پکیج اقتصاد حرف آخر 1403 | قیمت، راهنمای سفارش و مشاوره ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
سه شنبه بیست و پنجم خرداد ۰۰
(1)
(1)
پکیج اقتصاد حرف آخر 1403 | قیمت، راهنمای سفارش و مشاوره

امروزه موسسات و آموزشگاه های بسیاری در زمینه کنکور فعالیت می‌کنند، اقدام به تولید محصولات درسی مختلف و برگزاری کلاس های کنکوری می‌کنند. در این میان موسسه حرف آخر با همت و تلاش روز افزون اساتیدی مجرب برای خدمت صادقانه به دانش آموزان و داوطلبان، توانست موفقیت های چشم گیری را بدست آورد. انقلاب بزرگی در زمینه استفاده از پویانمایی، انیمیشن و الگوهای تست زنی به جای روش های سنتی طاقت فرسا بدست آورد که موجب رضایت دانش آموزان از اساتید برجسته کشور شده؛ مخاطب را از شر فرمول های زیاد دروس تخصصی، یادگیری مطالب سخت نجات داده و به راحتی میتواند با harfe akhar economy به هدف خود نزدیک تر شود. اقتصاد حرف اخر 1403 جدید نصیری


پکیج اقتصاد- با توجه به پیشرفت نشر دیجیتال موسسه حرف اخر مهر توانسته الگوهای آموزشی کارساز و مطلوبی ارایه و امکانات فراوانی را در اختیار همگان قرار دهد، با در اختیار داشتن برترین و نخبه ترین اساتید دروس 3 سال تحصیلی، با روش پویانمایی در تدریس، با استفاده از همین پکیج ها رتبه برترهای کنکور از تمامی مناطق سرزمین را تحویل جامعه دهد، به دانشگاه های برتر برساند و همواره بهترین خدمات را به محصلین بدهد با رعایت عدالت آموزشی در راستای بحث مشاوره، برندی آشنا در بین مردم شود.

  • فروشگاه برنامه آموزش پکیج اقتصاد | آپدیت جدید 1403 هزینه کتاب‌های حرف آخر

در سال های اخیر، کنکور سراسری 1402 و 1401 و همچنین بررسی همه تطابق های پیکج های آزمونی سوالات احتمالی، استاندراد آموزشی خود را ثابت کرده، همچنین در برنامه های زنده تلویزیون رسمی شبکه ملی همگی دلیلی برای ایجاد خوشنامی این نهاد در بین همه شد، تمام تلاش این مرکز، بالا بردن کیفیت محصولات آموزشی است. اقتصاد رشته انسانی، ویدیوهای آموزشی، سبک تدریس یادگیری دروس مختلف کنکوری، کاملا متفاوت با دیگر موسسات و نهادها بوده و همواره در حال آپدیت محصولات است.

 

خوشبختانه harfe akhar در طول چندین سال فعالیت کنکوری خود بر خلاف موسسات دیگر هیچ گونه شاکی محتوایی نداشته است، قدرت بالای پک های آن، بهره مندی و استفاده از دی وی دی های آموزشی موسسه استاد عبدالرضا منتظری در آموزش مفاهیم و مبانی درسی باعث شده ما هر روزه شاهد کامنت و نظرات مثبت مشتریان در شبکه های اجتماعی باشیم که باعث دلگرمی اساتید و مشاوران شده؛ آنان با اعتماد به نفس و غرور بیشتری در راستای خدمت به داوطلبان گرامی سعی دارند برای گسترش سطح علمی قشر دانش آموزی گام بردارند.

مشاهده پکیج انسانی حرف آخر  | جزئیات و قیمت سفارش

 

اگر دقت کرده باشید شبکه های اجتماعی پر شده شایعات و برخی موسسات کلاهبردار، برخی افراد برای جذب مخاطب به هر طریقی برای اینکه بتوانند کسب و کار نامشروع غیر قانونی خود را رونق ببخشند، دست به تخریب و بدنام کردن ما می‌کنند اما با توجه به ظهور موسسات موقت با قیمت های بالا و کپی کاری های حرام ناقص در این زمینه، شاید دانش آموزان کمی دچار سردرگمی شوند. گرچه آن موسسات چون موقت هستند نمیتواند رقیب شوند توانایی رقابت عادلانه را ندارند! حقیقت موسسه حرف اخر اینست که مورد تایید جامعه علمی است. اگر که بیشتر دقت کرده باشید بعد از اعلام اسامی رتبه برترهای آزمون سراسری قبلی و مطرح شدن ماها بعنوان برترین آموزشگاه کنکوری در کل در سایتهای رسمی خبری شبکه های تلویزیونی، تیتر خبری بسیار مهمی بود زیرا کسانی که با سبک تدریس آشنا هستند، به خوبی آگاهند که با ما می‌شود نتیجه بهتری کسب کرد.

