زندگینامه پوریا مظفریان | مدرس ریاضیات 1403 مربی انگیزشی شرح کامل ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
چهارشنبه بیستم اسفند ۹۹
(44)
(9)
زندگینامه پوریا مظفریان | مدرس ریاضیات 1403 مربی انگیزشی شرح کامل

-ریاضی و آموزش را تحت تأثیر قرار خواهم داد!

  • نگاهی به زندگینامه پوریا مظفریان، استاد مظفریان کیست ؟!

  • فردی که با شیوه خاص حرف آخر، تدریسش مخالفان و موافقان خااااااصی پیدا کرده..!

زندگینامه پوریا مظفریان | مشاوره تحصیلی از نیازهای اصلی جامعه امروز کشور است و البته هر نیازی نیز با تهدیدها و فرصت های متنوعی روبرو است؛ همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی برای بالابردن بازدهی تحصیلی و درسی، مشاوره تلفنی به پیشنهاد متقاضیان، خواهان زیادی پیدا کرده و بهتر است با مزایای بیشتر همچنین محدودیت مکانی ندارد، دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید، در هر جایی با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن می‌توانید دسترسی مناسبی به خدمات ما داشته باشید...

 

♦ مشاهده پکیج ریاضی دهم استاد مظفریان - سال دهم علوم تجربی و رشته ریاضی

 

یک مشاور خوب باعث موفقیت شخص می‌شود و خود امر مشاوره به دانش آموزان کنکوری و داوطلبان از کارهای مهم و حساس است، پس قطعا مشاور باید بسیار متبحر و توانمند باشد. استاد عبدالرضا منتظری، مدیر موسس حرف آخر شخصی بسیار خلاق، متفکر هستند که همیشه جذب افراد پرانرژی می‌شوند؛ یکی از امور بسیار مهم در موسسه کنکوری حرف آخر جذب مدرسین دروس و استادیاران و فیلم های آموزشی با کیفیت بالا است؛ وقتی ایشان با شخصیت پوریا مظفریان در اساتید حرف اخر آشنا شدند از وی خواستند به جهت همکاری در حرف آخر مشغول به کار شوند.

بسیاری از ما گاهی همیشه شعار می‌دهیم اما زمانی که بحث و پای عمل به وسط می‌آید واقعا کم می‌آوریم و نمی‌توانیم به آنچه که گفته و شعارش را داده ایم عمل کنیم. علت همین امر و تبدیل شدن به چنین شخصیتی را از زبان استاد پوریا حرف آخر بشنوید:

 

 

 

اینجا جستجو کنید: تماس تلفنی، مکالمه و ارتباط با اساتید حرف آخر

 

آموزش چیزیست که باعث رشد میشود. برای همین ما در پکیج های حرف آخر و آموزشمان به اصل آموزش تاکید داریم و بعد تست و آزمون، پس ما بدین شیوه به سمت آموزش حرفه ای می‌رویم. میزان اثرگذاری این آموزش ها بسیار بالاست و سبب خود آموزی ما می‌شود و درنهایت به یادگیری نکات ارزشمندی منتهی می‌شود که بهره گیری از‌ آنها زندگی آینده تحصیلی ما را بهتر و عالی تر می‌شود. همین کلید اصلی موفقیت را استاد مظفریان بدین طریق به ما اعلام میکند تا به تکاپو بیفتیم:

 


پوریا مظفری مشاور کنکور برتر کشور در زمینه انگیزشی و به عنوان مربی انگیزشی و مدرس ریاضی است و معلم دوم در محصولات حرف آخر است؛ ایشان بعنوان یک مجری توانمند و خوش سخن در محصول ۵ روز با حرف آخر مشاوره بخش انگیزشی تدریس ها را انجام میدهند و این خیلی به مخاطبین کمک میکند.

کمتر داوطلبی است که عضو فضاهای مجازی باشد و نام آقای مظفریان را نشنیده باشد (مخصوصا دانش آموزان دهه هشتاد و دهه نود)، این مشاور ارشد خوشنام در سال های اخیر شهرت فراوانی بدست آورده و می‌خواهد در حد توانش فرهنگ سازی کند؛ محتویات فیلم انگیزشی پوریا مظفریان POURIA در اینستاگرام مباحثی مانند پشتکار موفقیت، مطالعات جدی، دانش آموز ضعیف و قوی و .. است و جزو کادر موسسه حرف اخر هستند.

 

♦ - مشاهده کلیپ و نمونه تدریس های ریاضی و دروس عمومی پکیج های اساتید برتر تهران در این بخش

 

-دیگران نیز پرسیده اند و در همین وب سایت خواهید خواند:

تحصیلات رتبه کنکور پوریا مظفریان حرف آخر سایت رسمی، استاد پوریامظفریان دهه هشتادیا، دوره پوریکا ویدئو فیلم های انگیزشی، قد - لایو دابسمش پوریا مظفریان معلم ریاضی، تلاش حس درس خواندن، پوریا مظفریان واتساپ، خانواده زن استاد مظفری، کلیپ ها درباره موفقیتبا سخنان پوریا


 

حال سوال اصلی ما اینجاست که استعدادهای پنهانمان (Hidden talents) را جطور شناسایی کرده و پرورش دهیم؟ اگر استعدادمان بهتر بشناسیم، یک منبعی غنی را خواهیم یافت و از آن بهره خواهیم برد. اهمیت این فاکتور مهم را ایشان برای ما بصورت خیلی عمیق و قابل درک برایمان توضیح میدهد تا به ذهنیتمان کمک کند؛ کلیپی از مربی انگیزشی در تلویزیون مشاور پوریا مظفریان

بیو - بیوگرافی زندگی خصوصی پوریا مظفریان چگونه بوده است؟

( اهل کجاست و متولد چه ماهی است و چند سال دارد چند سالشه؟ مادر و عکس زن یا همسر پوریا مظفریان و همسرش، تاریخ و ماه تولد و سن پوریا مظفریان)

 

