نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر | آموزش جامع + راهنمایی گام به گام ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
دوشنبه شانزدهم فروردین ۰۰
(0)
(0)
نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر | آموزش جامع + راهنمایی گام به گام

موسسه حرف اخر به عنوان برترین و قدرتمندترین نهاد نشر دیجیتال کنکوری در ایران شناخته می‌شود، شرکت علمی آموزشی حرف آخر به مدیریت استاد عبدالرضا منتظری، یکی از اساتید برتر و صاحب نام درس ریاضیات و مشاور ارشد کنکور سراسری کارشناسی، بنیانگذاری شده است. تمامی محصولات حرف آخری با استفاده از برترین و جدیدترین متدهای تدریس و همچنین بهترین معلمین و دبیران سطح کشور تدریس شده است تا بهترین منابع کنکوری را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد و شما بتوانید همه مباحث سنگین و طاقت فرسای کنکوری را به راحتی فرا بگیرید.
با توجه به کیفیت عالی و کار شبانه روزی بر روی پکیج های کمک درسی ما، گفتمان شیوا و روان مطالب درس ها، الگوهای سریع به کاربرده شده و متدهای پویانمایی و انیمیشن های ویژه در خصوص توضیح کامل مباحث دروس، تنها مربوط و منحصر به فرد موسسه حرف آخر مهر است؛ این مجموعه آموزشی توانسته با کمک پشتیبانی حرف آخر + پشتیبانی فنی برای محصولات خود برخی خصوصیات بسیار مهمی را نیز در نظر بگیرد.


پکیج در بسته اصلی و با محتوای وی او دی و کتاب + کتابکار PDF ارائه شده و تنها توسط مشاورین فروش به متقاضیان ارائه می‌گردد. اما با گسترش و رونق فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی، متاسفانه برخی از افراد بسیار سودجو و منفعت طلب پکیج و دی وی دی های ارائه شده را بصورت غیر مجاز و با نام خود در بازار و یا فضای سیاه مجازی عرضه کرده و می‌خواهند تیشه بر ریشه اعتبار و امتیاز و کار عملی و علمی تیم انیستیتو بزنند! و با سو استفاده از زحمت های ما برای خود یک کسب درآمد نامشروع درست کنند و به کپی و الگو براری ناقص و بی کیفیت از روش آموزشی معلمان می‌پردازند

نصب و فعال سازی پکیج‌‌‌‌های حرف آخر، آموزش کامل و راهنمایی گام به گام

 

 

 

 


در ابتدا لازم است بدانید که هر گونه کپی برداشتن، قفل شکنی نصب پکیج حرف اخر و پخش بسته ها از لحاظ شرعی حرام و غیرقانونی است؛ و توسط مراکز رسیدگی به جرایم قطعا پیگرد قانونی خواهد داشت؛ از این رو به منظور کاهش تخلفات اینترنتی، جلوگیری از استفاده های غیر قانونی از پکیج ها و برقراری عدالت برای تمامی داوطلبانی که با پرداخت هزینه و زحمات مالی خود این پکها را دریافت نموده اند،

 

موفقیت های موسسه باعث رضایت دانش آموزان از دی وی دی و تدریس ها شده است؛ اما همانطور که اشاره شد امروزه متاسفانه شاهد یک سری کارهای ناشایست مانند کپی ناجایز از سوی افراد کلاهبردار و موسسات رقیب هستیم، این دسته از افراد پکیج های آموزشی را که حاصل تلاش شبانه روزی چندین ساله تیم اساتید زحمتکش موسسه هستند با قیمتی ارزان تر و بصورت ناقص و کیفیت پایین در بازار و شبکه های اجتماعی ارائه می‌کنند. مسئولین و عوامل فنی و نظارتی برای رفع این مشکلات امنیتی، اقدام به ارائه روشی بسیار خاص گرفته تا با این شیوه بتوانند از سود طلبی غیرقانونی برخی از افراد در بازار سیاه جلوگیری کنند.

