زندگینامه علیرضا یوسفیان پور | مدرس دینی حرف آخر 1403 بیوگرافی جامع ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه چهاردهم اسفند ۹۹
(1)
(1)
زندگینامه علیرضا یوسفیان پور | مدرس دینی حرف آخر 1403 بیوگرافی جامع

هر درسی سبک آموزش و مطالعه خاص خود را دارد، که البته برای هر شخصی متفاوت هست. در پکیج های موسسه حرف آخر با توجه به نیاز دانش آموزان و سبک مطالعاتی خاص، آموزش تحصیلی شما روش های یادگیری هر درس را به شما آموزش خواهیم داد. سوالاتی مثل: «روش آموزش بهتر و مطالعه دینی چجوریه؟ آیا لازمه دین زندگی رو حفظ کنم؟ زندگینامه علیرضا یوسفیان پور مدرس دینی .. بهترین پکیج دینی کنکور چیه؟ منبع مطالعه رتبه های برتر دینی کنکور چی بوده؟ چطور با تکنیک های تست زنی دینی آشنا بشم؟» و سایر سوالاتی که درباره روش و جنبه های مختلف آموزشی در ذهن داوطلبان و دانش آموز وجود دارد، همگی با تماس با مشاوران تحصیلی برتر سایت مرکزی حرف آخر پاسخ داده میشوند.

  • اسلوب تدریس استاد یوسفیان پور حرف اخر | ویژه 1402 و 1403

علاوه بر این می‌تونید سایر مقالات لینک داده شده در این پست را مطالعه کنید تا با بهترین مدرس رتبه های پرور کنکور سال های گذشته در درس دینی تا حدودی آشنا شوید. از مهم ترین مسایل در پیشرفت تحصیلی و ارتقا سطح فکری و علمی کمک گرفتن از منابع کمک درسی خوب و مشاور تحصیلی است. در صورتی که به این قضیه مهم توجه کافی نگردد ممکن است خسارات جبران ناپذیری به فرد وارد شود که آینده تحصیلی و نهایتا زندگی وی را تحت تاثیر قرار دهد. آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان از طرفی خود شخص و از طرف دیگری خانواده آنها را درگیر خود خواهد کرد. برای پیشگیری از چنین خسارت هایی، بهترین راهکار ممکن انتخاب آموزش و منابع خوب در کنار مشاور + ارتباط و تماس با اساتید موسسه ای خوب است.

 

انتخاب یک منبع عالی و مناسب اولین گام در این حوزه خواهد بود. موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر همواره سعی کرده تا با ارائه بهترین منابع و عرضه محصولات بسیار مختلف و نوین و با کیفیتی بالا، در حد توان خود باعث برقراری عدالت آموزشی در سطح کل کشور شود و دانش آموزان و داوطلبینی که خواهان کسب بهترین نتایج ممکن هستند بتوانند در هر نقطه ای از شهر و روستا، از این محصولات عالی جهت کسب نتایج بهتر استفاده کنند. زندگینامه علیرضا یوسفیان پور 1403 مدرس دینی حرف آخریکی از این دروس گروه عمومی متوسطه دوم برای همه رشته های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، کنکور هنر، زبان، رشته های فنی و... که در کسب رتبه، دارای نقش و اهمیت بسزا و خاصی میباشند، درس دین و زندگی است و دارای ضریب 3 است و این امر نمایانگر اهمیت بالا و رتبه آوری است؛ بدین خاطر شما باید با حوصله و دقت زیادتری آن را مطالعه کنید تا بتوانید پاسخگویی تست های فوق تحلیلی آن باشید!


عدم نیاز به حضور فیزیکی در جلسات مشاوره، از مزایای مشاوره غیر حضوری تیم موسسه حرف آخر است. بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان تمایل به حضور برای مشاوره گرفتن ندارند و بخاطر دلایل مختلفی از حضور در جلسات طاقت فرسای مشاوره اجتناب می‌کنند. اما از طریق تماس با دپارتمان مشاوره این سایت مرکزی امکان را به آنها میدهند که از تمام اطلاعات مشاوره ای ما استفاده کنند و همچنینی با استفاده از پکیج های امتحانی ما دیگر همگان برای آمادگی در آزمون و کنکور دچار نگرانی و استرس نمی‌شوند و ضمن آشنا شدن با نحوه لن، سوالات و نگرانی های آموزشی خود را نخواهند داشت.


