حرف آخر رایگان | قرعه‌کشی و بسته هدیه حرف اخر 1403 ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
۱۴۰۳/۳/۱۵ سه شنبه
(1)
(1)
حرف آخر رایگان | قرعه‌کشی و بسته هدیه حرف اخر 1403
حرف آخر رایگان | قرعه‌کشی و بسته هدیه حرف اخر 1403

موسسه آموزشی-کنکوری حرف اخر، از سال ۱۳۹۰ تا به امروز روند رو به رشد و بسیار چشم گیری داشته و خوشبختانه رتبه برترهای فراوانی را تحوبل جامعه علمی کشور داده است. دانش آموزان و داوطلبینی که به دنبال منابع و پکیج های برتر کمک درسی هستند، وقتی تلاش اساتید ما و نتایج رتبه های خوب آزمون سراسری در این مرکز را می‌بینند، بیشتر رغب پیدا می‌کنند که‌ آنها هم خود یکی از آن چهره ها باشند. حقیقت حرف آخر رایگان این است که، به عنوان مرکزی علمی تا به امروز محبوبیت و اعتبار بسیار فراوانی را بدست آورده.

 


این موسسه به سبب ایده های جدید آموزشی در حال حاضر بعنوان بهترین و برترین نهاد عرضه نشر دیجیتال در کل کشور شناخته می‌شود که توانسته برای همه مباحث کنکوری نظام جدید منابع و محصولات درسی با کیفیتی را ارائه کند تا دانش آموزان و داوطلبین با هر تیپ سطح (ضعیف، متوسط و قوی) بتوانند به تهیه و استفاده از این قدرتمند پردازند. قبل از ارائه محتوا به روش پویانمایی، دانش آموزها فقط با تخته سیاه، گچ و وایت برد کار می‌کردند، با یادگیری مفهومی/شهودی اصلا آشنا نبودند، اما برخلاف سایر موسسات، ما شیوه مدرن و الگوهای انیمیشنی تدریس شده سیستم، متدهای جدید و ویدیوهای آپدیت را وارد آموزش کرده ایم که می‌توان از آن به عنوان انقلاب آموزشی در کل کشور یاد کرد

 


باید به این حقیقت را قبول کنیم که روش های سنتی دیگر جوابگوی کنکور مفهومی قرن جدید 1400 نیست و با تکنولوژی های جدید و فناوری آموزشی این امکان مهیا شده که بدون حفظ کردن دروس، می‌توان با روش تصویری و شهودی فراگرفت و درس خواند. کمتر کمتر کسی است که اسم موسسه "حرف آخر مهر" را نشنیده باشد؛ چونکه این نهاد روزانه با ارائه بهترین خدمات مشاوره ای، بکارگیری اساتید درجه یک و نخبه ساز بصورت رایگان در مدت زمان کوتاهی توانسته در رشته های چون ریاضی، تجربی، زبان علوم انسانی و فنی و هنر هرساله رتبه ساز شود.

 

اساتید، مدرسین دلسوز و کاربلد است ما با بیش از 25 سال سابقه تدریس، بهترین محتوای درسی را در در اختیار همه کسانی که میخواهند تغییر کنند و نمیترسند از تغییر کردن، می‌گذارند تا با بهترین نتایج روبه رو شوند، یقینا تمام افرادی که بهترین نتایج را از آن خود کرده اند، حتما از مجموعه های تخصصی - عمومی ما استفاده کرده اند. در مدل درس دادن حرف اخری، معلم محتوای مناسبی را با استفاده از کنترل سیستم پویا نمایی به شما می‌دهد و مطلب را تبدیل به یادگیری محض میکند و به جرات می‌توان گفت که این انتشارات، جامع ترین و دقیق ترین آموزشگاه در سطح کشور و تهران است.

  • پکیج حرف آخر رایگان صفر تا صد، قرعه کشی حرف آخر بسته رایگان 1403

دوستان عزیز، همان طور که در جریان هستید موسسات خیلی زیادی در زمینه امتحانات مدارس در حال فعالیت هستند، خیلی از والدین نیز برای انتخاب بهترین آن دچار سردرگمی می‌شوند! همچنین موسسات خیلی زیادی در زمینه بازار کنکور، کلاس های مختلفی و طاقت فرسایی را برگزار می‌کنند و در طی این کلاس ها نیز برخی از مدرسین متاسفانه هزینه های عجیب و بیشتری را درخواست کرده، اما هنوز هم برخی از افراد بر این باورند که هر چه هزینه آن زیاد باشد، می‌توان به آموزش بهتر دست یافت!! اما در این میان موسسه نشر کتاب و دیجیتال ما، با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری در سالهای اخیر با بهره گیری استفاده از بهترین های آموزش کشور به عنوان بزرگترین نشر معتبر و کاملا علمی در سطح ایران همواره تلاش های زیادی داشته تا مخاطبان تحت پوشش خود را به آرزوهای خود برساند نهایتا‌ آنها را روانه دانشگاه های برتر کند، خوشبختانه افراد خیلی زیادی که با ما جلو رفتند حقیقت این امر را درک کردند به دیگران نیز پیشنهاد همکاری با ما را دادند.

