تماس با مشاورین حرف آخر | صفحه رسمی لیست مشاوران ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
(55)
(6)
تماس با مشاورین حرف آخر | صفحه رسمی لیست مشاوران

تماس با مشاورین حرف آخر | موسسه نشر کتاب و دیجیتال، سعی کرده به صورت ویژه ای در مسیر ارائه خدمات با درسی کیفیت تر به دانش آموزان قدمی برداشته باشد. از آنجایی که این مجموعه انتشاراتی کامل ترین تیم علمی آموزشی-کنکوری کشور به شمار می‌آید توانسته خطوط ارتباطی قدرتمندی را در اختیار داوطلبان آزمون سراسری و دانش آموز قرار دهد تا آن دسته از کاربران و مشتریان که قصد دارند تماس با مشاورین این مجموعه بزرگ آشنا شوند، بدون ریسک و با انتخاب صحیح گام بردارند؛

 

بر همین پایه انواع راه ها و روش های ارتباطی سریع را در اختیار مخاطبین قرار داده ایم و هم اکنون تعداد زیادی از مدیران موفق، مدرسین نخبه پرور و همچنین بیش از 3000 مشاور و مشاورارشد که از لیست مشاوران حرف آخر جهت گفتگو و پاسخ به سوالات شما بزرگواران، در این گروه فرهنگی منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستند. شماره تماس های موسسه آموزشی و کنکوری ما که در این بخش به صورت عددی به صورت متن نوشتاری و عددی درج شده و شامل شماره تلفن های ثابت و موبایل است، شما میتوانید برای برقراری ارتباط با هر واحد بر روی آن کلیک کرده تا تماس حاصل فرمایید.

  • آیا شخصی و شماره ای که با من تماس گرفته مشاور حرف آخر است؟ شماره واتساپ حرف اخر و پشتیبانی

لازم به ذکر است شما دانش آموزان گرامی می‌توانند در صورت عدم امکان تماس مستقیم خود از طریق ارسال پیامک (SMS) نیز به هر قسمت، درخواست تماس رایگان کنند و منتظر باشند خود آن واحد با فرد تماس بگیرد، بنابراین شما می‌بایست جمله: "مشاوره رایگان" را به شماره واحد مد نظر خود پیامک کنید و منتظر زنگ فوری واحد آن بخش باشید، در ضمن کلیه مشاوره های موسسه رایگان است.

 

اینجا بخوانید: خدمات مشاورین و سفارش از حرف آخر | برنامه جدید 1403 با راهنمایی کامل

 

یکی از راه هایی که می‌توانید از این مورد خیالتان راحت باشد، آشنایی با خود شخص مشاور است. شما باید با کسی که پاسخگوی فوری و محترمانه تلفنی از طرف شرکت است آشنا شوید و اسم دقیق وی را نیز بپرسید. ما در این قسمت نام گروه مشاورین اصلی همراه با شماره تماس مشاورین حرف آخر اصلی را برای شما قرار داده ایم و میتوانید برای رابطه با هر بخش و دپارتمان شامل واحد فروش، واحد پشتیبانی، شماره تماس دفتر اصلی، واحد مدیریت، واحد مدرسین و.. تنها با همین ها تماس برقرار فرمائید.

 

 

سولات متداول:

- شماره تلفن مشاوران و لیست مشاورین حرف آخر چیست؟

- چطور می‌توانیم یک مشاور خصوصی داشته باشیم و با آنها در ارتباط باشیم؟

- چگونه از فردی که با من تماس گرفته و به عنوان مشاوره خود را معرفی کرده مطمئن شوم؟

 

راه های ارتباطی و شماره تلفن های موسسه که بصورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های شما دوستان می‌باشند:

 

ردیفشماره تلفن بخش
1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12

 

13

 

14

 

15

 

.- منبع: تیم فرهنگی وبسایت

- نکانی مهم درباره چگونگی ارتباط با مشاورین اصلی | دفتر مرکزی و صفحه مشاوران حرف آخر

شما می‌توانید سوالات، مشکلات، سوالات مربوط به موسسه، پکیج های آموزشی، چگونگی خرید، درباره نحوه تدریس مدرسین و هرگونه سوالی درباره برنامه ریزی مطالعاتی درسی و کنکور و.. را از مشاوران ما بپرسید پاسخ های قانع کننده و کامل بگیرید. شما جهت اطمینان میتوانید با استفاده از بخشی از لیست مشاورین، با بهترین مشاوران و رتبه برتری های کنکور سال های قبل با هماهنگی قبلی، به صورت رایگان در تماس بوده، به پرسش و پاسخ بپردازید و از برنامه ریزیهای های مطالعاتی، نحوه خرید پکیج، پیگیری سفارشات، دریافت راهنمایی و.. بهره مند شوید.

 

وقتی به برنامه ما پیامک میفرستید و یا با موسسه و مشاورین وبسایت رسمی تماس می‌گیرید یک مشاورفروش برای شما در نظر گرفته می‌شود، بنابراین شما می‌توانید بجای ارسال پیامک به برنامه، برای دریافت مشاوره و تهیه منابع مورد نیاز بصورت مستقیم با شماره های پائین صفحه در ارتباط باشید تا بصورت مداوم و منظم امورتان را پیگیری کنند و زیر نظر یک مشاور باشید تا دچار سردرگمی و چندگانگی نشوید.

تماس مشاورین حرف آخر 1403

 

روش صحیح مطالعه نیازمند ابزارها و عواملی است که باید یاد بگیرید. تحصیل یکی از سخت ترین مشاغل دنیا برای بسیاری از دانش آموزان است. دلیل این امر می‌تواند عدم آگاهی آنها از روش های صحیح و اصولی مطالعه باشد. در واقع تحصیل هنر است. خواص خاص خود را دارد، اگر از این ظرافت ها استفاده شود، موفقیت اجتناب ناپذیر است. بسیاری از دانش آموزان از دوران دبستان به دنبال راه های مناسب برای مطالعه و یادگیری هستند. آنها از روش هایی مانند حفظ کردن و حبس کردن خود در اتاق استفاده می‌کنند تا مطالب را در ذهن خود ذخیره کنند.

 

مشاوران کاملا متخصص که جزو رتبه برتر های کنکور سالیان قبلی هستند و تجارب، مهارت های ویژه و نقشه راه های مهمی جهت تبادل و پاسخ دهی به سوالات و مشکلات پیش روی دانش آموزان و داوطلبین دارند؛ شما در این بخش میتوانید بصورت مستقیم از طریق تماس تلفنی یا از طریق ارسال پیامک درخاست تماس با تیم ارتباط برقرار فرمایید:

 

تماس مستقیم با مشاوره از طریق شبکه های اجتماعی - بخش مجازی:

از طریق طریق شماره واتساپ: Whatsup) 9120663015)

از طریق پیج اینستاگرام و دایرکت اینستا: Instagram) @Harfehakharpub)

 

کلاهبرداری موسسه، اسامی مشاوران حرف آخر، فیلم های دفتر مرکزی، شماره پیامک، کانال دانلود رایگان فیلم‌های موسسه را میخواهم!، لیست کامل مشاوران، پشتیبانی تماس، صفحه مشاوران حرف آخر، شماره واتساپ حرف اخر، حقوق واحد فروش

 

- عضویت در کانال تلگرام: Telegram @harfeakhar_page (حاوی نمونه های تدریس و مطالب ارزشمند کمک آموزشی)

- ارتباط از طریق آی دی تلگرام با مشاوران : @harfeakhar_page

- ارتباط از طریق ایمیل با مشاوران: Email) harfehakharpub@yahoo.com)

- ارتباط از طریق طریق سایت مرکزی: Website) www.harfehakharpub.com)

 

ما در این وبسایت معتبر و دارای نماد اعتماد ثبت شده، تلاش کرده ایم ضمن ارایه جدیدترین و بهترین محصولات و منابع کمک آموزشی دوره های متوسطه 1 و متوسطه 2 تا کنکور، به درج مطالب و مقالات نکته دار و انتشار نکات و تکنیک ها، مباحث درسی و اخبار آموزشی بپردازیم، همچنین تمامی سوالات و ابهامات شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشیم و چنانچه که هر سوال و مسئله ای در ذهنتان وجود دارد می‌توانید از طریق شماره های سایت با لیست همکاران در ارتباط باشید، تیم قوی و دلسوز وبسایت به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما همراهان عزیز است.

 

راه های ارتباطی تماس با مدیریت سایت مرکزی حرف اخر:

⇔ ارتباط به صورت مستقیم با مدیریت وب سایت.

♦ لیست مشاوران حرف اخر | شماره پیامک رایگان حرف اخر و ساعت کاری پشتیبانی محصولات

یکی از سوالات رایج دانش آموزان اسامی مشاوران است و گاهی میپرسند که چگونه از مشاور بودن افراد مطمئن شویم؟! در پاسخ باید گفت که تعداد مشاورین همانطور که در ابتدا اشاره شد حدود 3000 نفر است و نمی‌توان لیست دقیقی از اسامی مشاوران متخصص را ارائه داد. اما امروز به شما بخشی از لیست مشاوران و همچنین شماره تماس مشاورین را معرفی خواهیم کرد تا شما نیز بتوانید از شرایط و خدمات مشاوره رایگان (Educational Consulting Services) استفاده کنید و توضیحات دقیق معرفی منابع کنکوری را به صورت کامل برایتان تشریح کنند.

 

همانطور که می‌دانید در هر زمینه ای امروزه افرادی سودجو حضور دارند و به هر روشی تعدادی نیز به دنبال کلاهبرداری هستند. به همین سبب شماره تماس انتشارات کنکور استاد منتظری در سایت های زیادی پخش شده و علاوه بر شماره اصلی تعدادی شماره موبایل و تلفن ثابت که مربوط به مشاورین و دپارتمان های مختلف است نیز در سطح اینترنت وجود دارد؛ همچنین اکنون افراد زیادی نیز از طریق تبلیغات وب سایت شخصی خود، ارسال پیامک های تبلیغاتی و مخابراتی، حساب شبکه های اجتماعی و پیام سان هایی مانند تلگرام، اینستا و یا عضو شدن در کانالهای تلگرام، واتساپ و… در حال فروش و سفارش گیری پکهای ما هستند.