همانطور که شاهد هستیم، سوالات و تست های کنکوری سالهای قبل از حالت استاندارد و ساده خارج شده اند و قالب ترکیبی راه پیدا کرده اند و که این امر نیز باعث شده تا دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات آن دچار ابهام و شک بسیار شوند؛ در سالهای اخیر طراحان تست های آزمون سراسری برای درس دینی کنکور پیچیدگی های خاصی در نظر داشته اند، بنابراین دینی کنکور قطعا نیازمند روش آموزش و تدریس بسیار متفاوتی است. استاد یوسفیانپور از اساتید برتر درس دین و زندگی حرف آخر در کل کشور هستند و بعنوان برترین دبیر و مدرس درس دین و زندگی در سطح کشور شناخته می‌شود، چراکه وی توانسته با استفاده از سبک و تکنیکهای بسیار جذاب و ساده و قدرتمند، به تدریس مباحث مختلف این درس سرنوشت ساز بپردازد؛ تدریس ایشان به حدی در درس دینی قدرتمند است که بسته ایشان به دینی 100 مشهور است و تاثیر بسیار زیادی بر قبولی دانش آموزان داشته است.

برای دیدن نمونه های تدریس دینی حرف آخر  استاد یوسفیان پور کلیک کنید.

در تدریس دینی حرف اخر، از پویانمایی دیجیتال، تصویرسازی و انیمیشن بهره گرفته شده و این باعث فعال شدن نیمکره سمت راست مغز و ثبت مطالب در حافظه بلندمدت میشود. این روش عالی به داوطلب و دانش آموز کمک میکند تا بتواند مطالب تحلیلی و سخت را در زمانی کوتاه و به بهترین روش ممکن یاد بگیرد و در مدت زمانی بسیار طولانی بصورت تضمینی و ماندگار در حافظه خود نگه دارد وی، مدرس جوان و پر افتخار دینی، به دلیل تجربیات و همچنین اطلاعات بالا، در سطح کشور بعنوان اولین مخترع و ابداع کننده متد تصویرسازی یا پویانمایی مشهور گشته و با موفقیت توانسته است به بهترین شکل ممکن تمام بخش های درسی مدرسه را پوشش دهد،

 

وقتی سعی می‌کنید همزمان کتاب‌های مختلفی داشته باشید، هر کدام با موضوعی متفاوت، بخوانید انسجام مطالب در ذهن شما شکل نگرفته است و این موضوع در یادآوری اختلال ایجاد می‌کند. روش صحیح مطالعه این است که هر روز روی یک کتاب تمرکز کنید. به این ترتیب می‌توانید مطالب بیشتری از کتاب بخوانید، بین موضوعات خوانده شده ارتباط برقرار کنید تا محتوا در ذهن شما عمیق تر شود. نکته: اگر از آن دسته افرادی هستید که از خواندن کتاب خیلی زود خسته شده اید، شما می‌توانید هر روز دو نوع کتاب بخوانید یک کتاب را از صبح تا ظهر و دومی را از بعد از ظهر تا عصر بخوانید.

 

استفاده از الگو و نقشه راه های جامع برای دینی سال دهم، یازدهم و دوازدهم باعث شده تا دانش آموز دیگر مشکلی در پاسخگویی به سوالات نداشته باشد. استاد علیرضا یوسفیان پور اصالتا اهل شهرستان تکاب از استان کوردستان میباشند، وی تحصیلات پایه خود را در آنجا به اتمام رساند و سپس برای تکمیل تحصیلاتش به تهران نقل مکان کرد و نهایتا به پذیرش موسسه فرهنگی حرف اخر در تهران درامد و همینجا ساکن هستند.

