زندگینامه حامی وحدت مدرس عربی حرف آخر 1403 | بیوگرافی + آشنایی با تکنیک ها ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه چهاردهم اسفند ۹۹
(36)
(0)
زندگینامه حامی وحدت مدرس عربی حرف آخر 1403 | بیوگرافی + آشنایی با تکنیک ها

-استاد حامی وحدت: مدرس عربی حرف آخر 1403 چه خصوصیاتی دارد؟!

در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرس کنکور (زندگینامه حامی وحدت) در لیست 10 استاد برتر در تهران و کل ایران معرفی خواهند شد. اگر می‌خواهید در کنکور عربی را بسیار خوب بزنید و از طریق برگزاری کلاس به بهترین معلم های کنکور درصد بالایی کسب کنید حتما ادامه این مطالب را کامل بخوانید..

طبیعتا واضح است که برای نتیجه خوب گرفتن در درس عربی تخصصی انسانی حرف آخر و یا رشته های تجربی یا ریاضی مدرسه و آزمون باید با یک استاد و معلم خوب پیش بروید. با آموزش ما شما نیازی به کلاس خصوصی، کتاب درسنامه تست نخواهید داشت و به صورت خیلی مسقل و پیشرفته هم می‌خوانید. بنابراین اگر میخواهید با در کنار داشتن یک شخص برتر در این مبحث پیشرفت کنید و درصدهای تاپ و حتی 90 و 100 درصد بزنید، در چنین شرایطی باید در انتخاب آموزگار بسیار دقت کنید.

 

♦ برای دیدن نمونه‌های تدریس عربی انسانی استاد وحدت اینجا کلیک کنید.


دبیر و استادی می‌تواند به شما در رسیدن به درصدهای بالای عربی امتحان و کنکور یاری کند که خود ایشان دارای رتبه برترهای کنکوری باشد. بنابراین می‌توانید با مشاهده روش تدریس و یا کارنامه شاگردهای موفقی داشته است بهتر تصمیم بگیرید چراکه برای برتری در آزمون سراسری سرنوشت ساز است بهتر است در انتخاب خود خیلی دقت کنید.
پس این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که سعی کنید با دبیری دروس را یاد بگیرید که در مقطع دانشگاه رشته تخصصی ایشان باشد. بیوگرافی و سابقه کاری بالا، ترفند و شاگردهای حین تدریس و فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر معیارهای مهم انتخاب مدرسین حرف آخری است.

بیو گرافی و زندگینامه حامی وحدت مدرس عربی حرف آخر

دوستان عزیز اگر که اگر می‌خواهید درس عربی را در کنکور بالای 90% بزنید، تنها استادی که به داد شما برسد و به شما کمک بکند، کسی نیست جز استاد برتر وحدت!. همچنین ما در فروم دبیران برند عربی ایران در سال 1401 و 1402، از همکاران مشاور ارشد خود خواستیم در هر درس بهترین ها را انتخاب کنند، البته افرادی که به عنوان کاندیدای اولیه معرفی شدند، اما تنها شخصی که در بالای دسته بود ایشان بودند. این شامل یک فرآیند پویا و فعال است که فعالیت دو نیمکره مغز را حفظ می‌کند. این بر اساس فاصله و تکرار در فواصل منظم است. یک تعامل دو طرفه با متن برقرار می‌کند. انعطاف پذیر است و می‌تواند موقعیت های غیر منتظره را در خود جای دهد. رایج ترین روش اصول اولیه یک روش پنج مرحله ای به نام SQ3R است. این روش به عنوان استراتژی مطالعه فعال نیز شناخته میشود. در این روش قرار است پنج اصل ساده را رعایت کنید. در اینجا اصول مطالعه آمده است.


شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که از از شما درباره برترین مدرسین برای آزمون کنکور و نحوه امادگی در مدرسه، سوالی پرسیده شود که توانایی آموختن بصورت شهودی و پویانمایی عالی را داشته باشد. ولی واقعیت این است که تعداد آموزگاران برتر بسیار محدود است. سبک موسسه حرف آخر فیلمهای مبتنی بر یادگیری مفهومی به روش تکنیکال است. این، درسی است که اکثر داوطلبان و دانش آموزان به آن توجه کمی دارند و همیشه بدنبال بهترین سبک و روش خواندن عربی برای مدرسه و کنکور سراسری هستند. یکی از روش های یادگیری سریع استفاده از مدرس و منبع خوب است.