 

اطلاعات بیشتر: تماس تلفنی با اساتید حرف آخر | شماره تلفن+معرفی و بیوگرافی


اما منابع اورجینال و اصلی توسط توسط سایت رسمی توسط تیم مشاورین درجه یک و نخبه پرور و نخبه ساز ما به شما معرفی می‌شود تا این دغدغه شما کاملا رفع شود و همچنین با برنامه ریزی بتوانید تا انتهای مسیر در کنار مشاورین دلسوز ما کار کنید، بنابراین دانش آموز می‌تواند از طریق تماس با تیم ارشد با شماره تماس 09120663015 بهترین مشاورهای تحصیلی را انتخاب کند. توجه داشته باشید در حال حاضر ممکن است افرادی نیز به عنوان مشاور خود را معرفی کنند و شما در تهیه محصولات و تخفیفات دقیق شما را دچار مشکل کنند، پس لازم است شما ابتدا از شخص مشاور اطمینان حاصل کنید تا مشکلی در روند سفارش پکیج ها (Package) برای شما پیش نیاید.

مشاهده لیست مشاورین برجسته

شماره تلفن انیستیتو که به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های شما دوستان می‌باشند،

  • - تماس با مشاورین حرف آخر: 02166096851 - 09120663015 - 09399585899

-منبع: تیم مشاوره ای رتبه برتر

 

مشاوره تحصیلی یا Education Consulting، یک فرآیند تخصصی و علمی است که توسط کسانی انجام می‌شود که رشته راهنمایی و مشاوره را گذرانده باشند. البته افراد دیگری هم می‌توانند برای این کار، گزینه خوبی باشند. معمولاً در ایران، نفرات برتر کنکور کار مشاوره تحصیلی رشته مربوطه را انجام می‌دهند. مثلاً نفر اول رشته تجربی، کار مشاوره به دانش آموزان پشت کنکور تجربی را هم انجام می‌دهد. اما از انجایی که این کار یک فرآیند تخصصی است که نیاز به دانش و علم در کنار تجربه دارد، باید دقت زیادی در گرفتن مشاوره داشته باشید. مشاوره تحصیلی را می‌توانید به اشکال مشاوره تحصیلی آنلاین، مشاوره تحصیلی رایگان، مشاوره تحصیلی حضوری و مشاوره تحصیلی تلفنی دریافت کنید.

 

مرکز مشاوره ما با مجوز رسمی و مشاوره کشور و وزارت ورزش و جوانان با مدیریت دکتر سامان یاری از سال 1390 مشغول به فعالیت است که با هدف تخصصی نمودن امور مشاوره در حوزه های گوناگون مرتبط با امتحانات نهایی + ازمونها به ارائه خدمات مشاوره ای روزآمد پرداخته و افتخار دارد که مرکزی منحصر به فرد جهت ارائه این نوع خدمات را بنیان نهاده است

 


Harfe Akhar Digital and Book Publishing Institute has tried to take a special step in the direction of providing services with better quality lessons to students. Since this publishing group is considered the most complete scientific team of educational and entrance examinations in the country

