تماس با پشتیبانی حرف آخر | پشتیبانی تحصیلی و فنی VOD ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
(46)
(7)
تماس با پشتیبانی حرف آخر | پشتیبانی تحصیلی و فنی VOD
  • 1- پشتیبانی تحصیلی حرف آخر | صفحه مشاوران حرف آخر 1402

تماس با پشتیبانی حرف آخر | اصطلاح یادگیری و پشتیبانی آن، شامل مجموعه وسیعی از کاربردها و عملکردها، از جمله آموزشی مبتنی بر ماندگاری طولانی، آموزش برای درک بهتر است. پشتیبان تحصیلی از یک مدل آموزش استفاده می‌کند که در آن یک کلاس درس، دوره، سخنرانی مجازی و یا جلساتی با استفاده از اینترنت برگزار می‌شوند. این نوع از صحبت الکترونیکی به این دلیل موفق بوده که در آن تمام مخاطبین به طور دائم تا روز کنکور مورد پوشش قرار خواهند گرفت و عمدتا از طریق مشاوره حرف آخر یا دپارتمان موسسه ارائه می‌شوند.

بدین ترتیب مخاطبین می‌توانند در هر زمانی که بخواهند پشتیبانیهای لازمه را دریافت کنند. اخیرا به طور روزافزونی، امر خدمات تحصیلی موسسه به منزله کارکرد بهتر برای آموزش اصولی در حرف اخر ایجاد شده است. این موارد جزو عناصر اساسی و برنامه های سال 1402 است

- به طور کلی خدمات و برنامه تشکیل دهنده سیستم پشتیبانی از راه دور عمدتا شامل 5 مورد زیر است:

  • تولید و ارائه منابع درسی
  • طراحی برنامه ریزی شخص
  • تدارکات پشتیبانی برای انگیزه دانش آموزان
  • ارائه آموزش ها و راهنمایی های مدرسان برتر
  • شیوه های ارزشیابی درسی و تست هوش

- روابط پشتیبانی تحصیلی با دانش آموزان و داوطلبان بسیار صمیمانه است
تیم سایت مرکزی با شناخت و درک درست مشاوره تکنیکی و ایجاد روابط صمیمانه در تلاش است جو حاکم را تغییر دهد و نیازهای این گروه مخاطبین را بهتر بشناسد. مطمئنا شما نیز از این فضا راضی تر خواهید بود و راحت تر مشکلاتتان را مطرح خواهید کرد. در تماسهای خدمات فنی حرف آخر می‌توانید اوضاع تحصیلی را اطلاع داده و صمیمانه با شما همکاری و امکان دارد در دل این صحبت ها ایده هایی جدید نیز برای بهبود کارها و رفع نیازها پیدا گردد
همچنین مشاورین پشتیبانی می‌توانند بصورت غیر مستقیم و مجزا نیازهای دانش آموزان را مدیریت کنند و ارتباط بسیار خوبی با آنان برقرار سازند و می‌تواند بسیاری از امکانات از جمله پکیج های تدریسی، سوالات تست آی کیو IQ و ارزش یابی، رفع اشکالات درسی، اخبار تحصیلی و کنکوری را در اختیار شما قرار دهند.


- اهمیت پشتیبانی ۲۴ ساعته در چیست؟
در عصری زندگی می‌کنیم که سبک زندگی و مطالعه تغییرات بسیاری کرده و دیگر مانند گذشته نیست. این سبک جدید مناسبات خاص خود را می‌طلبد، به دلیل پیچیدگی امور حرکت دسته جمعی به سمت مشورت در کارهای روزمره بیش از پیش این توقع را برای همگان ایجاد کرده که در هر ساعتی از شبانه روز خواهان دریافت پاسخ سوالات خود باشند. تیم ما نیز به نوبه خود برای خدماتش ۲۴ ساعته را در نظر گرفته تا بلکه گامی جلوتر بردارد و در هر ساعتی از شبانه روز به مشکلات کاربران رسیدگی کند.
بنابراین پشتیبانی حرف آخر واحد اصلی عنصر اساسی یادگیری و موفقیت است که اهمیت خاصی دارد چرا که داوطلبین نیازمند در بخش ها و مقاطع مختلف هستند و ما تلاش کرده ایم نیازهای‌ آنها را پاسخ داده و یا برای رفع نیاهایشان در زمان معین تعامل داشته باشیم.

 

- سوالات رایج در این وبسایت رسمی:
اسامی مشاوران حرف آخر، کلاهبرداری موسسه شماره واتساپ پیامک حرف اخر مهر، شماره تماس عبدالرضا منتظری، دفتر مرکزی واحد فروش موسسه حرف آخر تهران پیگیری سفارش


واحد پشتیبانی این موسسه آموزشی-کنکوری، از بخش های مهمی که برای دانش آموز و داوطلبین در نظر گرفته شده، این پارت مربوط به سیستم پاسخگویی خودکار تماس با پشتیبانی انتشارات نشر کتاب و دیجیتال است. در صورتی که بعد از خرید نیاز ارتباط با بخش ساپورت روحی و فکری را دارید، تنها از طریق شماره های معرفی شده در این صفحه تلفن فرمایید. شخص پاسخگو تلفنی موسسه، شما را بر اساس نوع درخواست و رشته تحصیلی شما را به یکی از قسمتهای مربوطه متصل خواهد کرد.

