عربی حرف آخر 1403 | عربی جدید 0 تا 100 اختصاصی + عمومی تشریحی آخرین آپدیت ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
جمعه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۰
(35)
(0)
عربی حرف آخر 1403 | عربی جدید 0 تا 100 اختصاصی + عمومی تشریحی آخرین آپدیت
  • اصلا چرا زبان عربی را یاد بگیرم! اهمیت آن چیست؟!

گروه عربی حرف آخر | زبان اصلی ترین وسیله برای برقراری ارتباط بین همه انسان هاست و توانایی تکلم از نعمت های بزرگ خداوند است که در قرآن به آن اشاره شده است؛ انسان ها در این جهان بزرگ با زبان های گوناگونی با هم در ارتباط هستند که یکی از آن زبان ها، زبان عربی است. (ما در این مقاله درباره اهمیت عربی حرف آخر نیز جزئیاتی را ارائه داده ایم) تأثیر عربی بر دیگر گویش های ایرانی مانند فارسی، آذری، افغانی و.. بسیار زیاد و چشمگیر است و این زبان 1000 و چند سال است که با پارسی پیوند دارد و اگر که لغاتش را از زبان فارسی استخراج کنیم قطعا چیزی از آن باقی نماند! اما مهم ترین خصوصیت عربی این است که لغت قرآن است و این در متون و منابع گرانبهای اسلامی شامل منابع حدیثی، تفسیری و تاریخی و… بوده است؛ از این رو دارای اهمیت خاصی است.


پیش مطالعه اولین قدم برای شروع هر مطالعه جدی است. این بخش از مطالعه بیش از هر بخش دیگری نادیده گرفته شد. مطالعه اولیه به مهارت تندخوانی بستگی دارد. در این مرحله باید به طور کلی به تمام موضوعات و موضوعاتی که در طول جلسه خواهید خواند فکر کنید. موضوعات اصلی، موضوعات کلی بخش هایی هستند که باید به آنها نگاه کنید. راهنماها و علائم نگارشی نیز می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. افزایش تمرکز حین مطالعه به دلیل ایجاد زمینه ذهنی بیشترهیجان یادگیری و یادگیری فعال به دلیل فعال شدن هنگام مطالعه اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تعامل با مقالات و موضوعات به ان صورت است. زبان عربی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل متحد، زبان مقدس در آیین اسلام است و جزو یکی از پرگویش ترین زبانها با گویش های گوناگون است. به عنوان زبان دینی و بسیاری از نوشتارهای مسلمانان زبانی مقدس محسوب شده و در دوران صدر اسلام دارای اهمیت بالایی بوده است.

  • آموزش درس عربی چقدر حائز اهمیت است؟:

طبق مقدمه بالا، از اینرو مطالعه درس زبان دوم برای دانش آموزان ما بسیار مسئله ساز بوده و بسیاری از دانش آموزان نیز در یادگیری آن مشکل دارند. Arabic یکی از مهمترین و سخت ترین دروس عمومی است که دانش آموزان در دوران تحصیل متوسطه اول و دوم و حتی داوطلبان کنکوری نیز رابطه خوبی با آن ندارند؛

بعضا نیز بسیاری از داوطلبین به اجبار آنرا برای آزمون سراسری مطالعه می‌کنند و با آن مشکل دارند! این درس به مثابه یک موضوع بسیار ناخوشایند، ولی با توجه به اینکه حجم کمی دارد اما همواره دانش آموزان را به چالش کشیده است. رسیدن به درصدهای بالا در کنکور سخت است، بنابراین کسی که موفق به کسب درصد در آن باشد واقعا خیلی از رقبای دیگر جلو می‌افتید

  • مطالعه درس عمومی عربی متوسطه دوم چگونه است؟:    

زمانی که دانش آموزان و داوطلبان تصمیم به شروع کردن مطالعه برای امتحانات مدرسه و آزمون می‌کنند، به این می‌اندیشند که سبک مطالعه اش چگونه است؟ اولا اینکه روش خواندن هر درسی برای کنکورسراسری با روش درس خواندن عربی امتحانات بسیار متفاوت است. همچنین برخی از داوطلبان و دانش آموزان نیز به علت پر اهمیت بودن دروس تخصصی یا نداشتن علاقه به آن درس عمومی را می‌زنند. اما اگر شما کمی بیشتر دقت کنید و بررسی کنید به این نتیجه می‌رسید که اگر متد صحیح مطالعه عرب را (همانند سبک پکیج عربی حرف آخر با تدریس استاد سید حامی وحدت) یاد بگیرید، تاثیر بسیار خوب و مثبتی بر کارنامه شما دارد.

