نمونه تدریس ریاضی حرف آخر | پکیج جدید 1403 استاد منتظری و قاسمی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه یکم فروردین ۰۰
(27)
(3)
نمونه تدریس ریاضی حرف آخر | پکیج جدید 1403 استاد منتظری و قاسمی

نمونه تدریس ریاضیات حرف آخر | پکیج درس ریاضی رشته های تجربی و ریاضی-فیزیک حرف آخر شامل بخشهای جامع 1، 2، 3 و مثلثات، ترکیب توابع و تدریس مفهومی اساتید منتظری و قاسمی است که با الگوسازی، شهودی سازی در کنار حل سوال و تست ارائه شده است. تابِع در رابطه ای دوتایی روی 2 مجموعه است که هر عنصر در مجموعه اول را دقیقاً به عنصری در مجموعه دیگر ربط می‌دهد. مفهوم تابع و بررسی آن توسط تیم دپارتمان ریاضیات حرف آخر کاملا تشریح شده، هدف ما تسلط خاص شما بر همه مبحث ترکیب توابع است.

 

⇔ آشنایی با پکیج: ریاضی فایو استار تشریحی حرف آخر (رشته ریاضی و تجربی) | پنج ستاره 1403 نسخه اصلی

 

 

  • آشنایی با نمونه تدریس ریاضیات حرف آخر | استاد عبدالرضا منتظری و قاسمی 1403

پکها فکر و تمرکز نیز را افزایش می‌یابد. برای اینکه مطمئن شوید درس را یاد گرفته اید، باید به سوالات و تمرین های کتاب نیز پاسخ دهید و در صورت امکان مطالب را با دوستان خود در میان بگذارید. البته، یادگیری گروهی معمولاً مفید نیست. اما پس از یادگیری، بحث و درس دادن به یکدیگر بسیار مفید است. زیرا هیچ چیز به اندازه یادگیری مفید نیست. همانطور که در رانندگی نمی‌توانید همه مسیرها را با سرعت یکسان طی کنید و سرعت در بزرگراه با سرعت در کوه و مسیر پر پیچ و خم متفاوت است، سرعت خواندن دروس مختلف نیز متفاوت است و باید به نحوه آن دقت کنید.

 

≈ مشاهده: پکیج جامع تخصصی تجربی حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید

 

 

 

همانطورکه میدانید ریاضی درسی پیچیده نیست! برعکس سوالات سایر دروس کنکور قابل پیش بینی تر است، اگر جزو کسانی هستید که به درصد خوب می‌اندیشید همین الان آموزش ریاضی حرف آخر را از این سایت دریافت کنید. کلیپ زیر از استاد منتظری و حسن علیرضا نژاد، شهود خوبی از مفهوم ترکیب توابع ریاضی را به ما ارائه می‌دهد:

 

زندگینامه عبدالرضا منتظری و مهران قاسمی | مدرسین ریاضی حرف آخر 1403

 

 

 

 

امروزه زندگی بدون اعداد شاید برایمان امکان پذیر نباشد؛ هر روز با انبوهی از محاسبات روبرو هستیم. ساعت، تاریخ، پرداخت صورت حساب و.. با توجه بدین مبحث شاید معنی و مفهوم معادلات که کمی گنگ به نظر می‌آید، واضح تر باشد. ولی تلاش ما در اینجا بر اینست با استفاده از الگوهای آموزشی حرف اخر، این مفهوم را روشن تر کنیم. همچنین با توجه به تست هایی که از معادلات حاصل می‌شود، مجموعه نامعادلات و الگو را معرفی می‌کنیم و سپس با آن بیشتر آشنا می‌شویم. برای یادگیریریاضی کنکور باید فقط تمرین تکرار و حل مسئله انجام داد؟!

ریاضی حرف آخر با تدریس استاد عبدالرضا منتظری+مهران قاسمی مدرسین بی نظیر برای اولین بار در تاریخ ریاضیات کشور به صورت بسیار مفهومی ضبط شده، این بسته یک منبع استاندارد، با کیفیت و تدریسی جامع و بسیار قوی است که همانطور که گفته شد با استفاده از کاربرد الگوها در حل تست های احتمالی کنکور، بررسی کنکور سال های قبل به صورت دقیق و با انیمیشن های ابداعی آماده شده.