اینجا جستجو کنید: ورود به صفحه رسمی حرف آخر جهت خرید و سفارش ویدئوها

 

  • - شماره تلفن مسئول واحد پشتیبانی تحصیلی خرید پکیج: 09120663015

 

  • 2- آشنایی با پشتیبانی فنی حرف آخر | دفتر مرکزی حرف آخر + شماره واتساپ و تلگرام

امروزه دیگر تصور کردن موسسه ای که در آن تیم خدمات پشتیبانی فنی حرف آخر بخش فنی برای پاسخگویی به مخاطبینش وجود نداشته باشد سخت شده است. کاربران هم با مقایسه و بررسی بین موسسات برای دریافت اطلاعات، در نهایت جایی را انتخاب می‌کنند که نه تنها کارکرد فنی محصولاتش را داشته باشد بلکه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات کاربران نیز باشند. دانش آموزان راضی و داوطلبان وفادار در یک مجموعه حاصل یک گروه دلسوز هستند که با دانش کافی در تلاشند مسائل و مشکلات آنها را در اسرع وقت پیگیری و برطرف کنند.

ارائه پشتیبانی ۲۴ساعته از مزایای پکیجها است که حساسیت لازم را همیشه به خرج داده ایم و مدیریت آن نیز بسته به نوع مشاورتان افرادی با اخلاق مناسب، مصمم و پیگیر برای این نقش انتخاب کرده است و با این اوصاف کمک بزرگی به تیم مدرسین و مشاوران کرده است.

- سایت حرف آخر با پشتیبانی فنی و ۲۴ ساعته | ساعت کاری پشتیبانی حرف اخر VOD

این وب سایت مرکزی هم مستثنی از خدمات دیگر برای ارائه پشتیبانی همشتریان نیست و همیشه تلاش کرده است خدماتش را به مطلوب ترین حالت ممکن به شما دوستان گرامی ارائه کند. کارشناسان پشتیبان فنی با تسلط کافی بر مباحث قادرند در تمام ساعات اعلام شده به ابهامات سوالات شما بزرگواران رسیدگی کنند و تا برطرف شدن موانع بررسی کنند. در این واحد افراد متخصص نرم افزاری سیستم های کامپیوتری وجود دارد که کل ارور های پکیج ها را برطرف می‌کند و از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر پاسخگوی داوطلبان یا مخاطبان گرامی هستند، کسانی که امکان مراجعه حضوری به موسسه تهران عبدالرضا منتظری دارند براحتی می‌توانند با هماهنگی اولیه با واحد واحد فروش، به دفتر مراجعه کرده و منابع مورد نیاز خود را تهیه کنند.


- کارشناس پشتیبانی سایت مرکزی حرف آخر دارای چه ویژگی هایی هستند؟

کارشناسان خبره ما مسئولیت پاسخ گویی به تماسها را دارند و میتوانند با صبوری به خواسته های آنان گوش دهند؛ برای به نتیجه رسیدن درخواست آنها با مصمم پیگیر باشند. مهارت های برقراری ارتباط مشاورین در این افراد باید بسیار بالا بوده و شاید بتوان گفت این برترین متخصص کل موسسه محسوب می‌شوند. در ادامه به برخی ویژگی های آنان اشاره میکنیم:
•    روابط عمومی بسیار بالا
•    با حوصله و خوش اخلاق
•    صادق و کاملا شفاف در پاسخ گویی به درخواست ها
•    هوش بالا برای اشراف کامل بر وظایف، خدمات
•    توانایی انجام چند کار و درخواست بطور همزمان
•    دارای دانش بنیادی و پایه در زمینه کاری و آمادگی علمی برای رفع اشکال مشتریان
بنابراین همانطور که تشریح گردید نقش پشتیبانی تحصیلی و فنی سایت مرکزی حرف آخر بسیار پر رنگ است. (Harfe Akhar contact support)

  • تیم پشتیبانی فنی حرف آخر - شکایت از موسسه حرف آخر کلاهبرداری !

1- در اسرع وقت پاسخگوی مشتریان هستند؛ حجم کاری در تیم پشتیبانی امور فنی پک های ما همیشه بالاست و افراد مشغول در این دسته از پر مشغله ترین افراد یک مرکز هستند ولی به خوبی از وظیفه خود آگاه هستند چون در اسرع وقت با انرژی نشاط پاسخگوی مشتریان خود هستند.
2- با مشتریان صادقانه رفتار می‌کنند، فقط وعده خالی نمی‌دهند، اگر مشتریهای ما درخواستی داشت که امکان آن فراهم نباشد همیشه با صداقت با‌ آنها برخورد میشود تا از دادن وعده و وعید به‌ آنها بپرهیز می‌شود.

- اینجا جستجو کنید: نصب و فعال سازی پکیج های حرف آخر | آموزش جامع + راهنمایی گام به گام

 

  • نکته مهم: در صورتی که شما از قبل خرید خود را انجام داده اید و پکیج و دی وی دی ها VOD به دستتان رسیده است، جهت دریافت هرگونه پشتیبانی لازم است حتما با مشاوری که از طریق او خرید خود را کامل کرده اید تماس برقرار کنید،

(چرا که تعداد مشاوران بسیار زیاد است و به همین سبب شما باید از طریق همان مشاور پشتیبانی حرف آخر دریافت کنید. توجه داشته باشید که سایر مشاورین در رابطه با اینکه شما از طریق گروه دیگری خرید خود را تکمیل کرده باشید، مشاوره نداده و از شما می‌خواهند با شخص مربوطه در ارتباط باشید.)


- نحوه ارتباط با پشتیبانی حرف آخر چگونه است ؟!

