دینی حرف آخر آپدیت 1403 | دینی عمومی تشریحی امتحان نهایی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
شنبه هشتم خرداد ۰۰
(0)
(0)
دینی حرف آخر آپدیت 1403 | دینی عمومی تشریحی امتحان نهایی

دین و زندگی جزو مهم‌ترین دروس متوسطه دوم در تمامی رشته‌هاست. متاسفانه اغلب دانش آموزان، بدلیل آنکه در بخش عمومی بوده و آن را آسان و حفظی فرض می‌کنند یا دست کم گرفته‌اند. دینی حرف آخر | اما حجم زیاد درس‌ها و شباهت بین آیات و متون، برای دانش آموزان در کنکور و امتحانات همیشه دردسر ساز و مبهم است و این مبحث همواره دانش آموزان و داوطلبان را به اشتباه انداخته، طبق براورد حرف اخر چراکه درسی کاملا ترکیبی و مفهومی است یعنی نباید یک کلمه را هم حفظ کنیم و باید دقیق بفهمیم؛ ذکر این نکته نیز الزامی است که دینی به در سال های اخیر سمت مفهومی شدن پیش رفته و بنابراین نمیتوان فقط به متن کتاب درسی اکتفا کرد!

 


همانطور که می‌دانید، تست و سوالات درس دینی شامل احادیث، آیات، روایات و تکست کتاب است. حدود ۱۵ سوال از بخش آیات و ۱۰ سوال از قسمت متن ها طراحی می‌شود (The book of Religion and Life in the entrance exam) این بدان معنیست که دانش آموزان برای آن‌که بتوانند به تست و سوال های امتحانات و کنکور پاسخ دهد باید جزییات و نکات مهم تمام درس‌ها را توسط اساتید خوب، آموزش دیده باشند؛ دپارتمان دینی 0 تا 100 حرف آخر برای این‌که داوطلبان قبل از کنکور به خوبی برای این درس آماده شوند، آموزش خوبی را آماده کرده است. دین و زندگی دومین درس مهم عمومی با مطالب به ظاهر ساده اما مشابه و چالش برانگیز با ماهیتی مفهومی است که اخیرا ما شاهد تفاوت آشکاری در ارائه سوالات آن در آزمون و امتحانات پایان ترم بوده ایم؛ در چند کنکور اخیر بخش جدیدی نیز به سوالات آزمون اضافه شد. شامل طرح سوالات تستهای چند بخشی بوده و پاسخگویی به این دسته مستلزم تسلط خوبی در بخش های مختلف است.

  • پکیج جامع عمومی پنج ستاره حرف آخر | تشریحی نهایی 1403 دوازدهم ویزگی های جدید و باورنکردنی

این درس با ضریب ۳ اهمیت خیلی زیادی برای داوطلبان کنکوری دارد؛ در صورتی که داوطلب به بیشتر سوالات درست جواب دهد، تراز قابل توجهی بدست می‌آورد.

 

- برای مشاهده دینی حرف آخر پنج ستاره تشریحی | امتحان نهایی 1403 دوازدهم

سوالات دینی در بخش دفترچه عمومی کنکور از پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم طراحی می‌شوند، داوطلبان باید این سه مقطع را مسلط بشوند تا تراز و نمره مناسبی را بدست بیاورند؛ اما هر پایه دین و زندگی بودجه بندی خاص خود را دارد:
•    دینی پایه دهم: ۹ سوال ———-> ۳۶ درصد
•    دینی یازدهم: ۸ سوال ———-> ۳۲ درصد
•    دینی دوازدهم: ۸ سوال ———-> ۳۲ درصد

پکیج کامل دین و زندگی توسط استاد علیرضا یوسفیان پور، در دپارتمان دینی حرف اخر تهیه و تولید شده و از آنجایی که کامل ترین پکیج در سراسر کشور است به پکیج “ دینی صد 100 ” مشهور گشته است. در این پک بی نظیر، توجه ویژه ای به نکات برای تسلط بیشتر ارائه شده است:

