زیست حرف آخر آپدیت 1403 | زیست جدید 0 تا 100 تشریحی/کنکوری ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
سه شنبه یازدهم خرداد ۰۰
(1)
(1)
زیست حرف آخر آپدیت 1403 | زیست جدید 0 تا 100 تشریحی/کنکوری

پکیج زیست حرف آخر با روش جدید پویانمایی و بصورت مفهومی تدریس شده و دانش آموز و داوطلبان تجربی زیست سال دهم، یازدهم و دوازهم با تدریس استاد محمد همدانی، متوسطه دوم را به طور کامل برای امتحانات و کنکور 1403- 1404 فرا می‌گیرند

 

زیست سال دهم با استفاده از روش پویانمایی تدریس شده و دانش آموز کنکوری مانند آزمایشگاه بیولوژی پدیده ها را از نزدیک لمس میکند، پس بصورت مفهومی است زیست 10م با تدریسی فوق العاده آماده شده است، این پک با استفاده از روش پویانمایی تدریس شده است، دانش آموز انگار در آزمایشگاه زیست هست و به راحتی میتواند پدیده های (Biology) را از نزدیک لمس کند تا دیگر نیازی به حفظ کردن ندارد، زمان آموزش به حداقل میرسد و این کار نهایتا باعث یادگیری سریع توام با عدم فراموشی مطالب میشود. در آموزش آن برخلاف سیستم سنتی و ناکارآمد آموزش و پرورش، تدریس در اینجا با کمک متد جدید تکنولوژی الگو و imagination ارائه داده شده است


⇔ ظرایب، بودجه بندی و سطح اهمیت و پک بندی درس زیستشناسی:

ضرایب دروس تخصصی رشته تجربی در کنکور سراسری

زیرگروهزیستشیمیریاضیفیزیکزمین
یک43220
دو44321
سه22324
چهار22431
پنج22321
www.harfehakharpub.com

 

مدت زمان پاسخگویی به دروس تخصصی

(رشته تجربی)

نام درس:زیستشیمیریاضیفیزیکزمین
تعداد سوالات:50 سوال35303025
زمان کل:36 دقیقه35473720
زمان هر تست:43 ثانیه60947448

تعداد کل سوالات دفترچه تخصصی:

170 سوال

زمان کل:

175 دقیقه

www.harfehakharpub.com

 

 

برای دیدن نمونه تدریس زیست حرف آخر اساتید محمد همدانی کلیک کنید.

 

زیست جدید حرف آخر بر اساس سه طبقه علمی تدریس شده است، طبقه اول: آموزش مبتنی بر نقشه راه، الگوسازی، شهودی سازی پیشرفته و اجرای روش منحصر بفرد پینگ پنگ. طبقه دوم: الگوهای طلایی کتاب و تست های پوششی از همه بخش های جانوری و گیاهی و طبقه سوم: تحلیل دقیق کتاب درسی مدرسه. پکیج زیست 3 پایه با استفاده از روش پویانمایی تدریس شده و این باعث میشود که دانش آموز دیگر برای یادداشت برداری زمانش تلف نشود و زمینه درک مفهومی مطالب برایش ایجاد شود، برای همه دروس عمومی و تخصصی پکیج های مخصوصی ارائه داده و اکثر پکیج ها دارای قفیلم و درسنامه و کتاب کار هستند. برای داوطلبان و دانش‌آموزان رشته علوم تجربی، با تدریسی فوق العاده و متناسب نظام جدید تولید شده است، داوطلبان کنکورهای پیشین رضایت کامل دارند و شما با استفاده از این منبع شما به راحتی میتوانید تمامی سوالات مستقل و ترکیبی روی برگه را حل کنید.