 

مشاهده: تخفیفات ویژه حرف آخر| درصد تخفیف و قیمت 1403 با کد تخفیف


نکته مهم اینست که به سبب جلوگیری از هدر رفتن زحمات اساتید و کادر موسسه، تمامی محصولات حرف اخر مجهز به قفل نرم افزاری و کد فعال سازی شده اند و همچنین برای این که فقط مشتریانی که وی او دی ها را به صورت اورجینال از این سایت مرکزی یا از طریق مشاوران ارشد دریافت کرده اند بتوانند از این پک ها استفاده کنند این رمز و قفل ها را روی بسته ها قرار داده اند تا شما دانش آموزان عزیز حرف آخری بتوانید از آنها با خیال راحت بهترین استفاده را ببرید و چون به همراه هر محصول یک کد قرمز رنگ برای شما ارسال خواهد شد، با اطمینان این از طریق بتوانید قفل مربوط به سی دی های حرف اخر را باز کنید و نرم افزار ها را فعال و مباحث مختلف درسها را یاد بگیرید.


پس کد فعال سازی حرف آخر یک انحصار محسوب شده و کلیه منبع ها و محصول کمک آموزشی دارای کدفعالسازی هستند؛ تنها برای داوطلبان خریداری کننده این محصول قابل استفاده است، همچنین کسی نمی‌تواند بدون بدون داشتن رمز و سریال فعالسازی از ان استفاده کند. از آنجایی که کودهای فعالسازی که تنها بر روی یک سیستم اجرا می‌شوند، بنابراین امکان کپی محتوا و مباحث فیلمها امکان پذیر نیست. استفاده از سریال و کد فعالسازی برای منابع برای جلوگیری از کپی پکیجها است، این مسئله تا حدودی توانسته دست افراد متخلف و شیاد را از انتشار و کاری حرام، کوتاه نماید.


- برای حل مشکل دی وی دی ها الان باید چیکار کنم؟ راهکار چیست!

می بایست گفت که قبل از هر چیز شما کنکوری های عزیز مطمئن باشید که پک های اصلی و اورجینال را به طور کامل بدون هیچ نقص و کم و کاستی از این وبسایت یا شماره های پایین این صفحه تهیه کرده و بعد از واریز وجه، بعد از چند روز کاری بصورت پستی پکیج ها در داخل بسته و بصورت آپدیت اصلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و همچنین شما با خرید نسخه اصلی و جامع پکها بصورت حرفه ای مشاوره و راهنمایی را دریافت خواهید کرد.

 

با اهداف مطالعاتی خستگی را کاهش دهید، با رعایت اصول مناسب بیشتر خواهید آموخت و اصول اولیه توانایی شما را برای به خاطر سپردن و به خاطر سپردن افزایش می‌دهد. با کار مناسب بهترین عملکرد را در خاطرات محتوا تجربه خواهید کرد. صرف نظر از شرایط شما و اینکه چگونه به ان عادت کرده اید، روش اولیه مطالعه روشی است که ویژگی های زیادی دارد. یادگیری در مورد این ویژگی ها به شما کمک می‌کند تا با ایجاد حداقل تغییرات در روش معمول خود، آنها را بهبود بخشید و بیشترین بهره را از آنها ببرید. به طور کلی ویژگی های به شرح ماست اما گاهی اوقات یکی از سوالات اساسی دانش آموزانی که پکیجها را تهیه می‌کنند در رابطه با نحوه فعال کردن است (Harfe Akhar DVD installation method) شما می‌توانید در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در این رابطه را کسب نمایید و نهایتا در صورت عدم حل مشکل با شماره های پایین همین صفحه تماس حاصل فرمائید.


