زندگینامه استاد علی سلوکی 1403 | بیوگرافی مدرس شیمی حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
دوشنبه یازدهم اسفند ۹۹
(11)
(1)
زندگینامه استاد علی سلوکی 1403 | بیوگرافی مدرس شیمی حرف آخر

زندگینامه علی سلوکی مدرس شیمی | چیزی که واقعا از خصوصیات یک مدرس خوب است، داشتن‏ هوش و درک است؛ زیرا داشتن این ویژگی سبب می‏شود که وی متدهای آموزشی را بفهمد، و این در کمک کردن به تدریش‏ آسان‏تر خواهد بود. یک مدرس خوب باید بینش و درک بالایی برای‏ فهم آن‏چه در ذهن دانش آموزان اتفاق می‏افتد، داشته باشد و به آنچه درس می‏دهد، کاملا مسلط باشد؛ در این مطلب امروز، در رابطه با ویژگی های مدرس شیمی حرف آخر و شرح بیوگرافی دکتر سلوکی توضیح داده شده است. اگر می‌خواهید در رابطه با ویژگیهای این معلم خوب و نمونه، جذاب و حرفه ای از دیدگاه های مختلف اطلاعاتی را بدست آورید ادامه این پست حرف آخر را بخوانید.

 

زندگی نامه استاد علی سلوکی 1403 مدرس شیمی حرف آخر

  • معرفی استاد علی سلوکی: معرفی مرد شماره 1 کشور در تدریس درس شیمی

استاد سلوکی از مدرسین برجسته و رتبه پرور موسسه حرف اخر و جزو بهترین اساتید کشور در این علم هستند. ایشان لقب سلطان شیمی در کشور را دارد چراکه دارای روش های ابتکاری شهودی سازی هستند، بطوری که اکثر دانش آموزان و داوطلبین کنکور برای حل تست و سوالات به سراغ پکیج شیمی (Harfe Akhar Chemistry) ایشان میروند؛ همچنین این استاد دارای مدرک دکترای تخصصی شیمی آلی از دانشگاه خوارزمی تهران و عضو هیئت علمی آن دانشگاه نیز هستند،

 

ایشان رزومه ای درخشان و امتیازی مثبت و بسیار قابل توجه در کارنامه توسعه و پیشرفت علمی خود در بین سایر اساتید حرف آخر، ثبت دارند و جامع ترین و بهترین پکهای آموزشی موسسه را گرد آورده است که توانسته مباحث درسی را به شکل قابل فهم و کامل و روان در اختیار داوطلبین کارشناسی قرار بدهد

 

 

وی کمک فوق العاده زیادی به درک بهتر مطالب و مسائل این درس داشته و تدریس ایشان (Teaching Chemistery for the entrance exam) شیمی را به سه موضوع جامع با عناوین مسائل و مفاهیم جامع و محاسبات سریع دسته بندی نموده و آن را به درسی پرطرفدار و جذاب در میان دانش آموزان مبدل کرده است. برای اینکه مطالعه را در بازه های زمانی کوتاه در چندین روز و هفته پخش کنید، باید بر برنامه خود کنترل داشته باشید. نگه داشتن فهرستی از وظایف برای تکمیل به صورت روزانه به شما کمک می‌کند تا جلسات مطالعه فعال منظم را برای آنها در نظر بگیرید. هر کلاس سعی کنید هر روز کاری برای هر کلاس انجام دهید. در مورد مدت زمانی که برای هر کار برنامه ریزی می‌کنید دقیق و واقع بین باشید—نباید وظایفی بیش از حدی که می‌توانید در طول روز انجام دهید در لیست خود داشته باشید.

- در اینجا بخوانید: آشنایی بیشتر با شیمی حرف آخر | شیمی 0 تا 100 و 5 ستاره

 

چگونه یک مدرسه می‌تواند خود را «خوب» بنامد وقتی دانش‌آموزانی تولید می‌کند که خودشان، دنیا یا جایگاهشان را در آن نمی‌شناسند؟ بنابراین، در اینجا یک برداشت جدید از یک "مدرسه خوب" ارائه شده است. ویژگی های یک مدرسه خوب به طور آشکار و اساسی جامعه ای را که در آن تعبیه شده است بهبود می‌بخشد. به سرعت با تغییرات اجتماعی سازگار می‌شود. از هر منبع، مزیت، هدیه و فرصتی که دارد برای رشد دانش‌آموزان استفاده می‌کند و تمایل دارد منابع، مزایا، هدایا و فرصت‌های بیشتری را نسبت به مدارس با عملکرد پایین‌تر ببیند. یک مدرسه خوب دانش‌آموزانی دارد که با یک هدف مشترک کنار می‌آیند و از یکدیگر حمایت می‌کنند – و آنها می‌دانند که این هدف چیست.