پوریا مظفریان متولد شهریور سال 1373 محل تولد و سکونت وی در تهران است و اصالتا اهل دامغانی بوده ولی در گرگان به دنیا آمده اند، وی بخاطر شغل پدرش آقای مظفریان نتوانست در آن شهر ماندگار شود، دوران کودکی وی در شهرهای مختلف کشور شمال و جنوب و .. گذشت و نتوانست با آن وضعیت و در آن بازه زمانی ارتباط خوبی با محیط اطراف بگیرد اما بعدا شرایط وی تغییر کرد و توانست خود را بشناسد و استعدادهای خود را شکوفا کند. جناب مظفریان در دوران مدرسه جزو نفرات برتر بود و کارنامه درخشانی داشت و کم کم با نشاط و علاقه به تئاتر علاقمند شد و موفقیت های بیشتری را بعدا نیز در دوران راهنمایی کسب کرد و البته انتخاب هایش و مسیر اهدافش هم همزمان سخت تر شدند و مشکلات بیشتر..

 

زندگینامه پوریا مظفریان ارتباط با استاد

ایشان همه تحصیلات پایه و تحصیلات دانشگاهی خود را در تهران گذراندند و با وجود اینکه در تحصیلات پایه اش ارتباط خوبی با ریاضیات نداشت اما نهایتا عاشق این درس شد و با مطالعات بیشتر و آموزش با راندمان بیشتر در سال 93 در رشته ریاضیات وارد دانشگاه شد پوریا فارغ ااتحصیل رشته ریاضیات از دانشگاه پلی تکنیک ایران (تهران) یا همان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بوده و ابتدا در یکی از مدارس شرق تهران مشغول به تدریس ریاضی بودند؛ مظفریان در کار خود علاقه و مهارت دارند در درس ریاضی کنکور تدریس جذابی دارند و در زندگی شخصی نیز فعلا مجرد هستند و ازدواج نکرده اند.


همانطور که می‌دانید که تغییر یعنی دست برداشتن از تکرار ذهنیت نا امیدانه گذشته و با تغییر ما دچار شادی و طراوت در روند کاری و مطالعه می‌شویم، پس تغییر یعنی اینکه از نو خود را رشد داده و شرایط را بدون ترس تغییر داد: اصول صحیح مطالعه مهمترین ابزاری است که برای آمادگی برای آزمون کارشناسی در اختیار دارید. با حفظ روش صحیح مطالعه نه تنها در وقت خود صرفه جویی می‌کنید بلکه بیشترین یاد گیری را نیز خواهید داشت. در این نوشتارها اصول صحیح را به شما یادآوری می‌کنیم. همچنین بهترین روشها را در اختیار شما قرار ذلذه شده. اکثر داوطلبین هرگز نیازی به فراگیری احساس نمیکنند. اصول مطالعه مناسب به نظرخیلیها کارهای فرعی و غیرضروری است. شما فقط با انجام آن و مطالعه با تکیه بر آن می‌توانید تاثیر آن را ببینید.

 

 


پوریا مظفریان به مدت من 3 تا 4 سال تئاتر کار کرد و سپس همکاری خود را با بهترین موسسه کنکور یعنی موسسه وزین حرف آخر از سال ۱۳۹۴ به عنوان پارتنر مدرسین ادبیات و عربی و زبان در بین دروس عمومی با روشی متفاوت شروع کردند همچنین در دروس اختصاصی نیز در کنار استاد عبدالرضا منتظری مدرس ریاضیات حضور داشتند و با استفاده از تجربیات کثیر در زمینه مشاوره، ‏با صدای خوبش و سخنان انگیزشی و استادیار بودن به دانش آموزان و داوطلبان کنکوری کمک میکند.

 

♦ از آنجایی که زمان عمر ما کم است، پس باید مثبت اندیش و امیدوار باشیم تا نه تنها احساس بهتری خواهید داشته باشیم بلکه شخصیت مثبت خود را نیز تقویت کنیم. به ندای درونمان بایستی گوش فرا دهیم و برای یافتن راه درست خودت تلاش کنیم


یکی از توصیه های آقای مظفری به دانش آموزان اینست که احساساتمان را سرکوب نکنیم و قابل اطمینان تر برای آینده مان طرح و برنامه ریزی کنیم:


پوریا مظفری زمینه تخصصی گسترده ای در مبحث تحصیلات و مطالعات حرفه ای و کنکور دارد و به عنوان مدرس و مشاور فعالیت دارند، وی با برگزاری همایش های مشاوره ای، پروژه دومینو و سفرهای مختلف به سایر شهر های ایران اخیرا هواداران زیادی پیدا کرده
دوره ای که در آن زندگی می‌کنیم، هر لحظه درحال تغییر و رشد بوده و همان طور که می‌دانید و این سرعت تغییر تا زمانی که بتوانید با آن همگام شویم بسیار خوب است؛ اما چنانچه قدرت یادگیری ما به سرعت آن تغییرات نباشد، از رقابت عقب خواهیم ماند. در این فیلم آقای مظفریان بسیار شیوا و روان شما را با چند راز و تکنیک کاربردی یادگیری سریع آشنا خواهد کرد:


در سال ۹۸ پوریای خوش سخن و جوان پکیج مشاوره ای خود را در رابطه با اصول مطالعه صحیح و همچنین روش های تند خوانی منتشر کرد که دارای ویژگی های بسیار خوبی بود و حاوی مطالعه ده ها کتاب و منبع خارجی و چکیده همه آنها بود و در پک "نیترو مطالعه و تمرکز لیزری" قرار داده شده است که با استفاده از آن داوطلب به تسلط درسی خوبی برسد،

هم اکنون محصول "پوریکا"را ارائه کرده که یک پکیج انگیزشی است و گویا بدلیل محبوبیت فروش بالایی نیز داشته!

  • اگر که ما از قدرت ذهنمان خبر داشتیم آنرا حتی با 100 میلیارد نیز معاوضه نمی‌کردیم..