  • زیست سال یازدهم حرف آخر چه ویژگی هایی دارد! پنل VOD رایگان با مشاوره درسی

زیست سال یازدهم حرف آخر با الگوهای طلایی و بصورت مفهومی تدریس شده است و در کمترین زمان، بیشترین یادگیری را با استفاده از نقشه راههای علمی تمامی ارایه میدهد. این بسته 11م با آموزشی عالی آماده شده است (Harfe Akhar, Digital and Publishing Ins)، پکیج یازده حرف اخر با استفاده از روش پویانمایی است و شخص با دقت و سعت بالایی به سمت مفهومی خواندن پیش می‌رود تا حدی که نیازی به مرجع دیگری نداشته باشد. تایم یادگیری به مینیمم خود می‌رسد و این امر نیز عامل فراگیری پرسرعت مباحث مهم میشود. این مجموعه جدید، دارای 1 نقشه راه علمی بر اساس الگوهای طلایی، انیمیشن، رمزگردانی تمامی نکات و راهکارها است

 

طبق آمار سازمان سنجش کشور، در سال های اخیر 90% کنکوری های کشور زیست را در درصدهای بسیار کم میزنند، برخی از دلایل این قضیه، این موارد است: 1- آموزش ناقص. 2-حل تست غیرمعتبر. 3-عدم استفاده از منابع و تکنولوژهای مدرن فراگیری آسان. بنابراین تنها راه تفوق زیست، ایجاد حافظه تصویری با استفاده از فیلمها یا الگوهاست است. چراکه با خواندن مطالب و متن خشک و خالی کتاب های درسی و چند کتاب تست بازاری، نمیتوان به جایی رسید و مباحث را به درستی متوجه نمیشویم و خسته کننده و کم بازه اند و دانش آموز آگاه بایستی از توان سمعی و بصری و با استفاده از ابزار آموزش تصویری کمک بگیرد.

 

⇔ مزیت های پکیج زیست حرف آخر چیست؟!
ما در اینجا بصورت خلاصه وار چند مزیت مهم پکیج زیست حرف آخر را ذکر میکنیم:
-    با پکیج های ما با استفاده از متد پویانمایی انگار در آزمایشگاه زیست شناسی هستید و به راحتی میتوانید پدیده های زیست را از نزدیک لمس کنید و دیگر نیازی به حفظ کردن ندارید و زمان آموزش به حداقل میرسد و این امر نهایتا باعث یادگیری سریع و عدم فراموشی مطالب میشود.
-    برخلاف سیستم سنتی و ناکارآمد آموزش و پرورش، تدریس در اینجا با کمک تکنولوژی الگو (imagination) و روش‌هایی جدید، آموزش داده شده است.
-    هزینه های کنکور با حرف آخر به حداقل ممکن میرسد، به شیوه ای که کل زیست حرف آخر با جمعبندی حدود 227 ساعت به روش حرفه ای تدریس شده است و اگر برای مثال اگر در شهر خودتان از یک استاد خیلی خوب زیست شناسی بخواهید زیست را کامل را تدریس کند، چندین ماه خسته کننده باید رفت و آمد کرد (و با این شرایط بیماری کرونا!) و با حساب جلسه ای حداقل 100 هزارتومان، بایستی چندین میلیون تومان هزینه کرد! اما برای مثال کل زیست سال 10هم با 55 ساعت تدریس ویژه و با هزینه 430 هزارتومان قابل فراگیری دائمی و تضمینی است و از طرف دیگر چون بصورت لوح فشرده است، داوطلب نه یک بار (برخلاف کلاس های خصوصی و مدرسه) بلکه ده‌ها بار میتواند از آن استفاده کند.
-    زیست شناسی حرف آخر، دارای یک نقشه راه مشخص بر اساس الگو و انیمیشن و رمزگردانی تمامی نکات و راهکارها است.
-    در آموزش ما، با اجرای روش های مبتنی بر نقشه راه، شهودی ساز‌ی، الگوسازی یا تصاویر سه بعدی، یادگیری را بسیار جذاب و ماندگار کرده است.
-    روش شهودی سازی ایجاد شده در تدریس حرف آخر باعث میشود که دانش آموز دیگر یادداشت برداری انجام ندهند و زمانش تلف نشود و زمینه درک مفهومی مطالب برایش ایجاد شود است.
-    مباحث زیست شناسی بصورت کاملا استاندارد و ترکیبی تدریس شده تا کنکوری ها بتوانند به راحتی از عهده تست و سوالات سنگین زیست در آزمون سراسری بر بیایند.
-    بررسی تمامی تست های سال های اخیر تا 1402 و در نتیجه فرصت بیشتر برای مرور و تست به جهت تسلط دانش آموز.

