زندگینامه محسن منتظری 1403 مدرس ادبیات حرف آخر | بیوگرافی آشنایی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه چهاردهم اسفند ۹۹
(0)
(0)
زندگینامه محسن منتظری 1403 مدرس ادبیات حرف آخر | بیوگرافی آشنایی

مسئله آموزش خوب یکی از مهم ترین عوامل رشد دانش آموزان است؛ چرا که باعث می‌شود فرد با بهترین درک را از دروس داشته باشند، در طول سال تحصیلی نیز سرعت راندمان و ساعت مطالعاتی افزایش پیدا کند. (مقدمه موضوع اصلی: زندگینامه محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر ) اما متاسفانه در سیستم آموزش و پرورش این اصل مهم رعایت نمی‌شود؛ فقط فرد را وادار به حفظیات می‌کنند حتی مشاورین تحصیلی مدرسه نیز، فقط یک برنامه از پیش نوشته شده برای دانش آموزانشان استفاده می‌کنند..!

  • زندگینامه محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر | بیوگرافی آپدیت 1403

یکی از مهم ترین دلایلی که محصلین بی انگیزه می‌شوند این است که همش نگاهشان به یک کتاب است (آن هم فقط حفظیات طاقت فرسای بی نتیجه) همین موضوع سبب می‌شود نه برنامه های درسی را خوب اجرا کنند نه حوصله مطالعه داشته باشند، یا اگر داشته باشند نمی‌تواند آن را به نحو احسن هم اجرا کنند چونکه آموزش نامناسب آنها را به نتیجه ای که می‌خواهند نمی‌رساند، پس این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که به جای ورق زدن، در جازدن و فکر کردن حفظیهای بیهوده، انرژی و تلاشتان را بر روی فیلم های تدریس خوب بگذارید، گام به گام پیش بروید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. مشاهده نمونه تدریس ادبیات حرف اخر

 

آزمون کنکور همواره در رشته های مختلف تحصیلی از هیجان و اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده، همه دانش آموزانی که مایل ورود به دانشگاه هستند، برای دست یابی به بهترین نتایج ممکن قبولی در برترین رشته های تحصیلی با یکدیگر به رقابتی بزرگ می‌پردازند. همه رشته های شاخه نظری مانند ریاضی-فیزیک، علوم تجربی و انسانی علاوه بر دروس تخصصی خاص خود، بخش عمومی مشترکی نیز باهم دارد که در کسب درصد، رتبه داوطلبین نقش بسیار مهمی دارد و باید توجه زیادی به آنها داشته باشید

 

• ♦ ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | پک جدید 0 تا 100 و 5 ستاره جدید نهایی

 

یکی از مهمترین بخشهای عمومی که میتواند در موفقیت دانش اموز نقش بسیار بسزایی داشته باشد، ادبیات است، از بخش های کاملا متفاوت و مجزایی تشکیل شده که شما را برای تسلط بر آن مباحث نیازمند منابع قوی کمک آموزشی کنکوری هستید. ادبیات و زبان فارسی کنکور یکی از مهمترین و پر ضریب ترین دروس تحصیلی است (ضریب 4) که کسب درصد بالا در آن برابر است با بهبود چند هزاری رتبه داوطلب و تست زنی خوب این مبحث وضعیت رتبه شما را قطعا عالی می‌کند.

زندگینامه محسن منتظری 1403 مدرس ادبیات حرف آخر

علاوه بر این، دستورالعمل فراشناختی کم دستیابی باید بین که از کمبود در دسترس بودن رنج می‌برند و با کمبود تولید فراشناخت متفاوت گروه اول دانش و مهارت های فراشناختی کافی در اختیار ندارند و از ابتدا به آموزش فراشناختی نیاز دارند.