  1. تدریس مفهومی برای درک معنا و پیام آیات مطالب
  2. تفهیم رابطه آیات با یکدیگر از دید تستی
  3. ایجاد دیدگاه آموزشی خوب برای یادگیری ارتباط بین آیات با اشعار
  4. تدریس کامل و دقیق احادیث و متن کتاب دینی مدرسه

برای کسب درصد بالا باید از شیوه ای نو و کاربردی استفاده کرد (Harfe Akhar packages) زیرا دیگر روش های پیشین مطالعه منجر به موفقیت در این درس نمی‌شود. دانش آموزان و داوطلبان در زمان مواجهه با سوالات امتحانات و تست کنکور به دلیل استرس زیاد و زمان کم، قادر به یادآوری مطالب نیستند.

 

پک بندی درس دین و زندگی موسسه حرف آخر

نام پکتعداد فصلتعداد جلساتساعات تدریس
دینی دهم1245
دینی یازدهم1227
دینی دوازدهم1025

Harfehakharpub.com

 

چگونه ذهنمان را خالی کنیم؟! یک راه موثر برای پاکسازی ذهن، استفاده از خودکار و لپ تاپ است! قبل از شروع مطالعه، هر آنچه به ذهنتان می‌رسد را یادداشت کنید به خود قول دهید که بعد از اتمام تحصیل، مراقب تک تک آنها باشید. به این ترتیب می‌توانید برخی از ترس های ذهنی خود را از بین ببرید. مشکل دیگر دانش آموزان این است که گیج شده اند و نمی‌دانند با کدام کتاب شروع کنند! در نتیجه کتاب های مختلفی را جلوی خود می‌گذاشتند و سعی می‌کردند از هر کتاب چند صفحه بخوانند! استاد علیرضا یوسفیان پور با تدریس و بیان شیوای خود درصد دینی همه دانش‌آموزان با هر سطح علمی را به ۹۰ درصد و حتی بالاتر رسانده است و بین کنکوری ها شناخته شده است؛ چراکه آموزشی استاندارد را دارد و در کمترین تایم، کسب بیشترین درصد را در دینی عمواست.

 

- سایر ویژگی های دینی حرف اخر:

  • تقویت نیمکره راست مغز
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن
  • حل سوالات کنکور
  • استفاده از ۱۴ الگو، تکنیک های رمزگردانی و عدم حفظ کردن مطالب

بنابراین پکیج کامل دینی حرف آخر با پوشش کامل مطالب و مفاهیم پایه 10، 11 و 12؛ شما را به طور کامل به تسلط می‌رساند و شما با این بسته دینی حدود ۴۲ تا درس را فقط در کمتر از ۴۰ ساعت آموزش فقط با ۱۴ الگو یاد می‌گیرید.

  • دینی 0 تا 100 جامع حرف آخر خوبه؟! آموزش عمومی تشریحی استاد یوسفیانپور سال دوازدهم

دین و زندگی جامع حرف آخر یا دینی صد، پکیجی مفهومی برای سه پایه تحصیلی است. تدریس شیوا و استفاده از انیمیشن و جمع بندی مفاهیم مهم از جمله ویژگی های دینی جامع است. این پکیج، به عنوان دینی 100 مصور شناخته میشود، بسته ای مفهومی است که توسط علیرضا یوسفیان پور تدریس و تحلیل شده است تا دانش آموز یا داوطلب مطالب 3 پایه را کامل یاد بگیرد. بیان شیوا و تدریس کامل و بررسی و تحلیل تخصصی آیات به شکل داستان و انیمیشن، جمع بندی مفاهیم و نکات مهم، حل سوالهای کنکوری در گروه های آزمایشی مختلف، بررسی و تشریح تمام گزینه ها با روش های مختلف، استفاده از هنر شهودی سازی و الگوی آیه خوانی و بررسی نکات ترکیبی و ارتباطی بین آیات و متون، تکرار و تمرین فراوان برای تسلط روی آیات از جمله ویژگی های پکهای جامع حرف اخر است


