زندگینامه عبدالرضا منتظری و مهران قاسمی | مدرسین ریاضی حرف آخر 1403 ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه دهم اسفند ۹۹
(0)
(0)
زندگینامه عبدالرضا منتظری و مهران قاسمی | مدرسین ریاضی حرف آخر 1403

سایت مرکزی سفارش محصولات، مشاوره تحصیلی حرف آخر، که به عنوان برترین موسسه آموزشی را در سطح کشور در اختیار دارد، حر ف اخر با آموزش و چکینگ دقیق برنامه ریزی، باعث افزایش میزان دقت، تمرکز و سرعت مطالعه، راندمان داوطلبان و دانش آموزان شده و اکثر رتبه برترهای آزمون سراسری، المپیاد وقتی درباره علت موفقیت خود صحبت می‌کنند، زندگینامه اساتید عبدالرضا منتظری و مهران قاسمی | از پکیج و بسته های انان صحبت می‌کنند. اما برای تعدادی از دانش آموزان که با این محصولات جدید و ناب آشنا نیستند، مشاوران فروش سایت، با روش های خوبی شما را کمک می‌کند که ضمن دریافت پکیجهای اورجینال اصلی از برنامه ریزی، شروع منظم و اصولی تر بهره مند شوید.

تماس تلفنی با اساتید حرف آخر | شماره تلفن+معرفی و بیوگرافی

 

با مشاوره ویژه و برنامه ریزی توسط مشاوران کنکور ما، همکارانمان اطلاعات زیادی رو درباره نحوه مطالعه شروع بکار پکیج ها به شما ارائه میدهند، با راهکارهایی که پیشنهاد میدهد، باعث افزایش سرعت و تمرکز مطالعاتی و در نهایتا افزایش نمره شما در امتحانات همچنین تراز و رتبه شما در کنکور خواهند شد. شاید یکی از دلایل اینکه که دپارتمان آموزشی، به عنوان برتربن سبک تدریسی در کل کشور می‌شناسند این است اساتید ما، فقط یک مدرس دروس تخصصی / عمومی نیستند؛ آن بزرگواران ضمن اینکه تحصیلات دکترای تخصصی در زمینه خود را دارا می‌باشند؛ دارای سبک آموزش خوب نیز هستند پیشنهاد نمونه تدریس ریاضی حرف آخر | پکیج جدید، بنابراین کسانی که با پکها تحت نظر این موسسه وزین فعالیت می‌کنند همیشه بهتر می‌درخشند...

همین مسئله باعث شده که ما بهترین مشاوران تحصیلی-کنکوری را استخدام کنیم، به طور موثر بتونند مسائل آموزشی، روحی و انگیزشی دانش آموزان و مشتریان موسسه را درک و کنترل کنند. استاد عبدالرضا منتظری مدیرعامل آموزشگاه استاد درجه یک، شناخته شده و محبوب ریاضی کنکور کشوراست، ایشان با ترکیب برجسته ترین برترین اساتید با متدهای نوآورانه، کاربردی و انحصاری، بهترین خروجی را از نظر کیفیت تدریس کادر اساتید خانواده با سبکی کاملا متفاوت به وجود آورده اند که انقلابی در زمینه تدریس بروز دروس مختلف آموزش و پرورش ایجاد کرد، این باعث بالا رفتن آمار قبولی های چشمگیر و خیلی زیاد اینجا شد، استاد منتظری متولد سال ۱۳۵۲ است. موسس برند نامی انتشارات نشر کتاب و دیجیتال حرف آخر مهر در سال 1390 بوده وی دارای مدرک مهندسی پلیمر از دانشگاه صنعتی اصفهان و ریاضیات محض از دانشگاه تهران است.

