دروس عمومی تشریحی 1403 حرف آخر | ترمیم معدل و امتحان نهایی 12م ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
دوشنبه هجدهم اسفند ۹۹
(0)
(0)
دروس عمومی تشریحی 1403 حرف آخر | ترمیم معدل و امتحان نهایی 12م
پکیج‌های دروس عمومی (کلیه رشته‌ها)
نام درس:توضیحات:

ادبیات

هر پکیج VODها، کتاب‌کار PDF، مجموعه نکات امتحانی و

درس‌نامه‌های مخصوص خود را دارد

دینی

عربی

زبان انگلیسی


 

  • پکیج امتحان نهایی حرف آخر 1403 | تجربی و انسانی رایگان، پکیج کامل تشریحی

کادر تخصصی سایت مرکزی دروس عمومی حرف آخر، با لطف منان و همت و تلاش تلاشگران خلاق، دلسوز و برگزیده حوزه آموزش، بهره برداری از تکنولوژی و با بکارگیری تمام دقت و توانمان توانسته است بر کیفیت و سبک مشاوره تحصیلی دانش آموزان بیفزاید؛ با انتشار صحیح پکیج های آموزشی پله های موفقیت را با آرزوی فردایی بهتر برای شما داوطلبان آسان کند تیم سایت حرف اخر اصل احترام به مشتری مداری و ارسال آموزش عالی را جزء اهداف جدا نشدنی در عملکرد خود می‌داند؛ بر این باور است که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مخاطبین گرامی و این امر به‌صورت تضمین شده همیشه و با افتخار تاکنون روشنایی بخش و نقشه راه ما بوده...

آشنایی با پکیج جامع عمومی پنج ستاره حرف آخر | تشریحی نهایی 1403 دوازدهم

 

سایت مرکزی موسسه، مجموعه ای آموزشی با بهره گیری از اساتید برتر کشور، مشاوران حرفه‌ای و با تجربه در زمینه مشاوره، برنامه ریزی تحصیلی و ایجاد بسته های متنوع آموزشی که از فاکتور های مهم این مجموعه پکیج جامع دروس عمومی دوازدهم نهایی | نسخه آپدیت 1403 جدید است، توانایی بسیار دقیق و عمیق تر خود را اثبات کرده است وبسایت اصلی معتبر منبعی کاملاً رسمی، جهت تهیه پکیج های درسی مختلف کنکور شامل: شیمی، ریاضی، زیست، فیزیک، ادبیات و پکیج های عمومی 0 تا 100 حرف اخر شامل زبان، عربی و دین و زندگی، آزمون های حرف آخر و اطلاعیه کلاس های حضوری این نهاد فرهنگی است که دفتر آن در شهر تهران است.

 

گروه آزمایشی علوم تجربیدارندگان مدرک پایان تحصیلات و دانش آموزان (نظام آموزشی 3-3-3-3)سایر
دروس امتحان نهایی برای ایجاد سابقه یا ترمیم نمره در رشته علوم تجربیریاضی فیزیکادبیات و علوم انسانیعلوم و معارف اسلامی
فارسی (3)ترمیمترمیمترمیمایجاد سابقه
عربی زبان قرآن (3)ترمیمایجاد سابقه یا عربی 3 (زبان تخصصی رشته)ایجاد سابقه یا عربی 3 (زبان تخصصی رشته)=
تعلیمات دینی 3(دینی اخلاق و قرآن)=ترمیمایجاد سابقه یا اصول عقاید 3=
زبان خارجی (3)==ترمیم=
سلامت و بهداشت====
علوم اجتماعی=ایجاد سابقه یا جامعه شناسی 3ایجاد سابقه=
ریاضی (3)ایجاد سابقه با میانگین وزنی نمرات حسابان (ضریب 5.5) و هندسه (ضریب 1.38)===
زیست شناسی (3)ایجاد سابقه===
فیزیک (3)ترمیم===
شیمی (3)== =

 

مزایای پکیج دروس عمومی حرف آخر این است که از 2 بخش متفاوت تشکیل شده، بخش اول: توضیح مباحث درسی بطور کامل و بخش بعدی: تمرین، تکرار و تست زنی کل کتاب. بخش اول پکیجها مرتبط با مباحث درسی است و داوطلبان و دانش‌آموزان با کمک برنامه قطارس 1000 به صورت دقیق مباحث کنکور را مطالعه می‌کنند، این نکته مهم است که مطالعه به صورت پیوسته بر اساس الگو است. تدریس همه جزئیات و اطلاعات کامل مفاهیم درسی در اختیار مخاطب قرا می‌گیرد. با چنین سبکی قدرتمند سرعت فراگیری مباحث افزایش میابد و تمامی مطالب را با جزئیات دقیق در کمترین حجم و زمان فرا می‌گیرند. ترمیم معدل تجربی 1403 حرف آخر عمومی تخصصی

 