 

روش خواندن! چگونه می‌توان اقتصاد را مطالعه کرد؟ قبل از حضور در کلاس، تکالیف را آماده کنید. رسیدن به هر کلاس با تکالیف انجام شده بسیار مهم است. آماده سازی تکالیف قبل از کلاس به شما امکان می‌دهد سوالات مناسب بپرسید و سخنرانی را درک کنید. استاد شما به احتمال زیاد تمام مطالب اختصاص داده شده در متن شما را پوشش نخواهد داد. وی نظریه ها و کاربردهای اقتصادی پیچیده تری را در کلاس پوشش خواهد داد و از شما انتظار خواهد داشت که در مورد متن یا تکلیف خود که نفهمیدید، توضیحاتی را بخواهید. همیشه برای درک مطلب بخوانید.

 

همانطور که متن اقتصاد خود را می‌خوانید، برای درک مطلب بخوانید. با صرف 10-15 دقیقه خواندن هر طرح کلی یا خلاصه ای برای فصل اختصاص داده شده، شروع کنید. سعی کنید نکات اصلی فصل را شناسایی و به خاطر بسپارید. بعد، مقدمه را بخوانید. مقدمه معمولاً خلاصه ای سریع از موضوعات تحت پوشش را بیان می‌کند و اهداف فصل را فهرست می‌کند. هر مبحث را یکجا بخوانید. اطمینان حاصل کنید که رابطه بین هر یک از موضوعات موجود در فصل را درک کرده اید. بیشتر مباحث به صورت کلامی، عددی (جداول) و بصری (نمودارها) ارائه خواهند شد. درک اطلاعات ارائه شده در هر زمینه از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا از هر سه حالت ارتباطی در اقتصاد استفاده می‌شود و احتمالاً در ارائه آزمون استفاده می‌شود.

 

پس با انتخاب حرف آخر، می‌توانیم درصدهای بالایی را در کنکور بزنیم..

 

♦ ویژگی های درس تخصصی اقتصاد – آزمون های حرف آخر رشته علوم انسانی 1403

اقتصاد دانش روز دنیا است، بحثی است که در طول شبانه روز ما همه جا می‌شنویم؛ از آن شاخه های آن مانند توسعه، بازار کار، سرمایه، بودجه، تورم، مالیات و.. صحبت می‌شود؛ کاربردی ترین کتاب درسی تخصصی این رشته است. روش مطالعه درس اقتصاد رشته انسانی همیشه چالش برانگيز و بعضا معضل، زمان بر بوده و یادگیری مفهومی و تسلط کامل بر آن و مرورهای متوالی، نقش بسيار مهم و مطلوبی بر امتحانات و نتیجه ازمون دارد. انتخاب منبع مناسب و فهميدن اهميت اين درس اصلی در موفقيت و کسب درصدهای خوب در این درس نقش بسیار پر رنگ موثری داشته باشد؛ پس روش مطالعه + جمع بندی بسیار اهمیت دارد مانند درسهای ریاضی و آمار، حتما آموزش اصولی مهارت سرعت در تست زنی را می‌طلبد.

 

پس از خواندن هر مبحث، باید بتوانید (1) موضوع و اصطلاحات مهم را به خاطر بسپارید، (2) مطالب ارائه شده را بفهمید، (3) اصطلاحات مربوطه را با یکدیگر مرتبط کنید و (4) هر مبحث را با سایر موضوعات تحت پوشش مرتبط کنید. در فصل در همه سخنرانی ها و کلاس ها شرکت کنید. اقتصاد چنان مقطعی سخت طلب است که توانایی پرداخت کلاس را ندارید. بسیاری از اطلاعات، درک و کمک شما برای گذراندن دوره اقتصاد خود مستقیماً از طریق استاد شما از طریق سخنرانی های وی حاصل می‌شود. فکر نکنید می‌توانید کلاس را از دست بدهید، یادداشت های دوستان ما را کپی کنید و از طریق اقتصاد حرکت کنید. این اتفاق نخواهد افتاد هنگام رفتن به مطالب مسلط شوید

