کد فعالسازی پنل و گارانتی VOD پکیج های حرف آخر 1403 چگونه است ؟! ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
چهارشنبه بیست و دوم بهمن ۹۹
(17)
(2)
کد فعالسازی پنل و گارانتی VOD پکیج های حرف آخر 1403 چگونه است ؟!

موسسه آموزشی و کنکوری حرف اخر برترین موسسه معتبر و موفق در زمینه ارائه پکیج های درسی است که مباحث درسی، ریز نکات مهم و مخفی بسیار درسی، الگو های ابداعی و سرنوشت ساز حل مسئله را به شکل انیمیشن های دیجیتالی - پویانمایی در اختیار دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سراسری قرار می‌دهد. سوال اصلی!؟ شماره سریال و گارانتی پکیج های حرف آخر چگونه است؟ حرف اخر با داشتن روش آموزشی بسیار جدید و جذاب در بین دانش آموزان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده، صرفا داوطلبان و دانش آموزانی که به دنبال رسیدن به رتبه برتر و قبولی در بهترین رشته ها و دانشگاه ها هستند به ان می‌پیوندند.

  • سایت گارانتی حرف آخر نرم افزار VOD | پشتیبانی حرف آخر شماره سریال محصولات 1403

کلیه منابع جامع آموزشی موسسه حرف آخر مهر به صورت دی وی دی، کتاب کار و درسنامه هستند که حاصل تلاش اساتید برتر کشور اند، با استفاده از نوین ترن روش های تدریس و با رعایت متدولوژی علمی ارائه شده اند. همچنین انتشارات به دلیل رعایت متدولوژی علمی موفق به دریافت گواهی نامه ارزشمند اعتبار تایید علمی سطح بالا از دانشگاه Methodologica Governance از کشور فرانسه گردیده است. هر پکیجی که از این سایت رسمی سفارش و خریداری شود کد فعالسازی جداگانه را دارا می‌باشند، این کدهای ویژه فقط بر روی یک سیستم کامپیوتری قابل نصب و اجرا بوده؛ بنابراین هر پک تنها برای یک شخص و دانش آموز قابل استفاده است.

 شماره سریال گارانتی پکیج‌‌‌‌های حرف آخر 1403 چگونه است؟
یکی از خدمات فنی جدید و خیلی مهم موسسه حرف آخر ارائه و دریافت کد فعال سازی بسته اصلی به مشتریان است. این کد 10 رقمی با وارد کردن در صفحه یا کادر مخصوص کد پکها را فعال را راه اندازی می‌کند. این کد یا سریال در جهت کاهش حداقلی سواستفاده های اینترنتی و مبارزه با افراد متقلبی است که قصد دارند از راه نامشروع و حرام محتوای پکیج ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهند تا آنها را فریب دهند!. به همین سبب برای بالا بردن کیفیت بسته ها و جلوگیری از این سو استفاده ها، قفل رمزگذاری دی وی دی های اورجینال انجام شده تا به صورت قانونی و مشروع همگان بتوانند استفاده کنند، از محتویات عالی تدریس کاملا بهره ببرند.

 

لازم به ذکر است که محصولات؛ دارای 2 نوع شماره سریال هستند: کدهای ۱۶ رقمی و ۲۰ رقمی. پس دوستان عزیز!، لطفا جهت راهنمایی نصب طی مراحل فعالسازی محصولهای خود با توجه به نوع کد محصول در این قسمت کلیک کنید. همانطور که می‌دانید بعد از تهیه سری مورد نظر خود و دریافت آن درب منزلتان، متوجه کادر شماره سریال قرمز یا سفید رنگی روی بسته شما می‌شوید؛ اما اهمیت و کاربرد آن چیست؟!