 

بهترین راه مطالعه خواندن انتقادی و کنجکاوی است. هر چه بیشتر به خواندن انتقادی عادت کنیم، در درک مطالب موفق تر خواهیم بود. هنگام مطالعه باید از درس های طوطی وار اجتناب کرد. زیرا این کار علاوه بر اتلاف وقت و خستگی مانع رشد فکری و فعالیت ذهنی می‌شود و به نتیجه مطلوب نمی‌رسد. همچنین باعث سردرگمی و کمتر می‌شود. پس از درک کامل درس، باید کمی در مورد جوانب مطالب فکر کنید و از خود سوالاتی در مورد آن بپرسید، سپس کتاب را ببندید، مطالب را به زبان خود بیان کنید و ترتیب مطالب و نحوه ارائه آن را بنویسید. این توانایی بهترین نشانه درک درس است. در حالی که انگیزه و علاقه را افزایش می‌دهد، شما را قوی تر و پرانرژی تر می‌کند

 

یکی از مؤثرترین راه‌های معرفی مفاهیم جدید به کلاس، تمرین عمدی شامل تقسیم کردن یادگیری به یک سری مهارت‌های فرعی است که هر کدام به نوبه خود عمداً تمرین می‌شوند. 5 مرحله مربوط به تمرین عمدی عبارتند از: مهارت را جدا کنید مهارت را توسعه دهید مهارت را ارزیابی کنید عملکرد نهایی تمرین بازیابی بعدا می‌توانید توضیح کامل هر یک از این مراحل را در پست وبلاگ ما در مورد تمرین عمدی در آموزش بیابید. اما به عنوان مثال، هنگام آموزش روش تقسیم طولانیممکن است از تمرین عمدی استفاده کنیم به این ترتیب: هر یک از مهارت های فرعی خاص را که در روش تقسیم طولانی دخیل هستند، شناسایی کنید.


هر یک از اینها را یک به یک تمرین کنید ( توسعه دهید ). استفاده دانش آموزان از این مهارت ها را قبل از حرکت ارزیابی کنید. از دانش آموزان بخواهید همه آنها را برای اجرای نهایی کنار هم بگذارند - در این مورد یک مسئله ضرب کامل طولانی است. هفته‌ها و ماه‌های بعد به این مبحث برگردید تا بررسی کنید دانش‌آموزان هنوز آن مهارت‌ها را حفظ کرده‌اند. در آغاز هر جلسه مداخله یادگیری فضایی سوم، به دانش آموزان یک سوال گرم کردن داده می‌شود که مهارت مورد نیاز برای موضوع را جدا می‌کند. این به معلمان امکان می‌دهد تا ارزیابی تکوینی را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که دانش آموزان مهارت های لازم را دارند و هرگونه تصور غلط را تشخیص می‌دهند.

 

سپس، آموزگاران می‌توانند سفر یادگیری را شخصی‌تر کنند تا مهارت را با سرعت صحیح و با پشتیبانی صحیح توسعه دهند تا دانش‌آموزان را به سمت تمرین مستقل‌تر هدایت کنند. دستیابی به تمایز مثبت و مؤثر در سطح مدرسه ابتدایی بسیار فراتر از «تقسیم کل کلاس به گروه‌های کوچک بر اساس دستاورد»   دشوار است - استراتژی‌های تمایز ضعیف در واقع باعث افزایش شکاف دستیابی ما می‌شوند. اما راهبردهای تمایز تأثیرگذار زیادی وجود دارد. تکنیک‌هایی مانند یادگیری مرحله‌ای و میان‌پیچ، و همچنین استفاده از روش‌های دستکاری ریاضی و ارزشیابی تکوینی، از جمله تکنیک‌هایی هستند که در صورت به‌کارگیری صحیح، تأثیر مفیدی بر دانش‌آموزان دارند.