نسخه کتابی بسته اصلی: دانلود رایگان عربی حرف اخر PDF آپدیت نهایی

دسته ای دیگر از دانش آموزان نیز که هیچ علاقه ای به کتاب ندارند، فکر می‌کنند اگر که بیشتر به سایر دروس عمومی مانند ادبیات و دینی توجه کنند، بخانند و درصد خوبی نیز بزنند، میتوانند جبران سوالات و تست های نزده عربی را جبران کنند! اما اینچنین نیست و هر درسی ضریب، نمره و اهمیت خاص خودش را بصورت منحصر بفرد دارد. اگر علاقه مند به تسلط کامل به عربی 10، 11 و 12 با روش های عجیب و سریع فراگیری استاد وحدت حرف اخر هستید، حتما همین مقاله را تا انتها در این سایت مرکزی مطالعه فرمائید.

  • روشهای مدرن تدریس صحیح درسی در ایران چیست؟ دبیر عربی حرف آخر 1403

همانند درس انگلیسی، عربی نیز از دیگر درسهایی است که دانش آموزان در دوران متوسطه 1 و 2 باید آن را بیاموزند. همانطور که می‌دانید خیلی از دانش آموزان علاقه ای به آن ندارند و چنین تصور دارند اثری بر آینده تحصیلیشان ندارد، اما چنین نیست و در کنار سایر دروس، بخشی از تست های کنکوری و پایان ترم مدرسه است؛ و چون بیشتر محصلین به سراغ یادگیری خوب آن نمی‌روند، بنابراین کسی که کمی تند باشد و با استفاده از منابع خوب مثلا با پکیج ما وقت بگذارد، می‌تواند براحتی به سوال ها را جواب داده و چندین گام از بقیه همکلاسی هایش جلوتر باشد.

 

- آیا باید برای عربی تست زماندار را در نظر بگیرم یا خیر؟
از همان ابتدا به ویژه در مراحل اولیه، نباید به گونه ای زمان دار رفتار کرد که از اصل مبحث و یادگیری خارج شویم. این در تست های عمومی بیشتر اتفاق می‌افتد. بنابراین اگر به تازگی درس را خوانده اید و به تست تمرین رسیده اید، تا زمانی که احساس نکنید درس را دقیق آموخته اید، به فاکتور زمان نپردازید. بعد از این مرحله، هنگامی که تست زدن همان فصل را آموختید، می‌توانید از زمان به عنوان عاملی برای شناسایی مشکلات و پرسش ها استفاده کنید.

 

به عنوان مثال سعی کنید با توجه به زمان قانونی هر آزمون، به آن پاسخ دهید. در تستهای ترجمه، از آنجا که سبک و زمینه در هر مبحث یکسان است، می‌توانید از ابتدا زمان را لحاظ کنید و اتفاقا، خوب است که از اینجا سیستم ترجمه سریع را تمرین کنید! پیشنهاد می‌شود حتما از پک جامع کنکور استفاده کنید. طبیعتاً پیشنهاد می‌کنم اگر درسی را به پایان رسانده اید، مثلاً به تست های آن پاسخ می‌دهید یا به سوالات جامع فصول یا کتاب پاسخ می‌دهید، به زمان اختصاص داده شده جواب دهید.

 

- آیا با انجام هر آزمون یا پس از حل چندین آزمون باید به پاسخنامه دسترسی پیدا کنم؟
در تست های ترجمه توصیه من این است که دانش آموز باید تمام توضیحات پاسخ را با دقت بخواند. یعنی سعی کند هرچه سریعتر و با اطلاعاتی که به دست می‌آورد به پاسخدهی بپردازد، اما حتی اگر درست هم جواب داده باشد، نباید جواب را بخواند و همه عوامل موثر برای رد احتمال را در روزنامه بخواند. برنامه ریزی قطاری به همین دلیل است که من آن را توصیه می‌کنم زیرا معمولاً ترفند تست زدن که درصد بالایی دارد، یک تکنیک است و داوطلب باید با تمرین زیاد پیش برود و سریعترین و بهترین راه پاسخ دادن به یک جمله طولانی قبل از آن این تکنیکی استاد وحدت حرف اخر است.


پس در نگاه اول دیدگاهای منفی و نظرات قدیمی را درباره یادگیری ناممکن یا سخت بودن کنار بگذارید و با استفاده از برنامه ریزی 1000 ساعته حرف اخر و داشتن شیوه فراگیری بی نظیر بسته آقای واعظی دبیر برجسته، بهترین نتیجه دلخواه را بدست آورید. این کتب سه پایه دارای چند بخش لغات و متون و قواعد و ترجمه و.. هستند و طبق آمار، همانطور که اشاره شد بیشتری شرکت کنندگان در آزمون سراسری در آن تسلط کافی ندارند و متاسفانه از منابع و فیلم های نادرست استفاده کرده اند. ما در این مقاله می‌خواهیم بگوئیم عربی کاملا حفظ کردنی نیست بلکه دارای روش پویانمایی است!

