نمونه تدریس ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | استاد محسن منتظری ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه یکم فروردین ۰۰
(0)
(0)
نمونه تدریس ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | استاد محسن منتظری

حرف آخر - پیشرفته تر شدن متدهای آموزشی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت های متعدد و مشغله های روزمره همه ما، باعث شده است که همه با مشکل کمبود تایم روبرو شویم و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنیم که اگر این کار را انجام دهیم برای انجام مابقی امور دیگر زمانی برای آنها نخواهد ماند. مبحث اصلی: نمونه تدریس ادبیات حرف آخر در این بین دانش آموزانی که بیشتر درگیر یادگیری، امتحانات و آزمون سراسری هستند یا فردی که قصد موفقیت در رشته خاصی را دارد بیشتر به چشم می‌خورد. چنین افرادی با اهداف برتر فرصت رفتن به کلاس های خصوصی مشاوره های تکراری حضوری و انتظار و نوبت و .. را ندارند.

پس بنابراین انتخاب تدریس ادبیات نهایی خوب، سریع، قوی و مشاوره تحصیلی از آسان ترین و مطمئن ترین راه ها برای موفقیت تضمینی در این ایام است. در طول سالهای تحصیلی متوسطه دوم خصوصا سال کنکور قطعا دانش‌ آموز دچار کمبودهای آموزشی زیادی می‌شوند، این مسئله تاثیری مهم بر عملکرد آنها در امتحانات نیز خواهد داشت؛ در حالی که آموزشهای موسسه حرف آخر این خلاء را کاملا پر کرده و معمولا در طول سال تحصیلی مشاوره های درسی ارزشمندی را به داوطلبان ارائه می‌دهد. از خدمات بسیار مهم گروه حرف اخر، بحث انتخاب ارائه پکیجهای کمک درسی است که اساتید تیم، بسیار دقیق و موشکافانه به تدریس کلاس دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته اند،

سفارش و بررسی دقیق ویژگی پکیج جدید ادبیات 5 ستاره تشریحی (فروشگاه مرکزی)

 

 

 

اعضای موسسه ضمن ارائه تدریسها، خدمات مشاوره ای و با پکهای آزمونی، قابلیت و سطح یادگیری دانش آموزان و داوطلبان را محک می‌زنند و به آنان مشاوره رتبه برتر می‌دهند. هدف تیم حرف آخر آموزش صحیح و طبق تجربه و علمی که اساتید نخبه پرور ما دارند، اشخاص می‌توانند به رشته ها یا شغل هایی که برای آینده خودشان پیش بینی می‌کنند نزدیک تر شوند و همچنین بطور پیوسته با دانش آموزان در ارتباط هستند، سوالات و مشکلات آنان را حل کرده و سپس با توجه نیاز آموزشی دانش آموزان سعی در استفاده از حداکثر توان خود دارند.

 

ادبیات حرف آخر آپدیت 1403 | ادبیات 5 ستاره فایو استار

 

نکاتی برای مطالعه و آمادگی برای امتحان در یک روز چند هفته آخر امتحانات می‌تواند برای دانش‌آموزان ترسناک باشد و وقتی فقط یک روز فرصت دارید همه چیز را برای امتحان روز بعد اصلاح کنید، شرایط استرس‌زاتر می‌شود. یکی از سوالات رایجی که داوطلبان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند این است که " چگونه در یک روز سریع برای امتحان یاد بگیریم ؟" بسیاری از دانش آموزان با انتشار برنامه درسی توسط مقامات سازماندهی مربوطه شروع به آماده شدن برای امتحانات می‌کنند. از سوی دیگر، چند دانش آموز معطل می‌شوند و از چند روز آخر قبل از امتحانات، مقدمات امتحان را آغاز می‌کنند. از این رو، استفاده موثر از این چند روز با نهایت فداکاری و جدیت برای دستیابی به بهترین نتایج امتحان بسیار مهم است.

