شیمی حرف آخر | پکیج 0 تا 100 و تشریحی 5 ستاره آپدیت 1403 ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه ششم خرداد ۰۰
(0)
(0)
شیمی حرف آخر | پکیج 0 تا 100 و تشریحی 5 ستاره آپدیت 1403

شیمی حرف آخر  | دومین درس مهم تجربی و سومین در رشته ریاضی-فیزیک است؛ این درس 2 استراتژی مفاهیم، مسائل را دربر میگیرد. ضریب آن در زیر گروه 1 تجربی، یعنی رشته های پزشکی، دندان، فیزیوتراپی و اکثر پیراپزشکی ها برابر با 9 ضریب همین درس در زیر گروه 2 برای رشته هایی مثل داروسازی برابر 12 است؛ همچنین در رشته ریاضی فیزیک برای قبولی در رشته های مهندسی نفت، مانند فیزیک ضریب 9 دارد. درجه سختی سوالات در سالهای اخیر سیر صعودی داشته و طبق آمار منتشر شده سازمان سنجش در کنکور 1400 و 1402 بسیاری از داوطلبین کمتر از حد مناسب زده اند.

بسته شیمی فایو استار تشریحی حرف آخر | پنج ستاره 1403 نسخه اصلی (کلیک کنید)

 

ذکر این نکته بسیار مهم است که کمیت در کنار کیفیت اهمیت ویژه ای دارد و مکمل هم اند، حتی اگر نحوه مطالعه در کنکور را درست اجرا کنید، ساعات مطالعه آن پایین باشد بی فایده است! تعادل ساعات اختصاصی / عمومی بصورت تقریبی 70 به 30 باشد و 20% کل ساعت های هفتگی مخصوص شیمی است. الفبای شیمی، جدول تناوبی عنصرهاست و این به قدری اهمیت دارد که جدول ضرب در ریاضی اهمیت دارد، چراکه همه مباحث به جدول تناوبی مرتبط است. نحوه خواندنش برای همه مباحث مثل هم نیست.

- تکنیک مهم (PQRST) مطالعه در کتاب شیمی:
P=پیش خوانی یا مرور اجمالی
Q=طرح سوال
R=خواندن و طرح سوال (سرتیترخوانی+مطالعه عمیق)
S=تلقین و تکرار و بازآفرینی

T=تست (2670 تست شیمی و تمرین و تحلیل متن کتاب!)


از 35 تست طرح شده هر کدام 60 ثانیه و جمعا 35 دقیقه کل زمان دارد؛ ما 3 دسته تست داریم 1-حفظی. 2-مفهومی. 3-محاسباتی. در آزمون سالهای اخیر سوالات مفهومی و مسایل محاسباتی اهمیت بیشتری پیدا کرده اند. برای مسایل باید آنقدر تست زد که با دیدن هر سوال، سریع راه حل به ذهنمان برسد و حدود 1 دقیقه به جواب نهایی برسیم. ما در این مقاله پکیج شیمی کنکور (Chemistry package of the Harfe Akhar institute) را به شما معرفی خواهیم کرد که شامل مفاهیم سال دوازدهم، شیمی صفر، مسائل دهم و یازدهم و دوازدهم، محاسبات سریع، شیمی جامع سه سال و کنکور است. شما دانش آموزان و داوطلبین گرامی لازم است توضیحات زیر را تا انتها بخوانید تا به صورت کامل با این پک بی نظیر و برتر آشنا شوید.

شیمی جامع با تدریس ویژه دکتر سلوکی از قوی ترین پکیجهای ماست که دانش آموز و داوطلبان در پایین ترین سطح ممکن آموزشی میتوانند با این بسته درصد بالای را در آزمونها کسب کنند. بیان قوی و ارائه کم نظیر مطالب درسی، استفاده از راهکارهای سریع محاسباتی در بخش مسائل، آموزش کامل درسنامه و حل تست های کاندید کنکور از ویژگیهای آموزشی آن است. با سیستم الگوسازی و شهودی سازی و درگیر کردن کنترل نیمکره راست / چپ مغز، یادگیری سریع مطمئن و عمیق در کوتاهترین زمان میسر شده است!