 

ویژگی:تسلط به درس
ترفند:اشکال‌یابی دانش آموز
پوشش:آراستگی ظاهری
روش:تکنولوژي در تدریس ویدئویی
کیفیت:انیمیشن/پویانمایی/آراستگی ظاهری


در انتخاب دبیر مانند اساتید حرف اخر خوب فاکتورهای متفاوتی دخیل هستند که باید به‌ آنها توجه کرد، سبک و سابقه کاری و کارنامه از نکات بسیار بزرگی است که خیلی مهم است. شناخت مسائل مهم هر مبحث با تدریس قدرتمند آقای واعزی می‌تواند فصلها را به بهترین روش ممکن برای شما آسان کند. وی با توجه به سابقه و تجربیات تدریسش بر خلاف سایر معلمان کشور، قوانین خشک و افراطی را در سیستم آموزشهای وضع نمی‌کنند؛ بلکه به صورت قاطع و جدی پیگیری یادگیری کامل شما دوستان هستند. جناب حامی بعنوان معلمی موفق برای افزایش آگاهی های خود می‌کوشد و همیشه پکیج عربی 6040 بهترین منبع کنکور در سالیان اخیر بین دانش آموزان و داوطلبین و حتی معلمان مدارس بوده است.

 

ویژه: پکیج عربی حرف آخر پنج ستاره تشریحی | امتحان نهایی 1403 دوازدهم


پس برای انتخاب بهترین دبیری با ذهن مثبت می‌توان گفت بصورت قطعی این پک عالی ترین انتخاب است. در درجه اول باید به این درک برسیم که وی کسی است که سال ها در زمینه کنکور سراسری تلاش کرده است و دارای تجربه های زیادی در زمینه خودش است، و با تمام دغدغه های کنکوریها در بحث تسلط و تست کاملا آشنایی دارد. بدین جهت پکیج ما در کنار مشاوران ارشد و تیم بهترین اساتید و با بروز ترین امکانات در خدمت شما قرار گرفته شده است.
پس اگر می‌خواهید در دروسی که در آن ضعف دارید، درصد های خوبی کسب کنید نباید چشم بسته در کلاس های تضمین نشده ثبت نام و از کتاب های حجیم و طاقت فرسا و بی فایده ی بازار استفاده کنید. از سوی دیگر کلاس های آزاد بیرون می‌تواند بسیار برای شما هزینه بردار، رفت و آمد همیشگی و رفع اشکال ناقص صورت گیرد و چون مانند پکیج تکرار ندارد بنابراین یکبار مصرف است. طبق آمار حدود 49 درصد از رتبه برترهای سالیان اخیر از پکیجهای حرف اخر برای قبولی استفاده کرده اند. دانش آموزبن حرف اخری رتبه برتر، تاثیر را 80 درصد دانسته اند.


شیوه تدریس ایشان بااستفاده از ابزارهایی مانند انیمیشن و پویانماییست که در اختیار دانش آموزها قرار داده شده و تا بتواند به آنها در مسیر موفقیت کمک کند. پکها دارای کیفیت بالا بوده و با استفاده از روش طرح تست طراحان کنکورهای و راهنمایی گرفتن از مشاوره ویژه تولید شده است. مطالب استاد وحدت بالاخص اگر درست و منطقی اجرا شوند با آن تدریس حرفه ای که چون توسط مربی کار بلد آماده شده می‌تواند بسیار به دانش آموز برای موفقیت در مدرسه و بعدا در آزمونها کمک کند.
مجموعه های قوی با معلمهای با سطح علمی و تجربه بالا در موسسه می‌تواند ضعف های شما را در زمینه درسی 3 سال تحصیلی بر طرف کند و در مسیر آزمونی به دانش آموزان و سایر داوطلبان آزاد کمک کند. این بسته ها ها می‌تواند به پروسه مناسب مطالعه و برنامه ریزی شما کمک شایانی خواهند کرد.


شاید روش های عجیب تدریس استاد وحدت برای شما هم آشنا باشد، همانطور که شرح داده شد وی یکی از مدرسین بی نظیر Harfe Akhar است و تدریسهای وی برای همگان خروجی مطلوب و بسیار قابل توجه و موفقی داشته. بنابراین پیشنهاد می‌گردد در به بروز بودن وی و متدهای تدریس وی دقت کنید، و همچنین می‌دانید که موسسه نشر کتاب و دیجیتال از اساتیدی استفاده کرده که ضمن دارا بودن بیوگرافی کم نظیر، رزومه قوی، کارنامه روشنی از فراگیری موفق برای خود به جا گذاشته و خود را نیز به خوبی با سیستم مدرن آموزشی دنیا تطبیق داده است.