دانش‌آموزانی را تولید می‌کند که می‌خوانند و می‌نویسند چون می‌خواهند. به شکست ها و محدودیت های خود اعتراف می‌کند در حالی که با یک "جامعه جهانی" برای رشد همکاری می‌کند. معیارهای متنوع و قانع‌کننده‌ای برای موفقیت دارد - معیارهایی که خانواده‌ها و جوامع آن را درک می‌کنند و برایشان ارزش قائل هستند. مملو از دانش آموزانی است که می‌دانند چه چیزی ارزش درک کردن دارد. به زبان کودکان، خانواده ها و جامعه ای که در آن خدمت می‌کند صحبت می‌کند. سایر مدارس و سازمان های فرهنگی را که با آنها در ارتباط است بهبود می‌بخشد. رابطه بین کنجکاوی، تحقیق و تغییر پایدار انسانی را درک می‌کند. باعث می‌شود که تک تک دانش‌آموزان و خانواده‌ها در شرایط مساوی احساس استقبال و درک کنند.


مملو از دانش‌آموزانی است که نه تنها سؤالات عالی می‌پرسند، بلکه این کار را با فرکانس و خشونت زیاد انجام می‌دهند. دانش آموزان را تغییر می‌دهد. دانش آموزان مدارس عالی را تغییر می‌دهند تفاوت بین یک ایده بد و اجرای بد یک ایده خوب را درک می‌کند. از توسعه حرفه ای استفاده می‌کند که برای بهبود ظرفیت معلم در طول زمان طراحی شده است. وعده های توخالی نمی‌دهد، بیانیه های مأموریت گمراه کننده ایجاد نمی‌کند، یا والدین و اعضای جامعه را با اصطلاحات آموزشی گمراه نمی‌کند. معتبر و شفاف است. یک مدرسه خوب برای معلمان و مدیران و والدین خود به عنوان عوامل موفقیت دانش آموزان ارزش قائل است. مایل است در مواجهه با گرایش‌ها، داده‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های مرتبط، نظر خود را تغییر دهد.


یک مدرسه خوب به خود تمرکز می‌کند – باعث می‌شود فناوری، برنامه درسی، خط‌مشی‌ها و دیگر «قطعات» آن نسبت به دانش‌آموزان و امید و رشد کمتر دیده شود. مخل اعمال بد فرهنگی است. اینها عبارتند از عدم تحمل بر اساس نژاد، درآمد، ایمان و ترجیحات جنسی، سواد و بی علاقگی نسبت به محیط.  دانش‌آموزانی را تولید می‌کند که خود را در چارچوب خود می‌بینند و می‌شناسند و نه صرفاً به عنوان «دانش‌آموزان خوب». این زمینه ها باید شامل عوامل و ایده های جغرافیایی، فرهنگی، جامعه محور، زبان محور و حرفه ای باشد. یک مدرسه خوب دانش‌آموزانی را تولید می‌کند که امید شخصی و مشخصی به آینده دارند که می‌توانند آن را بیان کنند و باور کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. یک مدرسه خوب دانش‌آموزانی را تولید می‌کند که می‌توانند همدلی کنند، نقد کنند، محافظت کنند، دوست بدارند، الهام بگیرند، بسازند، طراحی کنند، بازسازی کنند، و تقریباً هر چیزی را درک کنند – و سپس این کار را طبق عادت انجام دهند.


با مدارس خوب دیگر ارتباط برقرار می‌کند و دانش‌آموزان را نیز مرتبط می‌کند. بیشتر از سایر مدارس یا وضعیت موجود آموزشی به شیوه‌های فرهنگی توجه دارد تا شیوه‌های آموزشی - دانش‌آموزان و خانواده‌ها. به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ماهیت دانش - انواع آن، سیال بودن، استفاده/سوءاستفاده‌ها، کاربردها، فرصت‌های انتقال و غیره را درک کنند. یک مدرسه خوب در الگوها و عملکردها و ارزش‌های خود دچار اختلال می‌شود، زیرا دانش‌آموزان آن خلاق، توانمند و مرتبط هستند و خود باعث تغییرات غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند. دانش‌آموزانی را به وجود می‌آورد که می‌توانند به طور انتقادی درباره موضوعات مورد علاقه انسان، کنجکاوی، هنر، صنعت، میراث، دامداری، کشاورزی و غیره فکر کنند و سپس این کار را انجام دهند.