  • شماره تلفن ثابت واحد پشتیبانی فنی و مشکلات احتمالی نصب پکیج ها: 02164035 داخلی 3 (مشکلات فنی) و 02191314035
  • شماره تلفن واحد فروش و سفارش پکیج های حرف آخر: 09120663015 - 02166096851 (تماس فقط جهت سفارش محصول از موسسه)

 

The term learning and its support includes a wide range of applications and functions, including long-term learning, learning for better understanding. Educational support uses a teaching model in which a classroom, course, virtual lecture or meeting is held using the Internet. This type of electronic communication is successful because all the contacts will be covered permanently until the day of the entrance examination and they are mainly provided through the advice of the Harfe Akhar institution or the department of the institution.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

86 نظر
شیما مرادی
جمعه چهارم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
شیما مرادی
بهترين مجموعه اموزشي کشور همين حرف اخره
آیناز اعظمی فرد
سه شنبه هشتم اسفند ۰۲
پاسخ
(4)
()
آیناز اعظمی فرد
سلام وقتتون بخير يه مشاور میخاستم داشته داشتم من ويديو های حرف اخر م گرفتم. میخاستم برنامه ریزی دریافت کنم بصورت خصوصی و سالیانه. اقای یاری رو بهم معرفی کردن دوستان میگن کارشون عالیع برای ارتباط با ایشون ميدونيد چه کار بايد بکنم؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام. با شماره های این وبسایت مرکزی تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
مجتبی
دوشنبه بیست و سوم بهمن ۰۲
پاسخ
(2)
()
مجتبی
من پکيج حرف آخر تهيه کردم برام فرستادن سریع خدا حفظشون کنه
امیدحسین قدوسی
شنبه هجدهم آذر ۰۲
پاسخ
(2)
()
امیدحسین قدوسی
پکیج ها خیلی خوب و مفهومی هستند. زنده باشید و ممنونم از وبسایت خوبتون
امیر محمد شبانی
پنج شنبه هجدهم آبان ۰۲
پاسخ
(2)
()
امیر محمد شبانی
سلام خرید از این سایت رو به همه دانش آموزان پیشنهاد میدم خیلی عالیه من راضیم
فاطمه معتمدی
جمعه سیزدهم مرداد ۰۲
پاسخ
(3)
()
فاطمه معتمدی
سلام خسته نباشيد من که خرید این سایت و فيلما رو از اپليکيشين نگاه میکنم خیلی راضیم واقعا
رضا جلیلی
شنبه سی و یکم تیر ۰۲
پاسخ
(2)
()
رضا جلیلی
سلام من با vod کار مي کنم براي يازدهم از اقای یاری تهیه کردم 6 ماه پيش الان خیلی خوب یاد گرفتم
نرگس
پنج شنبه بیست و دوم تیر ۰۲
پاسخ
(2)
()
نرگس
ببخشيد من يه سوال دارم بسته تخصصي جامع براي کنکور تجربي رو فعال کردم الان براي درس شيمي اول بايد روش هاي مسايل شيمي رو ببينم که نمي‌دونم کدوم بخشش از دهم ميشه ،ممنون ميشم پاسخ بديد
پاسخ مدیر سایت
سلام از مشاوران تحصیلی موسسه کمک بگیرید
پاسخ مدیر سایت
ناشناس
جمعه نهم تیر ۰۲
پاسخ
(3)
()
ناشناس
با سلام سال ۹۶ dvd حرف اخر تهيه کردم مي‌خوام کنکور سال بعد شرکت کنم ميشه اين dvd ها رو با VOD جديد عوض کرد يا نه ؟ راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام خیلی خیلی قدیمیه..
پاسخ مدیر سایت
ناشناس
جمعه نهم تیر ۰۲
پاسخ
(3)
()
ناشناس
با سلام من سال ۹۶ dvd حرف اخر تهيه کردم کنکور 1402 داروسازی سنندج قبول شدم. خواستم تشکر کنم از مشاوران این سایت و موسسه
بهاره طاهرخانی
دوشنبه پنجم تیر ۰۲
پاسخ
(2)
()
بهاره طاهرخانی
سلام من دانش آموز کنکوري حرف آخرم بنظرم بهتر ازین پیدا نمیشه. موفق باشید
دانش
پنج شنبه هجدهم خرداد ۰۲
پاسخ
(2)
()
دانش
سلام من از حرف آخر خرید کردم حمد خدا خیلی عالی بودن. ممنونم از مشاوران این سایت
سید امیرمهدی اسمعیلی
دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(2)
()
سید امیرمهدی اسمعیلی
سلام من تعويض سيستم کردم هر چي ميرم داخل حرف آخر تي وي ميگه قبلاً با يه رايانه ديگه وارد شديد در حالي اصلا اينطور نيست و کاملا مطمئنم چکار کنم درست شه
پاسخ مدیر سایت
سلام باید از اکانت قبلی خروج بزنید
پاسخ مدیر سایت
حسین بامری پور
پنج شنبه هفتم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(1)
()
حسین بامری پور
سلام حرف اخر یک دیدگاه عالی درس خواندن به من داد و تا الان متوجه تاثیر یک موسسه به این خوبی نبودم...
بهاره
جمعه بیست و پنجم فروردین ۰۲
پاسخ
(2)
()
بهاره
سلام وقتتون بخير ببخشيد من پيکج کنکور رياضي انساني رو شهريور ۱۴۰۱ خريداري کردم و هنوز که هنوز مبحث « تابع » بارگزاري نشده
پاسخ مدیر سایت
سلام کامل شده الان
پاسخ مدیر سایت
مصطفی موسوی
شنبه نوزدهم فروردین ۰۲
پاسخ
(2)
()
مصطفی موسوی
شيمي مساعل فصل دوم يازدهم بنظرم جزو محصولات عالیه
بهنام
شنبه بیستم اسفند ۰۱
پاسخ
(1)
()
بهنام