 

اقتصاد از این نظر که یک موضوع تجمعی است، کاملاً شبیه ریاضی است. به دست آوردن درک در اقتصاد نیاز به یادگیری تجمعی دارد. تسلط بر آنچه هفته گذشته در کلاس آموخته اید برای درک آنچه که استاد و متن امروز ارائه می‌دهد ضروری است. اگر از تحصیل خود عقب باشید، درک اصول و مفاهیم جدیدی که معرفی و تحت پوشش قرار می‌گیرند دشوارتر می‌شود. قبل از تسلط بر مطالب جدید، باید از نظر دانش، درک و کاربرد بر هر مفهوم جدید تسلط داشته باشید. در نتیجه "cramming" صرفاً برای مطالعه و آمادگی برای امتحانات مفید نیست.

درس اقتصاد سال دهم از سه بخش مفهومی، مسائل و جنبه های حفظی تشکيل شده است، بایستی برای پیشرفت تحصیلی آن را طبقه‌بندی شده مطالعه کرد منبع خوبی را برای آن شناسایی کرد. ذهن انسان پس از کار و مطالعه در بازه های زمانی طولانی مدت و بدون استراحت، تحت فشار قرار می‌گیرید؛ نهایتا دچار استرس و کاهش راندمان میشود، پس بهتر است به منظور بالا بردن کارایی کاربردی خواندن زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته شود. همچنین اهمیت وضعیت جسمانی سلامت، مرورهای هدفمند و مفید چند بار در هفته، محیطی مناسب برای درس خواندن یا مشاهده فیلم ویدئوهای تدریس این راهکار خوبی است، نهایتا سعی کنید اقتصاد ادبیات و علوم انسانی را با راهنمایی یک مشاوره تحصیلی پیش ببرید تا نقاط قوت و ضعف تان را مشخص کند

قیمت حرف آخر انسانی بسته نظام جدید - بودجه بندی مباحث و سوالات اقتصاد چگونه است؟

طراحی شبکه مغز و خلاقیت: این روش بهترین روش یادگیری به خصوص یادگیری برنامه درسی است. به این ترتیب مطالب را می‌خوانید. هنگامی که آن را واقعاً درک کردید، نکات مهم را در زبان خود (نه به صورت جملات کتاب) و کلمات کلیدی یادداشت می‌کنید و سپس کلمات کلیدی را در شبکه مغز خود می‌نویسید (در واقع نوشته خود را به بهترین شکل ممکن سازماندهی می‌کنید. شناسایی نکات اصلی و فرعی) تا دفعه بعد به جای بازخوانی کتاب، فقط به طرح شبکه تولید شده مراجعه کنید و کلیدواژه های نوشته شده روی طرح شبکه مغز را ببینید، خیلی سریع آن را مرور کنید.

 

یادداشت های خوبی نگیرید ... نوع درست یادداشت برداری کنید. به سادگی زمان کافی برای نوشتن هر آنچه استاد شما در حین سخنرانی می‌گوید در حالی که تمرکز روی آنچه را که آموزش می‌دهید، نیست. وقت شما در کلاس باید به درک و بکارگیری مفاهیم و اصول اقتصادی ارائه شده اختصاص یابد. تنها راه تحقق این امر رسیدن به هر سخنرانی (1) با اتمام تمام خواندن ها و تکالیف و (2) با درک اساسی از مباحث مورد بحث است. یادداشت هایی که در کلاس می‌گیرید نباید شامل هر آنچه استاد شما می‌گوید باشد

 

درجات اقتصاد معمولاً به صورت ترکیبی از سخنرانی ها و سمینارها تدریس می‌شود که تکالیف کتبی آنها باید به مدرسان سمینار ارائه شود. بسته به institution نمرات شما ممکن است توسط امتحانات، از طریق تکالیف درسی یا گزارش پروژه تعیین شود. همانطور که در بالا ذکر شد، مدارک اقتصادی می‌توانند به صورت BA و BSc باشند. احتمالاً موارد اخیر بیشتر بر روی ریاضیات، نظریه آماری و فنون کاربرد ریاضیات در تئوری اقتصادی تمرکز خواهند کرد. البته یک مدرک کارشناسی در اقتصاد هنوز شامل برخی از ریاضیات است، اما معمولاً با ماژول های کیفی تر، گاهی اوقات در زمینه های علوم اجتماعی مرتبط مانند جامعه شناسی و روانشناسی همراه است.