 

 

در این مقاله، ما فهرستی از نکات و ترفندهای ارزشمند استاد محسن منتظری را برای کمک به شما در امتحان یک روزه آماده کرده ایم. به خواندن ادامه دهید تا بدانید: چگونه در یک روز امتحان به طور موثر تجدید نظر کنیم؟ بسیاری از دانش‌آموزان معمولاً با نزدیک‌تر شدن امتحانات مضطرب و مضطرب می‌شوند و شروع به این سؤال می‌کنند که " یک روز قبل از امتحان چه باید کرد تا آمادگی خود را به پایان برسانند؟" اگرچه 24 ساعت گذشته می‌تواند برای داوطلبان خسته کننده باشد زیرا آنها یک برنامه درسی کامل را برای بازنگری دارند. اما به طور همزمان، همچنین می‌تواند یک دوره حیاتی برای اطمینان از آمادگی شما برای امتحان در روز بعد باشد.


این نکات ذکر شده در زیر به شما کمک می‌کند تا یک روز قبل از امتحان، راه‌حل‌های موثری را دریافت کنید. 1. شما نمی‌توانید مزایای اوایل روز را از دست بدهید وقتی فقط یک روز فرصت دارید تا تجدید نظر خود را آماده کنید، احتمالاً نمی‌خواهید آن را با خوابیدن تلف کنید. پس با صبح زود بیدار شدن از خواب بهترین استفاده را ببرید. چندین مزیت دارد، از جمله حواس پرتی کمتری خواهید داشت و محیطی کاملاً آرام برای مطالعه خواهید داشت و ذهن شما برای درک چیزها در صبح زود کاملاً شارژ می‌شود. هر چه زودتر شروع به مطالعه کنید، زمان بیشتری برای پوشش تحصیلی خود خواهید داشت.

 

پکیج جامع عمومی پنج ستاره حرف آخر | تشریحی نهایی 1403 دوازدهم

 

2. قبل از شروع با تمام کمک های مطالعه بنشینید چگونه برای امتحانات در یک روز تجدید نظر کنیم ؟ نکته کلیدی این است که در طول کل بازبینی منظم، آرام و متمرکز بمانید. از آنجایی که فقط یک روز برای امتحان فرصت دارید، مطمئن شوید که آن را برای یافتن مطالب درسی اشتباه خود هدر ندهید. همه وسایل کمک مطالعه خود را به طور مرتب روی یک سطح صاف مرتب کنید تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. برنامه درسی دوره، یادداشت های سخنرانی و کتاب های درسی باشد، آنها را در دسترس نگه دارید.

 


در روش خواندن و مطالعه درس ادبیات 1403 | نکات یادگیری قدرتمند 3. به رسانه های اجتماعی یک روز استراحت بدهید احتمالاً دوست ندارید این روز مهم با گذراندن وقت در فناوری یا رسانه های اجتماعی، گپ زدن با دوستان یا مرور اینترنت تلف شود. یک روز قبل از امتحان مستحق یک مطالعه بدون حواس پرتی و متمرکز با تلفن همراه است. اگرچه می‌توانید در زمان استراحت خود را سرگرم کنید تا استرس خود را کاهش دهید و ذهن خود را شارژ کنید، اما در حین آماده‌سازی، ساعات مطالعه ارزشمند خود را هدر ندهید.

  • ادبیات محسن منتظری حرف آخر چطوره؟ نظام جدید 1403 امتحان نهایی سال دوازدهم

این مجموعه یکی از بهترین بسته های موسسه است، کل بخش های 3 سال کنکور را بصورت جامع و دقیق در اختیار دانش آموزان و داوطلبین قرار میدهد تنها منبع یاددهی تصویری بوده که در کمتر از 40 ساعت صفر تا صد کنکوری را بصورت مفهومی تدریس میکند. با این پک بی نظیر شما همه روش های سنتی قدیمی یادگیری را دور می‌اندازید؛ با حرف اخر شاهکار استاد محسن منتظری تمام کتاب را با الگو + نقشه راه (بدون حفظ حتی یک کلمه) و با فراگیری در کمترین زمان ممکن، به شیوه ماندگار فرابگیرید. شما روش نوین از تدریس را با الگوهای جدید و مفید تجربه کرده، دیگر نگران پاسخگویی به سوال های سخت، حجم بسیار سنگین و درسی ضریب بالا نخواهید شد.نمونه تدریس ادبیات حرف آخر 1404