به دانش آموزان کمک می‌کند تا خود را از نظر چارچوب تاریخی، میراث خانوادگی، زمینه اجتماعی و ارتباط جهانی ببینند. همه دانش‌آموزان را در سطح پایه می‌خواهد یک کتابخانه عالی و یک کتابدار دارد که دانش‌آموزان را دوست دارد و عاشق کتاب است و می‌خواهد این دو ارتباط معناداری برقرار کنند. ممکن است فضاهای سازنده و پرینترهای سه بعدی و برنامه های هنری و علوم انسانی فوق العاده داشته باشد، اما مهمتر از آن، این نوع فضاهای آموزشی توسط دانش آموزان و ایده های آنها مشخص می‌شود تا خود "برنامه ها" و فناوری.

 

  • علی سلوکی کیست؟ بیوگرافی علی سلوکی دبیر شیمی حرف آخر 1403

-علاقمند به تدریس:

هر دبیری در درجه اول باید به این شغلش علاقه داشته باشد و به آن عشق بورزد. در این صورت مانعی در سر راه خود نمیبیند. ایشان خود تدریس و موضوعات علمی علاقه دارند. وقتی معلمی خودش از ارائه درس لذت می‌برد و درسی که تدریس می‌کند را دوست دارد و به آن معتقد است، در نتیجه کسانی که از آموزش های استفاده می‌کنند قطعا هم از یادگیری آن لذت می‌برند. وی به مثابه یک استاد خوب چون به درس تدریسش علاقه دارد ایده های جالب و جذاب و روش خوبی برای ارائه درس ارائه داده و پک های ایشان متفاوت و برتر از سایر اساتید است.

 

-روحیه همکاری:

استاد سلوکی در آموزش هایش همیشه آماده همکاری با مدرس شاگرد و شخصی است که در کنارش به تدریس کمک میکند، و این همکاری بسیار موثر و لازم است و منجر به ایجاد فضای مشورت تعامل و همکاری با شخص بیننده و دانش آموزان را دارد.


-قدرت بیان:

خوش صحبتی و قدرت بیان، یکی از عواملی است که در ایجاد رابطه با دانش آموزان، خیلی تاثیرگذار است و ایشان از این نیرو برخوردار هستند. خیلی از معلمین هستند که در اظهار مباحث و تفهیم آن به شاگردان خود، ناتوانند. اما دکتر سلوکی فصول کتاب را خوب و قابل فهم بیان می‌کند و به صورت روان و آسان آنها را تشریح میکند. ان جزو خاص بیوگرافی آقای استاد است


-نتیجه گرا بودن و خلاق و کنجکاو بودن:

این معلم از طریق ارزیابی های آموزنده، به‌کارگیری آخرین فنون تدریس، توجه به جزئیات و اراده مطلق، از تمام ابزارهای در اختیار خود به قصد کمک به داوطلبان عزیز در دستیابی به اهدافشان استفاده می‌کند و همیشه پیگیر نوین ترین ابتکارات است. وی در زندگی محصلین خود تغییر ایجاد کرده و نه‌ تنها این کار را خسته‌ کننده نمی‌داند، بلکه لذت می‌برد.


-برنامه ریزی آموزشی:

طرح تدریس و برنامه ریزیهای ایشان از جلسه اول تا آخرین جلسه دروس، بسیار منظم و قابل توجه بوده و موجب افزایش کارآیی پکیج شیمی شده است.

استاد علی، به عنوان یک مدرس خوب سه مشخصه اصلی را دارا است: زمینه‏ علمی خوب، مهارت‏های حرفه‏ ای تدریس، خصوصیت‏ های‏ شغلی خاص خود. اقای سلوکی برای اولین بار در ایران سبک و فرم آموزشی نوین تصویرسازی و شهودی سازی ویژه شیمی را ابداع کرد، این فرم جدید آموزشی بعد از مدتی سر و صدای زیادی ایجاد کرد و مورد تایید تمام مراکز علمی قرار گرفت.