 

برای مثال مبحث استوکیومتری حدود 50% مسایل شیمی اند و فقط با چند الگو در این سی دی ها ارایه داده شده؛ دیگر لازم نیست ده ها فرمول را حفظ کنیم، بنابراین راه حل های میانبر را خواهید آموخت، با اعتماد به نفس، سرعت خوبی و صرفه جویی در زمان (مثلا 100% در 20 جلسه 25 ساعته) تسلط خواهید یافت. یک نمونه شگفت انگیز دیگر در مبحث مسایل است، که 50% سوالات مشتمل است و دانش آموز باید چیزی حدود 1500 صفحه کتاب را بخوانند تا با با انواع و اقسام سوال ها آشنا بشوند. ما حدود 40 تا 50 نوع مسئله داریم و داوطلب سر جلسه آزمون گیر میکند و نمیداند این کدام نوع است؟!

 

 

یادداشت برداری مهارتی است که به درک بهتر مطالب و دانش کامل کمک می‌کند و با بروشور نویسی متفاوت است. در واقع یادداشت برداری به معنای انتخاب و ثبت نکات اصلی و مهم است.. مهارت نوشتن مختصر: چکیده یعنی مرور مطالبی که خوانده اید. در واقع بیان مجدد نکات اصلی در زبان مادری شماست. خلاصه باید نه تنها نکات اصلی، بلکه روابط بین نکات اصلی را نیز شامل شود. خلاصه باید به خوبی منسجم باشد، یعنی باید ارتباط منطقی بین جملات وجود داشته باشد و باید به زبان خودش نوشته شود. اما همین 1500 صفحه تبدیل به 1 نقشه راه شده و شما با 13 ساعت تدریس عالی دکتر علی سلوکی آنرا مسلط میشود؛ بنابراین کسی که این مقدار صفحه را ورق زده انگار سرکار رفته..، اینست که میگوئیم ما بلدیم چطوری یاد بدیم صرفا یک شعار نیست چراکه زمان گذاشتیم برای این کار...


آنها نسبتاً ساده هستند و حذف این مباحث به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. برای مشکلات شیمی، باید آنقدر بررسی کنید که وقتی هر را مشاهده کردید، راه حل به ذهن شما خطور می‌کند و با انجام محاسبات در حدود یک دقیقه به جواب نهایی خواهید رسید. اگر برای الف) به اندازه کافی بررسی کنید و در لحظات اول قادر به شناسایی راه حل مناسب نخواهید بود، زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد یافتن راه حل برای یک مسئله در کنکور کنید، درصد شیمی شما کاهش می‌یابد. به یاد داشته باشید که به طور متوسط هر آزمون شیمی در کنکور فقط 60 ثانیه است.

 

برای حل بسیاری از مشکلات شیمیایی محاسباتی و قابل حل در آزمون قبولی، باید یک معادله واکنش و یک تراز واکنش بنویسید. بنابراین، مسئله متعادل سازی واکنشهای شیمیایی و نوشتن واکنشها را به هیچ وجه فراموش نکنید، زیرا اساس حل بسیاری از مشکلات شیمیایی نه تنها در فصل استوکیومتری بلکه در فصلهای بعدی است. برخی از واکنش ها محافظه کارانه نیز هستند و به هیچ یک از دسته های واکنش معمول مانند جابجایی منفرد، جابجایی مضاعف، سوختن، اکسیداسیون، ترکیب یا تجزیه تعلق ندارند و شما باید این واکنش ها را فقط تحت بررسی مداوم حفظ کنید. حتی برای برخی از پاسخ های زمان بر، بهتر است ضریب حداقل یک ماده را نگه دارید تا به سرعت نیاز به مواد دیگر را ثبت کنید. به عنوان مثال، حفظ فاکتور 4 نیتروگلیسیرین را در پاسخ تجزیه نیتروگلیسیرین به آزمون پذیرش توصیه می‌کنیم.

 

مجدداً تأکید می‌کنیم که برای افزایش سرعت عمل و کنترل مشکلات و محاسبات شیمی در کنکور، باید آزمونهای متنوع و زیادی را حل کنید. اولویت انتخاب آزمونهای شیمی باید آزمون قبولی سراسری سالهای اخیر باشد و البته روش آزمون صحیح خصوصاً برای مشکلات شیمی محاسباتی که بسیار وقت گیر است بسیار مهمتر است. ماشین حساب شیمی ممنوع - نحوه مطالعه شیمی به عنوان یک کنکور
برای حل مشکلات شیمی به هیچ وجه از ماشین حساب استفاده نکنید زیرا باعث تنبلی مغز با مشکلات محاسباتی می‌شود. تمام مشکلات را با یک خودکار روی کاغذ حل کنید و فقط به صورت شفاهی برای خود توضیح دهید که این مشکل به این ترتیب حل شده و به نوعی مشکل حل شده است، اصلاً اینگونه نیست. نکات بسیار کوچک و مهمی وجود دارد که تا زمانی که قلم در اختیار نداشته باشید آنها را یاد نمی‌گیرید.