موقع پول گرفتن کلي از سيستم هوش مصنوعي حرف زدند و سيستم پيشرفته. وقتي پول پرداخت کردم متوجه شدم اين ويديو ها فقط روي سيستم عامل ويندوز کار مي کنه (که من ندارم.) براي رفع مشکل کلي سعي کردم به خانم دکترهاي مؤسسه حالي کنم سيستم عامل چيه!!!!بالاخره بهم گفتن همينه که هست. فقط روي ويندوز کار مي کنه. در نهايت مجبور شدم درخواست کنم پولمو پس بدن چون اين ويديوها برام قابل استفاده نيست. ولي هنوز موفق نشدم و ديگه کسي جوابمو نميده.
پاسخ مدیر سایت
سلام احتمالا مشاور فروش بودن اونا نه دکتر خانم! در صورت تائید صحت پرداختی شما، بایستی درخواست عودت وجه بدین و تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
علی رضایی
جمعه پنجم اسفند ۰۱
پاسخ
(2)
()
علی رضایی
سلام ويديو هاي حل شيمي کنکور دي ماه که خریداری کردم خیلی بهم کمک کرد. 69% زدم. خواستم تشکر کنم ممنونم از استاد سلوکی عزیز حرف اخر
Asi
جمعه پنجم اسفند ۰۱
(2)
()
Asi
خیلی عالیه حرف اخر. والسلام
علی دیوسالار
یکشنبه نهم بهمن ۰۱
پاسخ
(2)
()
علی دیوسالار
تشکر از حرف آخر عزیز - اینجا واعقا حرف با عمل برابره
علی دیوسالار
یکشنبه نهم بهمن ۰۱
پاسخ
(2)
()
علی دیوسالار
سلام من شماره ام تو سيستم ثبت شد ولي متاسفانه بعضي از فيلم هاي دوازدهم بالا نمياد ميشه يه شماره ديگه اي تو سيستم ثبت بشه
پاسخ مدیر سایت
سلام در همان ابتدای خرید باید با مشاور ارشد همین سایت هماهنگ میکردید نه غیر
پاسخ مدیر سایت
وحید علیخانی
شنبه یکم بهمن ۰۱
پاسخ
(3)
()
وحید  علیخانی
سلام من دارم برای 1402 تیرماه میخونم خیلی ممنونم از استاد سامان یاری مشاور حرف آخر که بهم پک ها رو کامل دادند، به بقیه مشاورا زیاد اعتماددی نداشتم حقیقتا ایشون خیلی کارشون درسته الانم دارم میخونم. خاستم تشکر کنم
آرین مرادی
سه شنبه سیزدهم دی ۰۱
پاسخ
(3)
(1)
آرین  مرادی
سلام من محاسبات آقاي منتظري را سفارش دادم الان صفر تا رتبه هم میخام بگیرم خیلی عالی بودن انصافا
فرامرزی
جمعه هجدهم آذر ۰۱
پاسخ
(3)
()
فرامرزی
سلام من چند وقت پيش پکيج آموزشي دريافت کردم تعدادي از دي وي دي ها رو خریدم. خیلی عالی بودن مرسی از کیفیت خوبی که ارایه میدین واقعا تشکر
Asi
جمعه هجدهم آذر ۰۱
(2)
()
Asi
منم گرفتم عالی بودن
Hamid Man
سه شنبه یکم آذر ۰۱
پاسخ
(3)
(2)
Hamid Man
سلام وقت بخير.. من پکيج حرف آخر رو به صورت کامل تهيه کردم و لپتابم خراب شده آيا ميتونم با لپتاب ديگه وارد بشم و دوباره ازش استفاده کنم؟ ؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
لطفا کامنت های قبلی رو بخونید
پاسخ مدیر سایت
Hamid
سه شنبه یکم آذر ۰۱
پاسخ
(2)
()
Hamid
سلام من ويندوز لپتابم خراب شده مجبورم عوض کنم ولي همه اطلاعات حذف ميشن من دوباره ميتونم با يه لپتاب ديگه وارد سايت حرف آخر بشم يا نه
پاسخ مدیر سایت
سلام با 02164035 داخلی 3 بخش فنی هماهنگ کنید
پاسخ مدیر سایت
نرجس جوکار
سه شنبه بیست و ششم مهر ۰۱
پاسخ
(2)
()
نرجس جوکار
سلام.ببخشيد من يه پکيج با همين سيستمvodسفارش دادم، دیگه مشکلات قبلی دی وی دی رو نداره الحمدالله خیلی راضیم. موفق باشید
زینب
پنج شنبه چهاردهم مهر ۰۱
پاسخ
(2)
()
زینب
سلام وقتتون بخير ؛ من يک سال ميش پکيج رو دريافت کردم تونستم برم دانشگاه و الان ک نگاهشون ميکنم دلم نمیاد بفروشم چون خیلی خاطره خوبی ازشون دارم..
زهرا
شنبه دوازدهم شهریور ۰۱
پاسخ
(2)
()
زهرا
سلام ببخشيد من ويديوهام از استاد سامان یاری مشاور حرف اخر گرفتم. خیلی عالیه مرسی
الینا پورعلش
شنبه پنجم شهریور ۰۱
پاسخ
(2)
()
الینا پورعلش
سلام من سيدي هام رو دوسال پيش دريافت کردم و فعالشون ام کردم و الان هیچ مشکلی تو تست زنی ندارم. و يا سوال ديگه سيدي هايي که قبلا فعالشون کردم هم میخام تبدیل کنم VOD جدید که خیلی عالیع
پیرفلک
پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ۰۱
پاسخ
(2)
()
پیرفلک
سلام خوشحال شدم از اینکه با این سایت حرف اخر اشنا شدم و مشاوره خوبشون
بردیا
دوشنبه دهم مرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
بردیا
کيفيت سي دي ها خيلي خوبه در ضمن بعد از يک سال هم گارانتی داره. من خیلی راضیم
Leyla
شنبه هشتم مرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
Leyla
پشتيباني حرف اخر خوب بوده تا الان. سربلند باشید
سینا کاظم زاده
یکشنبه بیست و ششم تیر ۰۱
پاسخ
(4)
()
سینا کاظم زاده
سلام وقت بخير و خسته نباشيد. مشاوره این سایت خیلی عالیه. موفق باشیئ و پایدار
فاطمه شبانی
دوشنبه بیستم تیر ۰۱
پاسخ
(5)
()
فاطمه شبانی
سلام وقتتون بخير من سيستمم خراب شده ميتونم از يه سيستم ديگه براي دي وي دي حرف آخر استفاده کنم ؟
پاسخ مدیر سایت
سلام به مشاورتون بگید گارانتی رو فعال کنه براتون
پاسخ مدیر سایت
سلام
چهارشنبه هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(5)
()
سلام
به نوبه خودم تشکر میکنهم از استاد سامان یاری مشاور ارشد موسسه حرف آخر و توی موفقیتم خیلی بهم کمک کردند. با تشکر