 

نکته: ضمن آشنایی با اهمیت حل نامعادلات و الگوی ریاضیات در سال 1403؛ باید توجه داشت که می‌توان با حرف آخر به عالی ترین تسلط رسید:

 

 

  • آیا آموزش ریاضی حرف آخر خوبه؟ آپدیت جدید 1403 کنکور

در حقیقت اگر در معادله ای جای نماد تساوی را با یکی از نمادهای نامساوی تغییر دهیم یک نامعادله خواهیم داشت همانطور که معادلات را بر حسب درجه یا کسری و رادیکالی و مثلثاتی و ... بودن تقسیم بندی می‌کنیم نامعادلات را نیز به همان شیوه دسته بندی می‌کنیم. در این بخش شما برای اولین بار در این درس با الگوی عدالت منتظری برای نامعادلات آشنا شده، روش حل مستقیم آنها را فرا می‌گیرید. مبحث نامعادلات توسط این دبیر با نقشه راه ارایه شده، همه فرمولات با الگوی عدالت در کنار تست و کتاب کار ارائه شده است. پس در اینجا براتون کاملا ثابت میشه که چنین پکیجی به سبک علمی الگو محور برای درک بهتر و سریعتر مفاهیم و مسائل به روش شهودی / پویانمایی تدریس شده و مباحث به راحتی آموخته میشود:

 

 

روش خواندن و مطالعه درس ریاضی | تکنیک‌های یادگیری سریع

 

در این بخش شما به سادگی با مفاهیم تعریف ریشه، انواع ریشه ها، حل معادلات درجه دوم به روش منتظری، حل سریع معادلات درجه دوم، لازم به ذکر است اگرکه در طرح نخبگان ثبت نام کنید امکان تماس تلفنی با اساتید حرف آخر برای شما فراهم خواهد شد. نکات مهم در حل معادلات درجه دوم، تست های احتمالی و تثبیتی با پاسخ تشریحی، بحث در تعداد و علامت ریشه ای معادلات درجه دوم، روابط بین ریشه ها و .. آشنا خواهد شد. اما قبل ازآن لازم است با اهمیت ریشه ها و راس تابع درجه دوم کنکوری از دیدگاه دپارتمان math آشنا شوید:

 

 

 

 

بنابراین، به معلمان آموزش عالی توصیه می‌شود که رویکردی ساختارمندتر و دقیق‌تر را در آموزش و پرورش دانش فراشناختی و راهبردهای یادگیری در آموزش و پرورش بگنجانند همچنین بر اهمیت معلمان برای حمایت از دانش آموزان برای توسعه یک سری راهبردهای یادگیری که آنها را قادر می‌سازد یادگیری خود را بسازند، تأکید می‌کند. آموزش این راهبردها باید برنامه ریزی شده، آگاهانه و صریح باشد و بخشی از برنامه های فعال برای آموزش مهارت های خاص و درک عمیق تر باشد. به عنوان مثال، ملزم به ارائه بازخورد به همتایان در حین کار بر روی تکالیف خود هستند.

 

اولین چیزی که در بحث الگو و دنباله خواهیم فهمید، اینست که جهان اطرافمان پر از الگوهای گوناگون و متنوع است؛ همانطور که می‌دانید یکی از وظایف مهم ریاضیات مدل سازی کردن پدیده های طبیعی است. بنابراین آموزش الگو و دنباله مبحث مهمی است که در این نوشتار به آن می‌پردازیم. با آموزش قدرتمند، فوق العاده و مفهومی و پینگ پنگی اساتید منتظری و مهران قاسمی به ترفند نوین شهودیسازی شما دیگر نیازی به حفظ فرمول های صدتایی و طاقت فرسای ندارید؛ یادگیری شما به صورت ماندگار کل پرونده 3 سال را خواهید بست. لازم است بدانید که آموزش الگو و دنباله به سبک موسسه بسیار ویژه است. در تدریس پک تخصصی از سبک نو انیمیشن چند بعدی و تصویر سازی استفاده شده که سبب می‌شود نیم کره راست شما یعنی حافظه تصویری بخوبی درگیر یادگیری مطالب شود تا داوطلبان بطور دقیق خود را برای ازمون آماده کنند:

  • فیلم های پکیج ریاضی کنکور - دانلود رایگان و قیمت خرید جزوه نظام جدید

در علم ریاضیات، برهان استدلالی متقاعد کننده است که مشخص می‌کند گزاره ای ریاضی باتوجه به استانداردهای مربوطه اش، الزاما درست است؛ در حقیقت، اکثر برهان ها نوشتاری میتوانند بعنوان کاربردی از منطق غیرصوری به حساب آیند. استدلال و اثبات کردن از ابعاد ارزشمند و مهم آموزش ما است، بدون آشنايی با اثبات و استدلال، فهمیدن و درک دقیق دانش آموزان و داوطلبان محقق نمی‌شود. در اين کلیپ آقای پوریا مظفریان معلم استادیار و مربی انگیزشی اهمیت اثبات در رياضيات و ضرورت آن را توضیح می‌دهد و همچنين از تاثیر روش های آسان و سرنوشت ساز چنین مجموعه ای سخن می‌گوید:

