خدمات مشاورین و سفارش حرف آخر | برنامه جدید 1403 راهنمای جامع ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
۱۴۰۳/۳/۴ جمعه
(0)
(1)
خدمات مشاورین و سفارش حرف آخر | برنامه جدید 1403 راهنمای جامع
خدمات مشاورین و سفارش حرف آخر | برنامه جدید 1403 راهنمای جامع
  • صفحه مشاوران حرف آخر 1403 | پکیج صفر تا صد فروشگاه حرف اخر

خدمات مشاورین و سفارش از حرف آخر | ﺑﻪ ﻃﻮر جامع ﻣﺎﻫﯿﺖ اﻧﺴﺎن ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای اﺳﺖ ﮐﻪ در ﺗﻤﺎم ﻣﺮاﺣﻞ زﻧﺪﮔﯽ اش از ﺟﻤﻠﻪ دوره ﻣﺪرﺳﻪ، تحصیلات ﻋﻠﻢ و داﻧﺶ ﻧﯿﺎز ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﻪ هدایت، ﻣﺸﺎوره و راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ دارد. اﯾﻦ راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ معمولا ﺑﺮای رﺳﯿﺪن ﺑﻪ شغلی یا آینده کاری است. مشاوره بصورت کلی یعنی مشورت، دریافت کمک اطلاعاتی درباره موضوعی که بین کمک گیرنده و مشاور انجام می‌گیرد. مشاور در موضوع، مسائل و زمینه های مختلف علمی به جهت اهداف مختلف ممکن است انجام شود که در میان مردم، بیشتر جنبه کمک یا حل مشکل آن (مشاوره کاربردی) مورد پسند است که هدف از آن بهبود وضعیت کیفیت بخشی و رفع نیاز شخص است


مشاوره شامل چند شاخه مانند، مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، تحصیلی و.. است که می‌بایستی شخص مشاور دارای مهارت های لازمه باشد - سایر جستجوهای مرتبط همین سایت: ↓
لیست کامل مشاوران موسسه، شماره سایت حرف اخر نرم افزار، دهم تجربی رایگان، کلاهبرداری لیست کامل مشاوران روانشناسی، حقوق و عکس مشاوران

 

مسئله مشاوره تحصیلی همیشه برای دانش آموزان و داوطلبان امری بسیار مهم بوده است، مبحث مشاوره همواره برای موسسه کنکوری بسیار مورد اهمیت بوده است در اینجا هر مخاطبی می‌تواند یا حق دارد راهنما و همراه متخصصی در اختیار داشته باشد تا در مواقع لازم نسبت به بالا بردن راندمان، ایجاد انگیزه پایدار و تمرکز، برنامه ریزی مطالعه با مرور، تست زنی و استفاده از منابع قوی مفید به وی، مواردی را به وی مشورت و یاد دهد. در همین راستا دفتر مرکزی تهران با توجه به کسب مجوزها و گواهی های معتبر علمی در راستای خدمت صادقانه اقدام به جذب مشاوران رتبه برتر نموده تا گروهی متخصص، دلسوز و متعهد در داشته باشد تا بتواند کل دانش آموزان کشور را پوشش خدمات ارزنده خود بدهد.


♦ بررسی بیشتر:

  • ویژگی های خدمات مشاوره حرف آخر چیست؟ پشتیبانی سایت اصلی vod

کانون فرهنگی حرف اخر متفاوت ترین موسسه کمک آموزشی در حوزه کارشناسی است که به تلاش استاد عبدالرضا منتظری و دوستانش در سال 1390 تاسیس شد. در آن مجموعه ای از مشاورین متخصص و صاحب نظر در زمینه های مختلف امور موسسه آموزشی حرف اخر دور هم گرد آمده و دپارتمان مشاوره را تشکیل دادند. این موسسه می‌تواند خدمات مشاوره، کنکور، مطالعه، مشکلات یادگیری، در بخش مشاوره فنی مشکلات فنی احتمالی محصولات تولید شده را حل کند؛ بر این اساس خدمات (harfe akhareducational consulting services) می‌تواند در زمان شخص صرفه جویی کند، شخص را زودتر به نتیجه مطلوب حل مشکل برساند

 

ارﺗﺒﺎط و روابط عمومی تیم مشاور ما با داﻧﺶ آﻣﻮز و داوطلب بسیار خوب و ﻧﺰدﯾﮏ اﺳﺖ؛ ما ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﻢ مهارت و ﻓﻨﻮن بیشتری را ارائه دهیم. کسی ﮐﻪ ﺑﺎ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻣﺸﺎوره آﺷﻨﺎﯾﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ قطعا داﻧﺶ آﻣﻮزان و مخاطبانش ﻫﻤﺪﻟﯽ ﺑﻬﺘﺮی اﯾﺠﺎد ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. یکی از بزرگترین خدمات حرف آخر تدریس مفهومی آموزش دروس متوسطه اول و دوم توسط اساتید توانا است، همچنین ارائه آزمون های مبحثی و جمع بندی برای راندمان بالای تحصیلی، طرح ریزی برنامه مناسب برای دانش آموزان است.