اگر تا این لحظه مباحث زبان فارسی را مفهومی نخوانده اید يا ناقص خوانده ايد، به هیچ وجه نباید نگران باشيد؛ زيرا کافيست که با dvdهای استاد مباحث پر تکرار، تست خیز و مهم پارسی را تهیه کرده و بخوبی فرا بگیرید. بنابراین اگر به هر دلیلی هر شیوه ای موفق به رسیدن به سطح تسلطی نشده ايد یا اندکی نیز شک دارید؛ در هر برهه زمانی ميتوانيد با ما به سبک رتبه برترها شروع کنید، با روزی حداقل يک ساعت مشاهده پکیج های محسن منتظری حرف آخر، کل فصول را به نحو احسن بصورت تضمینی مسلط شوید.

 

البته اين توضیحات به هیچ وجه بزرگنمایی و تبلیغ نیست، فقط مختصر و کلياتي در مورد انست خود این مجموعه قدرتمند شامل سوال و تستهای احتمال پیش بینی 1401 است. بنابراین شما نیازی به کتب اضافی ندارید، و حتی ما برای شما در طول دوره آموزشتان دو سری آزمونهای جامع مبحثی - احتمالی در نظر گرفته که وقتی‌ آنها را پشت سر گذاشتين و با مطالعه درسی و سوالها تا سعی داشته باشد غیر از روش درس خواندن و تغییر بنیادین مسیر و موفقیت امتحانات مدرسه شما، با انواع سوال نیز آشنا شوید، همگان تاثیر این بسته مطمئن و معجزه را درک کنند. در این مبحث شما اهمیت مبحث گروه اسمی و تدریس مبحث گروه اسمی را خواهید دید، همانطور که می‌دانید گروه اسمی مجموعه ای از یک واژه است که یک گروه دستوری را شکل میدهد هر گروه اسمی دارای اجزای خاص خود است؛ هر گروه اسمی از 2 بخش اساسی هسته + وابسته ها تشکیل شده است:


علم دستور دسته ای از قوانین و ضوابط حاکم بر ساختار کلمات، جمله ها،واج، آوا و معناها زبان است. به بیان دیگر؛ مجموعه قواعدیست که زبان آموزان، برای درک بهتر گفتار و نوشتار آنرا فرا میگیرند. در تقسیم بندی های مرسوم و رایج، دستورزبان بطور جامع از 2 شاخه صرف و جمله شناسی (یعنی نحو) تشکیل شده. گوینده هر زبانی، برای بکار بردن زبانش، دسته ای قوانین دارد و در دستور مباحث فاعل، فعل، صفت، مفعول و انواع جملات اشاره به قوانین ویژه ای دارد که مربوط به تعریف تعریف نگارش و.. می‌شود.

 

برای ایجاد پیوند بین آنچه باید به خاطر بسپارید، نباید ارتباط منطقی وجود داشته باشد و می‌توان با ایجاد یک ارتباط خیالی، محتوا را پیوند داد. زیرا ذهن بین خیالات واقعی و غیر واقعی تمایز قائل نمی‌شود. بسیاری از دانش آموزان با عدم اطلاع از وجود چنین اصل حفظی، سعی می‌کنند به طور تجربی بین آنها در حفظ مطالب رابطه برقرار کنند. یکی از رایج ترین روابط، پراکندگی عمده فروشی است. به عنوان مثال برای حفظ پنج نکته می‌توانید یک کلمه با حروف اول آن بسازید و آن کلمه را حفظ کنید و با به خاطر سپردن آن کلمه، پنج نقطه به طور خودکار به خاطر سپرده می‌شود. ارتباط بین تصویر و تصویر یکی از پایدارترین ارتباطات بین محتوا است.