در این پست سعی شده که یکی از بهترینهای 0 تا 100 عربی که بصورت تضمینی آموزش می‌دهد معرفی کنم، این شخص گرانقدر اولین نفر در لیست 10 مدرس و استاد برتر Arabic معرفی شده اند و پیشنهاد می‌شود حتما از متد جامع ایشان نهایت استفاده را کنید و قبول خود را استارت بزنید. ما مباحث زیر را بصورت خلاصه وار بیان می‌کنیم؛
تیم مشاوران سایت مرکزی یک سامانه قدرتمند انتخاب آنلاین معلم و مشاور خصوصی در منزل یا آنلاین است و داوطلبین و دانش آموزان می‌توانند تیم رتبه پرورها در همه شهر ها با ما در اختیار داشته باشند، شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های پائین همین صفحه وبسایت در ارتباط باشید و سوالات خود در رابطه با سفارش و ارتباط تلفنی با استادان را جویا شوید. پس با ما همراه باشید:

  • اهمیت پکیج عربی حرف اخر در چه چیزی است! آیا خوب است؟

زبان عربی به عنوان درسی کاملا مفهومی و نیاز به فراگیری عمیق اصولی دارد. میانگین درصد پاسخگویی داوطلب ها در آن خیلی کم بوده و باید از سی دی های مناسب و با کیفیت استفاده کنیم و در این راستا کلیپ فیلم و دی وی دی ها میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد. البته لازم به ذکر است که به شرطی این ابزارهای جدید درست به کار برده شود، و فقط از بهترین- VOD ها استفاده کنید، نه از هر مدرسی، می‌توانید آموزش را برای خود بسیار راحت تر کنید. ما در این صفحه، در کنار معرفی بهترین فیلمهای کمک درسی و بسته، شما را با زندگینامه مدرس یکه تاز ایران آشنا می‌کنیم.


وی مولف چندین کتاب و دارای بهترین بازخورد بوده است. به مثابه یک معلم مطرح دارای ویژگیهایی منحصر به فرد است. وی با لقب بهترینها، خودشان در این رشته درس خوانده و فارغ التحصیل شده اند و شما در همین وب سایت رزومه کاری، سوابق تدریس تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل وی را می‌توانید مشاهده کنید. کسی که به عنوان استاد یکه تاز عربی، دارای مدرک تحصیلی، فیلم نمونه تدریس، متدولوژی شخصی و نظرات عحیب و زیبای شاگردهای قبلی خودشان هستند. بنابراین شما می‌توانید با مطالعه مطالب جدید در این پیج با آگاهی دقیقتری پک مد نظر خودتان را انتخاب کرده و درصد خیلی بالایی بزنید.


یکی از مشکلات داوطلبان دانش آموزان این است که نمی‌دانند درسی را با چه مدرس و استادی بردارند؟ لذا دوستانی که نمونه ویدئو حرف اخر را دیده اند، می‌دانند که به آپدیت ترین شیوه ضبط شده است تا به دانش آموزان و کسانی که دنبال قویترین ها می‌باشند کمک بسزایی کند. تمامی کادر آموزشی-کنکوری اینجا بر طبق سابقه، افتخارات و همچنین ملاک سطح تحصیلات بالا جذب و برگزیده شده اند تا بتوانند با معلومات بالای خود در زمینه خاص به مشتریان گرامی کمک کنند.
عربی یکی از دروس بسیار چالش برانگیز در آزمون سراسری به شمار می‌رود، که دارای ضریب 2 است و بعنوان رتبه ساز در بین داوطلبین مطرح است که از مباحث و قسمت های متفاوتی همچون قواعد، ترجمه، تحلیل الصرفی، درک مطلب و… تشکیل شده است. بعنوان از دروس عمومی برای بسیاری سخت است. زیرا که یک زبان دیگری است و قواعد آن حقیقتا فراگیری آن مشکل است. بنابراین درس (Teaching Arabic for the entrance exam) باید توسط استادی انجام گیرد که به ان علاقه داشته باشد و چه کسی بهتر از وی!.