 

استاد (Ghplamhossain Shirvany) از نظر اکثر دانش آموزان و با توجه به نتیجه بخشی آموزش های ایشان بعنوان بهترین و برترین استاد و مدرس کنکور شناخته شده است که توانست با ارائه راهکار و اتخاذ متدهای جدید و تکنیک های ناب تدریس کامل، این درس را آنچنان شیرین کنند که دانش آموز بتواند به راحتی نمره و درصد بالایی در آن بدست بیاورد. در نهایت، اگرچه تا حد کمی، همبستگی بین استفاده از راهبردهای یادگیری فراشناختی و انگیزه آنها برای یادگیری به طور مثبت در مطالعات نشان داده شد.

 

این نتایج با یافته‌های تحقیقات قبلی که نشان می‌دهد انگیزه دانش‌آموز و استفاده از راهبردهای یادگیری با هم مرتبط است، مطابقت دارد علاوه بر این شواهدی برای ارتباط بین انگیزه دانش آموز و استفاده از راهبردهای یادگیری در یک موضوع یک طرفه یافت: انگیزه استفاده از راهبردهای یادگیری فراشناختی را پیش بینی می‌کند، اما استفاده از راهبردهای یادگیری فراشناختی انگیزه یادگیری را پیش بینی نمی‌کند. به عبارت دیگر، دانش‌آموزان با انگیزه بیشتر از راهبردهای شناختی و فراشناختی استفاده می‌کنند و در تنظیم تلاش خود مؤثرتر هستند.

روش صحیح مطالعه | درخواست مهارت: سوالات شما نشان دهنده دقت، حساسیت، نقطه گذاری و مهارت های یادگیری است. از سوال پرسیدن و پرسیدن سوالات در زمان مناسب نترسید. در این زمینه، خواندن مقاله مهارت های پرسش و پاسخ می‌تواند مفید باشد. برای داشتن روش مطالعه مناسب ابتدا باید اصول را به دقت رعایت کنید. زیرا تنها با رعایت این اصول می‌توانید بهتر یاد بگیرید و از زمان خود نهایت استفاده را ببرید.. هدف را تعریف کنید قبل از مطالعه باید برای خود یک هدف تعیین کنید، یعنی برای چه هدفی می‌خواهید این درس را مطالعه کنید، آیا فقط نکات اصلی درس را می‌خواهید یا می‌خواهید همه چیز را در کتاب بفهمید.

 

در رابطه با بیوگرافی یا زندگینامه استاد سلوکی باید گفت که ایشان زندگی خود را صرف علوم کرده و در راه پیدا کردن روش هایی برای رسیدن دانش آموزان به اهدافشان بسیار تلاش کرده است. که در رابطه با همین موضوع ایشان همواره در تلاش است تا با ارائه راهکارها و تکنیک های جدید بتوانند درصدی بسیار عالی در حد سه رقمی کسب کنند و دارای خصوصیات قوه تصور قوی، خلاق و کارآمد، منظم بودن است.

- برای دیدن نمونه های تدریس شیمی استاد سلوکی اینجا کلیک کنید

 

"به یاد بسپار که
زندگی بدون چالش،مزرعه بدون حاصل است..
زندگی ما با تولد شروع نمی‌شود؛ بلکه با تحول آغاز می‌شود!
لازم نیست بزرگ باشی تا شروع کنی،شروع کن تا بزرگ شوی.."

 

  • روش های تدریس شیمی حرف اخر 1404: علی سلوکی شیمی خوبه ؟ | بیوگرافی + نظرات + مدرس جدید

.-ابداع روش های بی نظیر مول، a-x، طراحی بیش از ۲۰۰۰ انیمیشن در شیمی
.-ابداع نقشه راه های جذاب، شیرین و سرنوشت ساز در شیمی
.-ایجاد روش حل سریع و صحیح مسائل در کمتر از 10 ثانیه (بعنوان بزرگ ترین موهبتی که بعد از تهیه و مطالعه این پکیج شامل حال داوطلبین میشود)
.-تدریس شیمی با ترفندهای خاص، لحن و بیانی شیوا و به شکل شهودی و انیمیشن سازی
.-تدریس بهتر کل بخش های شیمی با تصویرسازی و پویانمایی (برای ثبت در حافظه بلندمدت و فعالسازی نیم کره سمت راست مغز)
.-ارائه روش یادگیری مباحث مختلف بصورت بسیار آسان و در زمانی کوتاه تمام مباحث شیمی را پوشش می‌دهند    
.-حل سوالات کل شیمی با استفاده از الگوی های بسیار مهم به جای فرمول
.-پیش بینی سوالات شیمی کنکور با مطابقت بالای %70
.-آموزش به شیوه ای که درس ها به سادگی برای همه افراد (ضعیف، متوسط یا خوب) با هرمقدار توانایی ذهنی قابل درک خواهد بود


