نمونه تدریس شیمی حرف آخر آپدیت 1403 | استاد علی سلوکی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه یکم فروردین ۰۰
(13)
(1)
نمونه تدریس شیمی حرف آخر آپدیت 1403 | استاد علی سلوکی

نمونه تدریس شیمی حرف آخر - کلمه chemistry در اصل از ریشه یونانی از معنای به هم فشردن، با هم ساختن، جوش دادن و کلمه آلیاژ و… اخذ شده ‌است. شیمی یعنی هنر ارتباط با جهان. زبانی برای شنیدن قدرت های پنهان بین ذرات‏‌ها و پیدا کردن حقیقت ماده. شنیدن و دیدن رازگشایی از یک رمز و ابداع یک ترکیب با فراگیری اصولی بر اساس سبک علمی محسوب میشود. در شمایی جامع از علم، در جایگاهی مابین رشته زیست و فیزیک قرار گرفته، اما امروزه، شاخه ای بزرگ و بسیار کاربردی از علم است که به بررسی عناصر، ترکیبات تشکیل شده و ساختار شیمیایی، رفتار و خواص مواد و همچنین تغییرات مواد می‌پردازد.

تکنیک و نمونه تدریس شیمی حرف آخر | پکیج 0 تا 100 و شیمی تشریحی 5 ستاره  آپدیت 1403

 

نمونه تدریس شیمی حرف آخر 1403شیمی، دانش اتم‌ها، پیوند و مولکول هاست. علمی که می‌تواند ویژگی های ماده، تغییرات و روش خلق آنها را از هسته اتم گرفته تا کهکشان ها تشریح کند و رشته شیمی به پرورش اساتیدی می‌پردازد که با بررسی و تحقیق و آزمایش به نوآوری و ابداع پرداخته و یا فرآورده‌های شیمیایی را کنترل می‌کنند. این علم در تمام مراحل زندگی اعم از زندگی روزمره تا تخصصی ترین مسایل مثل مکانیک کوآنتم نقش دارد.


همچنین شاخه ای از علوم تجربی است و خود شامل شاخه های مختلف شیمی آلی، پلیمر، تجزیه، فیزیک، شیمی کاربردی، معدنی، نانوشیمی را دارد و در مقطع کارشناسی دارای دو گرایش محض و کاربردی است. آنچه از رشته های ریاضی و تجربی قابل لمس است کاربرد دارد، پس دانش آموزان و داوطلبین این رشته باید بتواند به سرعت در راه پیشرفت حرکت کنند. شاید آنهایی که از ریاضی یا فیزیک اصلا لذت نمی‏‌برند دیگر اینرا را نخواهند فهمید..! اما امروزه شیمی حرف آخر این ادعا را رد کرده است.

 

- در اینجا بخوانید: آشنایی بیشتر با شیمی حرف آخر | شیمی 0 تا 100 و 5 ستاره

 

در نظر خیلی ها فقط حفظ کردن صدها فرمول، عدد و رقم است. این دیدگاه بسیاری از دانش‌آموزان متوسطه دوم است. نظری منفی که شکل گرفته..، چرا که حجم مباحث کتاب سه پایه زیاد و زمان تدریس کم است و به ناچار معلمین و دانش اموزان به جای درک و استدلال مطالب، به سمت مسائل حفظی کشیده میشوند. درحالی که ترکیبی از مهارت های استدلالی و ذهنیست و اگر شخصی بخواهد در این درس موفق شود، باید در هر دو حوزه توانا باشد و حتی می‌توان گفت که قدرت استدلال بیش از قدرت حافظه در این درس اهمیت دارد چون حافظه فقط می‌تواند به مطالعه سرعت بدهد اما حلال یادگیری تسلطی نیست.

 

دانش آموزان و داوطلبان کنکوری لازم است در درس های ریاضی، شیمی و فیزیک، عالی باشند و از فراگیری لذت ببرد و خسته نشوند و به آن علاقمند باشند، همچنین دانش آموزان باید شجاع باشند و نیز وسواس نداشته باشند. در این مقاله ما در سایت مرکزی حرف اخر، به بررسی نمونه تدریس پکیج پرداخته‌ایم و تلاشمان بر اینست که موارد مهم و ویژگی های منحصر بفردش را مورد بررسی قرار دهیم.