 

پیشنهاد ما: دریافت بسته اورجینال منابع 3 سال کنکور حرف آخر و مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی

 

 

- اهمیت و کاربرد کد یا شماره سریال پکیج های حرف آخر:
سوالی که هنگام دریافت محصولات حرف آخر ممکن است برای اکثر شما عزیزان پیش بیاید اینست که اهمیت، کاربرد کد یا شماره سریال پکیج های حرف آخر چیست! باید گفت که همانطور که اشاره شد هم برای برای بالا بردن کیفیت محصولهای و هم برای کوتاه کردن دست سودجویان و کپی برداران است؛ این شماره سریال ها جهت فعال سازی خریداری شده استفاده می‌شود. اگر که دقت کرده باشید سریال نرم افزار بر روی جلد بسته نرم افزار، و در پشت بسته در یک کادر برچسب مانند درج شده است. شما از طریق شماره سریال بسته می‌توانید (بعد از قرار دادن تعویض دی وی دی ها بر روی سیستم انجام مرحله نصب) اقدام به دریافت کد قرمز و کد فعالسازی نمائید.

 

پس نهایتا برای دریافت کد فعالسازی حرف آخر نیز، حتما نگهداری جعبه وی او دی ها که شماره سریال محصولات روی‌ آنها حک شده است؛ بسیار مهم و ضروریست. نکته آخر در این باره نیز این است که دانش آموزانی که از پکیج های اصلی که دارای شماره سریال اصلی موسسه هستند، استفاده می‌کنند علاوه بر در دسترس داشتن پکیج های با کیفیت و آپدیت حرف آخر می‌توانند با مشاوره برنامه ریزی خوب در طرح های سطح سنجش آی کیو، طرح رتبه برتر، نخبگان و طلایی موسسه ثبت نام کرده؛ آینده خود برای رسیدن به رتبه ها و رشته های تاپ خوب دانشگاهی را کاملا تضمین کنند. در ادامه این مقاله ارزشمند، سوالات متداول زیر را دیگران نیز پرسییده اند که ما می‌خواهیم در این پست به‌ آنها بطور کامل جواب بدهیم:

  • آیا پکیج های حرف آخر دارای تاریخ انقضا می‌باشند؟
  • چگونه از اصل بودن پکیج ها و منابع حرف آخر مطمئن بشوم؟
  • با ارور و خطای شماره سریال منقضی شده است در پکیج حرف آخر چه کنیم؟
  • پس از گارانتی با خطای محصول قبلا فعال شده مواجه میشوم!
  • آیا دی وی دی ها دچار مشکل می‌شوند؟
  • گارانتی پکیج وی او دی چگونه است؟

وی او دی یک امکان در پنل انلاین است که با استفاده از آن میتوان تایید گارانتی و اصالت محصول برای کاربر فعال کرد. با استفاده از قابلیت ان در پنل جدید می‌توان اقدامات زیادی را انجام داد، در این مقاله سعی می‌کنیم عمد ه‌ترین کاربردها را برای سامانه موسسه توضیح دهیم. ثبت نام سریع - کاربرد بهتر - پیامک تایید اصالت کالا؛ برای جلوگیری از فروش کالای تقلبی با برند ما - اطلاع رسانی پیامکی به مشتری برای زمان شروع تاریخ گارانتی محصول - ثبت و جمع آوری شماره موبایل استفاده کنندگان از محصول - راه اندازی سیستم قرعه کشی با کدهای تخفیف مخصوص. سریال پیکج های سرنوشت ساز یکی از مباحث و موضوعات بسیار با اهمیت است، به این خاطر ما در ادامه به صورت خیلی جامع و کامل آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد


با استفاده از سیستم هیبرید سامانه پیامک، شما می‌توانید از مشتری بخواهید کد سریال محصولات را به سامانه پیامکی ارسال کند و سیستم در پاسخ تاریخ شروع ضمانت نامه، اصالت کالا، گارانتی کالا را اعلام کند. بسیاری از شرکت ها و تولیدکنندگان برای ارائه گارنتی و ضمانت کالای خریداری شده شان توسط مشتریانشان، کلیدواژه ایی را به خریداران معرفی می‌نمایند. از زمان خریداری محصول با توجه به شرایط شرکت تولید کننده و سازنده، گارانتی جهت پشتیبانی خرید تا مدت معلومی فعال می‌گردد. سامانه های پیامک با دریافت کد گارانتی از مشتریان به صورت پیام کوتاه علاوه بر امکان مشخص نمودن تاریخ شروع و انقضای گارانتی برای خریدار و فروشنده، می‌توانند بانک شماره ایی از مشتریان را در اختیار فروشندگان کالا قرار دهد. این امکان به وسیله ماژول کدخوان گارانتی که در برخی از سامانه ها ایجاد شده است به سهولت انجام می‌گیرد.

