دهم، یازدهم و دوازدهم، رشته های انسانی تجربی ریاضی-فیزیک را به شیوه جامع و دقیق فرا بگیرند، دیگر دغدغه یادگیری و دنبال منابع گشتن را نداشته باشند..

 

 

 

مشاهده: راهنمای سایت مرکزی حرف آخر | ثبت نام 1403 خرید از فروشگاه رسمی| شرایط 1403 و 1404

 

پکیج حرف آخر در حالت کامل بصورت دقیق، بسیار مفهومی و کاملا تضمینی کلیه دروس را پوشش میدهد تا حدی که دانش آموز نیازی به کلاس مدرسه، کلاس خصوصی و حتی کتاب درسی با جزوات سنگین دست و پاگیر هم ندارد، محصولات کامل موسسه همه دروس تخصصی، عمومی شامل 10 آزمون مبحثی است، پکیج مشاوره و برنامه ریزی است. تدریس پر انرژی همراه با مشاور و برنامه‌ریز تحصیلی با متد متفاوت، منحصر به فرد، حساب شده حرفه‌ای که می‌تواند نقش مهمی برای موفقیت شما داشته باشد. با این محصولها جدید بهترین نمره و رتبه را کسب می‌کنید.

 

روش تضمینی برای درمان اهمال‌کاری (همون تنبلی خودمون😂)

1ساختار روزتو از کار‌های پر‌انرژی به کارهای کم‌انرژی تنظیم کن: این رویکرد وظایف رو با سطوح انرژی طبیعیت هماهنگ می‌کنه، و به تعویق انداختن کارها رو کاهش می‌ده، چون تو زمانی که بیشترین توانایی رو داری، وظایف سخت‌تر رو انجام می‌دی.💪 2قانون 2 دقیقه: اگر می‌تونی کاری رو تو 2 دقیقه یا کمتر انجام بدی، به جای به عقب انداختنش، فوراً اون کار رو انجام بده. اینجوری میتونی از انجام نشدن یسری کارا جلوگیری کنی.🚫 3تغییر محیط: یک محیط جدید می‌تونه وقفه‌ها و انحرافات رو کاهش بده، تمرکز رو آسان‌تر کنه و در نتیجه تعلل کمتری داشته باشی. 4تقسیم وظایف: تقسیم یک کار بزرگ به وظایف کوچک‌تر، مقابله با اون رو کمتر ترسناک می‌کنه و میل به عقب انداختن رو کاهش می‌ده. 5پایان دادن به روز با برنامه‌ریزی بعدی: با نوشتن وظایف فردا، عدم اطمینان در مورد اینکه از کجا شروع کنی رو کاهش می‌ده و می‌تونی از جات بلند شی و تعلل رو کم کنی.

 

❔ چطوری به برنامه پایبند باشم؟
1 اول از همه تنبلی رو کنار بذار و تا ۵ بشمر و بلند شو از جات 2 قبل از هر چیزی اهداف کوتاه مدت تعیین کن (مثلا تا آخر هفته تعداد تست های روزانه رو به 150 برسونی یا ساعت مطالعت رو به 7 برسونی) 3حتما برنامه‌تو بنویس هم یادت نمیره و هم تیک زدن کارهای کوچیک لذت بخشه و انگیزتو بالا میبره🔦 4 برنامه فردا رو شب روز قبل شروع کن و یه مقداریش رو انجام بده چون شروع سخته اما ادامه دادن برنامه آسونه🟫 5 سعی کن هر روز یه قسمتی از برنامه غیر درسی باشه مثل قهوه خوردن، نماز خوندن، دوش گرفتن و ... تیک زدناینا باعث میشه برای ادامه برنامه انگیزت بالاتر بره 6 به یه فرد پیگیر! مثلا یکی از اعضای خانواده ت یا مشاورت بسپار هرشب ازت گزارش کار بگیره (این یکی معجزه میکنه) 7انتهای هر روز داخل برنامه حست رو از درسی که خوندی بنویس (عالی_خوب_قابل قبول) 8 شکرگزاری یادت نره! شکرگزاری، ناامیدی رو از ذهنت پاکسازی میکنه و تورو به آینده امیدوارتر...

 

❌آخر عاقبت درس خوندن! ♀❌

⭕شبا بدون عذاب وجدان میخوابی
    چون تلاشتو کردی.

⭕دیگه بچه فامیلو توی سرت نمیزنن
    چون تلاشتو میبینن.

⭕میشی مایه افتخار پدر و مادرت،
      هرجا میرسن پُزِتو میدن.

⭕مشتی بر دهان یاوه گویان فامیل میزنی (:

⭕تو آزمونات پیشرفت میکنی
      و انگیزه میگیری.

⭕در آخر با یه نتیجه خوب
      کل خستگیات از تنت در میره.

 

 

آشنایی با موسسه حرف آخر | پشتیبانی قدرتمند تحصیلی 1403 رتبه برترها

 

📄می ارزه بنظرت آدم درس بخونه؟ فکر میکنی دیر شده؟؟ خیلی وقتا شده فکر کنی واسه انجام کاری دیگه دیر شده در نتیجه منصرف شدی و یا جدی شروع نکردی. همون موقع که تو این فکر از ذهنت میگذره، یه نفر دیگه در یه گوشه ی دیگه این شهر، تشخیص میده که الان بهترین زمان شروع کردن همون کاره و انجامش میده. درس خوندنم همینجوریه همین الان که تو مرددی که دیر شده یانه! شروع کنم یا نه! میرسم یا نه! اگه نشه چی!! یکی هست که همین امروز و همین لحظه با باور قوی و اراده ی بالا شروع میکنه و مطمئنه که موفق میشه. چرا اون یه نفر تو نباشی؟


🌀تمرکزتو برای درس خوندن ببر بالا!
برای هر ۳۰ تا ۶۰ دقیقه مطالعه ۵ تا ۱۰ دقیقه استراحت در نظر بگیرید! سعی کنید مباحث مختلفی در روز مطالعه کنید هر پارت (مثلا یک ساعت چهل پنج دقیقه) موضوع جديد مطالعه کنید برای فکر کردن به چیزایی که دربارشون نگرانید یا حتی خوشحالید زمان مخصوص مشخص کنید. (میتونید یه برگه کنارتون بذارید و هر مسئله ای که به ذهنتون رسید یادداشت کنید تا بعد از مطالعه درموردشون فکر کنید) ⭐بعضی اوقات لازمه که ما برای خودمون جایزه در نظر بگیریم. مثلا اگر کارهامون رو درست انجام دادیم، یه جایزه متناسب با اون کار به خودمون بدیم☺

 

چرا برای درس خوندن تنبلی می‌کنیم؟
💠نداشتن قصد و تصمیم: عزم جدی واسه شروع نداری
💠بی برنامگی: اگه ندونیم چه کاری را باید انجام بدیم سردرگمی و تنبلی برامون میار.

💠کمال گرایی: تفکر (همه یا هیچ) داریم، چیزهای کوچیک رو موفقیت نمیدونیم ولی همین ها میتونه ما رو موفق کنه.

💠ترس: از شکست یا خرده گرفتن بقیه از ما باعث بی انگیزگی میشه.

 

آقای یاری مشاور ارشد حرف آخر 1404 - 1403 | رزومه علمی و سوابق

 


چرا برای درس خوندن تنبلی می‌کنیم؟
💠ضعف اعتماد به نفس: خوتو دست کم بگیری توانای هاتو باور نکنی اینجوری اگر درس هم بخونی زود کسل می‌شی

💠سرزنش مداوم خود:
به خاطر اشتباهات قبلی قدرتمون رو برای ادامه از ما می‌گیره.

💠صبور نبودن: فرصت ندادن به خودمون برای نتیجه گیری باعث سستی ما میشه.

💠یکنواختی: همیشه داری درس میخونی هیچ تفریحی نداری

💠افسردگی: میل و انگیزه شما رو به کار کم میکنه. مشاوره تحصیلی نظام جدید نهایی ککنکور حرف آخر

 

یکی از دلایلی که باعث میشه تمرکز نداشته باشیم "افکار مسمومه"
میدونی افکار مسموم به چیا میگن؟ برخی از مهمترین افکار مسموم رو میتونیم در این موارد بررسی کنیم: 1- دیدن نداشته ها و نقایص 2- پیش بینی آینده بدون دلیل 3- قضاوت دیگران4- برچسب زدن منفی روی اتفاقات 5- مرور زیادی گذشته (مثبت یا منفی) 6- توجه زیادی به احساسات ناخوشایند 7- عدم پذیرش نقایص انسانی 8- به خود گرفتن 9- مقایسه خود با دیگران 10- انتظارات بالا 11- سرزنش کردن به جای اقدام 12- عجول بودن در رسیدن به نتیجه.

اگر این افکارو داری درگیر افکار سمی هستی!  من هنوز کتاب تست نخریدم، پس نمیتونم بخونمش! ✅ میتونم کتابو بخونم تمریناشو حل کنم، از اینترنت نمونه سوال دانلود کنم بزنم. من مشاور ندارم، پس نمیتونم برنامه ریزی کنم! ✅میتونم نکات برنامه ریزی رو از گوش بدم و بخونم و برنامه بنویسم. احتمالا آزمونمو خراب میکنم و ترازم کم میشه. ✅من هنوز فرصت دارم، بجای تراز به درصد مباحثی که میرسم بخونم نگاه میکنم. وقتمو رو این فکر هدر نمیدم کنکور قبول میشم وای برم دانشگاه و...  (خیالپردازی) ✅بجای فکر کردن به اتفاقای خوب/بد، وقتمو بذارم روی انجام دادن کارایی که آرزوهامو به واقعیت تبدیل میکنه. (تکنیک کاغذ سفید هم کمک میکنه) فاطمه همش نمراتش بالاست حسوده و بهم نمیگه چجوری میخونه! علی و احمد حتما کلاس میرن و مشاور گرفتن انقدر پیشرفت کردن با من مشکل دارن نمیگن به من! ✅اونا قطعا زحمت کشیدن رسیدن به اینجا و روش مطالعه مناسب خودشونو پیدا کردن، ازشون سوال میکنم اگر جواب ندادن لزوما مشکلشون با من نیست. شاید توانایی اینو ندارن به کسی یاد بدن. تازه شاید روش اون رو من جواب نده.

 

بیشتر بدانید: تماس با مشاورین حرف آخر | صفحه رسمی لیست مشاوران

 

 

 

من میتونم از تجربه رتبه های برتر استفاده کنم که تضمینی موفقشون کرده. تا اومدم شروع کنم درس بخونم مهمون اومد، حتی خدا هم نمیخواد من درس بخونم! ✅گاهی باید شرایط سخت باشه و از کمترین تایم ممکن استفاده کرد و درس خوند. اگر قراره مهمون بیاد و کارا زیاده حتی شده ۳۰ دقیقه درس بخونم هم میخونم. اخر هفته پارتای جبرانی میذارم دیگه :). یادت باشه فقط تو درگیر مشکلات نمیشی مره امتحانم کم شد، من خنگم! ✅ باید از اشتباهات درس گرفت. اگر اشتباه نکنیم که نمیفهمیم کجارو یاد نگرفتیم. پس قبل از آزمون شرایط آزمون ایجاد میکنیم برای خودمون. اگر غلطامون زیاده از یه مشاور راهنمایی میگیریم بفهمیم اشتباه کار کجاست. دوسال پیش که کارنامه ها اومد دختر عموم نمره هاشو با من مقایسه کرد. اگر نمره اون بیشتر شده باشه امسال چی!؟ ✅نمره های ابتدایی من و اون با هر تفاوتی چه تاثیری داشت رو زندگیامون؟ پس متوسطه اول و دوم و حتی کنکور و ازدواجمونم ربطی به هم نداره. من خودمو درگیر این مقایسه ها نمیکنم که وقتم هدر نره. بجاش خودمو با دیروز خودم مقایسه میکنم و سعی میکنم اشتباهاتمو تکرار نکنم.