 

- جستجوهای مرتبط وبسایت درباره بیوگرافی
عکس تاریخ تولد و سن علیرضا یوسفیان پور،  چند سال دارد!
علیرضا یوسفیان پور اهل کجاست، علیرضا یوسفیان پور ویکی پدیا
دینی یوسفیان پور 1404 خوبه؟ یا کریمی دانلود رایگان جزوه کامل دینی دهم

در بیوگرافی علیرضا یوسفیان پور دارای رتبه 648 آزمون سراسری سال 90 است، وی فارغ التحصیل دانشگاه تهران بوده و علاوه بر داشتن اینکه یک دبیری کار کشته و متبحر است، به عنوان مشاوری ویژه در تدریس پکیج های خود اطلاعات بسیار عالی را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. یوسفیان پور بعنوان درسی کاربلد، با سبک جدید آموزش خود در دینی کنکوری، سرنوشت آموزش دینی کشور را دگرگون کرد و با تدریس بی نظیرش در کمتر از ۴۰ ساعت 0 تا 100 دین و زندگی را به همراه حل ۸۰۰ تست و فقط با ۱۴ الگو و بدون حفظ حتی یک کلمه دین و زندگی در اختیار داوطلبین گذاشته تا دانش آموزان بتوانند، دقت و سرعت خود را در پاسخ دهی به دین و زندگی در آزمون های آزمایشی و نهایتا کنکور بطور واقعا چشمگیری چند برابر کنند

  • روش های تدریس استاد یوسفیان پور دینی حرف اخر:

برای آموزش بهتر در دوران متوسطه 2 و همچنین آمادگی برای کنکور و یا امتحان، روش کار این است که داوطلبان پکیجهایی معتبر را تهیه کنند. پکهای دینی حرف اخر با توجه به این که دانش آموز کدام مقطع را مد نظر دارند متفاوت است و برای سال 10 تا 12 بصورت جداگانه ایجاد شد اند؛ بنابراین با توجه به نوع نیاز هر دانش آموز، آزمون هایی نیز برای فصول و مباحث متعدد آن وجود دارند که هم از لحاظ درجه سختی سطح بندی شده هم هدف آزمون و تفوق بر محتوا، زمان و شرایط ثبت نام در آزمون ها، سفارش منابع و کتب مطالعاتی، مشاوره قبولی و کسب نمره بالا در ازمون، همچنین معرفی سایر بسته های موسسه با تماس از طریق شماره های پائین صفحه به شما ارائه می‌شود.

  • تدریس بصورت انیمیشن سازی پیشرفته و سبک الگو محور در تدریس
  • مخترع طرح جامع دینی ۱۰۰ جهت تسلط و تثبیت نهایی و ماندگار
  • استفاده از متدهای نوین سریال انیمیشن در آموزش اصولی و مفهومی دینی
  • پیش بینی سوالات شیمی کنکور با مطابقت بالای %85
  • تدریس کل دین و زندگی سه سال و کنکور در ۱۴ الگو همراه با تست های کامل

استاد یوسفیان پور در آموزش دین و زندگی حرف آخر، انقلابی در یادگیری بوجود آورد و همانطور که اشاره شد برای تدریس مباحثی همچون متن کتاب، آیات و پیام آیات از چند الگو و نقشه راه جامع بهره گرفته تا همه مباحث مختلف درسی را پوشش دهد. با این کار بتوانید این کتاب مهم را کاملا عمیق و به بهتری روش فرا بگیرید، و در روز کنکور نیز براحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه و مطابق استاندارد آزمونی (یعنی 40 ثانیه برای هر تست) بر هر نوع سوال ترکیبی و سختی پاسخ دهید

 

در مجموع، این مدل ضرورت برای ایجاد یک پایگاه دانش کافی برای در حوزه را به تصویر می‌کشد. ادغام مهارت‌های فراشناختی لازم و موضوع محتوایی در طول آموزش باید این دانش‌سازی را تسهیل کند. تنها در این صورت، افزایش فرصت های برای می‌تواند منجر به با انگیزه تر و افزایش استفاده از مهارت های فراشناختی شود. برخلاف اهمیت پیوند محتوا با فراشناخت در دوره‌ها، در هلند بسیاری از برنامه‌های آموزشی در آموزش معلمان ابتدایی، شکافی را در مورد فرصت‌های بین رشته اصلی (دو سال اول، عمدتاً تحت کنترل معلم) و فرعی (دو سال آخر، عمدتاً دانش‌آموز) نشان می‌دهند. -کنترل شده) مرحله برنامه های یادگیری

 