در ادامه به معرفی پکیج ویدئویی توسط جناب وحدت می‌پردازیم تا مسیر یادگیری و تسلط سریع را برای شما عزیزان خیلی راحت تر کنیم و با اطمینان کامل بتوانید آن را سفارش دهید.

  • چه کارهای باید برای درس عربی انجام دهیم؟

در سایر پست های قبلی ما در رابطه با معرفی و ارائه پکیج های سرنوشت ساز اساتید موسسه، مانند پکیج دینی، شیمی، زیست شناسی، ادبیات و.. توضیح دادیم که بعد از تدریس یک مبحث از هر فیلم، همه سوالات و داخل کتب و سال های اخیر حل و تشریح می‌گردند تا دانش آموز به سقف یادگیری برسد. ذکر این نکته الزامی است که تا وقتی شما آموزه و منبعی مناسب نداشته باشید تا به طور دقیق شما را به سقف و راندمان بالا برساند، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که نمره یا رتبه بهتری فقط با استفاده از کتاب درسیتان بگیرید!

 

پس برای شروع یادگیری جدی به روش ما شما می‌توانید از همین وبسایت ابتدا پک حرف اخر (عربی 6040 حرف آخر برای کنکوریها و پشت کنکوریها و یا پکیج جامع 0 تا 100 حرف آخر برای سال دهمی تا کنکور) را سفارش داده و با مشاورین فروش همین سامانه ما تماس حاصل فرمائید. برای سایر دروس هم به تدریس به همین شکل است، شما باید مرجعه مهم و خوبی را گرفته باشید که بتوانید نکات مخفی را کشف و از پس دام های تستی و سوال های مفهومی بر بیایید.

پکیج عربی حرف آخر 0 تا 100 تشریحی و کنکوری

  • نگاهی دقیق تر به بودجه بندی نظام جدید | پکیج عربی نظام جدید 1404 حرف اخر

دومین درس دفترچه عمومی کنکور سراسری، مجموعه سوالات درس عربی تخصصی انسانی است و همان طور که می‌بینید، ضرایب و جزئیات درسی در دفترچه سراسری درج شد است، داوطلبان و دانش آموزان گروه های علوم تجربی، ریاضی-فیزیک و انسانی باید برای کنکور، دروس عربی 3سال را مطالعه کنند.

 

بارم بندی و زمان پاسخگویی به دروس عمومی

(مشترک همه رشته ها)

نام درس:ادبیاتدینیعربیزبان
جمع نمرات نوبت اول/دوم/شهریور/دی20202015 - 5
زمان کل:2 ساعت در هفته1 ساعت در هفته2 ساعت در هفته2/5 ساعت در هفته
نوع آزمونکتبیکتبیکتبیکتبی/شفاهی
 

https://harfehakharpub.com


 

 

ضرایب نمرات نهایی دروس عمومی کنکور ۱۴۰۳
نام درس:عربیادبیاتدینیزبان
ضریب:۷/۸۰۱۸/۶۴۱۴/۲۳۱۰/۱۷

https://harfehakharpub.com

 

همانطور که در لیست فوق مشاهده می‌کنید، ضریب این نسبت به دروس ادبیات و دین و زندگی کمتر است؛ اما به این دلیل که بیشتر داوطلبان آن را معمولا دشوار فرض می‌کنند، قادر به کسب درصدهای خوبی در آن نیستند و اکثر داوطلبین آن را پایین می‌زنند، به سبب انحراف معیار بالایش، هر تست آن رتبه ی داوطلب را تا ۸۵۰ رقم جابجا می‌کند، بنابراین جواب دادن به هر تست و سوالش می‌تواند در هنگام انتخاب رشته، دانش آموز را صدها پله به قبولی در رشته و شهر دلخواه مورد نظر خود نزدیک کند. همان طور که می‌دانید این کتاب در آزمون سراسری دوره کارشناسی از ۷ بخش تستی تشکیل شده و بر اساس ساختار در دفترچه عمومی کنکور شامل چند بخش زیر است:


1-بخش قواعد:

این بخش فوق العاده مهم است و برای خیلی از دانش آموزا سنگین بوده و اما سهم ویژه ای در آزمون دارد، به طوری که ۵ سوال از آن طرح میشود و ۲۰ درصد از سوالات کنکور را به خود اختصاص میدهد.
در پکیج عربی سید حامی وحدت بخش قواعد را طور کامل یاد می‌دهد و با حل چندین تست تمرینی، اطمینان بیشتری به فراگیری پیدا می‌کنید تا خوب متوجه شوید و در کنار کتاب و جزوه پکیج کمک آموزشی، مطالب آن را ذهن خود تثبت می‌کنید.
2-بخش ترجمه و مفاهیم:

سوالات ترجمه بسیار مهم است و باید خزانه بخطر سپاری لغت بالایی داشته باشیم؛ این بخش ۱۰ سوال را شامل میشود و این یعنی۴۰ درصد از سوالات کنکور. راحت ترین بخش برای شروع مطالعه، خواندن لغات هر درس از باکس های برنامه 4 ماهه حرف اخر و کتابکار آموزشی آن است تا بتوانید خیلی دقیق مسلط شوید.
3-بخش تحلیل الصرفی:

از دیگر بخش های تست خیز در کنکور است که شما باید بر همه قواعد 3 سال مسلط باشد و وظیفه و نقش کل کلمات را فرا بگیرد. از بخش در ۳ سوال طرح میشود و این یعنی ۱۲ درصد از تست های صفحه کنکور.
4-بخش مفهوم لغات:

این بخش پایه ای و اساس یادگیری است و بدون آن نمیتوان اصولا سراغ عربی رفت، در دفترچه آزمون از این بخش ۱ سوال طرح می‌شود و حدود ۴ درصد از سوالات آزمونی است.
5-بخش متن و درک مطلب:

این بخش خیلی از داوطلبان را به چالش واقعی می‌کشاند و دارای ۴ سوال، یعنی ۱6 درصد از سوالات دفترچه عمومی.
6-بخش حرکت گذاری: شامل ۱ سوال، ۴ درصد از سوالات.
7-بخش جمع مکسر، متضاد و مترادف: شامل ۱ سوال، یعنی ۴ درصد از سوالات.

 

-پکیج 5 ستاره تشریحی عمومی عربی 0 تا 100 موسسه حرف آخر - پنل VOD

دراین بخش از مقاله درباره چنین پکیجی، لازم است نکات خیلی مهمی را عرض کنیم و آن اینست که، در مطالعه درسهای عمومی نباید لجاجت کرد و بگویید که خودم می‌توانم آنها را کاملا یاد بگیرم!، گرچه شما می‌توانید در برخی از دروس های حفظی خودتان مباحث را بخوانید و متوجه شوید؛ اما نباید فراموش کرد که عنصر "زمان"، مسئله ای بسیار طلایی است. بنابراین براساس تجربیات ما و نتایج کنکورهای سالیان اخیر، مطالعه صرفا کتاب و عدم استفاده از برترین مدرسین، زمان شما را کاملا تلف خواهد کرد. در حقیقت زمان به صرفه و طلایی که شما باید برای درس های سرنوشت ساز اختصاصی می‌گذاشتید را به خاطر لجبازی و لجاجت در جای دیگری به اشتباه هدر می‌دهید؛

 

بنابراین اصلی ترین ویژگی همان حفظ زمان است و یک آموزش حرفه ای برای ما، می‌تواند نتیجه آینده مطالعه شما را دگرگون کند و همچنین نباید این را نیز فراموش کنیم که از طریق دیگر کتب کمک درسی نقاط مهم را کامل نگفته و نمی‌شود روی‌ آنها حساب کرد و همچنین کلاس خصوصی رفتن هم کلی زمان و وقت و انرژی لازم دارد و فقط برای یکبار است! این بسته مختص رشته های: تجربی، ریاضی، انسانی، زبان، هنر، فنی.. (کلیه رشته ها) است و دانش آموزان با این پک بی نظیر آموزش و تکنیک تست زنی عربی عمومی را فقط در 27 ساعت تمام خواهند کرد.

مشاهده نمونه های تدریس عربی حرف آخر: (در این قسمت کلیک کنید)

دغدغه خیلی از دانش اموزان و داوطلبان است که چگونه درس عربي را بخوانيم و امتحان دهيم! عربی یک درس تاثیرگذار هست و حق دانش آموز است که جواب درستی را بیابد. باستی گفت که در این مورد هرگز نهراسید و فقط سعی نماييد نکات این یادداشت را باد قت بخوانید تا به جواب قطعی برسید. اهمیت مرور قواعد عربی: قواعد عربی همانند زنجيری نيازمند ارتباط با دیگر حلقه هایش است یعنی هر درس آن پيش نيازی است برای سایر فصول. نکات مهم دستور عربی و مجموعه قواعد، در امتحانات و کنکور بسیار مهم است و ضرورت دارد شما‌ آنها را بصورت کامل بدانید.
مشکل اکثر افراد در آموزش قواعد عربی، فراموش کردن مباحث سال های گذشته است. به بیانی ديگر پيش نياز لازم است که قواعد فرار را با استفاده از منبع کمک درسی، به خوبی مرور کنیم تا ملکه ذهن شود و آماده شویم