 

خدمات و امکانات این وبسایت مرکزی:
– امکان ارسال و دریافت پکیج
– تایید اصالت پکیج، اعلام کد اشتباه و یا کد تکراری از طریق sms
– متن اختصاصی برای هر محصول جهت پیامک تایید اصالت
– نمایش تعداد کل محصولات وارد شده
– تعریف اتمام زمان گارانتی محصول
– قرعه کشی افراد بر اساس امتیاز خرید
– نمایش تعداد محصولات خریداری شده (محصولاتی که مشتری کد محصول را به سامانه ارسال کرده است)

  • کد فعال سازی وی او دی حرف اخر | گارانتی و ضمانت پکیج ها - تعویض پکیج حرف آخر:

ضمانت یا گارانتی (Guarantee)، امری مهم است از سوی سایت مرکزی حرف آخر، که در آن عمل کرد مناسب پکیج را تضمین کرده است. گارانتی برای خدمات کاربرد دارد و بدین جهت موسسه حرف آخر با تمام قدرت ضمانت می‌کند که سطح کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش را ارائه دهد، به درستی گارانتی محصولات حرف اخر را اجرا کند. در نگاهی دقیقتر، گارانتی پکیج ها در واقع نوعی پشت گرمی برای داوطلبان و دانش آموزان است و در بخش سفارشات و خريد و فروش، وارانتي يا گارانتي کامل به پکیجها و محصولات اموزشی خدمات مشاوره ای فروش ارائه مي شود.


در مواردی هم که تایید گردد پکیج دی وی دی یا بخشی از آن شکسته یا ناقص باشند، تعويض محصول به راحتی انجام خواهد شد.اگر هم محصولات اشکالي داشته باشد و يا مطابق ميل يا انتظار مشتریان نباشد، واحد پیگیری مشاوران فروش موسسه با جدیت درصدد رفع آن مشکل پیگیری های لازمه را انجام خواهند داد. در سفارشات رسمی و قانونی موسسه حرف آخر، گارانتي ضمانتي است تحت شرايط خاص و مي تواند خیلی از مشکلات احتمالی استفاده از محصول را با آن حل داد، اگر مشکلي احیانا به وجود بیاید، می‌توانید با تماس با مشاوران این سایت، ضمن ارائه شماره سریال خود مشکل آن را سریعا برطرف کنید.

لطفا در رابطه با نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر در این لینک کلیک کنید

 

- اجراي گارانتی حرف آخر:
محصولات حرف آخر، گارانتي اشکال يا تعويض بیشتر از یک سال دارند. در این حالت خريدار مي تواند پکیجی که مشکل دارد را همراه با شماره سریال آن براي تعویض (با ذکر نام مشاور فروش خود) به آدرس موسسه بفرستد، اما بسياري از مشکلات احتمالی به دلیل عدم توجه به ویژگی های سخت افزاری، ظرافت محصول و عدم توجه به نکات نگهداری صحیح آن بوده یا از طرف سیستم کامپیوتری شخص رخ داده است. به همين دليل هم اغلب موارد برگشتی در عمل ناشی از بی توجهی دانش آموز یا داوطلب بوده چراکه اینها در نهایت دقت تولید می‌شوند.