تغییر و تحول در نظام آموزشی مدارس و لغو دوره پیش دانشگاهی، تغییراتی در نحوه برگزاری کنکور نیز به وجود آورد. پس از تغییر نظام آموزشی مدارس، تغییرات کنکور هم برای داوطلبان نظام قدیم (داوطلبان با مدرک پیش دانشگاهی) و هم برای داوطلبان نظام جدید (مقطع دوازدهم) اعمال می‌شود.
مقرر شده است که سیستم قدیمی به طور کامل حذف شود و داوطلبان از سیستم جدید برای پاسخ سوالات استفاده کنند. یعنی منابع مطالعه آنها از نظام قدیم به نظام جدید تغییر یافت. پس از این تغییرات در برنامه ی جدیدی برای کنکور در نظر گرفته شد. که برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید اعمال شود، اما برای کنکور 1403 تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور به ۶۰ درصد افزایش می‌یابد و شرکت در آزمون در شانس داوطلب برای پذیرش ۴۰٪ است. این تصمیم برای داوطلبان با سابقه تحصیلی پایین، می‌تواند بر نتیجه آزمون تاثیر منفی بگذارد، که شرکت در برنامه تصحیح و ترمیم معدل روشی توصیه شده برای متقاضیان با رتبه تحصیلی پایین است.


یکی دیگر از تغییرات برای نظام قدیم و نظام جدید، اعتبار داشتن نتیجه است. در واقع داوطلب رتبه ای که کسب می‌نماید، با همان رتبهمی تواند در انتخاب رشته کند. حذف دروس عمومی. دروس عمومی یعنی زبان و ادبیات فارسی، فرهنگ و معارف اسلامی (دینی)، انگلیسی و عربی از کنکور حذف خواهند شد؛ البته امتیازاتی که دانش آموزان در امتحانات نهایی از دروس عمومی دریافت کرده اند به طور مستقیم بر نتایج آنها تاثیر می‌گذارد. سهم ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در پذیرش دانشگاه ها و سهم ۴۰ درصدی در دروس تخصصی را خواهد داشت.

 

دروس تخصصی در کنکور سراسری و دروس عمومی در کارنامه تحصیلی ارزیابی می‌شوند. ۶۰ درصد قبولی در کنکور به امتحانات نهایی و به سوابق تحصیلی تقسیم می‌شود که این مسئله مربوط به آزمون های هماهنگ است. تاثیر بر سوابق تحصیلی قطعی و ۶۰ درصد خواهد بود. یعنی اگر داوطلبان معدل خوب یا بد داشته باشند، در نتیجه نهایی کنکور موثر خواهد بود. ترمیم معدل تنها مختص سراسری است و نمراتی را که در ترمیم معدل جبران می‌کنید در کارنامه کتبی دیپلم شما اصلاح نمی‌گردد. و آموزش پرورش در هنگام ثبت نام در کنکور نمرات جدیدی که کسب کردید را به صورت سیستماتیک ارسال خواهد کرد. محدودیتی در تعداد دروس وجود ندارد.شیوه برگزاری در به چه صورت خواهد بود؟ ترمیم معدل ریاضی 1403 حرف آخر کنکور نهایی

 

داوطلب می‌تواند در طرح ترمیم نمرات خود را افزایش دهد و نمرات موثر خود را بهبود بخشد. افرادی که مدرک پیش دانشگاهی خود را سال ۹۱ دریافت نموده اند ؛ و یا فارغ التحصیلانی که بعد از سال ۸۴ دوره متوسطه را گذرانده اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. شرایط شرکت در ترمیم معدل فارغ التحصیلان دوره متوسطه و دبیرستان (از سال ۸۴ به بعد) و دارندگان مدرک پیش دانشگاهی (از سال 91 به بعد امکان ترمیم معدل دارند. افرادی که نمرات خوبی در امتحانات نهایی کسب نکرده باشند، می‌توانند مجددا در امتحانات نهایی شرکت کنند و نمره های خود را با ترمیم معدل ارتقا دهند. با شرکت در طرح ترمیم معدل داوطلب هیچ ضرری نخواهد کرد زیرا اگر در امتحان ترمیم معدل، نمره ی بالاتری را کسب نکند ؛سازمان سنجش نمره بالاتر را برای شما لحاظ می‌کند.

 

در واقع تفاوت تاثیر مثبت و قطعی معدل در کنکور این است که در حالت تاثیر مثبت بالاترین تراز ممکن برای هر زیرگروه در کارنامه کنکور درج خواهد شد و تاثیر سوابق تحصیلی به شرطی اعمال می‌گردد که باعث افزایش تراز کل زیرگروه شود در حالی که اگر تاثیر معدل قطعی باشد تحت هر شرایط سوابق تحصیلی برای داوطلب اعمال می‌گردد حتی اگر اعمال سوابق باعث کاهش تراز کل داوطلب گردد (در این مثال به شرط قطعی بودن تاثیر معدل، تراز ۷۳۰۰ در کارنامه کنکور درج می‌گردید).