تاثیرات ذهن گواه بر این است که ذهن انسان قدرت تغییر زندگی را دارد و می‌تواند باعث موفقیت و دگرگونی شود. قدرتمندترین و ارزشمند ترین چیز روی کره زمین ذهن انسان است و این مغز ماست که انتخاب میکند چطور زندگی کنیم
در واقع نحوه استفاده از قدرت ذهن و مغز است که تفاوت بین آدم های موفق و ناموفق را مشخص میکند، در این ویدئو استاد پوریا مظفریان قصد دارد تا شما را با این منبع قوی و نامحدود بیشتر آشنا کند:

  • نسل ما نسل جدید، معلم اتوکشیده نمی‌خواهد

آموزش به سمت مدرنیته پیشرفت کرده و سلیقه دانش آموزان اینست که به دنبال سبکهای خاص، متمایز و متفاوت و خلاقانه بروند و یک معلم عادی نمیخواهند. شاید بهتر است بدانید که 20 درصد از معلمین عاشقانه این شغل معلمی را انتخاب میکنند و به مین دلیل هم از بقیه در زمینه تدریس سبقت میگیرند و بیشتر دیده میشوند و میدانند که نباید وابسته به یک سیستم آموزشی مشخص باشند!

مشاوره تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم، هشتم، نهم متوسطه اول و دهم، یازدهم، دوازدهم متوسطه دوم برای رفع دغدغه های هر روزه ما: انتخاب رشته شغلی، علایق، بازار کار، آینده، استعداد، تفکر، برنامه ریزی درسی، نمره، معرفی و ضوابط شرایط، آزمون تیز هوشان نمونه دولتی و..
ایشان ایشان با لحن رسا و شیوای خود با ارائه کلیپ های انگیزشی در فظاهای مجازی (اینستا، یوتیوب و فیسبوک و..) به بسیاری از دانش آموزان و داوطلبین و حتی افراد مختلف برای رسیدن به موفقیت و خودباوری کمک کرده اند؛

ارتباط با پوریا مظفریان | وی در این سن کم ایشان توانسته با توانمندی و استعداد برجسته و بالایش از سایر مدرسین و دبیران و مربیان انگیزشی صاحب نام سبقت بگیرد و خیلی زود مشهور گردد

پیشنهاد بسیار ویژه: همین حالا می‌توانید 20% از تدریس های استاد پوریا مظفریان را به صورت کاملا رایگان از ما دریافت کنید!

+ ریاضی پوریا خرید سفارش پور ریاضی-  پورریاضی و پوریکا

 

ادامه بیو گرافی: خودش می‌گوید که نزدیک 2 سال تمام از سال 1395 حدود 150 میلیون تومان پول به ادمین ‏اینستاگرامی ها داده که پیجش را معرفی و تبلیغ کنند، اما اکنون با بیش از 1 و نیم میلیون فالور/Follower از رقبای اصلی همان پیج ها شد؛

صحبت های جالب و زیبای وی درباره نیازهای نسل جدید و سیستم آموزشی قابل تامل است و ایشان معتقدند بزودی انقلابی را در سیستم آموزشی کشور برقرار خواهد کرد! بهرحال آنچه عیان است ویی بعنوان یک شخص محبوب در بین دانش آموزان کشور است و به زودی و بدون شک پوریا مظفریان جزو افراد تاثیرگذار آموزش و ریاضی و مشاوره کشور خواهد شد چراکه دارای استراتژی های زیر است:
.- کمک به دانش آموزان از روش های مختلف انگیزشی و روحی
.- متدهای تقویت مهارت تندخوانی
.- افزایش تمرکز درمطالعه
.- افزایش بازدهی درسی و نگاه جدید به آموزش
استاد مظفریان با استفاده از تجربیات، نشاط و انرژی بالا در تدریس و استعدادهایی که دارند توانسته در زمینه کنکور به افتخارات زیادی دست پیدا کند

  • راه های ارتباط با پوریا مظفریان چیست ؟ اینستا یا تلگرام ویکی پدیا، شماره تلفن

.- شماره تماس دفتر اساتید موسسه: 02166096851
.- تماس با مشاورین سایت موسسه حرف آخر جهت دریافت شماره تلفن و راهنمایی مشاوره و یا دریافت لیست اسامی مشاوران حرف آخر همچنین خرید محصولات حرف آخر: 09120663015
.- شما دوستان عزیز میتوانید جهت خرید محصولات حرف آخر، یا برای کسب مشاوره تخصصی، آشنایی بیشتر با پکیج های کنکوری و برنامه ریزی با ما در تماس باشید: 09399585899

-ارتباط مستقیم با همین صفحه

 

مهم ترین عامل در رسیدن به نتیجه ی مطلوب کنکور و دوران تحصیلی اهتمام کامل به داشتن کار و تلاش تا به پایان رسانیدن آن است. این قانون موفقیت این دوره است و باید بدانیم الان در کدام مرحله از اهدافمان طبق طرح و برنامه ریزی قرار داریم و به تواناییمان اضافه کنیم و نقاط ضعف را تشخیص و سریعا پوشش دهیم استاد پوریا حرف اخر در این باره بدین شکل خیلی زیبا و بسیار پر انرژی و انگیزشی توضیح می‌دهد تا به ما کمک کند:

  • بشدت لازم است حتما این بخش را هم ببینید:

-دوستان عزیز!