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

192 نظر
arman amjadi
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
()
(1)
arman amjadi
حرف اخر بهترين موسسه اموزشي در کشوره بنظرم...
دنی
شنبه هجدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(2)
(1)
دنی
سلام آيا مشاوري به نام سامان یاری با شماره 9120663015 جزو تیم رتبه برتر هستش؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام و وقت بخیر. بله درسته
پاسخ مدیر سایت
Nooran
یکشنبه پنجم فروردین ۰۳
پاسخ
(2)
(1)
Nooran
سلام وقت بخير آيا سامان یاری از مشاورين حرف آخر هستن؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام بله درسته
پاسخ مدیر سایت
هدایت
دوشنبه بیست و یکم اسفند ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
هدایت
سلام ميخواستم بپرسم که اين شماره هم 9399585899 جزو مشاورا هستن؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام بله درسته
پاسخ مدیر سایت
فاطمه تاجدار
یکشنبه سیزدهم اسفند ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
فاطمه تاجدار
سلام ميشه شماره اقای سامان یاری رو بدين؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام. 09120663015
پاسخ مدیر سایت
$
پنج شنبه دهم اسفند ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
$
سلام ايا اقای یاری يکي از مشاورين شما هستند ؟؟؟
سارا احمدی
جمعه چهارم اسفند ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
سارا احمدی
سلام وقت بخير. آقاي دکتر سامان یاری از مشاوران شما هستن؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله درسته
پاسخ مدیر سایت
Vgjaed
پنج شنبه چهاردهم دی ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
Vgjaed
سلام اقاي یاری مشاور شما هستند؟ چون خیلی دنبالشون میگشتم. عالی هستند
پاسخ مدیر سایت
با سلام. بله مشاور ارشد هستد
پاسخ مدیر سایت
رستا
پنج شنبه هفتم دی ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
رستا
سلام وقتتون بخير ببخشيد آقاي یاری مشاوران شما هستن؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام بله جزو مشاوران ارشد موسسه میباشند
پاسخ مدیر سایت
حشمت
پنج شنبه نهم آذر ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
حشمت
اقای سامان یاری مشاور وکارشناس موسسه خیلی بی نظیره. بهترینه
حشمت
پنج شنبه نهم آذر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
حشمت
هیچ معلمی قطعانمیتونه مث حرف اخر درس بدن واقعا عالین
علی
چهارشنبه یکم آذر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
علی
آيا اقای یاری از مشاوران هستند ،ايشون با من تماس گرفتن در مورد موسسه توضيحاتي دادن
پاسخ مدیر سایت
سلام بله از مشاوران ارشد هستند
پاسخ مدیر سایت
نیایش
پنج شنبه هجدهم آبان ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
نیایش
چجوري ميشه مشاورم خصصی بگیرم؟!!
پاسخ مدیر سایت
با سلام. با شماره های همین سایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
معصومه شوشتری
شنبه سیزدهم آبان ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
معصومه شوشتری
بهترین پکیج برای دانش آموزان همین حرف اخر هست من گرفتم خیلی راضی هستم از تدریس ها
سیما بابکی
یکشنبه سی ام مهر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
سیما بابکی
آقاي یاری از مشاوران حرف آخر هستند؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله مشاور ارشد رسمی موسسه هستند
پاسخ مدیر سایت
مبین نوروزی
سه شنبه چهارم مهر ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
مبین نوروزی
سلام مشاوران این سایت خیلی عالی هستند و قیمت مناسب. خاستم تشکر کنم
ریحان باقری
یکشنبه دوم مهر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
ریحان باقری
سلام و اينکه چطوري مطمئن شويم شخص تماس گرفته از طرف موسسه هست؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره دفتر 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
هستی
سه شنبه بیست و یکم شهریور ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
هستی
مشاورای خوب این سایت با توجه به سابقه تحصیلی شما منابعی را معرفی می‌کنه. پس از ارائه منابع، یک برنامه کوتاه مدت و بلندمدت در اختیار قرار می‌ده
سحر اسدی
جمعه هفدهم شهریور ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
سحر اسدی
سلام اقاي یاری مشاور ارشد شما هستند؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله درسته
پاسخ مدیر سایت
زهرا دهش
پنج شنبه نهم شهریور ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
زهرا دهش
سلام من زهرا دهشی هستم رتبه 34 امسال با حرف آخر تونستم به این رتبه عالی برسم. سپاسگزارم از از این تیم قدرتمند
.......
یکشنبه پنجم شهریور ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
.......
سلام ببخشيد آقاي بوچک از مشاورين حرف آخر هستن؟؟
پاسخ مدیر سایت
خیلی خوبن تشکر از کادر خوبتون
پاسخ مدیر سایت
.....
یکشنبه پنجم شهریور ۰۲
پاسخ
(2)
(2)
.....
سلام ببخشيد آقاي یاری از مشاورين شما هستن؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله درسته
پاسخ مدیر سایت
حاجی حسین زاده
شنبه بیست و یکم مرداد ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
حاجی حسین زاده
سلام امروز يه کسي با عنوان مشاور حرف آخر بامن تماس گرفت ازین سایت شمارش متاسفانه حذف شد. مي خواستم بدونم از کجا ميشه پیداش کرد بازم از سوي موسسه. خیلی مشاورهای خوبی دارید ممنونم
سعید ریگی
سه شنبه دهم مرداد ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
سعید ریگی
سلام خسته نباشيد ميگم به کارکنان موسسه بنده از آقاي سامان ياري مشاوره ميگيرم و مي خواستم بدونم که چنين اسمي رو در موسسه مي شناسين و واريزي رو که بايد پرداخت کنيم بايد به اسم موسسه باشد يا نه به اسم خود شخص
پاسخ مدیر سایت
سلام بله میشناسیم و جزو مشاوران نمونه ما هستند، مشاوره خصوصی به اسم خود شخص است
پاسخ مدیر سایت
دینا کوچکی
دوشنبه دوم مرداد ۰۲
پاسخ
(3)
(1)
دینا کوچکی
سلام خسته نباشيد شماره آقاي سامان یاری رو ميخواستم مشاور رشته دندانپزشکي شهيد بهشتي
پاسخ مدیر سایت
با سلام. با شماره های درج شده در همین وبسایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
بهزاد امیدپور
سه شنبه بیستم تیر ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
بهزاد امیدپور
ببخشيددوسوال دارم لطفاپاسخ دهيد.ممنون ۱_بهترين مشاورتون براي کسيکه ميخواد دندانپزشکي قبول شه کيه؟ ۲_ آيا مشاوري به نام سامان یاری که خودشون الان دکتری مشاوره تموم کردن توموسسه حرف آخردارين؟
پاسخ مدیر سایت
سلام وقتتون بخیر. بهترین مشاوره در موسسه حرف اخر میتوانید پیدا کنید. بله ایشون جزو مشاوران ارشد ما هستند.
پاسخ مدیر سایت
هانیه صالحی
شنبه سوم تیر ۰۲
پاسخ
(3)
(1)
هانیه صالحی
سلام وقت بخير شماره اقای یاری مشاور حرف آخر ميخواستم. شنیدم کارشون خوبه و صادقانه
پاسخ مدیر سایت
با سلام. دفتر ایشون: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
فراز خوشحال
یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
فراز  خوشحال
سلام اين سايت بهترین سايتي هست که تا به حال ديدم يعني هم ليست سفارش داره که کسي هست بياد بهت جواب بده يعني به معناي واقعي کلمه عالی ترین. يه ماه پيش خريد کردم تو سايت. بنظرم فقط از اين سايت چيزي خاستید سفارش بديد لطفا
تنهایی
پنج شنبه بیست و پنجم خرداد ۰۲
پاسخ
(2)
(1)
تنهایی
سلام شماره آقاي سامان یاری مشاور ارشد مؤسسه رو ميخواستم ممنون ميشم شمارشون رو ارسال کنين😥
پاسخ مدیر سایت
09120663015سلام
پاسخ مدیر سایت
زهرا
سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(4)
(1)
 زهرا
سلام براي کنکور مشاوره خیلی خوب گرفتم ازتون. ممنونم از همتون
مهراد احمدی
جمعه یکم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(3)
(1)
مهراد احمدی
آقاي ياري فارغ التحصيل دانشگاه تهران ؛ مشاور باسابقه موسسه حرف آخر با تجربه و دلسوز و موفق در روش هاي کاربردي برنامه ريزي و سابقه کاري درخشان و رتبه پرور در کنکور سراسري 96و 97 و 98 و99 و 1400 و1401 سابقه مشاوره ويژه به عنوان پشتيبان ويژه در قلمچي و …
مریم
چهارشنبه بیست و سوم فروردین ۰۲
پاسخ
(3)
()
مریم
سلام وقت بخير شماره اقای یاری رو ميخواستم. اطلاعي ازشون ندارم ميشه لطفا درباره اقای یاری اطلاعي بهم بدين با تشکر
پاسخ مدیر سایت
سلام 09399585899 - 09120663015
پاسخ مدیر سایت
تارا حسینی
دوشنبه بیست و یکم فروردین ۰۲
پاسخ
(3)
(1)
تارا حسینی
حرف اخر عااالیه خدایی
تارا
دوشنبه بیست و یکم فروردین ۰۲
پاسخ
(4)
(1)
تارا
سلام خسته نباشيد پکيج زيست شناسيم ماله سه سال پيشه ميگه شماره سريالش منقضي شده ميشه لطفا درستش کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام جهت دریافت پاسخ خود؛ لطفا سایر کامنت های زیر را بخوانید
پاسخ مدیر سایت
علی پوروطن
دوشنبه بیست و یکم فروردین ۰۲
پاسخ
(3)
(2)
علی پوروطن
سلام خسته نباشيد چطور با دکتر سامان یاری مشاور ارشد حرف اخر ارتباط بگیرم. تعریف ایشون رو خیلی شنیدم...
پاسخ مدیر سایت
سلام از شماره های این سایت پیگیری کنید
پاسخ مدیر سایت
اوین