 

لازم به ذکر است که در یکی از مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در سال ۹۷ مقرر شده بود که تاثیر معدل در کنکور ۹۸ بصورت قطعی اعمال شود اما پس از چند ماه مصوبه مذکور لغو گردید. بنابرین هنگامی که تاثیر معدل مثبت باشد، اگر نمرات بالایی در امتحانات نهایی کسب نکرده باشید با کسب درصد و تراز بالاتر در آزمون تستی کنکور امکان جبران وجود دارد. علاوه بر این، اگر نمرات پایینی دارید و نگران تاثیر معدل بر کنکور هستید می‌توانید در طرح ترمیم معدل برای کنکور شرکت کنید.

  • مشاوره رایگان قیمت پکیج ترمیم معدل عمومی | لیست قیمت محصولات صفر تا صد نهایی دوازدهم

بخش دوم مربوط به تمرین، تکرار و سریع ترین متد تست زنی است، دانش‌آموزان و داوطلبان سوالات تست‌های استاندارد مربوط به مطالب درسی را حل می‌کنند که موجب می‌شود بهترین نمره موفقیت در امتحان و رتبه فوق‌العاده در آزمون سراسری آتی را کسب کنید. از مزایای خاص این بسته جدید این است که برای هر درس نظام جدید عربی ادبیات دینی زبان، خود استاد مربوطه با توجه به توان ذهنی و اشرافی که بر آن درس دارد بصورت کاملا تخصصی برنامه‌ریزی کرده و باعث میشود تا مطالعاتی جداگانه و منظم و تعیین شده از DVD یا vod را نگاه کنید. چه تعداد تست بزنی و تکرار و تمرین کنی و...

 

اگر مشکلات و مشکلات فردی، اجتماعی و خانوادگی باعث حواس پرتی می‌شود، بدانید خود را به مکان خاصی برای مطالعه محدود نکنید و سعی کنید با تمرین در همه مکان ها حتی مکان های شلوغ مطالعه کنید. بهترین مکان برای مطالعه در خانه است. چون همیشه در دسترس است. همیشه کاغذ و خودکار را برای مطالعه یا یادگیری در کلاس نگه دارید و یادداشت برداری کنید یا خلاصه ای از مطالب را بنویسید تا در فضای ذهنی مطالعه و مطالعه قرار گیرد; فقط به دنبال افکار و طرز فکر خود نباشید. زمان و مکان مطالعه باید از نظر جسمی، روحی و روانی در شرایط مناسب باشد و هر عاملی (مانند سر و صدا، سرما، گرما، نور کم یا بسیار شدید و ...) که باعث حواس پرتی می‌شود، از محیط مطالعه دوری کنید. .

پس اصلا نگران زمان تست زنی در عمومی ها نباشید، چون توی روند برنامه مشاوران ایستگاه‌های مرور و جبران درج شده تا که فرصت تسلط زیادی پیش رو داشته باشید، با ترتیب خوندن درس ها طبق برنامه قطاری به شما خیلی کمک می‌کند مشاوران رتبه پرور، که خود رتبه برتر رشته مشاوره هستند و دارای سابقه طولانی حرفه ای مشاوره هستند، دانش آموزان تحت پوشش ما به صورت مستمر توسط گروه طرح نخبگان یا طرح طلایی پیگیری می‌شوند تا هدایت هوشمند فرد به صورت دقیق و کامل انجام شود.


همانطور که می‌دانید مشورت با یک مشاور خبره تحصیلی خیلی از نگرانی های پیش پا افتاده و دغدغه های تحصیلی برای امتحانات و ازمون را برطرف می‌کند. مشاوره تحصیلی درسی اینجا در ابتدا مروری از سطح آمادگی برای شما تلاشگران عزیز فراهم می‌کند سپس با بررسی توانایی های شما، برنامه ریزی های هفتگی را انجام می‌دهد. همراه با برنامه ریزی زمانی و مدیریت درسی شما، نیروی ارشد ما همیشه جهت تسلط نهایی و تست وضعیت شما، سوالهایی مانند سوالات کنکور برایتان ارسال می‌کند تا شما را با شیوه پرسش های امتحان کنکور کاملا موفق آشنا کند.

اینجا جستجو کنید: پکیج‌های دروس عمومی حرف آخر دفتر مرکزی تهران

در کنار طرح این نکات، از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه ما می‌توانید توسط تیم مشاورین درجه یک و نخبه پرور به سفارش خرید محصولات و همچنین بعد از خرید در راستای نحوه شروع برنامه ریزی مطمئن برای کنکور در تماس بوده و از راهنمایی و مشاوره بسیار تخصصی دروس عمومی حرف آخر نیز به شیوه هدفمند روازنه با تحلیل گزارش کار اخر هفته بهرمند شوید

 