 

قبلا ۴ بار نمره هام بد شده، اینبارم حتما خراب میکنم. ✅ ۴ بار امتحانم دادم و اشتباه کردم، برم اشتباهاتمو بررسی کنم تکرارشون نکنم.🤝 وای چقدر دلم درد میکنهه. وای سرم درد میکنه وای گشنمه وای حالم بدهه نمیتونم بخونم!! ✅درد رو با روش های مختلفی میشه کنترل کرد. تبدیل به بهونه نشه! بجای غر زدن آرومش کنید و از توجه زیاد بهش بپرهیزید. گرسنه ای؟ میتونی یچیزی بخوری حتی آب. خیلیییییی استرس دارم، خیلییییی بی انگیزم! ✅تشدید کردن این فکرا فقط بیشتر عقبت میندازه. بجاش قبول کن اشتباهه چرا نمیتونم ۱۸ ساعت درس بخونم! ✅توقعت منطقی باشه. نهایت ساعت مطالعه برای هر کسی کاملا شخصیه و به بازدهی خودت ربط داره. ساعت مطالعه مهم نیست مهم اینه مفید درس بخونی! چرا بی دقتی میکنم سر امتحان، چرا ۱۹.۷۵ شدم! ✅بی دقتی کردن یچیز کاملا طبیعیه! ولی نه زیادش. پس هیچ عیبی نداره اگر ۱۹.۷۵ شدی. حتی رتبه ۱ کنکور هم همه درصداش ۱۰۰ نیست. از اشتباهاتت درس بگیر👌🏻

 

معلممون گفت اونایی که ترازشون پایینه هیچی نمیشن. منظورش من بودم حتما... ✅یسری افراد با اینکه دلسوزن گاهی حرفای اشتباه میزنن. یا میخوان که به خودتون بیاید‌ تو با تغییرات مثبتت نشون بده حرفشون غلطه. همکلاسیم گفت از آدمای سیریچ خوشش نمیاد، شاید منظورش منم هی ازش سوال میپرسم! ✅ به نیمه پر لیوان نگاه کنید همیشه. اگر منظورش من بودم مستقیم بهم میگفت که بلد نیست. یا دوست نداره جواب بده. فکر های منفی درمورد دوستام منو از اونا دور میکنه. من خیلی خونده بودم چرا رضا ۱۸ شد من ۱۷؟؟ چرا تراز مینا تو فیزیک از من بهتر شد؟ ✅ اینکه کسی تواناییش از ما در موضوعی بیشتر باشه چیز بدی نیست. ما میتونیم ازشون یاد بگیریم. بعلاوه قرار شد خودمونو با کسی مقایسه نکنیم. دست بالای دست بسیار است؛ یعنی همیشه یکی هستی که از ما عقبتر باشه و یکی هست که از ما جلوتر باشه.

 

خب از امروز میخوام دیگه جدی درس بخونم، ترازم از ۴ هزار برسه ۸ هزار!!! میخوام ساعت مطالعمو از ۲ ساعت برسونم ۱۰ ساعت💪🏻 ✅پیشرفت کردن خوبه، ولی منطقی! پیشرفتی دائمیه که آروم آروم باشه. صبور باشید تو رسیدن به خواسته هاتون و اگر تلاش کردید و نتیجه نگرفتید جا نزنید. ۹۹۹ راه دیگه رو امتحان کنید. مطمئن باش نوبت پیشرفت تو هم میرسه. من احمقم، من خنگم، من گیجم، من نمیتونم باهوش باشم. اگر دیشب نمیخوابیدم و درس میخوندم امتحانمو ۲۰ میشدم ✅توانایی آدم هارو با نمرات مدرسشون نمیسنجن‌. تو ممکنه تمام راه هایی که رفتی اشتباه بوده باشن. از یه مشاور معتبر مثل رادیکال کمک بگیر. خیلیا به اشتباه میگن استعداد درس نداره کلا. در صورتی که برای انجام هر شغلی فقط مهارت کافی نیست. خیلی چیزارو بجای تجربه کردن میتونی علمشو یاد بگیری و عمرتو بابتش هدر ندی. پس حتی اگر هدفت یه شعل خوبه، مطالعه در حوزه اون شغل موفقت میکنند

 

4 دلیل اصلی پیشرفت نکردن در آزمون ها💔

معمولا پیشرفت نکردن بچه ها تو آزمون هاشون یکی از این دلایل رو داره؛ و اگر میخواین که زودتر به ریل موفقیت و کسب رتبه برتر توی کنکور برسید باید هر چه زودتر این مشکلات رو حل کنید.  نخوندن طبق برنامه آزمون یا نرسیدن به برنامه آزمون یعنی یا برنامه خودشونو پیش میبرن و کاری ندارن چی قراره تو آزمون بیاد! خب نباید انتظار پیشرفت در آزمون داشته باشن یا همه برنامه آزمون رو نمیخونن حالا به دلایل مختلف یا وقت کم میارن، یا در کنار برنامه دیگشون نمیرسونن یا برنامه ای ندارن و همینجوری دیمی میخونن. راهکار اینه طبق برنامه آزمون برای خودتون برنامه ریزی کنید.

 

2عدم رعایت مراحل آزمون دادن، خیلیا آزمون میدن اما فقط آزمون میدن! نه مراحل آمادگی برای آزمون رو طی میکنن (یعنی مرور قبل آزمون، پیش آزمون، ریلکسینگ و استراحت شب قبل آزمون، جدی گرفتن آزمون و سرموقع حاضر شدن در آزمون) نه حین آزمون نکاتی که باید رو رعایت نمیکنن (بررسی دقیق و زمانبندی آزمون، مدیریت سرجلسه آزمون، علامت گذاری تست ها و خیلیا زود از آزمون خسته میشن و میرن خونه!) و نه نکات خیلی مهم بعد از آزمون (استراحت، تحلیل و مقایسه کارنامه، بررسی تک به تک سوالات و رفع اشکال و در نهایت یادداشت نکات)

 

💠 برنامه ریزی مشاورین ما کاملا شخصی سازی شده هست. یعنی کاملا مطابق با شرایط شما.

حالا ممکنه برنامه برای دروس مدرسه بخواید، برای امتحانات بخواید، برای کنکور بخواید و .. یا برای همه ش باهم فرقی نمیکنه.

مشاور شما در ما جوری که شما میخواید براتون برنامه مینویسه تا از سردرگمی و انباشه شدن درسا نجات پیدا کنید

  • پکیج مشاوره 1404 | قیمت محصولات اپلیکیشن موسسه + اسامی مشاوران حرف آخر رتبه برتر کنکور

اولین مزیت این پکیجها اینه که فقط در ۱۰۰۰ ساعت، کل درس ها آن هم با تست و مرور کافی به اتمام می‌رسانید. یعنی به صورت متوسط اگر روزی ۱۰ ساعت درس بخوانید، در ۱۰۰ روز یعنی 3 ماه و 10 روز، برنامه تمام میشود بعد کلی وقت داریم تا تکرار و تمرین کنیم. دانش‌آموزانی که زمان کمی تا امتحانات و کنکور دارند، تا اندازه ای دچار سردرگمی و استرس می‌شوند. 0 تا 100 تمام تلاش خود را کرده که این گروه را به بهترین شکل آماده کند. یک برنامه روزانه و آموزش همراه ویژگی‌های بی نظیر، کامل و جامع را جمع‌آوری کرده است.


موفقیت تحصیلی یکی از مهمترین اهداف همه دانش آموزها است. مهمترین راه برای موفقیت داشتن یک رویکرد صحیح اصولی است. هنگام برنامه چیدن، باید تعدادی از مراحل را با توجه به هدف خود تعیین کنید، با رسیدن به این اهداف کوچکتر، به هدف اصلی نزدیک شوید. در این راستا نکاتی مانند: خواب و استراحت کافی، تنوع تحصیلی، جهش ذهنی و... باید مورد توجه قرار گیرد. طراحی و استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی در بالاترین سطح علمی با بهترین اساتید و بهرمنی از الگوهای درسی، تکنولوژی‌های روز دنیا کمک می‌کند تا در یک زمان مشخص خود را به خاص ترین نحو خود را تکمیل کنیم

  1. دارای بالاترین سطح علمی
  2. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در برنامه‌ریزی
  3. برنامه‌های مطالعاتی راهبردی و کاربردی
  4. رسیدن به سطح علمی بالا و مناسب در ۴ ماه
  5. استفاده از تکنیک‌های جدید ابداعی
  6. استفاده از انیمیشن - پویانمایی
  7. استفاده از سیستم کد و رمزگذاری برای مفهومی کردن دروس
  8. استفاده از نقشه راه های سرنوشت ساز
  9. شهودی‌سازی مباحث فصل های کتاب
  10. بررسی تمام سوال و مسائل و نکات کنکور و امتحانات
  11. بررسی ترفند + تکنیک‌های تست زنی سریع
  12. مطالعه عالی تمامی دروس عمومی + تخصصی

- ادامه عدلایل اصلی پیشرفت نکردن در آزمون ها💔

3نداشتن برنامه ریزی برای آزمون: یکی از دلایل دیگه ای که یسری پیشرفت نمیکنن تو آزمونا اینه که: میدونن باید کدوم مباحث رو بخونن اما، هر روز که پامیشن میگن خب امروز این کارو میکنم، بدون اینکه بدونن: باید برای اون کار چقدر وقت بذارن؟ تا کی باید تمومش کنم؟ چیکار برای تست درست زدن باید انجام بدن؟ و کلی پارامتر مهم دیگه که تو برنامه ریزی توضیح دادیم براتون و باید رعایت کنید رو رعایت نمیکنن. 4 استرس آزمون: در حالت معمول تنظیم نبودن سه مورد قبل خود به خود باعث این میشه! بعلاوه فشار سال کنکور، انتظار پدر و مادر، نتیجه نگرفتن های پی در پی باعث این استرس میشه. استرس تمرکز شمارو کاهش میده و نمیذاره رو چیزای مهم وقت بذارید.

البته عوامل دیگه ای هم هستن که باعث میشن شما آزمونتون رو خراب کنید؛ ولی در کل این 4 تا مهم تریناشون هستن اما اگر دلت میخواد که آزمون بعدی دیگه هیچ کدوم از این اتفاقات برات نیافته و روز به روز افزایش درصد هات و ترازت رو تجربه کنی کافیه با رادیکال در ارتباط باشی تا برات راهی پیدا کنیم هر کی میخواد مشکلاتش،

 

💠 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی🔽ضرایب دروس مهم کنکور فرهنگیان

  1. رشته تجربی: زیست 12 فیزیک 7 شیمی 9 ریاضی 7 زمین 1
  2. رشته انسانی: ریاضی 6 علوم فنون 8 جامعه شناسی 5 اقتصاد 2 روانشناسی 2 عربی 5 تاریخ و جغرافیا 5 فلسفه و منطق 5
  3. رشته ریاضی: ریاضی 12 فیزیک 9 شیمی 7

🔵 حداقل درصد قبولی فرهنگیان
رشته انسانی برای کنکور امسال: ⭐️ریاضی: 0 الی 10⭐️اقتصاد: 40 الی 50⭐️ادبیات اختصاصی: 40 الی 50⭐️عربی اختصاصی: 40 الی 45⭐️تاریخ و جغرافیا: 30 الی 40 ⭐️جامعه شناسی: 50 الی 6 ⭐️فلسفه و منطق: 30 الی 40 ⭐️روانشناسی: 50 الی 60⭐️هوش و استعداد معلمی: 40 الی 50 ⭐️تعلیم و تربیت: 50 الی 60

 

برای اینکه نهایی خوبی داشته باشین این نکاتو حتما رعایت کن:

1 این که به بارم بندی هر فصل دقت کن و روی فصلای پر سوال بیشتر وقت بذار 2حل نمونه سوال امتحانات نهایی سه سال اخیر از نون شب واجب تره 3نمونه سوال حل کردن مرحله بعد از مطالعه کامل مباحثه اما تو بعد مطالعه کامل و حل نمونه سوال. یه دور دیگه جاهایی ک حین نمونه سوال حل کردن مشکل داشتیو مرور کن * برای همه درسا تیتر های تمرین های دوره ای، کار در کلاس و فعالیت رو باید حل کنی و بلد باشی حالا اگه میخوای بدونی هر درسو چه عمومی ها، چه اختصاصی چطور بخونی با ما همراه باشید.

