روش خواندن و مطالعه درس عربی | کنکور 1403 و امتحان نهایی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
چهارشنبه دوم تیر ۰۰
(35)
(0)
روش خواندن و مطالعه درس عربی | کنکور 1403 و امتحان نهایی

در کل روش خواندن و مطالعه درس عربی وجود ندارد اگر منبع مطالعه شما مناسب نباشد، برنامه ریزی شروع اصولی خواندن از صفر طبق بودجه بندی برای امتحان نهایی متوسطه اول، دوم و کنکور نظام جدید، به همراه نکات را در این مقاله بسیار قدرتمند و نایاب خواهید خواند. از زیباترین و شاعرانه ترین زبان ها است که بیش از 400 میلیون نفر در سراسر جهان در 26 کشور متنوع با آن صحبت می‌کنند. با این حال، به صورتی غیرقابل انکار یکی از دشوارترین زبان ها است، به ویژه اگر سعی دارید اینرا برای آزمون تجربی ریاضی یا اختصاصی رشته انسانی یا امتحانات یاد بگیرید. اما مانند هر زبان دیگر اگر متعهد به تمرین و تکرار و با استفاده از روش های مختلف خود را تقویت کنید، تسلط بر آن هم ممکن است.

 


 

نکات این مقاله بی نظیر به شما کمک می‌کند تا یک عادت مطالعه عربی را در برنامه روزانه خود ایجاد کنید. شما می‌توانید همه این موارد را اجرا کنید (البته اجرای دقیق آن به اهداف شما، سطح توانایی شما و مدت زمانی که می‌خواهید به تمرین تست زنی اختصاص دهید بستگی دارد). این نکات بیشتر برای کسانی مفید است که می‌توانند الفبای روش خواندن و مطالعه درس عربی را بخوانند و دانش پایه در این زبان دارند. با این حال، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید، نگران نباشید - نکات و منابع زیادی در این سایت وجود دارد که به هر کسی کمک می‌کند، خواه یک داوطلب کنکوری باشید که می‌خواهید تمرین کنید یا یک مبتدی به دنبال نقطه ای برای شروع!.

- آنچه در این مقاله یاد خواهیم گرفت چیست؟
روش خواندن از صفر چگونه شروع کنم؟
چرا باید عربی عمومی یاد بگیرم؟ برنامه ریزی برای کنکور نظام جدید
روش مطالعه خواندن عربی دهم انسانی حرف آخر
روش مطالعه زبان رتبه های برتر
بودجه بندی درس کنکور برای امتحان نهایی

4 نکته برتر در مورد روش خواندن و مطالعه درس عربی را اینجا بخوانید!

1- اهدافی را تعیین کنید که قابل پیگیری و دستیابی باشند
قبل از هر کاری مطمئن شوید که چرا می‌خواهید Arabic یاد بگیرید. شاید به این دلیل که شما قصد سفر به یک کشور خاص در منطقه خاورمیانه را دارید و می‌خواهید با مردم محلی مکالمه کنید و از آن دیدن کنید. یا شاید لازم باشد برای کار آزمون یا امتحانی بگیرید. دلایل همه متفاوت هستند - درمورد خود شفاف سازی کنید و در جایی بنویسید که مرتباً آن را ببینید چون این حس هدفی را به شما القا می‌کند که شما باید با انگیزه بمانید و وقتی شرایط سخت می‌شود به جلو بروید.

 

بهترین منبع:درسنامه کلاسی و فیلم های کمک آموزشی
نکات قواعد و مطالب:دفتر یادداشت برداری+جزوه شخصی
تست:کتب تستی+آزمون های گذشته
تمرینات:تمرینات کتاب+نمونه امتحانات سال گذشته+پاسخنامه تشریحی
بخش لغات:فلش کارت های مخصوص لغات
بخش ترجمه: دانستن کلمات و هم نیازمند فهم قواعد


مطالعات نشان می‌دهد هنگام نوشتن اهداف خود، 42٪ بیشتر به اهداف خود دست می‌یابید. اهدافی را تعیین کنید که هوشمند (خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و محدود به زمان) باشند. به عنوان مثال، تعیین هدفی مانند "من عربی خود را بهبود خواهم بخشید" بسیار مبهم است! - با دقیقاً مشخص کردن آنچه می‌خواهید، انگیزه خود را بهبود ببخشید. یک هدف خوب ممکن است چیزی شبیه به این باشد: "من با یادگیری 20 کلمه جدید هر هفته به مدت 2 ماه با واژه های اردنی واژگان خود را گسترش می‌دهم". یا، "من با گوش دادن به کانال و شبکه های عربی به مدت 30 دقیقه هر روز و به مدت یک ماه، مهارت درک خود را بهبود می‌بخشم." پس هدف گذاری درسی را دقیق بیاموزید.