روش خواندن و مطالعه درس شیمی | نکات بسیار کاربردی و مهم 1403


شما باید بدانید که چقدر می‌خواهید برای مطالعه وقت بگذارید. تعیین زمان و میزان مطالعه به انسان آرامش می‌دهد و این آرامش باعث افزایش سرعت یادگیری و سرعت مطالعه می‌شود. دانش آموزی که هدفمند مطالعه می‌کند برای یادگیری بهتر باید یاد بگیرد که فعالانه مطالعه کند. شما می‌توانید با جمع بندی و حل تمرین ها و برجسته سازی و انتخاب نکات مهم به مطالعات خود انرژی دهید. وقتی تصمیم به مطالعه گرفتید، فوراً شروع کنید و اجازه ندهید افکار مزاحم سر راهتان قرار بگیرند. برای مطالعه مفید و درک بهتر مطالب طبق روش استاد علی سلوکی، باید پس از حدود 45 دقیقه مطالعه، یک استراحت کوتاه (10-15 دقیقه) به خود بدهید. آنچه در مشاوره تحصیلی و پکیج های سایت موسسه ارائه میشود بسیار حرفه ای است، یعنی ما خواهان آن هستیم که قبل از امتحانات و کنکور سراسری آموزش درس ها و این مشاوره ها را دریافت کنید، و اگر هم با مشکلی هم دست به گریبان باشید به کمک مشاوره های تحصیلی تیم می‌توانید مشکلات درسی خود اعم از نارضایتی از مطالعه نامطلوب، عدم یادگیری ماندگار و.. را کاملا از میان بردارد؛

 

پس در کسب مشورت از مشاوره تحصیلی و تهیه پکیجهای عالی ترکیبی دریغ نکنید، زیرا ما بارها سبک های مختلف فراگیری جذاب و تاثیرگذار را آزموده ایم.. پک فروشگاه شیمی حرف اخر بصورت ویژه و ترکیبی تدریس شده تا داوطلبان بتوانند درصد بالایی در کنکور و آزمون ها کسب کنند. بیان قوی و ارائه کم نظیر مطالب درسی (Methods of learning Chemistry lessons)، استفاده از راهکارهای سریع درک 2 قسمت مهم یعنی مفاهیم و مسائل، تدریس کامل درسنامه و حل تست ها از ویژگی های آموزشی ما است. بسته نظام جدید حرف آخر از 4 پکیج مفاهیم 10 و 11، مسایل 10 و 11 و 12، مفاهیم 12 تشکیل شده است.

  • نمونه تدریس مسائل شیمی حرف اخر دوازدهم | ویدئو رایگان و مشاوره درسی کتاب

در پکیج جامع تخصصی تجربی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید محلول ها، به عنوان مخلوط هایی همگن معمولا بر حسب حالت فیزیکی آن طبقه بندی میشود. محلولهای گازی، مایع و جامد. درباره اهمیت و ماهیت محلول ها، از لحاظ کمیت حلال و حل شونده اهمیتی بیشتر دارند، از ویژگیهای اجزای برخی محلولها است. شما در فیلم زیر اهمیت مبحث محلول های را از اساتید برتر ما خواهید دید:

 

همه چیز در اطراف و درون ما نتیجه واکنش های شیمیایی است. از نحوه شلیک اعصاب و ارسال سیگنال در سراسر بدن ما تا نحوه هضم غذا، تا محصولاتی که به طور منظم استفاده می‌کنیم (مانند پلاستیک). در حالی که ما می‌توانیم شیمی را در عمل در ماکرو ببینیم، انچه شیمی را بسیار جذاب (و چالش برانگیز برای یادگیری) می‌کند این است که در واقع، در مقیاس بسیار میکروسکوپی عمل می‌کند: اتم های تحت اللفظی و پیوندهای انها که پایه و اساس هر چیزی است که ما می‌بینیم و لمس می‌کنیم.