4. تمام موضوعات مهم را فهرست کنید تعجب می‌کنید، " چگونه سریع برای امتحان در 1 روز یاد بگیریم ؟" بهترین رویکرد این است که بر اساس نکات خلاصه شده، وزن و الگوی امتحانات سال قبل، از تمام موضوعات مهم در سرتاسر برنامه درسی ایده بگیرید. مطمئناً یک روز برای پوشش کل برنامه درسی کافی نیست. بنابراین هوشمندانه مطالعه کنید و با تمرین موضوعات مهم، حداکثر نمره را تضمین کنید. یک برنامه مطالعه ایجاد کنید و زمان را بر اساس آن تقسیم کنید.


5. یک مکان کاملاً مطالعه پیدا کنید اگر واقعاً می‌خواهید یک شب قبل از امتحان مطالعه خود را کامل کنید، باید اطراف خود را با یک مکان مطالعه ساکت احاطه کنید که بتوانید بدون مزاحمت یا وقفه مطالعه کنید. از نور کافی اطمینان حاصل کنید و با تلفن های خود در حالت های بی صدا شروع به مطالعه کنید.


6. خلاصه‌های فصل و یادداشت‌های سخنرانی را مرور کنید خلاصه ها و یادداشت های سخنرانی راهی مطمئن برای مطالعه همه موضوعات در یک روز هستند. از آنجایی که زمان شما در حال اتمام است، گذراندن کل برنامه درسی به شما کمکی نمی‌کند. تمام کتاب های درسی خود را با خلاصه ای از اطلاعات مهم درباره یک فصل جمع آوری کنید و آنها را مطالعه کنید. همچنین باید در حین سخنرانی به نکات کلیدی تهیه شده توسط خود مراجعه کنید. تمام فرمول ها، معادلات، محاسبات یا اصطلاحات مهمی که ممکن است یادداشت کرده باشید را مرور کنید. این به شما کمک می‌کند جلسات مطالعه خود را به خاطر بیاورید و به حفظ مفاهیم کمک کنید. این بهترین راه برای صرفه جویی در وقت گرانبهای شما و پوشش تحصیلی خود به بهترین شکل ممکن است.


7. از نمودارها، فلش کارت ها و نمودارها استفاده کنید اگر در مورد نحوه آماده شدن برای امتحان در یک روز وحشت دارید، نمودارها، نمودارها، نمودارهای جریان و نمودارهای فصل هایی را که در حال حاضر روی آنها کار می‌کنید، بررسی کنید. این به شما کمک می‌کند مفاهیم خود را پاک کنید و اطلاعات را سریعتر فشرده کنید، زیرا می‌توانید ارتباط بین موضوعات مختلف را در دوره شناسایی کنید.


8. برای شخص دیگری توضیح دهید یکی دیگر از راه های موثر یادگیری یک روز قبل از امتحان، توضیح موضوعی برای شخص دیگری است. اگر به صورت گروهی مطالعه می‌کنید، می‌توانید به یکی از دوستان خود فصلی را آموزش دهید که از آن مطمئن هستید تا یادگیری خود را ارزیابی کرده و مفاهیم خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا در صورت وجود شک و تردیدهای خود را از بین ببرید و اعتماد به نفس خود را برای امتحان کردن تقویت کنید.


9. در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تمرین تست های آزمایشی یا نمونه مقالات بهترین کلید برای یادگیری سریع برای امتحان در 1 روز است. شما می‌توانید مفاهیم خود را تقویت کنید، فرمول هایی را برای حل مسائل به کار ببرید، شک و تردیدهای خود را برطرف کنید و همچنین سرعت و دقت خود را در انجام سوالات بهبود بخشید. شما می‌توانید ایده ای در مورد اینکه آیا آماده سازی شما در حد مطلوب است یا خیر.
10. وحشت نکنید: آخرین اما نه کم‌اهمیت، از وحشت در مورد اینکه چقدر کار باقی مانده است تا در مدت زمان کوتاهی تکمیل کنید دست بردارید. سعی کنید در طول جلسات مطالعه خود آرام باشید و مثبت فکر کنید. فقط روی مطالعات خود متمرکز بمانید و زمان را پیگیری کنید