- خلاق بودن:

وی در پکیج های خود فقط به محتوای کتاب مدرسه تاکید نمی‌کند، بلکه همیشه باید در جهت غنی ساختن و کامل نمودن محتوا آن تلاش میکند، خودش نیز جهت آپدیت کردن و پر بار نمودن آموزش و یادگیری به طور خلاق و روزانه نیز استفاده مینماید.


- توجه به تفاوت های سطح علمی دانش آموزان:

همانطور که می‌دانید خداوند در آفرینش انسان یکسان عمل نکرده و‌ آنها را با استعداد ها، توانایی ها و ویژگی های متفاوتی خلق کرده است. ایشان نیز در امر یادگیری درسی برای محصلان با توانایی و سطح هوش و استعدادهای مختلف (ضعیف، متوسط و قوی) به این مسئله بسیار اهمیت داده، همه دانش آموزان با توانایی های مختلف میتوانند از آن استفاده کنند و نتیجه دلخواه خود را بدست بیاورند. استاد غلامحسین در هنگام ارائه مباحث از مطالب و عناوین و الگوهای جذاب و علمی جهت تفهیم استفاده میکند، وی مثال هایی کاربردی و عملی میزند تا داوطلبان گرامی به فصول علاقمند شوند؛ و همچنین از یک روش تکراری استفاده نمیکند

 

 

در واقع، با دسترسی فرزندانمان به آموزش با کیفیت، به آنها کمک می‌کنیم تا به رشد شخصی و موفقیت حرفه ای دست یابند. بنابراین، سرمایه گذاری در آینده فرزندانتان با ارائه بهترین آموزش ممکن که فقط یک مدرسه خوب می‌تواند به آنها ارائه دهد ضروری است. اما یک مدرسه خوب چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال، از شما می‌خواهیم این مقاله را بخوانید تا برخی از ویژگی‌های کلیدی یک مدرسه موفق و مؤثر را بیاموزید: یک مدرسه عالی محیطی تمیز و سازمان یافته را ارائه می‌دهد که برای یادگیری مساعد است.

 

یکی از راه‌های عالی برای حمایت از یادگیری بهتر در مدرسه، فراهم کردن محیطی تمیز و سازمان‌یافته برای دانش‌آموزان است تا بتوانند مهارت‌های خود را توسعه دهند و دانش خود را افزایش دهند. یک محیط مدرسه تمیز و راحت به افزایش تجربه تدریس و یادگیری کمک می‌کند. بنابراین، مدیر مدرسه باید برای حفظ نظم و نظافت محل مدرسه به یک سرویس نظافت حرفه ای اعتماد کند. برای یافتن خدمات نظافت حرفه ای در استرالیا که قراردادهای نظافت مدارس منحصر به فرد را ارائه می‌دهند یا خدمات تمیزکاری تخصصی ارائه می‌دهند، ما در می‌توانیم به شما کمک کنیم. لیست پیمانکاران نظافتی ما، نظافتچیان و کارکنان تعمیر و نگهداری مدارس واجد شرایط و با تجربه هستند که تحت غربالگری گسترده و فرآیند آموزش جامع قرار گرفته اند.


معلمان الگوی دانش آموزان هستند. آنها در شکل گیری نگرش و شخصیت دانش آموز تأثیر زیادی دارند، بنابراین لازم است ویژگی های قابل تحسینی داشته باشند که استعدادها و توانایی های دانش آموزان را پرورش دهد. معلمان خوب در دسترس هستند و مایلند دانش آموزان خود را در دستیابی به تعالی تحصیلی و دستیابی به اهداف شخصی خود راهنمایی کنند. به همین ترتیب، مدیران مدارس باید حرفه ای باشند و از نیازهای کادر علمی حمایت کنند. معلمان خوب با ایجاد تکنیک های آموزشی که مهارت های آنها را پرورش می‌دهد و تخصص آنها را برای تبدیل شدن به معلمان مؤثرتر گسترش می‌دهد، اعضای هیئت علمی را توانمند می‌کنند.