 

اگر محصولي با گارانتي را که بعد از چند ماه خراب شود معمولا از طریق مشاور فروش شخص امکان تعويض توسط گارانتي وجود دارد، چنانچه از این سایت مرکزی حرف اخر نیز منابع خود را سفارش دهید می‌توانید از گارانتی 3 ساله ما نیز بهره مند شوید سایت معتبر در تمام کشور خدمات سفارش و انجام می‌دهد، بصورت مستقيم بسته را بصورت پیشتاز ارسال می‌کند، اما هیج نماينده ای ندارد و کسی را معرفي نکرده، در صورت بروز هر مشکل، کاربران خود را به مشاوران این وبسایت براي تعمير و يا تعويض ارجاع مي دهد.


پس همانطور که شرح داده شد موضوع گارانتی خدمات پس از فروش در زمان خرید برای ما مشاوران و مدیران ما بسیار مهم است. اخیرا در برخی جاها در کشور عده ای بصورت غیر قانونی و نامشروع بدون گارانتی زحمت مجموعه را بصورت کپی پخش می‌کند، ممکن است شما با چند ساعت قدم زدن در بازار با انواع و اقسام کپی های ناقص و بی کیفیت غیر مجاز روبه رو شوید که باقیمت به مراتب پایینی از محصولاتی که ضمانت دارند، به فروش حرام می‌رسند. شاید تعدادی از افراد هم به همین دلیل آن را بخرند و فریب بخورند. قبل از این کار با خودمان فکر کنیم با این کار آینده تحصیلی شغلی خودمان را تباه می‌کنیم و تیم ما و اساتید هیچ رضایتی بابات مال حرام و کپی ندارند، از طرفی به نفع سودجویان است و هیچ شرایط گارانتی ندارد.


اینجاست که باخودتان فکر می‌کنید برای چه باید هم از طریق قانونی و حلال هزینه درج شده اعلام شده آن پرداخت نکنم، هم خدمات مناسی دریافت نکنم؟ بنابراین وقتی شما از طریق ما محصولی گارانتی دار را می‌خرید تا روزی که کنکور دارید می‌توانید از آن با خیال راحت استفاده کنید. معمولا افراد با تعقل و جدی ترجیح می‌دهند محصول مورد نظر را با ضمانت سفارش دهند تا هروقت که خراب شد، کسی باشد که بتوانند به آن مراجعه کنند و مسئله را از طریق وی تعویض یا رفع اشکال کنند.


یکی از شرایط استفاده از ضمانت (Harfe Akhar packages serial number and warranty) استفاده از کالای درجه یک و اصلی موسسه است، آیتم دوم نیز دارا بودن شماره سریال پشت بسته است؛ با همه توضیحات فوق یک جمع بندی درست و منطقی را به شما را ارائه می‌دهیم، اینکه اگر اصل گارانتی حرف آخر را بخواهیم ارائه کنیم، باید سریال پشت پک را به پشتیبانی فنی موسسه ارائه دهیم تا کارهای دیجیتالی را دریافت کنید. پس به شما این اطمینان و تضمین را می‌دهد که به مدت 1 الی 3 سال هرگونه مشکلی که برای پکیج شما اعم از: مشکلات نرم افزاری / سخت افزاری رخ داده شده، موظف به پاسخگویی پس از فروش است و حتی موظف به تعویض بسته شما و ارائه سرویس های مناسب گارنتی نیز باشد، همچنین پس از استفاده از طریق واحد پشتیبانی قادر به تمدید گارانتی آن نیز هستید.

اینجا بخوانید: آموزش شکستن قفل پکیج دی وی دی | هک کد وی او دی حرف آخر ؟

 

با استفاده از پنل انلاین، بخش اموزشی قادر هستید پیامک تایید گارانتی را تعریف کنید. در این بخش سه مورد را به عنوان نمونه برای شما آورده ایم:

صحت شماره سریال کالا تایید می‌شود/ اگر کالا سالم باشد کاربر پس از ارسال کد درج شده روی کالا به شماره اختصاصی این پیامک تایید اصالت را دریافت میکند./ صحت کالا تایید نمی‌شود/ اگر کد کالا اشتباه باشد و در لیست نباشد این پیامک را به مشتری ارسال میکنیم که بداند در محصول خریداری شده مشکلی وجود دارد./ کد کالا تکرای است/ اگر فردی کد یک کالا را بیشتر از دو بار برای یک محصول استفاده کند این پیامک را میتواند دریافت کند./ راهنمای پیامک تایید گارانتی.