گاهی اوقات متوجه می‌شوند که همه چیزهایی را که خوانده اند فراموش کرده اند و فقط وقت خود را تلف کرده اند. برای حل این مشکل چه می‌توان کرد؟ در اینجا چند پیشنهاد در مورد چگونگی تحقیق برای ان وجود دارد. 1. مهارت گوش دادن: شما کلمات و صداها را می‌شنوید، اما این بدان معنا نیست که آنها را درک می‌کنید. اگر می‌خواهید گوش کنید، همه چیز متفاوت است. هرچه با دقت بیشتری گوش دهید، موضوع را بیشتر درک خواهید کرد. به جرات می‌توان گفت که ناتوانی در گوش دادن علت بسیاری از مشکلات ارتباطی و یادگیری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهارت شنیداری کلیک کنید. نقش مشاوران در تامین نیازهای مشورتی روحی - تحصیلی بسیار ارزشمند است چراکه به توانائی های فرد با اطمینان نگاه می‌کنند. ثانیا می‌توانند بدون دغدغه خاطر با واقعیات کنکوری مواجه شوند و برنامه درسی بهتری ارائه بدهند. این گروه از عوامل مؤثر پیشرفت تحصیلی شما در مدارس و سر جلسه می‌باشند. استفاده از راهنمایی، اخیرا بطور فزاینده ای به کسب رتبه های برتر منجر شده است.

 

- توضیحات استاد عبدالرضا منتظری از خدمات عالی آموزشی و تاثیر و ویژگی های بسیار حرفه ای و جدید پکیج های موسسه:

 

 

 

- اینجا بخوانید: تماس با مشاورین حرف آخر | صفحه رسمی لیست مشاوران

 

هدف اصلی منابع پکیجها و کل اعضای آن بهبود وضعیت دانش آموزان کشور است؛ مشاوره های ما بدون هیچ چشم داشتی فرصت های خوبی را برای شما عزیزان فراهم میکند تا فرد جایگاه خودش را در سطح تحصیلی-درسی پیدا کند و قدرتی را که در اختیار دارد با بهره گیری از آن موفقیت های بیشتری را تجربه کند.
این شرکت قدرتمند یک فناوری و تکنولوژی نوین آموزشی است برای دانش آموزان و داوطلبین، در این استایل که اولین بار در سال 90 استارت آن زده شد، کلیه منبع های بصورت شهودی سازی و imagination در قالب تصویرسازی و انیمیشن چندبعدی تدریس میشوند، در مبحث آموزش ما 2 نیمکره مغز رو درگیر میکنیم.

  • خب مزایای این سبک جدید چیست؟!

همانطور که اطلاع دارید مغز انسان از دو نیمکره راست و چپ تشکیل شده است و ساختار و وظایف متفاوتی دارند، در آموزش سنتی صرفا توجه به قسمت چپ است و بخش راست مورد بی توجهی قرار گرفته است. چرا نیمکره راست در مبحث آموزش مهمتر است؟ بخاطر سپردن تصاویر در حافظه بلندمدت، استدلال شهودی، کلی نگری و درک معانی، خلاقیت. در این تکنولوژی ما، از هر دو نیمکره مغز استفاده میشوند و خاصتا بخش راست و یکی از بروزترین سیستم های آموزشی دنیا است که آموزش را بسیار لذت بخش مینماید و ماندگاری مطالب را خیلی زیادتر می‌کند.

  • خدمات جدید مشاوره حرف اخر چیست؟ اطلاعاتی درباره موسسه 1404 کنکور

با توجه به این نیاز اصلی دانش آموزان، تیم انتشارات مجموعه علمی تیم به همراه مشاوران موفقی که در سالیان اخیر نخبه و رتبه برتر آزمونهای سراسری بوده اند و خود راه ترقی و پیشرفت را طی کرده اند، برای ارائه پشتیبانی تخصصی رایگان به شما عزیزان آماده است. خدمات بی نظیر مجموعه، برترین و پربازده ترین خدمت های حوزه دروس عمومی/اختصاصی است که به داوطلبهای کوشا ارائه می‌شود تا در مسیر رسیدن به اهداف بلندمدت آینده خود همواره پشتیبان و راهنمایی دقیق در اختیار داشته باشند و با نظرات کارشناسی پیشنهادات مفید این عزیزان را یاری نمایند.