 

انواع رشته فرهنگیان
رشته تجربیرشته ریاضیرشته انسانیرشته زبان
ابتداییابتداییابتداییدبیر زبان انگلیسی
تربیت بدنیتربیت بدنیالهیات 
زیست شناسیریاضیتاریخ 
شیمی علوم تجربیفیزیکجغرافیا 
آموزش دانش آموزان استثناییآموزش دانش آموزان استثناییعربی
  ادبیات
  علوم اجتماعی
 آموزش مشاوره
رشته هنر
آموزش هنر
آموزش ارتباط تصویری
 

 


وقتی هدف داری و می‌دونی باید چی‌کار کنی اما بی‌انگیزه‌ای و حتی شروع به تلاش هم نمی‌کنی!؟
کیا اینجورین؟ بریم درمانش کنیممم قدم اول: قورباغه‌ت رو قورت بده روزت رو با انجام دادن سخت‌ترین یا دوست‌نداشتنی‌ترین کارت شروع کن، اینجوری وقتی که انجامش دادی، فشار و استرس بزرگی از روی دوشت برداشته میشه و به ادامه‌ی کارات بهتر می‌رسی. البته این اصل برای همیشه مناسب نیست، مثلا اگه خیلی کارهای روزت زیادن بهتره انجامش ندی، چون اینجوری کلی از انرژی‌ت گرفته میشه و نمی‌تونی به همه‌ی کارات برسی. قدم دوم: قانون 10 دقیقه ⏰️ بعضی وقتا شروع کردن یه کاری سخت‌تر و ترسناک‌تر از چیزیه که هست، پس فقط باید روی ۱۰ دقیقه ی اول، تمرکز کنی! مثلا اگه می‌خوای بری باشگاه، فقط روی لباس پوشیدن و آماده شدنت تمرکز کن و به بقیه‌ش فکر نکن. همچنین می‌تونی مغزت رو قانع کنی که"فقط" یا "حداقل" ده دقیقه باید تمرکز کنه


قدم سوم: قوطی انگیزه 😘✨ برای اینکه انرژی‌ت بیشتر بشه، این کارو رو انجام بده حرف اخری قشنگم یه لیست بساز از: 1️⃣تموم دستاوردها و پیروزی‌های کوچیک و بزرگی که به دست آوردی 2️⃣تمام موانع و چالش‌هایی رو که پشت سر گذاشتی و رد کردی. قدم چهارم: زنجیره سازی عادت جدیدی که می‌خوای بسازی رو به عادتی که از قبل داشتی زنجیر کن. مثلا هر روز بعد از صبحونه ۵ صفحه کتاب بخون. قدم پنجم: چندکاره نباش وقتی می‌خوای روی چند تا کار هم‌زمان تمرکز کنی، کیفیتت به شدت پایین میاد و احتمال از دست دادن تمرکز و انگیزه‌ت بسیار بالا میره. به جاش در لحظه فقط روی یک کار تمرکز کن و خوب اونو انجام بده، وقتی به یکاری تموم تمرکزت رو میدی، به سریع ترین و بهترین نحو انجامش میدی.

 

بعد این برنامه عالی و خفن چه اتفاقی میوفته؟ به هر دلیلی، ما توی طولانی مدت نمی‌تونیم به برنامه‌مون عمل کنیم. ممکنه به خاطر سنگین بودن حجم برنامه باشه، یا یه اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ بده یا هر چیز دیگه‌ای... توی قدم دوم ما میایم چی‌کار می‌کنیم؟ مجددا یک برنامه‌ی جدید می‌چینیم‌، این بار با اعتماد به نفس ضعیف‌تر چون یک بار قولمون به خودمون رو شکستیم.💔 حالا تصور کنین این چرخه چند بار رخ بده و هی شما برنامه‌ریزی کنین اما طولانی مدت انجامش ندین و هی بزنین زیرش. قطعا توی همچین شرایطی، اول از همه اعتماد به نفستون بخاطر بدقول بودنتون به شدت پایین میاد و نمی‌تونین به خودتون و توانمندی‌هاتون اعتماد کنین.

 

دوم اینکه خیلی سرخورده و ناامید میشین و فکر می‌کنین مشکل از شماعه که نمی‌تونین هدفمند باشید و شخصیت بازنده‌ای دارین. و سوم، انقدر توی این چرخه می‌مونین که رسماً دیگه هیچ تلاشی برای هدفتون نمی‌تونین بکنین و به مرور افسرده میشید. دونستنِ راه حل، بدون شناخت مسئله، کمکی بهت نمیکنه! اگر متوجه مسئله شدی لایک کن تا بریم سراغ راهکار عمل به برنامه های بدون عمل


✅ مصوبه جدید «تک ماده» برای ۴ درس «نهایی»

بنابر اعلام معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش، با توجه به مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش، از این پس برای فارغ التحصیلی دانش‌آموزان، چنانچه آخرین نمره دانش‌آموزی در ۴ عنوان درس «نهایی» (از مجموع دروس دوره دوم متوسطه) حداقل ۷ و معدل کل آن نیز بیش از ۱۰ باشد (حدنصاب قبولی را در ۴ عنوان درسی نهایی کسب نکرده باشد) می‌تواند با استفاده از تبصره و یا همان «تک ماده» فارغ‌التحصیل شود. بر اساس آیین نامه آموزشی گذشته، در صورتی که دانش‌آموزی دو عنوان درس «نهایی» و دو درس «غیرنهایی» را نمره زیر ۱۰ و بالای ۷ (بین ۷ تا ۱۰) کسب می‌کرد، با شرط داشتن معدل بالای ۱۰ می‌توانست با استفاده از تبصره، فارغ‌التحصیل شود.

 

تصور کنین شما یه دانش‌آموزین که می‌دونه باید تا ۶ ماه دیگه، ۶ تا فصل از ریاضی‌ش رو بلد باشه اما الانش رو صفره. پس میاد طی یه برنامه‌ریزی خیلی جذاب و آرمانی، میگه خب من هر دو هفته یک فصل رو تموم می‌کنم، ۲۰۰ تا تست ازش می‌زنم، بعدشم هی آزمون میدم و جمع‌بندی می‌کنم. خیلی ایده‌ی جذابیه، اما تقریبا دور از دسترسه، چرا؟ چون عملاً شما می‌خواین یکار سخت (برای مغزتون) رو شروع کنید که طبیعتا مغز قراره خیلی مخالفت کنه باهاش، پس عاقلانه‌ش اینه که اول با حجم کم شروع کنید اما مستمرررر ادامه‌ش بدین. در غیر این صورت در ۹۹ درصد موارد بیشتر از یک هفته هم نمی‌تونین برنامه‌تون رو ادامه بدید زندگی یه عالمه چاله‌های بزرگ و عذاب‌آور داره که تو ناگزیری از اینکه هر از چند گاهی گیر یکی‌شون بیوفتی و سختی بکشی.

 

چیزی که همیشه توی ذهنت باید نگه داری اینه که در نهایت دردناک‌ترین و کشنده‌ترین احساسات هم از بین میرن و دیگه حس نمیشن، همونطور که تموم اتفاقات تلخ گذشته کمرنگ شدن. نیازی نیست احساساتتو سرکوبشون کنی، ولی بدون که تو همیشه می‌تونی یک قدم از سختی‌هات قوی‌تر باشی و این روزا رو بگذرونی. امیدوارم این راهکار ها بهت کمک کنن از مشکل اعتیاد به گوشی نجات پیدا کنی. از قانون ۲۰-۲۰-۲۰ استفاده کن یعنی بعد از ۲۰ دقیقه استفاده از موبایل برای ۲۰ ثانیه به چشم هات استراحت بده و ۲۰ ثانیه به جسمی در دور دست نگاه کن. بازی های روی گوشیت رو کم و به مرور حذف کن آخر هفته ها به گوشیت مرخصی بده و وقتت رو با خانواده بگذرون، به کارهای سرگرم کننده بپرداز. از اپلیکیشن های مدیریت زمان برای قابلیت روشن شدن صفحه نمایش گوشی رو وقتی پیام یا آلارم میاد قطع کن.

 

در کل سعی کن وقتی درس میخونی گوشی کنارت نباشه و زمان استفاده از گوشیت مشخص باشه. برنامه ریزی مکتوب و نوشته شده داشتن برای بقیه کارات باعث میشه کمتر درگیر گوشی بشی ببین، مهم‌ترین کاری که باید بکنی برمی‌گرده به خودت، اینکه هدفت رو بدونی و دائما برای خودت تجسم کنی و بنویسی تا بدونی چرا داری این سختی‌ها رو تحمل می‌کنی و به چی قراره برسی. اینو خودت می‌دونی، بیشتر از این ازش حرف نمی‌زنم. نکته دوم برای اینکه از درس خوشت بیاد اینه که باید کاری کنی که پیشرفت کنی و این پیشرفت رو بتونی ردیابی کنی و برات واضح باشه، یعنی حسش کنی. حالا بگم چجوری؟ پیشنهاد من برای ساده ترین راه پیشرفت اینه که از روزی دو نوع درس شروع کن. یکی درسی که دوستش داری و کمترین سختی رو برات داره، و یکی سخت‌ترین درسِت.

 

اینجوری "درس اول" باعث میشه امید و انگیزه‌ت برای شروع مسیرت بیشتر بشه و چون پیشرفتت سریع‌تر میشه نسبت به بقیه، راحت‌تر ادامه بدی.✨ و "درس دوم" وقتی پایبند بشی به انجامش، بعد از مدتی تغییر رو حس می‌کنی، اعتماد به نفست به شدت بالا میره و ترغیب میشی تلاشت رو بیشتر کنی. ثبت نام امتحانان ترمیم نمره خرداد ۱۴۰۳ هنوز آغاز نشده و هیچ اطلاعیه‌ای نیز در این خصوص از سوی آموزش و پرورش صادر نشده است. تا پیش از صدور دستورالعمل ثبت نام و اطلاعیه مربوطه، مدارس بزرگسالان و ادارات آموزش و پرورش نیز امکان ثبت نام متقاضیان را ندارند بنابراین بدون توجه به شایعات بی پایان فضای مجازی در این خصوص، منتظر اعلام رسمی آموزش و پرورش باشید.

 

اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص سابقه تحصیلی مؤثر در کنکور بدون اشاره به تعداد دفعات ترمیم نمره این اطلاعیه به همراه سایر اطلاعیه‌ها به زودی به طور کامل تشریح خواهد شد. این اطلاعیه در خصوص تعداد دفعاتی که فارغ التحصیلان می‌توانند ترمیم نمره انجام دهند سکوت کرده است، بنابراین همچنان مصوبه قبلی شورای عالی آموزش و پرورش و دستورالعمل آن مبنی بر تنها یک بار فرصت ترمیم نمره پابرجاست و تغییری رخ نداده است. غیبت دانش آموزان در امتحان نهایی (حتی به صورت موجه)، باعث لحاظ نمره صفر در سابقه تحصیلی ارسالی به سازمان سنجش خواهد شد و از این طریق نمی‌توانند تأثیر قطعی را دور بزنند. تراز یک نمره معین در سال‌های مختلف متفاوت خواهد بود. نمرات در سال اخذ آن‌ها (نه سال فارغ التحصیلی) ترازدهی شده و بیش‌ترین تراز برای فارغ التحصیلانی که در امتحان ترمیم نمره شرکت کرده‌اند، لحاظ می‌شود.