برای این گروه از، فراهم کردن فرصت های یادگیری اضافی برای تمرین مهارت های فراشناختی مهم است. گروه دوم سطح معینی از دانش و مهارت های فراشناختی را در اختیار دارند، اما به دلیل دشواری کار، اضطراب امتحان، بی انگیزگی یا ناتوانی در دیدن مناسب بودن فراشناخت در یک موقعیت خاص، از فراشناخت خود استفاده نمی‌کنند. آموزش آنها را می‌توان به هدایت فعالیت فراشناختی در حین انجام وظیفه محدود کرد.

 

در سطح دوم (شبیه سازی)، با کمک گروه، عملکرد مدل را تقلید می‌کند. در سطح سوم (خودکنترلی)، یادگیرنده به طور مستقل تحت شرایط ساختار یافته عمل می‌کند. در سطح نهایی (خودتنظیمی)، استفاده تطبیقی از مهارت ها را در شرایط متغیر شخصی و محیطی نشان می‌دهند. در عمل، اغلب از انتظار دارند که پس از مشاهده مهارت، یک مهارت فراشناختی خاص مانند بازخورد (همتایان) را کنترل کنند، به این ترتیب از مرحله تقلید مهم عبور می‌کنند آگاهی از ضرورت گذراندن مراحل چهارگانه مدل سازی برای ایجاد نیاز تدریجی یک مهارت خاص مهم است.

  • ادبیات استاد منتظری چطوره؟ روش تدریس کتاب + کلاس خصوصی حضوری

اگر شما به دنبال قبولی در بهترین دانشگاه کشور و رشته ها هستید باید ادبیات حرف آخر بعنوان بهترین محصول و منبع کمک آموزشی شناخته میشود که شما می‌توانید به بهترین شیوه ممکن مباحث مختلف فصول را فرا بگیرید، در روز ازمون نیز نگرانی از بابت جوابگویی به هر نوع سوالی از این درس پر اهمیت را نداشته باشید. مثلاً برای یادگیری درس تاریخ می‌توان آن را به صورت فیلم سینمایی فیلمبرداری کرد و حتی نقشی در آن در نظر گرفت. هر چه تصاویر زنده تر و متحرک تر باشند، رنگ، بو، طعم، دما، خلق و خو و احساسات بیشتر می‌شوند. بسیاری از موضوعات از جمله جغرافیا، زیست شناسی و فیزیک را می‌توان بهتر توضیح داد. در مورد دروس انتزاعی مانند ریاضیات باید تا حد امکان تصویری از مطالب در ذهن ایجاد شود، مثلاً در مطالعه توابع بتوان شکل و طرح آن را نیز در ذهن تجسم کرد. بهتر است از اصل همبستگی در یادآوری چیزهای غیرقابل تصور استفاده کنیم.

 

با اینکه این کتاب در نظر بسیاری از داوطلب و دانش آموزها ساده است! اما باید گفت در دفترچه سراسری سوالاتی تحلیلی، خیلی پیچیده دارد و تله های تستی که طراحان سوال ارائه میدهند باعث شده تا داوطلبان هنگام پاسخگویی به تستهای آن دچار اشتباه شوند؛ شامل 25 سوال تحلیلی از 5 مبحث بسیار مختلف مانند آرایه ادبی، نگارش و املا و لغات، قرابت معنایی، تاریخ ادبیات و زبان پارسی؛ هرکدام دارای تعداد سوالاتی مشخص، خصوصیاتی خاص و ترکیبی بوده و این منابع با کیفیت ارزش را می‌طلبد تا بتوانیم با تسلط بر این مباحث بصورت کامل دیگر مشکلی بابت پاسخ دهی به انواع تیپ تستها نداشته باشیم

 

بنابراین با توجه به اهمیت بسیار مهم و حیاتی ان، استاد منتظری بسیار موفق و دقیق توانسته اند بصورت تضمینی به داوطلبهای کنکوری کمک کنند تا انرا با درصد کاملا بالایی بزنند. دبیر گرامی از چهره های شناخته شده، نامی ترین اساتید دپارتمان رتبه برتر ماست، در زندگی نامه محسن منتظری ایشان سابقه سال ها تدریس در زمینه کتب متوسطه دوم را دارند، با سبکهای جدیدی که در زمینه اموختن حرفه ای بکار می‌برند، توانسته اند مطالب را به عالی ترین شکل ممکن بصورت کاملا مفهومی عمقی به همگان یاد دهند.

