نمونه تدریس زیست حرف آخر 1403 | استاد محمد همدانی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه یکم فروردین ۰۰
(2)
(2)
نمونه تدریس زیست حرف آخر 1403 | استاد محمد همدانی

نمونه تدریس زیست حرف آخر | (Biology) دانشیست که نوع و روش زندگی موجودات را تشریح می‌کند.

این علم زیست حرف آخر نمونه تدریس 1404به بررسی ویژگی ها و رفتار جانداران، بررسی چگونگی پیدایش گونه ها و افراد و نیز بررسی تعامل جانداران باهم و محیط اطرافشان می‌پردازد. پکیج کامل زیست سال دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی حرف آخر دارای همه وی او دی و درسنامه + کتاب کارها است. زیست حرف آخر با آموزشی فوق العاده اماده شده و شما با استفاده از این منبع شما به راحتی میتوانید تمامی سوالات مستقل و ترکیبی زیست شناسی را حل کنید.

نمونه تدریس زیست شناسی حرف آخر 1403 | تدریس استاد محمد همدانی

- لایه اول: آموزش مبتنی بر نقشه راه، شهودی سازی و الگوسازی و اجرای روش پینگ پنگی
- لایه دوم: الگوهای طلایی زیست و سوالات پوششی از همه قسمت های جانوری و گیاهی
- لایه سوم: تحلیل دقیق خط به خط کتاب درسی
تصور عموم بر آن است که زیست کنکور درسی کاملا حفظی باشد اما این اشتباه است و این درس کاملا مفهومی است. بنابراین برای مطالعه آن باید منبع خوبی استفاده شود و روش صحیحی برای تست زنی نیز اتخاذ گردد تا در کسب حداکثر نتیجه عالی به دانش آموز کمک کند. روش های مختلفی جهت مطالعه این درس وجود دارد که در این صفحه قصد داریم روش حرف اخری را به شما نمایش بدهیم. بر اساس نظریات مشاوره ای علمی مطالعه زیست به متدهای ارتباطی و ترکیبی مفهومی، برای درک بهتر و تسلط بیشتر داوطلبان می‌تواند خیلیییی موثر و مفید واقع گردد و به طور کلی برای این که مطالعه در سمت و مسیر درست خود اجرا شود و از اتلاف وقت جلوگیری شود.


در پکیج جامع تخصصی تجربی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید شیوه هایی توسط کارشناسان، مشاوران و افراد موفق در این زمینه ارئه شده است که عمده ترین آنها فعالسازی نیمکره راست مغز با الگوسازی است که در حرف آخر اجراه شد ه و می‌توان با الگو ها، روش مفید و اصولی هر شخص را بازیافت. علاوه بر این، شیوه مطالعه درس برای امتحانات و کنکور باهم متفاوت است و بصورت دقیق و طبقه بندی شده در پکیج زیست موسسه حرف آخر بسیار بر روی نکات آن تاکید شده. در این بخش مهم شما روش زیست خوانی را بصورت خیلی کامل از زبان کارشناسان تدریس زیست شناسی حرف آخر خواهید دید:

 

 

 

 

 


 

♦ آشنایی با:  زیست فایو استار تشریحی حرف آخر | پنج ستاره 1403 نسخه اصلی

 

همانطور که میدانید مبحث تحلیل، گوارش یا هضم در علم زیست شناسی به فرایند قابل جذب کردن غذا توسط حل کردن آن و تجزیه آن را به ترکیبات شیمیایی ساده گفته می‌شود که در دستگاه گوارش بدن موجودات زنده انجام می‌پذیرد. دستگاه گوارش دو بخش اصلی دارد، 1-لوله گوارش 2-اندام های گوارشی. در این فیلم اساتید حرف آخر به تشریح دایره جذب مواد در بدن میپردازند دوستان عزیز شک نکنید که مشابه این تدریس رو تاحالا ندیدید! باور نمیکنید؟ خب بسم الله امتحانش کنید و بعدش بهمون پیام بدید نظرتون بگید و با شماره های همین سایت با ما تماس بگیرید:


مبحث سفری به درون بدن، از قسمت های بسیار مهم از کنکور است و در اینجا به سبک بسیار حرفه ای تدریس شده است و امیدوارم مفید باشه واستون. با آموزش پکیج ها انگار شما در آزمایشگاه زیست هستید و همه فصل ها را بصورت مفهومی فرا خواهید گرفت.