چهارشنبه شانزدهم فروردین ۰۲
پاسخ
(5)
(3)
اوین
سلام خسته نباشيد من يه پکيج دارم ک تا سال ۹۸ خریده بودم الان هم وقتی نگاه میکنم که چقدر خوب بود استفاده از اینها... چون به آروم یعنی رشته پزشکی رسیدم. ممنونم ازتون
امیر عباس میرزاآقایی
چهارشنبه دوم فروردین ۰۲
پاسخ
(3)
(2)
امیر عباس میرزاآقایی
سلام وقت بخير ببخشيد ما چند ماهه از همه برنامه هاي حرف آخر استفاده ميکرديم خوب بود ولي الان ديگه مشاوره خانم ديگه برنامه نميده میگه ازدواج کردم بعد میگه دانشجوم درس دارم خودم حالا ما بايد چيکار کنيم متاسفانه مشاوره خانوم انتخاب کردیم...
پاسخ مدیر سایت
سلام. همیشه قبل خرید مشاوره از انتخاب مشاوره پایدار و خوب مطمئن بشوید
پاسخ مدیر سایت
مصطفی عبدالخانی
یکشنبه بیست و هشتم اسفند ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
مصطفی عبدالخانی
سلام چطور ميتوانم از اقای سامان یاری خرید انجام بدم و منابع و مشاوره رو تکمیل کنم؟ اخه چندتا پک قبلی از مشاوره دیگه خریدم راضی نبودم از مشاورش هاستم بقیش با ابشون اوکی کتم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام. با شماره ها همین وبسایت تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
Fatemeh
دوشنبه بیست و دوم اسفند ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
Fatemeh
سلام بسته هاي من عالیه و الان دارم استفاده میکنم. خیلی ممنون ازتون
الایدا
یکشنبه بیست و یکم اسفند ۰۱
پاسخ
(3)
(2)
الایدا
سلام وقت بخير، ميشه شماره اقای سامان یاری مشاور ارشد رو برام بفرستيد
پاسخ مدیر سایت
با سلام. 09120663015
پاسخ مدیر سایت
Zahra
یکشنبه چهاردهم اسفند ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
Zahra
سلام خسته نباشيد ميشع شماره ي اقاي ناصري مشاور رو بدام بفرستيد؟
پاسخ مدیر سایت
سلام. چنین شخصی نمیشناسیم..!
پاسخ مدیر سایت
مریم جعفری
دوشنبه یکم اسفند ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
مریم جعفری
سلام ببخشيد من محصولات حرف اخر خريدم از تابستو الان دارم پیش میرم و همه چیز خوب یاد گرفتم - بنظر بهترین موسسه ست!
دلربا
جمعه بیست و یکم بهمن ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
دلربا
سلام وقت بخير ببخشيد مشاور من اقای یاری هستن و از زماني که من اين محصول رو تهيه کردم با من تماس میگرفتن همیشه ميشه اما گوشیم گم کردم لطفا من رو راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره 0912663015 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
امیر شمسی نیا
پنج شنبه سیزدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(3)
(3)
امیر شمسی نیا
با درود، عرض ادب و احترام خدمت رياست محترم و اعضاي محترم هيئت مديره موسسه آموزشي پيشرفته "حرف آخر" در برخي از شاخه هاي علمي - فرهنگي و هنري، متاسفانه کشورمان ايران عليرغم داشتن پيشينه ي پرافتخار تاريخي، نه تنها از دنياي امروزعقب مانده بلکه هيچ پيشرفت چشمگيري نيز در آنها ديده نمي شود، حوزه ي کنکور علي الخصوص تجربی يکي از آنهاست، داشتن سبکی خاص، و درعين حال قوی آرزوي مدير يا موسس هر شرکت حرفه اي با افق ديد بين المللي ست، از حضورتان تشکر میکنم بابت موسسه خوبتون
فرزاد
چهارشنبه دوازدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(6)
(2)
فرزاد
سلام خسته نباشيد لطف کنيد شماره تماس دوم مشاور آقای یاری رو برام بفرستين. ممنون
پاسخ مدیر سایت
با سلام 09399585899 خدمت شما
پاسخ مدیر سایت
سلنا
چهارشنبه دوازدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(6)
(2)
سلنا
خب چجوري ميتونم اين همايشا رو دريافت کنم؟ بعد من که همه محصولات حرف آخرو دارم واسم رايگانن يا ن؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله رایگانهه، داخل بخش End class یرید نگاه کنید
پاسخ مدیر سایت
سلنا
دوشنبه دهم بهمن ۰۱
پاسخ
(7)
(2)
سلنا
سلام وقتتون بخير ببخشيد ي سوال داشتم اينکه اساتيد حرف آخر تا حالا از اين همايشاي نزديک کنکور که کل درس رو تو ۷ - ۸ ساعت مرور ميکنن ضبط کردن؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله ضیط شده و کامل تحلیلی و جامع هستش
پاسخ مدیر سایت
مهدی رضائی
یکشنبه نهم بهمن ۰۱
پاسخ
(5)
(1)
مهدی رضائی
سلام وقت بخير ببخشيد من چهارشنبه شب پک مشاور تخصصي رو گرفتم هنوز فعال نشده گفته بود از فردا ولي الان حدودا 3 روز ميگذره
پاسخ مدیر سایت
سلام فعالسازی 72 طول میکشه
پاسخ مدیر سایت
علی
جمعه بیست و پنجم آذر ۰۱
پاسخ
(8)
(1)
علی
سلام وقتتون بخير ....... ببخشيد از فیلم هاي زيست دهم حرف آخر از يه گفتار که شامل ۵ قسمت هست دیدم خیلی بی نظیر بودن. عالیییییه
علی قوامی
شنبه دوازدهم آذر ۰۱
پاسخ
(7)
()
علی قوامی
سلام خسته نباشيد ميشه لطف کنيد بگيد شماره استاد سامان یاری مشاور ارشد حرف آخر برام بفرستید؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام و وقت بخیر، در کامنت های قبلی درج شده.
پاسخ مدیر سایت
رضا رنگانی
جمعه یازدهم آذر ۰۱
پاسخ
(5)
()
رضا رنگانی
سلام.براي کد دوم و استفاده از سيدي هاي خريداري شده،روي يک سيستم ديگه.بايد چه کار کنيم
پاسخ مدیر سایت
لطفا با بخش پشتیبانی فنی صحبت بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
جمیله مرادخواه
دوشنبه هفتم آذر ۰۱
پاسخ
(8)
()
جمیله مرادخواه
ايا کنکور دي برگزار ميشود
پاسخ مدیر سایت
بله برگزار میشود
پاسخ مدیر سایت
علی قوامی
سه شنبه یکم آذر ۰۱
پاسخ
(6)
()
علی قوامی
سلام خسته نباشيد پک رياضي کامله خیلی عالی بود ممنونم
سلنا سهیلی
شنبه بیست و هشتم آبان ۰۱
پاسخ
(4)
()
سلنا سهیلی
سلام وقتتون بخير من دو سال پيش از حرف آخر دي وي دي گرفتم الان تو دانشگام - باورتون میشه رتبه برتر شدم. خیلی خیلی جای افتخار بود با این مجموعه و خاصتا مشاوره استاد سامان یاری پی رفتم. مرسی که هستین
علی قوامی
شنبه بیست و یکم آبان ۰۱
پاسخ
(8)
()
علی قوامی
سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم جناب منتظري چه زماني رياضي انساني براي کنکور دي ماه تکميل ميکنن؟
پاسخ مدیر سایت
سلام الان اماده ست
پاسخ مدیر سایت
سعید محمودی
شنبه بیست و یکم آبان ۰۱
پاسخ
(5)
()
سعید محمودی
سلام و درود لطف کنيد شماره تلفن آقای یاری مشاور حرف آخر را برام بفرستيد ممنون مي شوم
پاسخ مدیر سایت
با سلام: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
نرگس زینیلی
سه شنبه سوم آبان ۰۱
پاسخ
(5)
()
نرگس زینیلی
همشون عالی هستنن اصلا بنظر شخصی خودم
مهگل اسفندیارز
یکشنبه یکم آبان ۰۱
پاسخ
(9)
()
مهگل اسفندیارز
من يکي از دانش آموزان موسسه هستم چند هفته هست که از این سایت خوب خرید کردم هر چند بار با مشاورم تماس ميگيرم کامل راهنماییم میکنن. خیلی ممنونم از پشتیبانیتون
فواد مصلحت جو
جمعه پانزدهم مهر ۰۱
پاسخ
(7)
()
فواد مصلحت جو
با عرض سلام اينجانب در سال ۹۹ پکيج کامل محصولات حرف آخر را تهيه کردم ولي متاسفانه در حال حاضر شماره سريال رو ندارم. نحوه ي مجدد فعال سازي پکيج رو ميخواستم اطفا راهنمايي کنيد.
پاسخ مدیر سایت
سلام با بخش پشتیبانی فنی صحبت فرمائید
پاسخ مدیر سایت
وحید فیضی
شنبه نهم مهر ۰۱
پاسخ
(5)
()
وحید فیضی
سلام من پکيج کامل ۳ ساله رو خرديم دوسال پيش. الان خواستم به دوستامم معرفی کنم. خیلی کمک میکنن. تشکر از استاد یاری عزیز مشاور نمونه
امیررضا
یکشنبه سوم مهر ۰۱
پاسخ
(7)
()
امیررضا
سلام وقتتون بخير ببخشيد من امسال محصولات حرف آخر به صورت VOD تهيه کردم و روي سيستم نصب کردم اما متأسفانه مشاور خوبی گیرم نیومده. چطور میتوم با دکتر سامان یاری مشاور ارشد موسسه در ارتباط باشیم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
مهرداد محمدی
چهارشنبه سی ام شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
مهرداد محمدی
سلام خیلی ممنونم از مشاوره خوب و مطمئن خرید این سایت و مشاوران دلسوزتون
علی
چهارشنبه سی ام شهریور ۰۱
پاسخ
(6)
()
علی
سلام وقتتون بخير براي درخواست مشاوره تحصيلي دکتر سامان یاری و سفارش محصولاتم نمي‌دونم چي بايد بزنم ميشه اگه اطلاع داريد بگيد/
پاسخ مدیر سایت
سلام با بخش مشاوره 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
خسروی
سه شنبه بیست و نهم شهریور ۰۱
پاسخ
(7)
()
خسروی
سلام خسته نباشيد من بعد از عيد امسال پيکج جامعه شناسي رو خريداري کردم ولي فعالسازيش نکردم رو هيچ دستگاهي .. ميخواستم ببينم امکانش هست همين محصول رو به صورت vod داشته باشم و دي وي دي نباشه چون به رم دستگاهم نميخونه و من نيازش دارم و فعال سازي هم نشده کلا پيکج
پاسخ مدیر سایت
سلام مشکلی نداره با بخش فنی هم صحبت فرمائید
پاسخ مدیر سایت
زهرا عفتی
سه شنبه بیست و دوم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
زهرا عفتی
سلام خسته نباشيد من بعد از استفاده از فيلم ها دنبال مشاور مطمئن جهت خرید میگشتم که همینجا پیدا کردم. مرسی
سارا وطن خواهان
سه شنبه بیست و دوم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
سارا وطن خواهان
سلام کد ملي بنده اشتباه وارد شده براي همين نميتونم وارد سايت بشم ممنون ميشم درستش کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام، با پشتیبانی فنی صحبت کنید
پاسخ مدیر سایت
ساینا
جمعه هجدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(7)
()
ساینا
