ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | ادبیات 5 ستاره تشریحی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه شانزدهم خرداد ۰۰
(0)
(0)
ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | ادبیات 5 ستاره تشریحی

پکیج ادبیات حرف آخر شامل مبحث آرایه ادبی، زبان فارسی، لغات و تاریخ ادبیات و قرابت معنایی است، استاد محسن منتظری ادبیات نهایی را با روش الگووار تدریس میکند، همه پکیج های ادبیات عمومی تشریحی دارای کتاب کار و درسنامه رایگان هستند همچنین اکثر رشته‌ها می‌توانند از این استفاده کنند.

 

  • پکیج ادبیات 5 ستاره تشریحی حرف آخر | آپدیت 1403 جامع امتحان نهایی

پکیج کامل ادبیات فایئو استار حرف آخر متوسطه دوم، یکی از بهترین بسته های درسی است که ویژگی های زیادی دارد، سه سال تحصیلی را به صورت دقیق پوشش می‌دهد؛ این پک فارسی موسسه (Persian Literature package of the Harfe Akhar institute)، یکی از بهترین پکهای ادبیات فارسی سه سال در کشور است. این بسته تمامی بخش ها و مطالب را به صورت جامع تکمیل می‌دهد، حجم سنگین ادبیات جامع را در چند ساعت به شما آموزش خواهد داد. این بسته جامع حرف اخر دارای ویژگیهایی مانند: آموزش به آسانترین روش ممکن فصول عمومی، دسته بندی تمامی مفاهیم درسی، تکنیک‌ و الگو گذاری، استفاده از انیمیشن و حل انواع سوالات آزمون سراسری انسانی مانند 1402 و امتحانات نهایی تجربی + ریاضی است

مشاهده فروشگاه مرکزی، پکیج دروس عمومی | صفر تا صد- لیست قیمت و حزئیات

با توجه به این‌که حجم کتاب‌های ادبی بسیار زیاد و نکات هر مبحث فراوان است، دانش‌آموزان موفق به مرور مطالب نمی‌شوند. بنابراین برای پیشی گرفتن از سایر دانش‌آموزان، بالابردن سرعت مطالعه بسیار مهم است. ین مجموعه قوی در بالاترین لول خود در این مسیر به شما کمک می‌کند،  تنها منبع آموزش تصویری در ایران است که در زمان کمی کل 0 تا 100 فصلها را به شما یاد خواهد داد.

ادبیات حرف آخر آپدیدت کنکور 1403
تمامی روش های قدیمی و سنتی یادگیری را دور بیندازید، با ادبیات ویژه امتحانات نهایی حرف آخر شاهکار استاد محسن منتظری کل مطالب ازمون را با انیمیشن و داستان سرایی (بدون حفظ حتی یک کلمه در کوتاه ترین مدت زمان ممکن) یاد بگیرید، تا مدت ها فراموش نکنید. سبک جدیدی از آموزشها را با الگوهای مدرن سودمند تجربه کنید و اصلا نگرانی از بابت این کتاب و پاسخ گویی به تست ها خود حجم سنگین اینرا نخواهید داشت.

 

استفاده از مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا از پیشرفت خود در جهت رسیدن به اهداف خود آگاه شده و بر آن نظارت کنند. از این طریق می‌توانند یادگیری و درک خود را بهبود بخشند. در نتیجه، دانش‌آموزان می‌توانند هر گونه تغییر انطباقی را در یادگیری خود درک کنند برخی از نظریه پردازان را جزء فرعی فراشناخت در نظر می‌گیرند در حالی که برخی دیگر را به عنوان فراشناخت می‌دانند را از منظر تنظیم شناختی بررسی کردند که به عنوان تابعی قرار دارد. مطالعات تجربی در دوره های تئوری حاوی سخنرانی، درس و لحظات راهنمایی برگزار شد. یک طرح ترکیبی پیش آزمون و پس آزمون در تنظیمات کلاس آموزش معتبر استفاده شد. در مجموع سال اول و دوم موسسه آموزش معلمان در شرکت کردند.