 

خدماتی که شما از طریق پنل دریافت میکنید اختصاصی در حد بالای کشوری است. گاهی اگر ارسال پیامک گارانتی محصول را با این خطوط انجام دهید ممکن است کاربر دریافت پیام تبلیغاتی را در بلک لیست گذاشته باشد و قادر به دریافت پیام شما نباشد. هنگام خرید خط اختصاصی باید شماره های مناسب که این ویژگی را ساپورت کند، انتخاب شده.

توجه داشته باشید که 02166096851 تنها شماره‌ ای است که از طریق آن موسسه برای کاربران و مشتریان خود تماس دریافت می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه ..، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ما است. در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما.اطلاع دهید. قابل ذکر است که این شماره‌ تنها سامانه ارسال پیامک است و وضعیت پردازش سفارشات مشتریان، رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رسانند. لطفاً توجه داشته باشید که امکان دریافت و رسیدگی به پیام‌های شما از طریق این شماره‌ها وجود ندارد.

 

استعلام گارانتی محصول با پیامک: امروز می‌خواهیم در مورد قابلیت این سامانه ؛ که برای بررسی اصالت و شروع گارانتی مورد استفاده دانش اموزان و داوطلبین قرار می‌گیرد صحبت کنیم. راه اندازی سامانه گارانتی محصولات و خدمات و تایید اصالت کالا با اس ام اس. با گسترش روز افزون تجارت در تمام زمینه ها، موسسات برای نشان دادن کیفیت بالای محصولات کالا یا خدمات خود اقدام به ارائه ضمانت برای محصولات خود میکنند. در گذشته همیشه گارانتی ها یا به صورت زبانی از قول فروشنده بوده یا برگه ضمانت نامه موجود در بسته بندی محصول. اما از انجا که امکان جعل ضمانت نامه های چاپی وجود دارد وجود یک روش مطمئن و سریع برای تایید گارانتی محصولات ضروری است.

 

در روش ما مشتری کد یا شناسه محصول را به سامانه گارانتی (پنل اس ام اس) ارسال کرده و سیستم اصالت محصول و خدمات را بررسی و تایید نموده و متناسب با آن پیام مشخصی مانند پیامهای زیر را برای مشتریانتان ارسال می‌نماید.

  1. کالای شما مورد تایید بوده و گارانتی آن فعال گردید.
  2. محصول شما اصلی نبوده و جهت خرید از نمایندگان مجاز یا دفتر فروش به شما … تماس حاصل فرمایید.
  3. گارانتی محصول مورد نظر قبلا فعال گردیده است
  4. و …

علاوه بر موارد ذکر شده سیستم به صورت خودکار این سایت شماره موبایل مشتریان هر محصول را در گروه مربوطه ذخیره مینماید تا در اطلاع رسانی و خدمات رایگان به انان در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی به شماره تلفن 09399585899 تماس بگیرید.


حرف آخر مفتخر است در راه ارائه ابزار و راهکاری نوین درسی اقدام به ارائه سامانه تایید ضمانت محصولات و خدمات نموده است. در این روش مشتری کد و شناسه محصول را به سامانه گارانتی ارسال کرده و سیستم اصالت محصول و خدمات را بررسی و تایید نموده و متناسب با آن پیام مشخصی مانند پیامهای زیر را برای مشتریانتان ارسال می‌نماید. با تشکر از خرید شما ! اصالت کالای شمامورد تایید بوده و گارانتی آن به مدت 18 ماه فعال گردید. محصول شما اصلی نبوده، جهت خرید از نمایندگان مجاز یا دفتر فروش با شماره… تماس حاصل فرمایید. امکانات متعدد سامانه گارانتی پیامکی : همچنین می‌توانید برای هر محصول یک پیام اختصاصی و متناسب دریافت نمایید تا پس از دریافت شناسه و کد محصول آن، پیامک اختصاصی برایتان ارسال گردد.