ترمیم معدل یعنی چه و مختص به چه دروسی است؟! ترمیم معدل فرصتی است که با آن شما پشت کنکوری ها می‌توانید نمرات پایین نهایی خود را ترمیم کنید. تنها کافی است در زمان ثبت نام که توسط آموزش پرورش در سایت آموزش پرورش اعلام می‌شود ثبت نام کرده و در خرداد ماه امتحان دهید. انتخاب درس برای ترمیم به عهده خودتان است و شما می‌توانید نمره هر درسی را که می‌خواهید ترمیم کنید، تعداد دروس انتخاب شده برای ترمیم محدودیتی ندارد. برنامه امتحانات ترمیم معدل پس از ثبت نام در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

زمان ثبت نام؟ معمولا ۱ الی ۲ ماه پیش از شروع امتحانات نهایی است چه کسانی می‌توانند ترمیم معدل کنند؟!
۱_ داوطلبان دارای دیپلم های نظری نظام جدید (۳-۳-۶)

۲_ متقاضیان دارای دیپلم های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید (۳-۳-۶)

۳_ فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی دارای سابقه تحصیلی (۴ عنوان درس نهایی)

۴_ فارغ التحصیلان دوره متوسطه سالی واحدی ترمی واحدی دارای مدرک پیش دانشگاهی ( از سال ۱۳۸۴ به بعد)

۵_ فارغ التحصیلانی که قبلا با توجه به مراحل و نحوه ایجاد سابقه تحصیلی، اقدام به ایجاد سابقه تحصیلی نموده اند.

 

در صورت غیبت در امتحان ترمیم معدل فرصت شما محفوظ باقی می‌ماند و می‌توانید بازم برای ترمیم معدل ثبت نام کنید. سهم نمرات ترمیم شده چگونه اعمال می‌شود؟! در ابتدا به یاد داشته باشید نمره بالاتر ملاک است، یعنی اگر پس از ترمیم نمره جدید شما از نمره قبلی پایین تر بود، نمره قبلی برای شما در نظر گرفته می‌شود و اگر نمره جدید شما از نمره قبلی بالاتر بود نمره جدید را برای شما لحاظ می‌کنند، در نتیجه شرکت در امتحانات ترمیم معدل ضرری ندارد. سپس نمره در نظر گرفته شما با ضریب آن درس محاسبه شده و با باقی نمرات جمع می‌شود و تراز معدل شما محاسبه می‌شود، یعنی نمره هر درس به صورت جدا بر درصد کنکور تاثیر ندارد.

 

به یاد داشته باشید ترمیم معدل نمرات دیپلم شما را تغییر نمی‌دهد و تنها بر روی کنکور شما تاثیر می‌گذارد. الویت بندی دروس برای ترمیم معدل ممکن است برای شما سوال پیش بیاید نمره پایین یعنی چند؟! این سوال بر اساس هدف شما برای کنکور پاسخ های مختلفی دارد و طبیعتا اگر هدف والایی برای کنکور در نظر دارید باید نمرات زیر ۱۹ را پایین در نظر بگیرید. اهمیت نمره دروس مختلف هر رشته متفاوت است و اگر می‌خواهید به رتبه خوبی در کنکور برسید باید به نمرات دروسی با اهمیت کمتر نیز توجه کنید.
با تاثیر قطعی ۵۰ درصد معدل بر کنکور، اهمیت نمرات امتحان نهایی بیشتر شد. شاید تا قبل از آن اهمیت چندانی نداشت اما اکنون بر روی کنکور تاثیر ۵۰ درصدی دارد و گفته می‌شود تا سال آینده تاثیر آن به ۶۰ درصد نیز می‌رسد. برای جبران به کنکوری ها فرصت داده شد تا نمرات پایین خود را ترمیم کنند. قطعا نام ترمیم معدل به گوشتان رسیده است و سوالات و ابهامات زیادی راجع به آن در ذهنتان شکل گرفته و به دنبال پاسخ این سوالات گشته اید اما نتوانستید جواب همه‌ آنها را پیدا کنید.

- تاریخ ثبت نام ترمیم معدل شرایط دوازدهم | بخشنامه جدید اصلاح و ترمیم معدل، نمره نحوه ایجاد سابقه تحصیلی

اهمیت نمره دروس مختلف هر رشته متفاوت است و اگر می‌خواهید به رتبه خوبی در کنکور برسید باید به نمرات دروسی با اهمیت کمتر نیز توجه کنید. ترمیم معدل یکی از راه هایی است که به دانش آموزانی که نمرات پایین در امتحانات نهایی کسب کرده اند، فرصت جبران اشتباهات را می‌دهد. متقاضیان ترمیم معدل باید در تاریخ اعلامی در این آزمون شرکت کرده و در روز مقرر شده در جلسه آزمون حضور یابند. فراموش نکنید که شرکت در این آزمون برای دانش آموزان دیپلمی و پیش دانشگاهی دارای شرایط و مقررات خاصی است که باید با علم بر این مسائل برای شرکت در آزمون ثبت نام کرد.