🔴 ثبت نام بیش از نیم میلیون داوطلب در نوبت دوم کنکور: تاکنون بیش از ۶۷۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند. مهلت ثبت‌نام در این آزمون ۱۶ فروردین به اتمام می‌رسد. مهندس کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش : نمرات امتحانات نهایی سطح کیفیت نظام آموزشی را مشخص میکند، با توجه به اینکه تا الان سابقه امتحان نهایی برای دهم و یازدهم وجود نداشته با این آزمون شرایط امتحان نهایی شبیه سازی می‌شود .مناطق باید بلافاصله اوراق را تصحیح و نتایج و تحلیل را در اختیار دانشاموزان قرار دهند تا ضعف دانشاموزان بررسی و رفع شود.

مهم تراز کنکور اردیبهشت بالاتر از تیرماه خواهد بود 🔹تراز هر درس کنکور اردیبهشت به شرط سطح یکسان نسبت به تیرماه در درصدهای مشابه بالاتر خواهد بود. این اختلاف تراز کمتر از تفاوت دی‌ماه ۱۴۰۱ با تیر۱۴۰۲ خواهد بود. بطور مثال اگر سطح کنکور یکسان باید مثلا درصد ۴۰ زیست شناسی در تیرماه تراز ۹۰۰۰ میدهد ولی در اردیبهشت ماه تراز ۹۰۰۰ تا ۹۵۰۰ تیجه: پس اگر حتی درسی را تمام نکردید اشکالی ندارد. هرآنچه مطالعه کردید را جمع بندی کنید و با آمادگی مناسب سرجلسه کنکور اردیبهشت حاضر شوید. تراز نفرات برتر کنکور عمدتا از آزمون اردیبهشت خواهد بود.


🔹 پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی، فقط بصورت علی الحساب و با شهریه سال تحصیلی جاری امکانپذیر است. امتحانات شبه‌نهایی دهم و یازدهم از ۲۷ فروردین برگزار می‌شود از ۲۷ فروردین تا ۴ اردیبهشت امتحانات شبه نهایی پایه دهم و یازدهم برگزار می‌شود، با توجه به نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی سال گذشته، دو درس عمومی و دو درس اختصاصی برای برگزاری امتحانات شبه نهایی البته با توجه به رشته تحصیلی دانش‌آموزان انتخاب شده‌ است. ثبت نام بیش از ۹۰۰ هزار داوطلب در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش: بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند


⭕️نحوه تامین «امنیت» حوزه‌های امتحان نهایی/ چاره‌اندیشی برای عدم قطع «اینترنت»  مقرر شده هماهنگی لازم جهت تامین امنیت آزمون توسط وزارت کشور صورت گیرد که در استانها این وظیفه بر عهده شورای تامین خواهد بود. امید است با تمهیدات اندیشیده شده و حضور دستگاه‌های متولی، آزمونها در حد استاندارد و با سلامت کامل در خرداد ماه برگزار شود. آزمون‌های نهایی امسال نیز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود چرا که لازمه برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک، راه‌اندازی مراکزی استاندارد از نظر سخت افزاری است که نیازمند امکاناتی است. بر اساس یکی از بندهای مصوبه هیات وزیران باید تا سال ۱۴۰۷ این مراکز یا متناسب‌سازی شده و یا احداث شوند که این امر توسط سازمان نوسازی مدارس باید رخ دهد.

 

🚫 در مصوبه هیات وزیران موضوع قطعی اینترنت در زمان امتحانات نهایی اصلا مطرح نبود. لازم است وزارت ارتباطات و کشور در خصوص تبادل اطلاعات در پیام‌رسانها در زمان برگزاری آزمون‌های نهایی چاره‌اندیشی کنند که این تبادل به چه صورتی باشد؛ همچنین می‌توان این امر را مدیریت کرد تا شبکه‌های سودجو به موقع شناسایی و با آنها برخورد شود وگرنه قطعی اینترنت پیشنهاد مناسبی نیست چرا که مردم را دچار مشکل می‌کند. با راه‌کارهای دیگری هم می‌توان امنیت آزمون را تامین کرد.