برای درک زیست شناسی یا فیزیک، باید اصول شیمی را درک کنید. در حالی که درک برخی از مفاهیم علمی اسان تر است زیرا انها در سطح قابل مشاهده اتفاق می‌افتند، شیمی در پس زمینه وجود دارد و فرایندهای اساسی را که منجر به پدیده های قابل مشاهده می‌شود، هدایت می‌کند. ما می‌توانیم حل شدن شکر در اب را مشاهده کنیم، اما برای درک واقعی این فرایند، باید فراتر از انچه که می‌توانیم با چشم غیر مسلح ببینیم، تا سطح اتمی کشف کنیم.

  • جلسه ای از آموزش بی نظیر و حیرت انگیز محلولهای شیمی سایت شیمی سلوکی

 

 

نحوه مطالعه برای یک آزمون: 10 قدم برای آزمون بعدی شما: ما قول می‌دهیم که معلم شما برای گرفتن شما بیرون نیامده است. هر چقدر هم که امتحان دادن می‌تواند ناخوشایند باشد، اما در واقع چیزی بیشتر از اینکه فقط به معلمتان نشان دهد آنچه می‌دانید انجام می‌دهد: در واقع می‌تواند به شما در یادگیری کمک کند. مطالعات نشان داده است که دانش‌آموزانی که به طور منظم مورد آزمایش قرار می‌گیرند، در واقع محتوای بیشتری را یاد می‌گیرند و آن را برای مدت طولانی‌تری نسبت به دانش‌آموزانی که آزمایش نشده‌اند، حفظ می‌کنند. خبر عالی برای امتحانات نهایی حتی نشان داده شده است که آزمایشات مکرر به کاهش اضطراب امتحان کمک می‌کند.

 

نمی دانید چگونه برای یک آزمون مطالعه کنید؟ این نکات مطالعه را دنبال کنید تا بهترین نمره خود را کسب کنید! نحوه مطالعه برای آزمون 1. مطلع شوید برای آنچه با آن روبرو خواهید شد، ناآماده وارد آزمون خود نشوید. قبل از شروع مطالعه، بدانید: فصول کتاب درسی و موضوعاتی که آزمون پوشش خواهد داد فرمت تست آیا سوالات چند گزینه ای یا پاسخ های کوتاه وجود خواهد داشت؟ آیا در کلاس انشا می‌نویسید؟ اهداف و طرح بندی آزمون تعیین می‌کند که چگونه با یادگیری مطالب مقابله کنید. 2. مانند معلم خود فکر کنید تکالیف شما، آزمون‌ها، جزوه‌ها، یادداشت‌های روزانه و تکالیف کلاسی، همگی نشان‌دهنده این هستند که معلم شما چه چیزی در مورد اطلاعات مهم است و چه چیزی ممکن است در آزمون ظاهر شود.

 

3. وسایل کمک مطالعه خود را بسازید وقتی نوبت به یادگیری می‌رسد، تست های تمرینی بهتر از برجسته کردن یا خواندن مجدد یادداشت های شما هستند. بنابراین، یادداشت های خود را به فلش کارت تبدیل کنید یا از یک برنامه فلش کارت برای حفظ لغات اسپانیایی استفاده کنید. از دوستان خود بخواهید که شما را امتحان کنند یا تست تمرینی خود را بنویسند. 4. برای موارد اجتناب ناپذیر تمرین کنید طرح کلی مقالات را از قبل تعیین کنید. برای تست‌های ریاضی، مسائل تمرینی زیادی را انجام دهید، مشابه آن‌هایی که می‌دانید ظاهر می‌شوند. فهرستی از سوالاتی که فکر می‌کنید ممکن است در آزمون نشان داده شوند تهیه کنید (و سپس مطمئن شوید که می‌توانید به آنها پاسخ دهید!).