اسما عماری
چهارشنبه هشتم تیر ۰۱
پاسخ
(6)
()
اسما عماری
سلام من در سامانه فعالسازي مراحل را کامل و درست انجام دادم اما وقتي که به مرحله شماره کارت رسيدم و اون رو ميزدم ميگفت که اين شماره براي شما ثبت نشده و همين طور هيچ کدوم از شماره ها با اون شماره هاي من مطابقت نداشتن خواهش ميکنم راهنمايي کنيد من نياز فوري به اين بسته دارم
پاسخ مدیر سایت
با شماره 09120663015 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
سعید
جمعه بیست و سوم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(5)
()
سعید
سلام وقتتون بخير ما از چای دیگه سي دي زبان رو سفارش دادم و روي لب تاپم استفاده کردم خیلی افتضاح بود بعدش مجبور شدم پسش بدم. بعد اون ديگه با اقای دکتر یاری اشنا شدم. خیلی ممنونم از مشاوره خوبشون و کمک هایی که به ما کردند جهت خرید بسته های قوی اورجینال حرف اخر
مهدی مجیدی
چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(6)
()
مهدی مجیدی
سلام مي خواستم بگم که خدا خیرتون بده حقیقتا از حرف اخر بهتر پیدا نکردم خیلییییی تحقیق کردم. مرسی از شما و این سایت
فرزانه دری
شنبه سوم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(6)
()
فرزانه دری
سلام چندتا ازdvdهام از این سایت گرفتم خیلی خیلی عالیه. ممنونم
مائده
چهارشنبه دهم فروردین ۰۱
پاسخ
(5)
()
مائده
سلام پکيج عروض قافيه تهيه کردم از اقای یاری و از این سایت خیلی راضیم. ممنون ازتون
ابوالفضل
شنبه ششم فروردین ۰۱
پاسخ
(5)
(1)
ابوالفضل
سلام من زيست گياهي رو از این سایت تهیه کردم. خیلیییییی عالی بود ممنونم
سحر
پنج شنبه دوازدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
سحر
سلام يکي از بهترین سایت ها همینه. ممنونم مفید بود
رسول آقاعبداللهیان
یکشنبه هشتم اسفند ۰۰
پاسخ
(5)
()
رسول آقاعبداللهیان
سلام در مورد شکستن قفل که نادرسته يک مطب نوشتيد که کار خطاي و ضرر به سازنده ميزنه اون وقت متاسفانه براي توليد دي وي وي دي هاي آموزشي کلی زحمت کشیده میشه و از نرم افزارهاي گران خارجي استفاده ميکيند متاسفم برای افرادی که حرام خوار هستند و دنبال کپی هستند رایگان، اینده شغلی و تحصیلی رو نباید با چیز کپی حرام تباه کرد. زنده باد حرف آخر اورجینال
ساجده جدی
دوشنبه دوم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
ساجده جدی
سلام يکي از قسمت‌هاي فيزيک پکيج ۶۰۴۰ باز نميکنه من بايد چکار کنمم ؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با دستگاه دیگری امتحان کنید، اگر مشکل داشت بازم با شماره پشت پک - بخش فنی تماس بگیرید جهت گارانتی.
پاسخ مدیر سایت
زهرا خاندل
جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
زهرا خاندل
سلام .کد 16 يا 20 رقمي روي بسته نوشته نشده .چطور ميتونم فعالسازي کنم
پاسخ مدیر سایت
از سایت کنکور ایران دات ای ار
پاسخ مدیر سایت
رضا خالدی
شنبه بیست و سوم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
رضا خالدی
سلام من دي وي دي پکيج‌کامل رو ۳۰ درصدشو دريافت کردم و پولم نرسيد وتصميم گرفتم که کار کنم وسال ديگه الباقيشو تهيه کنم ولي اون ۳۰ درصدو روي يک لپ تاب فعال کردم که الان پيشم ني بايد چکار کنم راهي نداره روي لپ تاپ جديد نصب بشن؟؟ ممنون
پاسخ مدیر سایت
سلام 30% نیست بلکه 20%هستش پک های 20% کد نمیخواهد و روی لپتاپ دوم میتونید نصب کنید.
پاسخ مدیر سایت
سهیل
یکشنبه هفدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
سهیل
سلام وقت بخير. شناسه سفارشو از کجا بايد بگيرم ؟
پاسخ مدیر سایت
از مشاورتون پیگیری کنید
پاسخ مدیر سایت
معصومه ذوالفقاری
شنبه شانزدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(6)
()
معصومه ذوالفقاری
سلام، من سي دي دين و زندگي پايه دهم رو گرفتم ولي ناقصه و چند تا از درس ها رو نداره به هرکي ميگم پاسخگو نيست. لطفا رسيدگي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام از مشاور فروشتون پییگیری کنید چک کند. 02164035 داخلی 1 ثبت پیگیری بزنید.
پاسخ مدیر سایت
حدیثه اصلان زاده
جمعه پانزدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
حدیثه اصلان زاده
سلام وقت بخير من پکيج عربي رو گرفتم الان يکي از قسمت هاي يک سي دي باز نميشه و ارور ميده بايد چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام از طرق این لینک http://urls.st/Amozeshi پیگیری فرمائید.
پاسخ مدیر سایت
اسدی
چهارشنبه سیزدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
اسدی