-ما در این قسمت گام به گام تمامی مراحل مربوطه مورد نیازتان را قرار خواهیم داد تا از این روش کل دانش آموزان عزیزی که در متد فعال شدن و سبک به کار بردن کلیپ ها مشکل دارند، بتوانند با توضیحات زیر آن را برطرف نمایند؛ در این صفحه کلیه سوالات زیر و سایر پرسش های احتمالی و مشکلات شما همراهان مطرح، بررسی و رفع خواهد شد:

  • چگونگی فعال سازی و دریافت کد فعالسازی محصولات؟
  • کد فعال ساز پک، کد قرمز رنگ پک؟
  • حرف اخر فعال سازی، نصب دی وی دی، فعالسازی، نحوه فعال سازی محصولات، سایت نرم افزار، پشتیبانی، دریافت کد فعال سازی، فروشگاه فیلم ها، نحوه استفاده از وی او دی ها

- مراحل نصب پکیج ها، نحوه و روش کار VOD وی او دی | چگونه دی وی دی های حرف آخر را کپی کنیم ؟

در این بخش مهم از آموزش وبسایت، خواهشمندیم طبق دستور العمل ها و مراحل راهنمایی زیر از 0 تا 100 با ما همراه باشید تا برای یک باره کارها بدرستی انجام و برای بعدا نیز به ارور بر نخورید! در ابتدا باید گفت که کلا شما 5 مرحله کلی و اساسی را باید پیش ببرید:

- نصب پیش نیاز، نمایش محتوا، شماره سریال، کد قرمز، کد فعالسازی

1-قبل از نصب نرم افزار (VOD) حتما آنتی ویروس (Anti Virous) و فایروال (Firewall) خود را خاموش کنید؛ در بخش زیر آموزش نحوه غیرفعالسازی فایروال در ویندوزهای مختلف می‌پردازیم.

  • نصب برای کسانی که ویندوز هفت (7) دارند از طریق زیر اقدام کنند:

-انجام تنظیمات Firewall در ویندوز هفت (Windows Seven)
برای فعال یا غیر فعال کردن Firewall ویندوز 7، وارد مسیر زیر شوید:
Start -> Control Panel -> Windows Firewall
از منوی سمت چپ صفحه باز شده بر گزینه Turn Windows Firewall on or off کلیک کنید.
برای فعال بودن Firewall باید گزینه On و اکنون برای غیرفعال کردن آن Firewall باید گزینه Off را انتخاب کنیم.

  • برای انجام تنظیمات Firewall در ویندوز ده (10) (Windows Ten) وارد مسیر زیر شوید:

برای انجام تنظیمات Firewall در ویندوز ۱۰ ابتدا وارد Control Panel می شوید، در قسمت Search The Web and Windows گزینه Control Panel را تایپ کرده تا گزینه مورد نظر به نمایش گذاشته شود و صفحه Control Panel باز شود.
پس از ورود به کنترل پنل بر گزینه Windows Firewall کلیک کنید و سپس از منوی سمت چپ گزینه Turn Windows Firewall on or off را انتخاب کنید؛ در اینجا برای فعال بودن Firewall باید گزینه On و برای اکنون برای غیر فعال کردن Firewall بر گزینه Off کلیک کنید.

 

2-بعد از غیر فعال سازی آنتی ویروس یا فایروال، در این مرحله به سراغ پکیج ها رفته و سپس حلقه دی وی دی شماره 1 از اولین پکیج را داخل سیستم (لپ تاپ یا کامپیوتر) قرار دهید، بعد از بالا آمدن آن دی وی دی را آوتوران (Autorun) کنید.
بعد از کلیک بر روی لوگوی دی وی دی یک پنجره جدید برای شما باز خواهد شد که دو گزینه متفاوت به نام نصب نرم افزارهای پیش نیاز و محتویات محصول برای شما به نمایش داده می‌شود. ابتدا بر روی نصب نرم افزارهای مورد نیاز (نصب پیش نیاز) کلیک کنید.
بعد از اتمام مرحله نصب کامل نرم افزار پیشنیاز، دکمه Done یا Finish را می‌زنید، پنجره را بسته و به پنجره اصلی باز می‌گردیم
3-سپس کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به اینترنت وصل کنید (بدون اینترنت هم امکان نصب آن مهیا شده است)
روی دسکتاپ در صفحه قبلی پکیج، پس از اتمام این مرحله شما باید روی گزینه نمایش محتویات محصول کلیک کنید، در اینجا بعد از کلیک بر روی دکمه نمایش محتوا مراحل به ترتیب زیر انجام می‌دهید.