فارغ از اینکه به عنوان BA یا BSc طبقه بندی شده باشد، مدرک اقتصاد دانش آموزان را ملزم به ترکیب نظریه اقتصادی با تحقیقات تجربی، با استفاده از تکنیک های آماری برای بررسی سوالات در سیاست های عمومی و زمینه های تجاری / مالی می‌کند. به همین ترتیب، متقاضیان باید دارای استعداد اعداد و فناوری اطلاعات همراه با توانایی تجزیه و تحلیل مشکلات و اشتیاق برای درک مسائل روز و دنیای اطراف شما باشند. اقتصاد نیز غالباً به عنوان بخشی از درجه ممتاز مشترک یا ترکیبی ارائه می‌شود که با موضوعاتی از جمله علوم کامپیوتر، مهندسی، تاریخ، حقوق، جامعه شناسی، مدیریت، ریاضیات، زبان های مدرن و سیاست همراه است.


مهارت های کلیدی، مهارت های رایج حاصل از مدرک اقتصاد عبارتند از: تجزیه و تحلیل انتقادی مجموعه داده های پیچیده ساخت و ارائه استدلال نزدیک شدن به مسائل از چند منظر، ارائه اطلاعات پیچیده به مخاطبان ناآشنا با موضوع، مهارت های عددی و آماری قوی، مهارتهای عمومی IT، با تأکید بر بسته های نرم افزاری تخصصی اقتصاد، مهارتهای عمومی تحقیق، ارزیابی بحرانی، حل مسئله، ارتباطات حرفه ای، کتبی و گفتاری، مهارت های ارائه، تولید اسناد مکتوب فنی و غیر فنی، نفوذ و مذاکره با مشتریان، مدیریت خود و زمان، از جمله برنامه ریزی و رعایت ضرب الاجل ها، آگاهی خوب از امور جاری

 

این مفاهیم نباید شامل تعاریف و مفاهیمی باشند که شما قبلاً آنها را درک کرده اید و یا در متن شما با جزئیات آورده شده اند. یادداشت های شما باید مکمل آنچه قبلاً از مطالعه خود آموخته اید، باشد و هر آنچه را که کاملاً نمی‌فهمید روشن کند. در مواردی که در یادداشت های خود گنجانده اید بسیار انتخابی باشید. استفاده از وقت کلاس برای بهبود توانایی درک و به کارگیری مفاهیم اقتصادی مستلزم ترکیب دقیق چهار رفتار کلاس است - (1) گوش دادن، (2) پرسیدن سوال، (3) پاسخ به و (4) یادداشت برداری. برای گوش دادن و پرسیدن سوال، باید با آمادگی به کلاس بیایید. اگر کلاس آمادگی ندارید، دانش و درک اولیه لازم برای پیگیری و درک آن را نخواهید داشت. بدون برخی از سطح درک، نمی‌توانید را بپرسید که به درک بهتری منجر شود. در آخر، یادداشت هایی را یادداشت کنید که دانش شما را درباره مفاهیم مورد بحث روشن و تکمیل کند.

اقتصاد دومین درس در دفترچه گروه این آزمایشی است و به مثابه درسی پیچیده، نقشی اساسی در تعیین سرنوشت داوطلبان جدید دارد.

 

تعداد سوالات و مدت‌زمان پاسخگویی به دروس تخصصی
نام درس:جامعهاقتصادریاضیعربیروان شناسی

تاریخ/جغرافی

فلسفه منطقفارسی
تعداد تست2015202020302530
زمان کل:1510252015252530
زمان تست:4540756045506060

تعداد کل سوالات دفترچه

تخصصی: 180 سوال

زمان کل: 165 دقیقه
www.harfehakharpub.com

پک economy آموزشی حرف اخر، از منابع کمک آموزشی بسیار مفيد و قدرتمند برای این درس است. این مجموعه شامل دی وی دی مجموعه بانک تست، کتاب کار و درسنامه است که توسط برترین اساتید علم اقتصاد کشور استاد پویا بهشتی در دپارتمان انسانی حرف آخر در سال 1402 تولید شده است به 2 مجموعه صفر تا صد 0 تا 100 و اقتصاد شصت چهل 6040 دسته بندی میشود. داوطلبان و دانش آموز عزيز، بایست اين نکته مهم را بدانيد که درسی عمدتا مهارتی است؛ به دلیل حجم بالای مطالب نیاز به آموزشهای بسیار خوب دارد، نمی‌توان به روش سنتی تنها استفاده از کتاب و ورق زدن به جایی رسید. دارای برنامه ی راهبردی است و در فراگیری کمک بسیار زیادی به شما می‌کند و شامل ویژگی های زیر است:

  1. آموزش پکیج اقتصاد موسسه harfe akhar بصورت مفهومی، با بررسی راه حل های سریع الگو محور حل مسائل به روش پویا نمائی، با نظم و برنامه انجام شده است.
  2. تشریح دقیق 0 تا 100 تمام نکات مهم خط به خط کتاب درسی به صورت عمقی برای درک بالای مباحث فصول.
  3. تمرین حل انواع تیپ تست های متنوع تثبیتی، تمرینی و تالیفی سراسری سالهای گذشته و جلسات رفع اشکال برای تسلط بر کلیه مسائل متوسطه دوم، حل تمرینات تشریحی برای ماندگاری هر چه بیشتر اطلاعات در ذهن.
  4. استفاده از ابزارهای يادگيری مدرن و تصویر سازی برای اولویت آموزش محاسبات فرمولی و قوانین ریاضی.
  5. آموزش به سبک وابسته پيوسته برای مدیریت زمان های طلایی یادگیری و تمرکز بیشتر بر موضوعات ریز و مخفی اقتصاد تحصیلی و کنکور
  6. آموختن پیشرفته با متد اساتید بدون نیاز به حفظيات طاقت فرسا و خلاصه نویسی های سخت.
  7. مطالعه پله پله اصولی با توجه به الویت بندی، بودجه بندی دروس تخصصی و عمومی برای کسب نمرات بالا و افزایش درصدهای این بحث سرنوشت ساز

 

⇔ یک خبر بسیار خوب برای شما:

موسسه آموزشی حرف آخر در راستای تحقق عدلت آموزشی و به امید آنکه هیچ داوطلب و دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اساتید و آموزش و امکانات مدرن تدریس بی نصیب نباشد، 20% از محصولات حرف اخر رایگان ارسال می‌کند (مشاوره، جزئیات و سفارش سریع این مجموعه)


اینجا ثابت شده که ما موفق و قابل تضمین واعتماد بوده، همین عامل اصلی برای ایجاد حس خوب و ذهنیت خوب دانش آموزانی در جهت پیشرفت روز افزون ترقی و آینده بهتر را با وجود مشکلات و مسائل روزمره، شاهد باشند. در پیوست صحبت های بالا، همچنین شایان ذکر است که حسن نیت در آنجا نیز اثبات میشود که به هر قرار و پیمانی که با محصل ببندد به آن پایبند خواهد بود. ما توسط مشاوران رسمی و اشخاص حقوقی مورد تائید خود، برای افراد برنامه ای تهیه کردیم تا طبق آن برنامه دروس خود را پیش ببرد و در کنار آن مشاورین مجربی را در اختیار همگان قرار داده تا سوالات مشاوره ای خود را از مشاوران بپرسند.


ضروری ترین یادگیری عمیق از سیستم های آنلاین حاصل می‌شود برنامه‌های آموزشی با این مشکل مواجه شده‌اند که برنامه‌های عمومی کوتاه مدت اغلب بسیار مؤثر نیستند، مگر به عنوان راهی برای افزودن تدریجی مهارت‌های بسیار خاص («یادگیری نحوه اجرای برنامه‌های جدید» ابزار خاص صنعت در یک هفته) به مجموعه موجود. بخش موضوعی خاص یک مدرک لیسانس در یک رشته فنی یا علمی حداقل دو سال طول می‌کشد، اغلب بیشتر، و این سال ها با شدت بالا و تمام وقت هستند، اغلب بدون مسئولیت های دیگر مانند خانواده، بیشتر برای دانشجویان در عصری که یادگیری هنوز طبیعی و آسان است.