 

🔴 برگزاری آزمون‌هایی تمام الکترونیک و بدون کاغذ تا سال ۱۴۰۷: آزمون‌های نهایی امسال نیز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود. برای برگزاری آزمون‌هایی تمام الکترونیک و بدون کاغذ تا سال ۱۴۰۷ مقرر شده اعتبارات مورد نیاز از طریق سازمان برنامه و بودجه تامین شود. مشمولان ترمیم نمره چه افرادی هستند؟ 🔹تمام افرادی که دارای سابقه تحصیلی هستند، اعم از دانش‌آموزان و هنرجویان پایه‌های یازدهم و دوازدهم و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش صرفاً برای دروس موثر یک گروه آزمایشی اصلی و یک گروه آزمایشی غیراصلی. 🔹متقاضیان می‌توانند برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس مورد نظر خود را صرفاً در نوبت خرداد ماه انتخاب و در آزمون شرکت کنند. 🔹هزینه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای هر درس مطابق مصوبه هیئت وزیران دریافت می‌شود.

 

شروع امتحانات نهایی در 3 پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از روز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در 6 هزار حوزه امتحانی! کارت ورود به جلسه ازمون نهایی : 🔹قبل از شروع آزمون، براي دانش آموزان کارت ورود به جلسه صادر ميشود. شرکتکنندگان بايد در زمان مقرر با مراجعه به سامانة «my.medu.ir» اين کارت را دريافت کنند. دانشآموزان در جلسة آزمون بايد اين کارت را با خود به همراه داشته باشند. تاريخ و ساعت آزمون و آدرس حوزه روي اين کارت درج شده است. همچنين لازم است دانش آموزان در هنگام ورود به جلسه، مدرک شناسايي عکسدار به همراه داشته باشند و درصورتيکه دانش آموزي به دليل شرايط سني، مدرک شناسايي

  • ادبیات نظام قدیم - جدید حرف آخر | آموزش قرابت معنایی، آرایه و لغات تاریخ ادبیات

متدهای تدریسی معلم ما کاملا خلاقانه و نوین است که در هیچ کجا، هیچ موسسه و آموزشگاهی موجود نیست، بلکه تنها منحصر بفرد ایشان است، از سبک تصویرسازی + پویانمایی برای یاددهی بهره گرفته اند، این رویه باعث می‌شود تا مخاطبین با درگیر کردن نمی‌کره سمت راست، همه مباحث را در حافظه بلندمدت بصورت ماندگار ثبت و ضبط کنند.

 

برخی از افراد متوجه می‌شوند که گوش دادن به موسیقی کلاسیک در حین مطالعه به تمرکز آنها کمک می‌کند، در حالی که برخی دیگر این کار را بسیار پرت می‌کنند. نکته این است که سکوت کتابخانه ممکن است به همان اندازه (یا بیشتر) از سر و صدای یک سالن ورزشی حواس‌پرت کننده باشد. بنابراین، اگر سکوت حواس‌تان را پرت می‌کند، اما ترجیح می‌دهید در کتابخانه مطالعه کنید، طبقه‌های اول یا دوم را امتحان کنید، جایی که پس‌زمینه «زنگ» بیشتر است. به خاطر داشته باشید که مطالعه فعال به ندرت ساکت است زیرا اغلب مستلزم بیان مطالب با صدای بلند است.