 

پکیج ادبیات نظام جدید تشریحی با تدریس شاهکار استاد محسن منتظری در دپارتمان زبان و ادبیات فارسی موسسه حرف آخر آماده شده و بعنوان برترین مدرس شما میتوانید مباحث ادبیات سه سال را بطور کامل به تثبیت برسانند، این سورپرایز بهترین منبع کاربردی ترین اصولی ترین سبک برای جمعبندی و مرور است که با حجم کم و آموزش صحیح سرنوشت پر اهمیت ترین درس عمومی شما در هر سطحی که باشید دگرگون میکند
این محصول با استفاده از الگو و انیمیشن در ساعت تدریس شده و شما را از حفظ کردن بی نیاز میکن و پکیجی است برای آمادگی نهایی دوازدهم و برای آن گروه از داوطلبان کنکوری انسانی که زمان کافی برای مرور و تست زدن زبان و ادبیات فارسی ندارند و یا احساس میکنند زمان زیادی را از دست داده اند و چیزی نخوانده اند و یا میخواهند آمادگی کاملی در مدت زمان کمی داشته باشند بسیار عالی و مفید است و شامل آرایه های ادبی، املا و نگارش، قرابت معنایی، زبان فارسی و تاریخ ادبیات به صورت جداگانه و با توضیحات جامع و دقیق است و شما مطالعه ادبیات دهم، یازدهم و دوازدهم را در چند روز تکمیل میکنید.

  • ویژگی ‌های پکیج ادبیات نهایی 12م حرف اخر استاد محسن منتظری چیست؟

1- آموزش به ساده‌ترین روش ممکن

با تدریسی منحصر به ‌فرد، تمامی مباحث با روش‌های جدید استاد منتظری تهیه شده و تمامی مفاهیم دروس را به آسان ترین شکل ممکن به داوطلب تدریس می‌کند. دانش‌آموزان پس از تماشای این مجموعه فیلم‌های کمک آموزشی از هر گونه کلاس بیرون طاقت فرسا، معلم خصوصی و هزینه های فراوان واقعا بی نیاز میشوند.

 

2- دسته‌بندی تمامی مفاهیم

در این پکیج با هدف دسترسی آسان دانش‌آموزان به مباحث گوناگون، تمامی فصول کتاب دسته‌بندی شده‌اند. شما می‌توانید تمامی موضوعات را در دسته‌بندی‌های علمی و پارتهای مجزای مشخص، جهت درک بهتر مشاهده کنید.

 

3- تکنیک‌ های الگو گذاری
همچنین برای حل سریع و صحیح سوالات کنکوری، تکنیک‌های الگوگذاری خاصی یاد داد می‌شوند که دانش آموزان را در یافتن جملات پایه و پیرو، کشف سریع متمم، تدریس همزمان مبحث املا در کنار مبحث واژگان، تشخیص واژه - تک واژ، حل سوالات مربوط به چند جزئی‌های گذرا و ناگذر، یافتن هسته گروه اسمی، آموزشهای مبحث آرایه ‌ادبی با سیستم ابتکاری قفل گذاری و… به تسلط کافی لازم بصورت ماندگار خواهند رساند.

 

4- استفاده از انیمیشن
در این مجموعه با بهره‌گیری از انیمیشن‌های جذاب داستانی، شاه کلیدهای جذاب و پویانمایی‌ های داستانی و شخصیت ‌پردازی برای افزایش ماندگاری لغات و املای کلمات در ذهن، تلاش شده تا علاوه بر آموختن برخی پیش نیازها به دانش‌آموز، از ایجاد خستگی در مخاطب نیز جلوگیری شود. داوطلبان با استفاده از این پکیج‌ها تا پایان هر درس با دقت و انگیزه کافی به تماشای فیلم‌های قدرتمند ما می‌نشینند.