4-زمانی که شما روی گزینه محتویات دستگاه کلیک کنید، یک پنجره دیگر باز خواهد شد. که شما در این بخش باید شماره سریال محصول (کد چند رقمی پشت جلد وی او دی) و همچنین مشخصات نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید، و به مرحله بعدی بروید.
-باید توجه داشته باشید که!:

شماره سریال پکیج ها در پشت بسته آن درج شده است، و شما باید این کد چند رقمی را در این بخش وارد کنید. (نکته: فعالسازی پکها با استفاده از یک کد 16 یا 20 رقمی انجام می‌شود، این کد به جهت جلوگیری از سو استفاده برخی افراد کلاهبردار و سودجو، تیم پشتیبانی فنی حرف آخر تصمیم به درج کدهایی بر روی محصولات اورجینال خود نموده است.

با کلیک بر این بخش راجع به شماره سریال پکیج ها توضیحات بیشتری خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

  • روش نصب اینترنتی و هنگامی که به اینترنت متصل شوید چکار باید بکنید؟:

5-بعد از طی مرحله نمایش محتوا، در این مرحله یک پنجره برای شما باز خواهد شد و در آن 6 مرحله برای شما نمایش داده خواهد شد. مراحل نصب را طی کنید تا کد قرمز رنگ 10 رقمی به شما داده شود که باید آن را کپی یا یادداشت کنید.

- چند نکته مهم درباره کد قرمز رنگ سی دی harfeakhar tv وجود دارد که باید دانست!

بعضی از داوطلبان و دانش آموزانی در پیدا کردن کد قرمز جهت دریافت کد فعالسازی مشکل دارند!. در واقع کد قرمز رنگ بسته ها برای لپتاپ و کامپیوتر است و هر سیستمی دارای کد قرمز خاصی است و dvdها بر روی آنها فعال میشوند.
6-زمانی که این کد را یادداشت کردید، وارد صفحه اینترنتی و منو می گردید که در آن کد برای شما ارسال خواهد شد می‌شوید. در این بخش نیز شما دوباره سریال پشت پک، کد قرمزی و سایر اطلاعات را وارد خواهید کرد. و با کلیک بر روی جمله دریافت "کد فعالسازی" شما قادر خواهید بود آن را دریافت کنید. اگر بصورت اتوماتیک به پنجره فعال سازی هدایت نشدید، بر روی لینک فوق کلیک کنید و از بالای به پنجره فعال سازی پکیج های حرف آخر در مرورگر هدایت شوید. در انتهای آن کار، شاید از شما بخواهد کد کپچا (اعداد و نوشته های نامرتب - Captcha) را که در یک تصویر که پائین می‌آید را وارد کنید.


7-بعد از وارد کردن آن کد ویژه در زیر کادر به نمایش در میاید و می‌توانیم آن را در باکس 6م یا بخش آخر صفحه لوح درج کنیم؛ بعد از این مرحله با کلیک بر روی کلمه تایید شما به محتویات و آموزش های پکیج خود دسترسی خواهید داشت و کادر جدیدی باز می‌شود و منتظر باشید تا لود بشود و صفحه تدریس ها باز شوند و دیگر پایان کار..
-توجه: اگر سیستم شما به اینترنت وصل نیست، می‌توانید این مراحل را از طریق مرورگر گوشی موبایل نیز دنبال کنید.


آیا برای فعالسازی حتما باید سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر به اینترنت وصل باشد؟!

-به صورت کلی فعالسازی پک به 3 طریق انجام می‌شود:

1-اینترنتی 2-ارسال پیامک به سامانه 3-تماس تلفنی با تلفن گویا.
اما ممکن است که افرادی از طریق سیستم به اینترنت دسترسی نداشته باشند، لزوما ضرورت ندارد که سیستمی که پکیج در آن اجرا می‌شود به اینترنت وصل شود
اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما به اینترنت وصل نباشد برای اعلام کد فعال سازی سی دی ها می‌توانید از طریق روش های زیر اقدام کنید:
1-شما می‌توانید از طریق هر وسیله دیگری که امکان اتصال به اینترنت را دارد یا با گوشی خود، (همان طور که در مطالب بالاتر به آن اشاره شد) وارد سایت به آدرس (https://harfehakharpub.com) شده و در سمت بالا قسمت "کد فعالسازی" کلیک کرده و از طریق آن منو می‌توانید کد فعال سازی را به دست آورید و در سیستم خود و در مرحله 6م وارد کنید.

