پکیج‌های دروس تخصصی حرف آخر 1403 | تشریحی کنکوری تجربی، ریاضی و انسانی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
جمعه هشتم اسفند ۹۹
(2)
(2)
پکیج‌های دروس تخصصی حرف آخر 1403 | تشریحی کنکوری تجربی، ریاضی و انسانی
پکیج‌های رشته ریاضی - فیزیک
نام درستوضیحات:
ریاضی جامع 1 و 2 و 3

این پکیج ها شامل

کتاب‌کار PDF مجزا

+ مجموعه تست آموزشی-کنکوری

+ کلاس های رفع اشکال End Class

است

شیمی جامع
فیزیک جامع
حسابان 1
حسابان 2
سفارش پکیج جامع تخصصی ریاضی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید (کلیک کنید ↑ )

 


 

رشته علوم تجربی
نام درس:توضیحات:

مجموعه زیست جامع

این پکیج ها شامل

کتاب‌کار PDF مجزا

+ مجموعه تست آموزشی-کنکوری

+ کلاس های رفع اشکال End Class

است

ریاضی جامع 1 و 2 و 3
شیمی جامع
فیزیک جامع
زمین شناسی
سفارش پکیج جامع تخصصی تجربی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید (کلیک کنید ↑ )

 


 

لیست محصولات رشته ادبیات و علوم انسانی
نام درس:توضیحات:
ریاضی جامع

این پکیج ها شامل

کتاب‌کار PDF مجزا

+ مجموعه تست آموزشی-کنکوری

+ کلاس های رفع اشکال End Class

است

عربی (تخصصی)
ادبیات (تخصصی)
اقتصاد
تاریخ جامع
منطق
جغرافیا جامع
روانشناسی جامع
علوم و فنون ادبی: ↓
قرابت معنایی
عروض و قافیه
تاریخ ادبیات و سبک شناسی
آرایه ادبی.
فلسفه یازدهم
فلسفه دوازدهم
جامعه شناسی
زبان شناسی
سفارش پکیج جامع تخصصی انسانی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید (کلیک کنید ↑ )

 

  • پکیج های دروس تخصصی حرف آخر | فروشگاه قیمت محصولات حرف اخر

پکیج های دروس تخصصی حرف آخر | موسسه آموزشی-کنکوری تا به امروز توانسته بهترین بازخوردهای مثبت را از جانب مشتریانش داشته باشد، این مرکز بزرگ توانسته به عنوان یک برند قابل اعتماد معتبر و قانونی، مدارک بین المللی، تائیدیه های داخلی و خارجی زیادی را از جانب نهادهای علمی برجسته دریافت کند؛ تیم اساتید و مشاوران حرف اخر هر ساله بهترین نتایج رتبه های برتر را در کنکور (مانند آنچه در پک 20% رایگان حرف اخر است) از آن خود می‌کنند. آموزشها با سبک و متد های مدرن و جدید تولید شده و بصورت شهودی سازی، تدریس تصویری (دی‌وی‌دی های اورجینال با کیفیت بالا بروزرسانی 1403 جدید و تکنولوژی آموزشی آپدیت دنیا ارائه شده که همه مباحث درسی به صورت انیمیشن سازی و الگوسازی هسند و شما با یک روش بسیار مفهومی ماندگار یاد میگیرید.

 

آشنایی با پکیج دروس عمومی - پک بندی و شرایط

 

در واقع می‌توان گفت که harfe akhar با پکهای صفر تا صد و 6040 عمومی-تخصصی، انقلابی در آموزش را خلق کرده که نشانگر استاندارد و برتری این نهاد فرهنگی نسبت به روشهای سنتی تدریس قدیمی سایر موسسات است. گرچه متاسفانه به دلیل نبود قانون کپی رایت در ایران، اکثر موسسه های دیگر به مثل یک رقیب برای رقابت باهم، از سیستم و روش های ما تقلید می‌کنند و کپی برداری ناقص میکنند. این ترکیب نادرست یک تدریس بی کیفیت را ارائه می‌دهد؛ دانش آموز با خرید و سفارش از آن موسسات ناموفق، دچار ضرر مالی، اتلاف وقت، سردرگمی می‌شود و چنین کلاهبرداری هایی اخیرا در این حوزه مشاهده شده!

 

اما در این موسسه همه چیز برای دانش آموزان کاملا شفاف و گویا است؛ نیت حرف آخر که مطمئنم خوانده فرهیخته آن را درک کرده، کمک به داوطلبان کنکور است در راستای عدالت آموزشی، و محصولات خود را به بخش های مختلف کشور ارسال می‌کند.