♦ بررسی تخصصی ویژگی های پکیج کامل دینی و زندگی سه سال و نهایی:
این بسته تمامی مطالب و مفاهیم پایه‌ها را پوشش می‌دهد با بیان پرانرژی و جذاب استاد، بدون هیچ پیش زمینه ای (حتی اگر بعد از چندین سال می‌خواهید کنکور بدهید ) خود را برای درصدهای تاپ آماده کنید. تسلط کامل به کل فصلها در کمتر از ۱ هفته با این سی دی ها امکان پذیر است.

 

- تقویت نیمکره راست مغز:
اولین مشکل همه دانش‌آموزانی که از درصدهای خود راضی نیستند، روش مطالعه نادرست است. اما موسسه به شما تاکید می‌کند که همواره یادگیری را با نیم کره راست مغز انجام دهید تا مطالب در حافظه بلند مدتتان ثبت شود و یادآوری سریع مطالب برایتان آسان گردد. پک کامل نظام جدید تمامی مطالب را به شکلی آموزش می‌دهد تا در نیمکره راست داوطلب ثبت شود.

 

- استفاده از تصاویر و انیمیشن:
پکیج اصلی نیز بر یادگیری از طریق نیمه راست مغز تاکید دارد. بنابراین استاد یوسفیان پور بیش از ۱ سال برای ساخت تصاویر و انیمیشن های دقیق و کاربردی تلاش کرده است تا شما بتوانید ریزترین نکات کلیه مفاهیم را به صورت تصویری ببینید و با شهودی سازی مطالب آن را در ذهن خود ثبت کنید. در پکیج جامع ما تمامی ۴۲ درس از منبع کنکور در قالب ۱۴ الگو و با کمک انیمیشن ۱۰۰% پوشش داده شده است. ضمن این که آموزش ۳۲۴ آیه به زیبایی با رمز گردانی و تصویر سازی انجام شده است.


- استفاده از ۱۴ الگو برای ۴٢ درس دین و زندگی، تکنیک های رمزگردانی و عدم حفظ کردن مطالب:
پکیجهای حرف اخر تنها ظرف مدت ۴ روز به شما یاد می‌دهد که به جای حفظ کردن درس ها با حجم زیادی از متون و آیات، تنها با کمک ۱۴ الگو به تمامی سوالات درس دینی پاسخ دهید. همچنین با استفاده از تکنیک‌های رمزگردانی، بدون حفظ کردن، آیات را به خاطر بسپارید. استفاده از تکنیک های رمزگردانی به داوطلب کمک می‌کند تا بدون حفظ کردن مطالب، مفاهیم را به یاد بیاورید. به سادگی بتوانید گزینه مناسب را در هر تست انتخاب نمایید. این شیوه باید شامل تصویر سازی و کد گذاری باشد تا بتواند تمامی ۵۰۰ صفحه از منابع این درس را پوشش دهد و ماندگاری بالا نیز در ذهن داوطلب داشته باشد زیرا درغیر این صورت جمع بندی این حجم از مطالب امری بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود

 

دینی حرف آخر 1403 حرف آخر عمومی

- حل سوالات کنکور:
دینی حرف آخر دارای جامع‌ترین بانک تست به صورت لوح فشره است که در پایان تدریس دی وی دی ها، از آن برای تشریح و حل تعداد زیادی پرسش متنوع استفاده خواهد شد و یکی از ویژگی های مجموعه اورجینال سفارشی ما، حل سوالات مهم تالیفی و تست‌های شبیه به سوالات آزمونی است که به حل مفهومی و گزینه به گزینه های متنوع کمک میکند. این فبلم ها شامل جامع ترین بانک تست در نوع dvd است. ضمن این که تدریس ان کاملا بر اساس طراحی سوالات سراسری انجام شده است و ویژگی منحصر به فرد آن تطابق ۹۲% آن با آزمون دشوار دین و زندگی 1400 بوده است.