 

ریاضی یکی از علوم مهم است و همه جا پادشاهی میکند، این کتاب یک درسی زنجیره ای است (همانند حلقه زنجیر بهم پیوسته)، و درس شب امتحان نیست مانند ادبیات و.. همچنین برای اینکه مطالبش را بسیار خاص و مفهومی یاد بگیرید باید سوالات و تستهای زیادی را حل کرد، شما در نمونه های بالا ضمن آموزش، حل تست و بررسی که با روش عجیب و غریب و زیبای معلم را مشاهده کردید شما می‌توانید خیلی آسان به درصدهای بالای 80 و بهترین راندمان برسید، اما نکته مهم اینست که تست های آزمون با دفترچه سراسری هر ساله تطابق 80 تا 90 درصدی داشته است:


 

 

بنابراین، افزایش فرصت های به طور خودکار منجر به نگرش متفاوت نسبت به یادگیری نمی‌شود. برخلاف این یافته‌ها نشان داده شد که امید به که جزء مقیاس انگیزش است، به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مقیاس انتظار شامل باور کنترل و خودکارآمدی برای یادگیری و عملکرد است، به عنوان مثال "من معتقدم در این کلاس نمره عالی دریافت خواهم کرد". به طور خلاصه، از افزایش قدردانی کردند و نسبت به انتقال از تئوری به تمرین کلاس درس، تکالیف و آزمون نهایی احساس اطمینان بیشتری داشتند.

 

داوطلبین و دانش آموزان بر اهمیت و تاثیرگذاری درس در کسب رتبه قبولی در بخش سراسری آگاه هستند، و کسب درصد بالا در آن می‌تواند سکوی پرتاب شما برای قبولی در دانشگاه های تراز بالا باشد. شما همانند رتبه برترهای زیر نیز می‌توانید تست های آن را یک دقیقه حل کنید و در جلسه آزمون خیالتان راحت است، از رقبا جلو می‌افتید. در این فیلم نیز شما یکی از جذاب ترین لحظات زندگی دانش آموزان حرف آخری را مشاهده می‌کنید که با با شاهکار مدرس یکه تاز به بهترین درصدها رسیده اند:

  • نمونه تدریس حرف اخر دهم 0 تا 100 و فایو استار | ریاضی حرف آخر چند ساعت است؟

مساله مهم در انتخاب پکیج کنکوری و مشاوره برتر، سرنوشت رشته شما در آینده را تعیبن می‌کند. متاسفانه بعضی از دانش آموزانو  بعضا معلمین همان باورهای قدیمی که فقط باید کتاب درسی را خواند همراه ما بوده که اکثر‌ آنها را از محیط سنتی خود دریافت کرده ایم، امروزه فراگیری تغییر کرده و باعث شده که بنا به رشته ای که داریم در رابطه با آموزشهای خوب برای آن رشته تحقیقات کاملی انجام دهیم، بر اساس توانایی هایی که داریم از آن استفاده کنیم. چه بسیار دانش آموزانی که سر انتخاب آموزشهای اشتباه و عدم انتخاب منابع مطالعاتی، زندگیشان به مسیرهای غلط کشیده شد و بعد از آن همه کوشش و پشت کنکور ماندن وارد رشته ای شدند..

 

همچنین دیگر بعد از حدود 3 ماه دانشگاه رفتن متوجه شدند که آنها اصلا به آن رشته علاقه ای ندارند!! متاسفانه بعضی از دانش آموزان و داوطلبان بدون اطلاع دقیق از رشته ها وارد آن می‌شوند، متاسفانه دچار آسیب می‌شوند که این صدمه هم از بعد مادی، هم از بعد معنوی و گذشت سنشان یعنی اتلاف زمان است. کار مشاوره تحصیلی ارشد حرف آخر در اینجا روشن می‌شود که او بدون تعارف و طبق علاقه و سطح شما تجربه اش با همیاری خود شما برایتان مقصد گذاری می‌کند؛ قطعا این هدف نیز بسیار موفق و موثر خواهد بود چرا که خود شما هم در آن دخالت دارید مشاوره برتر این وبسایت مرکزی به سرپرستی دکتر سامان یاری شما را در این راه سخت و پر پیچ و خم همراهی می‌کند، شما عزیزان می‌توانید از طریق شماره های زیر با ایشان در ارتباط باشید. نمونه تدریس ریاضی حرف آخر | پکیج جدید 1403 استاد منتظری و قاسمی