 

فارغ التحصیلان با هر نمره اولیه‌ای، حتی بیست، می‌توانند در امتحان ترمیم نمره شرکت کنند. ترمیم نمره صرفاً در نوبت خرداد امکان پذیر است. اینکه با نمره ۲۰ بازم میتونی بری ترمیم نمره یه نکته دارک داره :) تراز نمره 20 امسال با سال های قبل ممکنه همچنان متفاوت باشد بازم همون ماجرای تلاش برای درامد بیشتر و قربانی کردن کنکوری ها، لعنتیا مگه خودتون بچه ندارید؟ نمیدونید استرس آینده چیه؟..
برنامه‌ی روزانه‌ی ایده‌آل‌ت رو بنویس. همون برنامه کمالگرایانه ای که هیچوقت نمیتونی انجامش بدی و آرزوته اونجوری باشی روتین ایده‌آل‌ت از زمانی که بیدار میشی تا شب که می‌خوابی چه شکلیه؟ بهم اعتماد کن، نوشتنش نیازه بنویس، با جزئیات کامل. تعیین اهداف کوتاه مدت. واقع بین باش! برنامه‌ی روزانه‌ی واقعی‌ت رو بنویس. مرحله‌ی چهار رو تکرار کن، این بار با کارهایی که در طول روز واقعا انجام میدی. با برگه‌ی مرحله چهار مقایسه کن، ببین بزرگترین تفاوت سبک زندگی الان با ایده‌آل‌ت توی چیه؟ واو کلی تفاوت هستباید برنامه‌ریزی کنی تا بهترش کنی. هر کدوم از تفاوت هارو سعی کن طی یک هفته تمرین کنی تا انجام بدی (این یعنی هدف کوتاه مدت و قدم به قدم⭐️)

  • بهترین مشاوران کنکور در موسسه حرف آخر بهترین اساتید 1403 مشاوره درسی تحصیلی و برنامه ریزی

پیش خواندن، پرسش، خواندن، تفکر، حفظ کردن و بازبینی. فرض کنید می‌خواهید بخشی از یک کتاب را ذخیره کنید و سپس آن قسمت را بازیابی کنید. ابتدا باید با مطالعه موضوعات مهم، مروری بر آنها داشته باشید. این نوع خواندن به شما امکان می‌دهد مطالب مهم کلاس را سازماندهی کنید. در مرحله دوم باید در مورد هر بخش سوال بپرسید. در مرحله سوم باید هر بخش را بخوانید تا به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. در مرحله چهارم باید در مورد مطالب فکر کنید و در حین خواندن به آنچه می‌خوانید معنا بدهید، سوال ایجاد کنید و بین دانش خود ارتباط برقرار کنید. سپس در مراحل پنجم و ششم حفظ و بازنگری باید سعی کنید حقایق اصلی مطالبی را که خوانده اید به خاطر بسپارید و به سوالاتی که پرسیده اید پاسخ دهید.

 

دانش‌آموزان و داوطلبان می‌توانند با استفاده از این بسته ارزشمند، دانش کامل‌تری در مورد سه سال دیپلم داشته باشند. موسسه حرف اخر برای راحتی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور این محصول ها را به صورت پستی یا ترمینال و باربری ویا حضوری در اختیار شما قرار می‌دهد. پس برای شروع طوفانی و بی نظیر با تیم ما، می‌توانید با مشاورین این سایت اصلی در ارتباط باشید تا از خدمات کامل ما بهره مند شوید.

فواید داشتن روتین روزانه
فراهم شدن امکان سنجش سطح پیشروی

ممانعت از سردرگمی،

کسل شدن

پیشگیری از اتلاف زمان و انرژیاسان تر شدن رسیدن به اهداف
خلق آرامش خاطر، استرس و نگرانی‌ کمترماکسیمم اعتماد به نفس

افزایش درصد رسیدن

به هدفهای مشخص شده

عادت همیشگی مطالعه

فرصت اجرا کردن نظم

در برنامه و منع پراکندگی

مرور کاربردی مباحث درسی


دانش‌آموزان و داوطلبان با تماس با مشاورین ارشد و رتبه برتر ما، به راحتی می‌توانند محصولات را خرید کنند، شما می‌توانید به راحتی جزوات PDF + وی او دی حرف اخر را تهیه کنید؛ از آن‌ها استفاده نمایید.

► تلفن تماس: 09120663015 - 02166096851

 

 

 

عادت های خانمان سوز کنکوری
کمبود خواب به مرور زمان باعث مشکلات شدید حافظه و اختلال تو عملکرد مغز میشه. برای ترک این عادت بد یه برنامه خواب منظم و ثابت برای خودت بنویس و طبق ساعت هایی که مشخص کردی بخواب و بیدار شو. با این کار ساعت داخلی بدن تنظیم میشه و خواب با کیفیت و مغزی شاداب و سرزنده بهت هدیه میده. درساتو هم بهتر یاد میگیری⭐️ اگر شبا خوابت نمیبره از یه عدد بزرگ به عقب بشمار و سعی کن به چیزی جز اعداد فکر نکنی. اگر درگیر اورثینک هستی سعی کن افکارتو بنویسی تا ذهنت خالی بشه

 

ورزش نکردن و تحرک نداشتن

فعالیت بدنی منظم برای سلامت مغز خیلی مهمه. شاید باورش سخت باشه که نداشتن یک روتین ورزشی مستمر و منظم به مرور باعث زوال عقل میشه!! برای شروع ترکش، فعالیت فیزیکی مورد علاقت رو انتخاب کن که انجام دادنش سخت نباشه و لذت ببری :) راحته ترینش انجام حرکتای ورزشی (مثل ورزش صبحگاهی مدرسه) داخل اتاقته. اگرم تایم بیشتری داری قدم زدن با یک دوست و یا دوچرخه سواری به مدت ۳۰ دقیقه و یا حتی رقصیدن میتونه مفید باشه :)

استرس بیش از حد:

استرس در یک دوره نسبتا طولانی میتونه راحت به مغز آسیب بزنه و باعث بروز مشکلاتی مثل از دست دادن حافظه و حتی کاهش حجم مغز بشه!!! به ویژه در مناطقی از مغز که مسئول تنظیم احساسات هستن :) برای ترکش تنفس عمیق و مدیتیشن معجزه میکنه :) نوشتن نگرانی ها و اضطراب ها، برنامه ریزی کردن کارای حتی بی اهمیت، باعث کاهش چشم گیر استرس و اضطراب میشه.

 

✅ حداقل درصدهای مورد نیاز برای رتبه زیر هزار رشته تجربی چقدر است؟

😀 منظور از رتبه سه رقمی تراز کنکور حدود ۱۰ هزار است. تقریبا بازه ترازی ۹۹۰۰ الی ۱۰۱۰۰ کنکور در کنار سوابق خوب رتبه زیر هزار منطقه (در هر منطقه فرق میکند) برای داوطلب به ارمغان می‌آورد.

زیست55-50
ریاضی45
فیزیک55
شیمی45-40
زمین60-50

بدیهی است اگر داوطلب در درسی به حد نصاب نرسیده باشد میتواند توسط باقی دروس کنکور اردیبهشت، امتحانات نهایی یا کنکور تیرماه جبران کند.

 

🔵حداقل درصدهای مورد نیاز در رشته ریاضی چقدر است؟

ریاضی45-35
فیزیک40
شیمی30

🔹 حدود درصدهای زیر داوطلب را به تراز کنکور حدود ۹ هزار تا ۹۲۰۰ برساند.

 

⭕️ اهمیت 25 صدم ها در امتحان نهایی

در امتحانات نهایی چون اشتباهات کوچک زیاده معمولا عده زیادی از دانش آموزان در هر درس 25 صدم نمره رو راحت از دست میدن. به همین خاطر افراد کمتری نمرات نزدیک به 20 رو به دست میارن و اختلاف تراز در نمرات بالا 19 بیشتر میشه. یعنی اختلاف تراز نمره 19.25 و 19.5 بیشتر از اختلاف تراز نمره 16 و 16.25 هست.  این نکته نشون میده اگه تراز بالاتری در کنکور میخواین به جزئیات و اشتباهات کوچک خیلی توجه کنید. چون رسیدن به نمره 18 رو عده زیادی انجام میدن اما تفاوت اصلی تراز همونجایی اتفاق میفته که همه اشتباه میکنن یعنی در نمرات بالا 19

⏰ بهترین ساعت های مطالعه ➕ دلیل علمی :

🔺 6 تا 10
درس تخصصی
چون منطق و حافظه در قوی ترین وضعیت

🔺 10 تا 12

درسی که ازش می‌ترسی
چون مغز در پر انرژی ترین حالته

🔺 12 تا 15
یه چرت کوچیک و درس سبک
چون خونرسانی به مغز افت میکنه

🔺 15 تا 18
اون درسی که حس می‌کنی سخته
چون مغز تو قله دوم انرژیشه

🔺 18 تا 21
درسی که دوسش داری
چون انرژی مغز رو به تحلیل میره

🔺 21 تا 24
درسی که کم فشاره ➕ مرور درسا
چون مغز داده های روز رو طبقه بندی می‌کنه

- عکس و لیست کامل بهترین مشاوران حرف آخر | تماشای آنلاین آموزش تخصصی استاد عبدالرضا منتظری

4 دلیل بعدی پیشرفت نکردن در آزمون ها💔

⭕️معمولا پیشرفت نکردن بچه ها تو آزمون هاشون یکی از این دلایل رو داره؛ و اگر میخواین که زودتر به ریل موفقیت و کسب رتبه برتر توی کنکور برسید باید هر چه زودتر این مشکلات رو حل کنید.  نخوندن طبق برنامه آزمون. یا نرسیدن به برنامه آزمون یعنی یا برنامه خودشونو پیش میبرن و کاری ندارن چی قراره تو آزمون بیاد! خب نباید انتظار پیشرفت در آزمون داشته باشن. یا همه برنامه آزمون رو نمیخونن حالا به دلایل مختلف یا وقت کم میارن، یا در کنار برنامه دیگشون نمیرسونن یا برنامه ای ندارن و همینجوری دیمی میخونن. راهکار اینه طبق برنامه آزمون برای خودتون برنامه ریزی کنید.

 

عدم رعایت مراحل آزمون دادن: خیلیا آزمون میدن اما فقط آزمون میدن! نه مراحل آمادگی برای آزمون رو طی میکنن (یعنی مرور قبل آزمون، پیش آزمون، ریلکسینگ و استراحت شب قبل آزمون، جدی گرفتن آزمون و سرموقع حاضر شدن در آزمون) نه حین آزمون نکاتی که باید رو رعایت نمیکنن (بررسی دقیق و زمانبندی آزمون، مدیریت سرجلسه آزمون، علامت گذاری تست ها و خیلیا زود از آزمون خسته میشن و میرن خونه!) و نه نکات خیلی مهم بعد از آزمون (استراحت، تحلیل و مقایسه کارنامه، بررسی تک به تک سوالات و رفع اشکال و در نهایت یادداشت نکات)


نداشتن برنامه ریزی برای آزمون. یکی از دلایل دیگه ای که یسری پیشرفت نمیکنن تو آزمونا اینه که: میدونن باید کدوم مباحث رو بخونن اما، هر روز که پامیشن میگن خب امروز این کارو میکنم، بدون اینکه بدونن: باید برای اون کار چقدر وقت بذارن؟ تا کی باید تمومش کنم؟ چیکار برای تست درست زدن باید انجام بدن؟ و کلی پارامتر مهم دیگه که تو #برنامه_ریزی توضیح دادیم براتون و باید رعایت کنید رو رعایت نمیکنن. استرس آزمون: در حالت معمول تنظیم نبودن سه مورد قبل خود به خود باعث این میشه! بعلاوه فشار سال کنکور، انتظار پدر و مادر، نتیجه نگرفتن های پی در پی باعث این استرس میشه. استرس تمرکز شمارو کاهش میده و نمیذاره رو چیزای مهم وقت بذارید. البته عوامل دیگه ای هم هستن که باعث میشن شما آزمونتون رو خراب کنید؛ ولی در کل این 4 تا مهم تریناشون هستن اما اگر دلت میخواد که آزمون بعدی دیگه هیچ کدوم از این اتفاقات برات نیافته و روز به روز افزایش درصد هات و ترازت رو تجربه کنی کافیه با رادیکال در ارتباط باشی تا برات راهی پیدا کنیم

لیست نمونه مجازات برای مطالعه! در واقع باید خودتونو از کار مورد علاقه تون منع کنید، مثال: ⬅️اگه دیر بیدار‌شم، تا شب آهنگ گوش نمیدم! ⬅️اگه امروز کمتر خوندم، فردا باید همونقدر زودتر بیدارشم! ⬅️اگه تا نهار 5 ساعت نخونم، باید اون درسی که ازش متنفرمو بعد ناهار بخونم (مثلاً هندسه)! ⬅️اگه الان پا نشم درس بخونم، باید برم ظرفا‌رو بشورم! ⬅️اگه امروز برنامم کامل نشه، تا آخر هفته اینستا رو پاک میکنم! ⬅️اگه امروز فیزیکو نخونم تا آخر هفته هرروز باید فیزیک بخونم!
قبل از شروع به تست زنی، ابتدا مفاهیم را به خوبی درک کنید:  تو خونه به حل تست های متنوع بپردازید و از سوالاتی که ظاهر سختی دارند نترسید. اگر در مدت زمانی که هم اکنون در اختیار دارید، نتوانید با دشواری ها مقابله کنید، هرگز توانایی رسیدن به اهداف خود را نخواهید داشت. از حل سوالات پیچیده فرار نکنید و یادتون باشه که همه سوالات کنکور آسون نیستن.