- بسته آموزش شیمی جامع حرف اخر 0 تا 100 شامل چند پکیج است؟ کنکور و امتحان نهایی تشریحی

استاد سلوکی مدرس حرف اخر به دلیل ترکیبی بودن سوالات و رعایت پیش نیاز و پس نیاز مباحث، فصول را به صورت ترکیبی تدریس کرده و این شیوه و سبک از آموزش کمک شایانی به افزایش آمادگی داوطلبان در بخش ها کرده است. در بخش مسایل، برای یادگیری سریع و حل تست های آن در کمترین زمان ممکن از "الگو" یا راهکارهای ساده و سریع محاسباتی استفاده کرده و به همین دلیل این بهترین پک کشور است که باعث میشود داوطلب فرمول و واکنش ها را حفظ نکند و بدون اتلاف زمان، هر تستی (مانند شیمی 6040) را براحتی پاسخ دهد.


مباحث اولیه و مبانی چون پیش نیاز سایر مباحث هستند، آقای سلوک آن را بصورت ترکیبی-مفهومی ظبط کرده و این متد کمک میکند تا داوطلبان بتوانند بصورت پیوسته مطالعه کنند. گسست در یادگیری باعث کاهش راندمان میشود اما این سبک از پک بندی ها کمک میکند بتوانید به سادگی دروس را یاد بگیرید (Learn chemistry for exams and entrance exams). بنابراین پک بندی به طریق زیر است و همانطور که ذکر شد به دلیل ترکیبی بودن سوالاتش رعایت پیش نیاز و پس نیاز مباحث، دی وی دی های نظام جدید حرف اخر بصورت جامع ارائه شده و پکبندی 4 پکیج جامع به این طریق است: پکیج مفاهیم دهم و یازدهم، مسایل دهم و یازدهم و دوازدهم، مفاهیم دوازدهم و محاسبات سریع.


بسته های جامع اختصاصی حرف اخر بهترین پکیجهای است و داوطلب میتواند با فراگیری بی نظیر فصل های درسی سه سال، راهکارها سریع و درک مفاهیم و مسائل، بر کل تستهای احتمالی مسلط شود. همانطور که اشاره شد، محصولات 6040 یا جامع با تدریس خاص دکتر غلامحسین از برترین و شگفت انگیزترین سی دیها است و همگان در پایین ترین سطح ممکن میتوانند با این بسته درصد و تسلط بالایی در امتحانات، کنکور و آزمون ها بدست بیاورد. چرا که کل 3 سال در 62 ساعت و 114 جلسه آموزش داده شده.


هنگام حل تست شیمی در خانه، حتماً مسئله را تا انتها حل کرده و به جواب نهایی برسید. در س شیمی در کنکور، اکثر اعداد داده شده در صورت بروز مشکل ساده هستند و باید در حل مسئله استفاده شوند و تا زمانی که نسبت را به درستی بنویسید، به ماشین حساب احتیاج ندارند. اعداد را یکی پس از دیگری با علامت ضرب یا تقسیم (خط کسر) بین اعداد بنویسید و در آخر آنها را با هم ساده کنید. این بدان معناست که برای شروع حل مسئله، دو عدد اول را ضرب یا تقسیم نکنید و سپس نتیجه را در عدد بعدی ضرب یا تقسیم کنید ... زیرا زمان بر است.

 

اهمیت جدول تناوبی عناصر در شیمی اهمیت جدول ضرب در ریاضیات. الفبای شیمی یک جدول تناوبی از عناصر است. جدول تناوبی عناصر در شیمی به قدری مهم است که می‌توان گفت جدول ضرب در ریاضیات نیز به همان اندازه مهم است. تمام مباحث شیمی مربوط به عناصر است. در بسیاری از موارد شما باید از جزئیات و خصوصیات عناصر مانند تعداد اتمی، عدد جرم، تعداد گروه و دوره، خواص فلزی و غیر فلزی و... بدانید.