  • آیا زیست سال دوازدهم حرف آخر خوبه؟ سبک هوش مصنوعی هیبرید تدریس استاد صداقتی

زیست سال دوازدهم حرف آخر بر اساس 3 طبقه علمی شهودی سازی پیشرفته، الگوهای طلایی و تحلیل دقیق کتاب درسی مدرسه تدریس شده است و زمینه درک مفهومی مطالب برایش ایجاد شود زیست 12م بر اساس سه طبقه مفهومی فرا گیری تولید شده است:

- طبقه اول: آموزش مبتنی بر نقشه راه، الگوسازی، شهودی سازی پیشرفته - اجرای روش منحصر بفرد پینگ پنگ.

- طبقه دوم: الگو های طلایی زیست شناسی و تست های پوششی از همه بخش های جانوری - گیاهی

- طبقه سوم: تحلیل دقیق کتاب درسی مدرسه. فیلم های پایه دوازده با استفاده از روش پویانمایی ضبط شده؛ این باعث میشود که فرد دیگر برای یادداشت برداری زمانش تلف نشود در نتیجه زمینه درک مفهومی مطالب برایش ایجاد شود

مشاهده زیست فایو استار تشریحی حرف آخر | پنج ستاره 1403 نسخه اصلی (کلیک کنید)

 

♦مدرسین زیست شناسی حرف اخر چه کسانی هستند؟!
سه دبیر بی نظیر زیست شناسی کشور، تدریس زیست حرف آخر را برعهده گرفته اند، که دارای رزومه عالی روش تدریس، بخصوص با سیستم های آپدیت و متدولوژی علمی هستند و با افتخار باید گفت که پکیج زیست حرف آخر امروزه جزو بهترین منابع کنکور سراسری است.
بخش جانوری و انسانی زیست شناسی توسط استاد همدانی منتظری و صداقتی بصورت تشریحی تدریس میشود.

 

♦روش تدریس، جزئیات و محتوای پکیج زیست شامل چیست؟
زیست شناسی حرف آخر بر اساس سه طبقه علمی تدریس شده است:
لایه اول: آموزش مبتنی بر نقشه راه، شهودی سازی و الگوسازی پیشرفته و اجرای روش منحصر بفرد پینگ پنگ.
لایه دوم: الگوهای طلایی زیست شناسی و تست های پوششی از همه بخش های جانوری و گیاهی.
لایه سوم: تحلیل دقیق خط به خط کتاب درسی مدرسه.
جزئیات زیست جامع نظام جدید حرف آخر شامل: زیست دهم، زیست یازدهم، زیست دوازدهم، زیست گیاهی و ژنتیک است (شامل کتاب های الگو تا رتبه و کتاب کارها)؛ دانش آموزان کنکوری میتوانند برحسب نیاز آموزشی، پکیج زیست جامع یا یکی از این موارد ذکر شده زیست را دریافت کنند:
زیست دهم: 55 ساعت تدریس (شامل کتاب کار و کتاب الگو تا رتبه دهم).
زیست یازدهم: 45 ساعت (شامل کتاب کار و کتاب الگو تا رتبه یازدهم)
زیست دوازدهم: 40 ساعت (شامل کتاب کار و کتاب الگو تا رتبه دوازدهم).
زیست گیاهی: 18 ساعت (به همراه کتاب کار).
ژنتیک 20 ساعت (به همراه کتاب کار).
جمعبندی زیست: 50 ساعت. (این کتاب مربوط به جمعبندی ریز مطالب مهم وکنکوری است که برای دوران جمعبندی و مرور است که به صورت ترکیبی و جامع استفاده میشود)

♦زیست جامع حرف آخر را چطوری تهیه کنم؟!
دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج زیست حرف آخر و سایر منابع کنکوری ما، از انتشارات مرکزی حرف آخر واقع در تهران، با شماره های زیر میتوانند تماس حاصل بفرمایند: شماره تلفن مستقیم مشاورین فروش: 09120663015 – 09399585899 تلفن دفتر مرکزی بخش مشاوره و فروش: 02166096851