 

5. هر روز مطالعه کنید اگر در یک هفته امتحان دارید، مطالعه کمی در هر روز به شما کمک می‌کند تا مفاهیم سخت یا نقاط ضعف دانش خود را از قبل شناسایی کنید. نمی‌توانید فاکتورینگ را بفهمید؟ به راهنمای تکالیف وارد شوید و به سوالات خود پاسخ دهید. 6. عوامل حواس پرتی را حذف کنید مطالعه برای آزمون حواس پرتی توجه به کاری را که انجام می‌دهید دشوار می‌کند، که به نوبه خود تسلیم حقایق به حافظه را دشوارتر می‌کند. با خاموش کردن اعلان‌ها در تلفن، مسدود کردن موقت وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان، یا چسبیدن به موسیقی دستگاهی در حین مطالعه (بنابراین وسوسه نشوید که با هم آواز بخوانید!) به خودتان کمک کنید. استراحت هر 45 دقیقه یا بیشتر نیز به شما کمک می‌کند تمرکز داشته باشید.

 

7. مفاهیم بزرگ را از جزئیات کوچکتر تقسیم کنید اگر در حال مطالعه یک موضوع بزرگ هستید - مانند جنگ داخلی برای تاریخ یا فرآیندهای سلولی برای زیست شناسی - سعی کنید مطالبی را که برای مطالعه نیاز دارید به تکه تکه کنید. یک نبرد را در یک زمان یا یک فصل در یک زمان مطالعه کنید - و سپس خودتان را امتحان کنید. در مورد آنچه اخیراً مطالعه کرده اید از خود سؤال بپرسید و حتی پاسخ های خود را یادداشت کنید. 8. از چیزهای "آسان" غافل نشوید حتی اگر در تمام سال به موضوع یا مفهوم خاصی پرداخته‌اید و فکر می‌کنید که آزمون یک نسیم خواهد بود، باز هم باید قبل از روز بزرگ آن را مرور کنید. شما نمی‌خواهید برای اشتباهات بی دقت امتیاز از دست بدهید یا فراموش نکنید که یک فرمول هندسی کلیدی را به خاطر بسپارید.

 

9. مدرسه را رها نکنید از دست دادن کلاس ها به طور خودکار شما را در معرض آسیب قرار می‌دهد. مطمئن شوید که به کلاس می‌روید (مخصوصاً در هفته منتهی به آزمون) و در هر جلسه مروری که معلمتان برگزار می‌کند شرکت می‌کنید. آیا مجبور بودید یک کلاس مهم را از دست بدهید؟ شما همیشه می‌توانید از معلم خود یا یکی از مربیان ما کمک بخواهید تا مشکل را به دست آورید. 10. روز آزمون را مرور کنید قبل از شرکت در آزمون، به خود فرصت دهید تا یک بررسی سریع انجام دهید. آن فلش کارت ها را چند بار با هم مخلوط کنید یا طرح کلی فصل خود را دوباره بخوانید. این باعث می‌شود که مواد در ذهن شما تازه باشند.

  • فیلم آموزشی آنلاین و پکیج 1404 - شیمی VOD حرف اخر چند ساعت است ؟

پک شیمی خود یک بانک تست کامل است و دیگر شما نیازی به خرید کتابهای عجیب و قطور و وقت گیر گاج و مبتکران و خیلی سبز نیست، این جور کتب در مبحث آموزش به عنوان (trash books) یاد میشوند چراکه فرمولات را سخت تر و بشدت وقت گیر هستند، در این بخش شما میتوانید بخشی از نقشه راه و نحوه حل تستهای مبحث محلول ها دکترین حرف اخر را مشاهده کنید:


 

  • مفاهیم شیمی سلوکی - اهمیت پیش نیاز، تبدیل واحد یک ماده شیمی

توانایی حل مسئله، فرایندی اساسی است، و نمی‌توان در آزمون های غیر استاندارد حل مسائل استوکیومتری را برای دانش آموزان بررسی و تشریح کرد، و تیم ما دست به قلم شد و برای حل آن یک راهکار کلی تعریف کرد؛ چنانچه که میدانید واکنشهای شيميايي قادر هستند يک ماده شيميايي را به ماده ديگر تبديل کنند؛ استوکیومتری بخشی است که به ارتباط کمی میان مقدار مواد شرکت کننده در واکنش می‌پردازد. مبحث تبدیل واحد نیز در همه علوم مهم است، اگرچه ممکن است به نظر بیاید در شیمی بیشتر حساس باشد زیرا بسیاری از محاسبات از واحدهای مختلف استفاده می‌کنند.

