خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان | نظر دقیق شرعی و قانونی چیست؟ ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه بیست و سوم اردیبهشت ۰۰
(0)
(0)
خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان | نظر دقیق شرعی و قانونی چیست؟

برند جهانی حرف آخر در طول سال های فعالیتش، پیوسته با تولید ویدیوهای با کیفیت و قدرتمند، خدمات مشاوره با نخبگان و رتبه برتری ها، بهترین برنامه ریزی درسی و مطالعاتی را فراهم کرده است. حرف اخر در حال حاضر بهترین موسسه کنکوری ایران است که با ارائه محتوای آموزشی جذاب بر اساس ایده الگوسازی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است...! خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان | نظر دقیق شرعی و قانونی چیست

  • کانال تلگرامی کپی محصولات حرف آخر 1403 | استفاده از کپی محصولات حرف آخر کلاسینو تاملند !

این موسسه برای رشته های تجربی و ریاضی فیزیک و علوم انسانی پکیج های ویژه آموزشی و درسی تهیه و طراحی می‌کند، محصولات و پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر نتیجه یک دهه تلاش شبانه روزی و اساتید برجسته یک تیم و مجموعه علمی خستگی ناپذیر است، منابع آموزشی حرف آخر سال ها طول کشیده که به این سطح کیفیت و کارایی برسد و تمام داوطلبین و دانش آموزان از متد تدریس اساتید حرف اخر راضی هستند. متاسفانه امروزه با توجه به موفقیت های بزرگ و روز افزون موسسه حرف اخر و کسب استانداردهای معتبر جهانی در امر آموزش و کسب تاییدیه و نظارت سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش، این محصولات را با قیمتی ارزان بصورت کپی در بازار و شبکه های اجتماعی عرضه میکنند،

 

و از آنجایی که محتوای آموزشی موسسه حرف آخر اثرات فوق العاده چشمگیری در روند تحصیل و قبولی کنکور داشته است، کلاهبرداران با کپی دی وی دی ها یا به اصطلاح تخفیف حرف آخر اقدام به سودجویی می‌کنند. از آنجایی که یکی از چالش های اساسی دانش آموزان و داوطلبان کنکوری و خانواده هایشان تهیه منابع آموزشی خوب و مناسب است، از اینرو انتخاب صحیح ترین راه برای تهیه منابع قوی یکی از اصول اخلاقی بوده که می‌تواند با آرامش خاطر و اطمینان، شخص را به سوی هدف مورد نظرش راهنمایی کند.


در ایران به دلیل بداخلاقی اجتماعی تعداد محدودی افراد شرور، قفل دی وی دی های حرف آخر شکسته میشود و در کانال ها و سایت ها باعنوان دانلود فیلم ها یا با هزینه ی بسیار کم و غیرمعقول کپی دی وی دی های حرف آخر را می‌فروشند و افراد زیادی هم که به دنبال دانلود دی وی دی های حرف آخر رایگان هستند و نمی‌دانند که با این کار ناشایست چگونه با آینده خود بازی می‌کنند! همچنین به فعالان این موسسه نیز آسیب وارد می‌کنند (Copy Right) و خودشان هم از خدمات کامل مشاوره و تدریس آپدیت بی نصیب می‌مانند.

  • شکستن قفل دی وی دی های آموزشی حرف اخر | کرک حرف آخر دست دوم

اخیرا پدیده زشت سرقت علمی توسط افرادی بی انصاف، کلاهبرداری حرف آخر با کپی محصولات بصورت های مختلف رایج شده، دانلود دی وی دی ها شرعا حرام است و موسسه حرف آخر به هیچ عنوان راضی به استفاده از کپی یا دانلود محصولات خود نیست و به هر نحوی غیرقانونی بوده و از لحاظ شرعی و عرفی و اخلاقی حرام است. از اینرو تهیه نامشروع این پکیج ها علاوه بر ایجاد حس عذاب وجدان و پشیمانی هیچ گونه ارزش محتوایی نداشته و نمی‌توانند دانش آموزان را موفق کند، حتی در صورت موفقیت هم روزی به وی یا خانواده وی آسیب خواهد رساند،

 

کپی محصولات موسسه حرف اخر (Buy and sell packages and copy the Harfe Akhar for free) باعث تباهی آینده داوطلب میگردد و اشخاصی که پک ها را بصورت غیر قانونی تهیه می‌کنند باید خسارت این کار غیرقانونی را بپذیرند و حتی از مشاوره تخصصی محروم می‌شوند چراکه مشاوره ها و برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی اختصاصی تنها و فقط به دانش آموزانی تعلق می‌گیرد که خودشان پکیج را به طور مستقیم از موسسه تهیه کرده اند. دانش آموزان نا آگاهی که بصورت غیرقانونی اقدام به تهیه محصولات کپی میکنند حق استفاده از مشاوره های ویژه را از دست می‌دهند و نمی‌توانند از برنامه های اختصاصی مشاوره تجربه رتبه برتر شدن استفاده کنند.