 

فهرست زیر 7 راهبرد تدریس رایج دیگر را ارائه می‌کند که هنوز مهم است که به عنوان یک معلم درباره آنها بدانید - و درک کنید که در کجا به بهترین شکل به کار گرفته می‌شوند. 1. فن آوری کلاس درس: تعداد فزاینده‌ای از ابزارها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های یادگیری آنلاین عالی برای تقویت و تکمیل آموزش شما وجود دارد، با این حال، وارد کردن فناوری به کلاس درس یک عمل متعادل کننده ظریف است. همیشه این خطر وجود دارد که فناوری باعث حواس‌پرتی شود و دانش‌آموزان بر روی فناوری تمرکز کنند تا یادگیری. از قضاوت حرفه ای خود برای بررسی جدیدترین برنامه ها و ابزارها استفاده کنید و از چسبیدن به قلم و کاغذ آزمایش شده نترسید!


بیشتر بخوانید: چگونه یک حسابرسی فناوری آموزشی در مدرسه خود انجام دهید 2. یادگیری ترکیبی یادگیری ترکیبی استفاده ترکیبی از فناوری در کنار یادگیری کلاسی سنتی است. این یک استراتژی آموزشی ارزشمند است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد یادگیری را با سرعت خودشان جمع‌بندی و بازیابی کنند و به دانش‌آموزان برای تبدیل شدن به یادگیرندگان مستقل‌تر کمک می‌کند. در طول همه‌گیری و اختلال در مدرسه، بسیاری از مدارس و معلمان با چالش آموزش آنلاین و ترکیبی مواجه شدند. معلمان در سراسر بریتانیا به سرعت مهارت پیدا کردند و بسیاری همچنان به ارائه یک رویکرد یادگیری ترکیبی با تکالیف، درس های ضبط شده، ویدیوهای بازنگری و موارد دیگر که به صورت آنلاین به دانش آموزان ارائه می‌شود، علاوه بر یادگیری در کلاس درس، ادامه می‌دهند.

 

3. بازخورد بر اساس، بازخورد یک استراتژی آموزشی کاملاً اثبات شده است. بازخورد با کیفیت بالا باید در مورد عملکرد دانش‌آموز در رابطه با هدف یادگیری بازخورد بدهد و اطلاعاتی را در مورد چگونگی بهبود در اختیار دانش‌آموز قرار دهد. بازخورد باید به صورت زیر باشد: به موقع – در طول، بلافاصله پس از یا مدتی پس از یک فعالیت آموزشی بازخورد بدهید، اما مطمئن شوید که به موقع و قابل اجرا است. خاص - بازخورد صریح و دقیق ارائه دهید که به وضوح توضیح می‌دهد که چگونه دانش آموزان می‌توانند پیشرفت کنند برای پاسخ ها یا رویکردهای صحیح و نادرست بازخورد ارائه دهید - در مورد اینکه دانش آموز چه کاری یا چگونه به خوبی انجام داده است بازخورد بدهید.

 

بیشتر بخوانید: چرا مدرسه من علامت گذاری را ممنوع کرد؟ 4. آموزش مبتنی بر تحقیق در حالی که برانگیختن کنجکاوی دانش‌آموزان شما برای یک موضوع، اولین گام ضروری در یادگیری مبتنی بر پرسش است، ارائه فرصتی برای تحقیق و گزارش در مورد موضوع، جایی است که یادگیری واقعاً اتفاق می‌افتد. 5. کلاس های درس واژگون کلاس درس معکوس یک استراتژی آموزشی است که در آن دانش آموزان با محتوای یادگیری قبل از درس (مثلاً از طریق تکالیف، پیش خواندن و غیره) آشنا می‌شوند تا برای کلاس خود آماده شوند. بنابراین از زمان در کلاس برای تعمیق درک دانش‌آموزان از طریق بحث‌ها و فعالیت‌های کلاس استفاده می‌شود. این استراتژی در دهه‌های 1990 و 2000 محبوبیت پیدا کرد و با پیشرفت‌های اخیر در یادگیری آنلاین و ترکیبی، مدیریت یادگیری و اشتراک‌گذاری منابع قبل از درس آنلاین آسان‌تر می‌شود.