بهترين راه جهت به خاطر سپردن الاعراب و التحليل الصرفی یا تجزيه و ترکيب اين است، که جملات و تجزيه و ترکيب کلمات عربی و متن درسها را با آموزش پویانمائی و روش حرف اخری مطالعه کنیم. این سبک آموزش هم لذت بخش خواهد بود هم بسیار ماندگار و هيچ وقت نمره کمتر از انتظار نخواهيد گرفت. آیا پيش مطالعه خوب است؟ روش پیش مطالعه و یادگیری کلمات نو و نگاه به متون جدید عربی، تصور بهتری از درس عربی را برای شما مهیا می‌کند و خیلی بهتر می‌توانيد با مباحث ارتباط برقرار کنيد و مشارکت و فعالیت داشته باشید

 

روانخوانی متن: روان خوانی یکی از مهارت های مهم يادگيری در زبان است که در بسته عربی پس از فراگيری وازگان جديد درسی توسط استاد محمد واعظی، نسبت به روانخوانی بسیار خوب اقدام شده و باعث می‌شود که اشتباهات لغوی را به حداقل برسانید. دقت در آموزش ها هر چه بيشتر باشد، يادگيری شما موثرتر و به مراتب بالا تر خواهد بود. واژه های جديد: همانطور که می‌دانید، فقط دانستن قواعد برای زبان عربی کفایت نمی‌کند، بلکه معنی کلمات و جملات نیز حائز اهمیت هستند. در ترجمه متن هر فصل کتاب عربی، معمولا کلماتی غریبه و نا آشنا وجود دارند، يادگيری واژگان تازه هر درس، نقش بسيار موثری در تسلط بر آن مطلب دارد.

 

برای ترجمه متن درس و جملات مربوط به تمرين ها، باید آموزش های خوبی را دریافت کنید؛ پس در اولين گام بهتر است هنگام ترجمه پاراگراف ها در صورت برخورد با لغات جديد به دی وی دی های استاد واعظی مراجعه کنید تا روش یاگیری سریع و چند ثانیه ای ایشان را به دست آورید. برای کسب دانش بیشتر در حوزه دانستن معنی لغت ها، تمرينات تشریحی آزمون های مبحثی حرف اخر خیلی می‌تواند موثر باشد. سعی کنيد آموزش کلمات جديد را در جلسات تدریسی پکیج عربی، ياد بگيريد.

-توضیحاتی کوتاه درباره عربی حرف آخر انسانی - دهم یازدهم دوازدهم تشریحی نهایی امتحان

پکیج (0 تا 100 و شصت چهل) شاهکاری از استاد حامی است، داوطلبین میتوانند با پک عمومی حرف اخر تمامی مفاهیم عربیسه سال مدرسه را بطور مفهومی بیاموزند. این پک دارای ویژگیهایی از جمله عدم اتلاف وقت و انرژی، یادگیری بدون فراموشی کلمات، استفاده از تصاویر، نقشه راه و انیمیشن، تمرین، تکرار و حل و تشریح تست های آزمونهای سراسری است

 

-چرا پکیج کامل ؟
پک جامع با تدریس ویژه تولید شده این شاهکار، که مشابه آن را در هیچ یک از سایر موسسات و منابع آموزشی پیدا نخواهید کرد بهترین منبع برای فراگیری است. دانش آموز میتواند با این بسته تمامی فصلهای نظام جدید سه پایه را بطور کامل بیاموزد و همه سوالات آن را یاد بگیرد و در حافظه بلند مدت خود نگاه دارد.

 

بازیابـی واژه ها: گرچه گاهی به دلایلی فراموشی امری طبيعی است اما برای اینکه در کلمات جدید درس ها و عبارات، مشکل نداشته باشید، علاوه بر دانستن کامل معانی آن، بایستی جزوه و کتاب کار آن را نیز کار کنید. برای دستيابی به برترین آموزش کنکوری، بهترين کار مراجعه به یک پکیج جامع برای همه پايه های 3 سال است. چگونه ترجمه عربی کار کنیم و کاملا یاد بگیریم؟ در سیستم حرف آخری، از حفظ کردن معنی جملات پرهيز شده، زيرا اين امر بسیار ستی است و باعث خستگی و کاهش کامل کارايی می‌شود و هيچ فایده هم نخواهد داشت؛ در این آموزش تصویری سعی شده ضمن رفع اشکال بصورت ساده و خیلی روان از ترجمه حرفه ای لذت ببرید و به درک و آمادگی بالایی برسید.