در این درس مفاهیم و مسائل را به نحو سریع و ساده به مخاطب انتقال می‌دهد و او را بهش علاقمند می‌کند؛ همانطور که اشاره شد آقای معلم زبان عربی کنکور تست و تمرینات سالهای قبل را نیز بصورت خیلی مفهومی حل کند و با نحوه تست زنی کمتر از یک دقیقه آشنا می‌کند. در این سامانه سعی شده است با ارائه نمونه تدریسهای این بخش، هر کسی از سبک درس دادن مختص به آن مطلع شده و ضمنا در این پست اصلی مشتری بتوانند آن را سفارش دهند.


انتخاب مدرس خوب برای مطالعه از این جهت مهم است که در واقع درسیست که میانگین درصد پاسخگویی آن در داوطلبان خیلی پایین بوده و به همین سبب آموزش عالی و با کیفیت در این عامل موفقیت می‌شود. حل تست های زیاد یک تدریس قدرتمند را برای شما مهیا کرده است و همچنین درس به درس و اصولی، کتاب کار و درسنامه برای یادگیری همه مباحث در ترفند استاد وحدت ایجاد شده است.

  • چگونه بهترین پکیج عربی را برای کنکور را تهیه کنم؟

  • برترین در عربی کنکور را چگونه و از کجا پیدا کنیم ؟

  • بهترین تدریس و معلم برای قواعد عربی کنکور کیست؟

  • کدام معلم عربی رتبه های برتر زیادی داشته؟

  • رزرو ثبت نام کلاس های استاد حامی وحدت حرف آخر؟

آقای (hami Vahdat) به عنوان یکی از قدرتمندترین های (Arabic) در تهران و کل کشور شناخت می‌شود و برای کتاب متوسطه اول و دوم از تکنیک و سبک بسیار ویژه و جذاب پویانمایی و الگو و نقشه راه استفاده کرده است.

  • -ارتباط مستقیم با استاد وحدت دراینستا پیج شخصی /Hami Vahdat چگونه است؟

از آنجایی که رسیدن به درصدهای 100 کار ساده ای نیست و به تدریس سطح بسیار بالا احتیاج دارد. در راستای این هدف با راهکارهای ویژه خود توانسته ایم سیستم خیلی متفاوتی را برای رتبه برتر شدن ارائه دهیم..
همانطور که مستحضر هستید استفاده از مسیر راه افراد موفق در زمینه می‌تواند به طرز بسیار عجیبی مسیر شما را کوتاه تر کند و شما رو بیشتر تضمین کند. به همین جهت در این یادداشت قصد داریم که یکی از شاهکارها را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم بخوبی از آن استفاده کنید. همچنین وی در صحبت های خود از روحیه بسیار مشتاق و و لحن شیرین و پرشوری برخوردار است، که در فراگیری مباحث گسترده عربی 3 سال به دانش آموزان بسیار کمک میکند.


ایشان با بکاربردن روش آموزشی بسیار عجیب خودش، انقلابی عظیم در فرگیری به وجود آورد، وی از دبیران بسیار دلسوز و پر انرژی و واقعا میتوان گفت که برترین است؛ ایشان کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب را از دانشگاه علامه طباطبایی کسب کرد و اصالتا اهل تهران هستند و در این شهر تحصیلات پایه و عالی خود را به پایان رسانده اند، بعد از به اتمام رساندن تحصیلاتش در رشته ادبیات عربی توانست در این شهر در مراکز و مدارس خصوصی و معتبر آموزشی مشغول بکار شود.


جناب وحدت با استفاده از متدهای کاملا مختص خودش به معروفیت و محبوبیت واقعا خاصی میان دانش آموزا دست پیدا کند. در سبکش بعد از به تسلط رساندن شما، شروع به تست زدن می‌کند و همه سوالات کتاب و تستهای سال های قبل را مورد تشریح و بررسی قرار می‌دهد؛ و بعد از هر فصل سه سال یک آزمون جامع همراه با کتابکار، از میزان تسلط خود روی مباحث آگاه می‌شوید.
همسر محمد واعظی از کشور اوکراین است و اوکراینی هستند، شایان ذکر است همسرش نقش بسیار پر رنگ و مهمی در موفقیت های ایشان داشته زیرا با تشویق و دلگرمی های خود و همچنین همراهی ایشان به بهترین شکل زمینه تفوق علمی را برایشان به وجود آورد

- جزئیات، قیمت و سفارش فوری پکیج جامع سه سال و کنکور با کلیک بر این قسمت

-سبک های تدریس حرف اخر چگونه است؟!