 

گروه مشاوره مدرسین، از بدو افتتاح تا به امروز توانسته رضایت بسیاری از والدین و خانواده ها را بدست بیاورد و همچنین سطح درسی قشر محصلین را به نقطه تاپ برساند.کاربرد استفاده از پویانمایی و انیمیشن های کاربردی سودمند به دانش آموز این اجازه را می‌دهد تا بتواند همه فصل های کتاب هایش را به راحتی یا بگیرد، مسلط شود و پیشرفت کند. تیم علمی Harfe Akhar به طور کامل به نیازهای ضروری دانش آموزان را برای موفقیت در ازمون سراسری آگاه است و اساتید برجسته کشوری این مرکز، بر پایه آموزش های حرفه ای خود دسی دی های درسی را ارائه می‌دهند، آموزش نظری یکی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش در کشور ما است. شاید این جمله را زیاد شنیده باشید، اما آیا حقیقت دارد؟ آیا دانش‌آموزان واقعاً آنچه را که می‌خواندند متوجه نشده‌اند؟ چه معیارهایی برای فهمیدن یا نفهمیدن یک درس مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، ادبیات، تاریخ، جغرافیا و... وجود دارد؟

 

آیا ترسیم مشترک موضوعات به عنوان دروس حفظی و قابل فهم که امروزه مرسوم است، اصلا درست است؟ اگر دانش آموزی در درس نمره 20 بگیرد، آیا درس را می‌فهمد؟ آیا اصلاً باید دروس را بفهمید یا فقط برخی از آنها را حفظ کنید؟ آیا درک دروس مهم است یا خیر برای پاسخ به این سؤالات، ابتدا باید درک خود را درک کرد تا منظور از درک فیلم تدریسی خوب چیست؟ به طور خلاصه، یکی از جنبه های کلیدی یادگیری، درک یک مفهوم است. هدف مهم آموزش کمک به دانش آموزان برای درک مفاهیم اساسی یک موضوع به جای به خاطر سپردن حقایق جداگانه است. در بسیاری از موارد، زمانی که مطالب به صورت عمیق مورد بررسی قرار گیرد و مثال های متنوع و جالبی ارائه شود، این مفهوم برای فرد قابل درک است. در واقع مفاهیم، تعریف نیستند، بلکه ماهیت موضوع هستند که با تمرین، تکرار و مشاهده به دست می‌آیند. پاسخ صحیح به این سوال برای بسیاری از خانواده ها مهم است که فرار کنند، آنها می‌خواهند بدانند که آیا فرزندانشان فقط در مدرسه چیزهایی یاد می‌گیرند یا حفظ می‌کنند، این برای خود معلمان نیز بسیار مهم است. در این تدریسهای موسسه شما با تمرکز بیشتر مطالعه کنید

گروه های همفکری و امور کمک های علمی نشر حرف اخر، به منظور ارائه خدمات رایگان برای همه اشخاص و مشتریان و کل دانش آموزان گرامی در همه نقاط کشور، پکیجهای رایگانی را برای همگان در هر رشته ای در نظز گرفته تا محصلین ابتدایی، متوسطه اول و دوم، و داوطلبان و به راحتی بتوانند از آنها نهایت بهره را ببرند و آنرا دریافت کنند. شما خانواده های محترم، والدین و دانش آموزان تلاشگر می‌توانید با مراجعه همین وب سایت اصلی، از مشاوران ارشد ما محصولات و پکیج های هدیه حرف آخر خود را دریافت کنید، بعد از تحویل آن به شما، با تماس تلفنی مشاورین فروش همین صفحه نحوه کار با آن را به درستی یاد گرفته و ذهنیت بهتری را از عدالت درسی مورد نظر ما داشته باشید

 

نام پک:قیمت:
مجموعه محاسبات + هفت الگو طلایی زیست شناسی 550,000 ریال
مجموعه محاسبات + 7 الگو طلایی زیست + صفر تا رتبه800,000 ریال
مجموعه صفر تا رتبه

450,000 ریال

 

بسته رایگان سوم: مشاوره و برنامه ریزی قطاری. (در کنار بسته های اصلی، رایگان ارسال میگردد)

 

⇔ 2 نکته مهم:
بسته های شامل کتاب + dvdهای کیفیت بالای آموزشی هستند و 20% همه دروس تخصصی/عمومی هر 3 سال را نیز پوشش می‌دهند، حدود 100 ساعت تدریس کلیه کتابهای ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست برای تجربی ها، عربی، ادبیات، دینی، زبان و ادبیات و.. همچنین آزمون‌های جامع همه دروس هستند آنهم همراه با کتاب کار. خود پکیج ها رایگان هستند اما هزینه های درخواستی سفارش و ارسال را باید دانش آموز به حساب موسسه بنام "حرف آخر مهر" واریز کند و بسته نیز بسته به شهرستان محل سکونت دانش آموز ارسال و بین 3 الی 5 روز کاری پست می‌شود درب منزل نیز دریافت می‌کند.