 

افراد غیر رشته ای که برای درجه های علوم انسانی هدایت می‌شوند، ملزم به مطالعه شیمی در سطح مقدماتی هستند. باز هم، این کلید برای کمک به ایجاد مهارت های تحلیلی قوی و اموزش خوب است. کافی است بگوییم، ارزش مطالعه شیمی شامل صنایع مختلف است، ایا یک دانش اموز به سمت حرفه ای به عنوان یک شیمیدان، مراقبت های بهداشتی یا هیچ یک از موارد فوق کار می‌کند، مهارت های پرورش یافته از مطالعه شیمی (تجزیه، کنجکاوی، سازمان و عزم و اراده) مطمئنا در طول کل زندگی و حرفه خود به نفع انها است. هنگامی که دانش اموزان شما می‌پرسند "چرا شیمی را مطالعه می‌کنند؟" به دانش اموزان خود یاداوری می‌کنند: در حالی که شیمی ممکن است به عنوان یک موضوع ترسناک برای استاد احساس شود، با ابزارهای مناسب برای کمک به یادگیری انها، بیشتر از انچه که ممکن است تصور کنند، در دسترس است.


هر اندازه گیری را شما باید با واحدهای مناسب گزارش دهید. در حالی که ممکن است تمرین برای تبدیل واحدها تجربه کنید، فقط باید بدانید که چگونه می‌توانید ضرب، تقسیم، اضافه کردن و تفریق کنید تا آنها را انجام دهید. ریاضیات شیمی آسان است تا زمانی که شما می‌دانید کدام واحدها را می‌توان از یک به یک دیگر تبدیل کرد و روش تنظیم فاکتور تبدیل در یک معادله را شما اینجا بسیار پیشرفته فراخواهید گرفت. مسائل شیمی با سهم 50 درصدی کنکور متاسفانه به عنوان سرعت گیری برای رسیدن داوطلبان به درصد بالای تبدیل شده است. در این بخش ببینید:


 

 


شب قبل از امتحان بزرگ ریاضی است و استرس دارید. شما در کار انباشته هستید، کتاب ها همه جا هستند، بسته های تراشه روی زمین پخش می‌شوند، دوستانتان از شما التماس می‌کنند که دیگر با آنها تماس نگیرید و ردبولی که استنشاق کردید دیگر کار نمی‌کند. این لحظه ای است که دوباره به خود می‌گویید دفعه بعد زودتر شروع به مطالعه خواهید کرد. فاجعه قریب الوقوع به نظر می‌رسد. آشنا بنظر رسیدن؟
این را از خود بپرسید: اگر واقعاً زودتر شروع به مطالعه کرده باشید و احساس آرامش و آمادگی برای امتحان خود کرده باشید، چه؟ بله، به نظر می‌رسد که این بدترین گناه است که واقعاً از قبل مطالعه کنید، با این حال، وقتی در کلاس های 10، 11 و 12 هستید، باید تصمیم بگیرید که مطالعه را به شیوه ای مؤثر شروع کنید و در هنگام امتحانات و امتحانات، یک استراتژی داشته باشید. به زودی، زیرا آنها بلیط شما برای تحصیل بیشتر هستند. هنگامی که تصمیم گرفتید بازی خود را ارتقا دهید و به دیوانگی که به نظر می‌رسد آمادگی قبل از امتحان "بله" بگویید، در اینجا ده نکته برتر مطالعه برای امتحانات وجود دارد که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند.

 

با پرسیدن این سوالات از خود شروع کنید:آیا به طور مناسب برای آزمون ها آماده می‌شوید؟ آیا می‌دانید چگونه سوژه های خود را تقسیم بندی کنید و میزان کار را از هم جدا کنید؟آیا می‌دانید برای هر موضوعی با توجه به نوع کار چگونه به طور موثر مطالعه کنید؟ آیا روی برگه های امتحانی گذشته کار می‌کنید و به روش صحیح به آنها پاسخ می‌دهید؟ آیا می‌دانید در کدام بخش از هر آزمون مشکل دارید؟ (چندگزینه ای، سوالات انشایی و غیره) هنگامی که به این سوالات پاسخ دادید، خود را آماده کنید. شما در شرف یادگیری چیستی مطالعه هستید به نحوی که نه تنها نمره شما را بالا می‌برد، بلکه به شما امکان می‌دهد سریعتر و موثرتر مطالعه کنید. نشستن؟ آماده اید تا ذهن خسته خود را از بین ببرید، زیرا به شما نشان داده می‌شود که چگونه برای امتحانات مطالعه کنید؟ درسته، بریم