بعد از خوانش زندگینامه پوریا مظفریان، حتما به صحبت های مهم استاد عبدالرضا منتظری مدیر و بنیانگذار موسسه حرف آخر و استاد ریاضیات در این کلیپ توجه کنید؛ در اینجا متوجه خواهید شد که پکیج شگفت انگیز و سرنوشت ساز شرکت که همگی دارای لینک فیلم حرف آخر دی وی دی و درسنامه و کتاب کارها است و برای داوطلبان و دانش آموزان رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و بخش عمومی سایر رشته ها با آموزشی فوق العاده آماده شده

و شما با استفاده از این منابع DVD - VOD به راحتی تمامی سوالات مستقل و ترکیبی کنکور سراسری را حل کنید. آموزش کامل همه دروس، پیش بینی تست های احتمالی کنکورهای آینده، استفاده از منابع و تکنولوژی های مدرن فراگیری آسان از ویژگی های تدریس حرف آخر به نسبت سایر موسسات است:

 

 

 


Academic counseling is one of the main needs of today's society in the country, and of course, every need is also faced with various threats and opportunities; Simultaneously with the growth of the need for academic counseling to increase the academic and academic performance, telephone counseling has found a lot of demand at the suggestion of the applicants, and it is better with more benefits and also does not have a location limit  ation