 

برخی از دانشجویان و دانش آموختگان یک جدول تناوبی بزرگی را به دیوار اتاق خود، روی میز یا جایی که همیشه جلوی چشم آنها است، می‌چسبانند. این نیز به نظر یک پیشنهاد جالب است

برای حفظ موقعیت اتم ها به صورت گروهی و چرخش جدول بهتر است از رمزنگاری و کدگذاری استفاده کنید عناصر تناوبی چهارم جدول، یعنی اعداد اتمی 19 تا 36 در آزمون قبولی، از نظر ترتیب الکترونیکی و تعیین دوره و تعداد گروه، مهمترین و مشکوک ترین جدول تناوبی هستند. تعداد اتمی این عناصر را همراه با سفارش الکترونیکی بدانید. تقریباً هر سال، حداقل یک آزمون قبولی از این 18 عنصر ارائه می‌شود

 

مباحث ساختار لوئیس و ترکیبات کووالانسی، مباحث استوکیومتری، مباحث اسید و باز و الکتروشیمی معمولاً کمی دشوارتر از سایر مباحث شیمی در کنکور است و باید زمان بیشتری به این مباحث اختصاص یابد. 2 تا 4 سوال از هر فصل شیمی در کنکور و گاهی 5 سوال از چندین فصل پرسیده می‌شود. در کنکورهای سراسری تجربی و ریاضی سالهای اخیر، چندین موضوع خاص همیشه توسط طراحان کنکور در نظر گرفته شده است، مانند تغییر انرژی آزاد گیبس و خود به خودی بودن واکنش. از مبحث خواص تناوبی عناصر، یعنی شعاع اتمی، الکترونیکی، واکنش پذیری، انرژی یونیزاسیون و ... بین 2 تا 4 آزمون شیمی، طراحان کنکور در دو سال گذشته در هر دو زمینه تجربی و ریاضی نشان داده اند که در میان این موارد خواص، علاقه خاصی از انرژی یونیزاسیون پیدا کرد و در سالهای اخیر همیشه سوالی در این زمینه مطرح شده است.

  • ویژگی های مجموعه ویدئوهای مسائل شیمی نظام جدید 1404 پکیج 5 ستاره و کنکور

مسائل شیمی 50 درصد کتاب را شامل میشود و شامل بحث های بسیار مهم استوکیومتری، محلول و نامحلول، ترمودینامیک، سنتیک، تعادل، اسید و باز، الکتروشیمی و... است؛ یعنی 50 درصد از بودجه بندی دفترچه را به خود اختصاص میدهد؛ این بسته شاهکاری جدید از استاد مدرس است، در روش آموزش کلاسیک و عادی برای آموزش مسائل که نصف مهم اینرا را تشکیل می‌دهد، از فرمول های زیادی استفاده می‌شود که نیاز به زمان زیادی دارد و همچنین حجم روابط نیز بسیار زیاد است طوری که فقط برای تبدیل واحدها و تبدیل به مول از 8 کسر پیش ساخته استفاده می‌شود! و از طرف دیگر در حالت عادی نیز برای یادگیری این بخش می‌توان گفت که به زمانی حدود دو (2) ماه نیاز دارید!!!

 

اما با سبک ویژه دپارتمان موسسه، فقط با 3 الگو و حل 2670 تست و تمرین (کنکورهای قبلی، سوالات تالیفی تثبیتی و تفهیمی) در 20 ساعت (3 ساعت آن مربوط به درسنامه ها است و 27 ساعت به تست زنی اختصاص دارد) با مسائلهای استاد تجربه کنید (برای مثال: کل استوکیومتری در روش معام ما با یک الگو به نام "مول در ظرفیت" تدریس شده)، پس می‌توانید به تسلط برسید. پک حرف اخر دقیق ترین، کاربردی ترین و کم حجم ترین منبع تدریس است، با استفاده از تصویرسازی های بی نظیر تمامی بسته جامع که سنگین ترین در است در قالب یک نقشه راه با یک اسلاید آموزش داده می‌شود


- پکیج کامل مسائل شیمی حرف اخر شامل چه مطالبی است؟
در حالت نورمال کل بخشهای مسائل و محاسبات متوسطه دوم با فرمولهای متعدد و بیشمار به شما ارایه داده می‌شود اما در پکیج کامل موسسه تمام درسنامه های مربوط به مسائل 3 پایه آورده شده که شامل استوکیومتری، اسید و باز، محلولها، ترمودینامیک، سنتیک، تعادل و.. است و همانطور نیز که گفته شد کل بسته تنها با 3 الگو تدریس شده. اما قبل این الگوها شما با "فرمول سلوکی ( فش )" آشنا می‌شوید که عجیب ترین کسری است که تا این لحظه دیده اید و فقط در یک کسر کل تبدیل واحدها را تمام خواهید کرد. الگوی بعدی نیز مول*ظرفیت است که هم برای سوالات استو کیومتری در واکنش های شیمیایی استفاده شده و الگوی مشهور A - X هم یک الگوی جامع است برای سوالات مربوط به کل شیمی دبیرستان و کنکور.