دینی و زندگی سال دوازدهم حرف آخر

دینی و زندگی سال دوازدهم حرف آخر با بررسی و تحلیل تخصصی و الگوهای شاهکار تدریس شده و شما کتاب 12 را در بازه زمانی کمی می‌آموزید و جمع بندی میکنید. استاد علی رضا یوسفیان پور کل درسهای سال دوازده را در 18 ساعت فیلم و فقط با چند الگوی شاهکار تدریس می‌نمایند و شما کتاب به این مهمی را در یک تایم کم میاموزید و مقتدرانه هر تستی را پاسخ می‌دهید، در پایان هر جلسه تدریس یک سری جمع بندی ها انجام داده که در نوع خود کم نظیر هستند.

 

تدریس کامل و بررسی و تحلیل تخصصی آیات و روایات، جمع بندی مفاهیم و نکات مهم، حل پرسشهای کنکورهای اخیر در گروه های آزمایشی مختلف، بررسی و تشریح تمام گزینه ها با روشهای مختلف تعدادی از ویژگی های کتاب دوازده حرف اخر است. آقای یوسفیانپور برای کتاب سال دوازده 5 الگو برای ارائه نموده اند. 5 الگویی که معجزه می‌کنند. همچنین در پایان هر جلسه تدریس نیز، جمع بندی هر درس را انجام داده است

 

به عنوان مثال، شما ممکن است یک ساعت قبل از کلاس به جای همه آنها، چند مسئله را در روز در ریاضی انجام دهید. در تاریخ، می‌توانید هر روز 15 تا 20 دقیقه به طور فعال یادداشت های کلاس خود را مطالعه کنید. بنابراین، زمان مطالعه شما ممکن است همچنان یکسان باشد، اما به جای اینکه فقط برای یک کلاس آماده شوید، برای همه کلاس های خود در مدت زمان کوتاه آماده خواهید شد. این به تمرکز، ماندن در کار خود و حفظ اطلاعات کمک می‌کند.

  • دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر چگونه است؟ روش مطالعه 1404 بکسب نمره 20 نهایی

پکیج دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر، با تدریس پرانرژی و عالی آقای یوسفیان پور و استفاده از الگوهای سرنوشت ساز باعث میشود مطالب دشوار دینی 11 را مسلط شوید پکیج سال 11هم، با تدریس پرانرژی و جذاب استاد یوسفیان پور باعث میشود حجم بسیار زیادی از مطالب بسیار وقت گیر و دشوار دینی یازدهم را دور بزنید و در کمترین تایم بیشترین راندمان را داشته باشید، به شیوه ای که فقط در 12 ساعت کل 11هم را بطور کامل تدریس و بعد جمع بندی میکند و همچنین به تشریح و حل تعداد زیادی تست متنوع دفترچه سراسری می‌پردازد و 4 الگو برای کتاب این مقطع آماده شده که شما می‌توانید با این 4 الگو هر تستی را در کمترین زمان بزنید و همچنین برای تسلط ۱۵۰ نمونه تست نیز برای شما حل شده است.

 

از آنجایی که برای ها ارزش دارد که از پیامدهای اجرای برای یادگیرنده آگاه باشند، در حالی که برای تعادل تلاش می‌کنند، ساختارهای فراشناخت، انگیزه و عملکرد تحصیلی ابتدا شرح داده می‌شوند. چندین محقق نشان می‌دهند که فراشناخت و انگیزه رابطه مثبتی با عملکرد تحصیلی دارند. فراشناخت را می‌توان به عنوان دانش و تنظیم فعالیت های شناختی فرد در فرآیندهای یادگیری تعریف کرد این نشان دهنده آگاهی یادگیرندگان در مورد نقاط قوت و ضعف عمومی تحصیلی، منابع شناختی که می‌توانند برای برآوردن خواسته های وظایف خاص به کار گیرند، و دانش آنها در مورد چگونگی تنظیم مشارکت در وظایف برای بهینه سازی فرآیندها و نتایج یادگیری خود دارند چنین استفاده از استراتژی فعال و خودتنظیمی به طور مثبت با موفقیت مرتبط است.