 

چطور به هدفامون برسیم؟
دفتر گزارش برای زندگی روزانه‌ت بساز. شاید فکر کنی همین الانش هم می‌دونی زندگی‌ت چه شکلیه و چیا می‌خوای، اما باور کن، خیلی وقت‌ها تا افکارت رو روی کاغذ نیاری خیلی چیزا رو متوجه نمیشی. توی دفترت همه چیز رو بنویس، اینکه الان توی چه شرایطی هستی، چه اهدافی داری، تمرکزت بیشتر روی چه بخشیه، چه عاداتی داری، چه عاداتی رو می‌خوای بسازی...✏️ بعد قسمت‌هایی از زندگی‌ت که انرژی و وقت خیلی زیادی روشون می‌ذاری رو هایلایت کن، کارهایی هم که مهمن اما تمرکز روشون نذاشتی رو هم هایلایت کن، حالا ببین چجوری می‌تونی جای این دو رو عوض کنی.

 

2ویژن بورد بساز🎯
ویژن بورد در واقع یه تابلوعه که عکس اهدافت رو، از بزرگ تا کوچیک نشون میده. سعی کن حتما، یا به صورت فیزیکی یا حتی توی گوشی‌ت، برای خودت ویژن بورد بسازی و تموم چیزایی رو که می‌خوای بهشون برسی رو اونجا بذاری، اینجوری احتمال رسیدن بهش خیلییی زیادتر میشه و کمتر فراموششون می‌کنی. 3شرایط و خودت رو برای اهدافت آماده کن. مثلا اگه می‌خوای هر روز صبح ورزش کنی، کفش‌ها و لباس‌ورزشی یا بطری آبت رو دم دست بذار. اینجوری وقت صبح بیدار شدی و خیلی خوابت میومد، اون کارهای کوچیکی که انجام دادی باعث میشن بلند بشی و ورزشت رو انجام بدی.😵


حالا به این فکر کن این اصل رو چجوری می‌تونی توی بقیه اهدافت به کار ببری. 4 به خودت استراحت بده🕺 همه می‌دونیم که برای اینکه یه روز بهتر داشته باشیم، باید شب قبلش خوب استراحت کرده باشیم. این برای کل زندگی و اهدافمون صادقه، زندگی همش بدو بدو کردن نیست، گاهی به موقع باید یاد بگیری استراحت کنی. 5برای اهدافت مشتاق و هیجان زده باش🥳 این ماییم که تصمیم می‌گیریم دنیا رو چجوری ببینیم، و همین واقعیت ما رو می‌سازه. سعی کن به آینده خوشبینانه نگاه کنی، مثلا با خودت بگو قراره این ماه خیلی پیشرفت کنم و از بهترین ماه‌های زندگی‌م باشه، حقیقتش اینه که این ماه هیچ فرقی با قبلیا نداره، اما این تفاوت دیدی که تو می‌سازی، واقعا برات تغییرش میده.

 

💢چند روش برای مطالعه تو سروصدا🔊
1├تغییر تایم مطالعه🕔: اگه شرایط خونه شما طوریه که مثلا از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب شلوغه تو تایم مطالعاتیت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر (۶ساعت) و ۸ شب تا ۱۲ شب (۴ساعت) باشه.

2├گوش گیر🎧: یه سری وسیله ها هست که شما میتونی بزاری رو گوشت و صدای اطراف رو کمتر بشنوی حتی دستمال کاغذی...

3├آهنگ بی کلام پخش کن🎶: بهتره که موقع مطالعه هیچ صدایی نباشه و موسیقی گوش ندیدم ولی بازم صدای موزیک بی کلام کمتر از صدای اطراف تمرکز مارو بهم میزنه.

4├مرور کن و تست بزن📝: وقتی خونه شلوغه و سرو صدا زیاده، تو اون تایم سعی کن درسایی که قبلا خوندی رو مرور کنی یا کارهای روتین روزانه رو انجام بدی مثلا یکی از کارهای روتین روزانت میتونه تست قرابت / آرایه یا.. باشه.

5├تغییر مکان✈: برو تو انباری برو کتابخونهبرو خونه همسایه😶 یا هر جای دیگه ای که حس میکنی سکوتش بیشتره بالاخره هر طور شده شرایط درس خوندنو مهیا کن😉

 

برنامه‌ مینویسم ولی عمل نمیکنم
چون: برنامه‌ریزی درستی نداری! مثلا برنامه رو اینقدر پرحجم می‌نویسی که نمیتونی انجامش بدی! اصول #برنامه_ریزی رو رعایت نمیکنی! تایم‌های اتلافی روزت بالاست! به جای اینکه از خواب شبت کم کنی، از اتلاف وقت در طول روز کم کن... راهکارش گزارش کار نوشتن آخر شبه. ناامیدی! هنوز هیچی نشده خودت رو باختی. اهدافت رو به باد بیار؛ انگیزتو بیشتر کن... از تست زدن و درس خوندن فرار می‌کنی! چون احساس میکنی از پسشون برنمیای و همشون سختن!!! اما ذهن انسان، خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی توانمنده..

 

💠 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی🔽

😀ضرایب دروس مهم کنکور فرهنگیان

رشته تجربیرشته انسانیرشته ریاضی

زیست 12 فیزیک 7 شیمی 9 ریاضی 7 زمین 1

ریاضی 6 علوم فنون 8 جامعه شناسی 5 اقتصاد 2 روانشناسی 2 عربی 5 تاریخ و جغرافیا 5 فلسفه و منطق 5

 

ریاضی 12 فیزیک 9 شیمی 7
هدیه کنکورحرف اخر + مشاوره رایگان برنامه ریزی + رفع اشکال مرجع ویدیو های آموزشی کنکور 1403

📣چند نکته در رابطه با ترمیم معدل⚡️

ثبت نام ترمیم معدل: احتمال زیاد اواخر اسفند انجام میشه. هر خبری از بشه خودمون بهتون خبر میدیم. اگر دیپلمت ناقصه: میتونی ترمیم کنی. یعنی اگه درسی افتاده داری میتونی بقیه درس هارو ترمیم کنی. کجا ثبت نام کنیم؟ بصورت آنلاین. ثبت نام ترمیم تو سایت my.medu.ir انجام میشه. هزینه ها مثل پارساله؟ امسال هزینه های هر درس، تو هر شهری ثابته.


🔵 حداقل درصد قبولی فرهنگیان رشته انسانی برای کنکور امسال

⭐️ریاضی: 0 الی 10 ⭐️اقتصاد: 40 الی 50 ⭐️ادبیات اختصاصی: 40 الی 50 ⭐️عربی اختصاصی: 40 الی 45 ⭐️تاریخ و جغرافیا: 30 الی 40 ⭐️جامعه شناسی: 50 الی 60 ⭐️فلسفه و منطق: 30 الی 40 ⭐️روانشناسی: 50 الی 60 ⭐️هوش و استعداد معلمی: 40 الی 50 ⭐️تعلیم و تربیت: 50 الی 60

 

برای اینکه نهایی خوبی داشته باشی این نکاتو حتما رعایت کن:

این که به بارم بندی هر فصل دقت کن و روی فصلای پر سوال بیشتر وقت بذار. حل نمونه سوال امتحانات نهایی سه سال اخیر از نون شب واجب تره. نمونه سوال حل کردن مرحله بعد از مطالعه کامل مباحثه اما تو بعد مطالعه کامل و حل نمونه سوال. یه دور دیگه جاهایی ک حین نمونه سوال حل کردن مشکل داشتیو مرور کن. برای همه درسا تیتر های تمرین های دوره ای، کار در کلاس و فعالیت رو باید حل کنی و بلد باشی

 

✅ مصوبه جدید «تک ماده» برای ۴ درس «نهایی»

🏃♂️ بنابر اعلام معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش، با توجه به مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش، از این پس برای فارغ التحصیلی دانش‌آموزان، چنانچه آخرین نمره دانش‌آموزی در ۴ عنوان درس «نهایی» (از مجموع دروس دوره دوم متوسطه) حداقل ۷ و معدل کل آن نیز بیش از ۱۰ باشد (حدنصاب قبولی را در ۴ عنوان درسی نهایی کسب نکرده باشد) می‌تواند با استفاده از تبصره و یا همان «تک ماده» فارغ‌التحصیل شود.. بر اساس آیین نامه آموزشی گذشته، در صورتی که دانش‌آموزی دو عنوان درس «نهایی» و دو درس «غیرنهایی» را نمره زیر ۱۰ و بالای ۷ (بین ۷ تا ۱۰) کسب می‌کرد، با شرط داشتن معدل بالای ۱۰ می‌توانست با استفاده از تبصره، فارغ‌التحصیل شود.

 

تصور کنین شما یه دانش‌آموزین که می‌دونه باید تا ۶ ماه دیگه، ۶ تا فصل از ریاضی‌ش رو بلد باشه اما الانش رو صفره. پس میاد طی یه برنامه‌ریزی خیلی جذاب و آرمانی، میگه خب من هر   دو هفته یک فصل رو تموم می‌کنم، ۲۰۰ تا تست ازش می‌زنم، بعدشم هی آزمون میدم و جمع‌بندی می‌کنم. خیلی ایده‌ی جذابیه، اما تقریبا دور از دسترسه، چرا؟ چون عملاً شما می‌خواین یکار سخت(برای مغزتون) رو شروع کنید که طبیعتا مغز قراره خیلی مخالفت کنه باهاش، پس عاقلانه‌ش اینه که اول با حجم کم شروع کنید اما مستمرررر ادامه‌ش بدین.

 

در غیر این صورت در ۹۹ درصد موارد بیشتر از یک هفته هم نمی‌تونین برنامه‌تون رو ادامه بدین. زندگی یه عالمه چاله‌های بزرگ و عذاب‌آور داره که تو ناگزیری از اینکه هر از چند گاهی گیر یکی‌شون بیوفتی و سختی بکشی. چیزی که همیشه توی ذهنت باید نگه داری اینه که در نهایت دردناک‌ترین و کشنده‌ترین احساسات هم از بین میرن و دیگه حس نمیشن، همونطور که تموم اتفاقات تلخ گذشته کمرنگ شدن. نیازی نیست احساساتتو سرکوبشون کنی، ولی بدون که تو همیشه می‌تونی یک قدم از سختی‌هات قوی‌تر باشی و این روزا رو بگذرونی.

 

امیدوارم این راهکار ها بهت کمک کنن از مشکل اعتیاد به گوشی نجات پیدا کنی.