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

77 نظر
ژیلا احمدی
یکشنبه دوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
ژیلا احمدی
من زنگ زدم شماره هاي همين سايت رياضي دهم پوريا مظفريان گرفتم فرستادن برام خيلي عالي بود
سمیرا یوسفپور
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(2)
()
سمیرا یوسفپور
پکيج رياضي دهم حرف اخر تدريس اقاي مظفريان خيلي عالي بود
ایدا
شنبه نهم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(3)
()
ایدا
اقاي یاری مشاور تجربي هستش يا انساني؟
پاسخ مدیر سایت
تجربی و انسانی هردو
پاسخ مدیر سایت
ایدا
شنبه نهم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(1)
()
ایدا
سلام ببخشيد حرف آخر فیلم رياضي انساني هم داره يا فقط تجربي؟
پاسخ مدیر سایت
سلام هر دو مجموعه رو داریم
پاسخ مدیر سایت
شهاب کوهی
پنج شنبه هفتم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(3)
(1)
شهاب کوهی
شماره استاد پوريا مظفريان مي خواستم خواهش با تشکر
پاسخ مدیر سایت
کامنت های قبلی رو چک کنید
پاسخ مدیر سایت
زهرل صادقی
سه شنبه بیست و دوم فروردین ۰۲
پاسخ
(2)
()
زهرل صادقی
سلام وقت بخير چطور ميتونم با اقاي یاری صحبت بکنم؟
Star
پنج شنبه بیست و هفتم بهمن ۰۱
پاسخ
(2)
(1)
Star
ببين از حرف آخر فقط با استاد همدانی زيستا بترکون و با سلطان عربي آقاي وحدت عربي را بترکون..
Ss
چهارشنبه نوزدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(3)
(2)
Ss
ببين يه واقعيت اگه خودت تلاش کني و درس بخوني از اين بسته هاي حرف آخر خیلی ميتونه کمکت کنه. اما اگر خودت بخواي و تلاش کني با حرف آخر اول ميشي. من به آجيم گفتم اين بسته حرف آخر را تهيه کن گفت باشه و خودم تلاش مي‌کنم واون بسته حرف آخر را هم تهيه کرد و با تلاش ومشاوره دکتر سامان یاری تونست سال اول با کسب رتبه خوب در دانشگاه صنعت شريف تهران دولتي مهندسي نفت پذيرفته بشه. البته اين رشته اي بود که جزو رشته هاي کارنامه سبزش بود و رشته اصلي که پذيرفته شد دانشگاه دولتي مشهد مهندسي انرژي هسته اي بود. و اين که اينقدر ميگن بسته هاي آموزشي اینجا عالیه آجي من با اين چيزا و با تلاش خودش+مشاوره تونست رياضي را حدودا 80تا86درصد بزنه و شيمي و فيزيک را هم حدود 50 تا 65 درصد زد.
ستاره
چهارشنبه نوزدهم بهمن ۰۱
پاسخ
(8)
(7)
ستاره
شما بچه ها چه قدر بيکاريد که دل خوش کردي به انگيزشي هاي پوريا مظفريان من مطمئنم بيشتر افراد فقط به خاطر قيافش عاشقش شدن و دارن ازش طرفداري ميکنن. ول کنيد بابا از اين سخن هاي انگيزشي تو اينترنت زياده.
متین علوی
چهارشنبه بیست و دوم تیر ۰۱
پاسخ
(11)
(8)
متین علوی
سلام واقعا دستشون درد نکنه با اين همه روحيه مثبت ک ب من دادن. من چجوري ميتونم پور رياضي تهيه کنم ميشه راهنمايي کنيد دوستان؟
پاسخ مدیر سایت
با دفتر ما تماس بگیرید: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
دلبر
چهارشنبه یکم تیر ۰۱
پاسخ
(3)
()
دلبر
خيلي خستم هر چه آرزو دارم نمي تونم بهش برسم با اين نا اميدي چيکار کنم
پاسخ مدیر سایت
بنظرت هنوز زود نیست برای خسته شدن؟؟!😁😄😃
پاسخ مدیر سایت
م
چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ۰۱
پاسخ
(4)
(1)
م
عاشق این سایتتونم
م
چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
م
کلاس ششم هستم این سایت رو دیدم خیلی عالی هستش پکیجهاتون. ممنونم
Darya Bakhteari
پنج شنبه دوازدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
Darya Bakhteari
سلام استاد انشالله که موفق باشيد و تشکر از همکاري تان. استاد من بعضي مشکلات درسی داشتم با خرید بسته 95 هزاری حرف اخر از همین سایت خیلی بهم کمک کرد. ممنونم ازتون
ه
سه شنبه سوم خرداد ۰۱
پاسخ
(2)
()
ه
بنظرم من خوشبخت هستم با این سایت آشنا شدم...
عاطفه
یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(3)
()
عاطفه
درست از رياضي بدم مياد ولي انگيزه‌اي آقاي مظفريان خوب
زندگی کن
یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
زندگی کن
حرفاش قشنگ
مر ضیه
یکشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(2)
()
مر ضیه
سلام ممنونم از این سایت خوب و محصولات خوبشون. تو درسام خیلی بهم کمک کردن
N.Mahmoodi
جمعه دوم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(4)
()
N.Mahmoodi
من این سایت رو به دوستامم معرفی میکنم استفاده کنن و پکهای خوبتون سفارش بدن
N.Mahmoodi
جمعه دوم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(3)
()
N.Mahmoodi
سلام من کلاس نهم هستم توي درسام به شدت گير کردم این بسته های حرف آخر خیلی کمکم کردند. ممنون
پاسخ مدیر سایت
خیلی جای خوشحالیه. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
سارینا
جمعه بیست و دوم بهمن ۰۰
پاسخ
(3)
(1)
سارینا
این سایت خیلی عالیه تخفیف خبی داره برا خرید محصولات حرف اخر
Sarina
جمعه بیست و دوم بهمن ۰۰
پاسخ
(4)
()
Sarina
سلام شماره ي آقاي سامان یاری مشاور حرف اخر رو ميخواستم چون واقعا ميخوام درمورد يک سري مساعل باهاشون صحبت کنم و پمیج فقط از ایشون سفارش بدم ترو خداااا شمارشو بزاريد
پاسخ مدیر سایت
سلام با 02166096851 تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
عاطفه جعفری
جمعه هشتم بهمن ۰۰
پاسخ
(3)
()
عاطفه جعفری
من عاشق دکتر سامان یاری مشاور ارشد حرف اخر هستم واقعا دوستش دارم
فاطمه
یکشنبه سوم بهمن ۰۰
پاسخ
(5)
()
فاطمه
سلام خسته نباشيد خاستم بدونم آقاي پوريا مظفريان در موسسه حرف آخر هست و چطور ميتوانم با ايشان در ارتباط باشم ؟
پاسخ مدیر سایت
سلام. شماره تماس: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
سارا
شنبه بیست و پنجم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
سارا
ممنون آقاي استاد سامان یاری بهترین مشاور حرف اخر. من انگيزم بيشتره شده
احمدی
دوشنبه ششم دی ۰۰
پاسخ
(4)
()
احمدی