 

یک مدرسه مؤثر باید دارای کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد و ارائه دهندگان خدمات کارآمد باشد. مدارس خوب دارای کارکنان پشتیبانی عالی (مانند پرستار، پزشک، مشاور راهنمایی و روانشناس) هستند که برای کمک به رفع نیازهای همه دانش آموزان آماده شده اند. علاوه بر این، مدرسه با بهترین تامین کنندگان یا ارائه دهندگان خدماتی که محصولات با کیفیت (مانند تجهیزات زمین بازی مدرسه، لوازم مدرسه، لوازم هنری و لوازم کتابخانه) و خدمات کارآمدی را که نیازهای جامعه مدرسه را برآورده می‌کند، ارائه می‌دهند، ارتباط برقرار می‌کند.

مدرسه موثر مکانی است که دانش آموزان از لحاظ جسمی و عاطفی احساس امنیت کنند. این یک جامعه حمایتی است که در آن معلمان و دانش آموزان با یکدیگر همکاری می‌کنند و بر روی دستیابی به یادگیری بهتر تمرکز می‌کنند. از این رو، عاری از رفتارهای منفی، مانند قلدری و آزار و اذیت است. به جای اجرای تنبیه به عنوان وسیله ای برای تنبیه دانش آموزان، مدرسه ممکن است بر پیشگیری از رفتارهای نادرست دانش آموزان با اجرای اقدامات انضباطی که برای دانش آموز ایمن و برای جامعه مفید است، تمرکز کند، مانند اجازه دادن به دانش آموزان برای انجام کارهای اجتماعی یا خدمات اجتماعی برای یک فرد خاص. دوره زمانی.

  • تالیفات و سوابق تدریس: مدرسان موسسه حرف آخر چه کسانی هستند؟

.-استاد و مدرس شیمی در دانشگاه خوارزمی
.-جزو دبیران بسیار مجرب و معروف در سطح کل کشور
.-سابقه چندین سال تدریس تخصصی در آزمایشگاه شیمی آلی دانشگاه ها
.-انتشار بیش از ۵۰ عنوان مقاله در نشریات معتبر بین المللی و دارای اعتباری جهانی
.-مدرس درس شیمی (Chemistery) در مدارس نمونه تهران و تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی
.-عضو مدرسین قلمچی و سایر موسسات و طرح سوالات آزمونهای آزمایشی و کنکور سراسری
.-مدرس مدعو برنامه تدریس کنکوری شیمی در شبکه ملی آموزش، شبکه یک صدا و سیما از سال 91 تا 1400

 

یک مدرسه برجسته تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را برای کمک به بهبود یادگیری دانش آموزان فراهم می‌کند. دسترسی دانش آموزان به ابزارها و امکانات آموزشی قدرتمند مانند رایانه، آزمایشگاه و کتابخانه، دانش آنها را عمیق تر می‌کند و مهارت های منطقی و شناختی آنها را بیشتر بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، مدرسه به دانش‌آموزان (از جمله کسانی که عاشق هنرهای نمایشی هستند) فرصت‌هایی را برای غنی‌سازی تجربه آموزشی و پرورش استعدادهای خود مانند رفتن به تورهای نمایشی مدرسه ارائه می‌دهد .، شرکت‌هایی با تجربه در تورهای نمایشی مدرسه را خواهید یافت که می‌توانند دسترسی دانش‌آموزان را به بهترین نمایش‌های موسیقی و تئاتر فراهم کنند.


دسترسی فرزندانتان به آموزش با کیفیت به آنها کمک می‌کند تا برای آینده خود آماده شوند. پیدا کردن یک مدرسه خوب که ویژگی‌های کلیدی فوق‌الذکر را ارائه می‌دهد ضروری است، زیرا به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد مهارت‌ها و تخصص خود را افزایش دهند، که همه برای موفقیت آنها حیاتی است. شما می‌خواهید فرزندتان از تجربه مدرسه ابتدایی دوران کودکی خود چه کسب کند؟ پایه و اساس خوب دانش؟ عشق به یادگیری و اکتشاف؟ مهارت های اجتماعی، مهارت های رهبری و اعتماد به نفس؟ صرف نظر از مزایای آموزشی که برای فرزندتان جستجو می‌کنید، بسیار مهم است که مدرسه مناسبی را انتخاب کنید تا آنچه را که برای موفقیت نیاز دارند به او بدهید.