 

5- حل انواع سوالات
در ویدئوهای ادبیات عمومی 5 استار حرف آخر، سوالاتی که شانس بالاتری برای طرح شدن در دفترچه دارند و همچنین دام‌های تستی، مطرح و بررسی خواهند شد. بخش یاددهی الگوی تجزیه و تناظر برای سوالهای مشکل لحاظ شده است. علاوه بر این، پس از تدریس هر مبحث درسی، به حل تست ‌های حرفه ‌ای از سوالات کنکور انسانی و تست‌ های هدفمند در خصوص آن مبحث پرداخته می‌شود که تعداد آن‌ها حدود ۳۵۰ عدد خواهد رسید. در پایان پس از تماشای تنها ۱۴ ساعت کلیپ با شیوه خاص تدریس استاد، ۱۰۰ درصد مفاهیم کتابها را خواهید آموخت، با انواع تستها آشنا خواهید شد. شما می‌توانید در این دی وی دی همه مطالب پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را کار کنید. آقای منتظری با استفاده از روش‌های مدرن جدید تمامی مسائل را به داوطلب می‌آموزد.

برای دیدن نمونه های تدریس ادبیات استاد منتظری کلیک کنید

 

- پک بندی حرف اخر در این محصول:
سوالهای آزمون سراسری به چند بخش مختلف تقسیم می‌شوند. بنابراین باید به خوبی به تک تک اینها در کلیه کتاب‌های پایه 10، 11 و 12 تسلط زیاد داشته باشید؛ در اینجا ما با یک پکبندی خیلی تکنیکی خوب مواجه هستیم که بدین شیوه به صورت مفهومی و شهودی تدریس شده، شامل مبحث آرایه ادبی، لغات و تاریخ ادبیات، نگارش و دستور زبان و قرابت معنایی است، دبیر محسن منتظری انرا با سبک پویانمایی، انیمیشن و بصورت مفهومی آماده کرده، با روشهای جذاب، شیرین، ساده و کد گذاری میتوان گفت بطور دائم می‌آموزید نیازی به مرجع دیگری نیست

مشاهده روش خواندن و مطالعه درس ادبیات 1403 | نکات یادگیری قدرتمند + ویژگیها

 

  • بسته تاریخ ادبیات + لغات و املا چگونه است؟

سی دی های نظام جدید موسسه نیز مانند سایر بخشهای متوسطه اول به طریق تکمیلی برای داوطلبین گرامی مهیا شده. معلم کم نظیر و فوق العاده دپارتمان طرح نخبگان، با راهکارهای بسیار جذاب مفید در یک بازه زمانی کم به ترفند مفهومی کلیه تدریسها را آماده کرده اند. استفاده از انیمیشن تکنبک کدینگ کمک میکند عزیزان در کمترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشند؛ خیلی از متقاضیان رشته تجربی - ریاضی، در این پارت مشکل اساسی دارند، این امر باعث گردیده که نتوانند درصد خوبی در درس بسیار مهم کسب کنند. خوشبختانه دیگر جای نگرانی نیست، دوستان کنکوری میتوانند یکبار برای همیشه پرونده آنرا ببندند. چنین بحث علمی ای بدلیل وجود اسامی، آثار متعدد برای کنکوریها کلافه کننده است. کتابکار کمک میکند بتوانید درصد بالای خوبی کسب کنید. به شیرینی سادگی مهیا کرده؛ میتوانید با اختصاص 10 ساعت از زمان خود این بخش را آسان یاد بگیرید و کنار بگذارید.


این درس عمومی به دلیل ضریب بالا بین سایر دروس از اهمیت بالای برخوردار است. کسب درصد تاپ کمک شایانی به کسب رتبه خوب میکند. لغات ان بعنوان یکی از بخشهای درس، 3 الی 5 تست سراسری را به خود اختصاص داده و به دلیل رقابت شدید تنگاتنگ بین داوطلبان زدن یک عدد صحیح میتواند سرنوشت ساز باشد. پک واژگان کمک میکند تا با اختصاص 15 ساعت از زمان خود 3 الی 5 تا را با خیال راحت بزنید. اساید با روشهای مفهومی-شهودی کدینگ کلیه واژه های نظام جدید را به طریق یکجا تحلیل کرده است.