 

در انتها نیز الگوی محلول=حلال+حل شونده ارائه شده است که کل مسائل این قسمت که سنگین ترین پارت به حساب می‌آید، با آن حل و جواب داده خواهند شد، در قالب فقط یک نقشه راه با یک اسلاید تدریس داده شده. بنابراین، مسائل شیمی 10، 11، 12، محبوب ترین و کاربردی ترین منبع است (Good education of students for chemistry lessons) که با روش ویژه فقط با سه الگو منحصربفرد ترین مرجع آموختن بوده و حاوی پک محاسبات سریع است؛ این بسته خود یک مرجع تست محسوب میشود و دانش آموزان - داوطلبان به معنای واقعی از هر کتاب کمک درسی دیگری بی نیاز خواهند شد.

 

در سالهای اخیر به دلیل تفاوت الکترونیکی منفی بین دو عنصر، از آزمون پذیرش برای تعیین نوع رابطه استفاده شده است. مراقب باشید پیوند قطبی را با مولکول قطبی اشتباه نگیرید. آزمایش شیمی دیگر معمولاً تعیین درصد جرم یک عنصر در یک ترکیب نیتروژن یا پلی وینیل کلراید است. برای تعیین درصد جرم، پس از نوشتن فرمول مولکولی، باید شاخص آن عنصر را در جرم مولی آن عنصر ضرب کنید، سپس عدد بدست آمده را بر جرم مولی آن ماده تقسیم کنید و در آخر در 100 ضرب کنید تا جرم بدست آید. درصد آن عنصر تعیین درصد جرم عناصر موجود در پلی وینیل کلراید

چه کسی سوالات کنکور را طراحی کرده است؟ فرمول مولکولی وینیل کلراید C2H3Cl است. احتمالاً یکی از س toالات شیمی کنکور امسال این است که آنها ساختار گسترده ای از یک ترکیب آلی را به شما می‌دهند و یک سری اطلاعات از گزینه ها را از شما می‌خوانند. هر ساله یک آزمون ورودی از این نوع در آزمون قرار می‌گیرد. برای قبولی در این آزمون، باید چند نکته را بدانید:

1- ابتدا باید یک جدول از گروه های عامل تهیه کنید تا گروه فاکتورها مشخص شود.

2- برای شمارش تعداد اتم ها، باید از گره ها آگاه باشید
آنها اتم کربن هستند و هر اتم کربن دارای 4 جفت الکترون است. بنابراین اگر 3 پیوند به اتم کربن متصل شود، هیدروژن چهارمی وجود دارد که در شکل جذب نمی‌شود.

3- توجه داشته باشید که هر لینک دو یا سه گانه فقط قلمرو است و دیگر هیچ.

4- اطمینان حاصل کنید که ساختار گسترده آسپرین، متیل سالیسیلات، سالیسیلیک اسید، سیکلوکسان، بنزن، گل مگس، تولوئن و گلوکز را در حدی حفظ کنید که هم ساختار محافظت و هم فرمول مولکولی قابل شناسایی باشد.

  • پکیج مفاهیم شیمی دوازدهم حرف آخر | آموزش ویدئو های کتاب درسی + مشاوره رایگان دهم

پک مفاهیم دوازدهم با تدریس فوق العاده دکتر سلوکی از بهتربن پکیجهای و دانش آموزان آزمون سراسری می‌توانند با این بسته درصد بالایی در آزمون را کسب کنند. بیان قوی و ارائه عالی مباحث درسی و نکات یا راهکارهای خواندن و یادگیری شیمی از ویژگی های مفاهیم دوازدهم حرف آخر است. با سیستم الگو سازی و درگیر کردن نیمکره راست و چپ مغز، یادگیری مطمئن و ماندگار و تسلط صورت میگیرد. با این وصف با جرئت میتوان گفت که بسته مفاهیم دوازده دارای ویدئوی های عالی است با روش الگوی سرنشت ساز، یادگیری آسان مطمئن و ماندگار را برای داوطلبان میسر کرده است

  • آشنایی با مفاهیم شیمی سال دهم و یازدهم حرف آخر شیمی حرف اخر 1403 استاد علی سلوکی

با متد شهودی سازی و درگیرکردن نیمکره های مغز، یادگیری سریع و قوی در زمانی کم میسر شده است و این شیوه در درس کمک شایانی به افزایش آمادگی همگان در بخش مفاهیم کرده است، مطالب دهم و یازدهم حرف اخر کلا در 23 ساعت تدریس شده است؛ مفاهیم شیمی سال 10 و 11 بصورت ترکیبی و عالی با استفاده از راه کارهای سریع درک قدرتمند و ماندگار، آموزش کامل درسنامه و حل و تشریح تست های کنکور تدریس شده.