در اینجا ضمن ارائه بیوگرافی و زندگی نامه استادان ایران و بهترین دبیر منطقه، نمونه تکنیک های وی ارائه شده تا شما بدون هیچ دغدغه ای و با مطالعه این بخش و نگاه کردن به قدرت پکیج بتوانید آن را تهیه نمایید و به صورت رایگان مشاوره را برای خود رزرو کنید. در سال های اخیر به سبب تغییرات زیادی که در کتب ایجاد شد، خیلی از دبیران تسلط و آشنایی کافی به مباحث مهم ندارند، لذا موسسه در راستای اینکه شما به دلیل این که در درس هایتان دچار اشکال نشوید و بتوانید موفق و در رشته های مورد علاقه خود در دانشگاه های برتر راه پیدا کنید، توانستیم نیاز شدید یادگیری را در دی وی دی خود جبران کنیم.

  • سایر ویژگی ها:

.-تدریس کل درس عربی تخصصی سه سال + کنکور همراه با تست کلا در 27 ساعت
.-استفاده از انیمیشن سازی پیشرفته و سبک الگو محور در تدریس
.-پیش بینی سوالات کنکور با مطابقت بالای %80


همچنین به عنوان مبتکر آموزش صحیح نظام جدید و تکنیک درست از انیمیشن سازی دیجیتال منحصر به فرد عبدالرضا منتظری بهره گرفته است و در این متد عالی ذهن دانش آموز و خاصتا نیم کره راست که وظیفه درک بهتر مباحث را دارد به حداکثر راندمان میرسد و حافظه بلند مدت مغز فعال خواهد شد تا بحث ها بدون حفظ کردن مدت زمانی طولانی تری در حافظه نگه داشته شود. بی شک چنین فردی جزو خوبترین، باسوادترین و خوش بیان ترین مدرسان بزرگ سال دهم، یازدهم و دوازدهم هستند.
همچنین ایشان در قسمت قواعد توانستند، قواعد سنگین و سخت و زیاد را حذف و همانطور که اشاره شد از چند راه حل و الگوی جامع برای پوشش کل مباحث سه سال و کنکور استفاده کرده تا روز کنکور بتوانند در زمان کوتاه و مطابق استاندارد به هر نوع تست ترکیبی براحتی پاسخ دهند، بنابراین روش های شگفت انگیز باعث افزایش سرعت مطالعه شده و پیشرفت شما را در آن نیز افزایش می‌دهد/


یکی از دلایل دیگری که باعث محبوبیت عربی استاد وحدت در بین همه شده، نوع تدریس همراه با خنده و جذاب ایشان است که نشانگر روحیه شوخ طبعی و پر انرژی وی است. به این صورت که ایشان مطالب سنگین را آنچنان با لحن و بیان بسیار شیوا، جذاب و شیرین بیان می‌کند که بتوانید کل فصول را عالی یاد بگیرید؛ دوستان گرامی، شما می‌توانید هرگونه سوالی دارید از طریق شماره های مشاورین پایین صفحه از ما بپرسید. بدون شک هدفمان پاسخ گویی به ابهامات شماست تا بتونیم به بهترین شیوه ممکن هدایت کنیم:

    زندگینامه استاد وحدت دبیر عربی حرف آخر

-تالیفات و سوابق تدریس:

  • کتاب های شبیه ساز کنکور

  • همکاری با انتشارات همگامان

  • مدرس در مدارس نمونه دولتی تهران و تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی و بهترین مراکز آموزشی تهران

  • تدریس عربی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر انسانی، اختصاصی و عمومی کنکور.

  • مدرس انتخابی برنامه تدریس کنکوری در شبکه ملی آموزش، مراکز استانی، شبکه یک صدا و سیما و.. از سال 91 تا 1401

  • جزو اساتید پروازی مهم و شناخته شده در دانشگاه های کشور

  • تالیف کتاب های شبیه ساز کمک درسی با ارائه روشی نوین در یادگیری درس

-پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده:
تدریس کلیه بسته های ویدئویی شامل تدریس عربی جامع و مبحثی رشته تجربی و ریاضی و عربی اختصاصی انسانی نظام جدید نظام قدیم و عربی 6040 نظام جدید

  • -شماره های تماس جهت سفارش فوری و مشاوره فروش: 09120663015

  • -شماره تماس مستقیم دفتر استاد حامی وحدت: 02166096851

  • -مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی برای سایر دروس: 09399585899

-سخن اخر!
به عنوان آخرین توصیه به شما دانش آموزان و داوطلبان گرامی مجدداً تأکید می‌کنیم، به هیچ عنوان از تاثیر آموزش عربی استاد حامی وحدت غافل نشوید و استفاده ازآن را به بعدا موکول نکنید تا بتوانید ضمن استفاده از تدریسهای عالی این درس سرنوشت ساز، از مشاوره و برنامه ریزی رایگان حرفه ای ما در خواندن بهره مند شوید.