چند نکته کلیدی مطالعه به شما کمک می‌کند تا برای امتحانات نهایی آمادگی بهتری داشته باشید. پس از دریافت نکات مطالعه در مورد نحوه مطالعه برای آزمون، گروهی از دانشجویان بین المللی با هم در کتابخانه کالج خود مطالعه می‌کنند. امتحانات نهایی و مقالات بزرگ پایان ترم یکی از چالش برانگیزترین جنبه های تجربه کالج هستند. چیزهای زیادی برای یادگیری، سازماندهی نگه داشتن و به خاطر سپردن در حین ورود به فینال وجود دارد. نکات مطالعه زیر می‌تواند به کاهش استرس و افزایش معدل شما کمک کند.


خدمات آکادمیک از دانشجویان بین المللی با کمک مشاور اختصاصی، گزینه های مطالعه آنلاین، دوره های پایه و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. عملکرد تحصیلی خود را با گزینه های مطالعه انعطاف پذیر بر اساس نیازهای خود بهبود بخشید. هر تکنیک یادگیری برای هر دانش آموزی کار نمی‌کند، بنابراین با چند مورد از این نکات مختلف آزمایش کنید تا متوجه شوید که کدام یک برای شما بهتر است.

از یک مشاور بپرسید مشاوران تحصیلی ما در هر مرحله، از درخواست تا ورود، بدون هزینه اضافی به شما کمک می‌کنند. 1. از زمان کلاس حداکثر استفاده را ببرید در تمام جلسات کلاس شرکت کنید، به سخنرانی ها توجه زیادی داشته باشید و طوری یادداشت برداری کنید که برای شما منطقی باشد. هدف این است که وقتی یادداشت های خود را بعداً مرور می‌کنید، بتوانید آنها را درک کنید. یادداشت‌برداری خوب به این معنی است که در طول کلاس توجه بیشتری نشان می‌دهید. "وقتی برای آزمون آماده می‌شوید، واقعا مفید خواهد بود." و اگر چیزی منطقی نیست، دست خود را بالا ببرید و بپرسید، یا یادداشت بردارید تا بعد از کلاس با استاد یا دستیار معلم خود (که به عنوان نیز شناخته می‌شود) پیگیری کنید. 2. با همکلاسی ها مطالعه کنید


علاوه بر دوست‌یابی، تشکیل گروه‌های مطالعه در هر یک از کلاس‌های شما راهی ارزشمند و سرگرم‌کننده برای مرور آزمون‌ها است. کار با هم به ایجاد عادات خوب مطالعه کمک می‌کند، همکاری در پروژه های گروهی را افزایش می‌دهد و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. اولیور می‌افزاید: "یک شریک برای مقایسه یادداشت ها پیدا کنید." "شما می‌توانید با هم کار کنید، با هم مطالعه کنید، به یکدیگر کمک کنید و یکدیگر را برای بهتر شدن تشویق کنید. 3. از ساعات اداری استفاده کنید اگر با یک مفهوم یا موضوع مشکل دارید، اساتید شما می‌توانند کمک کنند. در طول ساعات اداری آنها سر بزنید یا سؤالات خود را به استاد خود ایمیل کنید تا مطالب کلاس را بهتر بفهمید، نکات مفیدی در مورد نحوه آماده شدن برای امتحانات خود به دست آورید یا یک مقاله بهتر بنویسید. شما همچنین با مربی خود رابطه ای ایجاد خواهید کرد که می‌تواند به یک مربی ارزشمند منجر شود.

 

نکته: اگر روی تابلو نوشته شده است، آن را به یادداشت های خود اضافه کنید. فقط ممکن است در آزمایش باشد. 4. فلش کارت ایجاد کنید بازنویسی حقایق، مفاهیم و تعاریف مهم روی فلش کارت ها ممکن است مفید باشد. فلش کارت ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند که خودتان را بدون کمک دیگران امتحان کنید. فلش کارت های دیجیتال و برنامه های آموزشی نیز می‌توانند در سازماندهی و مرور مطالب درسی کمک کنند. 5. یک نقطه خوب پیدا کنید برخی از مردم سکوت کامل یک محیط کتابخانه را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر تحریک یک کافه شلوغ را دوست دارند. برخی از دانش آموزان ترجیح می‌دهند پشت میز خود کار کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است یک مکان آفتابی در فضای باز راحت تر پیدا کنند.