 

🔹زمان ویرایش اطلاعات از ۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت این اطلاعات قابل ویرایش خواهد بود : 🔹معدل 🔹سهمیه ها 🔹عکس درج شده روی کارت 🔹اطلاعات جزئی دیگر با مراجعه به باجه رفع نقص توضیحات کامل از میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور های ١۴٠٣ تا ١۴٠۵ نمرات در کارنامه ثبت نمی‌شود نمرات ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره صرفاً به عنوان سابقه تحصیلی اعتبار خواهد داشت و در کارنامه تحصیلی افراد منظور نخواهد شد. فرایند ثبت‌نام و اعلام نتیجه نهایی آزمون‌های ایجاد سابقه تحصیلی یا ترمیم نمره بدون مراجعه حضوری به مدرسه و به صورت الکترونیک از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک/ هشدار به داوطلبان کنکور درباره کلاهبرداری کانال‌های مدعی تقلب در فضای مجازی با یادآوری مفاد قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری گفت: نه تنها استفاده از وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف است بلکه حتی همراه داشتن اینگونه وسایل بدون استفاده از آنها نیز منجر به محرومیت از آزمون سراسری می‌شود

  • تالیفات و سوابق تدریس بیوگرافی علیرضا یوسفیان پور چیست؟

  1. مدرس در برنامه کارنامه بیست و مدرس مدعو برنامه تدریس کنکوری شیمی در شبکه ملی آموزش، شبکه یک، صدا و سیما از سال ۹۱ تا 1400

  2. مدرس دی وی دی های فشرده به روش الگومحور و شهودی سازی

  3. برگزیده از طرف وزارت آموزش و پرورش برای آموزش بیش از 15هزار دانش آموز مناطق جنوبی و محروم کشور

  4. مدرس درس دینی در مدارس نمونه دولتی تهران و تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی تهران

  5. تالیف اولین کتاب مصور دین و زندگی

 

  • پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده استاد دینی:

تدریس کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس دینی جامع و مبحثی رشته تجربی و ریاضی و انسانی نظام جدید نظام قدیم و دینی ۶۰۴۰ نظام جدید و نظام قدیم

پیشنهاد: مقاله جدید روش خواندن و مطالعه درس دینی 1403 را بصورت کاملا رایگان دریافت کنید!

 

از طرف دیگر، اگر قصد دارید به مدت 45 دقیقه در مورد مطالب درسی خود را امتحان کنید و سپس استراحت کنید، به احتمال زیاد توجه خود را حفظ کرده و اطلاعات را حفظ خواهید کرد. علاوه بر این، جلسات کوتاه‌تر و شدیدتر احتمالاً فشار لازم را برای جلوگیری از اهمال‌کاری وارد می‌کند. بدانید کجا بهتر مطالعه می‌کنید. شاید سکوت یک کتابخانه بهترین مکان برای شما نباشد. این مهم است که در نظر بگیرید که چه محیطی نویز برای شما بهتر کار می‌کند. ممکن است متوجه شوید که با مقداری نویز پس زمینه بهتر تمرکز می‌کنید.

 

شاید تا این لحظه زیاد دقتی به این موضوع نکرده باشید که درس‌های تلنبار شده، مانع یادگیری دروس جدید می‌شوند! به همین جهت هم کسانی که عادت به دوره کردن دروس و استفاده از منابع کمک درسی دارند موفق تر بوده و بهتر عمل می‌کنند، معضل دروس عمومی تلنبار شده رو دانش آموزان شب امتحانی بسیار خوب درک میکنند و میدانند، اما در اینجا به شما اعلام میکنیم که مهم نیست چقدر درس تلنبار شده و چطور باید به آنها رسیدگی کرد! چراکه اینجاست که تیم مشاوره نظری دپارتمان دینی حرف آخر با ارائه پکیج های قوی خود با تدریس استاد یکه تاز آقای یوسفیان پور، به شما برنامه ریزی درسی دقیق و اساسی، با توجه به شرایط و تفاوت های شخصیتی ارائه می‌دهد و شامل برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه؛ بودجه بندی اولویت بندی درس ها؛ شناسایی، کاهش، رفع مسائل و مشکلات مطالعه و باقی موارد را ارائه خواهد داد. پس همین الان با ما تماس بگیرید:

  • تلفن های تماس: 09120663015 - 02166096851 - 09399585899 

 