 

6. آموزش همتایان آموزش همتایان با یادگیری در کلاس درس معکوس مرتبط است. آموزش همتایان همچنین از دانش آموزان می‌خواهد که قبل از کلاس با مواد آموزشی درگیر شوند. هنگامی که آنها در کلاس درس هستند، معلم سوالات و فعالیت هایی را برای دانش آموزان تنظیم می‌کند تا به صورت گروهی کار کنند. دانش آموزان درک خود را از طریق بحث عمیق تر می‌کنند و معلم می‌تواند درک آنها را نظارت و ارزیابی کند. معلمان می‌توانند هر گونه تصور اشتباه یا چالشی را شناسایی کرده و در طول کلاس درس به آنها رسیدگی کنند. این رویکرد نباید با تدریس خصوصی همتا اشتباه شود، زمانی که (معمولاً) یک دانش آموز مسن تر به دانش آموز جوان تری که ممکن است با مشکل روبه رو باشد، معلم خصوصی می‌کند. با این حال، این می‌تواند یک رویکرد آموزشی موثر باشد.

 

7. گیمیفیکیشن استفاده از بازی در یادگیری است. این نه تنها برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان عالی است، بلکه می‌تواند: تقویت حافظه کاری، زبان و مهارت های حرکتی. فرصتی برای تمرین مکرر و تمرین بازیابی در موقعیت های جدید فراهم می‌کند توسعه حس عدد ترس یا اضطرابی که گاهی با یادگیری جدید مرتبط است را حذف کنید ریاضیات می‌تواند به ویژه برای گیمیفیکیشن مناسب باشد زیرا دانش آموزان می‌توانند یادگیری خود را از طریق بازی ها و پازل های کم ریسک کشف کنند.

  • قیمت پکیج صفر تا صد حرف اخر | اپلیکیشن VOD رشته تجربی - ریاضی و انسانی 1403 کنکور

حرف آخر به مثابه بهترین و قدرتمند ترین موسسه کنکوری در ایران، به دلیل ترویج نوع تدریس عالی جدیدش، تکنیک های قدرتمند اساتید با سابقه های درخشان، تحصیلات عالی و همچنین صادق بودن کادر آن با مخاطبانش، در کمتر زمانی توانست مشهور و معروف شود؛ خود خانواده ها و دانش اموزان با آگاهی براین امر خودشان مبلغ ما بودند. این موسسه ی خصوصی حتی مورد توجه دولت نیز قرار گرفت و چندین بار در اخبار رسمی و اطلاعیه های آن، به دلایل ذکر شده و محبوبیت بالا، مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.. لازم به ذکر است دفتر مرکزی ما در ضمینه پکیج 0 تا 100 حرف آخر | جزئیات تکمیلی محصولات درسی 1402 نیز کر کرده است.

پکیج‌‌‌‌‌های دروس تخصصی حرف آخر 1404 کنکور


حرف آخر مهر از ابتدا برخلاف سایر موسسات، اسلوب کاملا نوینی را در پیش گرفت، با استفاده از سبکهای جذاب و تاثیر گذار پویا نمایی، انیمیشن، الگوهای کاربردی تصویرسازی حرفه ای، متفاوت با دیگر جاها استارت زد؛ هر سال با بروز رسانی ویدئوها، کتب و آزمونهای خود، همگان را قانع کرد مسیر موفقیت از این اینجا می‌گذرد. شما دانش آموزان و داوطلبان عزیز می‌توانید فعالیت خود تحت پوشش گروه مشاورین نخبه پرور ما از همین وبسایت آغاز کنید، از منابع و مجموعه پکیج های اورجینال فروشگاه با تخفیفات ماهیانه و بصورت قسط بندی، در چند مرحله تهیه و استفاده کنید تا بتوانید در کنار مشاوره رایگان، راهنمایی ها و با همراهی ما، به رتبه های برتر دست بیابید.

 

حصول اطمینان از اینکه مطالب آموخته شده در فواصل زمانی منظم از طریق تکرار فاصله دار به جای همه به یکباره، خیلی دیرتر که احتمال فراموش شدن بیشتر آن وجود دارد، مجدداً بازبینی می‌شود. برای دانش‌آموزان مسن‌تر، تقویم‌های مطالعه می‌توانند در آستانه رسیدن به نقاط عطف مهم مانند KS2 SAT کمک بزرگی باشند.