 


 


در زیست شناسی مبحث گلبول های قرمز بسیار مهم بوده و همانطور که میدانید گلبول های قرمز خون (Red Blood Cell) در سلول های مغز استخوان خلق می‌شوند و در رگ های خونی جای می‌گیرند. گلبول قرمز خون یا اریتروسیت (Erythrocyte) جزو سلول های خونی و دارای هموگلوبین هستند و همچنین خود خون هم شامل سه دسته سلول است. این سلول ها هر یک وظایف خاصی را در بدن اجرا میکنند و شامل این مواردند: گلبول قرمز، گلبول سفید و پلاکت ها؛ مبحثی که چند سوال کنکور رو پوشش میده و طراح ها توجه ویژه ای بهش دارند.

 

⇔ مقاله: زندگینامه استاد محمد همدانی | بیوگرافی مدرس 1403 حرف آخر

 

در این کلیپ به طور بسیار جذاب و بی نظیر توسط معلمین دپارتمان حرف آخر به معرفی ساختار، ویژگی ها و عملکرد گلبول قرمز خون می‌پردازیم و شما را با شاهکار زیست حرف اخر آشنا میکنیم و فیلم تدریس گلبول قرمز زیست رو براتون قرار دادیم که شاید دیدتون به کنکور و مخصوصا درس زیست کلا عوض شود، و مطمئنیم 100 درصد عوض میشه. پس امروز میخوایم به همه بگیم (چه دانش آموز ضعیف چه متوسط چه قوی) لطفا چند دقیقه حتمااااا وقتتون رو به دیدن این کلیپ عالی دروس اختصاص بدید. اما در ابتدا لازم است صحبت های استادان عبدالرضا منتظری و حسن علیرضا نژاد را درباره اهمیت این مبحث بشنویم و بعد آموزش آن را از اساتید ویژه ما ببینید:



در ادامه بحث های مهم زیست شناسی با مبحث تست خیز بافت پوششی روبرو میشویم، بافت پوششی (Epithelial Tissue) لایه ای نازک از سلول هاست که از بافت های زیرین خود محافظت می‌کنند. اکثر بافت های پوششی صفحاتی بزرگ سلول اند که همه سطوح بدن را در معرض محیط خارجی قرار داده یا بخش های داخلی اندام ها را پوشانده اند. همچنین بیشتر بافت غدد از سلول های بافت پوششی ساخته شده اند. استفاده از مطالعه مقدماتی به عنوان اولین قدم در روش مطالعه SQ3R باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می‌شود و از بی حوصلگی و بی حوصلگی آنها جلوگیری می‌کند. همانطور که گفتیم، اکثر دانش آموزان از قبل مطالعه نمی‌کنند. بنابراین با استفاده از مطالعه مقدماتی روش صحیح مطالعه، می‌توانید یکی از برجسته ترین دانش آموزان کلاس باشید. این مرحله باعث می‌شود که درس را بهتر یاد بگیرید و معلم خود را با سطح آمادگی خود شگفت زده کنید. مطالعه مقدماتی باید سریع انجام شود. بنابراین بهتر است با روش های تندخوانی در کنکور آشنا شوید.


بنابراین بافت پوششی (اپیتلیال) جزو نوعی اساسی از بافت بدن جانوران بوده و سطوح خارجی اندامها، رگ های خونی و بخش سطح داخلی حفره ها در خیلی از اندام های داخلی بدن میپوشانند، غده نیز از یک یا چند سلول تشکیل شده است و عملکردش شامل سنتز و ترشح مواد شیمیایی است و از تجمع سلول های پوششی تشکیل شده اند و به 2 دسته برون ریز و درون ریز تقسیم بندی میشوند. در این فیلم زیر زیست حرف آخر درباره انواع بافت پوشش غده ای، عملکرد و ساختار میکروسکوپی و تدریس محمد همدانی آن مفهوم مهم را برای شما کاملا توضیح خواهند داد:


 

دانش آموزان عزیز رشته علوم تجربی همانطور که میدانید، دستگاه گردش مواد انسان از سه پارت اصلی تشکیل شده: قلب، رگ های خونی و خون. در این بخش قلب ساختاری ماهیچه ای دارد و توسط کیسه ای دولایه محافظت می‌شود. مبحث نوار قلب زیست نیز جزو مهم ترین مباحث تستی زیست کنکور نظام جدید است که شما عزیزان می‌توانید با تفسیر و مطالعه پکیج زیست حرف اخر بر تمام تست و سوالات ترکیبی مباحث پیچیده الکتروکاردیوگرام تسلط پیدا کنید:

  • پکیج زیست دوازدهم یازدهم دهم حرف اخر رایگان | کانال تلگرام دانلود رایگان فیلم های حرف اخر

استفاده از متد پویانمایی و نهایتا درک پدیده های زیست بدون حفظ کردن مطالب، زمان کم آموزش و یادگیری سریع و عدم فراموشی مطالب. استفاده از تکنولوژی الگو و روش هایی جدید تدریس. هزینه های کم کنکور با پکیج زیست حرف آخر. استفاده از نقشه راه زیست و رمزگردانی تمامی نکات و راهکارها و... در پکیج زیست حرف آخر (Example of teaching biology by Harfe Akhar Ins) مباحث زیست شناسی بصورت کاملا استاندارد و ترکیبی تدریس شده و زیست حرف اخر 0 تا 100 هرساله تطابق 70 الی 85 درصدی با کنکور سراسری داشته است، تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از عهده تست و سوالات سنگین زیست در آزمون سراسری بر بیایند.

 

این یافته ها با نتایج کیستنر و همکاران مطابقت دارد. که همچنین به این نتیجه رسیدند که مقدار زیادی از آموزش استراتژی به روشی ضمنی رخ می‌دهد زیرا اغلب به سختی می‌توانند به عنوان یک الگو عمل کنند. دانش‌آموزان کاملاً مایلند تلاش خود را برای آموزش فراشناخت در درس‌های خود سرمایه‌گذاری کنند، اما به ابزارهایی برای اجرای فراشناخت به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از درس‌های خود و آگاه کردن از فعالیت‌های فراشناختی و سودمندی آن فعالیت‌ها نیاز دارند

 

در این چند نمونه زیر اساتید حرف اخر درحال بررسی تست های سال های اخیر به جهت تسلط دانش آموزان هستند و لازم به ذکر است با بسته زیست حرف آخر شما نیازی به کتاب تست نیز نخواهید داشت چراکه این مجموعه خود دارای کتاب کار رایگان و یک بانک تست کامل است و سه دبیر بی نظیر زیست شناسی کشور، تدریس زیست حرف آخر را برعهده گرفته اند و با افتخار باید گفت که پکیج زیست حرف آخر امروزه جزو بهترین منابع کنکور سراسری است:

 

زیست شناسی از دروس چالش برانگیز آزمون سراسری است به طوری که درصد داوطلبین در این درس سرنوشت آنان را برای رشته های علوم پزشکی تعیین میکند، اگر در طول سال تحصیلی به توصیه های استادان زیست دقیق گوش بدید، نتیجتون میشه مثل رتبه برتر های زیر میشه که توانستن با حرف آخر در درس زیست شناسی در کنکور 99 درصدهای شیرین زیر را کسب کند! دانش آموزان عزیز شما چند نمونه روش مطالعه و خواندن زیست بخش اول- رو دیدین و شک نداشته باشید با تلاشی کردن در کنکور قطعا بالای ۹۰ و حتی ۱۰۰ میزنید و مثل چند نمونه زیر میتوانید تشریف بیارید تلویزیون!:

  • پکیج زیست استاد همدانی 1404 | پکیج تشریحی نهایی فایو استاد 5 ستاره و کنکور سراسری

