زندگینامه استاد پیمان کامیار | بیوگرافی مدرس 1403 فیزیک حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
دوشنبه یازدهم اسفند ۹۹
(0)
(1)
زندگینامه استاد پیمان کامیار | بیوگرافی مدرس 1403 فیزیک حرف آخر

زندگینامه استاد پیمان کامیار | دپارتمان فیزیک حرف آخر در سال 90، فعالیت در زمینه اراده پکیج های درسی و مشاوره تخصصی به دانش آموزان عزیز را آغاز کرد، در این سال ها ده ها نفر رتبه برتر تحویل داده است؛ چرا که دانش آموزان پیشرفت چشم گیری در وضعیت تحصیلیشان داشته اند و توانستند در آزمون های آزمایشی، امتحانات مدارس استعداد درخشان کنکور قبول شوند؛ همچنین داوطلبان کنکوری نیز در رشته های تاپ دانشگاهی پذیرفته شوند. موسسه حرف آخر علاوه بر بحث آموزش مدرن دروس تاکید فراوانی بر بحث انگیزه دانش آموزان دارد سعی می‌کند قبل از هر چیز، هدف گذاری و سبک تفکر ناکارآمد شخص را به شیوه صحیح تغییر دهد، سپس به سراغ برنامه مطالعاتی برود در گام های بعد بصورت دقیق خدمات مشاوره ای به شما ارائه می‌شود

تیم ویژه و گروه اساتید حرف اخر همیشه سعی داشته که شخصیت رتبه برتر را متناسب با علاقه و نیازهای جامعه متناسب با سطحش پرورش دهد. یکی از اساسی ترین تصمیماتی که داوطلبان در روند تحصیل دوران متوسطه دوم خود باید بگیرند انتخاب پکیج هایی است که باید مطالعه کنند و برای کنکور سراسری در رشته مورد نظرشان تهیه کنند. در این روند انتخاب یک بسته آموزشی با مشاوره تحصیلی رتبه برتر و آگاه بسیار موثر است؛ میتواند در آینده شخص و شغل آینده وی بسیار تاثیر گذار باشد.

زندگینامه استاد پیمان کامیار 1403
به این منظور در این قسمت اطلاعاتی برای آشنایی با مدرس پک، نقش مدرسین برتر در موفقیت و انتخاب رشته، استفاده از سبک های برتر برای رشته تجربی - ریاضی در کنکور سراسری، آشنایی با امکانات و هزینه ها و طرح های دپارتمان فیزیک، نحوه مطالعه صحیح پکیج آزمون سراسری، توضیحاتی داده شده است که با مطالعه دقیق‌ آنها داوطلبان میتوانند انتخاب بهتری را برای درس داشته باشند.


همانطور که می‌دانید درس فیزیک از مفاهیم و فرمول های بسیار متعددی و مسئله های زیادی تشکیل شده است و راه حل پاسخگویی صحیح به سوال و تست های پیچیده این درس نیز، تسلط تمام بر همه موضوعات است. باتوجه به اینکه متد و سبک آموزشی موجود در کشور برای درس هایی اینچنین، همان روش قدیمی ارائه فرمول های متعدد و حفظ مطالب سنگین و وقت گیر است. استاد عالیقدر، طبق بیوگرافی استاد کامیار بهترین و محبوب ترین استادان کشور در تدریس اختصاصی است که بصورت جالب و خشنود کننده ای این درس که به عنوان دشوارترین درس تخصصی برای هر دو رشته ریاضی تجربی شناخته میشود را برای ما آسان کرده است

 

استفاده از الگو و حداکثر آسان سازی فرمول های زیاد علمی عمده ترین متد ویژه ایشان است. ایشان لیسانس خود را در رشته فیزیک هسته ای سال ۱۳۷۴ در دانشگاه تبریز گذراند و موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته فیزیک حالت جامد از دانشگاه صنعتی شریف شد؛ در واقع اصالت وی تهرانی است، در این شهر به دنیا آمده اند و توانستند به آموزش کنکوری بپردازند؛ وی همچنین در استان تهران توانست در مراکز و مدارس مختلفی به تدریس کتاب بپردازد. همانطور که اشاره شد ایشان توانستند با استفاده از تجربه چندین ساله علمی خود و بهره وری از نوین ترین تحولات و سبک های آموزشی یکی از دشوار ترین دروس را بسیار آسان و شیرین ترین دروس برای همه داوطلبین و دانش آموزان تبدیل نماید.