 

دینی دهم آغازگر دین و زندگی کنکور است.
کتاب دینی سال دهم متشکل از 16 درس است که از این تعداد درس 9 تست طرح می‌شود. استاد یوسفیان پور برای سال دهم، 5 الگو را ارایه کرده اند. که از 3 الگوی اول در کنکور سراسر 5 تست و از 2 الگوی باقیمانده 4 تست طرح می‌شود. کل دین و زندگی سال دهم در کمتر از 8 ساعت جمع شده و تمامی مباحث در این 8 ساعت مکررا تکرار می‌شوند. جالب است بدانید که استاد ۲۷۰ تست نیز برای دین و زندگی سال دهم حل می‌کنند. کل مطالب کتاب درسی حتی بدون جا انداختن یک کلمه تدریس و تحلیل می‌شوند .
دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر
دین و زندگی سال یازدهم همانند سال دهم از 16 درس تشکیل شده است که از این تعداد درس 9 تست طرح می‌شود. کل دین و زندگی سال یازدهم در 20 ساعت تدریس می‌شود و 4 الگو برای کتاب سال یازدهم ارایه شده است که شما قادر خواهید بود با این 4 الگو هر تستی را در کمترین زمان به زانو در بیاورید. استاد در این 6 ساعت ۱۵۰ نمونه تست نیز برای شما حل میکنند. تمام آیات و روایات به شکل داستان و انیمیشن بیان می‌شوند و شما به ساده ترین شکل ممکن کل مطالب را یاد می‌گیرید

دین و زندگی دوازدهم حرف آخر
کتاب سال دوازده، دارای 12 درس است و از این تعداد درس 7 تست طرح می‌شود. استاد یوسفیان پور کل دین و زندگی سال دوازده را در 6 ساعت تدریس می‌نمایند. شما کتاب به این مهمی را در 6 ساعت میاموزید و مقتدرانه هر تستی را پاسخ میدهید. استاد 5 الگو برای سال 12 بیان نموده اند. پنج الگویی که شاهکار می‌کنند. در پایان هر جلسه تدریس یک سری جمع بندی ها انجام داده که در نوع خود بی نظیر است .
آیات و روایات
تدریس کامل آیات و روایات، بررسی و تحلیل تخصصی آیات و روایات، جمع بندی مفاهیم و نکات مهم، حل تست های کنکورهای جدید در گروه های آزمایشی مختلف، بررسی و تشریح تمام گزینه ها با روش های مختلف، استفاده از الگوی آیه خوانی برای تسلط بر تمام بخش های آیه، بررسی نکات ترکیبی و ارتباطی بین آیات و متون، تکرار و تمرین فراوان برای تسلط روی آیات، ارائه کتاب مصور دینی 100 (تمام رنگی و با هنر شهودی سازی)، ارائه متون پرتکرار و مهم کتاب درسی در انتهای کتاب، جمع بندی های منحصربه فرد و کلی نکات ناب برای تفکیک عبارات شبیه به هم انجام شده است. حرف اخر در این پکیج هدفش این بوده مباحث سخت را برای دانش آموز در حجم کم دوره کند و استرس دانش آموز برای همیشه بریزد. و همچنین مروری برای تمامی مباحث مهم دینی کنکور باشد.


این پکیج جامع شامل dvd های دین و زندگی سال های دوم و سوم و چهارم حرف آخر به همراه کتاب کار دین و زندگی رایگان است و جهت کاهش زمان نت برداری نیز کتاب جامعی ارایه می‌شود که الگوها و تست های ویدیو آموزشی در آن مطرح شده است.