  • -با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموزان عزیز...


In this article, in relation to the characteristics and characteristics of the best entrance exam teacher (the biography of a supporter of unity), they will be introduced in the list of the top 10 teachers in Tehran and the whole of Iran. If you want to do very well in the Arabic entrance exam and get a high percentage by holding classes with the best teachers of the entrance exam, be sure to read the rest of this content.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

13 نظر
شیوا بابایی
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(2)
()
شیوا بابایی
عالي بودن استاد وحدت
محمدعلی کرمانیها
جمعه پانزدهم دی ۰۲
پاسخ
(2)
()
محمدعلی کرمانیها
عربي جامع علوم انساني توسط استاد سيد حامي وحدت و مهرداد مشايخي آموزش داده مي‌شود. داوطلبان مي‌توانند با استفاده از اين پکيج مفاهيم را به صورت تصويري و با استفاده از انيميشن و تصويرسازي آموزش ببينند.
عبدالرضا منتظری
دوشنبه یازدهم دی ۰۲
پاسخ
(3)
()
عبدالرضا منتظری
عربي انساني حرف آخر به دو منظور تشريحي و کنکوري توسط استاد وحدت دبير برتر عربي کشور، به صورت مفهومي و شهودي در 47 ساعت تدريس شده است. دانش آموزاني که داراي پايه ضعيف آموزشي هستند ميتوانند با عربي انساني حرف آخر درصد بالاي در آزمون سراسري کسب کنند.
کاملیا کریمی
یکشنبه بیست و ششم آذر ۰۲
پاسخ
(4)
()
کاملیا کریمی
آموزش کامل عربي کنکور و امتحانات خيلي عالي و روان استاد وحدت تست زني بهتر مطالعه رو با ايشون اوکي کردم
سامی بیگلرنژاد
جمعه بیست و یکم بهمن ۰۱
پاسخ
(4)
()
سامی بیگلرنژاد
من خيلي راضيم از استاد حرف اخر
میترا یزدانی
چهارشنبه نوزدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(4)
()
میترا یزدانی
عربي استاد وحدت خيلي عاليه..
مهرداد مشایخ پورمند
جمعه چهاردهم بهمن ۰۱
پاسخ
(6)
()
مهرداد مشایخ پورمند
با تشکر از تيم حرف اخر - عربي جديد تدريس استاد وحدت خيلي خيلي خوب بود انصافا.
هیدی
دوشنبه سیزدهم دی ۰۰
پاسخ
(11)
(2)
هیدی
بخدا شبه و مانندي نداري ممد بخدا يکي يک ميدوني يعني چي يعني ۸ ميليارد نفر ۱ و تو ۱
مهران مولودی
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(6)
(1)
مهران مولودی
آموزش کامل عربي کنکور و امتحانات خيلي عالي و روان استاد واعظي تست زني بهتر مطالعه رو با ايشون اوکي کردم
negar merdadi
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(8)
(1)
negar merdadi
بسيار خوب بود و منو به انگيزه و انرژي بالايي رسوند.. به نظرم ايشون ديگه بي نمونه ست و سبکشون خيلي به بچه ها کمک کرده. خسته نباشيد
Faryad moradi
جمعه چهارم تیر ۰۰
پاسخ
(7)
(1)
Faryad moradi
تنها کسي که ميدونه عربي رو چطور تدريس کنن و من تاحالا بالاتر از ايشون نديدم. تشکر
مهسا نوریان زاد
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(5)
(3)
مهسا نوریان زاد
تشکر از آموزش و پکيج زيباي استاد يکه تازي عربي آقاي واعظي. مطلبتون بسيار مفيد بود برا من
ارسام شهسواری
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(9)
(3)
ارسام شهسواری
تشکر فراوان از مطلب و مبحث بسيار مفيد و زيباي شما. موفق باشيد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!