  • کرک حرف آخر نصب پیش نیاز - سایت پشتیبانی گارانتی حرف آخر 1404:

موسسه حرف آخر به منظور پاسخگویی و حل مشکلات موجود در زمینه دریافت گارانتی و شماره سریال حرف آخر، بخش مشاوره و پشتیبانی را در این زمینه را برای شما دانش اموزان و داوطلبان عزیز در نظر گرفته و با تماس با مشاوران حاضر در پائین این صفحه، شما را در خصوص نحوه استفاده صحیح از گارنتی، چگونگی ثبت و وارد کردن کد فعال سازی و نهایتا برطرف نمودن خطا ارورهای احتمالی نصب پکیج ها، به شما مشاوره رایگان خواهند داد


تمامی سعی و کوشش موسسه امر مهم است که دریافت پکیج ها سریال دارو مطمئن و دارای کد فعال سازی و گارنتی بدون مشکل و ایراد فنی در اختیار همه مشتریان خوبش قرار بگیرد، اما بعضا نیز به دلالیل فنی شکایت هایی در زمینه ناهمخوانی کد و سریال پک خریده شده، نامعتبر بودن و یا فعال نشدن رمز ارائه و درخواست و گزارش گردیده است. گاهی نیز در بعضی از مواقع کاربران در چگونگی استفاده از گارانتی حرف آخر و سریال فعال سازیهای ما مشکل پیدا می‌کنند، یا اینکه با عوض کردن سیستم لپ تاپ و ویندوز دیگر دسترسی به محتویات پکیج های این حرف آخر را ندارند.

 

در این حالت شما برای رفع همه مشکلات احتمالی خود میبایست با بخش فنی برقرار کنید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی کنند برای رفع مشکل خود اقدام کنید. البته اتفاقات و اشکالات بالا خیلی کم و در موارد بسیار محدودی پیش می‌آید و نهایتا با گارانتی به سادگی قابل حل است و معمولا بعد از نصب VODها هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، در صورتی که مخاطبین با این مشکل مسائل ضمانت مواجه شدند می‌توانند بدون هیچ نگرانی از طریق شماره تماس های پشتیبانی و مشاورین زیر، مشکل خود را حل نمایند.


-یکی از خواسته دانش آموزان گارانتی کامل محصولات همراه با شماره سریال حرف آخر است. تا آنان بتوانند بدون هیچ مشکل خاصی به استفاده از این پکیج ها بپردازند، و خود را برای آموزش و یادگیری منظم کنکور سراسری اماده کنند؛ به این خاطر شما برای این کار باید از طریق این سامانه مرکزی معتبر شماره تماس های زیر، فقط پکیج های اصلی موسسه را بدون هیج دردسری خیلی سریع خریداری کنید. دی وی دی ها با استفاده از بهترین دستگاه های دیجیتال کپی و رایت تولید می‌شوند.

به همین دلیل پکیج های موسسه بسیار کم و به ندرت دچار مشکل می‌شوند، اما در بعضی از موارد و مواقع نیز چنانچه دچار اشکال شدند، شما می‌توانید از گارانتی بسته های حرف آخر استفاده کنید و در این موارد با شماره های زیر این پیج رسمی تماس گرفته، و از طریق‌ آنها نسبت به رفع مشکل و تعویض دی وی دی حرف آخر که دچار اشکال پخش، شکستگی و خش خوردگی و... است (تعویض پکیج حرف آخر) اقدام خواهید کرد.