 

همانطور که قبلاً بحث کردیم، ارزیابی تکوینی جنبه مهمی از چگونگی سنجش پیشرفت دانش‌آموز توسط معلمان فضای سوم است. اما ما همچنین از چندین استراتژی تمایز دیگر در طول درس استفاده می‌کنیم، مانند تمرین فاصله‌دار، درهم‌آمیزی و ترکیبی از آموزش مستقیم و یادگیری مبتنی بر تحقیق. 8. استراتژی های مدیریت کلاس درس در سال‌های اخیر، بسیاری از معلمان و مدارس می‌توانند موافق باشند که ایده‌های مربوط به مدیریت کلاس بسیار فراتر از تنبیه و پاداش توسعه یافته است. به عنوان معلم در اتاق، شما باید از استراتژی های مدیریت کلاس درس برای ایجاد و حفظ یک محیط کلاسی مثبت استفاده کنید که یادگیری فعال را تقویت می‌کند.

 

یکی از راه‌های مهم برای انجام این کار، تغییر آگاهانه برای شناسایی و تمجید از تلاش است، نه تنها دستاورد. برچسب های ستایش از سومین آموزش فضایی در جلسات خود، ما دانش‌آموزان را تشویق می‌کنیم تا از طریق پاسخ‌های خود صحبت کنند و اشتباهات خود را به عنوان فرصت‌های یادگیری تجلیل کنند، و اطمینان حاصل کنیم که آنها به هر مداخله‌ای به عنوان فرصتی دیگر برای امتحان نگاه می‌کنند.

 

► سبک های تدریس استاد منتظری:

پک ریاضی حرف آخر (Harfe Akhar Institute Mathematics Package) از بهترین محصولات تولیدی تیم بوده که تاثیرگذارترین منبع در مدرسه و کنکور دانش آموزان است، استادان با استفاده از سه روش ویژه پیشرفته یادگیری، تمرین، مرور و دوره به خوبی (Math) را بصورت بسیار جذاب، جامع تدریس از تکنیک های کاربردی نوین آموزشی استفاده کرده است. برای تدریس مباحث مختلف از تصویرسازی دیجیتالی یا همان پویانمایی + انیمیشن سازی استفاده کرده است. تا با این متد نیم کره سمت راست مغز و حافظه بلندمدت دانش آموز بصورت کاملا خلاقانه فعال شود، بتواند درسها را خیلی زود فرا بگیرد همچنین بتواند مطالب مختلف مهم را مدت زمان طولانی تری در حافظه اش نگه دارند.

اینجا بخوان: ریاضی حرف آخر آپدیت 1402 | پکیج ریاضی 0 تا 100 و 6040

 

همچنین تمامی فرمول های سخت وقت گیر و زیاد مربوط به مباحث مختلف را حذف کرده، فقط از چند الگو و نقشه راه جامع استفاده کرده است. این چند نقشه راه و الگو که باعث تمایز محصولات ما با سایر موسسات کنکوری شده تمامی بخش های مختلف را پوشش می‌دهد، شما با استفاده از آنها قادر هستید در روز ازمون براحتی در زمانی کوتاه به تست های سخت و ترکیبی ریاضی جواب بدهید. استاد منتظری (Abdolreza Montazeri) بر اساس تجربیات تلاش و فعالیت های مختلف آموزشی دروس را با نوین ترین سبک های آپدیت را برای اوج تسلط تدریس می‌کند ویژگی های تدریس آقای منتظری اینچنین است:

  1. تدریس ریاضی با سیستم خاص به شکل پویانمایی + انیمیشن چندبعدی
  2. حل سوالات کل ریاضیات با استفاده از الگوی بسیار سرنوشت ساز
  3. حل سوالات هندسه با استفاده از الگوی بادبادک
  4. حل معادلات مثلثاتی با اختراع عقربه های n سر
  5. رسم نمودار یک تابع بدون استفاده از مشتق
  6. تسلط بر کل ریاضی بدون حفظ حتی یک فرمول
  7. حل معادلات درجه دوم با استفاده از قانون سیبا (c b a)
  8. پیش بینی سوالات ریاضی با مطابقت بالای %80

ریاضی حرف آخر عبدالرضا منتظری قاسمی 1403► تالیفات و سوابق تدریس عبدالرضا منتظری:

استاد منتظری بیش از ۲۵ سال سابقه تدریس و موفقیت های روز افزونش، با اختراع روش های نوین آموزش خاص، جذاب و مفهومی فصول را برای دانش آموزان و داوطلبین تدریس می‌کند.
- مدرس مدعو برنامه نکات در شبکه ملی آموزش، شبکه یک، کانالهای استانی صدا و سیما از سال 91 تا 1400
- دبیر در مدارس دولتی سطح بالای تهران و مدارس غیرانتفاعی.
- مدرس ترفندهای جدید تدریس حرفه ای برای معلمان در اکثر استان های کشور.
- مولف حسابان، دیفرانسیل شروع آسان.
- مولف کتب کوچک کانون فرهنگی آموزش.
- مولف برجسته دیفرانسیل نوبل.
- مولف ریاضی پایه و دیفرانسیل گاما.
- مولف کلیه دروس ریاضی تجربی و ریاضی-فیزیک حرف آخر.

 

► پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده:

- کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس ریاضیات جامع + مبحثی رشته تجربی و ریاضی نظام جدید نظام قدیم و ۶۰۴۰


 

  • مهران قاسمی اهل کجاست؟ مدرس برتر ریاضی حرف اخر 1404

استاد مهران قاسمی جزو استادان متبحر مجموعه دپارتمان، از مولفین بخش ریاضی هستند که همگام با عبدالرضا منتظری گروه قدرتمندی را برای روش های جدید فراگیری تشکیل داده اند، تیم مشاورین تصمیم دارد در وبسایت شما دوستان را با استاد قاسمی بیشتر آشنا کند؛ وی اصالتا کورد از شهر مهاباد کردستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضیات کاربردی است؛ علم، تجربه ی بالا و فعالیت زیاد در حوزه آموزش استاد قاسمی (Mehran Ghasemi) وی را جزو چهره های شناخته شده در زمینه آموزش استاندارد مطرح کرده است

► سبک های تدریس آقای قاسمی:

- سطح کیفی و کمی بالای تدریس درسی و فعالیت چشمگیر در زمینه ارائه سبک های نوین
- ارائه راهکارهای نوین آموزش برای درک عمیق تر و قدرت یادگیری حداکثر کنکور
- شیوه خاص تدریس شیرین و جذاب 2 نفری در کنار استاد عبدالرضا منتظری بصورت حرفه ای و محاوره ای، بسیار جذاب و قابل فهم
- آموزش ریاضی بصورت نقشه راه، انیمیشنی و پویانمایی دیجیتال
- نقشه راه های خاص بصورت تصویری بسیار کاربردی در آموزش ریاضیات
- ابداع روش شگفت انگیز و طراحی بیش از ۱۰۰۰ انیمیشن در آموزش مفهومی
- روش کاربردی حل تست ها در سریعترین زمان ممکن
- پیش بینی سوالات کنکور با مطابقت بالای %70

 

► تالیفات و سوابق تدریس استاد قاسمی:

- تالیفات و رزومه درخشان آموزش استاندراد و قوی ریاضیات
- سرگروه مدرسین ریاضی کل استان تهران و برگزیده به عنوان معلم فعال و چهره های شناخته شده
- مولف بیش از 10 کتاب در زمینه عمیق برای آمادگی، راهکارهای حل مسئله محاسباتی همراه با بررسی تحلیل و تست جامع
- دارای بیش از 1000 انیمیشن حوزه رسانه های دیجیتال
- تهیه، تولید و گردآوری بیش از 50 فیلم در زمینه آموزش مفهومی قدرتمند برای پایه های دهم تا دوازدهم جهت آمادگی
- در طی چند سال همچنین مدرس افتخاری در همایش های مختلف

روش خواندن و مطالعه درس ریاضی | تکنیک‌ها و یادگیری سریع

 