افراد کلاهبردار و سودجو که محصولات آموزشی موسسه حرف آخر را با ترفندهایی به صورت غیر اورجینال کپی برداری می‌کنند و به فروش میرسانند، لازم به ذکر است محصولات کپی شده به هیچ وجه کیفیت مناسبی اصلی را ندارند و به دلیل کد گذاری هایی که در محصولات اورجینال وجود دارند مباحث اصلی و تکنیکی پکیج های آموزشی قابل کپی برداری نیست و فاقد کتاب کار و همچنین برنامه ریزی و مشاوره اختصاصی متناسب با منابع می‌باشند

 

-چرا نباید پکیج های غیر اصل را بخریم؟ کانال دانلود رایگان vod فیلمهای حرف آخر ( وی او دی )

همانطور که اشاره شد، از مشکلاتی که پس از تهیه کپی محصولات حرف آخر پیش می‌آید میتوان به دسترسی نداشتن به مشاوره ویژه به انتخاب شخصی، جزوات حرف آخر اشاره کرد. موسسه حرف آخر به طور پیوسته مطالب آموزشی دی وی دی ها را بروزرسانی می‌کند و تغییرات جزئی دروس و کنکور را همیشه اعمال می‌کند، دانش آموزانی که کپی محصولات را می‌خرند؛ باید توجه داشته باشند که این فیلم ها مربوط به ضبط قدیم است و از روی ویدئوها ضبط شده و بی کیفیت هستند و اطلاعات، توضیحات و داده ها بسیار تیره و تار می‌باشند و دانش آموزان و داوطلبان به هیچ وجه نمی‌توانند آموزش با کیفیتی را دریافت کنند و به دنبال دریافت نکردن آموزش خوب، قطعا نتیجه خوبی کسب نمی‌شود،


و از طرفی دیگر از معایب بعدی استفاده از دی وی دی های حرف آخر کلاهبردار غیراورجینال و دست دوم، میتوان به دسترسی نداشتن به خدماتی مانند عدم وجود کتاب کارها و جزوات که مکمل دی وی دی ها است هستند و از همه مهم تر هیچ مشاور و پشتیبانی نخواهند داشت، بنابراین این نوع محصولات کاملا بی اعتبار اند و بیش از 90% آنها کامل نیست، اما بنام پکیج کامل کپی حرف آخر با قیمت های باور نکردنی به دانش آموزان پیشنهاد می‌شود... با مواردی که ذکر شد دیگر دانش آموزان بیشتر باید هشیار شوند تا فریب این شبکه های کلاهبردار را نخورند در غیر اینصورت حرف اخر نیز هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان مشکلات به وجود آمده و عواقب بعدی شما نخواهد داشت.

 

- از کجا بدانیم که خرید و خدماتی که از حرف اخر دریافت می‌کنیم موثق است:

  1. تمام مراحل سفارش، با مشاور مجموعه (آقای یاری، جزو تیم مشاوران اصلی) در ارتباط باشید.
  2. از لینک های کمکی و محصولات ارزان تر اکیدا استفاده نکنید!، ما هیچ مسئولیتی در قبال خریدهای بی کیفیت و خارج از چارچوب نداری پس آگاه باشید.
♦ حکم استفاده از فیلم های آموزشی کپی | کپی حرف آخر و دانلود رایگان 1404

استفاده از کپی محصولات حرف آخر یا دانلود رایگان آن ممنوع است؛ با استفاده از دانلود وی او دی VOD یا دی وی دی کنکور تنها حق ناشر را پایمال کرده اید. خرید و فروش این محصولات همانطور که شرح داده شد از نظر شرعی حرام و از نظر قانونی نیز کاملا غیر مجاز و ممنوع است و اشخاصی که اقدام به کپی و فروش غیرمجاز منابع حرف آخر می‌کنند پرونده آنها توسط وکیل قانونی حرف آخر بررسی و مجازات میشوند.