برنامه ریزی دینی دهم حرف آخر حرف آخر
برنامه 1000 ساعت حرف آخر که قبلا برای شما توضیح دادیم و یا اگر شما اطلاعی ندارید در مورد این برنامه می‌توانید با مشاوران برتر کنکور موسسه حرف آخر تماس بگیرید و کامل توجیه شوید.
دینی دهم حرف آخر در 5 جلسه ارائه شده است. زمان آموزش و حل تست کلا 12 ساعت و 40 دقیقه است
همانطور در شکل زیر مشاهده می‌کنید با زمان پیشنهادی مطالعه و کارهای دیگری که باید انجام شود جمعا باید 18 ساعت وقت بگذارید تا کامل یاد بگیرید.

ارتباط با مشاوران مرکزی و نامی دپارتمان رتبه برتر حرف آخر

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج زیست حرف آخر و سایر منابع کنکوری ما، از انتشارات مرکزی حرف آخر واقع در تهران، با شماره های زیر میتوانند تماس حاصل بفرمایند:

  • آشنایی با دین و زندگی سال دهم حرف آخر | فیلم یادگیری آنلاین و مشاوره رایگان

دین و زندگی سال دهم آغازگر سوالات بخش دینی کنکور است و پکیج دین و زندگی سال دهم حرف آخر نیز توسط علیرضا یوسفیان پور تدریس میشود و بعنوان بهترین پک دینی در سراسر کشور تنها منبع تسلط کامل بر دینی دهم بصورت علمی است. این دی وی دی ها، کاملترین پکیج دینی سال دهم در سراسر کشور است. در این پک قوی شما نیازی به حفظ کردن مطالب و حجم زیادی از آیات و متون ندارید و فقط با دیدن فیلم آموزشی دینی دهم، بدون فراموشی و حفظ کردن به درصد بالای ۹۰ در دین عمومی برسید و برای این هدف استاد یوسفیان پور برای سال دهم، 5 الگو را ارایه کرده اند، دینی دهم حرف آخر فقط با 12 ساعت تدریس کل این درس را به شما ارایه میدهد و تنها منبعی است که روش تسلط بر دینی سال دهم کنکور را بصورت علمی به شما آموزش میدهد و جالب است بدانید که مدرس دینی حرف آخر ۲۷۰ تست نیز برای دینی 10هم حل می‌کنند.

 

برای کسب درصد بالا در دین و زندگی باید از شیوه ای نو و کاربردی استفاده کرد زیرا دیگر روش های پیشین مطالعه منجر به موفقیت در این درس نمی‌شود. پکیج کامل دینی توسط استاد علیرضا یوسفیان پور تدریس می‌شود و کامل‌ترین پکیج دینی در سراسر کشور است. داوطلبان در زمان مواجهه با سوالات نهاییبه دلیل استرس زیاد و زمان کم، قادر به یادآوری مطالب نیستند. استاد علیرضا یوسفیان پور با تدریس و بیان شیوای خود درصد دینی همه دانش‌آموزان با هر سطح علمی را به نمره 20 و حتی بالاتر رسانده است و بین دانش آموزان ها با عنوان “دینی صد” شناخته می‌شود چراکه آموزشی استاندارد را دارد و در کمترین تایم، کسب بیشترین درصد را در دینی عمواست.


پکیج کامل دینی حرف آخر تمامی مطالب و مفاهیم پایه‌های دین و زندگی را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از پکیج کامل دینی تمامی مطالب دینی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل با آموزش استاد یوسفیان پور یاد بگیرید. بیان پرانرژی و جذاب استاد: بی حوصلگی را بذارید کنار از انرژی ای که استاد هنگام تدریس به شما می‌دهد نهایت استفاده را بکنید. بدون هیچ پیش زمینه ای (حتی اگر بعد از چندین سال می‌خواهید کنکور بدهید ) خود را برای درصد بالا آماده کنید. تسلط کامل به کل دین و زندگی کنکور در کمتر از ۱ هفته، یعنی شما با پکیج دین و زندگی حرف آخر ۴۲ تا درس دین و زندگی را فقط در کمتر از ۴۰ ساعت آموزش با ۱۴ الگو یاد میگیرید.