 

اگر نمی‌دانید که شرایط ترمیم معدل چیست؟، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در این مقاله به صورت کامل شرایط ترمیم معدل پیش دانشگاهی و دیپلم را بررسی خواهیم کرد. دانش آموزان گرامی توجه داشته باشید که در صورت نیاز به راهنمایی تخصصی در خصوص ترمیم معدل و یا داشتن سوال در مراحل ثبت نام در آزمون ترمیم معدل، می‌توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل به شماره 9120663015 تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم بهره مند شوید.

 

تماس با مشاوران
🔸 برای ثبت نام در طرح ترمیم معدل باید ابتدا به آموزش پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه کرده و سپس مدارک مورد نیاز را تحویل دهید. همچنین می‌توانید جدید ترین اخبار و اطلاعیه ها را از طریق سامانه آموزش و پرورش منطقه محل زندگی خود به دست آورید و یا با مراجعه به مدرسه محل تحصیل از نحوه ثبت نام و شرایط ترمیم معدل پیش دانشگاهی و دیپلم کسب اطلاع کنید.

🔸 ترمیم معدل چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم ترمیم معدل در واقع فرصتی دوباره برای آن دسته از فارغ التحصیلان مایل به ثبت نام در کنکور سراسری است تا بتوانند از این طریق، نسبت به بالا بردن دوباره معدل خود تلاش کنند و از تاثیر مثبتی که نمره معدل در نتیجه نهایی کنکور می‌گذارد، بهره مند شوند.

خوشبختانه، در رابطه با استفاده از شرایط ترمیم معدل، هیچ گونه محدودیتی برای دانش آموزان قرار داده نشده است.

🔸 ترمیم معدل چیست؟ و آیا تمامی داوطلبان می‌توانند از این طرح استفاده کنند؟ شرایط ترمیم معدل پیش دانشگاهی و دیپلم چیست؟ خوشبختانه، برای تمامی دانش آموزان و فارغ التحصیلانی که مدرک خود را پس از سال 84 دریافت کرده اند، امکان بهره مندی از ترمیم معدل و شرکت در آزمون وجود دارد.

قطعاً با مشاهده کارنامه رتبه های برتر کنکور متوجه معدل بالای آنان می‌شوید که با استفاده از پرداخت هزینه ترمیم معدل برای کنکور، خواهید توانست از این طرح استفاده کنید.

ثبت نام طرح ترمیم معدل

 

🔔 اطلاعیه: نمراتی که داوطلبین در ترمیم معدل به دست می‌آورند تنها بر روی سوابق تحصیلی‌ آنها تاثیر گذار است و بر روی معدل کل دیپلم تاثیری نخواهد گذاشت.
👈 یکی از سوالات پر تکراری که داوطلبان از مشاورین ایران تحصیل در رابطه با ترمیم معدل می‌پرسند، به موضوع شرایط ترمیم دیپلم و پیش دانشگاهی برای کنکور بر می‌گردد. در این رابطه باید بگوییم خوشبختانه برای شما هیچ گونه محدودیتی برای مشخص نمودن نمرات پایین قرار داده نشده است. کلیه داوطلبانی که معدل دیپلم آنان پایین تر از نمره 20 است، می‌توانند نسبت به ترمیم معدل و ثبت نام در آزمون های مد نظر اقدام کنند. برخی از دانش آموزان پس از دریافت پاسخ ترمیم معدل چیست؟ سؤال بعدی که ممکن است داشته باشند مربوط به محدودیت درس برای ترمیم است که در این زمینه می‌توانیم به اطلاع این دسته از داوطلبان برسانیم که خوشبختانه هیچ گونه محدودیتی برای درس های مورد نیاز ترمیم وجود ندارد.

 

بنابراین، در سامانه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور می‌توانید معدل و نمرات جدید خود را وارد کنید. داوطلبین مجاز به شرکت در طرح ترمیم معدل، می‌توانند در سه نوبت برای ترمیم معدل شرکت نمایند این سه نوبت به شرح زیر است: 👈 امتحانات نهایی خرداد، دی و یا شهریور شرایط ترمیم معدل دیپلم و پیش دانشگاهی برای سراسری داوطلبین که قصد ترمیم نمرات خود را دارند می‌بایست در یکی از دوره های امتحانات نهایی خرداد، دی و یا شهریور شرکت کنند و نمی‌توانند هر یک از امتحان های خود را در دوره های مختلف امتحان دهند. اگر فردی قصد شرکت در طرح ترمیم معدل را داشته باشد می‌تواند در امتحانات نهایی شرکت کرده و برای او در تعداد دروس، محدودیتی وجود ندارد.