 

در صورتی که بخواهید بین دانش اموزان قرعه کشی انجام دهیم سامانه به صورت کاملاً مشخص و ایمن بین کدهای ارسالی صحیح به تعداد مورد نظر شما برنده مشخص می‌نماید. در سامانه گارانتی امکان خروجی از تمام اطلاعات، کدها و مشتریان، زمان فعال سازی گارانتی به صورت خروجی فایل اکسل برای دیگر بهره‌برداری های درسی کمکی فراهم شده است که منبع بسیار غنی از داده برای ارتباط و راهنمایی محصولات و خدمات به خریداران و مشتریان است. علاوه بر موارد ذکر شده سیستم به صورت خودکار شماره موبایل مشتریان هر محصول را در گروه مربوطه ذخیره می‌نماید تا در اطلاع رسانی و فروش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

 

سامانه مدیریت گارانتی اختصاصی :

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره جهت راه اندازی سیستم ضمانت و تایید اصالت کالا با پشتیبانی سامانه اینجا تماس حاصل فرمایید. با استفاده از نرم افزار حرف اخر تی وی که به صورت رایگان قرار دارد شما می‌توانید به آسانی سیستم گارانتی چک و بررسی اصالت کالا را ایجاد کنید. به این صورت کار می‌کند که شما سریال محصولات خودتان را ذخیره می‌کنید مشتریان سریال محصولات را به شماره اختصاصی سامانه پیامکی ارسال می‌کنند و سامانه بررسی می‌کند که ایا این کد در لیست سریال محصولات وجود داشته یا خیر و همچنین در صورتی که وجود داشته است ایا قبلا استفاده شده یا نه و نتیجه را مجددا از طریق پیامک به فرستنده سریال محصول اطلاع می‌دهد.

 

در صورتی که بخواهید سیستم استعلام آنلاین برای کدسریال محصولات و فعال سازی گارانتی داشته باشید، می‌توانید با استفاده از مشاوران این کار را انجام دهید البته انجان این کار با تماس و….انجام خواهد شد، در صورتی که فرصت انجام این کار را ندارید شما می‌توانید تمام این فرایند را به عهده شرکت ما واگذار نمایید تا تمام اقدامات و خرید و نصب و تنظیمات همگی از جانب ما برای شما انجام شود. برای پیاده سازی آنلاین لطفا با شرکت شماره (09120663015) تماس بگیرید.


در سال‌های اخیر برای مبارزه با کپی رایت به بازار، طرحی برای فعال سازی یا رجیستر کردن اجرا شده است. در این طرح، همه سایتها، باید هنگام خرید مشتری فعال‌سازی شوند. فعال‌سازی در سامانه خاضی انجام می‌شود، اما بسیاری از کاربرها ممکن است بعد از خرید خود برای فعال‌کردن آن دچار سردرگمی شوند. در ادامه روند رجیستر کردن و فعال سازی را بررسی می‌کنیم. سامانه هوشمند هوش مصنوعی خوانده می‌شود، برای اجرا کردن برنامه ریزی روزانه است. طرح ثب در این سامانه با مشارکت خود شخص فرد انجام می‌شود. در واقع مهم‌ترین هدف اجرای این مرکز عرضه خدمات بهتر است.


باید بدانید که پکیج قبلا یک شناسه منحصربه‌فرد ۱۵ رقمی داشت که به آن شناسه گفته می‌شد. با کمک این شناسه، می‌توان یک درس خاص را در کامپیوتر نصب و ببینید. همچنین برای استعلام آن می‌توانید کد خرید خود کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید پک را فعال‌سازی کنید، به این شناسه احتیاج خواهید داشت که در بخش‌های بعدی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

 

خدمات آنلاین آموزشگاه چه ضرورتی دارد؟
ممکن است برایتان سوال باشد که خدمات آنلاین آموزشگاه چه ضرورتی دارد؟ باید بدانید که شما برای استفاده از درس جدید خود به این مراحل نیاز دارید. طرح فعال سازی، شما را ملزم می‌کند که در حضور فروشنده و با کمک کد فعال سازی، درس خود را برای گوشی‌تان فعال کنید. اگر این مراحل را انجام ندهید، نمی‌توانید از ان استفاده کنید و بستهشما بعد از مدت کوتاهی منقضی خواهد شد.  بنابراین شما باید بلافاصله بعد از خرید، برای فعال کردن اقدام کنید تا از ادامه آن مطمئن شوید. نکته مهم این است که بهتر است این فرآیند را در لحظه خرید انجام دهید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.