 

2. تمرین بازیابی بازیابی فرآیند به یاد آوردن اطلاعات صرفاً از حافظه و بدون کمک مواد آموزشی است. تمرین موثر بازیابی به جاسازی اطلاعات به طور کامل در ذهن ما کمک می‌کند، زیرا ما دیگر نیازی به زمینه برای یادآوری آن نداریم. 3. تفصیل شرح و بسط، که با پرسش در کلاس درس گره خورده است، این وظیفه را بر عهده دانش آموزان می‌گذارد که بیش از «فقط» یادآوری اطلاعات انجام دهند. استفاده از سؤالات باز مانند «چگونه آن پاسخ را دریافت کردم» به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بین چیزهایی که آموخته‌اند ارتباط برقرار کنند، نه اینکه آنها را به‌عنوان چندین واقعیت نامرتبط ببینند.

 

4. تلاقی تحقیقات زیادی در حال حاضر در دسترس است که نشان می‌دهد مزایای درهم آمیختگی - اختلاط تمرین مهارت های مختلف با یکدیگر - در کمک به دانش آموزان برای شناسایی بهتر استراتژی های لازم برای حل مسائل مختلف. درهم آمیختن با موضوعات مرتبط (مانند تقسیم و ضرب) این اثر را تقویت می‌کند. برنامه تجدید نظر ریاضی سال 6 ما بر این اساس ساخته شده است.

 

5. مثال های عینی به عنوان معلمان ریاضی، رویکرد انتزاعی تصویری مشخص در روش تدریس ما تعبیه شده است. در آموزش آنلاین خود، ما روش‌های مختلفی برای توضیح یک موضوع داریم و به عنوان بسط ممکن است از دانش‌آموزان بخواهیم که بر اساس مثال‌هایی که در توضیح مفهوم برای آنها استفاده کرده‌ایم، مثال‌های عینی خود را برای مفاهیم بیاورند. 6. کدگذاری دوگانه ترکیب کلمات و تصاویر در مواد آموزشی این به گفتار اشاره نمی‌کند (همانطور که قبلاً مشخص کردیم)، اما ایجاد نوعی کمک بصری (مثلاً یک طرح، یک نمودار) برای همراه کردن متن نوشته شده توسط دانش آموزان می‌تواند به آنها کمک کند تا این مفهوم را در مغز خود به دو روش مختلف تقویت کنند. به یاد آوردن آسان تر است هر کسی که برای دانش آموزان خود اسلاید درست کرده باشد، با چالش انتقال اطلاعات از طریق کلمات + تصاویر آشنا خواهد بود.

  • پنل رایگان نظام جدید - مشاوره خرید دروس تخصصی کلاس های آنلاین

افرادی که سعی دارند برای دوران تحصیلی کنکور خود، منابع خوبی را تهیه کنند، بعضا مشاهده شده که از برترین پکیج ها و منابع بی خبر هستند! کارهایی که باید برای این پروسه انجام دهند اطلاعی ندارند، اما ما اینجا اعلام می‌کنیم که با ما همگان می‌توانند با کمک گرفتن از مشاوران متخصص سایت مرکزی دفتر اصلی، به راحتی اقدام به ارسال درخواست خرید پک و مشاوره درسی کنند و در صورت نیاز نیز از خدمات رایگان خصوصی استفاده کنند.

 

1- با نگاه به هدف خود از مطالعه و مطالعه میل به مطالعه و مطالعه را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که داشتن هدف به انسان انگیزه می‌دهد. اکنون که در راه کنکور هستید، باید اهداف خاصی داشته باشید. بنابراین زمانی که شروع به مطالعه می‌کنید یا زمانی که احساس خستگی می‌کنید، فقط به اهداف خود فکر کنید. 2- هنگام مطالعه یا حضور در کلاس از افکار ناامیدکننده، کسل کننده و غیرمنطقی پرهیز کنید و همیشه امید، نیرو و قدرت را در ذهن خود نگه دارید. زندگی شخصی هیچ کس بدون مشکل نیست و ذهن هیچ کس پاک نیست.

 

از سوی دیگر بدان که با فکر و مشغول شدن به این گونه مشکلات، هیچ دردی دوا نمی‌شود; پس خود را متقاعد کنید که در حین مطالعه یا مطالعه ذهن خود را از آن چیزها پاک کنید و زمانی که این افکار شما را آزار می‌دهد، به خود قول دهید که به آن فکر کنید و شبانه روز برای انجام آن وقت بگذارید و در نهایت، در صورت امکان، بحث کنید. آن را با یکی از اعضای خانواده وقتی شخص دیگری از بیرون به مشکل شما نگاه می‌کند و ابعاد مختلف آن را برای شما توضیح می‌دهد، فقط متوجه می‌شوید که مشکل آن چیزی نیست که فکر می‌کردید یا راه حل های متفاوتی دارد.