 

خدمات مشاورین و سفارش از حرف آخر، خرید و سفارش پکیج

+ دیگران نیز پرسیده اند:
آیا خدمات حرف آخر علاوه بر محصول، مشاوره و برنامه ریزی هم دارد؟
آیا اگر فقط یک درس از منابع را تهیه کنیم، فقط راجع به آن درس مشاوره دریافت میکنم؟


بله، همزمان با هر بسته ای که شما سفارش می‌دهید، مشاوره و برنامه ریزی آن هم به صورت جذاب و دقیق تحت نظارت دپارتمان تخصصی تهران به شما ارائه میشود و هر هفته ای یکبار با شما تماس گرفته می‌شود، از طرق مجازی نیز با شما در ارتباط خواهیم بود. ایفای نقش و وظایف مشاور موفق و با مدیریت صحیح از موارد مهم مشاوران همین وبسایت مرکزی است.


- در اینجا بخش های مهم خدمات را مشاهده خواهید کرد:
•    برنامه ریزی برای ارائه خدمات متناسب با شرایط دانش آموز و داوطلب.
•    مشخص کردن اهداف تحصیلی به نسبت توانایی ها عملکرد دانش آموز.
•    پاسخگویی درباره به سوالات مربوط به موسسه و اخبار بروز درسی و کنکوری.
•    سفارش سریع محصولات و پیگیری سفارشات تحویل اکسپرس با مشاور ارشد
•    سوالات قبل از پکیج ها راهنمایی برای انتخاب پکیج متناسب و مورد نیاز پایه شما.
•    حمایت و پشتیبانی تحصیلی از دانش آموز (توجه به وضعیت دانش آموز توسط مشاورین ما، بررسی وضعیت درسی، ارایه مشاوره برای درک اصول و نکته برداری و همچنین نحوه صحیح خواندن کتابها و پکیج ها).
•    ترفندها و راهکارهای درست، سریع سازنده و پشتیبانی رایگان برای دانش آموز.
•    دریافت مشاورهای انگیزشی به صورت کاملا رایگان و تشویق دانش آموز برای کسب موفقیت و نتیجه بهتر در آینده.
•    ارائه برنامه ریزی درسی (راهنمایی دانش آموزان برای برنامه ریزی 0 تا 100 شروع از پایه، حتی مشاوره افراد ضعیف و متوسط یا قوی، روش برنامه ریزی قطاری پکیجها، شروع برنامه 1000 ساعته (educational planification) و تمرکز بر برنامه ریزی و همچنین ارایه 6040 برای کنکوریها و سال دوازدهمی ها).

  • ویژگی برتر خدمات چیست؟ وظیفه یا وظایف مشاور حرف آخر را میخواهم بدانم!

ویژگی دیگر (Harfe Akhar Digital and Publishing Institute) استفاده از الگو بجای تکنیک در آموزش است، الگوهای اساتید ما شاه کلیدی سرنوشت ساز هستند که جایگزین استفاده از تکنیکهای ابداعی یکبار مصرف و زیاد و وقت گیر هستند. در پکیج های آموزشی (محصولات dvd - VOD کتابها) ابتدا بصورت مفهومی مطالب بنیادی و پایه ای آموزشی بصورت ریشه ای ارایه میشوند و سپس سوالات کنکوری و تالیفی با همان سبک و روند تدریس مطالب و به روش آموزش محور و تشریح گزینه های احتمالی برای داوطلب حل میشوند.


♦ و اما بصورت خلاصه:
دانش آموزی که با مشکل عدم نظم مطالعاتی مواجه است توانایی ایستادگی دربرابر فشارهای وارده حجم دروس و فضای رقابتی را ندارد و درحل تست و سوالات عاجز است. چنین دانش آموزانی جهت حل مشکل و برقراری نظم درسی و تمرکز به مشاوره و منابع خوب نیاز دارند، اما با این منابع تمرکز دانش آموزان جمع تر می‌شود، انگیزه بیشتر و زمان طلاییشان تلف نمی‌شود برخلاف کلاس های بیرون؛ در کنار همه این مزیت ها مشاورین ما نیز داوطلبین را تا انتهای مسیر راهنمایی و پشتیبانی میکنند و با برنامه ریزیهای تخصصی متناسب با منابع آموزشی موسسه، دانش آموز فرایند موفقیت را استارت میزنند