 

یک تجربه فوق‌العاده مدرسه در دوران کودکی کودک شما را برای یک عمر عالی تحصیلی آماده می‌کند. بنابراین چگونه بهترین برنامه پیش دبستانی را پیدا می‌کنید که بتواند محیط و ابزار مورد نیاز دانش آموزان را برای قرار دادن آنها در مسیر درست در اختیار آنها بگذارد؟ در اینجا 14 ویژگی از یک مدرسه عالی دوران کودکی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مدرسه برای دانش آموز خردسال خود به دنبال آنها باشید. 1. روابط گرم با معلمان شاید یک قرن پیش، معلمان انضباطی سختگیرانه ای بودند که تنها هدفشان این بود که دانش آموزان را روی حروف و اعدادشان تمرین دهند و نظم را اجرا کنند. با این حال، امروزه ما مزایای داشتن ارتباط شخصی با دانش‌آموزان در کلاس درس را درک می‌کنیم و معلمان تشویق می‌شوند تا با اتهامات خود رابطه برقرار کنند.

 

دانش آموزان زمانی بهتر یاد می‌گیرند که با معلمان خود راحت باشند. آنها از کسی که احساس می‌کنند او را نمی‌شناسد یا حتی دوستش ندارد، یاد نخواهند گرفت. آنها باید بدانند که به عنوان فردی منحصر به فرد دیده می‌شوند و می‌توانند به معلم خود اعتماد کنند تا به آنها در دستیابی به اهداف و غلبه بر چالش ها کمک کند. معلمانی که روابط خوبی با دانش‌آموزان برقرار می‌کنند در شناخت نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان مهارت بیشتری دارند و به آنها کمک می‌کنند تا روی هر دو کار کنند تا کودک موفق شود. کلاس‌های کوچک‌تر، نسبت پرسنل به دانش‌آموز بالا، و کارکنان مهربان نشانه‌های آشکاری هستند که نشان می‌دهد مدرسه بر روابط خوب معلم و دانش‌آموز تأکید دارد. همچنین می‌توانید از معلمان در مورد برنامه شناسایی دانش‌آموزانشان، میزان ارتباطی که باید در مورد پیشرفت فرزندتان انتظار داشته باشید و اینکه چقدر وقت خود را با دانش‌آموزان می‌گذرانند، بپرسید. به پاسخ‌هایی گوش دهید که مستلزم توجه دقیق به تک تک دانش‌آموزان است و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا خود را در کلاس بیان کنند.

  • پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده: کامل ترین و جدیدترین لیست اساتید حرف آخر

.-تالیف چندین جلد کتاب مشهور و تخصصی در انتشارات مختلف کشور
.-تدریس کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس جامع و مبحثی رشته تجربی و ریاضی و نظام جدید نظام قدیم و شیمی ۶۰۴۰ نظام جدید و نظام قدیم

 

- اینجا بخوانید: روش خواندن و مطالعه درس شیمی + نکات فوق العاده مهم امتحانی

 


دانش‌آموزان جوان زمانی بهتر یاد می‌گیرند که روز مدرسه آنها با انواع فعالیت‌ها و روش‌های یادگیری متناسب با سنشان پر شود. یک کودک بی حوصله یا بدون چالش نمی‌تواند یاد بگیرد. یک مدرسه با کیفیت بالا از فعالیت‌های قانع‌کننده برای تشویق یادگیری و کشف استفاده می‌کند، به طوری که دانش‌آموزان مشتاق به تسلط بر سخت‌ترین موضوعات هستند. توازن روش های مختلف تدریس تضمین می‌کند که اولویت های یادگیری هر کودک مطابقت دارد. ایجاد یک محیط یادگیری اجتماعی همچنین دانش آموزان را تشویق می‌کند تا در حین کار با همسالان خود با چالش ها مقابله کنند. کودکان هر روز از یکدیگر یاد می‌گیرند و مهارت‌های اجتماعی مثبت را از همسالان خود می‌گیرند – البته با راهنمایی مناسب معلمان. این امر تجربه یادگیری را افزایش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند درس های حیاتی را بهتر به خاطر بسپارند.