- آموزش مفهومی و هدف گذاری!
از مهم ترین مواردی که می‌بایست پیش از هر چیزی از همین الان بفکر مهیا کردن و برآورده کردن امکان آنست، تعیین هدف و رشته تخصصی در دانشگاه است. منظور از مشخص کردن هدف این است که هنگام برنامه ریزی درسی برای مطالعه در رشته های مورد علاقه تان در دانشگاه های علوم پزشکی، این نکته مهم را در مدنظر داشته باشید که کسب درصدهای خوب چقدر بر آینده کیب نتیجه مناسب در آزمون کنکور مهم است. توجه داشته باشید که پس از اتمام این مقاله روش خواندن زیست بخش دوم-، شما باید با توجه به مقطع خود و رشته مورد نظرتان، برای یافتن راه حل بهتر جهت تسلط، برای مشاوره اقدام کنید. با این کار پیش از هر چیزی علاوه بر مشاوره تلفنی، استعداد های خود را نیز بدست می‌آورید تا بتوانید پروژه شروع قوی برای رشته انتخابی آیندته تان را تضمین کنید.

 

هدف این مطالعه مفهومی یافتن محیط یادگیری ایده‌آل است که بین ابعاد یادگیری تحت کنترل دانش‌آموز و معلم تمایز قائل نمی‌شود، اما آموزش آن را بر اساس نیازهای دانش‌آموزان در موقعیت‌های یادگیری خاص تطبیق می‌دهد. موجودی موثر آماده سازی کامل را می‌طلبد. باید در مورد راه هایی برای تحریک و حمایت از تعیین هدف، برنامه ریزی، نظارت، کنترل و بازتاب توسط خود فکر کنند. شاید افزایش فرصت های در برنامه های یادگیری حتی نیازمند تلاش و توجه بیشتر نسبت به رویکرد معمولی باشد.


چنانچه تمایل به انتخاب یک پکیج در یک درس خاص را دارید حتما پیش از خرید آن، از مشاوران فروش ما شرایط آنرا مطلع شوید. بهترین گزینه برای کسب آگاهی خرید زیست دهم، یازدهم، و دوازدهم تماس با مشاوری باتجربه است تا تمامی اطلاعات درست در رابطه با این پکها را به شما ارائه دهد. در صورت تمایل شما عزیزان می‌توانید با مرکز مشاوره تحصیلی حرف آخر تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مرکز در دستیابی به موفقیت شما در آزمون سراسری سهیم باشند.

 

♦ روش مطالعه زیست شناسی برای شب امتحان - مدرسه و سوالات سر جلسه کتاب درس


برای موضوعات کلیدی که بیشترین اولویت را دارید، زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید. یک جدول زمانی ایجاد کنید تا ساعاتی را که برای آن در نظر گرفته اید برآورده کنید. قبل از هر جلسه مطالعه، فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید ایجاد کنید تا بتوانید تمام کارهایی را که می‌خواهید یاد بگیرید انجام دهید و زمان خود را به طور موثر صرف کنید. برای موضوعات سنگین محتوا، تمام اطلاعاتی را که با استفاده از خودکارهای رنگارنگ یاد می‌گیرید، روی نقشه ذهنی یادداشت کنید. پس از اینکه چند دقیقه به آن نگاه کردید، این نقشه ذهنی را دوباره بسازید، اما این بار سیاه و سفید. پس از این، دو نقشه ذهنی را مقایسه کنید و ببینید کدام بخش از اطلاعات را از دست داده اید. این به شما کمک می‌کند حافظه خود را بهبود ببخشید، اما همچنین نشان می‌دهد که حوزه‌هایی از موضوع شما که باید به آن بپردازید و دانش خود را در آن تجدید کنید. برای هر جلسه مطالعه‌ای که انجام می‌دهید، برای هر 20 دقیقه یک تایمر تنظیم کنید. هر بار که تایمر خاموش می‌شود، به این فکر کنید که جلسه مطالعه شما چقدر سازنده بوده است و چقدر آموخته اید. این نیز آمادگی خوبی برای امتحانات است، زمانی که مجبور هستید در شرایط زمان بندی شده زیاد بنویسید، زیرا استفاده از تایمر می‌تواند باعث شود که شما سریعتر اما کارآمدتر کار کنید.