سفارش فوری پکیج دینی حرف آخر کامل با کلیک بر این قسمت

 

-دینی نهایی یوسفیان پور 1403 - پکیج حرف اخر با جزوات مشاوره رایگان

ثبت نام دارندگان مدرک پایان تحصیلات دوره متوسطه برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره صرفاً به شیوه داوطلب آزاد و در کدمدرسه داوطلب آزاد انجام می‌گردد و ثبت نام در واحدهای آموزشی غیردولتی، آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمانها مجاز نیست. ثبت نام دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه دوازدهم مدارس روزانه و دانش آموزان مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد که متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی می‌باشند، توسط مدیر مدرسه محل تحصیل خود انجام شده و ارائه این دروس به صورت غیرحضوری است. فارغ التحصیلان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم معدل علاوه بر منطقه/ناحیه/شهرستان محل اخذ مدرک فارغ التحصیلی خود، می‌توانند در سایر مناطق نیز اقدام به ثبت نام و شرکت در امتحانات دروس مربوط نمایند.

 

دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه شاخه نظری که متقاضی شرکت در کنکور گروه آزمایشی غیرمتناظر با رشته تحصیلی خود هستند، می‌توانند برای ایجاد سابقه تحصیلی صرفاً در نوبت امتحانی دی ماه همان سال تحصیلی در آزمون دروس مربوطه ثبت نام و شرکت نمایند. لیست این دروس در جداول زیر با عنوان ایجاد سابقه تحصیلی مشخص شده است. دانش آموزان مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد شاخه های نظری، کاردانش و فنی حرفه ای و دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه شاخه های کاردانش و فنی وحرفه ای برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره می‌توانند با توجه به گروه آزمایشی مورد نظر بر اساس جداول زیر ثبت نام و در امتحان شرکت نمایند.


ستون سایر در جداول زیر شامل «فارغ التحصیلان دوره متوسطه شاخه نظری نظامهای آموزشی قبل از سال 1384، فارغ التحصیلان تمام نظام های آموزشی شاخه های کاردانش و فنی وحرفه ای، فارغ التحصیلان مدارس امور بین الملل و دارندگان گواهینامه های دوره متوسطه تطبیقی با مدرک معادل، طلاب حوزه علمیه، دانش آموزان شاخه های کاردانش و فنی وحرفه ای» می‌باشند که باید نسبت به ثبت نام ترمیم معدل اقدام و در امتحان مربوطه شرکت نمایند. مراحل ثبت نام ترمیم معدل مراحل ثبت نام ترمیم معدل برای دانش آموزان مشغول به تحصیل و فارغ التحصیلان کمی متفاوت است. بنابراین در این بخش به تفکیک توضیحات مربوط به هر دو گروه را ارائه می‌کنیم:

 

مراحل ثبت نام ترمیم نمره دانش آموزان مشغول به تحصیل اعم از دانش آموزان مدارس روزانه، مدارس بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های نظری، کاردانش و فنی حرفه ای برای شرکت در امتحانات نهایی از یک ماه قبل می‌توانند با مراجعه به دفتر مدرسه درخواست ترمیم معدل خود را ثبت نمایند. برای این کار باید مدارک لازم یعنی نمون برگ ترمیم معدل متناسب با رشته تحصیلی (نمون برگ انتخاب واحد) را به همراه فیش واریزی هزینه ترمیم نمره (فیش پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل) به دیر مدرسه ارائه کند.

 

دو نسخه از این نمون برگ انتخاب واحد از سامانه سیدا چاپ شده و بعد از رفع مغایرت احتمالی، به مهر و امضای مدیر مدرسه و همچنین امضای متقاضی ثبت نام ترمیم معدل می‌رسد که یک نسخه آن به متقاضی تحویل داده می‌شود و نسخه دیگر برای بایگانی در پرونده تحصیلی داوطلب ضبط می‌گردد. همچنین تمام فارغ التحصیلان شاخه های نظری و پیش دانشگاهی که بعد از سال 84 دارای سابقه تحصیلی هستند اما مایل به ثبت نام ترمیم معدل هستند با هدف ترمیم نمرات دروس نهایی در این مسیر قدم می‌گذارند.