 

با توجه به اینکه بسیار از نرم افزارها در سطح کنکوری و دانشگاهی تدریس و کاربرد بسیاری در آموزش دارند؛ درباره چنین سوالی مشاورین سایت مرکزی حرف آخر نظر مراجع تقلید  را اینچنین جویا شدند:

آیا استفاده از نرم افزارها یا پکیج هائی که قفل آنها (جهت جلوگیری از کپی از آن) توسط فرد دیگری شکسته شده جایز است؟

استفاده از سي دي و دی وی دی هائي که رويش عبارت هائي نوشته شده مبني بر اينکه حقوق اين نرم افزار محفوظ و يا جملاتي شبيه به آن که برساند که حق مولف و يا صاحب نرم افزار را برساند شکستن آن جايز نيست و سي دي شکسته شده هم بنا بر احتياط واجب نمي شود استفاده کرد. لازم است که در نسخه برداری و تکثیر dvd و سی دی، حقوق صاحبانش از طریق کسب اجازه از آنان رعایت شود و خرید آن خالی از اشکال نیست و رعایت مقررات و قوانین مربوط به آن لازم است. (مرجع: آیت الله خامنه ای به اتفاق نظر سایر مراجع تقلید)


از نظر قانون مؤلف یا "پدیدآورنده" و به آن چه از راه دانش و یا ابتکار آنان پدید می‌آید حق مولف را دارد و اگر بدون در نظر گرفتن طریقه دریافت آن و پرداخت هزینه "اثر" مورد نظر را استفاده کنیم، پس مشمول تخلف شده ایم. قانون حمایت حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان به عنوان بدنه اصلی حق تکثیر در ایران خیلی وقت پیش تصویب شد و ایران از سال ۲۰۰۱ عضو سازمان جهانی مالکیت فکری شد؛ اما در سال ۱۳۹۰ پیش نویس لایحه جامع حمایت از حقوق مالکیت ادبی و هنری و حقوق مرتبط از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دولت ارائه شد.

 

طبق قانون حمایت حقوق مولفان و مصنفان وهنرمندان مصوب 1348.10.11 مدت حمایت از حق پدیدآورنده و حمایتهای قانونی دیگر نا محدود است و قانون های فوق به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است. حرف آخر کلاهبردار | افرادی هستند که کپی محصولات، نصب و فعال سازی پکیج ها حتی بدون آموزش کامل و راهنمایی گام به گام را به دانش آموزان می‌فروشند و بدون هیچ زحمتی پولی را به جیب می‌زنند، که در این حالت از طریق وکیل حقوقی شکایت کرده و پرونده های زیادی نیز تحت نظر هستند.

 

بنابراین مقابل افرادی که به طور غیر قانونی اقدام به کپی دی وی دی های حرف اخر می‌کنند باید اینرا بدانند که این کار پیگرد قانونی دارد چراکه حق انتشار محصولات، منحصر به حرف آخر است. افرادی که پک های دست دوم را در بازار می‌فروشند تحت پیگرد قانونی اند، دانش آموزان هم نباید این پکهای دست دوم را خریداری کنند، چراکه موسسه حرف آخر به هیچ موسسه و یا شخصی حق کپی منابع را نداده و هرگونه اقدامی به جهت کپی، غیرقانونیست و کلاهبرداری محسوب می‌شود و در صورت مشاهده و تایید قطعا از طریق مراجع قضایی قابل پیگیریست.


-به طور خلاصه:
کپی حرف آخر یا رایگان، هم از نظر قانونی و از نظر شرعی کاملا حرام است و موسسه حرف آخر به هیچ عنوان راضی به اینکار نیست. لازم به ذکر است نباید آینده تحصیلی و شغلی خود را با کپی برداری و استفاده غیر قانونی تباه کنید، چراکه از لحظ شرعی نیز استفاده از کپی حرف آخر یا دانلود غیر مجاز است و به یاد داشته باشیم که "خداوند از حق خود می‌گذرد، اما حق الناس خیر".
با توجه به تصویب قانون کپی رایت در ایران و بر اساس ماده 12 فصل 3 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری مطلب از محصولات و مواردی که داری حق تالیف و وب سایت ها است، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. بر این اساس در صورت بروز جرم مجرمین به پرداخت خسارت و جزای نقدی و همچنین حبس محکوم خواهند شد، متن کامل مصوبه قانون جرائم کپی برداری در خصوص استفاده از منابع و مطالب تصویب شده است و بی اطلاعی از قانون از جرم کم نمی‌کند.