بهترین توصیه من این است که یک جدول زمانی بازنگری کنید. من این را هنگام مطالعه برای امتحانات بزرگ بسیار مفید یافتم. من تمایل دارم روزی 2 یا 3 موضوع را انجام دهم و برای هر کدام چند ساعت وقت بگذارم. معمولاً 30 دقیقه از 1 موضوع را انجام می‌دهم، یک دقیقه استراحت می‌کنم و سپس به سراغ موضوع بعدی می‌روم. این من را از خسته شدن سریع من باز می‌دارد. همچنین معمولاً یادداشت‌هایم را روی کارت‌های تجدیدنظر خلاصه می‌کنم تا مهم‌ترین نکات را از یادداشت‌های خود برای امتحان به خاطر بسپارم. سؤالات کاغذی گذشته نیز می‌تواند بسیار مفید باشد زیرا به شما امکان می‌دهد به سرعت متوجه شوید که کدام حوزه ها به بیشترین کار نیاز دارند و به شما کمک می‌کنند تا تکنیک امتحانی مانند جمله بندی خاصی را که امتحان کنندگان دوست دارند ببینند را توسعه دهید.

 

زمان خود را در اولویت قرار دهید. با نوشتن لیست و مطالعه بر اساس لیست اولویت ها، نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید. چیزهایی را که در مورد آنها احساس بهتری دارید برای آخرین بار بگذارید و کمترین زمان را صرف بررسی قسمت هایی کنید که با آنها راحت هستید. به خودتان زمان زیادی بدهید و معطل نکنید و استرس بی مورد به خود وارد نکنید. ابتدا مطمئن شوید که برای خود اهداف تعیین کرده اید. برنامه ای درست کنید و به آن پایبند باشید، اما خودتان را نسوزانید! موضوعات مهم را مرور کنید و واقعاً قسمت های خاصی را که نمی‌دانید مطالعه و یاد بگیرید. اگر در یک موضوع خوب عمل می‌کنید، وقت خود را برای مطالعه آن صرف نکنید. برخی از افراد دوست دارند یادداشت برداری کنند، اما من توصیه می‌کنم فقط مشکلات تمرینی زیادی را انجام دهید. گروه های مطالعه و مشاوره از معلم خود نیز کمک کننده است. دو هفته زمان کمی است، اما اگر واقعاً به برنامه خود پایبند باشید، خوب خواهید شد! فقط خودتان را زیاد کار نکنید زیرا خواب بسیار مهم است، به خصوص قبل از امتحان!

 

آن را فاصله دهید! هر روز کمی انجام دهید و مطمئن شوید که زمان هایی را برای استراحت تعیین کرده اید. همچنین، از خانه خود بیرون بروید! به کتابخانه یا بیرون یا کافی شاپ بروید. تلفن خود را خاموش کنید و فقط کار کنید، و سپس به خودتان اجازه دهید لذت ببرید. یک برنامه و لیستی از کارهایی که باید انجام دهید، زمان مقرر و زمانی که می‌خواهید تکالیف خاصی را به پایان برسانید، تهیه کنید. روی یک چیز در یک زمان تمرکز کنید تا غرق نشوید و برنامه ای را دنبال کنید تا منظم بمانید. حواس پرتی خود را محدود کنید و سعی کنید راه های مختلفی برای ایجاد انگیزه در خود بیابید. این امر مستلزم ساختاربندی دقیق است. شما قطعاً می‌خواهید با برجسته کردن و کشف نقاط قوت و ضعف خود شروع کنید. چیزهایی را که از قبل می‌دانید اولویت بندی نکنید، زیرا از قبل می‌توانید آن را انجام دهید. اگر وقت دارید، فقط به آنها کمک کنید. اما شما می‌خواهید چیزهایی را که در آنها مهارت ندارید اولویت بندی کنید. این باعث کاهش زمان مطالعه می‌شود. بعد، مشکلات را انجام دهید. این احتمالاً بی‌معنا است، اما باید به طور مداوم تمرین کنید تا چیزهایی را که مدت‌ها پیش آموخته‌اید، تقویت کنید. در نهایت با مطالعه بی پایان خود را عذاب ندهید. آن را با دقت برنامه ریزی کنید. توصیه می‌کنم سعی کنید "تکنیک پومودورو" را برای مطالعه سریع پیدا کنید.