  • بررسی تخصصی زیست‌شناسی جامع 1404 امتحان نهایی تشریحی 5 ستاره

آکادمی حرف اخر، برای همه دروس عمومی - تخصصی پکیجهای مخصوصی ارائه داده و اکثر پکها دارای دی وی دی + کتاب کار هستند. برای داوطلبان و دانش‌آموزان رشته علوم تجربی، این درس با تدریسی فوق العاده و متناسب با نظام جدید تولید شده، داوطلبین کنکورهای پیشین رضایت کامل از فیلمهای زیستشناسی دارند؛ شما با استفاده از این سیدیها براحتی میتوانید تمامی سوالات مستقل و ترکیبی را حل کنید. طبق آمار سازمان سنجش کشور، در سالهای اخیر 90% کنکوریهای کشور چنین درسی را در درصدهای بسیار کم میزنند.

 

برخی از دلایل این قضیه، این موارد است: 1- آموزش ناقص. 2-حل تست غیرمعتبر. 3-عدم استفاده از منابع و تکنولوژهای مدرن فراگیری آسان. بنابراین تنها راه تفوق ان، ایجاد حافظه تصویری با استفاده از DVD یا الگوهاست. چراکه با خواندن مطالب و متن خشک و خالی کتاب های درسی و چند کتاب تست بازاری، نمیتوان به جایی رسید، مباحث را به درستی متوجه نمیشویم خسته کننده، کم بازه اند. دانش آموز آگاه بایستی از توان سمعی - بصری با استفاده از ابزار آموزش تصویری کمک بگیرد.


زیست حرف آخر - زیست کامل و کنکور 1403

  • روش تدریس، جزئیات و محتوای پکیج زیست چگونه چیست؟

همانطورکه اشاره گردید، تدریسها بر اساس چند لایه علمی آماده شده است: جزئیات پک جامع نظام جدید شامل: زیست دهم، یازدهم، دوازدهم، گیاهی و است (شامل کتب الگو تا رتبه و کتاب کارها)؛ دانش آموزان میتوانند برحسب نیاز خود، پک جامع یا یکی از این موارد ذکر شده را دریافت کنند:
- زیست دهم: 55 ساعت تدریس (کتاب کار و کتاب الگو تا رتبه 10م).
- زیست یازدهم: 45 ساعت (شامل کتاب کار و کتاب الگو تا رتبه 11م)
- زیست دوازدهم: 40 ساعت (شامل کتابکار و کتاب الگو تا رتبه 12م).
- زیست گیاهی: 18 ساعت (همراه کتابکار).
- ژنتیک 20 ساعت (با کتاب کار).
- جمعبندی زیست: 50 ساعت. (این کتاب مربوط به جمعبندی ریز مطالب مهم که برای دوران جمع بندی و مرور که به صورت ترکیبی - جامع استفاده میگردد)

  • پکیج زیست گیاهی حرف اخر، شاهکار جدید کل کشور

پک زیست گیاهی حرف آخر دارای انیمیشنهای جالب و جذاب است، شامل 0 تا 100 آموزش و حل تست بخش گیاهی زیست کنکور، کلا در 51 ساعت تدریس ویژه است. آموزش پک دارای یک سیستم آپدیت 1401 متدولوژی کاربردی است، شامل همه سوال های پوششی استاندارد ترکیبی از همه بخش های حجیم سخت جانوری / گیاهی و تحلیل دقیق خط به خط جزئیات کتاب درسی مدارس را در بر دارد. نکات و راهکارها به صورت فول انیمیشن آماده شده بنابراین فرد از همه توان سمعی - بصری با استفاده از ابزار مدرن تصویری کمک میگیرد

  • پکیج زیست ژنتیک حرف آخر - ویژه، کاربردی و تاثیر گذار؟!