 

در یک محیط گروهی، آنها نه تنها درس های آکادمیک را می‌آموزند، بلکه چگونگی تشخیص و مدیریت احساسات را می‌آموزند و به آنها اجازه می‌دهد تا در حین ایجاد روابط سالم، روی دانشگاهیان تمرکز کنند. به دنبال مدرسه ای باشید که از برنامه درسی مبتنی بر استاندارد ملی استفاده کند که از نظر رشد مناسب باشد و یادگیری فردی را با یادگیری اجتماعی متعادل کند. این بدان معنی است که برنامه درسی باید موضوعات مناسب را با فعالیت های یادگیری که به اندازه کافی جذاب و متنوع هستند پوشش دهد تا برای گروه سنی دانش آموز شما قابل دسترسی باشد. بپرسید چگونه معلمان از زمان گروهی برای یادگیری استفاده می‌کنند و چگونه دانش آموزان را تشویق می‌کنند تا از طریق تعارضات بین فردی کار کنند و احساسات را مدیریت کنند.

 

3. اهداف یادگیری فردی به همان اندازه که یادگیری گروهی مهم است، دانش آموزان شایسته ارزیابی با توجه به دستاوردها و نقاط قوت فردی خود هستند. این بدان معناست که آنها به اهداف یادگیری شخصی خود نیاز دارند. بچه‌ها زمانی به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابند که باید روی آن کار کنند، خواه تسلط بر یک مهارت، کسب نمره بالا، یا بهبود رفتار. هنگامی که معلمان به دانش آموزان کمک می‌کنند تا یک هدف و مراحل لازم برای رسیدن به هدف خود را شناسایی کنند، به دانش آموزان می‌آموزند که چگونه مسئولیت پذیر و با انگیزه باشند. این مهارت ها برای موفقیت های آینده در مدرسه و جهان حیاتی هستند.

 

هنگام انتخاب مدرسه، از معلمان بپرسید که چگونه معلمان تشخیص می‌دهند که کجا برای پیشرفت وجود دارد و از چه فرآیندی برای کمک به دانش‌آموزان برای بهبود این دوز استفاده می‌کنند. آنها باید بتوانند توضیح دهند که چگونه هر دانش آموز یک برنامه فردی دارد که در آن پیشرفت دانش آموزان را ارزیابی می‌کند و تغییرات عملکرد را دنبال می‌کند. 4. مدارک و تجربه معلم بر کسی پوشیده نیست که معلمان باید مجوز شغل معلمی داشته باشند، اما این بدان معنا نیست که هنوز اختلافاتی بین مدارک تدریس و تجربه در مدارس مختلف وجود ندارد. شما می‌خواهید بدانید که معلم فرزند شما قادر به ارائه بالاترین کیفیت آموزش است.

 

متأسفانه، برخی از مربیان دوران کودکی بر این باورند که شغل آنها چیزی بیش از مراقبت از کودک است. این به سادگی درست نیست. کودکان در هر سنی به معلمانی نیاز دارند که در مورد موضوعات مرتبط و روش های تدریس اثبات شده آگاه باشند. آموزش یک کودک فقط به اندازه فردی است که آموزش را ارائه می‌دهد. بهترین معلمان در مورد استانداردهای برنامه درسی، تکنیک های تدریس و شیوه های انضباطی به روز هستند تا بتوانند درس های موثری را برای همه دانش آموزان خود ارائه دهند.

استخدام معلمان دارای مجوز و گواهی اولین گام مدرسه برای اطمینان از اینکه کارکنان خود می‌دانند چه کاری انجام می‌دهند است. با این حال، تجربه، گواهینامه ها یا مدارک اضافی، و موفقیت های ثابت شده تدریس، نشانه های بهتری از یک معلم پرشور و موفق هستند. والدین باید در مورد صلاحیت های کارکنان هر مدرسه ای که مد نظر دارند بپرسند و به میانگین سال های تجربه معلمان توجه ویژه ای داشته باشند و میزان مشارکت کلاس های آنها را مشاهده کنند.

 

- شماره های تماس جهت سفارش فوری شیمی حرف آخر و مشاوره فروش: 09120663015

- شماره تماس مستقیم دفتر استاد سلوکی: 02166096851

- مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی برای درس شیمی و سایر دروس: 09399585899

 


 

The biography of Ali Selouki, a chemistry teacher What is really one of the characteristics of a good lecturer is having intelligence and understanding; Because having this feature makes him understand teaching methods, and it will be easier to help him teach. A good teacher must have a high level of insight and understanding to understand what is happening in the minds of students, and must be completely proficient in what he teaches.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!