 

- برخی سوالات مختلف درباره سفارشات:

قیمت سی دی های حرف آخر - دی وی دی های آن چقدر است؟ قیمت محصولات چند است؟
جهت اطلاع از قیمت منابع تخصصی و عمومی و آزمون ها، با مشاوران این سایت در تماس باشید.


آیا دی وی دی های حرف آخر، فقط مربوط به آموزش است؟
خیر، آموزش همراه با تست ارئه می‌شود، بعد از تدریس هر مطلب، استاد برای همان مبحث شروع به حل تست می‌کند. تستهای تالیفی که شما را به تسلط برساند از منبع دیگری بی نیاز شوید و همچنین آزمون و سوالهای جامع در مدت مطالعه حتی در دوران جمعبندی را در اختیارتان قرار می‌دهد.


آیا حرف اخر پکیج نمونه آموزش هم داره؟
بله. ما برای همه مقاطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان، یک بسته هدیه بسیار قدرتمند آماده کردیم. برای دریافت با بخش فروش این وبسایت در ارتباط باشید


پکیج کامل رشته تجربی قیمتش چقدر میشود؟
برای اطلاع از لیست قیمت های دقیق پکها، به فروشگاه حرف آخر سر بزنید.


آیا موسسه حرف آخر پک جمع بندی هم دارد؟
بله موسسه حرف آخر، پکهای جمع بندی هم دارد.


منابع شما فقط مربوط به رشته ریاضی و تجربی هست؟
دروس اختصاصی ما، فقط برای رشته های علوم تجربی و ریاضی-فیزیک است، اما داوطلبان سایر گروه ها هنر، زبان و انسانی و فنی و .. برای دروس عمومی میتوانند از منابع حرف آخر استفاده کنند و بطور کامل آن دروس را پوشش میدهد.


من امسال پایه دهم هستم، میخواهم از همین حالا برای کنکور بخوانم، باید از چه منابعی استفاده داشته باشم بهتر است؟
داوطلبی هستم که تا الان مطالعه خاصی برای کنکور نداشتم، می‌خواهم از الان به صورت جدی شروع کنم. آیا با توجه به این زمان باقی مانده با استفاده از پکهای موسسه حرف آخر می‌توانم امیدوار باشم؟

شما ابتدا با مشاورین ما تماس داشته باشید تا راهنمایی های لازم باتوجه به وضعیت فعلی شما در اختیارتان قرار گیرد. همکاران ما با بررسی وضعیت شما تعیین می‌کنند با چه منابع و چه برنامه ای استارت بزنید.


آیا آزمون های حرف آخر آنلاین برگزار می‌شود؟
خیر، دفترچه سوال آزمون به همراه پاسخنما (یعنی پاسخ به نمایش در می‌آید بصورت تحلیل و برسی در دی وی دی مخصوص هر دفترچه) به صورت مکتوب ارسال می‌گردد.

پکیج رایگان کنکور تجربی، قرعه کشی حرف آخر، پکیج هدیه حرف آخر رایگان متوسطه اول و دوم

در اینجا شما با این موضوع مهم آشنا می‌کنیم که رعایت عدالت در آموزش و مشاوره، تدریس دروس، کاهش قیمت محصولات ما، سایر اخبار و موضوعات بسیار خب چگونه به همه مخاطبان اراده میشود! نکته مهمی که همه شما خوانندگان گرامی بایستی بدانید اینست که حرف آخر به جهت برقراری عدالت آموزشی در سطح ایران و کمکهای آموزشی به قشر محصل تاسیس شد و همه مشتریان و داوطلبان می‌توانند در هر مقطع تحصیلی محصولها و پکها را دریافت کنند و استفاده کنند، بتوانند به برترین آموزش های ممکن دست پیدا کنند و طعم تدریس درست حساب را بچشند (Harfe Akhar free packages)


این تیم در راستای عدالت امور کمک آموزشی و پشتیبانی خود، بخش مهمی از زحمات، آموزش‌های دبیران و اساتید خود را به صورت کاملا فوری در اختیار همگان قرار داده تا بتواند سبک جدید را به نمایش بگزارد، خلاقیت را عرضه کند. بسته ها با بهترین شیوه یاد گیری به وسیله اساتید خبره و با تجربه به روش رایگان در اختیار همه هست. خلاصه کردن مهمترین مرحله مطالعه مفهومی است و به تسهیل دوره در مدت زمان محدود کمک می‌کند. خواندن مقاله به شما این امکان را می‌دهد که مطالب را در حافظه کوتاه مدت خود قرار دهید. برای انتقال محتوا به حافظه بلندمدت، محتوا باید بارها تکرار شود. با توجه به اینکه ممکن است زمان کافی برای مطالعه تمام برنامه های وجود نداشته باشد، خلاصه های کوچک با نکات مهم به شما امکان مرور سریع می‌دهد.