 

1. مهارت های مدیریت زمان: ما می‌دانیم که شما به چه فکر می‌کنید. کمبود وقت دلیلی است که در وهله اول این مقاله را می‌خوانید. با این حال، می‌توانید از همین حالا برای برنامه ریزی برای سری آزمون یا دوره امتحانی بعدی خود گام های موثری بردارید. با توسعه مهارت های صحیح مدیریت زمان، به خودتان زمان کافی برای آماده شدن برای هر موضوع و همچنین زمان برای تجدید نظر در اختیار خواهید داشت. مطمئن شوید که دقیقاً زمان برنامه ریزی امتحانات یا آزمون ها و تاریخ های مربوط به هر موضوع را یادداشت کنید. از یک تقویم استفاده کنید و هر امتحان آینده را علامت بزنید. این به عنوان یک یادآوری دائمی برای شما برای شروع کار عمل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم تاریخ ها را با رنگ قرمز بنویسید زیرا این رنگ حس فوریت را ایجاد می‌کند. وقتی بدانید که سه هفته فرصت دارید تا برای آن فینال علمی مخوف مطالعه کنید، هر بار که چشمتان به تاریخ های تقویم می‌رسد، انگیزه بیشتری برای شروع تمرکز خواهید داشت.

  • سال دهم یازدهم دوازدهم نمونه تدریس حرف آخر شیمی | بسته کلیپ مشاوره رایگان استاد سلوکی

انگیزه می‌تواند به عنوان یک محصول یا یک فرآیند دیده شود هنگامی که به عنوان یک محصول نگاه می‌شود، دانش آموزان دارای سطحی از انگیزه هستند که‌ آنها را تجربه می‌کنند و بر انتخاب، تلاش و پشتکار آنها در مورد یک فعالیت خاص تأثیر می‌گذارد. هنگامی که به عنوان یک فرآیند در نظر گرفته می‌شود، انگیزه نه تنها به یک وضعیت نهایی بلکه به ابزاری که از طریق آن وضعیت تعیین می‌شود نیز اشاره دارد. به عبارت دیگر، تمایلات انگیزشی در طول یادگیری در تمرین کلاس تغییر می‌کند و دانش آموزان می‌توانند یاد بگیرند که وضعیت انگیزشی خود را تنظیم کنند

 

 

  • نمونه تدریس شیمی دوازدهم حرف اخر - سه سری از بررسی تست ها و سوالات تبدیل واحد 1 ماده:

 یادگیری اصولی: ممکن است به یک سوژه مجموعه‌هایی از سه شکل نشان داده شود (مثلاً دو شکل گرد و یکی مثلثی، بعد، دو شکل مربع و یک گرد و غیره). با پاداش های مناسب، آزمودنی ممکن است یاد بگیرد که اعضای «عجیب» هر مجموعه را از اعضای مشابه تشخیص دهد. حیواناتی به اندازه کبوتر در مقیاس تکاملی می‌توانند بر اصل این به اصطلاح مسلط شوند.مشکل عجیب و غریب. این فهرست تنها نمونه هایی از مجموعه قابل توجه فعالیت های حیوانات طبقه بندی شده به عنوان یادگیری است. با شروع عادت، آنها از تنظیمات ساده حیوانات تک سلولی تا بالاترین دستاوردهای فکری بشر را شامل می‌شوند. واقعاً شگفت‌انگیز خواهد بود که یک تئوری یادگیری برای توضیح این همه تنوع کافی باشد. با این حال، تاکنون هیچ نظریه ای در مورد یادگیری به اندازه کافی بیش از بخش کوچکی از این پدیده ها را پوشش نمی‌دهد.