 

موارد بالا تنها بخشی از خدمات حرف آخر رایگان ما و از مزایای دریافت Packages است توسط مشاورین درجه 1 و نخبه پرور و نخبه ساز ما است. لازم به ذکر است دانش آموزین عزیزی که از این پرتال پکیج تهیه کرده اند و یا قصد دارند تهیه کنند باید با برنامه ریزی استارت بزنند و از آنجایی که بخش خصوصی مشاوره حرف آخر ما تا انتهای مسیر در کنار داوطلب خواهد بود، دانش آموز می‌تواند از طریق تماس با گروه ارشد بهترین مشاورهای دروس را انتخاب کنند.

 

راه های زیادی برای موفقیت وجود دارد که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را از طریق تحصیل و درس خواندن دنبال کنند. موفقیت تحصیلی امری اکتسابی است که یا اموختن برخی مهارت های و توانایی کنترل مهارت ها به خوبی میسر می‌شود. این موارد را می‌توان از مشاوره تحصیلی و صحبت با روانشناس تحصیلی طلب نمود. شما با این مشاوره به خوبی می‌توانید استعداد های و نقاط مثبت خود را تقویت کنید و نقاط منفی خود را کنترل و کاهش دهید.

  • آشنایی با بخش فروش حرف آخر | پکیج کامل رشته ریاضی و زیست

یکی از واحدهای ویژه نشر حرف اخر که می‌توان جهت سفارش منابع و VOD و کتب مربوطه با انان مکالمه کرد؛ پاسخگوی تلفنی واحد فروش نشر کتاب و دیجیتال است، در صورتی که هرگونه ابهام، سوال یا مشکلی در رابطه با خرید پک ها و کتاب و سی دی ها دارید می‌توانید با مشاوران ارشد این دفتر از طریق شماره واحد فروش تلفن ثابت و یا شماره موبایل و حتی با ارسال پیام کوتاه آن آنان برای برقراری ارتباط و سفارش فوری تماس تلفنی با اساتید حرف آخر | شماره تلفن+معرفی و بیوگرافی استفاده کنید. شما میتوانید همین الان با این دپارتمان گفتگو داشته باشید

 

آیا به مشاوره تحصیلی موسسه نیاز دارم؟!
دلایل زیادی وجود دارد که دوستتان یا شما می‌توانید از مراجعه به یک مشاوره تحصیلی بهره مند شوید و نیاز بیابید. برخی از این دلایل عبارتند از:

  1. نشانه هایی از عقب ماندن از زبان، بازی، استقلال، احساسات
  2. علائم احتمالی نارساخوانی یا سایر چالش های یادگیری
  3. مشکل برقراری ارتباط در مدرسه
  4. مشکل در حل تکالیف مدرسه
  5. مشکل در تمرکز یا حواس پرتی
  6. پیدا کردن علایق و انتخاب رشته
  7. برنامه ریزی درسی برای آزمون های مهم مانند استعدادهای درخشان یا کنکور
  8. مبارزه با اضطراب، استرس و روحیه پایین

خدمات تخصص روانشناس تحصیلی حرف اخر 1403:

  1. ارزیابی مشکلات یادگیری
  2. کار با دانش آموزانی که نیازهای ویژه یادگیری دارند.
  3. کمک به افراد با استعداد زیاد
  4. کمک به دانش آموزانی که برای ادغام با همسالان خود مشکل دارند.
  5. ایجاد برنامه های درسی و مطالبی که نیاز به انگیزه یادگیری دارند.
  6. کمک به معلمان و دستیاران برای آموزش موثرتر دانش آموزان
  7. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع فناوری بهتر به یادگیری کمک می‌کند.
  8. کمک به جوانان برای انتقال به شغل جدید در جلسات روانشناس تحصیلی
  9. کمک به انتخاب مدرسه دانش آموزان
  10. کمک به سازمان ها برای ارتقا یادگیری و مهارت شغلی کارکنان با مشاوره تحصیلی
  11. تجزیه و تحلیل محیط ها و چگونگی بهبود آنها برای یادگیری بهتر
  12. کمک به انتخاب رشته
  13. استعداد یابی در کودکان و بزرگسالان توسط روانشناس تحصیلی


┄┄❅✾❅┄┄

  • نکته تکمیلی درباره دریافت خدمات مشاوره حرف آخر - چطور مطمئن پکیج خرید و سفارش بدم!