به معنای واقعی کلمه «فکر کردن درباره تفکر»، فراشناخت به عنوان یکی از مؤثرترین و کم‌هزینه‌ترین استراتژی‌های آموزشی شناخته شده است که دانش‌آموز به طور متوسط هفت ماه پیشرفت بیشتری دارد. فراشناخت در مدارس ابتدایی اغلب برخی از راهبردهای آموزشی مؤثر دیگر را در بر می‌گیرد، مانند پرسش در کلاس درس - "از کجا می‌دانید؟" نه تنها از دانش‌آموزان می‌خواهد که راه‌حل‌های خود را توجیه کنند، بلکه از آنها می‌خواهد در مورد فرآیندهای فکری خود برای استخراج آن راه‌حل فکر کنند. آموزش به دانش‌آموزان نحوه یادگیری ریاضیات، برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی یادگیری خود، انگیزه دانش‌آموز را بهبود می‌بخشد و آنها را تشویق می‌کند تا در درس‌ها بیشتر کار کنند. فراشناخت نیز یکی از مؤثرترین راهبردهای مداخله ای برای مدارس است

 

همه معلمان ما برای استفاده از انواع استراتژی های فراشناختی به عنوان استاندارد در طول جلسات آموزش دیده اند و ما لحظات متعددی را برای خود اندیشی در طول و بعد از جلسات در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهیم 10. یادگیری شخصی شواهد نشان می‌دهد که دانش‌آموزان زمانی که برای آنها هدف قرار می‌گیرد و علایقشان را جلب می‌کند، بیشتر درگیر یادگیری هستند. دستیابی به این امر در اوایل ممکن است دشوار باشد - مخصوصاً با یک کلاس کامل 30 دانش آموز - اما با ایجاد آشنایی و ارتباط در طول سال، شخصی سازی کردن فعالیت ها و حتی سوالات برای تک تک کودکان باید آسان تر شود.

 

در آموزش فضایی سوم، شخصی سازی از همان ابتدا در برنامه ما گنجانده شده است. همه دانش آموزان ما قبل از شروع جلسات خود یک ارزیابی تشخیصی اولیه انجام می‌دهند که نقاط قوت و ضعف آنها را در ریاضیات مشخص می‌کند. این ترتیب درس ها را برای ایجاد یک سفر یادگیری شخصی که برای رفع شکاف های یادگیری طراحی شده است، اطلاع می‌دهد. تصویر ارزیابی تشخیصی یک سوال نمونه از ارزیابی تشخیصی فضای سوم سپس آموزگاران ما با افزودن یک لمس شخصی به آن درس‌ها، بر این امر می‌افزایند و به لطف پلتفرم آنلاین ما، علایق دانش‌آموزان را به راحتی در درس‌ها ترکیب می‌کنند.

 

11. یادگیری تجربی یادگیری تجربی استفاده از سناریوهای دنیای واقعی برای مشارکت دادن دانش آموزان و ترویج یادگیری فراتر از کاربرگ ها و کتاب های درسی است. اغلب، دانش آموزان از طریق یادگیری مشارکتی، کار با دانش آموزان دیگر، روی این سناریوهای دنیای واقعی کار می‌کنند. این می‌تواند تأثیر بسیار خوبی بر روابط مثبت در کلاس داشته باشد و مهارت های ارتباطی گسترده ای را توسعه دهد.

 

  • فیلم های آموزشی / کنکوری استاد قاسمی و ریاضی منتظری حرف آخر 1403 | تدریس پکیج جامع

- تدریس کتاب ریاضی (10) پایه دهم تشریحی رشته های ریاضی با علوم تجربی

- یاددهی دروس ریاضی کلاس 7م، 8م و 9م متوسطه اول
- تدریس دونفری با استاد منتظری کلیه بسته های ویدئویی شامل تدریس ریاضی جامع و مبحثی رشته تجربی + ریاضی نظام جدید - قدیم ۶۰۴۰

 