 

وی در سالهای عمرش را صرف تدریس پیشرفته کرده و توانسته پکیجهای خوبی را تهیه نمایند، همانطور که اشاره شد، بعنوان استادی به نام یکی از برترین دبیران در سطح تهران و کل کشور شناخته میشود چراکه با ارائه تکنیک های جدیدش توانست انقلابی در یادگیری مباحث مختلف ایجاد کند؛ باید توجه داشت که تا به امروز هم اکنون برترین محصول مهم موجود در بازار موسسه حرف آخر است که در کنار ارائه برنامه مطالعاتی قطاری بصورت دقیق و منظم توسط مشاورین برجسته این وبسایت مرکزی شما را راهنمایی و کمک خواهند کرد

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام نیز می‌توانید از تلفن ثابت با ما تماس بگیرید. ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.


اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت. مدارک ثبت نام ترمیم معدل برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان متفاوت است. بنابراین ما هم به تفکیک‌ آنها را بررسی خواهیم کرد. مدارک ثبت نام ترمیم معدل دانش آموزان مدارس روزانه و مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور ،ایثارگران و داوطلبان آزاد: نمون برگ ترمیم معدل متناسب با رشته تحصیلی (نمون برگ انتخاب واحد)
فیش واریزی هزینه ترمیم نمره (فیش پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل)


بدین ترتیب مدیران مدارس، به منظور تعیین وضعیت دانش آموز از نظر اشتغال به تحصیل در پایه دوازدهمی ا دانش آموز بزرگسال دارای دروس پایه دوازدهم، با مراجعه به سامانه سیدا و دفاتر اسنادی، سوابق تحصیلی متقاضی ثبت نام ترمیم معدل را بررسی و تأیید می‌نمایند. مدارک ثبت نام ترمیم معدل فارغ التحصیلان دارای مدرک پایان تحصیلات دوره متوسطه در تمامی رشته ها: نمون برگ ترمیم معدل متناسب با رشته تحصیلی فیش واریزی هزینه ترمیم نمره (فیش پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل) کپی کارنامه فارغ التحصیلی یا گواهی موقت قبولی پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم که با اصل آن مطابقت داده شده باشد کپی صفحه اول شناسنامه عکسدار و کپی کارت ملی به همراه اصل آنها جهت مطابقت آن ( توجه داشته باشید که در صورت وجود تغییرات و اصلاحات در شناسنامه، ارائه تصویر صفحه توضیحات ضروری است)

 


ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی در سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir توسط متقاضی ارائه مدارک تحصیلی حوزوی و معرفی نامه کتبی از مراجع ذیصلاح (جامعه الزهراء (س)؛ مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان) برای طلاب حوزه های علمیه، الزامی است. فایل نمون برگ های ترمیم نمرات در این بخش از مقاله ارائه شده است. با کلیک بر روی هر لینک فایل pdf نمون برگ مربوط به رشته و وضعیت تحصیلی خود را دریافت نمایید. تاکنون سامانه ای به عنوان سامانه ثبت نام ترمیم معدل طراحی و تاسیس نشده است و تمامی مراحل ثبت نام ترمیم معدل به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر مدرسه محل تحصیل داوطلبان صورت می‌گیرد. به محض انتشار اطلاعیه در این رابطه این مقاله به روز رسانی می‌گردد. به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان، لینک مستقیم ورود به سایت ثبت ترمیم معدل در جدول زیر قرار گرفته است.

 

مهلت ثبت نام ترمیم معدل تا پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری امتحانات اصلی مدارس ادامه خواهد داشت و داوطلبان فارغ التحصیل شده و دانش آموزان مهلت شرکت در ترمیم معدل را دارند. هر یک از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام در این طرح هستند، می‌توانند تا پیش از آغاز امتحانات نهایی دی و خرداد نسبت به ثبت نام و استفاده از طرح ترمیم معدل مورد نظر اقدام کنند. مهلت ثبت نام ترمیم معدل دی ماه تا پیش از شروع امتحانات نهایی یعنی 27 آذر 1401 تعیین شده و تا آن تاریخ فرصت شرکت در این آزمون برای متقاضیان فراهم می‌گردد. با توجه به اینکه امتحانات نهایی دی ماه از 3 دی ماه آغاز و تا 26 دی ادامه خواهد داشت بهتر است هر چه سریعتر در زمان ترمیم معدل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