من افغاني ام رشته دندانپزشکي رو ميخونم انگليسي رو تا پري تافل خوندم دنبال کار ميگردم براي خودم چون ميخوام مصرف دانشگاه مو پيداکنم ميتونيد کمکم کنيد
پاسخ مدیر سایت
با واحد مشاوره وبسایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
رحیمی
چهارشنبه هفدهم آذر ۰۰
پاسخ
(2)
()
رحیمی
سلام ميخواستن ببينم اقاي سامان یاری مشاوره تخصصی همراه با خرید پکیج ها هم میدن؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله مشاوره تخصصی ارائه میدن
پاسخ مدیر سایت
سارا
چهارشنبه هفدهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
سارا
سلام ميخواستم ببينم اقاي مظفريان کلاس کنکور هم دارن؟
پاسخ مدیر سایت
سلام خیر
پاسخ مدیر سایت
فاطمه نفر برتر 🌹
سه شنبه شانزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(2)
()
فاطمه نفر برتر 🌹
سلام آقاي سامان یاری رتبه هشتمم کم بود 🔴الان که پايه نهم هستم نفر اول شدم پکیج های حرف اخرو دنبال کردم واقعا که به من انرژي و انگيزه ميداد و ميده و در خيلي از جاهاي زندگي به دردم خورده واقعا ممنون مرسي
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز، موفق باشید انشالا، بله اقای یاری مشاور ارشد حرف اخر خیلی عالیه کار مشاورشون و بسته های ارسالی از ایشون شامل مشاوره میشه
پاسخ مدیر سایت
فاطمه رومیانی
دوشنبه پانزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
فاطمه رومیانی
سلام من کلاس هفتمم دوست دارم براي نمونه دولتي يا تيز هوشان قبول شم.ولي علوم و رياضيم يکم ضعيفه.براي مني که ميخوام برم تجربي اين دو خيلي تاثير دارند.وضع ماليمونم زياد خوب نيس که بخوام يک ميليون يا دو ميليوم براي درسم هزينه کنم. خواستم ببينم حرف اخر در اين باره ميتونه راهنماييم کنه؟
پاسخ مدیر سایت
بله حتما با تیم مشاوران همین وبسایت صحبت کنید راهنمایی میشید.
پاسخ مدیر سایت
نرگس
دوشنبه پانزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(4)
()
نرگس
سلام ببخشيد من کلاس دهمم ولي از زبان انگليسي سردرنمارم چکار کنم تا زبان انگليسي ملکي ذهنم شود
پاسخ مدیر سایت
سلام با مشاور زبان خارجی ما صحبت کنید: 09399585899
پاسخ مدیر سایت
زهرا
شنبه سیزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
زهرا
به کمکتون نياز دارم😭😭😭😭😭😭از درس از زندگي خسته شدم. چه قدر بايد تحمل کنم
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر دوست عزیز، با واحد پشتیبانی موسسه 02166096851 تماس بگیر انشالا قطعا مشکلتون حل خواهد شد.
پاسخ مدیر سایت
نگار
شنبه سیزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(2)
(1)
نگار
سلام من به رياضي خيلي علاقه دارم و درس رياضيم هم خوبه و منم هم مي خوام رشته رياضي و فيزيک بردارم ولي بقيه درس هام زياد خوب نيست به خاطر همين ميترسم معدلم پايين بياد و نتونم رشته اي که ميخوام رو بردارم ۱۳،۱۴ تا کتابه هر کدوم تکاليف خودش و درس هاي خودش مخصوصا الان که مجازيه خيلي بده🤕 و ادم ميمونه چيکار کنه لطفا بگيد که چيکار کنم چجوري برنامه ريزي کنم که به همه برسم و بقيه درس هام هم بياد بالا🙏🙏🙏
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر: با مشاوره تخصصی گروه صحبت کنید: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
محمدی
جمعه دوازدهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
محمدی
خيلي ممنون از لطف شما استاد عزيز
پوریا چراغ پور
سه شنبه نهم آذر ۰۰
پاسخ
(3)
()
پوریا چراغ پور
سلام من کلاس دوازدهم هستم و پک کامل تجربی رو از آقای سامان یاری مشاور حرف آخر تهیه کردم، شديدا قوی شدم. مرسی از آموزشهاتون ممنونم
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم. موفق باشیییی..
پاسخ مدیر سایت
محمد حسام بامزد
سه شنبه بیست و پنجم آبان ۰۰
پاسخ
(3)
()
محمد حسام بامزد
ببخشيد ميشه بگيد استاد سامان یاری کلاس چندم را مشاوره ميدهد و درکدام شهر هستند ؟
پاسخ مدیر سایت
ایشان مشاوره همه مقاطع از پایه تا کنکور هستند، در تهران هستند
پاسخ مدیر سایت
ناشناس
دوشنبه هفدهم آبان ۰۰
پاسخ
(3)
()
ناشناس
سلام من کلاس پنجم هستم و بيشتر اوقات فيلم آقاي پوريا مظفريان رو نگاه مي کنم و عاشق درس رياضي بودم ولي خيلي بيشتر به درس رياضي علاقه پيدا کردم فقط يک سوال من رياضي رو درست نمي تونم درک کنم همش يادم ميره يا بعضي چيز ها رو متوجه نميشم ميشه بگويد چه شکلي ميشه رياضي رو درک کرد
پاسخ مدیر سایت
یا سلام دوست عزیز، راهکار موفقیت در ریاضیات استفاده از منابع خوب - تمرکز و انگیزه است. همچنبن شما میتوانید از مشاوره 02166096851 بصورت رایگان دی وی دی های کمک درسی خوبی را دربافت فرمائید. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
ناشناس
چهارشنبه دوازدهم آبان ۰۰
پاسخ
(2)
(1)
ناشناس
خیلی ممنونم از وبسایت بی نظیرتون و مشاور هعالی این سایت با پشتیبانی بی نظیر محصولات و پکیج ها. من از سایر سایت ها خرید کردم امامشکل برام پیش اومد و دیر ارسال کردند اما این سایت مرکزی واقعا عالی همه چی رو روبراه کرد. زنده باشید..
ناشناس
سه شنبه یازدهم آبان ۰۰
پاسخ
(1)
()
ناشناس
سلام ‌. من مشاوره تحصيلي مي خواستم، اما به دليل اينکه شرايط مالي من خوب نيست، نمي توانم مشاوره تحصيلي بگيرم .
پاسخ مدیر سایت
سلام از بخش مشاوره رایگان مشاوران 02166096851 کمک بگیرید
پاسخ مدیر سایت
یاسین سلطانی
یکشنبه نهم آبان ۰۰
پاسخ
(2)
()
یاسین سلطانی
من کلاس نهمم اگه مولا من معدلم18 بشه تو رشته تجربي قبول ميشم؟ وزياد از درس زبان خوشم نميياد ميتونم تو رشته تجربي باز هم قبول بشم
پاسخ مدیر سایت
سلام بله میتونید، البته باید کارنامه و تراز و ریز نمرات هدایت تحصیلی بررسی بشه و همچنین بستگی به شرایط آموزش و پرورش اون منطقه داره
پاسخ مدیر سایت
zeynab
شنبه هشتم آبان ۰۰
پاسخ
(1)
(0)
zeynab
بسيار مطالب مفيد بود ممنون
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم، موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