 

حرف آخر رایگان تماس هدیه واقعی بسته قرعه کشی 1404

♦ مشتری همیشگی ما خواهید شد، شرط میبندیم !

 

هر روزه بعد از برنامه های ما وبسایت رسمی ما، تعداد زیادی از دانش آموزانی که در قرعه کشی های ما برنده شده اند با ما تماس می‌گیرند و جهت اطمینان از درستی آن و سفارش، با گروه ما و مدیریت تماس میگیرند، پاسخ ما نیز این جمله است این که حتما توجه و دقت فوق العاده داشته باشید که هنگام واریز هزینه بسته بندی و پست و ارسال پکیج ها، که شامل 20 درصد منابع است، شماره کارت به اسم شرکت باشد را تهیه کنند.


بنابراین اگر می‌خواهید جزو رتبه برترها و باشید و لذت تدریس را بدانید و سوالات امتحانی و تستهای کنکوری را به راحتی جواب دهید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این پکیجهای ارزان تدریسی-تستی استفاده کنید. تمرین راه حل به شما این امکان را می‌دهد که بر آنچه می‌خوانید تسلط بیشتری داشته باشید، بر میزان یادگیری خود تمرکز کنید، در اینصورت به نقاط قوت و ضعف خود پی خواهید برد. تمرینات پاسخ همیشه به شما این امکان را می‌دهد که ببینید بعد از خواندن چقدر آموخته اید، با مراجعه به پاسخ سوالات دوباره مطالب را مرور کنید.


- چطور به ارسال و بسته قرعه کشی اعتماد کنم و کلاهبرداری نباشد ؟
این موسسه از زمان فعالیت های حرفه ای اش تا به اینحال موفقیت های زیادی را بدست آورده، کارنامه بسیار درخشانی را دارد؛ این نشان دهنده اعتماد و معتبر بودن این مرکز است، استاد منتظری مدرس ریاضی همچنین مدیر عامل موسسه از دانش آموزان و مشتریان گرامی می‌خواهد که کاملا منطقی فکر کنند؛ اما در هنگام خرید مراقب باشید و به صفحات جعلی با آدرس های غیر رسمی فعالیت به نام ما نروید و فقط این این وبسایت قانونی و معتبر مراجعه کنید و همچنین به شایعه هایی که در مورد حرف آخر گفته می‌شود به هیچ وجه اعتماد نکنید.


از طرف دیگر حتما از مشاور فروش خود بخواهید دی وی دیهای اورجینال را برای شما ارسال کند. اما با توجه به توضیحات و همه نکاتی که در بالا ذکر شده، شما به راحتی می‌توانید به پاسخ همه پرسش و ابهامات دست پیدا کنید. چگونه مفهوم را یاد می‌گیرید؟ قدم اول هنگام مطالعه ابتدا به آنچه می‌خواهید یاد بگیرید توجه کنید. کل سرفصل ها عناوین را بخوانید آنها را به سؤال تبدیل کنید تا با پاسخ دادن به این سؤالات در حین خواندن، متوجه شوید که چقدر بر محتوای درس تسلط دارید. وقتی قصد جدایی از یک بحث را در ذهن خود دارید، متوجه می‌شوید که چه چیزی را باید یاد بگیرید.، در ابتدای هر فصل، موضوعاتی که باید مطالعه کنید، بیان شده است و این شما را به اولین هدف می‌رساند.

همچنین اینجا بخوانید: حرف آخر کلاهبردار (آیا قرعه کشی حرف اخر کلاه برداری است یا خیر؟)

 

به پاس قدردانی از اعتماد شما عزیزان و همچنین در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه تمام شده خرید شما، تمامی محصولاتی را که از این سایت خریداری مینمایید، در هر نقطه از کشور بصورت کاملا رایگان برای شما خریدار محترم فعال خواهد شد. از این رو در هنگام دریافت پک خود، نیازی به پرداخت وجه اضافی بابت هزینه ارسال نیست. لازم به ذکر است که ارسال رایگان از طریق پست سفارشی قبلا صورت میپذیرفت که زمان تحویل آن کاملا به شهر مقصد و مسافت آن بستگی دارد و معمولا از 2 تا 6 روز کاری زمان میبرد. با این وجود عزیزانی که برای دریافت محصول سفارش داده شده عجله دارند، میتوانند با پرداخت انلاین سفارش خود را سریعتر دریافت نمایند. ما در جهت کسب رضایت شما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم و امیدواریم با همراهی شما عزیزان بتوانیم کیفیت ارائه خدمات را بیش از پیش بالا برده و رضایت شما را جلب نماییم.