روش های متعددی برای دسترسی به انیستیتو و سفارش گیری وجود دارد، اما لازم به ذکر است که، داوطلب و دانش آموزان تلاشگر، به 2 طریق مطمئن می‌توانند سفارشات خود را ثبت و انجام دهند و برای دریافت اطلاعات کافی از موسسه حرف آخر ارتباط بگیرند:
1- مراجعه حضوری به مقر اصلی یا دفتر مرکزی تهران به آدرس شهر تهران، میدان انقلاب، ظلع جنوب شرقی، پلاک 17، ساختمان مترجمان، طبقه دوم شرقی، واحد 4

 

دانش آموزان و داوطلبان کنکور، نیازمند مشاوره و برنامه ریزی هستند، اما استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی برای تمامی آنان امکان پذیر نیست. به همین دلیل، ممکن است برخی از داوطلبان نتوانند به اهداف تعیین شده و در نظر گرفته خودشان دست یابند. مشاوره رایگان با رتبه های برتر می‌تواند کمک کند تا شما در هر رشتهای موفقیت را در یک قدمی خود بیابید.


- اما نکته خیلی مهم!

در صورت مراجعه حضوری به موسسه آموزشی و تمایل به خرید مستقیم تمامی محصولات وجود دارد، شما میبایستی با هماهنگی جهت خرید حضوری محصولات حضور یابید و بدون هماهنگی و اینکه اعلام کنید از طرف کدام گروه بوده اید بایستی از قبل با مشاورین این سایت هماهنگ فرمائید؛ بدین ترتیب قبل از ورود به موسسه جهت هماهنگی و آماده سازی محصولات شما حتما با شماره 09120663015 تماس تلفنی حاصل فرمائید. پس اکیدا توصیه میشود قبل از مراجعه به جهت عدم بروز اختلال و اتلاف زمان، هماهنگی های لازم را با ما انجام دهید..


2- ارتباط با موسسه و مشاورین از طریق ارسال پیامک به شماره مشاورین وبسایت مرکزی موسسه
بخاطر بیماری کرونا، ترافیک، صرفه جویی در زمان و انرژی و.. برای تهیه نسخه اورجینال محصولات از دفتر مرکزی صرفا نیاز به حضوری نیست و شما با هماهنگی مشاوران ارشد این سایت مرکزی نیز می‌توانید به صورت تلفنی سفارش و خرید مورد نیاز خود را غیرحضوری انجام دهید.


3- شماره تماس جهت هماهنگی مشاوره حضوری
در هر بازه زمانی داوطلبان کنکور می‌توانند با تماس با مشاورین ارشد و اصلی حرف اخر، به صورت کاملا آنی سفارش گیری خود را انجام دهند یا اگر مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی می‌خواهند با این گروه متخصص خدمات مشاورین و سفارش ارتباط برقرار کنند:

 

- راه های تماس با ما: 02166096851 - 09120663015 - 09399585899

 


- (یادداشت: دکتر سامان یاری)

 

In general, human nature is such that in all stages of his life, including school, science and knowledge education, he needs more guidance, counseling and guidance. This guidance is usually for reaching a job or future work. Counseling in general means consulting, receiving help and information about a subject that is done between the recipient and the consultant.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

4 نظر
shiva aliasi
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
shiva aliasi
بنظرم حرف اخر بهترين موسسه سطح کشوره...
علی کریمیان
جمعه یکم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(1)
()
علی کریمیان
آقاي ياري فارغ التحصيل دانشگاه تهران ؛ مشاور باسابقه موسسه حرف آخر با تجربه و دلسوز و موفق در روش هاي کاربردي برنامه ريزي و سابقه کاري درخشان و رتبه پرور در کنکور سراسري 96و 97 و 98 و99 و 1400 و1401 سابقه مشاوره ويژه به عنوان پشتيبان ويژه در قلمچي و …
نازنین
سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
نازنین
مرسي از اقای دکتر سامان یاری بابت مشاوره ي بي نظيرشون عالي هستن از هر نظر و با راهنمايي ايشون تونستم که خيلي پيشرفت کنم از هر لحاظ با معرفي هوشمندانه شون الان خيلي پيشرفت کردم
مهران رحمانی
چهارشنبه نوزدهم مرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
مهران رحمانی
من جز دانش آموازن اقاي سامان یاری بودم واقعا با برنامه ريزي و راهنمايي ايشون تونستم به نتيجه مطلوب خودم برسم من تونستم با روش مطالعه مخصوصا تکنيک تست زني پشتيباني پي در پي ايشون و معرفي محصولات حرف اخر به اون نتيجه اي که ميخواستم برسم
پاسخ مدیر سایت
موفق و پیروز باشید دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!