تمرينات و تست های عربی را چگونه حل مي کنيد؟! يکی از راههای يادگيری در هر درسی، تست و تمرین است، بعد مشاهده فیلم یا مطالعه، روز بعد باید به حل تمرينات بپردازيد؛ شما وقتی می‌توانید با همین پکیج قوی، تمرينات متنوع را حل کنيد و به اهداف تحصیلیتان برسید، چون در واقع خود آموزش ها شامل تست و سوال تثبتی است. با حل سوالات در تدریس ها، آموزش در ذهن تان مجسم می‌شود، و خلاصه های منظم و مستمر در آموزش معلم استفاده شده تا نیازی به مراجعه سایر منابع و هزینه های اضافی نداشته باشید. نکته ای که روشن کردیم و حائز اهمیت است این است که نیازی نیست حفظیات زیادی مانند سبک مدرسه و کتب داشته باشید و به این علت که نحوه پاسخ دهی عربی بصورت خیلی جدید است و روش های گوناگونی برای حل سوالات عربی در نظر گرفته شده.

بررسی تخصصی ویژگی های پکیج تدریس عربی تشریحی حرف آخر | دانلود رایگان و مشاوره

1-عدم اتلاف وقت و انرژی:
یکی از ویژگی های مهم (هم پک 0 تا 100 و هم 6040) اینست که تست زنی را فقط در 27 ساعت خواهید بست و همزمان تمامی تست های ۱۰ سال اخیر برای شما حل می‌شود و کم حجم ترین منبع در کل کشور است. با این مجموعه بینظیر اصلا لازم نیست چیزی را حفظ کنید و کلی زمان بزارید، در این مجموعه اولین بار کل قواعد رو به شکل حرفه ای دسته بندی کردن و کلیه مباحث با همان نقشه راه ها و الگوهای جامع و خاص حل میکنیم و با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد توان، تمامی مطالب را به داوطلبین آموزش می‌دهد. آقای معلم با سبک ویژه تدریس خود با شور و هیجان خاصی به دانش آموزان یاد می‌دهد.

 

برای نشان دادن اینکه چگونه می‌توان موضوع محتوا را پوشش داد، به طور مثال تجربیات یک ابتدایی، تدریس دروس تئوری آموزشی را شرح می‌دهیم. او در یکی از دروس ترم (5 ماهه) خود، 10 درس را به عادی سال دوم تمام وقت تدریس می‌کند. به طور کلی، آن می‌خواهد نقش مصرف‌کننده را که اغلب در درس‌هایش مشاهده می‌کند، کاهش دهد. بنابراین، در پایان درس 2، آنا تئوری درس خود را در 8 موضوع تقسیم می‌کند و فرصتی را برای فراهم می‌کند تا یکی از موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنند. سپس تی سی ها در درس های 3 تا 6 به صورت گروهی در مورد موضوعات خود کار می‌کنند و سپس از آنها خواسته می‌شود که کار خود را در درس های 7 تا 9 ارائه کنند.


2-یادگیری بدون فراموشی کلمات:
یکی از مهمترین ویژگی های وی او دی / اپلیکیشن آموزش ویژه و مفهومی است. ما اصول و قواعد را به نحوی تدریس می‌کنیم که داوطلب آنها را فراموش نکند. این ویژگی موجب میشود که داوطلب بدون فراموشی تمامی نکات و چیزهای مدرسه و لغات را ضمن ماندگاری بالا در ذهن یاد بگیرد
3-استفاده از تصاویر، نقشه راه و انیمیشن:
بسته پستی ما با استفاده از نقشه راه، تصاویر و انیمیشنهای زیبا کتاب را به شما یاد می‌دهد. این ویژگی موجب می‌شود که متون در حافظه بلند مدت داوطلب ثبت شود. نقشه راه برای کمک می‌کند تا داوطلب در یک مسیر مشخص حرکت کند


4-تمرین، تکرار و حل تست های کنکور:
شما می‌توانید با استفاده از این دی وی دی ها نه تنها مطالب را یاد بگیرید بلکه بصورت پیوسته مفاهیم را تمرین و تکرار کنید. این ویژگی موجب میشود که داوطلب تمامی پایه را به خوبی تثبیت و فرا بگیرد و‌ آنها را تمرین کند. این پک ارزشمند با یاد دهی تکنیک تست زنی در سریع ترین زمان، تمامی تست های 10 سال اخیر و سوالات استاندارد را با توضیحات کامل برای ما حل می‌کند؛ بنابراین این محصول خود یک بانک تست است و شما به هیچ منبع دیگری حتی کتاب تست برای مکمل نیاز ندارید و بصورت کلی از برترین منبع بهره مند خواهید شد

برای مشاهده لیست و قیمت های حرف آخر اینجا کلیک کنید.