 

ثبت نام ترمیم معدل فارغ التحصیلان بدین صورت است که ابتدا با در دست داشت مدارک لازم که در بخش مدارک همین مقاله نام برده شد، به پورتال ادارات آموزش پروش استان و محل دریافت مدرک تحصیلی شان مراجعه می‌نمایید تا از آدرس محل ثبت نام، مدارک لازم، دریافت نمون برگ های درخواست ثبت نام ترمیم معدل، هزینه ترمیم نمره و نحوه پرداخت آن و … اطلاع یابید سپس حضورا به مدرسه مورد نظر مراجعه و نمون برگ های انتخاب واحد و ترمیم نمرات را به مدیر مدرسه تحصیلی تحویل می‌دهید. مدیر مدرسه دو نسخه از این نمون برگ انتخاب واحد را از سامانه سیدا دریافت کرده و بعد از رفع مغایرت احتمالی، به مهر و امضای مدیر مدرسه و همچنین امضای متقاضی ثبت نام ترمیم معدل می‌رسد که یک نسخه آن در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و نسخه دیگر در پرونده تحصیلی داوطلب بایگانی می‌گردد.


برای دریافت راهنمای ثبت نام ترمیم معدل دانش آموزان و راهنمای ثبت نام ترمیم معدل فارغ التحصیلان کلیک کنید مراحل دریافت سابقه تحصیلی پس از برگزاری آزمون نهایی آغاز می‌شوند. بعد از پایان فرآیند امتحانات نهایی گواهی اولیه ایجاد سابقه تحصیلی صادر و به دانش آموز ارائه می‌گردد و سپس متقاضی با مشاهده اعلام نتایج اولیه، اگر از نتیجه خود ناراضی باشد می‌تواند درخواست اعتراض خود را به مدرسه محل ثبت نام ترمیم معدل اعلام کند. پس از بررسی های لازم اعلام نتایج نهایی صورت گرفته و گواهی نهایی ایجاد سابقه تحصیلی چاپ و صادر می‌گردد. متقاضی با مراجعه و ثبت نام سامانه ساهت (sahat.medu.ir یا dipcode.medu.ir) اطلاعات کد سوابق تحصیلی خود را تایید و دریافت می‌نماید.

 

اگر در ورود به سامانه دچار مشکل شدید می‌توانید با از تلفن ثابت ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را متخصصان و مشاوران تحصیلی مشاور گروپ دریافت نمایید. ما همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید نگران نباشید، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت. یکی از نگرانی‌ های داوطلبان کنکور، به موضوع تاثیر معدل در کنکور سراسری مربوط می‌شود. برخی از داوطلبانی که معدل آن‌ها بالا نیست ممکن است اینگونه تصور کنند که هیچ راه حلی برای جبران معدل گذشته خود ندارند.

 

همین مسئله موجب می‌شود که این احساس موجب دلسردی آنان از شرکت در آزمون سراسری 1402 می‌شود. خبر خوبی که می‌توان به این دسته از داوطلبان داد این است که می‌توانند از ترمیم معدل برای جبران نقایص خود استفاده کنند. داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری از امکانی تحت عنوان ترمیم معدل برخوردار هستند. چندین سال است که سخن از حذف تدریجی کنکور سراسری 1402 به میان آمده، اما بعد از گذشت بیش از ده سال، هنوز خبری مبنی بر حذف کنکور سراسری منتشر نشده است. در راستای اجرایی شدن حذف تدریجی کنکور، پذیرش دانشجو باید بر اساس سوابق تحصیلی افراد انجام بگیرد. به همین دلیل است که، هرساله شاهد افزایش تاثیر معدل بر نتیجه‌ کنکور هستیم تا جایی که میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1402 به 40 درصد تاثیر قطعی رسیده است و این اتفاق به این معنی است که داشتن معدل بالا در پذیرش داوطلبان در کنکور سراسری تاثیر دارد.

 


Choosing an excellent and appropriate source will be the first step in this area. The educational and entrance examination institute of Kharaf Akhir has always tried to establish educational justice at the level of the entire country by providing the best resources and supplying very different and innovative and high quality products, and students and volunteers who want to get the best possible result s. They can use these excellent products in any part of the city and village to get better   result s

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!