(این مراحل را برای پکیج های دیگر هم انجام دهید.)

راهکاری دیگر برای شما:  خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان  | نظر دقیق شرعی و قانونی چیست

 

  • روش نهایی حل مشکل باز شدن و فعال بودن - سریال کد فعال سازی فیلم حرف آخر 1402:

مشکل نصب سی دی حرف آخر | خرید محصولی که عدد کد فعال کردن و رقم سریال به همراه دارند به طور قطع از طریق مشاوره، یا از طریق فروشگاه مرکزی و یا با مراجعه حضوری در دفتر تهران انجام شده است. در صورتی که هر گونه مشکلی برای این پکها به وجود بیاید، با توجه به گارانتی آن در سریع ترین زمان ممکن پیگیری خواهد شد و مشکلات موجود رفع می‌شوند تا داوطلبان و دانش آموزان پکیجی بدون نقص و با کیفیت در اختیار داشته باشند
واحد خدمات پس از فروش، پاسخگوی تمامی سوالهای فنی مربوط به تقاضاها خواهند بود. در ضمن برای شما یک مشاوره ویژه هم در نظر گرفته خواهد شد؛ همچنین برای سفارش سایر نواقص سفارشتان و نقص کارکرد ها ابهامات احتمالی و .. می‌توانید با شماره تماس های درج شده در پایین با مشاورین خبره تیم در ارتباط باشید تا ضمن تعیین سطح علمی و انتخاب بهترین منابع متناسب با سطح شما به طور کامل شما عزیزان را برای حل مشکل احتمالی پکیج ها راهنمایی کنیم؛

  • مشکل ناهماهنگی صدا و تصویر بعد از فعال سازی دی وی دی ها؟
  • کد فعالسازی نامعتبر است ؟
  • مشکل لینک فعالسازی محصولات ؟

-در کلیپ زیر جهت طی مراحل نصب و اجرای کامل، طبق این ویدیوی آموزشی مراحل نصب سی دی را قدم به قدم انجام دهید، پس داوطلبان گرامی برای دریافت کدها می‌توانند طبق فیلم کوتاه زیر عمل کنند:


-راهنمایی حل مشکل بزرگ بودن صفحه فعال سازی پکیجهای 20 رقمی:

  • سایر نکات و موارد مهمی که باید بدانید:
  1. اگر می‌خواهید که روی سیستم های مختلف دی وی دی را بریزید باید کد دوم، کد سوم و یا کد چهارم را بر روی سیستم های مختلف از مشاور خود دریافت کنید.
  2. همیشه دقت نمایید کد قرمز رنگ درست وارد شود. هنگام استفاده از دی وی دی ها نیازی به وارد کردن دوباره کدهای فعال سازی وجود ندارد.
  3. کدمحصولات تنها یک بار و بر روی یک سیستم نصب می‌شوند. در این باره به این نکته توجه داشته باشید، که فقط یک بار قادر هستید تا از این کد فعال سازی بر روی یک سیستم استفاده کنید. به این خاطر باید در استفاده و فعال سازی محصولات ما بسیار دقت کنید، تا دچار مشکل نشوید. نرم افزار این سفارش فقط بر روی یک لپ تاپ فعال خواهد شد، و در این زمینه باید بسیار دقت کنید
  4. کد قرمز حرف آخر قابلیت تغییر رمز ندارد و به شکل یک بار مصرف قابل استفاده است. پس دقت داشته باشید که تنها فقط یکبار این رمز و یا کد را وارد کنید نه چندین بار، پس در درج کد خیلی دقت کنید!
  5. کد حرف آخر را نزد خود نگه دارید در صورت وجود مشکل از طریق آن پیگیری های لازمه را انجام دهید، چراکه بدون این، هرگز قادر به بازکردن و مشاهده تدریس داخل مجموعه ها نخواهید شد. اگر در صورتی که کد و سریال پکیج دارای مشکل بود، نگران نباشید، شما می‌توانید با پشتیبانی فنی یا واحد مشاورین پس از فروش تماس گرفته تا مشکلتان رفع گردد و بتوانید از گارانتی تضمینی آن استفاده کنید.