پکیج زیست ژنتیک حرف آخر بعنوان بهترین منبع ژنتیک شناخته میشود، در این پک تمام نکات تحلیل بررسی میشود و مفاهیم پیچیده مسائل ژنتیک برای شما بسیار آسان میشود؛ مبحث ژنتیک، یکی از پیچیده ترین مباحث متوسطه 2 است، این مبحث به دلیل فراوانی مسایل در عین حال زمانبر بودن آن، الگوریتم های پیچیده سخت بنظر میاید، پک زیست ژنتیک حرف آخر بعنوان بهترین منبع ان شناخته میشود، در این استایل آموزشی از تصاویر و اسلایدهای سرنوشت ساز، انیمیشن های حرفه ای استفاده شده و با استفاده از کتاب کار رایگان آن بر تمام جزئیات مهم مسلط میشوید، مفاهیم بنیادی مسائل درسی برای شما بسیار ساده میشود.

 

- شیوه تدریس پکیج زیست ژنتیک حرف آخر
این بخش توسط استاد همدانی با روش پویانمایی دیجیتال و زیست موزیک برای درک مفهومی-شهودی اماده شده؛ متد بکار گرفته شده در این سی دی ها کمک می‌کند که نیازی به حفظ مطالب نباشد، و خواننده همه مطلبها را بصورت ادارکی جامع یاد بگیرد، همچنین ترفند فوق تاثیری بسی قوی بر حافظه بلندمدت مغز دارد. ایجاد زمینه ذهنی برای دانش آموز از برنامه درسی که باعث افزایش حضور فعال و تمرکز در کلاس می‌شود. دانش آموز با برداشتن اولین گام از بهترین روش مطالعه و روش SQ3R با فضا و مبحث جدید درس آشنا می‌شود و توجه بیشتری به یادگیری به خصوص با توجه به کاستی های خود در موضوع خواهد داشت. برای مطالعه مقدماتی می‌توانید خلاصه ای از درس و خلاصه ای از نکات مهم این مبحث را به صورت مکتوب بنویسید. خلاصه کردن و پیش خواندن در واقع مهم ترین بخش های اصلی را از بخش های توضیحی جدا می‌کند و به عنوان خلاصه ای از یک درس عمل می‌کند.

 

زیست سال جدید حرف آخر با آموزشی عالی تدریس شده است، پکیج زیست یازده حرف اخر با استفاده از روش پویانمایی تهیه شده و دانش آموز کنکوری انگار در آزمایشگاه است و براحتی میتواند پدیده های زیست را از نزدیک لمس کند، زمان آموزش به حداقل میرسد و این کار نهایتا باعث یادگیری سریع و عدم فراموشی مطالب میشود. پکیج نو، دارای یک نقشه راه علمی بر اساس الگوهای طلایی و انیمیشن و رمزگردانی تمامی نکات و راهکارها است

  • جمعبندی یا مینی زیست حرف آخر چیست؟ کاربردی ترین محصول آموزشی 1404

جمع بندی زیست یا زیست در دایره حرف آخر در 50 ساعت ارائه شده، با ۱۰۰ دایره کاملا مسلط شوید و با الگوی دایره کل سوال و تست ها مرور می‌شوند؛ بسته جمع بندی (زیست در دایره) با تدریس تمام موارد و راه کارها، با سبک پویا نمایی تولید شده و شخص به آسانی میتواند فصل های سه سال را جمع ببندد، دیگر نیازی به دور کردن مجدد ندارد، زمان آموزش به کمترین می‌رسد؛ این امر نهایتا باعث ماندن چیزها و یاد گیری فوری و عدم فراموشیست. محصلین می‌توانند به کمک این پک کل فصول تجربی را در ۱۰۰ دایره به شیوه کاملا دقیق و مقایسه ای بخوانند و فرا بگیرند، به کمک این ۱۰۰ دایره به مجموعه جامع مسلط شوند، همچنین فقط با الگوی آن تمام سوالات آزمونی، تله های بیولوژیکی، سوالات ترکیب / تحلیل قابل پاسخگویی است

آشنایی با زیست 5 ستاره جدید!