زینب
شنبه هشتم آبان ۰۰
پاسخ
(1)
()
زینب
سلام خسته نباشيد من کلاس نهمم ميشه يه کاري فرمولي بگيد که موفق بشم و به تيزهوشان يا نمونه دولتي برسم
پاسخ مدیر سایت
با سلام، رمز و فرمول موفقیت: 1-استفاده از منابع کمک درسی مفهومی و فیلم های آموزشی 2- تمرکز پایدار 3-انگیزه (motivation)
پاسخ مدیر سایت
مهسا نخعی
پنج شنبه بیست و دوم مهر ۰۰
پاسخ
(2)
()
مهسا نخعی
يه جيز ديگه اينکه من از درس زبان به شدت متنفرم راه حلي برا پيشرفت کردن تويه اين درس هست؟؟
پاسخ مدیر سایت
خانم نخعی شما با پکیج زبان استاد مجتبی محمودی در همین سایت، به درصد بالای 75 خواهید رسید.
پاسخ مدیر سایت
مهسا نخعی
پنج شنبه بیست و دوم مهر ۰۰
پاسخ
(1)
()
مهسا نخعی
سلام خسته نباشيد من کلاس دهم هستم و ميخوام براي کنکور امادکي کسب کنم و برنامه ريزي داشته باشم بايد چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با واحد مشاوره ارشد دکتر سامان یاری 09399585899 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
ناشناس
سه شنبه بیستم مهر ۰۰
پاسخ
(2)
()
ناشناس
عالييي بود
مها زینی وند
چهارشنبه بیست و چهارم شهریور ۰۰
پاسخ
(2)
()
مها زینی وند
سلام من کلاس هفتم امسال دوست دارم ازالان شروع کنم واسه تيزهوشان کلاس نهم به دهم بخونم ميگم بينم موسسه شما ميتونن تو اين زمينه کمکي بکنن تيزهوشان بخونم که ديگه اون موقع قبول شم
پاسخ مدیر سایت
سلام و خدا قوت دانش آموز کوشا، بله منابع جدید و مدرن کمک آموزشی قدرتمند و تیم نخبه ساز مشاوره این وبسایت مرکزی می‌تونه خیلیییی به شما کمک کنه. دفتر مشاوران یخش تیز هوشان: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
دسا
جمعه پنجم شهریور ۰۰
پاسخ
(1)
()
دسا
سلام ببخشيد من چه رشتهايي بخونم ميشم دانشجوي شما
پاسخ مدیر سایت
سلام جهت کسب اطلاعات با شماره دفتر مرکزی مشاوره ما تماس بگیرید: 02191010336
پاسخ مدیر سایت
سبا احمدی
چهارشنبه سوم شهریور ۰۰
پاسخ
(3)
()
سبا احمدی
واقعا آقاي مظفريان عالين🌹
فاطمه
یکشنبه سی و یکم مرداد ۰۰
پاسخ
(2)
()
فاطمه
سلام آقاي پوريا مظفريان در حرف آخر تدريس هم ميکنن؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام بله بعنوان استادیار در کنار سایر اساتید تدریس میکنن
پاسخ مدیر سایت
ریگی
چهارشنبه بیستم مرداد ۰۰
پاسخ
(1)
()
ریگی
سلام ببخشيد من امسال پايه يازدهم هستم چطور مي تونم از قيمت و داشتن دي وي دي ها تون مطلع بشم
پاسخ مدیر سایت
با سلام لطفا با مشاور ارشد فروش تماس بگیرید: 09399585899
پاسخ مدیر سایت
محمدرضا
دوشنبه بیست و هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(4)
(0)
محمدرضا
عشق مني تمامم
Nasrin
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(1)
(0)
Nasrin
بهترين استاد دنيا دمتون گرم 🤍✨
فاطمه عباسی
شنبه دوازدهم تیر ۰۰
پاسخ
(1)
()
فاطمه عباسی
آقا رضا حسودي رو بزاريد کنار پيشنهاد ميکنم که شما چندا از کليپ هاي آقاي مظفريان رو تماشا بکنيد حتما بهترين مشاور انگيزشي آقاي پوريا مظفريان🤩
ایرج موسوی
یکشنبه سی ام خرداد ۰۰
پاسخ
(2)
(0)
ایرج موسوی
سلام من چگونه مي توانم با آقاي مظفريان تماس تلفني داشته باشم
پاسخ مدیر سایت
با سلام، با آی دی مدیر کانال تلگرام حرف آخر: @Harfehakharpub هماهنگ بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
مریم یوسفزیی
سه شنبه هجدهم خرداد ۰۰
پاسخ
(1)
(1)
مریم یوسفزیی
من از افغانستان هستم ومن علاقمند سر سخت استاد هستم ممنون
زهرا
شنبه پانزدهم خرداد ۰۰
پاسخ
(3)
(0)
زهرا
ممنون از نکته آقای رسولی، بله اون بسته آموزشی انگیزشی حرف آخر همونه 35 هزاری خیلی عالی بود بدستم رسید دیروز؛ بی نظیره اون پنیج روز با حرف آخر!
پاسخ مدیر سایت
تبریک میگم، پکیج 5 روز با حرف آخر آموزش بصورت رایگان شامل 20% از کتب متوسطه دوم است که در راستای عدالت آموزشی ایجاد شده است و خود آقای مظفریان نیز حضور دارند. (آموزشی+انگیزشی)
پاسخ مدیر سایت
زهرا
شنبه پانزدهم خرداد ۰۰
پاسخ
(1)
()
زهرا
آثاي رضايي که داري از پوريا بد حرف ميزني بدون که اگر هر کسي از کسي خوشش بياد روز به روز عاشقش بشع بالاخره دوسش داشته باشه اين حرفا معني داره اتفاقا هم علم داره هم قيافه هم خوش صدا منم يکي از بهترين و محکم ترين طرفدارشم که به دنبال اينم که فقط ازش مشاوره بگيرم💔
دخترک بدبخت
دوشنبه دهم خرداد ۰۰
پاسخ
(4)
()
دخترک بدبخت
سلام هرچي پيچ اقاي مظفريان داخل اينستاميزنم نداره ادرس واقعي پيچشون چيه؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
با تشکر از شما؛ جهت هماهنگی و ارتباط با ایشون آدرس اینستا harfehakharpub@ را فالو فرمائید
پاسخ مدیر سایت
حسن رسولی
دوشنبه دهم خرداد ۰۰
(2)
(0)
حسن رسولی
بسته آموزشی انگیزشی حرف آخر همونه 35 هزاری خیلی خوب بود واقعا مرسییییی، دوستان حتما اونو بگیرید از این سایت
انسیه
جمعه سی و یکم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(4)
()
انسیه
موسسه تون خوبه و واقعا زحمت مي‌کشيد. خسته نباشید واقعا و تشکر ازین سایت عالی و کاملا مطمئن و بسیار متفاوت و زیبا
پاسخ مدیر سایت
با تشکر از شما دوستان گرامی، مشاوره رایگان و ارائه برنامه مطالعاتی دقیق و اختصاصی از خصوصیاتی است که باعث بالا رفتن کیفیت محصولات این موسسه شده است. به این صورت شما از زمان تماس با این سایت تا روز کنکور با یک مشاور مجرب در تماس خواهید بود. تا با این روش بتوانید با کمک و راهنمایی ایشان به رفع نقاط ضعف خود بپردازید و از این طریق به راحتی در دانشگاه و رشته مد نظر خود قبول شوید. شما برای ارتباط با برترین مشاوران موسسه می‌توانید از طریق بخش مشاوره رایگان با 09120663015 در تماس باشید
پاسخ مدیر سایت
کلاس 12
چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(3)
(0)
کلاس 12
خيلي عالي
Alek
چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(1)
(0)
Alek