پکیج هدیه رایگان حرف آخر، آپدیت 1403 جدید

 

برای استفاده از پکیج حرف آخر به چه نوع سیستم با مشخصات نرم افزاری و فنی نیاز دارید؟ برخی دیگر از سوالات متداول.

.-خطای کدک (codec Error) را چگونه رفع کنیم؟
برای حل ارور کدک، شما می‌توانید نرم افزار k-lite codec pack را از گوگل دانلود و استفاده کنید تا این سریعا رفع گردد.
.-آیا نصب مجدد و دوباره ویندوز جدید باعث مشکل و خطای می‌شود و سی دی ها برای من فعال نمی‌شوند؟
همانطور که اشاره شد کدهای فعالی به صورت سخت افزاری طراحی شده است، بنابراین ویندوز جدید هیچ مشکلی را برای شما به وجود نمی‌آورد، گرچه پیکج های ارسالی فقط بر روی 1 عدد سیستم نصب می‌شوند و به سخت افزار کامپیوتری حساس هستند اما وابسته به تغییر نرم افزار نیستند و با خیال راحت می‌توانید ویندوز را عوض کنید.
.-چگونه میتوان محتوا دی وی دی را بر روی سیستم و درایوها کپی کرد؟
یکی از حلقه ها را در داخل دستگاه (DVD Writer) قرار داده و با کلیک راست بر گذینه Open کلیک کنید. با انتخاب درایو حرف آخر، تمام محتوای فایل ها را Copy و در مسیر دلخواه خود یک پوشه جدید (New Folder) باز کرده و دقت کنید نام پوشه مقصد بایستی حتما به زبان انگلیسی باشد، سپس آن را Paste کرده. بعد از طریق گذینه Start ویدئوها را اجرا کنید.
.-آیا می‌توانم ویدئو ها را با Player دیگری اجرا کنم؟
در مرحله اول فیلمها تنها با پلیر مشخص شده که از منوی نرم افزارهای مورد نیاز نصب شده اند و قابل هست اجرا می‌شوند، اگر با آن مشکل داشتید از نرم افزار VLC Player استفاده کنید و آن را دانلود کنید.
.-حداقل سطح سخت افزاری مورد نیاز برای اجرا و نصب چیست؟
-رم ۲ گیگ (Ram 2 G)
-گرافیک ۱ گیگ (Graphic 1 G)

-پردازنده دو هسته ای (CPU Intel)

  • شماره تماس های رسمی حرف اخر:

عزیزان ممکن هست جواب بعضی از سوال ها و یا بعد از وارد سی دی ها اگر با خطاهایی روبرو شدید، ممکن است در بخش پرسمان های متداول سایت موجود باشد لطفاً قبل از تماس‌ آنها مطالعه بفرمایید و اگر در انتها اگر مشکل شما حل نشد و چنانچه موفق به حل مشکل پکیج های حرف آخر نشدید از طریق این شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. لازم به یادآوری است که همه مراحل گام به گام نصب دی وی دی حرف آخر در همین پیج بصورت دقیق آموزش داده شده و شما می‌توانید بعد از مشاهده از‌ آنها استفاده کنید.

 

اما در هر مرحله در صورت بروز مشکل یا داشتن ابهامات و سوالات و در صورت عدم حل مشکلات احتمالی نصب با شماره های زیر با پشتیبانی حرف آخر با و مشاوره رایگان حرف آخر تماس گرفته تا راهنمایی های کامل و لازمه را برایتان انجام دهند و بتوانید از گارانتی CD - VOD استفاده کنید:

  • از ساعت 9 الی 18 ایام کاری با شماره 02164035 داخلی 3 واحد پشتیبانی فنی محصولات تماس بگیرید.
  • از ساعت 9 الی 23 همه روزهای هفته با شماره 02166096851 واحد خدمات پس از فروش پکیج های حقیقی موسسه
  • از ساعت 9 الی 23 کل هفته با شماره 02166096851 دفتر مشاوره رایگان
  • از ساعت 9 الی 23 کل هفته با شماره 09120663015 واحد مشاوره تحصیلی

 

 


Harfe Akhar Institute is known as the best and most powerful digital publishing institution for entrance exams in Iran. Harfe Akhar Scientific-Educational Company was found ed under the management of Mr. Abdolreza Montazeri, one of the best professors and the master of the mathematics course and the senior adviser of the national undergraduate entrance exam.