  • فیلم های ادبیات حرف آخر چند ساعت است؟ برنامه روزانه رایگان مشاوره نظام جدید

در زبانشناسی به وظیفه ای که کلمه یا گروهی از کلمه ها در جمله به خود می‌گیرند نقش دستوری نامیده می‌شود. نقش ها 2 دسته هستند: نقش های اصلی و فرعی مثل متمم و قید و تمیز و..و میشود گفت که منظور از نقش دستوری حالت های مفعولی، فاعلی، اضافه و غیره است. در اموزش های بالا سایت مرکزی حرف آخر، با برخی از اجزای ادبیات و انواع بخش های متوسطه 2 آشنا شدیم پس برای آشنایی بهتر شما با این مبحث بسیار مهم کنکوری شما را به دیدن فیلم زیر دعوت می‌کنیم تا بصورت مطنئن با تدریس این مبحث نیز آشنا شوید؛ در دی وی دی ها نیز قصد داریم به بررسی ادبیات محسن منتظری به روشی بی نظیر و ماندگار افعال و نقش دستوری (Grammatical relation) همراه با بررسی پرسشهای تثبیتی بپردازیم:

همانطور که میدانید به مجموعه کلماتی که معنی‌ آنها کامل و مجزاست، «جمله/Sentence» می‌گوئیم و جملات کم و بیش دارای بخش های نهاد / گزاره (نهاد بخشی از جمله است که خبری درباره آن می‌دهیم، گزاره نیز که همان خبر است)؛ جمله از نظر بیان مفهوم و مقصود نیز به 4 گروه تقسیم می‌شود: جمله پرسشی، خبری، امری و عاطفی. برای آشنایی با مباحث برجسته دوران تحصیل متوسطه 2م، پاسخ به پرسشها، اکیدا پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه فیلم های ادبیات صفر تا صد یا 6040 این سایت مراجعه کنید، در این بخش میخواهیم به مفهوم جمله بپردازیم، برای آنکه به خوبی دریابیم جمله چیست کافیست این کلیپ زیررا کامل نگاه کنید بعد جهت تهیه ان با مشاوران این سایت تماس برقرار فرمائید:

 

برای اینکه مطالب فصلها را بسیار خاص و مفهومی یاد بگیرید باید سوال های زیادی را حل کرد، شما در این 5 نمونه حل تست و بررسی با که با روش منحصر به فرد و اذت بخش معلم در پک ایجاد شده میتوانید خیلی راحت به درصدهای بالای 100 و بهترین راندمان برسید، اما نکته مهم اینست که پرسشهای طرح شده تالیفی ان هر ساله تطابق 90 تا 100 درصد داشته است!:


 

 

یکی از چالش های مهم سیدی ها، که در اینجا با روش منحصر به فرد استاد منتظری آماده شده، شما همانند رتبه برترهای زیر میتوانید تستهای آن را در کسری از ثانیه حل کنید؛ شک نکنید سر جلسه خیالتان راحت است و از رقبا پیشی میگیرید. در بخش نیز شما یکی از جذاب ترین لحظات زندگی دانش آموزان حرف آخری را مشاهده می‌کنید که با با شاهکار استاد یکه تاز ما به بهترین درصدها رسیده اند، نتایج و نظرات رتبه برترهای سالیان قبل را در باره این پکیج خواهید دید:

 

 

 

  • تخفیف خرید و سفارش بسته چگونه است؟ نقش های دستوری فارسی دوازدهم انسانی آموزش فارسی