 

الیور که دانشجوی ستاره دانشگاه KU است، مکانی آرام و دور از حواس‌پرتی را ترجیح می‌دهد. او گفت: "در خانه، شما می‌خواهید بخوابید یا بازی های رایانه ای انجام دهید." بنابراین، من برای مطالعه به کتابخانه می‌روم. بهترین محیط مطالعه برای شما، محیطی است که بیشترین بهره‌وری را داشته باشد، بنابراین چند مکان را امتحان کنید تا ببینید کدامیک بهتر عمل می‌کند. 6. آن را روشن کنید صرف زمان زیاد روی یک موضوع می‌تواند تمرکز شما را از دست بدهد. یکی از مهمترین نکات آمادگی برای امتحانات کالج این است که هر 30 دقیقه یا بیشتر موضوع را تغییر دهید تا از خستگی یادگیری جلوگیری کنید. زمانی که به مغز خود استراحت دادید، موضوعات چالش برانگیز را دوباره مرور کنید.

 

7. بخوانید و مرور کنید - زود و اغلب طبق اصل منحنی فراموشی منتظری، ما 70 درصد از آموخته هایمان را در عرض 24 ساعت فراموش می‌کنیم. مرور ایده‌های جدید یک روز بعد از کلاس به افزایش یادگیری و درک مطلب کمک می‌کند—بنابراین هر شب زمانی را برای مرور سریع اختصاص دهید. فصل‌ها را به بخش‌ها تقسیم کنید و قبل از ادامه، مطالب را در پایان هر کدام مرور کنید. با خلاصه کردن جنبه های مهم مطالعه یادداشت برداری کنید تا بتوانید به راحتی آنها را بدون نیاز به بازخوانی کل فصل ها مرور کنید. بخش‌های دشوار را نشانک‌گذاری کنید تا بعداً دوباره از آن بازدید کنید.

 

تلفن دفتر مرکزی ما برای سفارش پکیج های ریاضی:02166096851 - 09120663015

 


 

مشاهده فروشگاه مرکزی: خرید محصولات ریاضی تخصصی حرف آخر

 

Mathematics is one of the most important sciences and reigns everywhere, this book is a chain lesson (like a linked chain link), and it is not an exam night lesson like literature, etc. Also, in order to learn its contents very specifically and conceptually, you must ask questions and solved many tests, you saw in the examples above while teaching, solving the test and checking with the strange and beautiful method of the teacher

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

6 نظر
محمد حسن نظری
دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
محمد حسن نظری
مطالعه‌ي درسنامه به‌طور کامل، تمرين تست‌هاي آموزشي در کوتاه مدت و تمرين تست‌هاي سنجشي در بلند مدت استاد منتظري = رمز موفقيت
فاطمه حبیبی فخر
دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
فاطمه حبیبی فخر
هر شب 45 دقيقه تا 1 ساعت براي تست‌زني از يک مبحث وقت مي‌گذاشتم و يک شب در ميان مباحث فيلمها را مرور مي‌کردم.
سید علیرضا حسینی
دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
سید علیرضا حسینی
ارتباط برقرار کردن بين بخش‌هاي مختلف ويدئوها؛ براي مثال کارکردن با الگوهاي استاد منتظري عالي بودن
کیمیا طهماسبی
دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
کیمیا طهماسبی
اختصاص دادن وقت بيشتر به اين اين پکيج بي نظير، تحليل کامل سؤالات کنکورهاي گذشته، بررسي تمام سؤالات درست و غلط آزمون‌ها، مرور زياد مباحث حفظي و مطالعه‌ي پاسخ تشريحي سؤالات از دلايلي بود که توانستم در اين درس به درصد 93 برسم.
سید عمر فلامرزی
شنبه سیزدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(5)
()
سید عمر فلامرزی
خيلي عالي بود ممنونم
سوگند آزاد
شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(3)
(1)
سوگند آزاد
سلام .من پکيج کنکور ۹۹ رو دادم و خیلی بهم کمک کردن خوشبختانه رتبه 730 شدم منطقه 2 و مدیون تیم حرف اخر و اقای یاری هستم / در پناه حق موفق باشید تا اخر عمر دعاگویتان هستم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!