برای کسی که قصد دارد از پکهای کامل و مشاوره تحصیلی استفاده کند، تنها کار فشردن دکمه های تلفن، گرفتن شماره های زیر است، اما لازم است بدانید کسی که آن سمت تلفن به شما جواب می‌دهد مشاوره ارشد رسمی ما است. واقعیت این است که تیم بزرگ مشاوره تحصیلی تهران، توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری دارند. زیرا راحت تر می‌تواند اخلاقیات مشخصات طرف مقابلش را درک کند، صحبت های خود را انتقال دهد و مشاور درک بالایی از طرف مقابلش دارد، با مهارت های بسیار بیشتری که مشاوران رتبه پرور ما دارند، می‌توانند صحبت ها و نکات مهم آموزشی / علمی را از راه دور به شما عزیزان انتقال دهند.

 

در مورد آن، در سطح مشاهده، شیوه‌های بازخورد از طریق مثال‌های نوشتاری، زندگی یا اجرای ویدیویی نشان داده می‌شوند. تمامی مصنوعات را می‌توان در محیط آموزش آنلاین نیز مشاهده کرد. به این ترتیب، فرصت های منعطف تر و فردی بیشتری برای به دست می‌آورند که برای ارتباط بهتر با سطح دانش قبلی آنها مهم است (به بخش 4.3 مراجعه کنید). در سطح تقلید، این مهارت را در یک محیط یادگیری ساختاریافته مانند کلاس درس که در آن راهنمایی ارائه می‌شود، تمرین می‌کنند. برای حمایت از فرآیند فراشناختی، آن معیارهایی را برای بازخورد همتایان ارائه می‌کند (مثلاً «فرمول بندی دقیق سؤالات تحقیق»). در سطح خودکنترلی، مهارت های فراشناختی را به عنوان بخشی از تکالیف خود تمرین می‌کنند، که هنوز توسط از راه دور مشاهده می‌شود.


حال هر چقدر اهمیت بسته های منتظری و اقای قاسمی، همچنین تیم مشاوره تحصیلی دپارتمان طرح نخبگان را بیشتر دریابیم، با دقت، اطمینان بیشتری در سفارش این پک بخرج می‌دهیم. چرا که فارغ از بحث ارائه عجیب و خوب مطالب و مشاور رایگان تحصیلی تلفنی، مبحث سرعت، موفقیت و قدم های مطمئن نیز همیشه دغدغه بزرگ دانش آموزان بوده و گروهمان خیلی در حل آن عالی عمل کرده است.

زندگینامه اساتید عبدالرضا منتظری و مهران قاسمی
مشاوران درس ریاضی حرف آخر، علاوه بر راهنمایی تحصیلی شما، از نظر استرس و اضطراب امتحانات و آزمون هم شما را آماده می‌کنند، با دستور العمل هایی که ارائه میدهند رسیدن به درصد و نمرات بهتر را برای شما نزدیک تر می‌کنند، شما نیز از بعد تحصیلی روحی برای جلسه سراسری سال آینده آماده تر می‌شوید. البته باید این را هم دقت داشته باشید که جهت سفارش با تخفیف منابع اصلی و استفاده ی مفید کامل از هدایت =ما، باید از از همین امروز تماس برقرار کنید تا برنامه ریزی های دقیق تری را بعدا انجام دهیم.


داوطلبان سراسری هر ساله در تیرماه، طی ازمونی به رقابت با هم می‌پردازند؛ موفقیت و دستیابی به رتبه های برتر برای آینده ای بهتر نیازمند داشتن آموزشهای خوب، استفاده از پکیج های کمک درسی قوی و سایر موارد مهم است. مواردی مثل منابع برتر، استفاده از کتابهای کمک آموزشی + بسته های خوب برای دروس اختصاصی و تدریس خوب دبیران.