سلام من ديروز وارد پنل شدم همه چي اوکي بود. خاستم تشکر کنم از تیم قدرتمند این سایت مرکزی و خاصتا مشاوره خوبشون
علیرضا احمدیان
پنج شنبه هفدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
(1)
علیرضا احمدیان
سلام، ببخشيد ايا با عوض کردن ويندوز سيستم براي دي وي دي ها مشکلي پيش مياد؟؟(چون که نوشته فقط روي يک دستگاه قابل اجرا است)
پاسخ مدیر سایت
سلام بله حتما باید روی همان سیستم که نصب کردید ادامه بدین
پاسخ مدیر سایت
ارین
سه شنبه پانزدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(6)
()
ارین
سللم شماره سريال ۱۶ رقمي پک هاي من ارور ميده و مي نويسه که منقضي شده
پاسخ مدیر سایت
با بخش پشتیبانی فنی صحبت کنید
پاسخ مدیر سایت
سونیا
دوشنبه چهاردهم شهریور ۰۱
پاسخ
(6)
()
سونیا
سلام، هوش مصنوعي خیلیییی عالی بود
نظیر میلانی
شنبه دوازدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
نظیر میلانی
سلام من ميخاستم واسه چهار تا کتاب تخصصي سال يازدهم پکيج حرف آخر و سفارش بدم اما نميدونم شامل چيه؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام دوست عزیز، با مشاور ارشد تحصیلی موسسه به شماره 09120663015 تماس بگیرید یا با دفتر 02166096851 استفاده کنید
پاسخ مدیر سایت
نظیر
شنبه دوازدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
نظیر
مشاوره برنامه ریزی و فیلمهای عااالی
رقیه افشارمنش
پنج شنبه دهم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
رقیه افشارمنش
سلام من فعال سازي رو انجام دادم اما اشتباه کریدم از یک مشاور خانوم بی نام و نشان که فقط مشاور فروش بود و خودش رو مشاور درسی جا زده بود گرفتم. الان ابنو حذف کنيد و من اصلا نميتونم باهاش کار کنم خواهش ميکنم ي راه حل بگين بتونم پیش برم
پاسخ مدیر سایت
سلام با واحد شکایات و پیگیری موسسه تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
مجید بیکدلو
چهارشنبه نهم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
مجید بیکدلو
من پارسال صفر تا صد تجربي گرفتم خوشبختانه کنکور 1401 رتبه 342 منطقه 2 شدم. تشکر از فیمهای خوبتون
مریم صفری
سه شنبه هشتم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
مریم صفری
من برای خرید VOD ها قطعااااااا این سایت خوب رو به دوستام و همکلاسیام معرفی میکنم..
مریم صفری
سه شنبه هشتم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
مریم صفری
سلام خسته نباشيد پکيج حرف آخر رو از این سایت خریدیم خیلی تدریس ها عالی و اپدیت بودن. تشکرات فراوان
محمد مهدی جلالوند
دوشنبه هفتم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
محمد مهدی جلالوند
سلام وقت بخير ببخشيد من پک زيست رو در قالب vod در اسفند 1400 از طریق استاد سامان یاری مشاور حرف آخر تهيه کردم خواستم بگم که براي کنکور 1401 با مشاوره ایشان خیلی خوب ميشه خوب زد و پاسخگو بود. ممنون ازتون
یوسف امیریان
دوشنبه هفتم شهریور ۰۱
پاسخ
(7)
()
یوسف امیریان
با سلام يه سوال از خدمتتون داشتم. ميخواستم بدونم فیلم های سال 10_12 حرف اخر بي دردسر و مستقل چطور بخرمش؟!!!
پاسخ مدیر سایت
سلام از طریق همین وبسایت یا مشاور این سایت اقدام فرمائید
پاسخ مدیر سایت
فاطمه دلاوری
یکشنبه ششم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
فاطمه دلاوری
سلام وقت بخير ببخشيد من میخام بسته های حرف آخر رو از طریق اقای دکتر سامان یاری مشاور حرف آخر بگیرم؛ همچنین ایشون مشاورم باشن. چطور میتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم؟!
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر با شماره تلفن 09120663015 تماس حاصل بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
علی بیدخ
یکشنبه ششم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
علی بیدخ
من حدودن سه سال پيش پکيجاي حرف آخر رو خريدم و متاسفانه به علت کم کاري قبول نشدم امسال مي‌خوام پشت کنکور بشينم و به پکيجا نياز دارم ولي متاسفانه لپ تاپم که کدا رو باهاش فعالسازي کردم سه روز پيش شکست و قابل تعمير نيست امکانش هست من پکيجا رو روي يک سيستم جديدي که خريدم نصب کنم يعني فک کنم بايد کد فعالسازي جديد بهم بدين امکانش هست؟!
پاسخ مدیر سایت
سلام با پشتیبانی فنی تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
ابالفضل امیری
شنبه پنجم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
ابالفضل امیری
سلام خسته نباشيد من يک برنامه تيز هوشان نهم به دهم با حرف آخر خیلیی راحت و عالی پیش رفتم ❤
فرزین مصطفایی
شنبه پنجم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
فرزین مصطفایی
من غیر اقای دکتر سامان یاری برای مشاوره و خرید به هیچکس دیگه اعتماد ندارم حقیقتا...
فرزین مصطفایی
شنبه پنجم شهریور ۰۱
پاسخ
(6)
()
فرزین مصطفایی
سلام خسته نباشيد ببخشيد ما هرکجا و هر شماره اي رو‌ک شماره گيري کرديم يا کلاا هيچکيو هيچ رباتي جوابمونو نداد ک هيچ رفتيم پيش هر مشاوری جواب سر بالا داد يه پکيج همين کنکوري ۱۴۰۲ دروس تخصصي رو خريداري میخایم بکنیم مشاور خوب اقای سامان یاری رو بالاخره پیدا کردیم خیلی عالی خوشبختانه تونستند کمکم و راهنمایی کند
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید دوست گرامی
پاسخ مدیر سایت
رفیع
جمعه چهارم شهریور ۰۱
پاسخ
(4)
()
رفیع
سلام شماره آقاي سامان یاری رو ميخواستم
پاسخ مدیر سایت
سلام ایشون مشاور اصلی حرف اخر هستند. با 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
آرمیا رحیمی
سه شنبه یکم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
آرمیا رحیمی
ميخواستم بپرسم که من پايه نهم رو تموم کردم و از رشته تجربي در نيومدم ولی الان از نو امتحان دادم برای این رشته قبولم کردن و هفته قبلش بسته حرف اخر خریدم همون که دانلود میشه خیلی بهم کمک کرد. ممنونم لزتون
سارا
سه شنبه یکم شهریور ۰۱
پاسخ
(5)
()
سارا
سلام شماره اقاي سامان یاری مشاور ویژه حرف اخر ميخواستم؟؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام: 09120663015 بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
علی سلامی
یکشنبه سی ام مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
علی سلامی
من مدرسم رو عوض کردم الان هم معلم خصوصی گرفتم پشتيباني ندارم تست هم خوب نمیزنم و قبلا که مشاور داشتم خوب باهام کار نمیکرد لطفا کمکم کنيد چطور ميتونم بیام حرف اخر؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام. با بخش پشتیبانی تحصیلی 09399585899 جهت راهنمایی و سفارش منابع و مشاوره تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
فاطمه فریدونی
یکشنبه سی ام مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
فاطمه فریدونی
سیستم هیبرید هوش مصنوعی خیلی ویژه هستش. حرف اخر حرف با عمل برابره واقعا
فاطمه فریدونی
یکشنبه سی ام مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
فاطمه فریدونی
سلام وقت بخير شرمنده من فروردين ماه پکيج ۶۰۴۰حرف آخر و خريدم ولي الان برنامه قطاريم از گوشيم حذف شده ميشه اونو واسم بفرستين
پاسخ مدیر سایت
سلام از مشاوران موسسه دریافت فرمائید
پاسخ مدیر سایت
مهدی
یکشنبه سی ام مرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
مهدی
بنده پکيج حرف آخر رو تهيه کردم و کنکور خوبی تجربه کردم ولي بنظرم هرکسی نباید مشاور بشه به شخصه بدون هیچ توهینی مشاورین خانم رو واجد صلاحیت برای ماها نمیدونم چون ول میکنن میرن بعدا
رها جعفری
شنبه بیست و نهم مرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
رها جعفری
ما امروز خوشبختانه بسته مون فعال شد داریم با شدت تمام اموزش ها رو دنبال میکنیم.
پاسخ مدیر سایت
موفق باشی دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت
محمد مهدی قزوینی
پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
محمد مهدی قزوینی
سلام‌ من لينک نصب نرم افزار رو‌ميخوام از چه طريقي ميتوم دست رسي پيدا کنم
پاسخ مدیر سایت
سلام با پشتیبانی صحبت کنید
پاسخ مدیر سایت
محمدمهدی قزوینی
پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
محمدمهدی قزوینی
من قبلا از موسسه شما پکيج دروس خصوصي رو خريداري کردم با موسات زیادی مقایسه کردم اما حالا میبینم واقعا حرف اخر رقیب نداره و حرف اخرو میزنه
سید علیرضا عالم
چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
سید علیرضا عالم
مشاوره این سایت خیلی خیلی خوبه. زنده باشبد
سید علیرضا عالم
چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
سید علیرضا عالم
سلام. من براي کنکور 1400 يسري پکيج از موسسه خريده بودم، ميخواستم تشکر کنم از موسسه پکيج ها خیلی بهم کمک کردن.
غلامی
چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
غلامی
در ادامه اينکه ممنون ميشم اگر بازم تخفیفات خوبی اومد بهم اطلاع بدین
غلامی
چهارشنبه بیست و ششم مرداد ۰۱
پاسخ
(9)
()
غلامی
سلام خسته نباشيد.سي دي چندتا از دروس حرف آخررو يک ماهي هست که خريداري کردم.ي مدت خوب نمیخوندم بود ولي الان هيچ کدوم از درسام مشکل ندارم به مدد حرف اخر
مائده عبدی پور
سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
مائده عبدی پور
مرسي از دانش اموزاي گلم که اينقدر به من لطف دارن و مرسي از اعتمادتون بنده هر کاري کرده باشم وظيفه م بوده که شما عزيزان با راهنمايي و مشاوره ي بنده به نتيجه برسيد