- روش سرقت و کلاهبرداری جدید - کانال دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر

ماده (12)، هرکس به طور غیرمجاز داده ای (در اینجا یعنی: دی وی دی و پکیج های آموزشی موسسه حرف اخر) متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده ها در اختیار صاحب آن باشد، به جزای نقدی از یک تا بیست میلیون ریال و در غیر این صورت به حبس از 91 روز تا یک سال یا جزای نقدی از 5 تا 20 میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

-استفاده از محصولات اورجینال حرف آخر:
محصولات موسسه همراه با شماره سریال و کد فعالسازی ارائه میشود. دانش آموزان بعد از خرید بسته های آموزشی با ورود به بخش وارد کردن کد فعالسازی محصولات، پس از مدت کوتاهی کد دریافت می‌کنند و با وارد کردن این کد، پکیج برایشان فعال می‌شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص روند فعال سازی پکیج حرف آخر در بخش کد فعالسازی محصولات حرف آخر توضیح داده شده و محصولات این موسسه فقط با نام اختصاصی حرف آخر شناخته میشوند و در دسترس دانش آموزان و دواطلبان کنکوری قرار میگیرد.


شما میتوانید با تهیه محصولات اورجینال از همین فروشگاه حرف اخر از کیفیت بالای پکیج های آموزشی مطمئن باشید و گامی درست و اخلاقی در راستای موفقیت و کسب اهداف ایده آل در زندگی آینده تان بردارید، موسسه آموزشی حرف آخر برای جلوگیری از کپی برداری محصولات حرف آخر تلاش کرده است تا با ارائه قیمت های منصفانه و تخفیفات مناسب و متنوع به مناسبت های محتلف کمک کند تا دانش آموزانی که نیازمند هستند بتوانند آن را تهیه کنند.

اگر می‌خواهید محتوای کامل و منسجم یک کتاب را بدانید، آن را در سه مرحله بخوانید. در گام اول مروری کلی و ژورنالیستی به مطالب کتاب داشته باشید و از خود بپرسید; در مرحله دوم مطالب را عمیق و دقیق بخوانید و در حین مطالعه نکات مهم آنها را بفهمید و در قالب طرح شبکه ای از کل به جزء تنظیم کنید و روی کاغذ بنویسید. زیرا با سازماندهی اطلاعات، مطالب کتاب به طور مرتب در ذهن شما قرار می‌گیرد و بازیابی آن بسیار آسان است.

 

-روش تهیه و خرید محصولات اورجینال و معتبر حرف آخر:
تیم مجرب و حرفه ای کارشناسان سایت مرکزی در موسسه حرف آخر به کمک اساتید و مشاوران بصورت شبانه روزی تلاش کرده تا خواسته های دانش آموزان را با تولید پک های آموزشی درسی برآورده کنند. با سفارش پک های اورجینال از کپی محصولات حرف آخر خدمات بهتری دریافت کنید، از پشتیبانی های آموزشی تا روز کنکور بهره مند شوید و با اطمینان خیالی راحت به درصدهای بهتری در آزمون ها بیندیشید؛ شما میتوانید جهت خرید محصولات اصلی و اورجینال با شماره 02166096851 با مشاوران نخبه ساز سایت حرف آخر در تماس باشید و همچنین تا تمامی سوالات و ابهامات احتمالی شما عزیزان را پاسخگو باشند.


-حرف اخر رایگان!
موسسه انتشارات نشر دیجیتال حرف آخر، در راستای عدالت آموزشی 20% از پکیج های خود را به صورت مجانی در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار میدهد. هدیه های حرف آخر تنها با پرداخت هزینه پست و بسته بندی از طریق پست یا ترمینال و باربری با شماره سریال و گارانتی پکیج‌ها ارسال می‌گردد و در اختیار تمامی شما دوستان گرامی قرار می‌گیرند. محتوای پکیج: آموزش مفهومی 8 درس کنکور، یعنی سه سال کامل تحصیلی و 80 ساعت تدریس کل دروس عمومی-تخصصی (دهم، یازدهم و دوازدهم) توسط اساتید بی نظیر حرف آخر، دارای 5 آزمون مبحثی کوتاه و 1 آزمون استاندارد جامع شامل ۴۰ تست قطعی کنکور+کتاب کار PDF +پکیج محاسبات سریع عددی (ریاضی، شیمی و فیزیک) و هفت الگوی طلایی زیست شناسی+ مشاوره و برنامه ریزی قطاری.