افرادی که دارای دیپلم نظام قدیم می‌باشند می‌توانند هم دروس نهایی سال سوم خود را و هم دروس نهایی دوره پیش دانشگاهی خود را ترمیم کنند. نمراتی که در ترمیم نمرات به دست خواهد آمد فقط بر روی سوابق تحصیلی تاثیر می‌گذارد و بر روی معدل دیپلم تاثیر ندارد و معدل دیپلم را تغییر نخواهد داد. اگر در زمان ترمیم، نمره کمتری از نمره خود به دست آورید، نمره قبلی یعنی نمره بالاتر برای شما لحاظ خواهد شد. برای شرکت در آزمون ترمیم نمرات باید به ازای هر امتحان مبلغی را پرداخت کنید. این مبلغ در هر سال و با توجه به منطقه زندگی هر فرد متفاوت می‌کند. برای افرادی که دارای دیپلم نظام جدید و قدیم هستند دو دسته سوال طراحی خواهد شد.

 

اگر قصد شرکت در این آزمون را دارید می‌بایست حتما مدرک دیپلم خود را گرفته باشید و اگر هنوز دانش آموز می‌باشید نمی‌توانید در طرح ترمیم نمرات شرکت کنید. تنها افرادی که دیپلم خود را از سال 84 به بعد گرفته باشند مجاز به ترمیم نمره می‌باشند. هر فردی که معدل کمتر از 20 دارد می‌تواند در این طرح شرکت کند و هر فرد تنها یک بار مجاز به این کار است. اگر قصد ترمیم نمرات خود را دارید باید 30 الی 45 روز قبل از آغاز امتحانات نهایی با مراجعه به مدارس بزرگسالان منطقه محل تحصیل خود ثبت نام کنید.

- شروع ثبت نام ترمیم معدل و ایجاد سابقه کنکور ۱۴۰۳ | زمان، هزینه، مدارک سایت

👈 پس از اینکه به پاسخ سوال ترمیم معدل چیست؟ دست یافتید، سوال بعدی ممکن است این باشد که هزینه ترمیم نمرات برای کنکور به چه میزانی است؟ هزینه سال گذشته برای ترمیم نمرات در نظر گرفته شده بود مبلغ 20 هزار تومن برای هر درس است. آن دسته از داوطلبانی که از ثبت نام کنکور جامانده اند نیز می‌توانند در زمان ثبت نام مجدد کنکور اقدام به ثبت نام کنند. داوطلبان و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که هزینه ترمیم نمرات برای کنکور برای هر درس است و نه هر واحد. با توجه به ثبت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، برای کلیه داوطلبان، لازم است در زمان مقرر اقدام به ثبت و دریافت کد سوابق تحصیلی کنند.

 

نکته قابل ذکر این است که فارغ التحصیلان تنها مجوز ثبت نام ترمیم معدل در منطقه فارغ التحصیلی خود را خواهند داشت. آیا پس از پرداخت هزینه ترمیم معدل برای کنکور و همچنین بالا بردن میزان معدل امکان ثبت نمرات جدید در مدرک وجود دارد؟ در واقع هرگز این اتفاق نمی‌افتد. همانطور که در قسمت ترمیم معدل چیست؟ توضیحاتی ارائه گردید، تاثیر این معدل تنها برای زمان برگزاری کنکور و رتبه به دست آمده شما خواهد بود. در رابطه با مهلت ثبت نام ترمیم نمرات نیز همانند زمان برگزاری امتحانات اصلی که در مدارس برگزار می‌گردند، داوطلبان و دانش آموزان مهلت شرکت و ثبت نام در آزمون ترمیم نمرات را خواهند داشت.

 

هر یک از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در این طرح هستند می‌توانند در دی ماه، خرداد ماه و شهریور ماه نسبت به ثبت نام و استفاده از طرح مورد نظر اقدام کنند. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام و شرایط ترمیم معدل پیش دانشگاهی و دیپلم با کارشناسان مرکز حرف اخر به شماره 9399585899 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. مشاوران ما همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

📌 برای استفاده از مشاوره رایگان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که هر یک از فارغ التحصیلان تنها یک بار امکان استفاده از این طرح را خواهند داشت. و این موضوع هیچگونه ارتباطی با پرداخت هزینه ترمیم نمرات برای کنکور ندارد.

مورد دیگر این که، همانطور که در قسمت ترمیم معدل چیست؟ توضیح دادیم، کلیه دانش آموزانی که معدل و نمره کمتر از 20 را دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند. 👈 پس از ثبت نام در طرح ترمیم نمرات و شرکت در آزمون های آن، افراد می‌توانند نتایج خود را به دو صورت حضوری و یا اینترنتی مشاهده کنند. ⏪ در روش حضوری دانش آموز باید به مدرسه خود مراجعه کرده و از مدیر مدرسه درخواست کارنامه ترمیم نمرات خود را بکند. مدیر مدرسه با مراجعه به سامانه کارنامه فرد را دریافت کرده و به دانش آموز تحویل می‌دهد. ⏪ روش غیر حضوری اما به این صورت است که دانش آموز ابتدا باید به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و اطلاعات خود، کارنامه خود را دریافت کند.