 

مشاهده همه محصولات فیزیک حرف اخر 1404 دهم یازهم دوازدهم

 

- جستجوهای مرتبط با این موضوع در وبسایت ما
پیمان کامیار اهل کجاست، پیمان کامیار اینستاگرام ویکی پدیا
سن و تدریس پیمان کامیار، کتاب فیزیک پیمان کامیار پیج

استاد کامیار در نمونه تدریس فیزیک حرف آخر با استفاده از پکیجهای آموزشی کاری کرد که دیگر نیازی به حفظ مباحث نداشته و مشکل به خاطر سپردن انواع فرمول ها را نداشته باشیم و بتوانیم با استفاده از انیمیشن، الگوسازی و سبک هایی کاربردی، لذت کسب درصد بالا در کنکور را با پکهای آموزشی موسسه تجربه و در کمترین زمان ممکن براحتی هر نوع تست کنکوری را حل کنیم. بنابراین ایشان به عنوان دبیر درجه 1 خصوصیات و ویژگی های بسیار خاصی را در تدریس دارند، هم اکنون این بسته بهترین و با کیفیت ترین محصول کمک آموزشی در کل کشور است؛ پس دانش آموزان و داوطلبینی که آرزوی کسب برترین نتایج ممکن و پاسخگویی کامل و صحیح به همه سوالات این درس را دارند باید از این منبع قوی استفاده کنند

 

موثرترین راهبردهای آموزشی برای استفاده در مدرسه: مبتنی بر شواهد و اثبات شده: اتاقی از معلمان را دور هم جمع کنید و آنها به اندازه موضوعاتی که در برنامه درسی وجود دارد، راهبردهای تدریس را به شما می‌دهند. در این مقاله 13 راهبرد مهم تدریس برای کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه معرفی می‌شود. ثابت شده است که این استراتژی‌های آموزشی در مدارسی مانند شما برای بهبود نتایج یادگیری و مشارکت دانش‌آموزان کار می‌کنند. آنها همچنین آنهایی هستند که هر هفته با هزاران دانش آموزی که در مداخلات ریاضی آنلاین و تک به تک خود تدریس می‌کنیم از آنها استفاده می‌کنیم.

 

سپس ما 7 راهبرد تدریس محبوب اضافی و 6 استراتژی یادگیری را در نظر می‌گیریم که دانش آموزان شما باید در مورد آنها بدانند تا آنها را برای پیشبرد یادگیری خود به عنوان یادگیرندگان مستقل توانمند کنیم. راهبردهای آموزشی برگرفته از بهترین تحقیقات آموزشی انگلستان در 5 سال گذشته، تأثیر فزاینده تحقیقات و شواهد در مقیاس بزرگ بر بخش آموزش در بریتانیا وجود داشته است. ما بیشتر در مورد نحوه یادگیری کودکان و در نتیجه چگونه می‌توانیم بهتر به آنها آموزش دهیم، آموخته ایم

  • سبک های نوین تدریس استاد کامیار چیست؟!

یکی از اصول صحیح خواندن که یادگیری ما را افزایش می‌دهد این است که آنچه می‌خوانیم با دیگران به اشتراک بگذاریم. در واقع این استراتژی بخشی از هرم یادگیری است. برای این کار می‌توانید پس از مطالعه هر کتاب، یادداشتی را در صفحه شخصی یا وبلاگ خود قرار دهید. البته قبل از آن باید به یاد داشته باشید که در پایان هر فصل بد نیست فصل را در چند حمله کوتاه خلاصه کنیم. این کار نوشتن یادداشت پایانی را برای شما آسان تر می‌کند. از مزایای مهم استفاده از این تکنیک است. اول اینکه به شما امکان می‌دهد بر کتابی که می‌خوانید تسلط پیدا کنید.