ما در دپارتمان مشاوره تحصیلی harfe akhar، با بهره گیری از سال ها تخصص و تجربه در کوشش هستیم تا مشکلات آموزشی-درسی طرح نخبگان را به بهترین شکل رفع کنیم، نه تنها برای پیشرفت در امتحانات مدرسه برنامه ریزی کنیم، بلکه از اهداف مهم ما رشد فردی در زندگی شخصی - اجتماعی آنهاست، نهایتا موفقیت آنان. مشاوران تحصیلی جزو برترین مشاوره های کشور است که با انجام برنامه ریزی های منظم، پیگیری های روزانه و هفتگی در طول سال پایه های دهم تا انتها شما را همراهی خواهند کرد. همچنین در گروه مشاوران سایت حرف اخر روشهای روانشناسی ACT به کار برده میشود که از نوین ترین و کاربردی ترین تکنیک های روانشناسی جهان است!

 

⇔ تلفن دفتر مرکزی ما برای سفارش پکیج های ادبیات و مشاوره تخصصی ما:
02166096851 – 09120663015 - 09399585899

 

این چند نکته است که به شما کمک می‌کند تا نحوه یادگیری سریع برای امتحان را در 1 روز پیدا کنید. اگرچه مطالعه یک روز قبل از امتحان می‌تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد، اما می‌توانید با حفظ یک برنامه مطالعاتی استراتژیک نمرات خود را ثابت کنید. این نکات را به طور اختصاصی دنبال کنید و به اهداف خود پایبند باشید. بهترین ها!! دسترسی به منابع مهم مطالعه برای آماده سازی موثر امتحان برای دانش آموزان کلاس 10 و 12 ضروری است. برای ساده کردن روند مطالعه شما، ما یک جدول جامع شامل صفحات ضروری برای هر دو کلاس گردآوری کرده ایم. از مطالب مطالعه گرفته تا سوالات سال قبل، این جدول دسترسی سریع به تمام منابعی را که برای برتری در سفر تحصیلی خود نیاز دارید، فراهم می‌کند. روی پیوندها کلیک کنید تا مسیر تعالی تحصیلی باز شود و با اطمینان امتحانات کلاس 10 و 12 خود را پشت سر بگذارید!

 

تکنیک فاینمن یک مفهوم یادگیری است که می‌توانید از آن برای درک هر چیزی استفاده کنید. برای گسترش مداوم مجموعه مهارت های خود و دستیابی به تسلط بر مفاهیم جدید و پیچیده، داشتن چارچوبی برای غلبه بر مشکلات گیج کننده از علم کامپیوتر و طراحی محصول گرفته تا روانشناسی و زیست شناسی تکاملی بسیار مهم است. این مقاله مروری بر تکنیک فاینمن و نحوه به کارگیری آن برای گسترش مداوم دانش و مجموعه مهارت های خود ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، فاینمن نه تنها به شما یاد می‌دهد که چگونه یاد بگیرید، بلکه چگونه واقعا درک کنید.

 

تکنیک فاینمن چیست؟ "من بدون دانستن به دنیا آمدم و فقط زمان کمی برای تغییر آن اینجا و آنجا داشتم." - ریچارد فاینمن تکنیک فاینمن یک فرآیند چهار مرحله ای برای درک هر موضوعی است. این تکنیک یادآوری خودکار را به نفع درک واقعی که از طریق انتخاب، تحقیق، نوشتن، توضیح و پالایش به دست می‌آید رد می‌کند. زندگی‌نامه فاینمن که توسط جیمز گلیک نوشته شده است، مجموعه‌ای از سرنخ‌ها را در مورد فرآیند یادگیری فیزیکدان مشهور ارائه می‌دهد. اینجا فقط یکی هست:

 

او در آماده شدن برای امتحان صلاحیت شفاهی خود، مراسمی برای هر دانشجوی فارغ التحصیل، ترجیح داد که رئوس مطالب فیزیک شناخته شده را مطالعه نکند. در عوض او به MIT رفت، جایی که می‌توانست تنها باشد، و یک دفترچه یادداشت تازه باز کرد. در صفحه عنوان او نوشت: دفترچه چیزهایی که درباره آنها نمی‌دانم. او برای اولین بار اما نه آخرین بار دانش خود را سازماندهی کرد. او هفته‌ها روی جدا کردن هر شاخه از فیزیک، روغن کاری قطعات و کنار هم قرار دادن آنها کار کرد و تمام مدت به دنبال لبه‌های خام و ناهماهنگی‌ها بود. او سعی کرد تا هسته های ضروری هر موضوع را بیابد. وقتی کارش تمام شد دفترچه‌ای داشت که به آن افتخار می‌کرد.»