محمد جواد
دوشنبه بیست و چهارم مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
محمد جواد
الان خوشبختانه خریدم و نصب کردم فیلمارو. خیلییی عالیه دمتون گرم
محمد جواد شاهبندری
دوشنبه بیست و چهارم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
محمد جواد شاهبندری
سلام من ميتونم پک ها رو روي لپ‌تاپ ديگه اي هم اجرا کنم؟يا نه؟
پاسخ مدیر سایت
سلام خیر
پاسخ مدیر سایت
فاطمه
شنبه بیست و دوم مرداد ۰۱
پاسخ
(9)
()
فاطمه
سلام. خیلی مفیده مطالبتون. خسته نباشید
نرگس محمدی
شنبه بیست و دوم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
نرگس محمدی
طبق امار دولتی انتخاب رشته، پذیرش در رشته پزشکی در دانشگاه‌‌‌‌های دولتی روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان یا آزاد امار خوبی داشتند. تو موسسه حرف آخر قبولی های گرایش‌‌‌‌های پزشکی خیلی قابل توجه هستند
نرگس محمدی
جمعه بیست و یکم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
نرگس محمدی
یکی از معبارهای برتری حرف اخر همین رتبه برترهای 1401 هستش. خیل زیادن انصافا
آتنا
پنج شنبه بیستم مرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
آتنا
سلام لطف کنيد شماره آقای یاری رو بگيد
پاسخ مدیر سایت
سلام و عرض ادب: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
علیرضا جوانی شاد
چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(9)
()
علیرضا جوانی شاد
سلام من فيلم هاي vod استفاده ميکنم و خیلیییییی راضیم. خدا خیرتون بده
..
دوشنبه هفدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(10)
()
..
سلام خسته نباشيد ميشه بگيد براي دريافت کدفعالسازي وقتي بنويسند شماره سريال چه کاري کنيم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با مشاورتون هماهنگ کنید.
پاسخ مدیر سایت
.....
جمعه چهاردهم مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
.....
سلام اين شماره از مشاور رسمی ارشد موسسه هست ؟؟؟؟ 09120663015
پاسخ مدیر سایت
بله کاملا درسته
پاسخ مدیر سایت
Mahan
جمعه چهاردهم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
Mahan
حرف اخر، واقعا حرف با عمل برابره....
Mahan
جمعه چهاردهم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
Mahan
خیلی ممنونم از جوابگویی سریع این سایت. براستی مشاوران خوب رو همین سایت پیدا کردم
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید بزرگوار
پاسخ مدیر سایت
Mahan
جمعه چهاردهم مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
Mahan
سلام و عرض خسته نباشيد ميخواستم بدونم خانم کرماني مشاور تحصيلي حرف آخر هستند يا نه?
پاسخ مدیر سایت
سلام متاسفانه چنین شخصی رو نمیشناسیم..
پاسخ مدیر سایت
سامان محمدرضایی
دوشنبه دهم مرداد ۰۱
پاسخ
(6)
()
سامان محمدرضایی
مشاوره اقای سامان یاری خیلی خوب و کمک کننده بود. پیروز باشید
سامان محمد رضایی
دوشنبه دهم مرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
سامان محمد رضایی
سلام وقت بخير من چند روز پيش پکيج کامل زيست رو در قالب DVDخريداري کردم و گفتن جديد ترين اپديت اين محصول براي کنکور ۱۴۰۳ بنظرم خیلی مناسبه
مریم جعفری
یکشنبه نهم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
مریم جعفری
زیست و فیزیک هم خیلی خوبن
مریم جعفری
یکشنبه نهم مرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
مریم جعفری
سلام من چهارشنبه پکيج شيمي خريداري کردم و تا الان وقتي برنامه حرف اخر تي وي رو که باز ميکنم دو گام اولشو مياره ديگه هيچي بهتر ازینا حقیقتا پیدا نکردم. خسته نباشن اساتید خوبتون
ArshiaFatehi
سه شنبه چهارم مرداد ۰۱
پاسخ
(10)
()
ArshiaFatehi
آقای یاری واقعا یکی از باتجربه ترین و دلسوزترین مشاورا هستین باوجود اینکه با مشاوره های زیادی حرف زدم اما هیچکدوم به اندازه شما با حوصله راهنماییم نمی‌کرد روزی هزار بار خداروشکر میکنم که اون روز با شما آشناشدم بهترینین🌹
محمد
دوشنبه سوم مرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
محمد
واقعا خوشحالم که پیامای اونجوري تمجيد از محصولاتتون واقعا جاي افتخار داره و نشونه قدرت مشاورانه الان ميفهمم که هرچي تو اين موسسات رقیب هست الکی تخریب کردن حرف اخره
ArshiaFatehi
دوشنبه سوم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
ArshiaFatehi
سلام ،من از سال دهم دسي دي هاي حرف اخر رو گرفتم و نگاه ميکردم، سي دي هاي يازدهم رو که گرفتم روي کامپيوترم مشکل از کامپيوترم هست ولي خب اون موقع پول نداشتم کامپيوترم رو تعمیر کنم الان عوض کنم VOD های جدید چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام. با مشاوران این سایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
محمد
دوشنبه سوم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
محمد
بان سایت نماد اعتماد الکترونیک داره و خیلی مطمئن تره
محمد حسن
دوشنبه سوم مرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
محمد حسن
بنده کنکورم را الحمدلله تمام کرده ام و جا داره از زحمات موسسه تشکر کنم، اما الان پسر خاله هم بايد براي کنکور بخونه و در شرايطي نيست که بتونه دي وي دي هاي شما را به راحتي تهيه کنه و بنده لپتاپ خودم رو به ايشان دادم و دي وي هاي هم روي لپتاپ بنده نصب شده اند، يعني بدون کپي کردن و تکثير دي وي دي ها روي لپتاپ خودم هستند متشکرم
پاسخ مدیر سایت
موفق باشند انشالا
پاسخ مدیر سایت
Fatemeh
یکشنبه دوم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
Fatemeh
ببخشد طرح نخبگان بازهم کی برگزار میشه
Fatemeh
یکشنبه دوم مرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
Fatemeh
سلام وقتتون بخير من همه دي وي دي هارو فعال کردم الان که رفتم فيزيک يازدهم رو ببينم فعال بود ذوق زده شدمم خیلیی با کیفیت تدریس شده
محمد
شنبه یکم مرداد ۰۱
پاسخ
(7)
()
محمد
سلام من دو سه سال پيش کل پکيچ حرف آخر رو خريدم حالا ميخواسم بگم عالی بودن دمتون گرم
مهدیس مشکات
جمعه سی و یکم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
مهدیس مشکات
از سایت های دیگه دفعه قبلم اين سوالو پرسيدم اما متاسفانه جواب ندادن ممنون از اینکه اینجا جواب سوال ها رو سریع میدین. تشکر
مهدیس مشکات
جمعه سی و یکم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
مهدیس مشکات
سلام و عرض ادب من دي وي دي هام مال کنکور ۹۸ هستن ميخواسم ببينم ميتونم واسه کنکور ۴۰۲ ازشون استفاده کنم؟ ممنون ميشم جوابمو بدين
پاسخ مدیر سایت
سلام 60% میتونید
پاسخ مدیر سایت
پریسا فرزانه
جمعه سی و یکم تیر ۰۱
پاسخ
(10)
()
پریسا فرزانه
سلام من وقتي ميخوام کد فعال سازي دي وي دي رو تو سايت فعال کنم برام مينويسه منقضي شده است من کجا ميتونم مشکل رو حل کنم حتي يبار هم ازش استفاده نکردم اگه ميشه بهم کمک کنين الان خيلي نياز دارم بهش
پاسخ مدیر سایت
سلام، مشکل از دستگاه شماست، از سیستم خیلی خیلی قدیمی استفاده نکنید یا آپدیت کنید.
پاسخ مدیر سایت
مهدیس مشکات
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۰۱
پاسخ
(12)
()
مهدیس مشکات
سلام وقتتون بخير من دي وي دي هاي اختصاصيم واسه کنکور ۹۸ ضبط شدن و عموميام واسه کنکور ۹۹ هستن حالا ميخواستم ببينم واسه کنکور ۴۰۲ ميتونم بسه جدید خرید کنم؟ متاسفانه مشاور قبلیم خوب نبود خواهش ميکنم جوابمو بدين خيلي برام مهمه
پاسخ مدیر سایت
سلام بله. با واحد مشاوره این سایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
مریم یوسفی
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
مریم یوسفی
واقعا حرف اخر، حرف با عمل برابره...
رقیه
چهارشنبه بیست و نهم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
رقیه
سلام من براي کنکور تجربي ۱۴۰۰ اين محصول حرف آخر پکيج صفر تا صد رو خريدم الان خیلی راضیم خوشبختانه عااااالی درس میدن
مریم یوسفی
سه شنبه بیست و هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
مریم یوسفی
بنظرم جناب یاری بهترین مشاور موسسه هستن
مریم یوسفی
سه شنبه بیست و هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
مریم یوسفی
مرسی قبلا مشاورم بودن شمارشونو گم کردم
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
مریم یوسفی
سه شنبه بیست و هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(12)
()
مریم یوسفی
سلام شماره تلفن دفتر اقای سامان یاری مشاور ارشد حرف اخر رو ميخواستم برای سفارش فوری پک زیست آپدیت استاد همدانی
پاسخ مدیر سایت
سلام. 02166096851
پاسخ مدیر سایت
مهدی
سه شنبه بیست و هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
مهدی
سلام خسته نباشيد من مشاوره تخصصي استاد سامان یاری حرف اخر رو ميخواستم بدونم چقدره هر کدوم از دروس رياضي و فيزيک و شيمي و زيست در دي‌وي‌دي ها
پاسخ مدیر سایت
09120663015 تماس حاصل بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
سینا کاظم زاده
یکشنبه بیست و ششم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
سینا کاظم زاده
سلام وقت بخير و خسته نباشيد. ببخشيد من هفته پيش اگر اشتباه نکنم روز سه شنبه محصولات مسائل و مفاهيم شيمي اقاي شيرواني رو خريد کردم از سايت مرکزي ميخواستم اطلاع بگيرم که آيا بسته رو تحويل پست دادين و ارسال کردين يا خير؟ سينا کاظم زاده به آدرس آذربايجان شرقي/جلفا/کوي اميرالمومنين/اوحدي۳