روش خواندن و مطالعه درس عربی انسانی

 

- دیگران نیز پرسیده اند:
♦ چطور بدانیم مطالعه ما خوب است؟ درس را چطور بخوانم
♦ واژگان، صحبت کردن، گوش دادن یا نوشتن عربی کدام مفید هستند؟

بهترین روش مطالعه چیست؟ | تکنیک های تست زنی 1404

 

2- از یک منبع یادگیری زبان عربی استفاده کنید
فیلم و برنامه های آموزشی جدید زیادی برای کمک به شما در ایجاد یک عادت به زبان، روش خواندن عربی و یادگیری سریع وجود دارد. در اینجا چند مورد توصیه می‌شود: پک جامع به شما امکان می‌دهد از طریق تدریس متنوع و با درس دادن سرگرم کننده و تعاملی سبک خود، عالی بیاموزید و تمرین کنید. با آن پک ها می‌توانید خود را بهینه کنید یکی از معروف ترین و پرکاربردترین پکیج ها است و پیشنهاد می‌شود از آن برای کمک در فراگیری تمرین بکار ببرید و بسیار مناسب است. بر خلاف کلاس های خصوصی بیرون و کتاب درسی خودتان، تدریسی عمیق تر و بهتری در مورد دستور زبان و ساختار جمله و کل عربی 3 سال ارائه می‌دهد و محدودیتی ندارد.

 

با یک مرحله قبل از مطالعه، شما آماده خواهید بود که اهداف یادگیری را برای خود در هر موضوع تعیین کنید. در اینجا باید هر سوالی در مورد پیشرفت خود دارید بنویسید. این سوالات کنجکاوی شما را تحریک می‌کند و به شما کمک می‌کند تا با متن تعامل داشته باشید. در این مرحله متوجه خواهید شد که با اتخاذ این اصل روش چه چیزی را درک خواهید کرد. این مرحله فعال و تعامل با متن دنبال می‌شود. در این مرحله، شما قرار است تمام مقالات را بخوانید. این امر مستلزم آن است که حتی چیزهایی را که آموخته اید با دقت دوباره بخوانید. حقیقت اینست که مطالعه دقیق چیزهایی که قرارست یاد بگیرید با خواندن یک متن کمتر متفاوت است. این مجموعه، به شما امکان می‌دهد به شیوه خاص موضوعات را عمیق تر به ذهن بسپارید. ابتدا می‌توانید نمونه تدریس عربی را نگاه کنید تا به شما کمک کند بهتر تصمیم بگیرید تا آن را تهیه کنید. جلسه های تدریس عربی صفر تا صد 5ستاره را تماشا کنید و اگر می‌خواهید روی مهارت گوش دادن و زبان آموزی خود Arabic Language نیز تمرکز کنید، سعی کنید فیلم ها را از وی او دی های اصلی ببینید و بسیار خوب هستند اگر فقط روزی چند دقیقه وقت بگذارید.

 

هر روز یک جلسه ویدئویی را ببینید، شما می‌توانید مطالعه برای بهبود درسی شما را بالا ببرید. بسته به سطح شما، این می‌تواند به شما کمک می‌کند واژگان خود را گسترش دهید، مفاهیم اصلی گرامر را درک کرده و درک خود را بهبود ببخشید، و به سرعت نتایج را در سایر زمینه های یادگیری زبان خود از جمله صحبت کردن و گوش دادن مشاهده خواهید کرد


3- دفترچه یادداشت برای یادگیری
این یک متد ساده و موثر برای پیگیری مطالبی است که یاد می‌گیرید و مطمئن می‌شوید که مطالب جدید را فراموش نمی‌کنید. هر هفته برای خود هدف تعیین کنید و هنگام خواندن یا تماشای فیلمها لیستی ایجاد کنید. حتی می‌توانید کلمات را از کتاب کارهای مخصوص پکیج انتخاب کنید (ما تست های کنکوری سال های قبل را نیز توصیه می‌کنیم). این یک روش عالی برای اطمینان از این است که مباحث جدید در ذهن شما ثبت می‌شود.