-نگاهی به بودجه بندی شیمی نظام جدید
یکی از درسهای تخصصی مهم آزمون سراسری، مجموعه سوالات این کتاب است و همان طور که می‌بینید، ضرایب و جزئیاتش در دفترچه سراسری درج شد است، داوطلبان گروه های علوم تجربی، ریاضی باید، دروس دهم، عربی یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنند.
- ضریب کلی درس: 3
- تعداد کل سوالات در کنکور: 35 سوال
- مدت زمان پاسخگویی به هر تست: 60 ثانیه
- بازه سوالات کلی: از شماره 226 الی 270

پک بندی درس شیمی موسسه حرف آخر

(62 ساعت، 114 جلسه 13)

مدرس: دکتر علی سلوکی

نام پکیجساعات تدریستعداد جلسات

مفاهیم شیمی

دهم و یازدهم

2337

مفاهیم شیمی دوازدهم

1930

مسایل شیمی

دهم و یازدهم دوازدهم

2047

محاسبات سریع شیمی

رایگان

تماس جهت پشتیبانی،

سفارش و مشاوره

09120663015

 

چگونه شیمی را در کنکور از زبان پایه های برتر بخوانیم * نحوه گرفتن نمره 100 در شیمی: پژو گامادموست، رتبه سوم کشوری در آزمون پذیرش آزمایشی 94 دانشجوی پزشکی در دانشگاه تهران که نمره 100٪ در شیمی کسب کرده و تنها کسانی بودند که نمره 100 گرفتند: شیمی سال دوم متوسط بود، و سپس من کتاب درسی کتاب را خواندم، و سپس آزمایش کردم و آن را آزمایش کردم. من معمولاً ابتدا روی تست های آموزشی کار می‌کردم و جواب تست ها را یکی پس از دیگری بررسی می‌کردم، اما دفعه بعدی که روی تست کار کردم، مثلاً 50 تست با هم انجام دادم

 

* روش مطالعه توسط مغان قدرتی، رتبه 34 منطقه سوم در کنکور تجربی 99 دانشجوی پزشکی از دانشگاه تهران که 80٪ شیمی خوانده اند: من جزوه معروف را بعد از کلاس خواندم و آزمونهای آموزشی معلم را حل کرد. منبع اصلی شیمی من کتاب درسی و جزوه ای بود که در کلاس نوشتم. من کتاب درسی شیمی را قبل از برنامه درسی قبل از دانشگاه قرار دادم و برای شیمی پایه هم امتحانات تمسخر را هماهنگ کردم. بعد از آزمون مشکلات را تصحیح کردم و تست هایی را که به درستی جواب ندادم یا در فیلم جواب ندادم، ستاره دار کردم و نکات خوب تست ها را در حاشیه کتاب یادداشت کردم. من خلاصه می‌کردم، با صدای بلند می‌خواندم، برای دیگران توضیح می‌دادم و از سلوکی استفاده می‌کردم. من در فواصل نزدیک مواد فرار را مرور کردم

 

روش مطالعه شیمی برای آزمون کابالا توسط احمد نیک باچ، رتبه 25 در منطقه 3، 99 امتحان کابالا برای 93 دانشجوی پزشکی ایران که شیمی خوانده اند: شیمی سه نوع سوال دارد: حفظ، مفهوم و مسئله. 1 - حفظی: برای سوالات حفظ، ابتدا متن کتاب درسی را مطالعه کردم و تمام نکات حفظی کتاب را حفظ کردم، سپس روی تست های نوشتاری و کنکور این قسمت کار کردم و اگر نکته ای بود، ثبت نام می‌کردم. 2. مفهوم: مفهوم شیمی ارتباط چندانی با کتاب درسی ندارد. قسمتهای مربوط به کتاب و کتابهای درسی را که کاملتر از کتاب درسی هستند خواندم و بعد تستهای نوشتاری و کنکور را حل کردم. مسئله 3: برای حل سوالات شیمی، فقط کتاب درسی را نخوانید، باید سخت کار کنید تا مهارت داشته باشید.