 

بخشنامه
👈 بخشنامه ترمیم نمرات از طرف اداره آموزش و پرورش صادر می‌گردد و کلیه دانش آموزان موظف به اجرای تمامی بندهای این بخشنامه خواهند بود. برخی از سنوات و مفاد این بخشنامه را در قسمت ترمیم معدل چیست به خدمت شما دانش آموزان عزیز رسانیدم و توضیحاتی را ارائه کردیم که در رابطه با سایر بخش های آن شامل مواردی همچون عدم محدودیت برای انتخاب دروس مورد نظر توسط فارغ التحصیلان است. محل ثبت نام برای کلیه دانش آموزان و فارغ التحصیلان، مدارس بزرگسالان آن هم مدارس دولتی است. با توجه به امکان شرکت و فرصت یک باره برای ترمیم نمرات، توصیه می‌کنیم چنانچه مایل به شرکت در این طرح هستید، بهتر است خود را برای کسب نمره خوب و عالی آماده کنید.

 

مدارک مورد نیاز
👈 برای شرکت در طرح ترمیم نمرات مدارکی برای ارائه به آموزش و پرورش مورد نیاز است که مهم ترین‌ آنها به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون ترمیم نمرات
اصل شناسنامه فرد متقاضی
اصل کارت ملی هوشمند
ارائه مدرک دیپلم الزامی است
ارائه ریز نمرات دیپلم
رسید هزینه شرکت در طرح ترمیم دیپلم
مدارک مورد نیاز ترمیم معدل

- لیست دروس برای سوابق تحصیلی و ترمیم معدل | کنکور تجربی انسانی ریاضی (تغییر رشته‌، نظام قدیم و دیپلم‌های قبل از ۸۴)

قطعا این موضوع برای دانش آموزان و داوطلبانی که معدل بالایی دارند بسیار خوشایند است، متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری که معدل نسبتا پائینی دارند و یا از معدل خود ناراضی هستند، نگران نباشند، آن‌ها نیز می‌توانند با استفاده از فرصت مجددی که با عنوان ترمیم معدل در اختیارشان قرار داده می‌شود، در آزمون نهایی دروسی که در آن نمره خوبی کسب نکرده اند، شرکت کنند و به صورت میهمان در آزمون دروس مربوطه حضور بافته و معدل خود را ارتقا دهند. لازم به ذکر است نمراتی که داوطلبان در طرح ترمیم معدل کسب می‌کنند، تاثیری روی معدل دیپلم آن‌ها نخواهد داشت و صرفا در اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری موثر است. در واقع ترمیم معدل فقط مختص کنکور سراسری است و نمراتی را که در ترمیم معدل جبران می‌کنید در کارنامه کتبی دیپلم شما اصلاح نمی‌ شود. آموزش پرورش در هنگام ثبت نام در کنکور نمرات جدیدی که کسب کرده اید را به صورت سیستماتیک به سازمان سنجش ارسال خواهد کرد.

 

داوطلبان در نظر داشته باشند محدودیتی در تعداد دروسی که برای ترمیم معدل می‌خواهید شرکت کنید، وجود ندارد. متقاضیان می‌توانند دروس مورد نظر خود جهت ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره را در نوبتهای مختلف امتحانی انتخاب و اقدام به ثبت نام آزمون ترمیم معدل نمایند. لازم به ذکر است هر متقاضی صرفاً یک بار مجاز به ایجاد سابقه و یک بار ترمیم نمره برای هر درس است. البته ثبت نام مجدد ترمیم معدل برای متقاضیان ایجاد سابقه و ثبت نام ترمیم نمره که درسی را انتخاب نموده ولی در امتحان آن شرکت نکرده اند تنها پس از حذف درس مذکور از سامانه سیدا توسط مدیر مدرسه محل ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.

 

در این بخش به زمان ثبت نام ترمیم معدل می‌پردازیم تا پاسخ یکی از پرسش های متداول و پرتکرار این آزمون را پاسخ داده باشیم.« ترمیم معدل چه زمانی است؟ » همانطور که می‌دانید در هر نوبت امتحانی که نهایی برگزار می‌شود امکان ثبت نام ترمیم معدل و شرکت در آزمون وجود دارد. بنابراین زمان ثبت نام ترمیم معدل حدودا یک ماه پیش از برگزاری هر امتحان نهایی تعیین می‌گردد. زمان ثبت نام برای ترمیم معدل دی ماه، از روز 10 آذر آغاز خواهد شد. زمان ثبت نام برای ترمیم معدل خرداد ۱۴۰۲ از /11/8 آغاز شده است و کلیه داوطلبان ترمیم نمره می‌توانند تا پایان بهمن ماه یعنی تاریخ /11/30 برای نام نویسی به مدارس بزرگسالان شهر محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