 

آیا موسسه حرف آخر خوب است ؟ محصولات رایگان و اسامی برندگان قرعه کشی حرف آخر

این لموزشگاه با اساتید متخصص و دبیران خوش فکر خود، شاه راهی برای رسیدن به اهداف و آرزوهایی ما که تا 18 سالگی بویی از آن نبرده ایم را نشانمان می‌دهد، ما را راهنمایی در مسیر موفقیت قرار می‌دهد.. همگی رتبه برترهای اخیر، در جلسه آزمون سراسری بیشتر از ۹۰% سوالات که در پکیجهای آموزشی پیش بینی ۲۰ آزمون احتمالی جامع آمده بود را خیلی راحت و بدون استرس جواب دادند؛ این خود یعنی اثبات استاندارد تستی پک های سوالات آزمونهای ما. شما باید بین چیزهایی که قبلاً می‌دانید و آنچه قبلاً می‌دانید ارتباط برقرار کنید. برای یادگیری یک موضوع جدید باید بدانید که کدام دروس پیش نیاز است و قبل از شروع مطالعه آنها را مرور کنید.

 

در مرحله بعدی کتاب را مرور کنید و در مورد موضوعات آن بپرسید و یا بعد از مطالعه کتاب با دوست خود در مورد موضوعات بحث کنید. بعد از نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه مطالعه، پنج تا ده دقیقه استراحت کنید و به خودتان (مثل خوردن غذای مورد علاقه خود) پاداش دهید تا از مطالعه لذت ببرید. پس از مطالعه کتاب را کنار نگذارید. چون بعد از یک روز ۷۰ درصد مطالب فراموش می‌شود. برای حفظ فراموشی و صرفه جویی در زمان و محتوا


الگوهای فوق العاده برای هر مبحث عدم نیاز به حفظ کردن فرمول ها ارائه نقشه راه های جدید برای مفاهیم در گروه های آزمایشی مختلف بسیار تاثیرگذار بوده در پکیج های اصلی حرف آخر محتوای آموزشی در حدی قوی است که هر ساله تطابق های تستی زیادی (70%) با دفترچه دروس عمومی/تخصصی دارد، اینجا می‌توان به این سوال پاسخ داد که آیا harfe akhar خوب است! این نها به دلیل محتوای خوب نبود توانسته دانش آموز را به نتایج درخشانی برساند همانطور که در اخبار اطلاعیه های رسانه های معتبر اعلام گردید، رتبه های تک رقمی و 2 رقمی زیادی داشته. شما دوستان عزیز می‌توانید می‌توانید آمار مربوط به ما را از همین سامانه بخوانید.

پکیج‌های دروس تخصصی حرف آخر | 0 تا 100 تجربی، ریاضی و انسان

 

موسسه حرف اخر مهر با خلق پکیج های درسی جدید (پکیج 0 تا 100 و 6040) و با تکنیک و روش های نوین مشاوره رایگان توسط تیم متخصص مشاوره سایت مرکزی، برای به اثبات رساندن تعهد خود در راستای موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان تلاش خود را انجام داده و این امر می‌تواند شما را شاهد بهترین و آپدیت تر بودن این مرکز آموزشی کند. مطالعه عمیق درک کامل موضوعات. در این مرحله شما شروع به مطالعه دقیق یک موضوع می‌کنید. به شکل ها، نمودارها و مثال های کتاب توجه کنید، در حین مطالعه نکات مهم هر پاراگراف را برجسته کنید. در هر درس یک مثال بزنید. مثال ها مفهوم محتوا را تایید میکنند. اگر مثالها نمونه هایی هستند که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده میکنید، بهتر به خاطر سپرده می‌شوند. مطالب مفاهیم انتزاعی نامرئی را در ذهن خود مجسم کنید. با پیوند دادن محتوا به یک تصویر ذهنی که میتواند تخیلی باشد سرعت بازیابی افزایش می‌یابد.

 

ارسال سفارشات در حرف اخر به 1 روش انلاین به صورت vod انجام می‌پذیرد. بدیهی است انتخاب ارسال توسط شرکت ما به منزله آگاهی کاربر از شرایط و قوانین آن شرکت تلقی می‌گردد همچنین لازم به یادآوری است در هنگام تحویل کالا نسبت به کامل بودن بسته‌بندی سفارش اطمینان کامل حاصل نموده، سپس رسید دریافت کالا را نگاه نمایید و به منظور سهولت در دریافت سفارش از مشاوران کارت شناسایی را همراه خود داشته باشید.