 

* نحوه مطالعه توسط سعیده یوسفی، رتبه 42 منطقه 3 کنکور، 1402 دانشجوی دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، که 84٪ شیمی خوانده اند: ابتدا کتاب درسی و جزوه استاد را مطالعه کردم، و سپس در کتابهای درسی تست زدم. من همیشه از کتاب درسی شروع می‌کردم و اولین اولویت من کتاب بود و نکاتی را که از کتاب تست و تست ها بیرون آوردم در کتاب درسی نوشتم. برای اجرای آزمون از تکنیک منهای و منهای نیز استفاده کردم. بعد از بررسی فلش کارت هایی که به صورت خلاصه درست کردم، مرور کردم. من معمولاً چندین بار سوالات اشتباه را حل کردم. من هر هفته به طور متوسط 12 تا 14 ساعت شیمی را بررسی می‌کردم

  • محصولات حرف اخری را بهتر بشناسید!حل تست و کتاب کار جزوه رایگان و درسنامه فایو استار

پکیج ۶۰۴۰ حرف اخر بهترین مجموعه برای یادگیری 100 درصد شیمی در ۱۰۰ روز است که توسط استاد سلوکی به صورت الگو محور و کاملا تصویری تدریس شده. داوطلبان در این VODهای قدرتمند تدریسی با برنامه ۱۰۰ روزه روبرو هستند که دارای دو بازه ۶۰ روزه و ۴۰ روزه است. داوطلبین کل مفاهیم - مسائل را در ۶۰ روز فرا میگیرند و در ۴۰ روز پایانی سوالات و تستها را حل میکنند؛ این یعنی شما با پک ۶۰۴۰ حرف اخر دکتر با 2 ماه شیمی جامع را کاملا مسلط می‌شوید، بخش مسائل همانطور که گفته شد از از لحاظ محتوا بسیار زمان بر و سنگین است.

 

اما در ۶۰۴۰ موسسه با سه الگوی کاربردی به سبک بسیار دقیقی آموزش داده و میتوان گفت کم حجم و کاملترین منبع کنکوری است که فقط در 52 ساعت تمام سه سال را به مدلی جدید آموزش داده که دیگر نیازی به حفظ حتی یک کلمه نیست و با شیمی 6040 محاسبات را زیر 10 ثانیه انجام دهید و کل آزمون را با چند الگوی ساده و پویانمایی بطور ماندگار همراه با تست های سال های اخیر و سوالات پیش بینی کنکور و ضمن ارائه کتاب کار رایگان یاد خواهید گرفت.

 

به نظر می‌رسد که تحقیقات تناقضی بین ابعاد یادگیری تحت کنترل معلم و دانش آموز ایجاد کرده است به نظر ما، به جای توصیف آنها به عنوان پدیده های متناقض، یادگیری تحت کنترل معلم و دانش آموز باید به عنوان ابعادی از یک پیوستار یادگیری در نظر گرفته شود که موقعیت های متنوعی در آن امکان پذیر است. با این حال، هیچ نظر پژوهشی مشترکی در مورد عواملی که باید برای دستیابی به چنین تعادلی بین یادگیری تحت کنترل معلم و دانش آموز در محیط های یادگیری در نظر گرفته شود وجود ندارد و اغلب تقویت را در برنامه های آموزشی دشوار می‌دانند). بسیاری از تمرین کننده برای این نقش در حال تغییر در طول آموزش خود آماده نشده اند و اغلب نگران کاهش نقش خود به عنوان ارائه دهندگان دانش هستند بنابراین، توسعه حرفه ای مستحق توجه بیشتر برای اجرای موفقیت آمیز در برنامه های آموزشی است.

  • شیمی صفر (0) چیست؟! مقدماتی

پکیج شیمی صفر حرف اخر، بهترین گزینه برای شروع یادگیری درس رتبه ساز و سرنوشت ساز است، این محصول جدید و کاملا کاربردی پایه ای ترین حالت ممکن از مبانی درس را برای اشخاصی که هیچگونه پیش زمینه ای ندارند و یا حتی کاملا با این آن غریبه اند بصورت منظم و اصولی ارائه می‌دهد، بنابراین ویژه این دسته مخاطبان خاص است تا خیلی راحت و در مدت زمانی بسیار کوتاه بتوانند با درس کنکور (دهم، یازدهم و دوازدهم) ارتباط بگیرند و مسیر تسلط را پیش ببرند