  • در اینجا نیز بایستی اعلام کنبم که "حرف آخری عزیز باعث افتخار ماست که محصولات آموزشی ما را انتخاب کرده اید.."
گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

10 نظر
زاهد فتحی
جمعه چهاردهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
زاهد فتحی
خيلي ممنونم از موسسه و اين سايت پرقدرت. من همه پکيج هامو از اينجا گرفتم عالي بودن
راحله امین ور
شنبه هجدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(2)
()
راحله امین ور
با سلام. حرف آخر بهترينه ممنونم از اين سايت خوبتون من همه پکيج ها رو از همين وبسايت مرکزي دريافت کردم تشکر
امیدحسین قدوسی
شنبه هجدهم آذر ۰۲
پاسخ
(2)
()
امیدحسین قدوسی
سلام. من امروز از سايت خريد کردم، ميخوام پکيج رو به صورت آنلاين داخل تلوزيون هوشمند ببينم، امکانش هست؟؟
پاسخ مدیر سایت
بله میتوانید
پاسخ مدیر سایت
سیمین
دوشنبه هشتم آبان ۰۲
پاسخ
(2)
()
سیمین
سلام,وقت بخير:) من جزوه Pdf ها رو نگاه کردم خیلی عالی بودن تست و سوالات استاد
DAMSAZI
پنج شنبه شانزدهم شهریور ۰۲
پاسخ
(2)
()
DAMSAZI
حرف آخر خیلیییییییییییییی عالیه
Maedeh
جمعه هجدهم فروردین ۰۲
پاسخ
(3)
()
Maedeh
چطوري ميتونيم فيلم ها رو با يه پلير ديگه اجرا کنيم؟ چون با اينکه برنامه نصب وقتي نمايش محتوا رو ميزنم شروع به لود ميکنه ولي لود نميشه و برام فيلم ها رو بالا نمياره
پاسخ مدیر سایت
سلام. با پلیر خود اپلیکیشن تنها با یک کلیک پخش خواهد شد به سادگی.
پاسخ مدیر سایت
فریماه کاظمی
سه شنبه ششم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(4)
()
فریماه کاظمی
سلام من بسته ي اموزشي ۶۰۴۰ رو سال ۹۹ تهيه کردم از همین سایت. و رتبه 560 گرفتم. خیلی عالیه ممنونم از دکتر سامان یاری مشاور ارشد حرف آخر
zahra
چهارشنبه هفدهم فروردین ۰۱
پاسخ
(3)
()
zahra
سلام من دي وي دي هام فقط به صورت مستقيم از اقای سامان یاری دريافت کردم خیلی با کیفیت هستند. ممنونم
ابولفضل اشکانی
شنبه بیست و سوم بهمن ۰۰
پاسخ
(3)
()
ابولفضل اشکانی
سلام من اگه ويندوز سيستمم رو عوض کنم مشکلي در پخش سي دي ها پيش مياد
پاسخ مدیر سایت
سلام. خیر
پاسخ مدیر سایت
محمد متین ریگی
جمعه نهم مهر ۰۰
پاسخ
(3)
()
محمد متین ریگی
سلام وقت بخير ببخشيد براي اينکه چند بار دي وي دي روتو لپ‌تاپ ميزارم شکسته آيا قابل تعويض است؟براي اينکه ديگر نياز به دي وي دي نباشه و فيلم هارو بدون دي وي دي ببينم چکارکنم
پاسخ مدیر سایت
سلام، تشکر - بله لطفا در ساعت اداری با بخش پاسخگوی پشتیبانی فنی و گارانتی رایگان موسسه: 02164035 داخلی 3 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!