پکیج زیست 6040 حرف آخر نظام جدید فقط در 50 ساعت 0 تا 100 کنکور را که حیاتی ترین و مهمترین درس رشته تجربی است را بصورت قانون الگومحور + انیمیشن فوق العاده منتشر کرده است تا نیم کره راست و چپ مغز درگیر شوند، برای رسیدن به بالاترین درصد دانش آموز و داوطلب را آماده خواهد کرد، بسته 6040 توسط برترین اساتید ایران یعنی استاد محمد همدانی با سبکی ترکیبی، تمامی قسمت های گیاهی، جانوری و انسانی سه سال را بطور صفحه به صفحه و دقیق و مفهومی تنها در ۶۰ روز تدریس کرده. از مزیت های دیگر شصت چهل تمرین و حل تست‌ها در سال های اخیر در ۴۰ روز همراه رفع اشکال توسط برترین اساتید دپارتمان رتبه برتر تهران است،


داوطلبان پس از یادگیری مباحث در مدت زمان ۶۰ روزه به سراغ تست زنی میروند. در این بازه ۴۰ روزه داوطلب در ۲۰ ازمون جامع با سوالات شبیه ساز آزمونی شرکت میکند و ۴۰ روزه مجموع پرسشهای مشابه با دفترچه سراسری را حل و بررسی کرده و با قدرت بسیار بیشتری برای این رویداد سرنوشت ساز آماده میشوند

  • کتاب الگو تا رتبه ریست ژنتیک حرف آخر چیست؟

کتاب الگو تا رتبه زیست ژنتیک حرف آخر نکات کنکوری تکمیلی ژنتیک را شامل می‌شود تا دیگر دانش آموز نیازی به نکته برداری و نوشتن خلاصه نکات داخل فهرست ها را نداشته باشند و زمانش تلف نشود. داوطلبان با این کتاب به راندمان خیلی بالایی میرسند، به شیوه حرفه ای بسیار جالب به کسب نمره برتر در امتحانات نهایی و همچنین کسب درصد بالا با آموختن قوی ژنتیک منجر می‌شود. روشهای درج شده در جزوه ژنتیک تاثیر قدرتمند روی حافظه بلند مدت و تصویری ما دارد. علاوه بر اسلاید و تست های مطرح شده در DVDهای پکیج زیست ژنتیک، در کتاب کار مربوطه دارای مطالب تکمیلی بیشتری هست تا نیاز دواطلبان آزاد نسبت به سایر منابع آموزشی رفع شود


این دفترچه رنگی حاوی ریزنکات تکمیلی بصورت مفهوم محور بر ذهن موثر است تا ما را بی نیاز از منابع دیگر پراکنده کند و سردرگم نشویم در این آشففته بازار.. کتاب الگوی مصور ژنتیک، از سوی اساتید بیولوژی دفتر مرکزی برای همگان در دوره نظام جدید تدوین و منتشر شد. این کتاب حاوی نکات موارد بسیار کمک کننده harfe akhar است. بخشی از وقت دانش آموزانی که پکهای biology را تهیه میکردند با نوشتتار اضافی و کاغذ سیاه کردن تلف از دست می‌رفت و باعث کاهش تمرکز در برنامه نیز می‌شود. اما با این کتاب به روش پیشرفته بسیار جذابی این مشکل را رفع می‌کند، خلاصه موارد مهم هر فصل برای درک بهتر مفاهیم و صرفه جویی در وقت گردآوری شده. این جزوه در کنار پک جامع فیلم ها برای کسب تسلط بیشتر پشنهاد می‌گردد.

  • الگو تا رتبه زیست گیاهی حرف آخر:

کتاب الگو تا رتبه زیست گیاهی حرف آخر، برای داوطلبان گروه تجربی توسط استاد همدانی آماده شده. این کتاب مکمل پک گیاهی است؛ بخش عمده متون مربوطه را به شما یاد می‌دهد. تمام نکات برجسته را برای افراد در این جزوه جمع آوری کرده ایم. کتاب الگو گیاهی نظام جدید علاوه بر اسلایدها و تستهای مطرح شده در دی وی دی های پکیج که در کتاب کار مربوطه درج می‌گردد دارای ریزنکات تکمیلی بیشتری هست تا نیازما نسبت به سایر مراجع درسی آموزشی رفع شود