- تقویت نیمکره راست مغز:
اولین مشکل همه دانش‌آموزانی که از درصدهای خود راضی نیستند، روش مطالعه نادرست است. اما موسسه حرف آخر به شما تاکید می‌کند که همواره یادگیری را با نیم کره راست مغز انجام دهید تا مطالب در حافظه بلند مدتتان ثبت شود و یادآوری سریع مطالب برایتان آسان گردد. پکیج کامل دینی نظام جدید تمامی مطالب را به شکلی آموزش می‌دهد تا در نیم کره راست داوطلب ثبت شود.

- استفاده از تصاویر و انیمیشن:
پکیج کامل دینی نیز بر یادگیری از طریق نیمه راست مغز تاکید دارد. بنابراین استاد یوسفیان پور بیش از ۱ سال برای ساخت تصاویر و انیمیشن های دقیق و کاربردی تلاش کرده است تا شما بتوانید ریزترین نکات کلیه مفاهیم دینی را به صورت تصویری ببینید و با شهودی سازی مطالب آن را در ذهن خود ثبت کنید. در پکیج دین و زندگی جامع حرف آخر تمامی ۴۲ درس از منبع کنکور در قالب ۱۴ الگو و با کمک انیمیشن ۱۰۰% پوشش داده شده است. ضمن این که آموزش ۳۲۴ آیه به زیبایی با رمز گردانی و تصویر سازی انجام شده است.

  • پکیج دینی 5 ستاره را بهتر بشناسیم - محصولات عمومی تشریحی ویژه 60% نهایی 1403

دینی فایو استار حرف آخر نظام جدید کامل ترین و بهترین شاهکار پکیج آموزشی در کشور است که در ۳۰ ساعت تدریس به صورت ترکیبی و مفهومی، تمامی مطالب را با سبک جدید در کمترین زمان ممکن با بیشترین بازده به شما آموزش داده شده و دارای ویژگی های مهمی مانند استفاده از کتاب مصور بعنوان اولین کتاب مصور دینی که در آن همه صفحات و بخش ها و جملات مهم کتاب مقاطع 3 سال را مشاهده میکنید. استفاده از الگو، انیمیشن و نقشه راه موجب شده که مباحث در حافظه بلندمدت بصورت عمیق ذخیره و با نقشه‌ راه‌ های مهم و بدون حفظ حتی یک کلمه و فقط با 14 الگوی کلیدی دینی کنکور را 100% بزنید و کاملا تضمینی هر تیپ سوالی را حل و رتبه ای عالی کسب کنید.

 

استاد یوسفیان پور در این پک با استفاده از ۳ اصل، مفهوم، ترکیب و مقایسه کل سوالات محتمل را تشریح، مقایسه و داوطلب را برای 1401 آماده میکند؛ مدت زمان تسلط دین و زندگی ۶۰۴۰ به مدت زمان فقط ۱۰۰ روز است که در پروژه ۶۰ روز کل مفاهیم، آیات، احادیث و روایات دینی 10 تا 12 را بطور کامل و دقیق تدریس میکند. در بازه زمانی ۴۰ روزه نیز جهت تست زنی به بررسی تست‌ها با آزمون شبیه ساز میپردازد و تک تک گزینه های احتمالی را تحلیل میکند. تحلیل آزمون + پاسخ‌نما در پروژه ۴۰ دین و زندگی حرف آخر که در ان ۲۰ آزمون با سوالات استاندارد و تالیفی برای دانش‌آموز طرح و به صورت کامل مورد بررسی قرار میگیرد که موجب رضایت داوطلبان از شده و بنابراین یک بانک تست نیز محسوب میشود که ضمن مرور جمعبندی یک کتابکار رایگان نیز در کنار آن به جهت تسلط بیشتر قرار داده میشود

 