 

موسسه حرف آخر برای تمامی دروس تخصصی گروه انسانی دوره‌های جدیدی آماده کرده استموسسه حرف آخر برای اینکه داوطلبان به بهترین شکل ممکن درس ادبیات را یاد بگیرند یک دوره کامل برای درس ها در نظر گرفته است. دوره جامع حرف آخر یکی از کامل‌ترین دوره‌های آموزشی در کشور است که درس ادبیات تخصصی انسانی را به داوطلبان آموزش می‌دهد.
حرف آخر به طور جامع و کامل تمامی مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌دهد. مدرسین این دوره منحصربه‌فرد استادان هستند. دوره حرف آخر با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند محتوای آموزشی این دوره را در بستر vod حرف آخر مشاهده کنند. به عبارت دیگر داوطلبان به صورت آنلاین و آفلاین می‌توانند به ویدیوهای آموزشی این دوره دسترسی داشته باشند.

پشتیبانی خدمات 1402 حرف آخر - آشنایی شناخت و دلایل برتری موسسه

موثرترین تدریس این است که هر روز برای مدت مشخصی شما را آماده کند تا روی هر کلاس از قبل کار کنید. کل زمان صرف شده برای مطالعه به اندازه (یا کمتر) از یک یا دو جلسه فیلمها خواهد بود، اما اطلاعات را عمیق‌تر یاد می‌گیرید و در درازمدت خیلی بیشتر را حفظ می‌کنید – که به شما کمک می‌کند در مرحله نهایی موفق شوید. مهم این است که چگونه از زمان مشاور ارشد خود بهرمند می‌شوید، مدت زمان مطالعه، جلسات تخصصی مشاوره منجر به تمرکز و در نتیجه یادگیری و حفظ راندمان شما می‌شود.

 

"حرف آخر"، بهترین و قدرتمندترین موسسه آموزشی پیشرفته در ایران است که فعالیت خود را در قالب تولید و ارائه پکیج‌های آموزشی (Vodها، کتب و آزمون‌های استاندارد) و با استایلی علمی و متفاوت، متد خاص تدریس و با بهره‌گیری از بهترین کادر اساتید مجرب کشور، در سال 90 استارت زد و کلیه منابع بصورت شهودی‌سازی Imagination در قالب تصویرسازی دیجیتالی و انیمیشن چندبعدی با استفاده از الگو بجای حفظیات و فرمول تدریس می‌شوند. وجه تمایز حرف آخر استفاده از آخرین و جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی دنیا، ارائه برنامه‌ریزی مدون به دانش‌آموزان (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) است.
انتشارات حرف آخر دارای مدرک بین‌المللی ICOM از دانشگاه "Methodologica Governance" فرانسه و چندین گواهی معتبر ISO از سازمان استاندارد جهانی و همچنین دارای مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد است.


در این بخش نیز شما را با مشاوره تحصیلی به سبک آقای دکتر سامان یاری آشنا می‌کنیم و خواهید دید که در این سایت بهترین مشاوران تحصیلی تهران برنامه ریزی + مشاوره شما را کاملا تحت نظر دارند؛ برای موفقیت در آزمون سراسری، امتحانات و پیشرفت تحصیلی در مقاطع متوسطه اول و دوم، بهترین برنامه ها را برای شما دارند. در سفارش خرید و بسته های دروس اختصاصی حرف آخر مشاور تحصیلی شما همه ابعاد و شرایط را در نظر می‌گیرد تا دانش آموز و داوطلبین بهترین نمره و رتبه ممکن را بدست آورند...

 

تلفن های تماس با واحد مشاوره و خرید دروس اختصاصی حرف آخر: 09120663015 - 02166096851 - 09399585899

 

 


The packages of specialized courses of the Harfe Akhar Institute to this day, Konkoree Educational Institute has been able to get the best positive feedback from  its customers, this large center has been able to receive international certificates, internal and external approvals from leading scientific institutions as a reliable and legitimate brand.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
amirali kamali
سه شنبه چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
amirali kamali
بهترين موسسه حرف اخر هستش. من دروس تخصصي کرفتم خيلي راضي هستم انصافا. پيروز باشيد
سید محمد علی دهقانیان
چهارشنبه سیزدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
(2)
سید محمد علی دهقانیان
سلام به استاد منتظري من چند الگو و روش رياضي در کاربرد مشتق و... کشف کردم ميخواستم با استادم درميان بزام ممنون

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!