از قانون ۲۰-۲۰-۲۰ استفاده کن یعنی بعد از ۲۰ دقیقه استفاده از موبایل برای ۲۰ ثانیه به چشم هات استراحت بده و ۲۰ ثانیه به جسمی در دور دست نگاه کن. بازی های روی گوشیت رو کم و به مرور حذف کن. آخر هفته ها به گوشیت مرخصی بده و وقتت رو با خانواده بگذرون، به کارهای سرگرم کننده بپرداز. از اپلیکیشن های مدیریت زمان برای گوشی استفاده کن  قابلیت روشن شدن صفحه نمایش گوشی رو وقتی پیام یا آلارم میاد قطع کن. در کل سعی کن وقتی درس میخونی گوشی کنارت نباشه و زمان استفاده از گوشیت مشخص باشه. برنامه ریزی مکتوب و نوشته شده داشتن برای بقیه کارات باعث میشه کمتر درگیر گوشی بشی


شرایط ورود بدون کنکور به فرهنگیان:

🔸 راه‌یافتگان به المپیادهای ملی و دارندگان مدال‌های کشوری المپیادها با تأیید باشگاه دانش‌پژوهان جوان.

🔸 برگزیدگان مسابقات رسمی قرآنی، فرهنگی-هنری و ورزشی، در سطوح استانی و کشوری، با تأیید معاونت مربوطه در وزارت یا سازمان رسمی مسئول.

🔸 برگزیدگان جشنواره‌ها و رویدادهای رقابتی معتبر بنیاد ملی نخبگان (بخش دانش‌آموزی جشنواره جوان خوارزمی، روبوکاپ آزاد ایران و مانند آن)، جشنواره‌های فنی-مهارتی و المپیاد ملی مهارت و مانند آن، برگزیدگان مسابقات ملی ‌دانش‌آموزی (مانند جشنواره پژوهش­سراهای دانش‌آموزی و...) و مسابقات رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سطح ملی، برگزیدگان مسابقات و جشنواره‌های معتبر ملی حوزوی، با تأیید بنیاد ملی نخبگان، سمپاد، معاونت مربوطه در وزارت یا سازمان رسمی مسئول.

🔸 حافظان کل یا 10، 15 و 20 جزء قرآن کریم، با تأیید سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی یا معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی.

🔸اعضای مجامع ملی تشکل‌های دانش‌آموزی با تأیید بالاترین مقام تشکل.

🔸برگزیدگان استانی رویداد ملی استعداد معلمی (راه‌یافتگان به مرحله کشوری).

🔸دارندگان رتبه‌ زیر 1000 کشوری در کنکور (با ضریب تأثیر متفاوت).

🔸دارا بودن امتیاز معدل 16 در آزمون نهایی (به‌صورت تأثیر ضریب مثبت و منفی).

 

🔴 مراجعه به سامانه و تأیید سوابق برای تمامی داوطلبان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری سال جاری الزامی است.

✅ متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی نمایند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

✅ داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی My.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید نمایند

🔹نتیجه آزمون فرهنگیان قبل از انتخاب رشته سراسری اعلام می‌شود و اگر داوطلبان پذیرفته نشدند، امکان انتخاب سایر رشته‌ها را دارند اما اگر قبول شدند دیگر نمی‌توانند انتخاب رشته کنند مگر آنکه انصراف دهند و یک فرصت کوتاه‌مدت برای انصراف آنها تعیین خواهیم کرد.


⭕️ اهمیت 25 صدم ها در امتحان نهایی

❗️در امتحانات نهایی چون اشتباهات کوچک زیاده معمولا عده زیادی از دانش آموزان در هر درس 25 صدم نمره رو راحت از دست میدن.

🔣 به همین خاطر افراد کمتری نمرات نزدیک به 20 رو به دست میارن و اختلاف تراز در نمرات بالا 19 بیشتر میشه.
🍀 یعنی اختلاف تراز نمره 19.25 و 19.5 بیشتر از اختلاف تراز نمره 16 و 16.25 هست.

#️⃣ این نکته نشون میده اگه تراز بالاتری در کنکور میخواین به جزئیات و اشتباهات کوچک خیلی توجه کنید.
چون رسیدن به نمره 18 رو عده زیادی انجام میدن اما تفاوت اصلی تراز همونجایی اتفاق میفته که همه اشتباه میکنن یعنی در نمرات بالا 19

مهارت تست زنی‌تو برای کنکور تقویت کن😍💖

📝 قبل از شروع به تست زنی، ابتدا مفاهیم را به خوبی درک کنید☕️


تو خونه به حل تست های متنوع بپردازید و از سوالاتی که ظاهر سختی دارند نترسید. اگر در مدت زمانی که هم اکنون در اختیار دارید، نتوانید با دشواری ها مقابله کنید، هرگز توانایی رسیدن به اهداف خود را نخواهید داشت. از حل سوالات پیچیده فرار نکنید و یادتون باشه که همه سوالات کنکور آسون نیستن.

 


The last 0 to 100 letter package includes original educational DVDs, books, pamphlets and comprehensive textbooks that cover 3 years and the entrance exam. Students are taught 3 years in 300 hours. This system is designed as a box, which has the ability to be personalized according to one's free study hours.

کد فعالسازی پنل و گارانتی VOD پکیج های حرف آخر 1403 چگونه است ؟!

موسسه آموزشی و کنکوری حرف اخر برترین موسسه معتبر و موفق در زمینه ارائه پکیج های درسی است که مباحث درسی، ریز نکات مهم و مخفی بسیار درسی، الگو های ابداعی و سرنوشت ساز حل مسئله را به شکل انیمیشن های دیجیتالی - پویانمایی در اختیار دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سراسری قرار می‌دهد. سوال اصلی!؟ شماره سریال و گارانتی پکیج های حرف آخر چگونه است؟ حرف اخر با داشتن روش آموزشی بسیار جدید و جذاب در بین دانش آموزان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده، صرفا داوطلبان و دانش آموزانی که به دنبال رسیدن به رتبه برتر و قبولی در بهترین رشته ها و دانشگاه ها هستند به ان می‌پیوندند.

  • سایت گارانتی حرف آخر نرم افزار VOD | پشتیبانی حرف آخر شماره سریال محصولات 1403

کلیه منابع جامع آموزشی موسسه حرف آخر مهر به صورت دی وی دی، کتاب کار و درسنامه هستند که حاصل تلاش اساتید برتر کشور اند، با استفاده از نوین ترن روش های تدریس و با رعایت متدولوژی علمی ارائه شده اند. همچنین انتشارات به دلیل رعایت متدولوژی علمی موفق به دریافت گواهی نامه ارزشمند اعتبار تایید علمی سطح بالا از دانشگاه Methodologica Governance از کشور فرانسه گردیده است. هر پکیجی که از این سایت رسمی سفارش و خریداری شود کد فعالسازی جداگانه را دارا می‌باشند، این کدهای ویژه فقط بر روی یک سیستم کامپیوتری قابل نصب و اجرا بوده؛ بنابراین هر پک تنها برای یک شخص و دانش آموز قابل استفاده است.

 شماره سریال گارانتی پکیج‌‌‌‌های حرف آخر 1403 چگونه است؟
یکی از خدمات فنی جدید و خیلی مهم موسسه حرف آخر ارائه و دریافت کد فعال سازی بسته اصلی به مشتریان است. این کد 10 رقمی با وارد کردن در صفحه یا کادر مخصوص کد پکها را فعال را راه اندازی می‌کند. این کد یا سریال در جهت کاهش حداقلی سواستفاده های اینترنتی و مبارزه با افراد متقلبی است که قصد دارند از راه نامشروع و حرام محتوای پکیج ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند تا آنها را فریب دهند!. به همین سبب برای بالا بردن کیفیت بسته ها و جلوگیری از این سو استفاده ها، قفل رمزگذاری دی وی دی های اورجینال انجام شده تا به صورت قانونی و مشروع همگان بتوانند استفاده کنند، از محتویات عالی تدریس کاملا بهره ببرند.

 

لازم به ذکر است که محصولات؛ دارای 2 نوع شماره سریال هستند: کدهای ۱۶ رقمی و ۲۰ رقمی. پس دوستان عزیز!، لطفا جهت راهنمایی نصب طی مراحل فعالسازی محصولهای خود با توجه به نوع کد محصول در این قسمت کلیک کنید. همانطور که می‌دانید بعد از تهیه سری مورد نظر خود و دریافت آن درب منزلتان، متوجه کادر شماره سریال قرمز یا سفید رنگی روی بسته شما می‌شوید؛ اما اهمیت و کاربرد آن چیست؟!

 

پیشنهاد ما: دریافت بسته اورجینال منابع 3 سال کنکور حرف آخر و مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

 

 

- اهمیت و کاربرد کد یا شماره سریال پکیج های حرف آخر:
سوالی که هنگام دریافت محصولات حرف آخر ممکن است برای اکثر شما عزیزان پیش بیاید اینست که اهمیت، کاربرد کد یا شماره سریال پکیج های حرف آخر چیست! باید گفت که همانطور که اشاره شد هم برای برای بالا بردن کیفیت محصولهای و هم برای کوتاه کردن دست سودجویان و کپی برداران است؛ این شماره سریال ها جهت فعال سازی خریداری شده استفاده می‌شود. اگر که دقت کرده باشید سریال نرم افزار بر روی جلد بسته نرم افزار، و در پشت بسته در یک کادر برچسب مانند درج شده است. شما از طریق شماره سریال بسته می‌توانید (بعد از قرار دادن تعویض دی وی دی ها بر روی سیستم انجام مرحله نصب) اقدام به دریافت کد قرمز و کد فعالسازی نمائید.

 

پس نهایتا برای دریافت کد فعالسازی حرف آخر نیز، حتما نگهداری جعبه وی او دی ها که شماره سریال محصولات روی‌ آنها حک شده است؛ بسیار مهم و ضروریست. نکته آخر در این باره نیز این است که دانش آموزانی که از پکیج های اصلی که دارای شماره سریال اصلی موسسه هستند، استفاده می‌کنند علاوه بر در دسترس داشتن پکیج های با کیفیت و آپدیت حرف آخر می‌توانند با مشاوره برنامه ریزی خوب در طرح های سطح سنجش آی کیو، طرح رتبه برتر، نخبگان و طلایی موسسه ثبت نام کرده؛ آینده خود برای رسیدن به رتبه ها و رشته های تاپ خوب دانشگاهی را کاملا تضمین کنند. در ادامه این مقاله ارزشمند، سوالات متداول زیر را دیگران نیز پرسییده اند که ما می‌خواهیم در این پست به‌ آنها بطور کامل جواب بدهیم:

  • آیا پکیج های حرف آخر دارای تاریخ انقضا می‌باشند؟
  • چگونه از اصل بودن پکیج ها و منابع حرف آخر مطمئن بشوم؟
  • با ارور و خطای شماره سریال منقضی شده است در پکیج حرف آخر چه کنیم؟
  • پس از گارانتی با خطای محصول قبلا فعال شده مواجه میشوم!
  • آیا دی وی دی ها دچار مشکل می‌شوند؟
  • گارانتی پکیج وی او دی چگونه است؟

وی او دی یک امکان در پنل انلاین است که با استفاده از آن میتوان تایید گارانتی و اصالت محصول برای کاربر فعال کرد. با استفاده از قابلیت ان در پنل جدید می‌توان اقدامات زیادی را انجام داد، در این مقاله سعی می‌کنیم عمد ه‌ترین کاربردها را برای سامانه موسسه توضیح دهیم. ثبت نام سریع - کاربرد بهتر - پیامک تایید اصالت کالا؛ برای جلوگیری از فروش کالای تقلبی با برند ما - اطلاع رسانی پیامکی به مشتری برای زمان شروع تاریخ گارانتی محصول - ثبت و جمع آوری شماره موبایل استفاده کنندگان از محصول - راه اندازی سیستم قرعه کشی با کدهای تخفیف مخصوص. سریال پیکج های سرنوشت ساز یکی از مباحث و موضوعات بسیار با اهمیت است، به این خاطر ما در ادامه به صورت خیلی جامع و کامل آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد


با استفاده از سیستم هیبرید سامانه پیامک، شما می‌توانید از مشتری بخواهید کد سریال محصولات را به سامانه پیامکی ارسال کند و سیستم در پاسخ تاریخ شروع ضمانت نامه، اصالت کالا، گارانتی کالا را اعلام کند. بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان برای ارائه گارنتی و ضمانت کالای خریداری شده شان توسط مشتریانشان، کلیدواژه ایی را به خریداران معرفی می‌نمایند. از زمان خریداری محصول با توجه به شرایط شرکت تولید کننده و سازنده، گارانتی جهت پشتیبانی خرید تا مدت معلومی فعال می‌گردد. سامانه های پیامک با دریافت کد گارانتی از مشتریان به صورت پیام کوتاه علاوه بر امکان مشخص نمودن تاریخ شروع و انقضای گارانتی برای خریدار و فروشنده، می‌توانند بانک شماره ایی از مشتریان را در اختیار فروشندگان کالا قرار دهد. این امکان به وسیله ماژول کدخوان گارانتی که در برخی از سامانه ها ایجاد شده است به سهولت انجام می‌گیرد.