بسته‌ی رایگان نمونه محصولات رو دریافت کن، تست کن و مطمئن بخر. جهت پیگیری سفارشاتی که از طریق ما ارسال شده‌اند می‌توانید با استفاده از کد رهگیری، از طریق وب‌ سایت ما نسبت به آگاهی از وضعیت پکیج خود اقدام نمایید. موسسه در همکاری با اساتید قوی نمونه‌ی محصولات اون‌ها رو دریافت می‌کنه و برای هر فرد نمونه‌محصول رو به‌صورت رایگان ارسال می‌کنه. در مرحله‌ی بعد نظرهای مصرف‌کنندگان رو دریافت می‌کنه و بعد هم اون‌ها رو در اختیار شما قرار می‌ده تا هر برند بتونه محصولی مطابق خواست مصرف‌کننده‌ها تولید کنه.

بررسی و مروری بر شیوه کار، هدیه یک و نیم میلیونی حرف آخرکلاهبردار! 20 آزمون حرف آخر رایگان

شما قطعا کتب عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف را مطالعه کرده اید، اما اکنون چقدر از آن مطالب را به خاطر دارید؟ حجم زیادی از مباحث از یادمان رفته و این روش کاربردی ندارد؛ روش های آموزشی قدیمی سایر موسسات دیگر و مدارس دیگر پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری نیست و متاسفانه اکثر معلمان نیز از سبک نوین تکنولوژی های روز جهان در امر آموزش آسان و ماندگار و شیرین، بی خبر هستند! کارشناسان موسسه ما آن مطالب و کتب را به صورت فیلم در آورده اند تا هم فراموش نشوند و لذت بخش باشند و وقتمان تلف نشود چراکه دیگر مسئله ای به نام حفظ کردن مطالب را نخواهیم داشت. دلیل دیگر این است که چون این مباحث وارد حافظه بلند مدت شما شده و به صورت شهودی یاد می‌گیرید دیگر از ذهنتان خارج نخواهد شد و جزئیات آن را به خاطر دارید.


تفاوت بین نقشه ذهنی و مفهومی، نقشه های مفهومی معمولاً از بالاترین سطح شروع می‌شوند و سپس به تدریج (به صورت سلسله مراتبی) به موضوع کوچکتر میروند. چگونه مفهوم را یاد می‌گیرید؟ اگر میخواهید حجم زیادی از اطلاعات را به خاطر بسپارید، سرعت بخاطر سپردن مطالب را افزایش دهید و محتوا عمیق تر در ذهن شما شکل بگیرد، پس باید یک مفهوم را یاد بگیرید. اگر می‌خواهید حجم زیادی از اطلاعات را به خاطر بسپارید، سرعت به خاطر سپردن مطالب را افزایش دهید عمیق تر در ذهن شما شکل بگیرد، باید مفهوم را یاد بگیرید. تصویر سازیها، انیمیشن سازیهای دیجیتالی و الگوهای سرنوشت ساز مدرسین ما به جای فرمول های زیاد و حفظیات، عامل سرعت مهارت شخص می‌شود میتواند مبحث را در کمترین زمان و با راندمان بالا ببینند.

- برخی از خصوصیات و ویژگی های برتر حرف آخر:

  1. استفاده از روش منحصر به فرد پویا نمایی
  2. تدریس خط به خط همراه با جمعبندی + مرور
  3. حل تست های استاندارد جهت تسلط بیشتر
  4. زمان مناسب تدریس، آموزش سریع و الگومحور
  5. تقویت حافظه بلند مدت و افزایش راندمان
  6. آموزش مفهومی و کاملا شهودی
  7. استفاده از نقشه راه برای انسجام فکری دانش آموز و داوطلب
  8. ارایه راهکار ساده و آسان برای درسهای محاسباتی
  9. تطابق 70% درصدی با آزمونها (با استفاده از پک سوالات احتمالی)
  10. قیمت مناسب پکها نسبت به سایر جاها و کلاسهای خصوصی

با شروع قرن بیست‌ویکم، به‌کارگیری فن‌آوری‌های روز در مشاغل مختلف هر روزه بیشتر و بیشتر شد. حتی در بعضی از شغل‌ها به‌طور کامل اون‌ها رو متحول کرد و تغییر داد. حرف اخر سعی کرد تا در همین نقطه بایسته و در زمینه‌ی بازاریابی خدمات جدیدی رو ارائه بده. هر ساله برندها و شرکت‌های مختلف برای ارائه‌ی نمونه‌محصولات و دریافت بازخود مخاطب‌هاشون هزینه‌های زیادی رو متحمل می‌شن. ما اما با کاهش این هزینه‌ها باعث می‌شه تا نمونه‌محصول دقیقاً به مخاطب مورد نظر برند برسه و نظر اون هم بدون کم و کاست در اختیار برند قرار بگیره. با استفاده از کد تخفیف ما می‌توانید از دریافت تخفیفی سفارشات بالاتر است در اولین خرید و بدون محدودیت بهره مند شوید. لازم به ذکر است در حال حاضر هزینه ارسال هر سفارش 0 تومان است که تنها برای خریدهای بالاتر از 1 میلیون تومان رایگان است. اما کد تخفیف معرفی شده امکان استفاده از تخفیف 100 درصدی ارسال سفارشات را ارائه می‌دهد.