 

شیمی علمی است که ماده و تحولات ان را توصیف می‌کند. این علم است که مولکول ها، نانوساختارها و جامدات گسترده و خواص، واکنش ها و کاربردهای انها را تعریف می‌کند. این علم توانمندسازی تقریبا در تمام زمینه های علم و فناوری مدرن، به ویژه زمینه های جدید و هیجان انگیز بین و چند رشته ای ژنتیک مولکولی، زیست شناسی مولکولی، فناوری نانو، شیمی دارویی، طراحی و توسعه دارو و شیمی / صنعت سبز (محیط زیست پایدار) مرکزی است.

شیمی علم مرکزی نامیده می‌شود زیرا همه دانشمندان مواد شیمیایی را در برخی از سطوح مطالعه می‌کنند. زمین شناسان بررسی می‌کنند که چگونه مواد شیمیایی برای تشکیل سنگ ها گرد هم می‌ایند. بیوشیمیست ها و داروسازان مواد شیمیایی را مطالعه می‌کنند که باعث ایجاد و درمان بیماری ها می‌شوند. ستاره شناسان ترکیبات شیمیایی ستاره ها، سیارات و کهکشان ها را مطالعه می‌کنند. متخصصان ژنتیک مواد شیمیایی وراثت بیولوژیکی را مطالعه می‌کنند. یک پس زمینه در شیمی در حرفه ای در تمام این رشته ها مفید است.

 

2. فضای مطالعه خود را سازماندهی کنید:
این ممکن است تعجب آور باشد، اما آن کاسه های 2 هفته ای مجبور نیستند روی میز شما بمانند. یک میز در واقع برای کتاب های درسی و یادداشت های مطالعه و انواع وسایل ترسناک مربوط به مدرسه در نظر گرفته شده است. اطمینان حاصل کنید که میز شما عاری از زباله و لباس های کثیف باشد. مراقب باشید که نور کافی، کاغذ یادداشت، خودکار، لیتر بالا و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، داشته باشید. یادداشت های چسبناک رنگارنگ زمانی که نیاز دارید حقایق و جزئیات مهم را به خاطر بسپارید بسیار مفید هستند. این یکی از آن مواقعی است که مادر شما واقعاً حق دارد: اتاق خود را مرتب کنید، در واقع به نفع شما خواهد بود.

 

3. از نقشه ها و نمودارهای ذهنی استفاده کنید:
از این فرصت استفاده کنید و به دوران جوانی خود برگردید و نقاشی بکشید، از رنگ ها استفاده کنید و نمودارهای جریان سرگرم کننده ایجاد کنید تا نه تنها کار خود را کاربر پسندتر کنید، بلکه در عین حال تجدید نظر کنید. با ساختن نقشه ها و نمودارهای ذهنی، مطالب مطالعه خود را مجدداً یاد می‌گیرید، همانطور که خلاصه ها و یادداشت های کوتاه خود را می‌سازید. حتی می‌توانید آن‌ها را روی دیوار اتاق خواب یا درهای کمد خود بچسبانید تا بیشتر از آنچه که در دفترچه یادداشت نوشته شده بود، بخوانید.

 

4. روی برگه های امتحانی گذشته کار کنید:
تمرین واقعاً عالی می‌کند. با کار بر روی برگه های آزمون و امتحان قبلی، می‌توانید از نحوه مطالعه برای امتحانات و همچنین پاسخ دادن به سؤالات در قالبی مشابه آنچه ممکن است در امتحانات خود بیابید، آگاه شوید. این همچنین می‌تواند به عنوان ابزاری برای شما باشد تا قبل از امتحانات خود را با هر نوع سؤالی زمان بندی کنید تا مدیریت زمان خود را افزایش دهید. بسیاری از نکات مفید مطالعه برای امتحانات را در مقالات قبلی خواهید یافت. یک مزیت اضافه این است که سوالات در مقالات فعلی شما اغلب شبیه به سوالاتی است که قبلا در مقالات قدیمی تر کار کرده اید. یک روز را در برنامه مطالعه خود اختصاص دهید تا فقط مقالات قبلی را انجام دهید و دانش خود را آزمایش کنید. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که "تمرین، تمرین و تمرین!"