 

خدمات و امکانات این وبسایت مرکزی:
– امکان ارسال و دریافت پکیج
– تایید اصالت پکیج، اعلام کد اشتباه و یا کد تکراری از طریق sms
– متن اختصاصی برای هر محصول جهت پیامک تایید اصالت
– نمایش تعداد کل محصولات وارد شده
– تعریف اتمام زمان گارانتی محصول
– قرعه کشی افراد بر اساس امتیاز خرید
– نمایش تعداد محصولات خریداری شده (محصولاتی که مشتری کد محصول را به سامانه ارسال کرده است)

  • کد فعال سازی وی او دی حرف اخر | گارانتی و ضمانت پکیج ها - تعویض پکیج حرف آخر:

ضمانت یا گارانتی (Guarantee)، امری مهم است از سوی سایت مرکزی حرف آخر، که در آن عمل کرد مناسب پکیج را تضمین کرده است. گارانتی برای خدمات کاربرد دارد و بدین جهت موسسه حرف آخر با تمام قدرت ضمانت می‌کند که سطح کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش را ارائه دهد، به درستی گارانتی محصولات حرف اخر را اجرا کند. در نگاهی دقیقتر، گارانتی پکیج ها در واقع نوعی پشت گرمی برای داوطلبان و دانش آموزان است و در بخش سفارشات و خريد و فروش، وارانتي يا گارانتي کامل به پکیجها و محصولات اموزشی خدمات مشاوره ای فروش ارائه مي شود.


در مواردی هم که تایید گردد پکیج دی وی دی یا بخشی از آن شکسته یا ناقص باشند، تعويض محصول به راحتی انجام خواهد شد.اگر هم محصولات اشکالي داشته باشد و يا مطابق ميل يا انتظار مشتریان نباشد، واحد پیگیری مشاوران فروش موسسه با جدیت درصدد رفع آن مشکل پیگیری های لازمه را انجام خواهند داد. در سفارشات رسمی و قانونی موسسه حرف آخر، گارانتي ضمانتي است تحت شرايط خاص و مي تواند خیلی از مشکلات احتمالی استفاده از محصول را با آن حل داد، اگر مشکلي احیانا به وجود بیاید، می‌توانید با تماس با مشاوران این سایت، ضمن ارائه شماره سریال خود مشکل آن را سریعا برطرف کنید.

لطفا در رابطه با نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر در این لینک کلیک کنید

 

- اجراي گارانتی حرف آخر:
محصولات حرف آخر، گارانتي اشکال يا تعويض بیشتر از یک سال دارند. در این حالت خريدار مي تواند پکیجی که مشکل دارد را همراه با شماره سریال آن براي تعویض (با ذکر نام مشاور فروش خود) به آدرس موسسه بفرستد، اما بسياري از مشکلات احتمالی به دلیل عدم توجه به ویژگی های سخت افزاری، ظرافت محصول و عدم توجه به نکات نگهداری صحیح آن بوده یا از طرف سیستم کامپیوتری شخص رخ داده است. به همين دليل هم اغلب موارد برگشتی در عمل ناشی از بی توجهی دانش آموز یا داوطلب بوده چراکه اینها در نهایت دقت تولید می‌شوند.

 

اگر محصولي با گارانتي را که بعد از چند ماه خراب شود معمولا از طریق مشاور فروش شخص امکان تعويض توسط گارانتي وجود دارد، چنانچه از این سایت مرکزی حرف اخر نیز منابع خود را سفارش دهید می‌توانید از گارانتی 3 ساله ما نیز بهره مند شوید سایت معتبر در تمام کشور خدمات سفارش و انجام می‌دهد، بصورت مستقيم بسته را بصورت پیشتاز ارسال می‌کند، اما هیج نماينده ای ندارد و کسی را معرفي نکرده، در صورت بروز هر مشکل، کاربران خود را به مشاوران این وبسایت براي تعمير و يا تعويض ارجاع مي دهد.


پس همانطور که شرح داده شد موضوع گارانتی خدمات پس از فروش در زمان خرید برای ما مشاوران و مدیران ما بسیار مهم است. اخیرا در برخی جاها در کشور عده ای بصورت غیر قانونی و نامشروع بدون گارانتی زحمت مجموعه را بصورت کپی پخش می‌کند، ممکن است شما با چند ساعت قدم زدن در بازار با انواع و اقسام کپی های ناقص و بی کیفیت غیر مجاز روبه رو شوید که باقیمت به مراتب پایینی از محصولاتی که ضمانت دارند، به فروش حرام می‌رسند. شاید تعدادی از افراد هم به همین دلیل آن را بخرند و فریب بخورند. قبل از این کار با خودمان فکر کنیم با این کار آینده تحصیلی شغلی خودمان را تباه می‌کنیم و تیم ما و اساتید هیچ رضایتی بابات مال حرام و کپی ندارند، از طرفی به نفع سودجویان است و هیچ شرایط گارانتی ندارد.


اینجاست که باخودتان فکر می‌کنید برای چه باید هم از طریق قانونی و حلال هزینه درج شده اعلام شده آن پرداخت نکنم، هم خدمات مناسی دریافت نکنم؟ بنابراین وقتی شما از طریق ما محصولی گارانتی دار را می‌خرید تا روزی که کنکور دارید می‌توانید از آن با خیال راحت استفاده کنید. معمولا افراد با تعقل و جدی ترجیح می‌دهند محصول مورد نظر را با ضمانت سفارش دهند تا هروقت که خراب شد، کسی باشد که بتوانند به آن مراجعه کنند و مسئله را از طریق وی تعویض یا رفع اشکال کنند.


یکی از شرایط استفاده از ضمانت (Harfe Akhar packages serial number and warranty) استفاده از کالای درجه یک و اصلی موسسه است، آیتم دوم نیز دارا بودن شماره سریال پشت بسته است؛ با همه توضیحات فوق یک جمع بندی درست و منطقی را به شما را ارائه می‌دهیم، اینکه اگر اصل گارانتی حرف آخر را بخواهیم ارائه کنیم، باید سریال پشت پک را به پشتیبانی فنی موسسه ارائه دهیم تا کارهای دیجیتالی را دریافت کنید. پس به شما این اطمینان و تضمین را می‌دهد که به مدت 1 الی 3 سال هرگونه مشکلی که برای پکیج شما اعم از: مشکلات نرم افزاری / سخت افزاری رخ داده شده، موظف به پاسخگویی پس از فروش است و حتی موظف به تعویض بسته شما و ارائه سرویس های مناسب گارنتی نیز باشد، همچنین پس از استفاده از طریق واحد پشتیبانی قادر به تمدید گارانتی آن نیز هستید.

اینجا بخوانید: آموزش شکستن قفل پکیج دی وی دی | هک کد وی او دی حرف آخر ؟

 

با استفاده از پنل انلاین، بخش اموزشی قادر هستید پیامک تایید گارانتی را تعریف کنید. در این بخش سه مورد را به عنوان نمونه برای شما آورده ایم:

صحت شماره سریال کالا تایید می‌شود/ اگر کالا سالم باشد کاربر پس از ارسال کد درج شده روی کالا به شماره اختصاصی این پیامک تایید اصالت را دریافت میکند./ صحت کالا تایید نمی‌شود/ اگر کد کالا اشتباه باشد و در لیست نباشد این پیامک را به مشتری ارسال میکنیم که بداند در محصول خریداری شده مشکلی وجود دارد./ کد کالا تکرای است/ اگر فردی کد یک کالا را بیشتر از دو بار برای یک محصول استفاده کند این پیامک را میتواند دریافت کند./ راهنمای پیامک تایید گارانتی.

 

خدماتی که شما از طریق پنل دریافت میکنید اختصاصی در حد بالای کشوری است. گاهی اگر ارسال پیامک گارانتی محصول را با این خطوط انجام دهید ممکن است کاربر دریافت پیام تبلیغاتی را در بلک لیست گذاشته باشد و قادر به دریافت پیام شما نباشد. هنگام خرید خط اختصاصی باید شماره های مناسب که این ویژگی را ساپورت کند، انتخاب شده.

توجه داشته باشید که 02166096851 تنها شماره‌ ای است که از طریق آن موسسه برای کاربران و مشتریان خود تماس دریافت می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه ..، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ما است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما.اطلاع دهید. قابل ذکر است که این شماره‌ تنها سامانه ارسال پیامک است و وضعیت پردازش سفارشات مشتریان، رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رسانند. لطفاً توجه داشته باشید که امکان دریافت و رسیدگی به پیام‌های شما از طریق این شماره‌ها وجود ندارد.

 

استعلام گارانتی محصول با پیامک: امروز می‌خواهیم در مورد قابلیت این سامانه ؛ که برای بررسی اصالت و شروع گارانتی مورد استفاده دانش اموزان و داوطلبین قرار می‌گیرد صحبت کنیم. راه اندازی سامانه گارانتی محصولات و خدمات و تایید اصالت کالا با اس ام اس. با گسترش روز افزون تجارت در تمام زمینه ها، موسسات برای نشان دادن کیفیت بالای محصولات کالا یا خدمات خود اقدام به ارائه ضمانت برای محصولات خود میکنند. در گذشته همیشه گارانتی ها یا به صورت زبانی از قول فروشنده بوده یا برگه ضمانت نامه موجود در بسته بندی محصول. اما از انجا که امکان جعل ضمانت نامه های چاپی وجود دارد وجود یک روش مطمئن و سریع برای تایید گارانتی محصولات ضروری است.

 

در روش ما مشتری کد یا شناسه محصول را به سامانه گارانتی (پنل اس ام اس) ارسال کرده و سیستم اصالت محصول و خدمات را بررسی و تایید نموده و متناسب با آن پیام مشخصی مانند پیامهای زیر را برای مشتریانتان ارسال می‌نماید.

  1. کالای شما مورد تایید بوده و گارانتی آن فعال گردید.
  2. محصول شما اصلی نبوده و جهت خرید از نمایندگان مجاز یا دفتر فروش به شما … تماس حاصل فرمایید.
  3. گارانتی محصول مورد نظر قبلا فعال گردیده است
  4. و …

علاوه بر موارد ذکر شده سیستم به صورت خودکار این سایت شماره موبایل مشتریان هر محصول را در گروه مربوطه ذخیره مینماید تا در اطلاع رسانی و خدمات رایگان به انان در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی به شماره تلفن 09399585899 تماس بگیرید.