 

4- به موسیقی و رادیو عربی گوش دهید
گوش دادن به زبان العربی، چه گفتاری و چه آوازی، راهی عالی برای غوطه ور شدن در زبان و جذب منفعل کلمات و عبارات است - به ویژه محاوره هایی که ممکن است در کتب درسی یاد نگیرید و با یک تلفن هوشمند و چند برنامه اساسی مانند Spotify، TuneIn Radio و Podcasts و YouTube، شما به معنای واقعی کلمه یک موسیقی و پخش رادیویی در نوک انگشتان خود دارید. بی بی سی عربی Arabic BBC برای شنیدن اخبار عالی است و بیشتر مطالب آن بومی استاندارد مدرن (fusha) است. یا می‌توانید از طریق TuneIn از بین صدها ایستگاه رادیویی از سراسر منطقه یکی را انتخاب کنید (برنامه را بارگیری کنید یا از طریق مرورگر خود گوش دهید).

بهترین تکنیک و استراتژی ها برای یادگیری درسی اصولی | عربی VOD استاد حامی وحدت

اگر تا اینجا را خوانده اید ادامه اینجا را نیز حتما باید بخوانید!، چون مطمئن هستیم که شما می‌خواهید بهترین راهکارها را برای آموختن بدانید. تدریس ما منحصر به فرد است زیرا تمام کلمات با حروف بی صدا شروع می‌شوند، و یک مصوت از آنها پیروی می‌کند. با یادگیری زبان، فرهنگ و تاریخ مردم عرب را درک خواهید کرد. اگر قصد دارید یک زبان منحصر به فرد را به روشی منحصر به فرد یاد بگیرید، اطلاعات زیر می‌تواند به شما کمک کند.

 

1- شرکت در دوره های آنلاین مطالعاتی

بسیاری از دوره های آموزش آنلاین برای یادگیری زبانها وجود دارد. این یکی از بهترین استراتژی ها است که می‌توانید طبق برنامه خود دروس را به تنهایی یا جلسات کلاس وبینارهای حرف آخر را بگذرانید. قبل از ثبت نام، باید از شرایط را از مشاور ما جویا شوید. اگر‌ آنها را مرور کنید، بدون مشکل می‌توانید به بهترین برنامه یادگیری رضایت دهید. سمینار آنلاین ارائه شده توسط وب سایت معتبر ما، به تقویت روند یادگیری زبان شما کمک می‌کند. با پشتیبانی تیمی می‌توانید به عنوان یک خانواده یاد بگیرید. برای تسلط بر مهارت های یادگیری (Arabic learning skills) از سمینارهای حرف آخر استفاده کنید و مقرون به صرفه ترین راه است و شما تشویق می‌شوید که اولین قدم را در یادگیری به مثابه یک خانواده بردارید!

 

یک راهنمای مطالعه طبق روش عربی 5ستاره تشریحی | امتحان نهایی 1403 دوازدهم و مدرس عربی حرف آخر | بیوگرافی + آشنایی بهتر بر اساس موضوع ایجاد کنید. سوالات و مشکلات را فرموله کنید و پاسخ کامل را بنویسید. مسابقه خود را ایجاد کنید. معلم شدن. اطالعات را با صدای بلند به زبان خودتان بگویید که انگار شما مربی هستید و مفاهیم را به یک کلاس آموزش می‌دهید. نمونه هایی را استخراج کنید که به تجربیات خودتان مربوط می‌شود. نقشه های مفهومی یا نمودارهایی ایجاد کنید که مطالب را توضیح دهد. نمادهایی را توسعه دهید که مفاهیم را نشان می‌دهند. برای کلاس‌های غیر فنی (مانند انگلیسی، تاریخ، روان‌شناسی)، ایده‌های بزرگ را کشف کنید تا بتوانید آنها را توضیح دهید، مقایسه کنید و دوباره ارزیابی کنید.