استفاده از ۱۴ الگو، تکنیک های رمزگردانی و عدم حفظ کردن مطالب:
– الگوسازی ۴٢ درس دین و زندگی فقط در ١۴ الگو
پکیج کامل دینی حرف آخر تنها ظرف مدت ۴ روز به شما یاد می‌دهد که به جای حفظ کردن درس ها با حجم زیادی از متون و آیات، تنها با کمک ۱۴ الگو به تمامی سوالات درس دینی پاسخ دهید. همچنین با استفاده از تکنیک‌های رمزگردانی، بدون حفظ کردن، آیات را به خاطر بسپارید. استفاده از تکنیک های رمزگردانی به داوطلب کمک می‌کند تا بدون حفظ کردن مطالب، مفاهیم را به یاد بیاورید و به سادگی بتوانید گزینه مناسب را در هر تست انتخاب نمایید. این شیوه باید شامل تصویر سازی و کد گذاری باشد تا بتواند تمامی ۵۰۰ صفحه از منابع این درس را کامل پوشش دهد و ماندگاری بالا نیز در ذهن داوطلب داشته باشد زیرا درغیر این صورت جمع بندی این حجم از مطالب امری بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود

حل سوالات کنکور:
حرف آخر دارای جامع‌ترین بانک تست به صورت لوح فشره است که در پایان تدریس پکیج کامل دینی، از آن برای تشریح و حل تعداد زیادی تست متنوع استفاده خواهد شد و یکی از ویژگی های پکیج کامل دینی، حل سوالات مهم تالیفی و تست‌های کنکور و تست‌های شبیه به سوالات کنکور است که به حل مفهومی و گزینه به گزینه تست‌های متنوع کمک میکند. این پکیج شامل جامع ترین بانک تست در نوع dvd است. ضمن این که تدریس این پکیج کاملا بر اساس طراحی سوالات آزمون سراسری انجام شده است و ویژگی منحصر به فرد این پکیج تطابق ۹۲% آن با آزمون دشوار دین و زندگی در سال 1402 بوده است.

  • دینی مصور حرف آخر چیست؟

این پکیج جامع شامل dvdهای دین و زندگی سال های 10، 11 و 12 حرف اخر به همراه کتاب کار دین و زندگی رایگان است و جهت کاهش زمان نت برداری نیز کتاب جامعی ارسال می‌شود و این پکیج به تدریس کامل و بررسی و تحلیل تخصصی آیات و روایات، خلاصه و جمع بندی مفاهیم و نکات درس به درس، حل تست کنکورهای اخیر با تشریح تمام گزینه ها، بررسی نکات ترکیبی و ارتباطی بین آیات و متون، تکرار و مرور زیاد برای تسلط بر آیات، ارائه کتاب مصور دینی 100 (تمام رنگی و با هنر پویانمایی، ارائه کلی نکات مخفی برای تشخیص عبارات شبیه به هم ایجاد شده است. حرف اخر در بخش مصور قصدش این بود تا مباحث سخت را برای دانش آموز در حجمی خیلی کم مرور کند و تسلط دانش آموزان را بالا ببرد.

- مشاهده نمونه تدریس دینی حرف آخر استاد یوسفیان پور


 

  • ارتباط با مشاوران مرکزی دپارتمان نخبگان حرف آخر برای برنامه ریزی مطالعه دین و زندگی:

دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام جدید برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج اصلی دینی و سایر منابع برتر امتحانی و کنکوری ما، از انتشارات مرکزی حرف آخر واقع در تهران، می‌توانند با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایند:

  • - شماره تلفن مستقیم مشاورین فروش: 09120663015 – 09399585899

 

► تلفن دفتر مرکزی بخش مشاوره و فروش در تهران: 02166096851

 

 

 

 

 


Religion and life are among the most imp or tant secondary school subjects in all fields. Unf or tunately, most of the students, because they are in the public sect or  and they assume that it is easy and easy to mem or ize, or they have underestimated it. Religion is the last w or d However, the large volume of lessons and the similarity between verses and texts are always troublesome and ambiguous f or students in exams

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!