سلام خسته نباشيد، من ميخواستم پروژه 6040 تهيه کنم،چطور ميتونم با ايشون ارتباط برقرار کنم،و اينکه ميشه توي اين زمان اگه پروژه روتهيه کنم ،ميتونم موفق بشم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام، مشاور رسمی ما از طریق شماره های این وبسایت قابل دسترس هستند و از این طرق اقدام کنید خواهشا. شما با 6040 کنکور قطعا موفق خواهید شد و نیازی به منبع دیگری نخواهید داشت. همچنین برای تهیه مجموعه از مشاوره همین سایت مرکزی بهرمند خواهید شد.
پاسخ مدیر سایت
مریم
سه شنبه دوازدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
مریم
سلام من از اول پک هارو با مشاوره حرف اخر اقای سامان یاری گرفتم الانم مشاوره رایگان میدن بهم خیلی عالی و خوب.
رضا عبادی
چهارشنبه ششم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
رضا عبادی
سلام من حدود ۲ سال پيش پک رياضي رو گرفتم از اقای سامان یاری مشاور ارشد حرف اخر و الان دانشجوی مهندسی پزشکی هستم تهران دارم خیلی ممنونم ازشون
Parisa
دوشنبه چهارم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
Parisa
سلام خسته نباشيد من لپ تابم براش مشکلي پيش اومد ووقتي خوبش کردمم دي‌وي‌دي ها رو آورد اول بايد شماره سريال و کد فعالسازي رو ميزنم چند تاش رو خوب کردمم اما متأسفانه چندتا از دي‌وي‌دي هاممم شماره سريالش رو ندارمم جلدشون رو الان من بايد چيکار کنم ؟چون تا سريال نباشه من نميتونم وارد بشم ک ميشه راهنمايي کنيد ممنون
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره پشتیبانی پشت پکیجهاتون تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
امیری
دوشنبه چهارم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
امیری
حسین جان منم بسته vod ارسال شده از استاد سامان یاری گرفتم پشتيباني هم پيگيري عالی دارد. مرسی ازشون خیلی عالیییی
Parisa
دوشنبه چهارم بهمن ۰۰
(3)
()
 Parisa
شماره تلگراشم بهم ميدن
حسین
شنبه دوم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
حسین
سلام خسته نباشيد بنده پک دهم حرف اخر را از دکنر سامان یاری يافت کرده ام دي وي دي ها عالی هستند ممنونم
محمد
جمعه یکم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
محمد
سلام وقتتون بخير بنده يک هفته پيش يک خانومي زنگ زدن گفتن شما پک کامل دهم رشته ریاضي را در قرعه کشي دريافت کرده ايد بعد اون خانوم يکي دو تا سوال پرسيدن ايا ايشون مشاور بنده هستن چون گفتن خودم پيگیري ميکنم مشاور تحصيلي هستم ولي الان کلا پيگير نيست پيام هم دادم جواب نميدن بايد چيکار کنم
پاسخ مدیر سایت
مشاور مورد اعتماد و شناخته شده ما دکتر سامان یاری هستند- رزومه و اطلاعات ایشان را هم سرچ بزنیدسطح علمی و راه های ارتباطی با ایشان مشخص میشود؛ در انتخاب مشاور بسیار حساس باشید
پاسخ مدیر سایت
محمد
شنبه بیست و پنجم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
محمد
سلام خسته نباشيد بنده پک دهم کامل حرف اخر را تهيه کردم ام و ان همراهش يازدهم هم بوده يا اين مشاوري که الان براي پايه دهم هست پايه يازدهم هم شامل مشاور تحصيلي مسشود يا فقط پايه دهم چون يازدهم هم کنار دهم بود لطفا جواب بديد 🌹
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر برای خرید مابقی پک ها و استفاده از طرح نخبگان با شماره 0216696851 دفتر مرکزی پشتیبانی ما تماس بگیرید. دانش آموز میتواند مشاور جدید بگیرد.
پاسخ مدیر سایت
محمد
جمعه بیست و چهارم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
محمد
سلام بنده پکيج کامل دهم را دريافت کرده ام ولي کامپيوتر ندارم ايا ميتوان وديو هاي دي وي دي هارو به مموري کارت حافظه يا گوشي انتقال داد حجم شان چقدر هست
پاسخ مدیر سایت
سلام خیر، پک اصلی و اورجینال فقط بر روی سیستم قابل اجرا خواهد بود. اگر فیلم حرف اخر بر روی سیستم اجرا نشود ان ویدئو اصلی نیست!
پاسخ مدیر سایت
محمد نجفی
پنج شنبه بیست و سوم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
محمد نجفی
سلام چرا پکيج کامل دهم همراه يازدهم هست
پاسخ مدیر سایت
سلام بعضی پک ها همراه با هم هستند - جهت سفارش پکهای جداگانه هر مقطع از مشاور فروش 02166096851 تهیه کنید.
پاسخ مدیر سایت
اردشیر کرم وندی
شنبه هجدهم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
اردشیر کرم وندی
سلام لطفاً بفرماييد در صورت تعويض و نصب مجدد ويندوز روي لپ‌تاپ، آيا مشکلي براي پکيج هايي که در درايورهاي غير از C ذخيره شدن پيش مياد يا نه؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام پک ها به تعویض فقط سیستم حساس هستند نه ویندوز. در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره پشت پک های خودتون تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
رضا
شنبه هجدهم دی ۰۰
پاسخ
(3)
()
رضا
سلام پک جديد 6040 ميخوام تهیه کنم به مشاوران دیگه غیر استاد سامان یاری اعتماد ندارم، چه کار کنم شمارشون ندارم 😭😭لطفا کمکم کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام. لطفا با شماره 02166096851 تماس بگیرید برای خرید مطمئن و با هماهنگی ایشان در موسسه حرف اخر