 

2- برنامه ها و اپ های آموزشی
در دنیای امروز، برنامه ها تقریباً همه چیز هستند. و این نیز با روش خواندن عربی همراه است. برنامه های زیادی برای یادگیری زبان در دسترس است. برنامه ها به شما امکان یادگیری را می‌دهند. این می‌تواند ابزاری عالی باشد که می‌تواند برای یادگیری از طریق گوشی تلفن خودتان مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید یک برنامه مبتدی، متوسط یا پیشرفته را طبق نیاز خود نصب کنید. یک برنامه پیشرفته به شما در انجام سطح بالاتری از تکالیف یاری می‌دهد. پس از دستیابی به سطح مهارت بالا می‌توانید با کارشناسان مشاوره ما صحبت کنید، چون برای تسلط بر هر زبانی باید به چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن برسید. یادگیری همه این صفات به تنهایی دشوار خواهد بود. از این رو، می‌توانید برای برقراری ارتباط و تعامل بهتر با ما همکاری کنید. این روند فراگیری را تسریع می‌کند.


3- یادگیری به صورت تیمی
شما می‌توانید فعالیت های مختلفی را که شامل واژگان و جملات متنی است برنامه ریزی کنید. انجام تمرین ها، تماشای فیلم ها حرف اخر و نمایش های تلویزیونی با هم به شما کمک می‌کند تا مهارت های جدید را خیلی سریع بدست آورید. همه‌ آنها در اعتماد به نفس بالای شما کمک خواهند کرد. یادگیری یک زبان به صورت تیمی تست زنی عربی نتایج بهتری خواهد داشت. با یک رویکرد ثابت و سطح تفکر بالا، می‌توانید سریع یاد بگیرید.


از مزایای آن این اسن که در معرض آموزش بسیاری از نخبگان قرار می‌گیرید. از هر یک اعضای تیم می‌تواند چند کلمه بدست آورید، و آنها را می‌توان با اعضای دیگر به اشتراک گذاشت. به عنوان یک خانواده، آنها می‌توانند واژگان جدیدی پیدا کنند و دانش هر یک از اعضا با دیگران افزایش می‌یابد. یادگیری زبانی به صورت ضمنی امکان پذیر است. با مراجعه به کار تیمی میزان مواجهه با این امر افزایش می‌یابد.. همچنین این امر منجر به بلوغ در مهارت های گفتاری، خواندن، گوش دادن و نوشتن می‌شود.

4- انتخاب ترفند و تکنیک یادگیری بهتر و مطمئن تر - عربی انسانی استاد وحدت چطوره؟

این یکی از بهترین استراتژی ها برای تسلط این است تا یک روش یادگیری داشته باشید. روند با حروف، کلمات، جملات و پاراگراف ها آغاز می‌شود. بیشتر مردم بدون اینکه هرگز الفبا را بخوانند شروع به صحبت با این زبان می‌کنند. بی سوادان قادر خواهند بود بدون اینکه هرگز کتاب بخوانند ارتباط برقرار کنند. همین امر در یادگیری عربیک اتفاق می‌افتد. برای تسلط بر زبان، باید تلفظ صحیحی را درک کنید و از واژگان متناسب با شرایط استفاده کنید. به عنوان یک دانش آموز، می‌توانید یادگیری این دروس را با گذراندن ویدئو های درسی به پارسی که در موسسه موجود است، شروع کنید.


واژگان خود را افزایش دهید تا مدیریت مهارت های گفتاری آسان شود. علاوه بر رویکرد های فوق می‌توانید دوره زبان عربی را از یک فرد متخصص (مانند: استاد حامی وحدت ) بگذرانید. افرادی که انرا می‌آموزند یا می‌خواهند یاد بگیرند، به احتمال زیاد بهترین راه ها را از خود می‌پرسند (Ways to learn Arabic). و پاسخ به این سوال ساده است "بهترین ابزار برای یادگیری اینست که بیشتر از معلم خوب استفاده می‌کنید." شما می‌توانید به دنبال روش ها و ابزارهای مختلف موجود بر اساس نیاز و سبک یادگیری خود باشید. شما می‌خواهید برخی از ابزارهایی را که برای شما مناسب هستند انتخاب کنید (سی دی های آموزشی). این می‌تواند یک یا چند ابزار مکمل دیگر باشد که بهترین نیاز شما را مهیا کند

 

5- ذهن خود را بسازید
اول از همه، شما برای آموزش این زبان باید مطلوب باشید. برای انجام هر کاری، شما باید برای آن مطلوب باشید. این انگیزه شما را برای رسیدن به خواسته شما حفظ می‌کند و به اهداف خود برسید، خواه یادگیری باشد یا آموزش زبان خارجی یا هر چیز دیگری. بهترین کار این است که اگر آن آتش درون خود داشته باشید تا چیزهای سخت را فتح کنید. دشواری Arabic را تدریس سریع استاد وحدت آسان می‌کند.