پس اگر شما نیز حس می‌کنید با بسته کنکوری و مباحث آن هیچگونه آشنایی و وجه مشترکی ندارید، شیمی (0) را تهیه کنید تا از سردرگمی بلاتکلیفی در آیید مشکلی در یادگیری و حل تست نداشته باشید. در این پک در ابتدا به صورت تماما اصولی کاملا حرفه ای به معرفی اولیه درس پرداخته شده، راه های یادگیری و استارات آمادگی کافی درس معرفی شده و شامل پیش نیازهای بسیار مهم برای یادگیری ابتدایی است تا کار کنکوریها را راحت تر کند.


در تدریس شیمی صفر، ساختارها، فرمول ها و مفهومهای سخت در این پکیج بصورت خلاصه و راحت ارائه شده است. ساده کردن و انتقال راحت مفاهیم سبب می‌شود که شما در وقت یا هزینه خود صرفه جویی کنید. برای همین استاد علی سلوکی الگوی اختراعی خود درسی را ارائه می‌دهد. الگویی که تاکنون بازدهی و بازخورد های بسیار خوبی در آموزشها داشته است. اگر در مورد فصل ها هیچگونه پیش نیاز و آشنایی ندارید یا یادتان رفته است، می‌توانید این را تهیه کنید

داوطلبانی نیز هستند که در درس شیمی خیلی ضعیف هستند و یا تغییر رشته دادند، دانش آموز تغییر رشته ای از رشته های انسانی و فنی و کاردانش با تهیه این پکیج دیگر مشکلی بابت یادگیری ندارند. پکیج شیمی 0 کامل کننده و مکمل شیمی کامل است. پس ۰ تا ۱۰۰ تست زنی را به درصد های بالای ۹۰ برسانید.

 

نظر رتبه های برتر درباره شیمی 1403 حرف آخر چیست؟
رتبه های برتر کنکور سال های قبل موسسه حرف اخر، اثباتی بر تاثیر عالی کاربردی بودن و ارزشمند بودن این پکیج هستند؛ تعداد داوطلبانی که با پکیج درس شیمی تدریس کم نظیر دکتر غلامحسین به نتیجه رسیده اند بسیار زیاد هستند و عده زیادی از رتبه های برتر با کمک این مجموعه خوب توانستند به درصدهای شگفت انگیز برسند. اگر از افرادی که در کنکور 1402 شرکت کرده باشند بپرسید، متوجه می‌شوید که شیمی کنکور 1401 یا حتی 1402 در حد سوالات المپیاد بوده اما با این حساب حرف آخری های ریاضی و تجربی با کمک این دی وی دیهای فوق العاده خوب موفق به کسب درصد های بالای 60 در سوالات و تست های دفترچه آزمون اختصاصی شدند.

مشاهده نمونه تدریس شیمی حرف آخر (بخشی از فیلم های مهم تخصصی 3 سال و کنکور با تست های تالیفی جامع) را بصورت کاملا رایگان مشاهده کنید!

 

-حرف آخر با حرف اخری ها:
پک جامع شیمی حرف آخر نظام جدید (شیمی شصت چهل، صفر تا صد) انتخاب رتبه برتر هاست، در کنار این منبع گران بها، شما از برنامه ریزی و مشاوره هم برای تمامی محصولات موسسه بهره مند خواهید شد که در این سبک از مشاوره آقای یاری دارای رتبه 120 کنکور و فارغ التحصیل دانشگاه تهران، از مشاورین موسسه بصورت کامل مشاوره و پشتیبانی شما را به عهده خواهند گرفت و شما را در مسیر فراگیری همراهی می‌کند.

 

- تلفن های تماس جهت مشاوره، کسب اطلاعات و یا سفارش سریع پکیج شیمی 6040 و یا 0 تا 100 حرف اخر:
09120663015 – 09399585899 - 02166096851

 


The comprehensive package of the latest chemistry of the new system (chemistry sixty forty, zero to hundred) is the choice of the top ranks, along with this precious resource, you will also benefit from planning and consulting for all the institute's products, which in this style is the advice of Mr. Yari, who has a rank of 120 in the entrance examination and graduated from Tehran University, will fully advise and support you from the institute's advisors and will accompany you on the path of learning

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintelegramtwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

گفتگو را با موسسه شروع کنید
سلام! برای چت با حرف آخر بر روی هرکدام از اکانت های زیر که میخواهید کلیک کنید