پاسخ مدیر سایت
Yalda
جمعه هفدهم دی ۰۰
پاسخ
(3)
()
Yalda
ميخوام داخل امتحان اجتماعي ششم ۲۰ بشم چه کنم
پاسخ مدیر سایت
از پک حرف اخر استفاده کنید و یا با مشاوره رایگان وبسایت تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
آرش مقدم
جمعه هفدهم دی ۰۰
پاسخ
(3)
()
آرش مقدم
سلام وقتتون بخير من پکيج هاي نهم حرف آخر رو تهيه کرده قصد داشتم براي دهم هم پکيج بخرم در کيفيت اموزشش شکي نيست...
علیرضاعبدالهی
شنبه یازدهم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
علیرضاعبدالهی
آقا سعید سلام من از پکيج حرف اخر تهيه کردم ولي اشتباه کردم از اقای سامان یاری سفارش ندادم متاسفانه... حالا مشاورم زیاد پیگیر نیست من نمیدونم چيکار کنم
سعید
سه شنبه هفتم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
سعید
سلام ببخشيد من میخام پکیج رو دريافت کردم ولي متاسفانه الان که مي خوام خرید کنم متوجه شدم شماره استاد سامان یاری حذف شده تو گوشیم چيکارکنم لطفا راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
جای نگرانی نیست، با شماره های پایین همین وبسایت تماس بگیرید راهنماییتون میکنن
پاسخ مدیر سایت
خانی
سه شنبه هفتم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
خانی
پکيج کامل حرف اخري با مشاوره اقای یاری خريداري کرديم ايشون کامل قبل از خريد پک نیز مرتب تماس مي گرفت تا الانم دقیق راهنماییم میکنن خیلی ممنونم ازشون
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید. ایشون مطمئن ترین و پیگیرترین مشاور موسسه هستن
پاسخ مدیر سایت
.....
شنبه چهارم دی ۰۰
پاسخ
(5)
()
.....
سلام من توي نحوه استفاده از پيکيج رياضي با برنامه قطاري به مشکل خوردم چطوري ميتونم از يک مشاور تحصيلي رياضي مشکلم رو بپرسم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بایستی با آقای حسن علیرضا نژاد مشاور موسسه صحبت کنید.
پاسخ مدیر سایت
علیرضا
شنبه بیست و هفتم آذر ۰۰
پاسخ
(4)
()
علیرضا
سلام من پکيج کامل رو از اقای سامان یاری مشاور حرف اخر تهيه کردم واقعا بهترین هستند از مشاوره و راهنمایی خوب ایشون.. مرسی ازتون
پاسخ مدیر سایت
سلام. ایشون مشاور ارشد نخبه ما هستند. موفق باشید انشالا
پاسخ مدیر سایت
مبینا مرادی
سه شنبه نهم آذر ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
مبینا مرادی
سلام dvdشيمي دهم تهيه کردم متوجه شدم dvdيک و سه هر دو يکي يعني پيدايش اتمها و آرايش الکتروني نيست و همون مطالبdvd 3روي يک رايت شده
پاسخ مدیر سایت
باسلام. سایر کامنت ها را بخوانید تا راهنمایی شوید..
پاسخ مدیر سایت
مهسا
دوشنبه هشتم آذر ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
مهسا
سلام خواهش ميکنم راهنمايي کنيد من پکيج کامل موسسه رو تهيه کردم ولي متاسفانه لپ تاپم خراب شد وتوي کامپيوتر جديد نصبشون کردم و کد دوم رو هم دريافت کردم حالا اون کامپيوتر که کد دوم هم براش گرفتم چند قطعه اش خراب شد وتعويضش کرديم حالا دي وي دي هارو باز نميکنه ورمز ميخواد من بايد چيکار کنم آيا ميتوانم کد فالسازي سوم تهيه کنم
پاسخ مدیر سایت
سلام بله گارانتی کامل داره محصولات و هیچ مشکلی نداره، با مشاور فروشتون اوکی کنید تا گارانتی و خدمات رو براتون از نو فعال کنید. اما خواهشا کمتر از کامپیوتر قدیمی و کهنه و داغون استفده کنید..
پاسخ مدیر سایت
Kamaly
پنج شنبه چهارم آذر ۰۰
پاسخ
(4)
()
Kamaly
سلام وقت بخير .. شماره دکتر سامان یاری رو ميخوام برای خرید مطمئن پکیج ها و سفارش فوری
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت شما هم بخیر: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
esmai rashid
چهارشنبه بیست و ششم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
()
esmai rashid
سلام خسته نباشيد. سيستم قبلي من خراب شده يه سيستم تازه خريدم حالا دي وي دي هام رو مخوام رو سيستم جديد نصب کنم. به يه کد جديد نياز دارم. تلگرام پيام دادم به پشتيباني فني فاکتور همه چي رو براشون ارسال کردم ولي هنوز جواب منو ندادن. من بايد تا کي منتظر باشم چيزي هم به کنکور نمونده لطفاً پيگيري کنيد به فکر بچه ها باشيد خواهش کردم از شما 🙏🙏🙏
پاسخ مدیر سایت
با سلام، بخاطر حجم پیام ها پروسه پیگیری بین 1 تا 4 روز اداری معمولا طول خواهد کشید، البته می‌توانید جهت تسریع کار از طریق مشاور فروش خود پیگیری کنید
پاسخ مدیر سایت
Sahar
چهارشنبه بیست و ششم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
()
Sahar
سلام وقت بخير من از دي وي دي حرف آخر خريداري کردم الان لبتاپ خراب شده چطوري ميتونم داخل يه لبتاپ ديگه نگاه کنم ممنون ميشم کمکم کنين
پاسخ مدیر سایت
سلام جواب سوال شما در سایر کامنت ها پاسخ داده شده..