بسته ها بر برای 2 دسته از دانش آموزان بسیار مفید و قابل استفاده تر هستند: گروه یک: داوطلبانی که قبل از خرید بسته های اصلی، در مورد محتوای VODها دو دل هستند یا قبلا از منابع دیگر موجود در بازار استفاده کرده اند و تجربه خوبی در مورد منابع کنکور ندارند. گروه دوم: کسانی که نمی‌خواهند به هر دلیلی هزینه زیادی بابت پکیجهای تشریحی-کنکوری و درسی آموزشی پرداخت کنند کلیه دانش آموزان و داوطلبان میتوانند جهت دریافت هدیه های حرف آخر (تنها هزینه پستی و بسته بندی)

 

کلمه "هدیه رایگان حرف آخر" را به شماره 09399585899 پیامک کنید و بعد از تماس مشاور ویژه ما و ارسال آدرس و مشخصات پستی و همچنین ارسال تصویر فیش واریزی هزینه پست به همان شماره، آن را سریعا فوری دریافت کنند. به صورت حضوری نیز امکان دریافت هدیه های حرف آخر وجود دارد؛ شما می‌توانید برای دریافت این پک بصورت حضوری در دفتر مرکزی ما در تهران- م انقلاب، با شماره های این سایت مرکزی تماس بگیرید؛ اکیدا تاکید میشود قبل از حضور با ما هماهنگ کنید تا به واحد مراجعه حضوری جهت تحویل بسته و پک، اطلاع داده شود.

اینجا ببینید: تماس با پشتیبانی حرف آخر | پشتیبانی تحصیلی و فنی VOD

 

گروه مشاوران سایت مرکزی حرف آخر تلاش کرده تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما دوستان و راهنمایی های کامل؛ با ارائه جدیدترین فیلم های آموزشی کلیپ های نمونه تدریس حرف آخر از مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم و کنکور، در کانال مرکزی حرف آخر به آدرس Telegram: @harfeakhar_page به درج مباحث و مطالب مفید و مقالات آموزشی و انتشار نکات و تکنیک های درجه یک و اخبار آموزشی بپردازد.

بنابراین شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام فوق که حاوی نمونه های تدریس و مطالب ارزشمند کمک آموزشی است از آنها استفاده کنید.

تلفن های تماس سفارش پک های اصلی یا پاسخ به سولات و پرسش های شرعی کپی حرف آخر:

0216096851 - 09120663015 - 09399585899
- روش های ارتباط با مشاوران از طریق شبکه های اجتماعی و بخش مجازی:

ارتباط از طریق طریق شماره واتساپ Whatsup: 9120663015

ارتباط از طریق پیج اینستاگرام و دایرکت اینستا با مشاوران Instagram: @harfe.akhar.tv

 


تیم قوی و دلسوز مشاوره سایت مرکزی حرف آخر به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما همراهان کوشا و دانش آموزان عزیز و گرامی است.

 

Over the years of its activity, the global brand of the last word has continuously provided the best curriculum and study planning by producing high-quality and powerful videos, consulting services with elites and the ranking of excellence. The last word is currently the best entrance examination institute in Iran

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

4 نظر
نیما سیدشلحی
جمعه چهاردهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
نیما سیدشلحی
خيلي ممنونم از موسسه و اين سايت پرقدرت. من همه پکيج هامو از اينجا گرفتم عالي بودن
الی رادمهر
شنبه هجدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(2)
()
الی رادمهر
همه پگيج هامو از همين وبسايت خريدم. عالي هستن ممنونمممم
roya amjadi
شنبه هجدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
roya amjadi
تشکر ويژه از همه همکاران و عوامل دلسوز موسسه خوب حرف اخر. خيلي ممنونم از اينکه هستين و به دانش آموزان کمک ميکنيد. خسته نباشيد
میثم تیر
یکشنبه چهاردهم آبان ۰۲
پاسخ
(2)
()
میثم تیر
سلام من تعداد زيادي فیلمهاي آموزشي حرف آخر را دارم اورجينال که خیل نتیجه بخش هستند و عالی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!