بسته رایگان کنکور، فایده و مزایای بسته جایزه حرف اخر بورسیه چیست؟!

با پکیج های قرعه کشی حرف آخر هفت الگو و محاسبات سریع و پکیج پنج روز با حرف آخر و همچنین پکیج مشاوره برنامه ریزی که ارسال می‌کنند، برای اولین بار با روشهای عجیب آموزش و محتوای عالی که تا قبل از آن بیگانه بودید، آشنا می‌شوید و تدریس به شدت مفهومی برای اولین بار در تفکر شما ایجاد می‌شود (Harfe Akhar lottery and gift packages) همچنین در همان بسته برنامه ریزی قطاری، کل داوطلبان انسانی، تجربی و ریاضی می‌توانند آموزش را فقط در ۴ ماه برای 3 سال و حدود 7 بار با تمرین، تکرار و حل تستهای داخل VOD و کتابکارها، به پایان رسانند پرونده کنکور را ببندند. درک کلاس بالاتر از حفظ است. زیرا به خاطر سپردن برخی اصطلاحات یا موضوعات برای درک‌ آنها کافی نیست، باید ارتباط بین موضوعات مفاهیم را نیز بشناسیم. نقشه مفهومی برای اولین بار توسط جوزف نواک در کتاب آموزش نحوه یاد گیری ارائه شد از آن زمان او و دیگران بارها از زوایای مختلف بحث کرده اند. به حدی که امروزه یکی از محبوب ترین تکنیک های فراگیری بحساب می‌آید.

 

دیگران نیز در این سایت جستجو کرده و پرسیده اند:

حرف آخر رایگان ابتدایی تلگرام، دانلود رایگان دی وی دی های حرف آخر

دانلودحرف آخر رایگان انسانی، 6040 حرف آخر رایگان
سایت بورسیه حرف اخر دانلود کده رایگان هفتم هشتم، نهم


مدرسان انستیتیو با دانش اطلاعاتی که در سالیان سال به دست آوردند با تیپ سوالات نهایی آشنا هستند، همین نیز باعث شده تا بتوانند با بررسی تحلیل سوالاتی که امکان آمدن آنها توسط طراحان بسیار زیاد است، به پیش بینی آن بپردازند. به این خاطر شما با استفاده از این تدریسها می‌توانید روز آزمونی خود خیلی متفاوت از رقبا باشید. با آشنایی کاربرد الگو و نقشه راه های این کتاب و سی دی ها، قادر خواهید بود تا هر نوع سوال سخت و ترکیبی را فورا جواب دهید. ما اتکا به روش‌های مدرن درس دادن، بهره‌گیری از نیم‌ کره راست مغز و با ایجاد رابطه میان زبان عصبی و زبان تصویر به ضبط برتر و بهتر و کامل دروس پرداخته ایم.


از مزایای دیگر تهیه این بسته ها، اینست که دانش آموزان میتوانند با کمک و راهنمایی های لیست تیم مشاورین ارشد ما، از پایه تا روز کنکور مشاوره تخصصی تحصیلی رایگان دریافت کنند نهایتا باید گفت که شما با انتخاب برترین نهاد علمی و فرهنگی روبرو هستید. ما از نقشه های ذهنی برای دو هدف اصلی استفاده می‌کنیم: به خاطر سپردن مجموعه ای از اطلاعات (به عنوان مثال، انواع تکنیک های بازاریابی دیجیتال یا فهرستی از ترفندهای مذاکره) سازماندهی اطلاعاتی که در ذهن داریم (مثلاً لیست خرید یا جزئیات مهمانی) اما نمودار مفهومی برای هدف دیگری استفاده می‌شود: وقتی می‌خواهیم موضوع جدیدی را درک و جذب کنیم (نه فقط به خاطر بسپاریم)، به سراغ نقشه مفهومی می‌رویم.

 

کسب نمره 20 در امتحانات با هر نوع سوالی، کسب رتبه برتر تک رقمی و 2 رقمی در کنکور دیگر یک رویا نیست، اگر شما هم میخواهید جزء رتبه برترها باشید برای شروع مسیر موفقیت تنها کافی است با مشاوران ارشد رتبه پرور این صفحه در ارتباط باشید. تمام..!

 

نظرات دانش آموزان و اساتید درباره تدریس پکیج ها - قرعه کشی:
در این بین نظران دانش آموزان و داوطلبانی که برای موفقیت از محصولهای موسسه استفاده کرده‌اند، در رابطه با آموزش خوب اساتید بسیار حائز اهمیت است. زیرا میزان رضایتمندی و آنان را نشان می‌دهد و شما اطلاعات کامل تری به دست می‌آورید:


 


- خلاصه صحبت های این عزیزان در رابطه با دلایل برتری حرف آخر، موراد زیر است:

  • کیفیت بسیار بالای پکیج ها.
  • استفاده برترین اساتید مجرب و محبوب کشور.
  • کاربرد استفاده از سبک مدرن تکنیک آموزشی نوین.