پاسخ مدیر سایت
کامبیز
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
کامبیز
براي خريد پکيج ها با کدام شماره تماس بگيرم خواهشا راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره 09120663015 مشاور موسسه تماس حاصل بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
Fatijoon
یکشنبه بیست و سوم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
Fatijoon
سلام وقتتون بخير.ده روز پيش آقايي با من تماس گرفتن گفتن که توي جشنواره برنده شدم يه پکيج برام ميفرستن و مبلغ۳۵تومن به کارت حرف اخر مهر واريز کردم ولي هنوز خبري نشده بهشون هم زنگ زدم گفتن پيگيري ميکنم ولي چيزي ب دستم نرسيده
پاسخ مدیر سایت
سلام از بخش مشاوره دفتر مشاوران 02166096851 پیگیری بگیرید
پاسخ مدیر سایت
سانازروزبهانی
پنج شنبه سیزدهم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
()
سانازروزبهانی
سلام توروووخدا جوابمو بديد هيچکس پاسخگوي من نيست دي وي دي هام تاريخشون منقضي شده حالا من امسال ميخاکنکور بدم حالا چکارکنم چند روز ديگه هم ازمون دارم وقتي ديگه برام نمونده
پاسخ مدیر سایت
با سلام، آی دی پشتیبانی فنی - تلگرام: harfeakhar02164035@ بخش موسسه: 02164035 داخلی 3
پاسخ مدیر سایت
محمد
یکشنبه نهم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
()
محمد
سلام ببخشيد من DVD رياضي رو نصب کردم بعدش کامپيوترم سوخت الان باس چيکار کنم؟!
پاسخ مدیر سایت
سلام مشکلی نیست و پکیج ها گارانتی دارند، میبایستی گواهی معتبر از تعمیرکار مبنی بر عدم کارکرد مجدد سیستم تهیه کرده و برای واحد فنی در تلگرام ارسال کنید، از مشاورتان کمک بخواهید
پاسخ مدیر سایت
بهاری
شنبه هشتم آبان ۰۰
پاسخ
(4)
()
بهاری
سلام وقتتون بخير،ببخشيد من dvdرو نصب کردم لپتاپ بازش کردم صدا هست تصوير نيس،با اين شماره تماس کردم 02164035راهنمايي خاصي نکردن و مشکلم حل نشد
پاسخ مدیر سایت
سلام همون شماره وقتی تماس میگیرید شماره پشتیبانی تلگرام رو بهتون میده اونجا پیام بدین مشکلتون قطعا سریع حل خواهد شد
پاسخ مدیر سایت
Kosarkamaly
شنبه هشتم آبان ۰۰
پاسخ
(5)
()
Kosarkamaly
سلام وقت بخير شماره پشتيباني در تلگرام رو مي‌خوام
پاسخ مدیر سایت
با سلام: 09395757059 پشتیبانی فنی
پاسخ مدیر سایت
سعید
دوشنبه دوازدهم مهر ۰۰
پاسخ
(5)
()
سعید
سلام خسته نباشيد من مي خوام کد دوم بگيرم براي سيستم ديگه چکارکنم
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز، برای اخذ کد دوم با واحد مشاوره 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
فواد ایرانی
دوشنبه بیست و نهم شهریور ۰۰
پاسخ
(4)
()
فواد ایرانی
سلام من مي خواهم مشاوره تحصيليم را عوض کنم چون به درد من نمي خورد بايد چگونه پيگير شم
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز، جهت پیگیری لطفا با دفتر مشاوران موسسه تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
جلالی
دوشنبه بیست و نهم شهریور ۰۰
پاسخ
(4)
()
جلالی
سلام لطفا آيدي تلگرام پشتيباني حرف آخر رو بديد با پشتيباني تماس گرفتم گفتند به پشتيباني تلگرام پيام بدم....
پاسخ مدیر سایت
با سلام، آی دی پشتیبانی فنی - تلگرام: harfeakhar02164035@
پاسخ مدیر سایت
۰۰
جمعه بیست و ششم شهریور ۰۰
پاسخ
(4)
()
۰۰
ببخشيد من دي وي دي ها رو تهيه کردم حدود يک ماه ازش استفاده کردم ولي امروز که دي وي دي رو گذاشتم ميگه از حافظه خارج شده
پاسخ مدیر سایت
لطفا در ساعت اداری با بخش پاسخگوی پشتیبانی فنی و گارانتی رایگان موسسه: 02164035 داخلی 3 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
سامان حاتمی
شنبه سیزدهم شهریور ۰۰
پاسخ
(4)
()
سامان حاتمی
من تعدادي پکيج گرفتم که روي يک سيستم بوده اندوالان بادريافت کددوم ازموسسه روي يک سيستم ديگرنصب کرده ام ولي وقتي دي وي دي راپلي مي کنم يک نرم افزار به نام انژکتور نمي گذارد خوانده بشه.
پاسخ مدیر سایت
با سلام به آی دی پشتیبانی فنی - تلگرام پیام بدید: harfeakhar02164035@
پاسخ مدیر سایت
حمید قهرمانی
پنج شنبه یازدهم شهریور ۰۰
پاسخ
(5)
()
حمید قهرمانی
خیلی ممنونم از پاسخگویی سایت شما، تشکر از پشتیبانی ویژه این سایت...
حمید قهرمانی
پنج شنبه یازدهم شهریور ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
حمید قهرمانی
ببخشيد ما پکيج کامل رو خريديم نصفش نصب نميشه ايراد داره حالا ما تا کي بايد منتظر بشيم که سي دي هاي ناقص مجددا برامون بياد مگه چقدر وقت داريم خواهشا زودتر ارسال کنيد
پاسخ مدیر سایت
با سلام دوست عزیز، دی وی دی ناقص نداریم، برخی از محصولات به دلیل سفارش بالاتر از قبل وارد نقص موجودی میشه و تو انبار خالی میشه؛ چنین موارد نادری در اسرع وقت بصورت پست رایگان ارسال می‌شوند.
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!