6- توجه به نکته های برتر سایر دانش آموزان و داوطلبان
- در راهنمای ما برای یافتن بهترین راهکارها برای یادگیری عربی، ما برخی نکات اضافی را توصیه می‌کنیم. وقتی ما برای اولین بار در کودکی شروع به صحبت کردیم، به اشتباهات یا دستورات دستوری خود اهمیت نمی‌دادیم. ما فقط یاد می‌گرفتیم و به صحبت ادامه می‌دادیم. در مورد عربی نیز همین طور است. از کودکی با خود رفتار کنید و به یادگیری و صحبت ادامه دهید. خیلی به خطایی که مرتکب می‌شوید و با تلاش مکرر برطرف می‌شود، اهمیت ندهید. اجازه ندهید که نظر دیگران مانع یادگیری شما شود.


- سعی کنید با فیلم بیاموزید، کتاب کارها و جزوه های تست زنی را که بخوانید؛ کلمات و عباراتی را که از آن ویدئوها آموخته اید به خاطر بسپارید و از آن در یادگیری خود استفاده کنید
- با تدریس مفهومی مرتباً کلمات، عبارات، جملاتی را که یاد گرفته اید تکرار کنید. این به شما اعتماد به نفس می‌دهد و شما می‌توانید یاد بگیرید.
- همچنین می‌توانید به دوره های ارائه شده توسط وبسایت مرکزی حرف اخر بپیوندید. مدرسن باتجربه ما می‌توانند با استفاده از بسته خود به نحو عجیبی به شما آموزش دهد و وی با ارائه های آسان، درس خواندن را برای شما سهل می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید آن را با استفاده از سبک های مختلف، از جمله کتابهای درسی، صوتی، فیلم ها و دوره های آنلاین یاد بگیرید. ما توصیه می‌کنیم فعالانه از آن استفاده کنید. مطمئناً در بین تمام استراتژی ها برترین است.

 

6- خود را در زبان غوطه ور کنید
پس از آشنایی با حروف و اصوات آنها، باید شروع به درگیر شدن در این زبان کنید. بسیاری از زبان شناسان گفته اند که نقش اصلی در یادگیری هر زبانی در معرض قرار گرفتن است و این می‌تواند از طریق تعامل با زبان حاصل شود. به خصوص، از طریق گوش دادن به زبان مادری (Native). ابتدا باید به پخش های عربی گوش دهید تا با کلمات و عبارات رایج آشنا شوید. نکته دیگر تماشای و گوش دادن به فیلم های ویدئویی است. بنابراین، در موقعیت های واقعی و مکالمات موثری درگیر می‌شوید. می‌بینید که بیشتر فیلم ها از خصوصیات اصلی استفاده شده است. یکی دیگر از ابزارهای مهم این است که اشیا اطراف خود، چه در خانه، محل کار یا اتومبیل، را با معادل آن به برچسب بزنید. و هر زمان که آنها را دیدید با صدای بلند تکرار کنید تا زمانی که آنها را حفظ کنید. سرانجام، می‌توانید به تدریج سطح خود را ارتقا دهید.

 

7- هرگز یادگیری را ترک نکنید
بسیاری این مرحله را غیر منطقی می‌دانند، یا حداقل آن را مرحله ای نمی‌دانند. اما، از نظر ما، چالش برانگیزترین مرحله است که در صورت از دست دادن، تلاش های شما بی فایده خواهد بود. بنابراین، ممکن است لازم باشد آنچه را که قبلاً آموخته اید ارتقا دهید و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید. نقشه راه استاد وحدت را بیاموزید و آن را حفظ کنید. هر روز می‌توانید 20 تا 30 دقیقه با یک یا دو باکس درسی را تمرین کنید. پس از آن، سعی کنید خود را با این زبان غرق کنید. تا آنجا که می‌توانید دیالوگ ها را گوش دهید و تماشا کنید، و در نهایت تا آنجا که می‌توانید تمرین و یادگیری را ادامه دهید.