 

مهلت ثبت نام ترمیم معدل خرداد ماه تا پیش از شروع امتحانات نهایی خرداد تعیین شده است. با توجه به اینکه زمان مشخصی برای ثبت نام اعلام نشده است، بهتر است با مراجعه حضوری به مدرسه تحصیل خود یا مدارس بزرگسالان مهلت دقیق ثبت نام ترمیم نمره را از مدیران مدارس سوال کنید. چرا که با توجه به اطلاعات به دست آمده زمان ثبت نام مدارس با یکدیگر متفاوت است. هزینه ثبت نام ترمیم معدل هزینه ثبت نام ترمیم معدل از فارغ التحصیلان متقاضی شرکت در این آزمون که دیپلم خود را گرفته اند دریافت می‌گردد. این هزینه به منظور برگزاری امتحان مجدد برای این گروه از داوطلبان بابت چاپ و تصحیح اوراق از دانش آموزان دریافت می‌شود که این مبلغ برای هر درس توسط شورای آموزش در اداره آموزش و پرورش هر استان تعیین می‌شود. سال های گذشته هزینه ترمیم معدل هر درس تقریبا ۲۰ هزار تومان تعیین شده بود.

 

ثبت نام ترمیم معدل معمولا یک ماه قبل از امتحانات نهایی آغاز می‌شود. ترمیم معدل در هر دو نوبت امتحانات نهایی خرداد و دی برگزار می‌شود. هر فردی فقط یکبار می‌تواند در ترمیم معدل شرکت کند و محدودیتی در انتخاب تعداد دروس در نوبتی که شرکت می‌کند وجود ندارد. محل ثبت نام برای ترمیم معدل مدارس دولتی بزرگسالان است و دانش آموزان ثبت نام ترمیم معدل خود را باید در منطقه‌ای انجام دهند که امتحانات نهایی آن‌ها در آن منطقه برگزار شده است. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که هر یک از فارغ التحصیلان تنها یکبار امکان استفاده از این طرح را خواهند داشت و این موضوع هیچگونه ارتباطی با پرداخت هزینه ترمیم معدل برای کنکور ندارد. کلیه دانش آموزانی که معدل و نمره کمتر از ۲۰ را دارند، می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

  • نسبت محسن منتظری با عبدالرضا منتظری چیست؟ لیست دبیران و اساتید موسسه

آقای محسن منتظری دبیر موسسه حرف آخر (Mohsen Montazeri) مدرک کارشناسی ارشد تحقیقات و آموزش گروه ادبیات را دارد، اسلوب مطرح ایشان زبانزد کل اساتید کشور است. ایشان با آقای عبدالرضا منتظری مدرس بسیار با تجربه و باسواد ریاضیات کنکور و موسس حرف آخر برادر هستند؛ در بیوگرافی وی این دو برادر طبق لیاقت و تحصیلات بالای خود در زمینه ارائه منابع کنکوری توانسته اند با تاسیس این انتشارات نشر کتاب و دیجیتال و ارائه محصولات در بین داوطلبها و محصلان نظام جدید به محبوبیت بسیار فراوانی برسند. ایشان متولد شهرستان قائم شهر، از شهرهای استان مازندران است، تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در تحقیقات و آموزش به اتمام رساندند، از آن پس چند سمت شغلی را بر عهده گرفتند. همچنین بعنوان مولف مدرس درجه 1 تیم آموزشی به تخصص خود ادامه در حال حاضر فعالیت دارند

فروشگاه دروس عمومی ادبیات فارسی | سفارش خرید + تخفیفات

 

  • سبک های تدریس استاد منتظری ادبیات حرف اخر:

- استفاده از الگوهای یادگیری سریع و کاربردی تک آرایه ها

- مبدع انیمیشن در لغت و تدریس به متد ریشه یابی، کدبندی و هم آوایی

- تدریس مفاهیم به کمک داستان سرایی زنجیره ای بسیار جذاب

- پیش بینی سوالات ادبیات کنکور با مطابقت بالای %70

- در روش دیگر آموزش تحصیلی ایشان برای تدریس مباحثی که حاوی قواعد خاصی اند، این قواعد دست و پاگیر را حذف کرده و فقط از نقشه را و چند الگوی جامع استفاده کرده و بدین صورت که مخاطب کل فصلها را با تسلط کافی پوشش میدهد، فرد قادر است 3 سال تحصیلی را براحتی در زمانی کوتاه سوالات ترکیبی سخت پاسخ دهد

  • تالیفات و سوابق تدریس زندگینامه محسن منتظری:

- مولف دپارتمان ادبیات موسسه حرف آخر مهر

- مدرس پروازی اکثر شهرهای کشور

- کارشناس کارگروه هماهنگی دفتر آموزش در وزارت نیرو

- کارشناس گروه توسعه آموزش فناوری و تحقیقات و بخش بهینه سازی وزارت ا.پ تا سال 1394

- مدرس درس ادبیات در مدارس نمونه دولتی تهران و تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی و بهترین مراکز آموزشی تهران و آموزشگاههای کشور

- مدرس مدعو برنامه تدریس کنکوری ادبیات در شبکه ملی آموزش، شبکه یک، دو، سه، و مراکز استانی از سال 91 تا 1400

  • پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده دبیر ادبیات فارسی:

تدریس کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس ادبیات جامع مبحثی رشته تجربی - ریاضی و انسانی نظام جدید, قدیم و ادبیات ۶۰۴۰ نظام جدید و قدیم

تماس تلفنی با اساتید حرف آخر | شماره تلفن+معرفی و بیوگرافی

 

  • ارتباط مستقیم با استاد منتظری در پیج شخصی اینستاگرام

همه ما تا حالا چند بار برای خود برنامه ریزی کرده ایم ولی معمولا زمان کمی را نیز به آن پایبند بوده ایم..! اما در برنامه ریزی های شخصی تیم مشاوران حرف آخر که هر هفته برای شما انجام میشود، مشاور تحصیلی آیتم هایی مانند تمرکز، دقت، سرعت در مطالعه، حجم تکالیف مدرسه، ساعت و تایم مطالعه، برنامه آزمون ها و سایر عوامل مهم را در نظر می‌گیرد تا برنامه مطالعاتی امتحانی/کنکوری شما بصورت کاملا تخصصی اجرا شود شما بتوانید در بهترین حالت ممکن برنامه ها عملی کنید و درس بخوانید.

 

بعد از بحث زندگینامه محسن منتظری مدرس ادبیات حرف آخر، لازم به ذکر است که در سیستم آموزشی مشاوره تحصیلی برنامه ای از پیش تعیین شده موجود نیست، هر دانش آموز یا داوطلب بر اساس نقاط قوت و ضعفش برنامه ای جداگانه را دریافت می‌کند شما همران گرامی موسسه برنامه شخصی مختص به خود را تحویل می‌گیرید و آن نیز بر اساس توانایی و پتانسیل خود شخص است..

 

دانش آموزان و داوطلبان کل کشور در هر نقطه ای می‌توانند از خدمات وبسایت مرکزی حرف آخر

جهت مشاوره و سفارش و تخفیفات پکیجها با این شماره ها تماس حاصل بفرمایند: 09120663015 - 02166096851

 

 

روش خواندن و مطالعه درس ادبیات | موفقیت و یادگیری با انگیزه

 

 

 

 


The issue of good education is one of the most important factors in the growth of students; Because it makes the person have the best understanding of the courses, the speed of efficiency and study hours will increase during the academic year. (Introduction to the main topic: biography of Mohsen Montazeri, the teacher of the last letter of literature) but unfortunately, this important principle is not observed in the education system

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!