 

ابتدا باید به خودتان باور داشته باشید که می‌توانید این کار را انجام دهید. انگیزه خود را برای عبور از آن پیدا کنید. سپس، برنامه ای تنظیم کنید که زمان شما را بین مطالعه و سایر فعالیت ها تقسیم کند. آنها را بر اساس اولویت خود سفارش دهید. اطمینان حاصل کنید که برنامه شما متعادل است، بنابراین به اندازه کافی استراحت کرده و استرس زیادی نخواهید داشت. و در آخر، وقتی امتحانات آمد، مهم نیست نتیجه چقدر است، به یاد داشته باشید که مهمترین چیز روند است. شما تا جایی که می‌توانستید تلاش کرده اید و حداقل یاد گرفته اید که چگونه زمان خود را مدیریت کنید. موفق باشید :)


♦ تلفن دفتر مرکزی ما برای سفارش پکیج زیست:02166096851 - 09120663015

 


 

Example of teaching biology Harfe Akhar Biology is the science that describes the type and way of life of organisms. This science examines the characteristics and behavior of living things, how species and individuals appear, and how living things interact with each other and their surroundings. The complete life package for the 10th, 11th, and 12th years of the final grade has all VODs, textbooks, and workbooks.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

7 نظر
محمد جواد محقق
یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(2)
()
 محمد جواد محقق
در اين درس ابتدا ضعف داشتم ولي با مطالعه‌ي فيلمها و حل سؤالات کنکورهاي سال‌هاي اخير توانستم به درصد 93 برسم.
پری‌ناز گرگانی
یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
پری‌ناز گرگانی
خواندن درسنامه به‌طور کامل، حل تمرين‌هاي کتاب درسي، مرور خلاصه‌ي فرمول‌ها و تمرين تست به تعداد زياد همراه با بررسي دقيق پاسخ‌هاي تشريحي استاد همداني عااااليه
سپیده جلالی
یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
سپیده جلالی
چون در زيست نسبت به بقيه‌ي دروس ضعيف‌تر بودم، تلاش بيشتري در آن به‌کار گرفتم. اين پکيج در کنار حل تست‌هاي زياد و ثابت بودن تيپ‌بندي سؤالات درس، باعث شد که از درصد 40 به 100 درصد برسم.
عارف
شنبه نهم مهر ۰۱
پاسخ
(1)
()
عارف
سلام. من زيست جدید استااد همدانی گرفتم. خیلی خوبن ممنونم
فاطمه
سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۱
پاسخ
(1)
()
فاطمه
آره درسته حرف آخر عاليه محشره ميدونم. اما هزينش براي مايي که ننه بابامون دکتر مهندس نيست زياده. ما اگه پول داشتيم ديگه درس نميخونديم دارم درس ميخونم اون سختي که من ميکشمو بچم نکشه. کاش ميشد هزينه رو بعد استفاده از پکيج. ا ون موقعي که ب آرزوهامون رسيديم با پول خودمون چند برابر همون قيمت رو پرداخت ميکرديم. الان ک کسي به فکر ما نيس بعد😄
میترا ضرابی
شنبه دهم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(2)
(1)
میترا ضرابی
سلام خسته نباشيد جانانه. زيست حرف آخر از آقاي سامان ياري گرفتم خيلي عاليه موفق باشيد
مائده پورکریمی
شنبه چهاردهم فروردین ۰۰
پاسخ
(3)
(3)
مائده پورکریمی
همیشه آرزو داشتم بعد از کنکور، رازهای موفقیتم در قبولی پزشکی را با دیگران به اشتراک بگذارم، آن نیز «پکیج زیست حرف آخر» نام دارد... و بس
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم، موفق باشید موسسه حرف آخر، با مجموعه ای آموزشی با بهره گیری از اساتید برتر کشور، مشاوران حرفه‌ای و باتجربه در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و ایجاد بسته های متنوع آموزشی که از فاکتورهای مهم این مجموعه قوی است، توانایی خود را در زمینه آموزش های نوین بسیار موثر و کارآمد نشان داده..
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!