هزینه بسته هدیه حرف آخر رایگان و مشاوره تحصیلی چقدر است؟
مقرون به صرفه بودن از نظر مالی برای والدین و از نظر زمانی برای دانش آموزان موضوع مهمی است که همه به آن توجه دارند؛ امروزه جهت سهولت و سرعت دسترسی به خدمات درسی و همزمان با مواجه شدن شما با مشکلات درسی، تیم رتبه پرور وبسایت جهت آسایش و راحتی دانش آموز به‌ آنها مشاوره رایگان ارایه می‌دهد و البته باید اول بسته های هدیه حرف آخر ما را دریافت کنند تا این پروژه شروع شود؛

 

آقای دکتر سامان یاری فارغ التحصیل رشته مشاور تحصیلی دانشگاه تهران، با سابقه کاری پر افتخار در زمینه در شرکت حضور دارند. این مشاور ارشد پر انرژی و جوان که مورد تائید استاد منتظری رئیس موسسه است، رتبه برترهای بسیار زیادی داشته است؛ جهت تماس با مشاور، سفارش و تهیه پکیج های اصلی و سایر محصولات و همچنین برنامه ریزی تخصصی ما با شماره های زیر تماس بگیرید:
09120663015 – 02166096851 - 09399585899

 


 

 

The Harfekhar Graduate Educational Institution has been developing since 2011 and fortunately has been transferred to the wider scientific community of the country. Students and applicants who are studying with more resources and packages are more attracted to us when they see the result s of our overall experience at this center They are good characters. The truth of the last letter is that it has gained widespread popularity and respect as a scientific center.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

11 نظر
nima adeli
سه شنبه پانزدهم خرداد ۰۳
پاسخ
()
()
nima adeli
خيلي ممنونم از اموزشهاي خوبتون عالي بودن انصافا بسته خوبيه
leila amaaani
دوشنبه چهاردهم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
leila amaaani
اين سايت حرف اخر خيلي خوبه
ali aakbari
دوشنبه چهاردهم خرداد ۰۳
پاسخ
(1)
()
ali aakbari
بهترين موسسه کشور حرف اخره بنظرم. من رتيه برتر 1402 هستم خواستم تشکر کنم
مریم خسروی
شنبه بیست و چهارم دی ۰۱
پاسخ
(2)
()
مریم  خسروی
من خیلی راضی و موفق حرف آخر هستم واقعا
Farzad.m
چهارشنبه یازدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(2)
()
Farzad.m
عااالیهههههههههههههه.....
علی
جمعه یکم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
علی
سلام بنده پک کامل حرف اخر رايگان 95هزاری را دريافت کرده ام ميتوانم بگویم عالی هست با تشکر از دکتر سامان یاری ببت ارسال این محصول بی نظیر
محمد
جمعه یکم بهمن ۰۰
(6)
()
محمد
سلام‌وقتتون بخير ميتونم بپرسم داخل بسته شما چي بود محتواش چون بنده هنوز دستم نرسيده 🌹🌹🌹
پاسخ مدیر سایت
جزئیات این پک داخل این لینک https://harfehakharpub.com/gift-packages است.
پاسخ مدیر سایت
صدرا حسین زاده
چهارشنبه بیست و دوم دی ۰۰
پاسخ
(3)
()
صدرا حسین زاده
من علوم تجربي هستم ميخواهم سي دي حرف اخر قرعه کشي بگيرد
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره 09399585899 تماس بگیرید جهت خرید.
پاسخ مدیر سایت
حنانه شکری 💐🌸🌺
دوشنبه پانزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
حنانه شکری 💐🌸🌺
عالي
فاطمه
شنبه هفدهم مهر ۰۰
پاسخ
(5)
()
فاطمه
واقعا خوبه بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
بله و شرایط خوبی هم برای دانش آموزان برتر مهیا شده، لطفا با شماره 09120663015 تماس برقرار فرمائید
پاسخ مدیر سایت
رامین نصرالهی
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(5)
(1)
رامین نصرالهی
مرسي آموزش عااالي بود من بسته کاملشم گرفتم اصن يه معجزه ست. ممنونم ازتون
نگار پور یوسفی
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(4)
()
نگار پور یوسفی
ممنونم از بسته خوبتون، اين بسته با استفاده از سيستم هاي مدرن بهره گيري از متودهاي آموزشي بري يادگيري تضميني آموزش نحوه تست زني ترجمه و قواعد سوال تستي خيلي معتبر هستش منم که خيلي برام مفيد بود تشکر
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید دوست عزیز، به امید پیروزی در آزمون سراسری برای همه حرف آخری ها عزیز ..
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!