کلیه دانش آموزان که متقاضیان مشغول به تحصیل در زمان ترمیم معدل محسوب می‌شوند، باید به دفتر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و بر اساس نمون برگ های انتخاب واحد، فیش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل را به دفتر مدرسه ارائه نمایند. زمان ثبت نام آزمون ترمیم معدل شروع ثبت نام یک ماه پیش از برگزاری امتحان نهایی شهریور (مرداد ماه) برگزاری آزمون ترمیم معدل در دو نوبت دی و خرداد قطعی است اما برای شهریور ماه هنوز بخشنامه ای اعلام نشده است. شرایط ثبت نام آزمون ترمیم معدل شرایط ثبت نام آزمون ترمیم معدل شرایط سخت و پیچیده ای نیست و تمامی دانش آموزان مدارس روزانه شاخه های نظری (تجربی، ریاضی و انسانی) و دانش آموزان مدارس روزانه شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای می‌توانند در آزمون ترمیم معدل ثبت نام کنند. همچنین دانش آموزان مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد در تمامی شاخه های نظری کاردانش و فنی حرفه ای مجوز شرکت در این آزمون و ثبت نام ترمیم معدل را دارند.

 

علاوه بر دانش آموزان در حال تحصیل، تمامی فارغ التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری نظام های آموزشی حتی قبل از سال 1384، دانش آموزان و فارغ التحصیلان نظام های آموزشی شاخه های کاردانش و فنی و حرفه ای، فارغ التحصیلان مدارس بین الملل و دارندگان گواهینامه های معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی صادره از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی، طلاب حوزه های علمیه، دارندگان گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه و فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی فاقد کل یا بخشی از سابقه تحصیلی، و دانش آموزان شاخه نظری داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیرمتناظر با رشته تحصیلی خود و سایر فارغ التحصیلان شاخه نظری دارای سوابق تحصیلی ناقص می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

افراد مجاز به ثبت نام ترمیم معدل و شرکت در آزمون ترمیم نمرات
دانش آموزان در حال تحصیل مدارس روزانه شاخه های نظری و شاخه های کاردانش و فنی حرفه ای
دانش آموزان شاخه نظری داوطلب شرکت در گروه آزمایشی غیرمتناظر با رشته تحصیلی خود
دانش آموزان مدارس بزرگسال
دانش آموزان آموزش از راه دور
ایثارگران
فارغ التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری نظام های آموزشی حتی قبل از سال 1384
فارغ التحصیلان نظام های آموزشی شاخه های کاردانش و فنی و حرفه ای
فارغ التحصیلان مدارس بین الملل
دارندگان گواهینامه های معادل دوره متوسطه و پیش دانشگاهی از کمیسیون ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی
طلاب حوزه های علمیه (حداقل سه پایه تحصیلی را در حوزه های علمیه با موفقیت گذرانده باشند.)
کلیه افراد دارای سوابق تحصیلی ناقص


با شرکت در طرح ترمیم معدل شما هیچ ضرری نخواهید کرد، در صورتی که در امتحانی که برای ترمیم معدل شرکت کرده اید نمره‌ بالاتری را کسب نکنید یعنی اگر نمره شما از بار اول هم کمتر بشود؛ نمره‌ بالاتر برای شما لحاظ خواهد شد. داوطلبان چه برای ایجاد سابقه و چه برای ترمیم نمره تنها یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارند، اما این فرصت را دارند تا تعدادی از دروس خود را مثلا در امتحانات نهایی دی ماه امسال و بقیه را در امتحانات خرداد سال آینده امتحان بدهند و از این طریق معدل خود را بالا ببرند. تمام دانش آموزان امکان شرکت در طرح ترمیم معدل را دارند. فارغ التحصیلان به منظور شرکت در آزمون ترمیم معدل حتماً می‌بایست دیپلم خود را دریافت کرده باشند.


داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۸۴ اخذ کرده اند هم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. سال های گذشته این امکان فقط برای فارغ التحصیلان بعد از سال ۸۴ فراهم بود. رعایت مقررات نظام وظیفه در خصوص داوطلبان آقا لازم و ضروری است. در ترمیم معدل کنکور، امکان ترمیم نمرات سوم و پیش دانشگاهی وجود دارد. در ترمیم معدل، تمامی افراد با نمره‌ی کمتر از ۲۰ می‌توانند شرکت کنند، خواه نمره‌ی آن‌ها ۱۹.۷۵ باشد یا ۱۰، بنابراین فرصت بهبود نمرات امتحانات نهایی به همه‌ی افراد داده می‌شود.

 

 

تلفن های تماس با واحد مشاوره و خرید: 09120663015 - 09399585899

 

Finally, the specialized staff of the Central General Courses website has been able to increase the quality and style of students' academic counseling, thanks to the kindness and hard work of the creative, compassionate and  select ed workers in the field of education, the use of technology and using all our precision and ability; With the correct release of educational packages, it will make the steps of success easier for you volunteers with the wish of a better tomorrow. The Last Word site team considers the principle of respect for customer orientation and  sending excellent education as inseparable goals in its performance; It is believed that the sale is not the end of the work, but the beginning of a commitment to the comfort of our dear contacts, and this has always and proudly been the light source and our road map...


 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!