پاسخ مدیر سایت
سلام بله ارسال شده
پاسخ مدیر سایت
علیرضا نوریان
شنبه بیست و پنجم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
علیرضا نوریان
سلام پکيج جامع رياضي استاد منتظری چقدر است بضورت هوش مصنوعی هیبرید؟!
پاسخ مدیر سایت
سلام با واحد مشاوره به تلفن: 09399585899 تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
فاطمه افشاری پور
چهارشنبه بیست و دوم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
فاطمه افشاری پور
سلام براي آپديت پک حرف آخر چه کار بايد بکنم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بزودی اعلام میشود. این سایت را چک کنید
پاسخ مدیر سایت
فاطمه افشاری پور
چهارشنبه بیست و دوم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
فاطمه افشاری پور
سلام براي آپديت پکيج حرف آخر بايد چه کار بکنيم؟؟
پاسخ مدیر سایت
با شماره 09399585899 تماس بگیرید بخش مشاوره
پاسخ مدیر سایت
فرشیدویسی
سه شنبه بیست و یکم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
فرشیدویسی
سلام.خسته نباشيدمن الان ۲۶سالمه وبايددرکنکورسال ۱۳۹۴شرکت ميکردم ولي به دليل اينکه نتونستم به خاطرمشکلاتي ديپلم بکيرم پس نتونستم کنکور۹۴و۹۵شرکت کنم ولي سال ۹۶کنکوردادم که نتيجه اش فاجعه بودوتااينکه مجبورشدم برم بهمن ۹۶برم خدمت سربازي که بازهم نتونستم کنور۹۷و۹۸راشرکت کنم وازاين دوکنکورهم محروم شدم وبعدازاتمام خدمت دوباره تصميم گرفتم درکنکور۱۳۹۹شرکت کنم ولي ايندفعه نتيجه کنکورخيلي بهترازنتيجه کنکور۹۶بودومن تونستم رتبه ۴۵۶۲۰منطقه ۳راکسب کنم که دانشگاه زيست جانوري قم قبول شدم ولي تصميم گرفتم که انصراف بدم ودرکنکور۱۴۰۰شرکت کنم ولي ايندفعه نتيجه خيلي بدترشد ورفتم بالاي ۳۰۰هزاروبازهم مجبورشدم به اجبارخانواده برم کارگري عسلويه که تصميم گرفتم کنکور۱۴۰۱شرکت کنم که تاالان نميدونم نتيجه چه ميشه شايدالان ياکسي که اين متن رابخونه بگه من بي استعدادترين دانش اموزدرايران ولي خداشاهده من مشکللتي دارم که به سختي ميتونم درس بخونم اون هم دليلش اينه که اصلاًتمرکزندارم وحواسم پرته تازه درس خواندن هم برام سخته باورکنيدمن براي اين مشکل حتي سابلمينال علاقه به درس هم تهيه کردم وحتي قبل درس خواندن هم کلي قرآن ميخوندم ولي نميدونم چراتاثيرنداشت من يه مشکلي که دارم اينه که خيلي باشوق وذوق ميرم کتاب ميخرم ولي بعدش هرکاري ميکنم نميتونم درس بخونم واقعاًمن معذرت ميخوام که يه طوماربلندنوشتم ولي در واقعيت اين حداقل مشکلات منه خواهش ميکنم اگرميتوانيدبه من کمک کنيدبنظرتون ميتونم درکنکور۱۴۰۲شرت کنم يانه واميدي هست.
پاسخ مدیر سایت
سلام با مشاور تخصصی موسسه صحبت کنید: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
ستایش حمیدتیموری
شنبه هجدهم تیر ۰۱
پاسخ
(10)
()
ستایش حمیدتیموری
سلام وقتتون بخير من میخام پک های هیبرید رو با حرف اخر بگیرم
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره های همین سایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
رضایی
شنبه هجدهم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
رضایی
دیروز پیام دادم جز صد نفر اول بودم و گفتن هر کی زود پیام بده تخفیف تعلق میگیره بهش مبحث مثلثات رو بیست تومن میدن البته با تخفیف صد تومن بوده که شده بیست و یک برنامه چهار ماهه رایگان و شیمی یک پایه ای بیست و پنج .خانمی زنگ زد و اینها رو گفت قرار شد امروز بحسابشون بریزم ولی دودل شدم عصری هم زنگ زد همون خانمه که بگه چرا نریختم پولو منم برنداشتم حس خوبی بهشون ندارم ولی با اقای یاری اشنا شدم راهنماییم کردن خوشبختانه اوکی شدم
ناصر رضایی
جمعه هفدهم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
ناصر رضایی
سلام پک کامل دروس تخصصي چقدر خوب هستش میخام ي سری هم برای پسر عمه م بگیرم
ناصر رضایی
جمعه هفدهم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
ناصر رضایی
به دوستام قطعا این سایت رو معرفی میکنم و مشاوره خوبشون
ناصر رضائی
جمعه هفدهم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
ناصر رضائی
سلام خسته نباشيد. ببخشيد من ي پک کامل دروس تخصصي سفارش دادم.و گفتن جديدا شده به صورت vodو بايد از سايت فيلم ها رو نگاه کني . من وارد سايت شدم و فيلم هايي که فعلا موجود بود برام فعال شده بود دیدمشون آپدیت های جدید خیلی خیلی خوب بودن ممنون
زهرا خانی
جمعه هفدهم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
زهرا خانی
سلام،من يکي از از حلقه هاي زيستم شکسته،خواستم تعويض کنم ممنون🙏
پاسخ مدیر سایت
با واحد گارانتی محصولات تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
Namvar
جمعه هفدهم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
Namvar
باسلام و احترام عرض کنم که خیلیییییییی خوب بودن تدریس ها. تشکرات ما را خدمت تیم این سایت موسسه برسانید.
پاسخ مدیر سایت
سلام. موفق باشید دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت
مهدی کمالی
چهارشنبه پانزدهم تیر ۰۱
پاسخ
(13)
()
مهدی کمالی
سلام خسته نباشيد. من پکيج 6040 رو داشتم. و پکیج جديد گرفتم. پکیج مشاوره هم گرفتم قطعا رتبه برتر میشیم با حرف آخر و اقای یاری بسیار بزرگوار...
محمد محمدی
چهارشنبه پانزدهم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
محمد محمدی
مني که منابعم واسه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ هستش براي کنکور ۱۴۰۲ مشکلي ايجاد ميکنه ؟ حتما بايد منابع اپدبت و تهيه کنم ؟؟
پاسخ مدیر سایت
نه زیاد، اما از پکیج ویژه مشاوره استفاده کنید حتمااااااا
پاسخ مدیر سایت
ساراسهوئی
چهارشنبه پانزدهم تیر ۰۱
پاسخ
(10)
()
ساراسهوئی
سلام‌خسته‌نباشيد‌من‌ميخوام‌امسال‌کنکوربدم‌ولي‌برنامه‌ريزي‌دقيق‌ندارم دروس‌تخصصيم‌مشکل‌دارم‌ معدل‌ديپلمم‌هم‌پايينه ميخواستم‌بدونم‌درکناربرنامه‌ريزي‌براي‌کنکور‌امسالم‌ مجموعه جدید مشاوره چطوریه؟
پاسخ مدیر سایت
سلام از پکیج ویژه مشاوره حرف آخر استفاده کنید: تلفن سفارش: 09399585899
پاسخ مدیر سایت
امیرمحمد طاهری
جمعه دهم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
امیرمحمد طاهری
با سلام وقتتون بخير پک مشاوره حرف آخر خیلی مفید بود. دمتون گرم بابا
م
جمعه دهم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
م
مچکرم از سایت عالی و خوبتون
محمد حسن علیزاده
جمعه دهم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
محمد حسن علیزاده
سلام من پکيج ۰تا۱۰۰رو خريدم عربيش رو استاد وحدت تدريس کرده خیلی راضیم ممنونم
مهدی داوطلب پور
پنج شنبه نهم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
مهدی داوطلب پور
من شماره ي آقاي یاری مشاور ویژه حرف آخر رو ميخواستم چون سيمکارتم سوخت براي همين شمارش پاک شد
پاسخ مدیر سایت
سلام جشم دوست عزیز: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
سینا اصغری
سه شنبه هفتم تیر ۰۱
پاسخ
(12)
()
 سینا اصغری
باسلام بنده 0تا100 را تهيه کردم ولي برنامه قطاري که مشاور فروش به من معرفي کرده با زمان فيلم ها تناقض داره!!
پاسخ مدیر سایت
سلام، برنامه جدید 1401 رو از مشاورتون دریافت کنید
پاسخ مدیر سایت
فوژان عزیزی
دوشنبه ششم تیر ۰۱
پاسخ
(10)
()
فوژان عزیزی
من مشاورم خانم هستن جوابمو نميده بايد چيکار کنم؟ ازش شکايت دارم
پاسخ مدیر سایت
02164035 داخلی 1 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
هانیه
یکشنبه پنجم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
هانیه
از همین سایت سفارش میدم و اعتماد دارم ممنون
هانیه
یکشنبه پنجم تیر ۰۱
پاسخ
(7)
()
هانیه
سلام وقت بخير من سال ۱۴۰۰ اوخر تير پکيج عمومي حرف اخر رو سفارش دادم و به دلايلي نتونستم کامل DVD ها رو تموم کنم و ميخوام سال ۱۴۰۲ کنکور بدم و نيازشون دارم ولي تا چند وقت ديگه يکسال کامل ميشه و محتواشون آپدیت ميشه و من ميخوام حالا همين پکيج عمومي رو به صورت جدید بخرم چون محصولاتش عالییییه
Z
شنبه چهارم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
Z
سلام شماره مشاورم اقاي سامان یاری حذف شده از گوشيم ميشه شماره دفتر ايشون لطف کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام جشم دوست عزیز: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
یوسف یوسفی
شنبه چهارم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
یوسف یوسفی
سلام وخسته نباشيد يه سوال داشتم در مورد اين که محصوا کل پکيح شما را برای براي کنکور 1402 هست تخفیف بیشتر میخام بگیرم مثلا کد تخفیف داره؟
پاسخ مدیر سایت
سلام جهت کسب اطلاعات تخفیفی با شماره 09120663015
پاسخ مدیر سایت
محمد
شنبه چهارم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
محمد
گفتم جهت همين آپديتا الان دارم ممنونم کمکم کردید
Mohammadreza
شنبه چهارم تیر ۰۱
پاسخ
(9)
()
Mohammadreza
با سلام ببخشين من دو ماه پيش پک کامل تجربي و خريدم و الان اون خانمی که ازش خریدم اصلاااا جوابمو نمیدن مثل اينکه بلاکم کردن! گفتن به من لينک کلاس هاي آنلاين رو ميدن ولي نیست پشت دستمو داغ کنم از مشاور خانم خرید نکنم درسي مثل شيمي ک استاد شيرواني آموزش ميدن ولي برنامه ریزی ندارم حتی کلاس رفع اشکال و هیچی هم همينطوره الان چکار کنم لطفا کمکم کنيد با تشکر