  • بسته قرابت معنایی حرف اخر - فیلم های تدریس محسن منتظری را بهتر بشناس!

اینهم یکی از بهترین پکیجها در آموزشگاه ماست، قرابت معنایی با توجه به اینکه حجم کتب مدرسه بسیار زیاد و نکات هر قسمت فراوان است، استاد منتظری سبک جدیدی را ارایه داده (Conceptual learning of literature lessons) که در بالابردن سرعت بسیار مهم است. این تنها شاهکار آموزش تصویری در ایران است که کل قرابت 3 سال را فقط در 10 ساعت بعنوان منبعی خوب شناسای شده. با دسته بندی تصویری و حل انواع سوالها، تکنیکی از فراگیری برای افزایش راندمان ضبط شده است

 

این روش یکی از بهترین تمرینات برای تقویت تمرکز است. هر چه بیشتر از حواس خود برای مشاهده و ادراک استفاده کنیم، توانایی بیشتری داریم. به عنوان مثال، هنگام به خاطر سپردن تصاویر، فرد باید صداها را بشنود، جزئیات را ببیند، طعم ها را بچشد، اشیا را لمس کند و احساسات و عواطف را تجربه کند. تجسم محتوا یکی از بهترین تکنیک های حفظ است. از آنجایی که شامل توجه، تمرکز و درک است، حافظه را از حالتی خشک و بی روح به فعالیتی هیجان انگیز و جالب تبدیل می‌کند. برای واضح بودن، باید کل محتوا را تصور کرد و تصویری دائمی از آن ایجاد کرد.

  • آیا مجموعه آرایه ادبی+ نگارش و دستور زبان فارسی کنکور خوبه؟

پکیج نگارش و دستور تمامی بخشها و نکلت برجسته را بصورت واضح و به آسان ترین سبک ممکنه در اختیار داوطلبان آزمون سراسری قرار میدهد. داوطلبین فقط با 12 ساعت VOD آقای منتظری جمعا مواد پایه‌ 10م، 11م و 12م را تمام می‌کنند، دانش آموز میتواند سرعت کار خود را پیشرفت دهد، پس براحتی پاسخگوی تستها باشید این مجموعه با استفاده از تکنیک‌ و انیمیشنهای داستانی منبع عالی نام برده شد؛ پس این میتواند شما را از هرگونه کلاس خصوصی، دبیر و کتابهای گوناگون درسنامه دست و پا گیر بی نیاز کند، با روش های قدیمی و سنتی خداحافظی میکنید ارائه سیستم های موفق مانند سیستم ابتکاری قفل گذاری و.. شما را به تسلط کافی خواهند رساند.

  • ادبیات 5 ستاره | تکنیک تست زنی ادبیات تشریحی حرف اخر

پکیج ادبیات ۶۰۴۰ موسسه شامل آموزش کلیه فصلها با جمعبندی در چند روز با مرور است، بسته جدید نظام جدید با تدریس بینظیر اقای منتظری در دپارتمان زبان و ادبیات فارسی مهیا گردیده تا بطور سریع دوازدهمی ها را به تثبیت برسانند، این سورپرایز برترین منبع، کاربردی ترین اصولی ترین سبک برای جمع بندی با حجم کم آموزش صحیح سرنوشت ساز پر اهمیت ترین درس عمومی شما در هر سطحی که باشید دگرگون میکند. محصولات حرف آخر شما را از حفظ کردن بی نیاز و پکیجیست برای آمادگی نهایی، کسانی که احساس میکنند زمان زیادی را از دست داده اند، چیزی نخوانده اند و یا میخواهند آمادگی کاملی در مدت زمان کمی داشته باشند، بسیار مناسب و قوی است، همراه کتابکار جزوه جداگانه ارسال میگردد

 

او همچنین برنامه کاری را از طریق فرموله کردن اهداف یادگیری برای دوره خود ("تعیین هدف") به صورت پیش فرض انجام می‌دهد. در داخل این مرزها، از خواسته می‌شود تا توضیح دهند که در کدام فعالیت های آموزشی قصد دارند برای تسلط بر اهداف یادگیری دوره شرکت کنند. برای مشخص کردن فرمول‌بندی خود، باید فعالیت‌های یادگیری خود را (مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل قبول، واقع‌بینانه و پردازش زمانی) فرموله کنند. همچنین از خواسته می‌شود تا یک برنامه زمانی برای تسلط بر اهداف آموزشی دوره تنظیم کنند.