 

او حفظ حروف را رد کرد. معتقد بود که یادگیری باید یک فرآیند فعال "آزمایش و خطا، کشف، تحقیق رایگان" باشد. و معتقد بود که اگر نمی‌توانید چیزی را واضح و ساده توضیح دهید به این دلیل است که آن را به اندازه کافی خوب درک نکرده اید.یک مفهوم را برای یادگیری انتخاب کنید. موضوعی را که علاقه مند به یادگیری آن هستید انتخاب کنید و آن را در بالای یک صفحه خالی در دفتر یادداشت بنویسید. آن را به خود یا شخص دیگری آموزش دهید. هر چیزی را که در مورد یک موضوع می‌دانید طوری بنویسید که انگار دارید آن را برای خودتان توضیح می‌دهید. متناوبا، در واقع آن را به شخص دیگری آموزش دهید.


اگر گیر کردید به منبع برگردید. به هر چیزی که از آن یاد می‌گیرید - کتاب، یادداشت‌های سخنرانی، پادکست - برگردید و شکاف‌های دانش خود را پر کنید. توضیحات خود را ساده کنید و تشبیه ایجاد کنید. یادداشت ها و توضیحات خود را ساده کنید و موضوع را تا زمانی که واضح به نظر برسد بیشتر روشن کنید. علاوه بر این، به تشبیه هایی فکر کنید که حس شهودی دارند. تکنیک فاینمن چگونه کار می‌کند من نمی‌توانستم آن را به سطح سال اول کاهش دهم. این بدان معناست که ما واقعاً آن را درک نمی‌کنیم.» - ریچارد فاینمن اغلب، تا زمانی که خیلی دیر نشده، متوجه نمی‌شویم که چیزی را نمی‌فهمیم.

 

شاید در یک امتحان با یک سوال روبرو هستید. یا شخصی از شما می‌خواهد موضوعی را که فکر می‌کنید متوجه شده اید توضیح دهید. و ناگهان ذهنت خالی می‌شود. وقتی از شما خواسته می‌شود که دانش خود را خارج از ذهن خود نشان دهید، متوجه می‌شوید که خیلی کمتر از آنچه فکر می‌کردید می‌دانستید. تکنیک فاینمن به ما اجازه نمی‌دهد وقتی واقعا آماتور هستیم خودمان را گول بزنیم و فکر کنیم در یک موضوع استاد هستیم. هر مرحله از فرآیند ما را مجبور می‌کند با آنچه نمی‌دانیم روبرو شویم، مستقیماً با مطالب درگیر شویم و درک خود را روشن کنیم.یک مفهوم برای یادگیری انتخاب کنید انتخاب یک مفهوم برای مطالعه، شما را وادار می‌کند که در مورد چیزهایی که نمی‌دانید، عمدی باشید. همچنین شما را مجبور می‌کند موضوعی را انتخاب کنید که به اندازه کافی کوچک باشد که بتواند به طور منطقی در یک یا چند صفحه قرار گیرد.

 


The advancement of educational methods and the increase of its level and the decrease of people's time due to many reasons and the daily busyness of all of us, has caused us all to face the problem of lack of time and to constantly think about doing anything that if this Do the w or k, there will be no time left f or them to do the rest. Main topic: The example of teaching the last letter of literature is m or e visible among students who are m or e involved in learning, exams and national exams or someone who intends to succeed in a particular field. Such people with superi or goals do not have the opp or tunity to go to private classes, face-to-face repeated consultations, and wait f or turns, etc.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!