- تاثیر عربی کنکور حرف آخر استاد وحدت - چطوره و چند ساعته ؟ مشاوره رایگان و برنامه ریزی

غالبا درس را دانش آموزان بد و غیر اصولی آموزش دیده اند، فقط حفظ کردن و خوب یاد نگرفته اند و نمرات بدی هم گرفته اند، بخاطر همین نیز ما میبینیم از این درس بدشان میاید. حتی گاهی نیز دانش آموزان خود را مقصر میدانند که این درس را یاد نمی‌گیرند..، در صورتی که مشکل فقط نحوه آموزشش بوده و خود شخص دارای هوش خوبی است و اگر درست یاد می‌گرفت در آن بسیار موفق می‌بود. اما دانش آموزان و داوطلبان عزیز، لازم نیست هیچ درسی را کنار بذارید و پیکج های Harfe Akhar این قول را به شما میدهد که شما را عاشق آن کند و کاملا یاد بگیرید و مسلط شوید.

پس: با حرف آخر روياهاتو بساز...

نتایج عالی داوطلبان عزیز کنکورهای قبلی 90 تا 1401 و در کنکور 1402، ثابت کرد که حتی اگر دانش آموزی در این درس صفر مطلق هم باشد، باز می‌تواند درصد شیرین 100 را کسب کند. پس اگه شما هم مثل بقیه دانش آموزان از ان یک هیولا ساخته اید! پیشنهاد می‌کنم حتما پکیج آموزش جامع استاد واعزی را ببینید. عربی حرف آخر، به بهترین و عمیق ترین شکل ممکن مبحثها را توسط استاد یکه تاز کنکوری یاد میدهد و بعد از اتمام آن شما می‌توانید تست های آن در کسری از ثانیه حل کنید. استاد به این شکل حرفه ای و خاص آموزش میدهد و با این پک برای شما یکی از دروسی میشود که مانند آب خوردن همه تست هایش را میزنید.


کسانی که در درس عربی یا ضعیف هستند و یا کلا تا حالا انرا مطالعه نکرده اند! شک نکنید که با شاهکار استاد وحدت حتی اگر صفر مطلق باشید، هنوز برای یادگیری این کتاب سنگین زمان و فرصت باقیست تا به نمره بالای برسید. پس به ما اطمینان کنید.


سوالات متداول در اینباره:

آیا حرف آخر خوبه؟
بهترین منبع کمک آموزشی چیست؟
اهمیت یادگیری عربی برنامه حرف اخر - برای یادگیری چکار کنیم؟
تدریس عربی دهم حرف آخر چطوری است؟
قیمت عربی دهم یازدهم و دوازدهم چقدر است؟
قانون 100 عربی واعظی حرف اخر چند ساعت است؟ چند ساعته
وی او دی + جزوه دبیر عربی حرف آخر انسانی
دانلود قواعد نظام جدید رایگان، قواعد عربی هشتم حرف اخر


همانطور که اشاره شد، شما با بسته 0 تا 100، به بهترین و مفهومی ترین شکل ممکن یاد میگیرید و همانند رتبه برترهای کلیپ فوق، به چنین موفقیت قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد.

با عربی حرف آخر بهترين باش و ..
پکیج های اورجینال عربی موسسه حرف آخر را از همین صفحه رسمی و مرکزی حرف آخر با اطمینان کامل تخفیف ویژه سفارش دهید.

قطعا تا به امروز هنوز هستند دانش آموزانی که در کتب ها ضعیف هستند و یا کلا تا حالا آنرا مطالعه نکرده اند!، این دسته از دانش آموزان با تدریسها خیلی سریع نکته مهم و کاربردی را به بهترین و مفهومی ترین شکل ممکن یاد خواهند گرفت. بنابراین شما با آموزش و بسته VODهای جامع نظام جدید عمومی 3 سال مقطع متوسطه دوم را بطور قوی پوشش خواهید داد و بصورت ثبت در حافظه بلندمدت نگاه می‌دارید.


بسته اورجینال از لحاظ تدریسی، درسنامه و تست کم نظیر است ولی برای تسلط توسط مشاور سوالهای سطح بالا برای شما ارسال می‌شود که برای مشاهده با ارسال پیامک یا به صورت تلفنی و حضوری هم امکان خرید است و می‌توانید از طریق شماره های 09120663015 اقدام فرمایید.