تفاوت پکیج 5 ستاره با مجموعه های 0 تا 100 در حجم کم و زمانبندی جداگانه مراحل ان است؛ یعنی کل مدت زمان این نوع شیوه مطالعه چند شبانه روز است، از 2 بخش 2 روزه تشکیل می‌شود، پس از مدتی کل دروس را بخوانید و بعدا مرور کنید. داوطلب در بازه زمانی اندکی روزه تمامی مباحث را تمام میکنید و در 2 روز تستی + سوالات احتمالی 1403 را همراه با پاسخ نما بررسی میکند.

 

ویژگی های پکیج فایو استار ادبیات منتظری
1-استفاده از انیمیشن:
این مجموعه تنها منبع آموزش شهودی ادبیات است که به صورت تصویری کل مطالب را به شما یاد می‌دهد و نهایتا شما با حفظ مطالب خداحافظی خواهید کرد. استاد منتظری از روش پویانمایی، انیمیشن‌ و تصاویر برای آموزش استفاده کرده تا مفاهیم را بهتر و سریعتر یاد بگیرد و مطالب در حافظه بلندمدت وی ثبت ‌شود.
2-مرور و حل تمرین در چند روز:
داوطلب پس از مطالعه تمامی مطالب پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم ادبیات در چند روز به سراغ مرحله بعدی می‌رود. داوطلب در مدت زمان چند روز به مرور و تست زنی می‌پردازد و ۲۰ آزمون شبیه ساز در این قسمت آماده شده و طی زمان 2 روز، تست های منطبق با استاندارد نهایی در مدت زمان مشخص شده حل میکنید، شما بعد از مشاهده آموزش، همه نکات و نقشه راه برای تست زدن همراه با تحلیل و شرکت در 20 آزمون جامع را خواهید داشت، همچنین در کنار VOD های ارائه شده کتاب کار رایگان نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد

  • ویژگی های پکیج 5 استار | دهم، یازدهم و دوازدهم حرف اخر

1-استفاده از انیمیشن: این مجموعه علمی تنها مرجع فراگیریهای تضمینی شهودی حال حاظر است با نمایش دیجیتالی تصویری انتشارات مرکزی تهران، محتوای خوبی را به شما یاد می‌دهد، نهایتا شما با حفظ مطالب خداحافظی خواهید کرد. سریعتر یاد بگیرد و مطالب در حافظه بلندمدت شما ثبت ‌شود. 2-مرور و حل تست در 2 روز: داوطلب پس از مطالعه تمامی پارت دهم، یازدهم و دوازدهم در چند روز به سراغ مرحله بعدی می‌رود. در مدت زمان اندکی سوال زنی می‌پردازد، ۲۰ آزمون شبیه ساز در این قسمت آماده شده که طی زمان کمی، منطبق با استاندارد در تایم مشخص شده حل میکنید، همه نکات و نقشه راه با تحلیل هست. همچنین در کنار فیلم های ارائه شده pdf یا کتاب کار رایگان نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیردوو

 

► چطور ادبیات جامع 1403 حرف آخر را تهیه کنم یا مشاوره درسی بگیرم؟
دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند برای دریافت مشاوره تخصصی، تهیه محصول و اطلاع از شرایط مشاوره با

شماره تماس سایت مرکزی حرف آخر 02166096851 تماس بگیرید، مشاور ما 09399585899 و 09120663015 تماس حاصل فرمایند.

 

 

 


The final letter literature package includes the topic of literary array, Persian language, words and history of literature and semantic affinity, professor Mohsen Montazeri teaches the entrance examination literature with exemplary method, all final letter literature packages have free workbooks and textbooks, and most fields can use this

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!