 

برنامه ریزی تحصیلی، مشاوره نحوه تست زنی تثبیتی، نحوه صحیح خواندن دروس برای تفوق در آزمونها، استفاده از تعطیلات رسمی، اعیاد برای مطالعه جبرانی، دروس عقب افتاده مدرسه، جمعبندی و در اخر مدیریت کنترل زمان؛ از موارد مهم برنامه ما هستند. همانطور که میدانید هیچگاه نمیتوان برای همه داوطلبان، یک نسخه را پیچید، چرا که پلن برای هر فرد بصورت جداگانه با توجه به تواناییها و سطح استعداد وی بصورت پیگیری دقیق روزانه اختصاصی ارائه میشوند.

تعدادی از دانش آموزان هنگام خرید و سفارش از حرف آخر، نیاز به راهنمایی فروش دارند، اگر شما نیز در این زمینه سوال یا ابهامی دارید، نگران نباشید؛ تیم بزرگ سایت مرکزی به سرعت برای رفع ابهامات و سوالات شما آماده پاسخگویی هستند، با مشاوره های متخصص ما قطعا همه مشکلات، ابهامات و پرسش های احتمالی شما را پاسخ خواهند داد. وب سایت مابا مدیریت دکتر سامان یاری تحت نظر استاد عبدالرضا منتظری مدیریت می‌شود، بنابراین شما کاملا با اطمینان می‌توانید از خدمات رایگان استفاده کنید.

 

♦ ارتباط مستقیم با تیم دپارتمان حرف آخر - تلفن های تماس سفارش و مشاوره خرید:
09120663015 - 02166096851

 

- رزومه عبدالرضا منتظری ثروت و درآمد | بیوگرافی میران قاسمی، آموزش ریاضی!

با این حال، خاطرنشان می‌کند که تأثیر کار گروهی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، و برای اینکه معلمان مؤثرتر باشند، باید بر وظایف ساختاریافته‌ای تمرکز کنند که گفتگو و تعامل بین دانش‌آموزان را ترویج می‌کند. 12. مهارت های تفکر و تکنیک های حل مسئله را به صراحت آموزش دهید تکنیک های حل مسئله ریاضی همیشه به طور طبیعی به دانش آموزان نمی‌رسد. در حالی که راهبردهای فراشناختی مانند راهبردهایی که در بالا ذکر شد این احتمال را بیشتر می‌کند که دانش‌آموزان بتوانند تفکر انتقادی را برای یک مشکل به کار ببرند، هیچ راه مشخصی برای اطمینان از تحقق این امر وجود ندارد.

 

تحقیق در مورد این موضوع نشان می‌دهد که به کارگیری تکنیک‌های حل مسئله با زمینه‌ای آگنوستیک تنها زمانی رخ می‌دهد که دانش‌آموزان دانش حوزه امن و فرصتی برای تمرین داشته باشند. بدون اینها، دانش‌آموزان اغلب در دام اهمیت دادن به به اصطلاح «ویژگی‌های سطحی» یک مسئله می‌افتند که طبیعتاً آن را بی‌ربط به ریاضیات واقعی درگیر می‌دانیم. با این حال، آموزش صریح مهارت‌های تفکر همچنان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. هنگامی که دانش حوزه (نسبتا) ایمن شد، آموزش دانش‌آموزان برای شناسایی و تمرکز بر روی «ساختار عمیق» مشکلات، آنها را قادر می‌سازد تا دانش خود را به طور مؤثرتری به کار گیرند.

 

سعی کنید از چندین مسئله با سطح یکسان متفاوت در دروس استفاده کنید – که در آن ویژگی‌های سطحی سؤالات یکسان است، اما ساختار عمیق متفاوت است (مانند تقسیم، ضرب، جمع و غیره). این سوالات هرگونه سردرگمی در مورد ویژگی های سطح را از بین می‌برد و بنابراین به دانش آموزان اجازه می‌دهد تا بر تمایز ساختارهای عمیق تمرکز کنند. در آستانه آزمون SAT، دانش‌آموزان سال ششم شما ممکن است به طور ناخواسته بر روی «ویژگی‌های سطحی» سؤالات در هنگام مواجهه با مقالات استدلال تمرکز کنند. برای کمک به مبارزه با این موضوع، مطمئن شوید که شما و آنها از انواع مختلف سوالات استدلال ریاضی در سال 6 آگاه هستید تا به آنها کمک کنید نه تنها تکنیک های حل مسئله ریاضی را که باید بدانند، بلکه انواع سؤالاتی را که احتمالاً به برخی از آنها نیاز دارند شناسایی کنند. تکنیک.