  • پیشنهاد: پک عربی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 و 1404 جدید (شامل کل فصول عمومی 3سال امتحان تشریحی) را دریافت کنید! (جهت سفارش کلیک کنید)

-حرف آخر با حرف اخری ها:
پکیج عربی حرف آخر (عربی 5 ستاره، جامع صفر تا صد) انتخاب رتبه برتر هاست، در کنار این منبع گران بها، شما از برنامه ریزی مشاوران هم برای تمامی محصولات موسسه حرف اخر بهره مند خواهید شد که در این سبک از مشاوره آقای یاری دارای رتبه 900 کنکور و فارغ التحصیل دانشگاه تهران، از مشاورین حرف آخر بصورت کامل پشتیبانی شما را به عهده خواهند گرفت و شما را در مسیر یادگیری یاری می‌کند.


♦ تلفن های تماس جهت مشاوره، کسب اطلاعات و یا سفارش سریع پکیج:
09120663015 – 09399585899 - 02166096851

 


Those who are either weak in Arabic or have never studied it at all! Don't doubt that with Master Vahdat's masterpiece, even if you are an absolute zero, there is still time and opportunity to learn this heavy book to reach a high score. So trust us.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

13 نظر
یاور محبی
شنبه یازدهم فروردین ۰۳
پاسخ
()
()
یاور محبی
عربي استاد وحدت بهترينه. از اين سايت گرفتم برا انساني
محمد علی کرمانیها
جمعه پانزدهم دی ۰۲
پاسخ
(1)
()
محمد علی کرمانیها
عربي جامع علوم انساني توسط استاد سيد حامي وحدت و مهرداد مشايخي آموزش داده مي‌شود. داوطلبان مي‌توانند با استفاده از اين پکيج مفاهيم را به صورت تصويري و با استفاده از انيميشن و تصويرسازي آموزش ببينند.
یاور کریمیان
جمعه بیست و یکم بهمن ۰۱
پاسخ
(1)
()
یاور کریمیان
من خيلي راضيم از سبک و اسلوب تدريس
شیدا رحیمی پور
چهارشنبه نوزدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(4)
()
شیدا رحیمی پور
باسلام ممنونم از استاد خوب موسسه اقاي وحدت
میرحیدر عربشاهی
جمعه چهاردهم بهمن ۰۱
پاسخ
(3)
()
میرحیدر عربشاهی
من کنکوري انساني بودم، همه کتاب هاي قلمچي و مبتکران و و گاج و آزمون هاي آنها رفتم نتيجه نگرفتم اما اين تدريس فقط به تقويت درس عربيم خيلي کمک کرد
زمانه پورمخبری
جمعه چهاردهم بهمن ۰۱
پاسخ
(2)
()
زمانه پورمخبری
تنها کسي که ميدونه عربي رو چطور تدريس کنن و من تاحالا بالاتر از ايشون نديدم. تشکر از استاد وحدت
mir hosain faridi
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(3)
()
mir hosain faridi
عربي حرف اخر خيلي سريع مسلطم کرد و الان اعتماد ب نفسم بالا. مرسييييي
حمید کریمی
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(3)
()
حمید کریمی
آموزش صفرتا صد عربي کنکور و دبيرستان کاملا مفهومي و با زبان ساده و روان توسط استاد واعظي عزيز دندانپزشکي با درصد ۹۵ عربي کنکور سراسري 1400 آموزش نحوه تست زني براي درصد بهتر کنکور و روش صحيح مطالعه رو همه و همه مديون اين پکيج عاليم
sheida samai
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
sheida samai
يه منبع خيلي خوبه و خيلي هم لذت بردم از تدريسش... مر30 از مشاورتون و مطلب زيبا
فرشاد باقری
جمعه چهارم تیر ۰۰
پاسخ
(3)
()
فرشاد باقری
عاليه و دمتون گرم عربي اقاي واعظي بي نظير حرف نداره 🥳
شیوا کمالی
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
شیوا کمالی
خسته نباشيد، من خيلي نظرم درباره آموزش تغيير کرد. دست مريزاد و مانا باشيد...
Aida alayari
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
Aida alayari
تشکر از مطلب و مبحث بسيار مفيد و زيباي شما، خيلي ارزشمند بود. ممنووووونم از زحماتتون واقعا
عماد اصفهانی
دوشنبه سوم خرداد ۰۰
پاسخ
(3)
()
عماد اصفهانی
با تشکر از استاد واعظي عزيز و شاهکار عربي حرف آخر... واقعا فوق العاده اثرگذار و بي نظيره. تشکر از موسسه خوبتون

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!