سلام خيلي ممنونم 🌈از سايت عالي تون شما خيلي خوبين آقاي رضا يا کاربر محترم رضا من حرف شما رو تاييد نميکنم 😒، اتفاقا ايشون خيلي روي تحصيل بچه ها اثر ميذارن 😊
کنیزالرقیه
سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(2)
(0)
کنیزالرقیه
عالي هستين واقعا من خيلي ياد گرفتم خيلے ؛دعام هميشھ همراهتون هست✨
Hadis
سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
()
()
Hadis
سلام وقتتون بخير ببخشيد با بچه هاي دهم و يازدهم مشاوره برنمي‌دارند؟ قيمت مشاورشون چقدر هست😶؟
Hadis
سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(2)
(0)
Hadis
سلام وقتتون بخير آقاي مظفريان فقط با بچه هاي نهم و دوازدهم مشاوره برميدارن؟ يعني با بچه هاي دهم و يازدهم برنمي‌دارند؟ بعد قيمت مشاورشون چقدر هست ؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام، مشاوره برای تمام مقاطع تحصیلی است. جهت مشاوره و تهیه بسته های آموزشی و انگیزشی با شماره تلفن 09120663015 تماس حاصل فرمائید
پاسخ مدیر سایت
آتنا
دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(1)
()
آتنا
واقعا متشکرم از موسسه بي نظير حرف آخر با بهترين اساتيد و پکيج هاي محشر🙏🏻🙏🏻🌹 ببخشيد يه سوالي دارم اينکه آقاي مظفريان در حال حاضر با موسسه حرف آخر فعاليت دارند يا خير چون اخباري شنيدم مبني بر اينکه همکاري شون به پايان رسيده و جايي هم شنيدم که واقعيت نداره بازهم از گروه حرف آخر بي نهايتتتتت سپاسگزارم🙏🏻🌹
پاسخ مدیر سایت
ممنونم از پیامتون، حرف آخر انتخاب کسانیست که به دنبال رسیدن به رتبه برتر و قبولی در بهترین رشته ها و دانشگاه ها هستند و ماهم در این راستا بهترین ها را در مجموعه خود جمع میکنیم، برای 1400 به بعد آقای مظفریان احتمالا در مجموعه های آپدیت و محصولات جدید حرف آخر حضور خواهند داشت...
پاسخ مدیر سایت
سارینا عمرانی
یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(1)
(0)
سارینا عمرانی
خيلي ممنونم از سايت عالي تون و پکيج‌هاي عالي آموزشي و انگيزشي 🥰😍🤩🤗
پاسخ مدیر سایت
"اینجا حرف آخر است، حرف با عمل برابر است..." با تمام وجود، شبانه‌روز مشغول تولید مطالب مفید برای دانش‌آموزان و داوطلبین عزیز هستیم تا بتوانیم در جهت‌دهی به آینده‌سازان نقش بسیار مفیدی داشته باشیم
پاسخ مدیر سایت
رضا
یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(8)
(15)
رضا
چون قبلا با پوريا دوست بودم ميگم يک ادم فوق العاده مغرور و تو مخه ! کل زندگي رو پول ميديد براي همين از ما همش پول ميگرفت و.... اما الان که داره با احساسات بچه ها پول در مياره، ديگه به 1 ميليون تومن ميگه رقم مزخرف! الان هم که داره با بچه هاي نهم و دوازدهم براي امتحانات بازي ميکنه!! هيچ علمي نداره و فقط با پول باباش و قيافه اش اومده بالا !گاهي اوقات حرف آخر که به نوعي خانواده اش بوده رو ميکوبه جاي تاسف داره ! به خودت برگرد ميدونم که اينو ميخوني
مهسا نخعی
یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۰۰
()
()
مهسا نخعی
شما دوست نيستينن قطعا چون هيچ دوستي د اينجوري دوستشو نميکوبه
آیدا شهسواری
یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ۰۰
(11)
(3)
آیدا شهسواری
در نقد و برخلاف حرف هاي شما من واقعا حس ميکنم تاثير خوبي بر آموزش يا حداقل سبک آموزش گذاشتن و ميشه گفت با بحث انگيزشي برخي ديدگاهاي بدو عوض کردن. حرف آخر هم که واقعا انقلاب آموزشي ايجاد کرد و بهترينن..
حامد الهی فر
چهارشنبه هشتم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(3)
(0)
حامد الهی فر
واقعا عاليييي واقعا👍👍👍👍💋💋😍😍😍 خيلي دوست دارم آقاي مظفريان💋❤
مریم صابری نیا
سه شنبه هفتم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(3)
(0)
مریم صابری نیا
سلام واقعا به حرف هاشون اعتقاد دارم و براشون از ته دل آرزوي خوشبختي و سلامتي دارم و اقعا به من ۲۲ ساله روحيه ي خيلي عالي ميده مرسي 👏👏👏👏👏👏واقعا دست مريزاد
محمودی
یکشنبه پنجم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(4)
(1)
محمودی
عالييي من واقعاً ک طرفدارشم 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖❤️❤️♥️❤️♥️❤️♥️
آیدا حسینی
یکشنبه پنجم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(8)
()
آیدا حسینی
آقاي پوريا مظفريان عالييي هست 😍. من يکي از طرفداران بزرگ ايشون هستم 🥰
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید، یکی از ویژگی های حرف آخر جذب مدرسین برتر و مربی های انگیزشی نمونه است و حرف آخر برای اولین بار تکنیک های آپدیت فرگیری را جایگزین سبک های منسوخ شده و سنتی آموزش و پرورش در کشور کرد.
پاسخ مدیر سایت
آیدا حسینی
یکشنبه پنجم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(2)
()
آیدا حسینی
پوريا مظفريان عالييي هست 😍🥰
نازی
شنبه چهارم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(1)
()
نازی
ممنون از اطلاعاات خوبتون.
فادیا
جمعه سوم اردیبهشت ۰۰
پاسخ
(3)
()
فادیا
mamnon az matlebeton
جمعه بیست و هفتم فروردین ۰۰
پاسخ
(5)
(0)
‌
ممنونم از سایت خوبتون و یادداشت های عالیتون
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم، موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
Noria navishzad
پنج شنبه بیست و ششم فروردین ۰۰
پاسخ
(11)
(1)
Noria navishzad
خيلي عالي
اشکان
چهارشنبه هجدهم فروردین ۰۰
پاسخ
(8)
(2)
اشکان
ممنون از اطلاعات خوبتون
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم، موفق باشید موسسه حرف آخر، با مجموعه ای آموزشی با بهره گیری از اساتید برتر کشور، مشاوران حرفه‌ای و باتجربه در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و ایجاد بسته های متنوع آموزشی که از فاکتورهای مهم این مجموعه قوی است، توانایی خود را در زمینه آموزش های نوین بسیار موثر و کارآمد نشان داده..
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!