 

13. مدل سازی و داربست مدل سازی مدل سازی اولین مرحله ضروری یادگیری است. دانش آموزان می‌توانند حل مسئله و فرآیندهای پیچیده را ببینند که به مراحل ساده تقسیم می‌شوند. علاوه بر این، معلمان می‌توانند شناخت خود را در هر مرحله به صورت شفاهی بیان کنند. این مدلسازی به رهبری معلم می‌تواند مفاهیم جدیدی را بدون ایجاد اضافه بار شناختی دانش آموزان معرفی کند. هنگامی که دانش آموزان با این فرآیند آشنا شوند، می‌توانند به سمت تمرین مستقل تر کار کنند. «من انجام می‌دهم، ما انجام می‌دهم، شما انجام می‌دهید» روشی محبوب برای دستیابی به این هدف است و آموزش فضایی سوم برای حمایت از دانش‌آموزان به سمت تمرین مستقل استفاده می‌کند. این یک روش مؤثر است زیرا به معلمان و معلمان اجازه می‌دهد تا از داربست استفاده کنند تا به طور انعطاف پذیر پشتیبانی و چالش کافی برای هر دانش آموز ارائه دهند. تمام درس‌های مداخله یادگیری فضایی سوم از روش مدل‌سازی و داربست با استفاده از «من انجام می‌دهم، انجام می‌دهیم، شما انجام می‌دهید» استفاده می‌کنند. پلت فرم آنلاین ما انعطاف پذیری بیشتری را به ساختار داربست می‌دهد. اگر زمان بیشتری را صرف یک مفهوم یا فرآیند لازم است، معلمان می‌توانند از بانکی از «اسلایدهای پشتیبانی» استفاده کنند.

 

 

With special advice and planning by our entrance exam consultants, our colleagues provide you with a lot of information about how to start studying the packages, with the solutions they suggest, increasing the speed and concentration of studies and ultimately increasing your score in the exams as well as the balance and your rank will be in the exam.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

6 نظر
ali ahmadi
سه شنبه چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(2)
()
ali ahmadi
بي شک يکي از برترين ويدئوهاي اموزشي در کل کشور تدريس اقاي منتظري هستش. چون ايشون عالس هستن. من از همين وبسايت خريدم خيلي خيلي راضي هستم انصافا
نگار یوسفی
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(1)
()
نگار یوسفی
واقعا بسيار بع ما دانش اموزان کمک کردند ممنونم ازشون
پروین برومانی
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(2)
()
پروین برومانی
اساتيد خيلي خيلي زحمت کشي ستند. خدا حفظشون کنه
نازنین غلامی
سه شنبه سوم مرداد ۰۲
پاسخ
(2)
()
نازنین غلامی
سلام استاد از شما و موسستون خیلی راضیم از مشاوره خصوصی این سایت هم خیلیم استفاده کردم و چون عالی بودن انصافا
سید عمر فلامرزی
شنبه سیزدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(2)
()
سید عمر فلامرزی
خيلي عالي بود. ممنونم
سید محمد علی دهقانیان
چهارشنبه سیزدهم بهمن ۰۰
پاسخ
(3)
(2)
سید محمد علی دهقانیان
سلام استاد منتظري اميدوارم حالتون خوب باشه ببخشيد چند الگو و روش در کاربرد مشتق بدون مشتق در طول نقطه اکسترمم وعطف را بدون مشتق بدست بيارم مي خواستم به استادم عزيزم الگو بگم سيد محمد علي دهقانيان
پاسخ مدیر سایت
سلام. پپام شما به ایشان ارجاع داده میشود.
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!