حرف آخر مفتخر است در راه ارائه ابزار و راهکاری نوین درسی اقدام به ارائه سامانه تایید ضمانت محصولات و خدمات نموده است. در این روش مشتری کد و شناسه محصول را به سامانه گارانتی ارسال کرده و سیستم اصالت محصول و خدمات را بررسی و تایید نموده و متناسب با آن پیام مشخصی مانند پیامهای زیر را برای مشتریانتان ارسال می‌نماید. با تشکر از خرید شما ! اصالت کالای شمامورد تایید بوده و گارانتی آن به مدت 18 ماه فعال گردید. محصول شما اصلی نبوده، جهت خرید از نمایندگان مجاز یا دفتر فروش با شماره… تماس حاصل فرمایید. امکانات متعدد سامانه گارانتی پیامکی : همچنین می‌توانید برای هر محصول یک پیام اختصاصی و متناسب دریافت نمایید تا پس از دریافت شناسه و کد محصول آن، پیامک اختصاصی برایتان ارسال گردد.

  • کرک حرف آخر نصب پیش نیاز - سایت پشتیبانی گارانتی حرف آخر 1404:

موسسه حرف آخر به منظور پاسخگویی و حل مشکلات موجود در زمینه دریافت گارانتی و شماره سریال حرف آخر، بخش مشاوره و پشتیبانی را در این زمینه را برای شما دانش اموزان و داوطلبان عزیز در نظر گرفته و با تماس با مشاوران حاضر در پائین این صفحه، شما را در خصوص نحوه استفاده صحیح از گارنتی، چگونگی ثبت و وارد کردن کد فعال سازی و نهایتا برطرف نمودن خطا ارورهای احتمالی نصب پکیج ها، به شما مشاوره رایگان خواهند داد


تمامی سعی و کوشش موسسه امر مهم است که دریافت پکیج ها سریال دارو مطمئن و دارای کد فعال سازی و گارنتی بدون مشکل و ایراد فنی در اختیار همه مشتریان خوبش قرار بگیرد، اما بعضا نیز به دلالیل فنی شکایت هایی در زمینه ناهمخوانی کد و سریال پک خریده شده، نامعتبر بودن و یا فعال نشدن رمز ارائه و درخواست و گزارش گردیده است. گاهی نیز در بعضی از مواقع کاربران در چگونگی استفاده از گارانتی حرف آخر و سریال فعال سازیهای ما مشکل پیدا می‌کنند، یا اینکه با عوض کردن سیستم لپ تاپ و ویندوز دیگر دسترسی به محتویات پکیج های این حرف آخر را ندارند.

 

در این حالت شما برای رفع همه مشکلات احتمالی خود میبایست با بخش فنی برقرار کنید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند برای رفع مشکل خود اقدام کنید. البته اتفاقات و اشکالات بالا خیلی کم و در موارد بسیار محدودی پیش می‌آید و نهایتا با گارانتی به سادگی قابل حل است و معمولا بعد از نصب VODها هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، در صورتی که مخاطبین با این مشکل مسائل ضمانت مواجه شدند می‌توانند بدون هیچ نگرانی از طریق شماره تماس های پشتیبانی و مشاورین زیر، مشکل خود را حل نمایند.


-یکی از خواسته دانش آموزان گارانتی کامل محصولات همراه با شماره سریال حرف آخر است. تا آنان بتوانند بدون هیچ مشکل خاصی به استفاده از این پکیج ها بپردازند، و خود را برای آموزش و یادگیری منظم کنکور سراسری اماده کنند؛ به این خاطر شما برای این کار باید از طریق این سامانه مرکزی معتبر شماره تماس های زیر، فقط پکیج های اصلی موسسه را بدون هیج دردسری خیلی سریع خریداری کنید. دی وی دی ها با استفاده از بهترین دستگاه های دیجیتال کپی و رایت تولید می‌شوند.

به همین دلیل پکیج های موسسه بسیار کم و به ندرت دچار مشکل می‌شوند، اما در بعضی از موارد و مواقع نیز چنانچه دچار اشکال شدند، شما می‌توانید از گارانتی بسته های حرف آخر استفاده کنید و در این موارد با شماره های زیر این پیج رسمی تماس گرفته، و از طریق‌ آنها نسبت به رفع مشکل و تعویض دی وی دی حرف آخر که دچار اشکال پخش، شکستگی و خش خوردگی و... است (تعویض پکیج حرف آخر) اقدام خواهید کرد.

 

در صورتی که بخواهید بین دانش اموزان قرعه کشی انجام دهیم سامانه به صورت کاملاً مشخص و ایمن بین کدهای ارسالی صحیح به تعداد مورد نظر شما برنده مشخص می‌نماید. در سامانه گارانتی امکان خروجی از تمام اطلاعات، کدها و مشتریان، زمان فعال سازی گارانتی به صورت خروجی فایل اکسل برای دیگر بهره‌برداری های درسی کمکی فراهم شده است که منبع بسیار غنی از داده برای ارتباط و راهنمایی محصولات و خدمات به خریداران و مشتریان است. علاوه بر موارد ذکر شده سیستم به صورت خودکار شماره موبایل مشتریان هر محصول را در گروه مربوطه ذخیره می‌نماید تا در اطلاع رسانی و فروش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

 

سامانه مدیریت گارانتی اختصاصی :

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره جهت راه اندازی سیستم ضمانت و تایید اصالت کالا با پشتیبانی سامانه اینجا تماس حاصل فرمایید. با استفاده از نرم افزار حرف اخر تی وی که به صورت رایگان قرار دارد شما می‌توانید به آسانی سیستم گارانتی چک و بررسی اصالت کالا را ایجاد کنید. به این صورت کار می‌کند که شما سریال محصولات خودتان را ذخیره می‌کنید مشتریان سریال محصولات را به شماره اختصاصی سامانه پیامکی ارسال می‌کنند و سامانه بررسی می‌کند که ایا این کد در لیست سریال محصولات وجود داشته یا خیر و همچنین در صورتی که وجود داشته است ایا قبلا استفاده شده یا نه و نتیجه را مجددا از طریق پیامک به فرستنده سریال محصول اطلاع می‌دهد.

 

در صورتی که بخواهید سیستم استعلام آنلاین برای کدسریال محصولات و فعال سازی گارانتی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از مشاوران این کار را انجام دهید البته انجان این کار با تماس و….انجام خواهد شد، در صورتی که فرصت انجام این کار را ندارید شما می‌توانید تمام این فرایند را به عهده شرکت ما واگذار نمایید تا تمام اقدامات و خرید و نصب و تنظیمات همگی از جانب ما برای شما انجام شود. برای پیاده سازی آنلاین لطفا با شرکت شماره (09120663015) تماس بگیرید.


در سال‌های اخیر برای مبارزه با کپی رایت به بازار، طرحی برای فعال سازی یا رجیستر کردن اجرا شده است. در این طرح، همه سایتها، باید هنگام خرید مشتری فعال‌سازی شوند. فعال‌سازی در سامانه خاضی انجام می‌شود، اما بسیاری از کاربرها ممکن است بعد از خرید خود برای فعال‌کردن آن دچار سردرگمی شوند. در ادامه روند رجیستر کردن و فعال سازی را بررسی می‌کنیم. سامانه هوشمند هوش مصنوعی خوانده می‌شود، برای اجرا کردن برنامه ریزی روزانه است. طرح ثب در این سامانه با مشارکت خود شخص فرد انجام می‌شود. در واقع مهم‌ترین هدف اجرای این مرکز عرضه خدمات بهتر است.


باید بدانید که پکیج قبلا یک شناسه منحصربه‌فرد ۱۵ رقمی داشت که به آن شناسه گفته می‌شد. با کمک این شناسه، می‌توان یک درس خاص را در کامپیوتر نصب و ببینید. همچنین برای استعلام آن می‌توانید کد خرید خود کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید پک را فعال‌سازی کنید، به این شناسه احتیاج خواهید داشت که در بخش‌های بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

 

خدمات آنلاین آموزشگاه چه ضرورتی دارد؟
ممکن است برایتان سوال باشد که خدمات آنلاین آموزشگاه چه ضرورتی دارد؟ باید بدانید که شما برای استفاده از درس جدید خود به این مراحل نیاز دارید. طرح فعال سازی، شما را ملزم می‌کند که در حضور فروشنده و با کمک کد فعال سازی، درس خود را برای گوشی‌تان فعال کنید. اگر این مراحل را انجام ندهید، نمی‌توانید از ان استفاده کنید و بستهشما بعد از مدت کوتاهی منقضی خواهد شد.  بنابراین شما باید بلافاصله بعد از خرید، برای فعال کردن اقدام کنید تا از ادامه آن مطمئن شوید. نکته مهم این است که بهتر است این فرآیند را در لحظه خرید انجام دهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.


بر اساس قوانینی که توسط دفتر مرکزی تهران در موسسه به اجرا در آمده، افرادی که پک جدیدی خریداری می‌کنند، باید آن را در توسط مشاوره خود به ثبت برسانند تا درس خریداری شده بتواند با توجه به نوع رشته به سامانه متصل شود. در واقع رجیستر کردن پک، به عنوان یک مجوز برای پلیر شما تلقی می‌شود که آیا این مدل می‌تواند به مرکز متصل داشته باشد. در صورتی که کتاب در زمان تخفیفات خریداری شده باشد و نسبت به ثبت آن اقدام نکرده باشید، بعد از گذشت ۳۰ روز استفاده، درس موجود در پنل دیگر شناخته نشده و نمی‌تواند به شبکه متصل شود. این قضیه برای همه هم صادق بوده و این دسته از افراد تنها ۳۰ روز می‌توانند بدون رسیدگی به شرایط و ضوابط از پکیشان استفاده کنند.

  • سایر سوالات متداول:
1- کتاب ها فروشگاه حرف اخر رایگان - آیا بسته حرف آخر تضمینی هستند یا نه؟

بله، جرات میتوان گفت که کسانی که با این منابع تلاش کرده و وقت گذاشته اند، یقینا با مشاوره و برنامه ریزی های ما به نتیجه مطلوب رسیده اند و آموزش ما ۱۰۰ درصد تضمینی است.. همچنین خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان نظر دقیق شرعی و قانونی را از همکاران دریافت کنید.

خدمات مشاوره تحصیلی و پکیج های درسی حرف آخر جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری کارشناسی در تمامی رشته های نظام جدید بسیار موثر و چشم گیر بوده است تیم مدرسین ما توانسته داوطلبان را به موفقیت و اهدافشان بسیار نزدیک تر کند. ما در این صفحه وبسایت مرکزی رسمی، بصورت ویژه می‌خواهیم درباره مباحث شماره سریال پکیج و کاربرد آن + گارانتی پکها را برای شما کاملا دقیق تشریح کنیم.


2- اگر من محصولات حرف آخر را تهیه کنم، تضمینی هست که رتبه برتر بشوم؟

دپارتمان تخصصی مشاوره، برنامه ریزی و پشتیبانی تمامی سعی خود را معطوف به نتیجه گرفتن داوطلبین کرده است، کیفیت منابع و برنامه های ارائه شده را از هر لحاظ تضمین می‌کنند، اما دانش آموزان گرامی این نکته را باید بخاطر داشته باشند که تضمین نهایی را میزان بکارگیری کوشش آنان و اجرای دقیق برنامه های آنان مشخص می‌کند... برای داشتن یک مشاور عالی، باتجربه و حرفه ای، در این بخش میتوانید برای پیشرفت خود، با این دسته از مشاوران ارشد آشنا شده و با هر کدام از مشاوران که خواستید صحبت کنید.


تلفن های اصلی تماس موسسه:

- شماره تماس در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال در رابطه گارانتی پک ها: 02164035 داخلی 3

- پرسش درباره شماره سریال و فعال سازی: 02164035 داخلی 3

- شماره تماس پشتیبانی فنی: 02164035 داخلی 3


► مشاوره خرید و سفارش جدید پکیج ها و محصولات جدید از دفتر مرکزی: 09120663015


The Harfe Akhar educational and entrance examination institute is the most reliable and successful institution in the field of providing course packages that provide the students participating in the course topics, important and secret points, innovative and decisive problem solving patterns in the form of digital animations. It puts a national test

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!