 

- سخن آخر:
روش خواندن و مطالعه درس عربی و این درس کاملاً الفبای متفاوتی دارد و تقریباً هیچ کلمه مشترکی بین آن و زبان انگلیسی وجود ندارد. خوشبختانه گام های مفیدی برای یک زبان آموز وجود دارد تا روش یادگیری را آسان کند. بدون شک، این مراحل به پشتکار، سخت کوشی و وقت نیاز دارند. امیدواریم ایده های زیادی به شما داده باشیم تا فراگیری را در برنامه روزمره خود قرار دهید! به یاد داشته باشید، هیچ رویه ای برای یادگیری وجود ندارد و مهمترین چیز این است که منبع شما مناسب باشد. نکاتی از این لیست را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد


ما بر این باوریم که استفاده از مرجع صحیح یادگیری این درس، درک ما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود نکات را بهتر بیاموزیم. پکیج نظام جدید حرف آخر (6040- عربی 0 تا 100) انتخابی برتر و منبعی گران بهاست، با تهیه این پکیج بی نظیر، بصورت رایگان مشاوره و پشتیبانی به ارائه خواهد شد و دپارتمان برنامه ریزی تحصیلی شما را در مسیر آموزش کمک می‌کند.

 

► تلفن های تماس جهت مشاوره، کسب اطلاعات و یا سفارش پکیج های حرف آخر:
09120663015 – 09399585899 - 02166096851

 


 

 

 


The tips in this unique article will help you build a habit of studying Arabic into  your daily schedule. You can do all of these (although the exact implementation depends on your goals, your ability level, and the amount of time you want to devote to practicing Arabic testing). These tips are most useful for those who can read the Arabic alphabet and have a basic knowledge of the language.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

10 نظر
محمدعلی کرمانیها
جمعه پانزدهم دی ۰۲
پاسخ
(5)
()
محمدعلی کرمانیها
عربي جامع علوم انساني توسط استاد سيد حامي وحدت و مهرداد مشايخي آموزش داده مي‌شود. داوطلبان مي‌توانند با استفاده از اين پکيج مفاهيم را به صورت تصويري و با استفاده از انيميشن و تصويرسازي آموزش ببينند.
غزال کریم پور
دوشنبه یازدهم دی ۰۲
پاسخ
(1)
()
غزال کریم پور
در پک عربي حرف آخر متوجه ميشي که معلم تسلط بيشتري روي روش‌ تدريس عربي دارد، و اهداف مد نظر در رابطه با درس عربي دوره متوسطه اول و دوم نيز به ميزان بيشتري محقق شده. در اين مقاله از سايت مرکزي به بررسي روش آموزش عربي چيزاي خوبي ياد گرفتم. مرسي
سامان بهجتی
یکشنبه بیست و ششم آذر ۰۲
پاسخ
(3)
()
سامان بهجتی
خيلي عاليه عربي استاد وحدت. اميدوارم بتونيم بهترين نتيحه رو بگيريم و تشکر ميکنم از موسسه حرف اخر و همکاراي خوبشون
پریا ملاگلی
پنج شنبه بیستم بهمن ۰۱
پاسخ
(5)
()
پریا ملاگلی
عربي هيچي نميدونم اما اين اموزشها خوب بنظر ميرسه
هنگامه مرادی فر
جمعه چهاردهم بهمن ۰۱
پاسخ
(6)
()
هنگامه مرادی فر
تنها کسي که ميدونه عربي رو چطور تدريس کنن و من تاحالا بالاتر از ايشون نديدم. تشکر
javid noorikhani
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(6)
()
javid noorikhani
واي من که همه کتاباي بيرون و.. بازار کنکور گرفتم ولي نتيجه نگرفتم اما اين مجموعه منو جم کرد سريع و راضيم واقعا
mersad amaio
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(4)
()
mersad amaio
واقعا سه سال آموزش در مجموعه حرف اخر به صورت پکيج و کتاب در حوزه هاي متعدد دروسم در زمينه تجربي، مسلط به قواعد زبان عربي شدم
haiwa amini
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(6)
()
haiwa amini
خيلييييي عالي. مطلب ارزنده اي بود و فيلماش خوبه...
Saida moradianpour
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(5)
()
Saida moradianpour
خيلي عالي بود زنده باشيد واقعا، من چطور اين پکيج عربي رو تهيه کنم؟
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم دوستان عزیز، موفق باشید. لطفا جهت سفارشو خرید محصولات و قیمت ها و تماس با مشاوران ارشد حرف آخر با شماره های: 09120663015 و 09399585899 در ارتباط باشید
پاسخ مدیر سایت
Birta zagros
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(5)
()
Birta zagros
مطلب فوق العاده خوب و ارزشمندي بود، سودمند بود و براي دوستانم نيز فرستادم،. مرسي از وقتي که گزاشتين. بسياااار تشکر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!