  • تست پلاس حرف آخر - تماس با مشاوران حرف اخر

اقتصاد خرد و کلان شامل 20 سوال است که معمولاً ده تست اقتصاد خرد و ده تست کلان است. ماهیت این درس نه حفظی است و نه خوانا و نه حسابی، بلکه آمیخته ای از این عناصر است جنبه حسابی و تحلیلی دارد. اقتصاد خرد نسبت به کلان ساده‌تر محاسباتی‌تر است؛ چارچوب مشخصی بر اساس فرمول‌ها و نمودارها دارد. بخش کلان مشکل تر، غیرقابل پیش بینی تر و چالش برانگیزتر است زیرا تحلیلی تر است. مباحث مهم همه فصول آن است. زیرا دروس به ویژه پارت خرد مانند یک زنجیره به هم پیوسته اند.

 

یادگیری هر فصل بر اساس درک خوب فصل قبل است. پیشنهادات من برای نحوه مطالعه این بر اساس تجربه رتبه های برتر به شرح زیر است: از خرد شروع کنید و به سراغ کتاب کلان بروید. بهترین راه برای مطالعه پکیج کمک درسی ویدئویی و سپس حل سوالات صحیح و غلط، حل آزمون انشاء و در نهایت حل تثبیتی است. خلاصه نویسی برای این بسیار مهم است، به خصوص نمودارها را جدی بگیرید و چند بار به سمت خود بکشید. این درس بسیار فرار است، بنابراین خلاصه ها و نمودارها را هر هفته مرور کنید.

 

بنابراین این درس مهم و حیاتی است، رسیدن به نمره خوب بستگی به میزان تلاش شما دارد. کلاس آنلاین یا کلاس حضوری نمی‌تواند موثر باشد بلکه باید سمعی-بصری یاد بگیرید. به این دلیل که فراگیری کافی مفاهیم تحلیلی برای این دوره راهنمای مختصر می‌تواند مهم باشد تا فعال باشید. آزمون باید به تعداد زیاد حل شوند تا تعداد خطاها کاهش یابد نمونه دی وی دی آموزشی اقتصادکنکور حرف آخر انسانی؛ مشاوران دپارتمان مشاوران، می‌تواند برنامه ساختاری بسیار مناسبی را برای درسها به شما ارائه دهد. شما عزیزان با مراجعه به بخش فروشگاهی این موسسه، همین الان می‌توانید با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمائید و مشاوره + برنامه ریزی و شرایط سفارش را از ما دریافت کنید:

  • 09120663015 – 09399585899 - 02166096851

 


Today, many institutes and schools are active in the field of entrance exam, they produce different educational products and hold entrance exam classes. In the meantime, with the efforts and efforts of experienced professors to serve honestly to students and volunteers, Haraf Akhir Institute was able to achieve significant success. He achieved a great revolution in the field of using animation, animation, and testing patterns instead of the traditional methods, which made the students satisfied with the prominent professors of the country; It saves the audience from many formulas of specialized courses, learning difficult subjects, and they can easily get closer to their goal with Harfe Akhar Economy

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

7 نظر
ندا اهورایی
یکشنبه دوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
ندا اهورایی
اقتصاد حرف اخر از همين سايت گرفتم فوق العاده عالي بود برام فرستادن
زمانه کریمپور
سه شنبه هفتم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
زمانه کریمپور
اقتصاد نصيري از خاکساري يا بهشتي هم بهتره
ahmad amini
سه شنبه هفتم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
ahmad amini
بهترين استاد اقتصاد کنکور هستش
سیروس مسگری
سه شنبه هفتم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
سیروس مسگری
همه نظرات در مورد حرف اخر در سايت ها عاليع
جواد ابغاری
سه شنبه هفتم فروردین ۰۳
پاسخ
()
()
جواد ابغاری
اقتصاد حرف آخر بهترينه
ارمان
پنج شنبه ششم آبان ۰۰
پاسخ
(1)
()
ارمان
براي سفارش اقتصاد و جامعه شناسي به کدام شماره تماس بگيريم؟ ضمنا تدريس به خوبي ساير پکيج هاي ديگر مانند دين و زندگي عربي و ... هست؟
پاسخ مدیر سایت
سلام وقتتون بخیر. تدریس های بسيار قوی و خوبی هستند. جهت مشاوره و سفارش با شماره 09120663015 و 09399585899 تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
سعید زارعی
جمعه یکم مرداد ۰۰
پاسخ
(2)
(1)
سعید زارعی
سلام خسته نباشد.. خواهش ميکنم بگيد پک روانشناسي کي مياد مرداد هم رسيددددد
پاسخ مدیر سایت
با سلام ممنونم بزودی اماده خواهد شد
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!