  • شیمی رایگان حرف اخر اپارات | مسائل و مفاهیم کتاب درسی مدرسه با جزوه PDF

بسته شیمی حرف آخر انتخاب کسانیست که آرزوی درصد زبان بالای ۸۰ درصد را دارند، این منبع استاندارد یعنی پک جامع حرف اخر با تدریس خوب موسسه از قوی ترین پکیجهای کنکوری ماست که داوطلبین در پایین ترین سطح ممکن آموزشی میتوانند با این درصد بالای آزمون ها را کسب کنند. در این دی وی دی - DVDها که همراه با کتاب کار رایگان ارائه میگردد، با استفاده از متدهایی مانند الگو سازی، شهودی سازی و پویانمایی با استفاده از فعال کردن نیمکره راست مغز مباحث ماندگاری زیادی در ذهن خواهند داشت. اما نکته مهم (Harfe Akhar Chemistry) و سایر محصولات استفاده از اصل "نقشه راه" است،

 

مطالعه ان به شما مهارت های متخصص و عمومی شما نیاز به ایجاد یک حرفه ای امن، رضایت بخش و مولد را می‌دهد. گذشته از اموزش جامد در اصول شیمیایی، فارغ التحصیلان از دانشگاه ملبورن با طیف وسیعی از مهارت های عمومی ترک می‌کنند. شیمیدانان می‌توانند به وضوح و به طور خلاصه در مورد موضوعات فنی بنویسند و می‌توانند اطلاعات پیچیده را به شکل های ساده تر متراکم کنند. شیمیدانان دارای حساب عالی هستند و بسیار سواد کامپیوتری دارند. شیمیدانان همچنین دارای مهارت های حل مسئله و تحقیق پیچیده هستند که توسط کارفرمایان غیر علمی نیز ارزشمند است.

  • شما با دیدن این بخش نیز اهمیت نقشه راه در زندگی و شیمی از زبان استاد مظفریان را خواهید دید:

    

  • بخشی از نتایج درصدهای شیمی کنکور حرف آخر:

در اینجا شما نتایج حیرت انگیز درصدهای سالیان اخیر داوطلبان با استفاده از پک را مشاهده می‌کنید، اشخاصی که از پکیجها و تدریسهای استفاده کرده اند توانسته اند بصورت تضمینی به بهترین آمار درصدها برسند و به رتبه های عالی دست پیدا یابند:

 

 

 

تلفن دفتر مرکزی ما برای سفارش پکیج شیمی: 02166096851 - 09120663015

 

  • مشاوره آمادگی امتحانات و کنکور در تمام پایه ها در موسسه

قطعا تا حالا با اشخاصی مواجه شدین که شاگرد اول کلاس و مدرسه بودن ولی در کنکور رتبه آنها پایین تر از حد انتظار شده، برایتان تعجب آور بود چگونه نخبه مدرسه نتوانست در کنکور برتر باشه؟ جواب این پرسش برمیگردد به سبک درس خواندن و قوانین حاکم بر سیستم آزمون، باید دانش آموز یک مجموعه مهارت را بدست بیاورد تا بتواند در کنکور حرف اول و آخر را بزند..، و این مهارت ها در مجموعه آموزشی این وبسایت ارائه میشود؛ و شامل برنامه ریزی درسی مخصوص و گام به گام تا روز آزمون سراسری یا امتحانات پایان ترم؛ شیوه مطالعه درس های عمومی و تخصصی؛ متد موفقیت در مدیریت تست زنی؛ شرایط بودجه بندی، ضوابط، ضرایب، تراز لازم هر رشته و دانشگاه؛ سهمیه بندی استان ها و.. و خیلی از نکات و موارد مهم دیگر که تضمین کننده موفقیت در مدرسه و کنکور شماست/

 


You have definitely come across people who were the first students of their class and school, but their rank in the entrance exam was lower than expected. You were surprised how the elite of the school could not be the best in the entrance exam. The answer to this question goes back to the style of studying and the rules governing the exam system, the student must acquire a set of skills in order to be able to say the first and last words in the entrance exam..., and these skills are presented in the training set of this website.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!