  • مختصری درباره کتاب الگو تا رتبه زیست دهم حرف آخر

کتاب الگو تا رتبه زیست دهم برای محصلین تیزهوش سال 10م آماده شده، این کتاب قدرتمند نکات فوق کنکوری و امتحان سال ده را خلاصه شده و متد تصویری را دارد. این کتب برای دانش آموزان سال 10 آماده شده؛ حتی مدرسین با این آموزش قدرتمند جذاب آیتم های مربوط به درسهای پایه را در اختیار دارند. این کتاب با ویژگی های فوق توسط اساتید برتر دپارتمان موسسه اراده میگردد

  • خصوصیات برتر کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر

کتاب الگو تا رتبه زیست یازدهم حرف آخر از منابع ارزشمند دپارتمان موسسه است، شامل تمام نکات ریز تست خیز مهم را بصورت مفید است و از منابع ارزشمندی است که اخیرا آماده شده در این کتاب کم حجم داشته باشند. آقایان همدانی و منتظری با تالیف این کتاب تصویری، دانش آموزان آزمون سراسری را از یادداشت برداری یا نکته‌ برداری و جمعبندی خلاص کرده اند..! با انجام مطالعه قبلی با جمع بندی، از نظر ذهنی آماده می‌شوید و در کلاس کارهای بیشتری را انجام می‌دهید علاقه به درس و در نتیجه سطح یادگیری شما افزایش می‌یابد. برای آشنایی بیشتر با بهترین روش های خلاصه نویسی می‌توانید مقاله روش خلاصه نویسی که توسط دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسلون تهیه شده است را مطالعه نمایید.

- این بخش را حتما ببینید:  لیست قیمت ها و جزئیات پکیج زیست حرف آخر را اینجا ببینید! (جهت سفارش کلیک کنید)

 

  • کتاب الگو تا رتبه زیست دوازدهم حرف آخر چرا؟

کتاب الگو تا رتبه زیست دوازدهم، جزو کتابهای ارزشمند است که به صورت تصویری چاپ گردیده و داوطلب با این مکمل، همه نکات و مفاهیم آموزشی را مطالعه و تشریح میکنند. کتاب الگو دوازدهم، از محصولات نوین است که برای دانش آموزان سال 12 تجربی آماده شده و متناسب با زیست شناسی پایه 12م است؛ با استفاده از این جزوه مصور مهم موارد با تدریس آموزشی مباحث را خط به خط مطالعه و تجزیه و تحلیل میشود. این کتاب مکمل است، الگو توام روشهایی را دارد که فرد میتواند همه سوال با تست های تثبیتی - تمرینی مستقل آزمونک را در کسری از ثانیه حل کند

 

  • پکیج زیست حرف آخر کامل را چطوری تهیه کنم؟!

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج های زیست حرف آخر و سایر منابع کنکوری ما، از انتشارات مرکزی حرف آخر واقع در تهران، در سراسر کشور با شماره های زیر می‌توانند تماس حاصل بفرمایند:

- شماره تلفن مستقیم مشاورین فروش: 09120663015 – 09399585899
- تلفن دفتر مرکزی بخش مشاوره و فروش: 02166096851

 


 

 

 

 


The life package of the final letter is taught with a new animation method and in a conceptual way, and students and experimental students of the 10th, 11th and 12th years of life, under the teaching of professor Mohammad Hamdani, learn the second secondary school completely for the exams and entrance exams of 1403-1404

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
شیما توکلی
یکشنبه دوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
شیما توکلی
زيست حرف اخر بهترين پکيج کنکوره و نهايي. من از همين سايت گرفتم بينهايت راضيم
بخشایش
شنبه بیست و چهارم دی ۰۱
پاسخ
(1)
()
بخشایش
واقعا ممنونم از استاد همدانی و زیست حرف اخر من که واقعا عاشق زيست شدم در حالي که قبلا از زيست متنفر بودم و تنها کتابي بود که هيچوقت نميخوندم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!