بر اساس قوانینی که توسط دفتر مرکزی تهران در موسسه به اجرا در آمده، افرادی که پک جدیدی خریداری می‌کنند، باید آن را در توسط مشاوره خود به ثبت برسانند تا درس خریداری شده بتواند با توجه به نوع رشته به سامانه متصل شود. در واقع رجیستر کردن پک، به عنوان یک مجوز برای پلیر شما تلقی می‌شود که آیا این مدل می‌تواند به مرکز متصل داشته باشد. در صورتی که کتاب در زمان تخفیفات خریداری شده باشد و نسبت به ثبت آن اقدام نکرده باشید، بعد از گذشت ۳۰ روز استفاده، درس موجود در پنل دیگر شناخته نشده و نمی‌تواند به شبکه متصل شود. این قضیه برای همه هم صادق بوده و این دسته از افراد تنها ۳۰ روز می‌توانند بدون رسیدگی به شرایط و ضوابط از پکیشان استفاده کنند.

  • سایر سوالات متداول:
1- کتاب ها فروشگاه حرف اخر رایگان - آیا بسته حرف آخر تضمینی هستند یا نه؟

بله، جرات میتوان گفت که کسانی که با این منابع تلاش کرده و وقت گذاشته اند، یقینا با مشاوره و برنامه ریزی های ما به نتیجه مطلوب رسیده اند و آموزش ما ۱۰۰ درصد تضمینی است.. همچنین خرید و فروش پکیج، کپی حرف آخر رایگان نظر دقیق شرعی و قانونی را از همکاران دریافت کنید.

خدمات مشاوره تحصیلی و پکیج های درسی حرف آخر جهت کسب موفقیت در کنکور سراسری کارشناسی در تمامی رشته های نظام جدید بسیار موثر و چشم گیر بوده است تیم مدرسین ما توانسته داوطلبان را به موفقیت و اهدافشان بسیار نزدیک تر کند. ما در این صفحه وبسایت مرکزی رسمی، بصورت ویژه می‌خواهیم درباره مباحث شماره سریال پکیج و کاربرد آن + گارانتی پکها را برای شما کاملا دقیق تشریح کنیم.


2- اگر من محصولات حرف آخر را تهیه کنم، تضمینی هست که رتبه برتر بشوم؟

دپارتمان تخصصی مشاوره، برنامه ریزی و پشتیبانی تمامی سعی خود را معطوف به نتیجه گرفتن داوطلبین کرده است، کیفیت منابع و برنامه های ارائه شده را از هر لحاظ تضمین می‌کنند، اما دانش آموزان گرامی این نکته را باید بخاطر داشته باشند که تضمین نهایی را میزان بکارگیری کوشش آنان و اجرای دقیق برنامه های آنان مشخص می‌کند... برای داشتن یک مشاور عالی، باتجربه و حرفه ای، در این بخش میتوانید برای پیشرفت خود، با این دسته از مشاوران ارشد آشنا شده و با هر کدام از مشاوران که خواستید صحبت کنید.


تلفن های اصلی تماس موسسه:

- شماره تماس در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال در رابطه گارانتی پک ها: 02164035 داخلی 3

- پرسش درباره شماره سریال و فعال سازی: 02164035 داخلی 3

- شماره تماس پشتیبانی فنی: 02164035 داخلی 3


► مشاوره خرید و سفارش جدید پکیج ها و محصولات جدید از دفتر مرکزی: 09120663015


The Harfe Akhar educational and entrance examination institute is the most reliable and successful institution in the field of providing course packages that provide the students participating in the course topics, important and secret points, innovative and decisive problem solving patterns in the form of digital animations. It puts a national test

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!