پاسخ مدیر سایت
سلام انتخاب نوع مشاور خیلی مهمه، همیشه قبل خرید دقت کنید
پاسخ مدیر سایت
فرامرزپور
جمعه سوم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
()
فرامرزپور
برای دریافت پک هدیه یا قرعه کشی حرف اخر رایگان هدیه ۹۵هزاری صفر تا رتبه و محاسبات سریع عددی و هفت الگوی طلایی چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز برای اون به شماره 09120663015 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
فرامرزپور
جمعه سوم تیر ۰۱
پاسخ
(10)
()
فرامرزپور
ازمون براي 1401 که اومده برام از این سایت سفارش دادم خیلی عالین
سینا علوی
چهارشنبه یکم تیر ۰۱
پاسخ
(8)
()
سینا علوی
سلام محصولات خيلي خوبن فقط براي فروش قانوني اين محصولات به دوستم بايد چيکار کنم دوباره کد فعالسازي بديد؟
پاسخ مدیر سایت
سلام تشکر از شما، امکان فروش مجزا به شخهص دیگری مخیا نیست و هر پگ فقط برای 1 شخص قابل استفاده است. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
صالح همتی
چهارشنبه یکم تیر ۰۱
پاسخ
(12)
()
صالح همتی
سلام واسه محصولات يه سوال داشتم ميشه تماس بگيريد
پاسخ مدیر سایت
بله حتما با کمال میل
پاسخ مدیر سایت
صالح همتی
سه شنبه سی و یکم خرداد ۰۱
پاسخ
(12)
()
صالح همتی
سلام من پکيج شمارو خريداري کردم چند ماه پيش و خيلي قوی بود آموزش ها و همه چيزي بلد شدم حدود ۸ ميليون هم پول دادم خیلی متناسبه واسش. تشکر
نیما نژادحسینیان
یکشنبه بیست و نهم خرداد ۰۱
پاسخ
(8)
()
نیما نژادحسینیان
سلام وقت شما بخير من دي وي دي هام عالیه و هرچي فکر میکنم نمیتونم چطور از این سایت تشکر کنم. مرسی بهرحال
سحرقادری
یکشنبه بیست و نهم خرداد ۰۱
پاسخ
(11)
()
سحرقادری
سلام وقت بخير ببخشيد من برای تکمیل محصولاتم پکیج جدید فقط همین سایت میخام چکار باید بکنم؟
پاسخ مدیر سایت
با چت انلاین این سایت صحبت کنید
پاسخ مدیر سایت
سحرقادری
شنبه بیست و هشتم خرداد ۰۱
پاسخ
(12)
()
سحرقادری
.مرسی ازتون
فاطمه محمدجانی
شنبه بیست و هشتم خرداد ۰۱
پاسخ
(13)
()
فاطمه محمدجانی
کليپ هاي جديد ضبط کردن،و اينکه مشاوره پک رو دريافت کرديم ميشه گفت خیلی عالیه
سحرقادری
شنبه بیست و هشتم خرداد ۰۱
پاسخ
(12)
()
سحرقادری
سلام ‌ .من پکيج زيست دهم و يازدهم رو خريداري کردم اما هنگام فعال سازي به متني ک نوشته شده (فقط در يک دستگاه قابل اسفاده )توجه نکرده بودم و تو يه سيستم ديگ ک براي يکي از بستگانم بوده فعال کردم الان سيستم براي خودم نيست خواستم ک لطف کنيد به سيستم خودم منتقل کنيد همکارتون گفتن بايد يه شناسه سفارش از يکي از مشاوران بگيرم براي همين پيام دادم ممنون ميشم مشکلمو حل کنيد 🙏
پاسخ مدیر سایت
سلام با بخش فنی موسسه صحبت کنید. تشکر
پاسخ مدیر سایت
زهرا یوسفی
شنبه بیست و هشتم خرداد ۰۱
پاسخ
(13)
()
زهرا یوسفی
سلام من مشاور قبليم ديگه نيستند بخاطر این بسته ها رو ازشون نخریدم ميخواستم ي مشاور ديگه بگيرم🙏
پاسخ مدیر سایت
با 09399585899 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
فاطمه
شنبه بیست و هشتم خرداد ۰۱
پاسخ
(12)
()
فاطمه
تدریس های جدید و آپدیت ها خیلی خوب بودن
فاطمه
جمعه بیست و هفتم خرداد ۰۱
پاسخ
(14)
()
فاطمه
فاطمه جان من مشاورم اقای یاری هستن اتفاقا پک ها رو از ایشون گرفتن منم خیلی راضیم ازشون خدا حفظشون کنه
فاطمه محمدجانی
جمعه بیست و هفتم خرداد ۰۱
پاسخ
(15)
()
فاطمه محمدجانی
سلام. وقت بخير،ببخشيد من شماره هاي گوشيم پاک شده و شماره مشاورم اقای سامان یاری حذف شده در کل خيلي هم از مشاورم راضي بودم الان مي‌خوام شمارشون پیدا کنم بايد چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام. با شماره 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
معین
شنبه چهاردهم خرداد ۰۱
پاسخ
(15)
()
معین
موفق و سرافراز باشید و پایدار. براستی حرف اخر خیلی به ما دانش آموزا کمک کرد بابت قبولی تضمینی. مرسی ک هستین دمتون گرممم
معین
شنبه چهاردهم خرداد ۰۱
پاسخ
(13)
()
معین
آقاي سامان ياري خیلی تو درسها بهم کمک کردن و من پکیج رو از ایشون گرفتم خیلی مطمئنم از همه چیز
معین
شنبه چهاردهم خرداد ۰۱
پاسخ
(16)
(1)
معین
سلام. یگانه جان جناب آقاي ياري در بين مشاوران نمونه ست
yegane
پنج شنبه پنجم خرداد ۰۱
پاسخ
(15)
()
yegane
سلام من تا وقتي که محصولات رو نخريده بودم که خیلی مشاور داشتين که هممممشومن مشاور فروش بودن، فقط میخاستن ازشون خريداري کردم تمام محصولات رو!!! همون روزای اول با اقای دکتر سامان یاری اشنا شدم مشاور تحصیلی بودن که پک کامل ازشون خریدم واقعا ازشون راضیم. خواستم به تمام معنا ازشون تشکر کنم دمشون گرم خیلی راهنماییمون میکنن
سما
شنبه بیست و هفتم فروردین ۰۱
پاسخ
(17)
()
سما
سلام خسته نباشيد من فقط بخاطره اساتيد گرامي و با ارزش حرف آخر و کيفيت بالاي آموزشش با مشاور برتر استاد سامان یاری توکل به خدا با همين منبع ادامه دادم ولي بعد با برنامه به نتیجه مورد نظرم رسیدم و الان دانشجوی صنعتی شریف تهران هستم. تشکرات فراوان
سما
شنبه بیست و هفتم فروردین ۰۱
پاسخ
(14)
()
سما
سلام خسته نباشيد . من مشاور درستو حسابي ميخواستم. مشاوری که محصول ازشون خريداري کنم تا زماني که کنکور بدم مثل مثل ادمی دلسوز پیگیری کنه و چند ماه کار کنیم و خلاصه من موندمو کلي دلسردي و نااميدی اما سرنوشتم برام مهمه و کسی که برنامه بده بهم و درسامو مديريت کنه اما خوشبختانه با اقای دکتر سامان یاری اشنا شدم و ایشون تونستن ضمن ارسال منابع تو این مسیر کمکم کنند. ممنون واقعا خسته نیاشید
لیلا امیری
جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰
پاسخ
(11)
()
لیلا امیری
مشاوره استاد سامان یاری خیلی عالی بود مرسی
بینا
یکشنبه بیست و یکم آذر ۰۰
پاسخ
(18)
()
بینا
سلام مشاور من با من تماس نمي‌گيرد و پيگيري نميکند چيکار کنم ؟
پاسخ مدیر سایت
سلام ایشون مشاور فروش هستند یا تحصیلی؟!
پاسخ مدیر سایت
زینب کریمی
پنج شنبه یازدهم آذر ۰۰
پاسخ
(15)
()
زینب کریمی
سلام من از خانم همتي مشاوره گرفتم والان جوابمو نميده بايد چيکارکنم
پاسخ مدیر سایت
سلام مشکلتون چیه دوست عزیز؟
پاسخ مدیر سایت
محمد صالحی
یکشنبه هفتم آذر ۰۰
پاسخ
(14)
()
محمد صالحی
سلام خسته نباشيد ببخشيد اقای سامان یاری از بهترين مشاوراتون بود بهم معرفي کردید و خیلییییی کمکم کرد حتی به دوستام معرفی کردم از خود ایشون فقط پکیجارو خرید کنند. ممنونم ازنون
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید بله ایشون یمشاور تائیید شده و رسمی موسسه و بسیار کاربلد و دلسوز هستند
پاسخ مدیر سایت
.
جمعه پنجم آذر ۰۰
پاسخ
(17)
()
.
سلام، خیلی ممنونم از آقای سامان یاری بابت ارسال محصولات و مشاوره خوب ایشون
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم انشالا هم دوستان نیز با اطمینان کامل و معرفی دوستانی مثل شما بتوانند از تیم مشاوره خوب این سایت معتبر رشسمی بهره مند شوند
پاسخ مدیر سایت
زهرا میرانی
پنج شنبه بیست و هفتم آبان ۰۰
پاسخ
(18)
()
زهرا میرانی
بسته کامل آموزشي دهم انساني چند هس
پاسخ مدیر سایت
با واحد مشاورین 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
.
چهارشنبه بیست و هشتم مهر ۰۰
پاسخ
(10)
()
.
سلام خسته نباشيد من پايه دهم تجربي هستم ميخاستم از خانم بهاره ايزي مشاور ارشد حرف اخر مشاوره بگيرم براي دريافت محصولاتتون ميشه لطفا شماره ايشون رو بديد؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام، ما چنین شخصی رو بعنوان مشاور نمیشناسیم!
پاسخ مدیر سایت
علی اکبر نجف زاده
دوشنبه بیست و ششم مهر ۰۰
پاسخ
(18)
()
علی اکبر نجف زاده
سلام ببخشيد اين شماره آيا يکي از شماره هاي حرف آخره؟؟ لطفن پاسخ دهيد. ۰۹۲۲۱۷۰۴۲۲۵
پاسخ مدیر سایت
با سلام، چنین شماره این نمیشناسیم اصلا! شماره مشاوران: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
هیوا رشیدی
دوشنبه دوازدهم مهر ۰۰
پاسخ
(17)
()
هیوا رشیدی
سلام ببخشيد خانم معصومه ظفري از مشاوران ارشد شما هستن؟ ايا چنين اسمي دارين شما؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام، متاسفانه چنین شخصی رو نمیشناسیم!
پاسخ مدیر سایت
هانا
چهارشنبه هفتم مهر ۰۰
پاسخ
(14)
()
هانا
سلام آقاي احمد رضا محمدي از مشاور هاي شما هستن
پاسخ مدیر سایت
سلام، متاسفانه چنین شخصی رو نمیشناسیم..
پاسخ مدیر سایت
نازیلا اکبری
پنج شنبه یکم مهر ۰۰
پاسخ
(15)
()
نازیلا اکبری
سه ماهه که مشکل نصب و فعالسازي دي وي دي ها را داشتم هرچه با موسسه تماس ميگيرفتم موفق به صحبت کردن نميشدم چون خطشون خيلييي شلوغ بود. اقاي شهسواري مشاور ارشدتون مشکلمون را حل کرد. يک دنيا از شون ممنونم. خدايا خيرشون بده.
اشکان
پنج شنبه یکم مهر ۰۰
پاسخ
(15)
(1)
اشکان
با سلام و روز بخير شماره آقاي شهسواري را ميخواستم. ايشان قبلا مشاور ما بودند الان شماره شون رو گم کردم. ممنون ميشوم شماره شو بهم بديد. تشکر از شما
پاسخ مدیر سایت
با سلام، 02166041535 شماره دفتر کار ایشون، موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
محمد رضا صدقی
سه شنبه پنجم مرداد ۰۰
پاسخ
(21)
()
محمد رضا صدقی
سلام خیلی ممنونم از پاسخگوئی و پیگیریتون، مشاوران خوب و دلسوز سایت شما

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!