 

مزیت دوم افزایش انگیزه است. وقتی خودمان را متعهد می‌کنیم که پس از پایان خواندن، یادداشتی در مورد آن بنویسیم، برای خواندن هیجان‌زده‌تر می‌شویم. این عامل به مرور زمان به ما می‌آموزد که چگونه کتاب های بیشتری بخوانیم. مبحث سبک تدریس بسیار گسترده است و دانش آموزانی که به دنبال سبک های جدید هستند، دلیل های مختلفی دارد یکی از راه ها استفاده از پک های حرف اخر است، با این کار تاثیر خوبی بر آموزش سال دهم تا کنکور میگذارید و قطعا میزان پیشرفت خود را در طی مشاهده فیلم های آموزشی در بیوگرافی استاد کامیار خواهید دید.

  1. مبدع الگوی فوق العاده کاربردی (V-T) در سینماتیک

  2. تدریس فیزیک با ترفندهای خاص و به شکل پویانمایی و انیمیشن
  3. حل سوالات کل فیزیک با استفاده از الگوی های بسیار مهم به جای فرمول
  4. طراح نقشه راه سریع در فیزیک کنکوری
  5. مخترع الگوهای پروانه در نور، بشکه در خاطن، ترازو در گرما، سیستم در نیروشناسی، دایره مثلث در نوسان
  6. پیش بینی سوالات فیزیک کنکور با مطابقت بالای %80

همچنین علاوه بر موارد بالا، استاد (Peyman Kamyar) جهت ارتقا سطح کمی و کیفی دانش آموزان و داوطلبان در دوران مدرسه + آزمون سراسری از جدیدترین متد آموزشی استفاده کرده تا مفاهیم فیزیک به شیوه کامل فهمیده شود و آن کل مسائل قابل حل باشند، بدین صورت از تصویرسازی + انیمیشن جهت تدریس مباحث مختلف سود برده تا حافظه بلندمدت و نیمکره سمت راست مغز فعال گردد

 

داوطلب با این سبک بتواند راحت و در زمانی کوتاه مطالب درسی را فرابگیرد در مدت زمانی طولانی نیز در حافظه اش خود نگه دارد؛ وی برای درک بهتر توانسته فرمول های طولانی و زیاد این درس را حذف کند و بجای آنها از چند الگوی سرنوشت ساز و نقشه راه جامع و کاربردی که همه مباحث را کلا پوشش میدهند استفاده کند. در پکیج آموزشی (Physics) در طول مدت زمان آموزش، آقای کامیار مفاهیم و الگو را با استفاده از پویانمایی دیجیتالی + تدریس تصویری ارائه داده تا حافظه تصویری فرد ارتقا یابد و تقویت شود، از این راه مباحث را بهتر درک کند و بعد از تدریس همه تست های کنکوری بررسی و تشریح میگردند.

روش مطالعه درس فیزیک - نکات مهم خواندن برای کنکور و امتحان

همه درس خواندن برابر نیست. اگر فشرده مطالعه کنید، به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت. جلسات مطالعه فشرده کوتاه هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با کمترین تلاش هدر رفته کار را انجام دهید. زمان‌های کوتاه‌تر و فشرده‌تر مطالعه مؤثرتر از مطالعه طولانی است. در واقع، یکی از تاثیرگذارترین استراتژی های مطالعه، توزیع مطالعه در جلسات متعدد است جلسات مطالعه فشرده می‌تواند 30 یا 45 دقیقه طول بکشد و شامل استراتژی های مطالعه فعال باشد. به عنوان مثال، خودآزمایی یک استراتژی مطالعه فعال است که شدت مطالعه و کارایی یادگیری را بهبود می‌بخشد. با این حال، برنامه‌ریزی برای صرف ساعت‌ها برای خودآزمایی پایانی احتمالاً باعث پرت شدن و از دست دادن توجه شما می‌شود.

 

همانطور که گفته شد هنگامی که تاثیر سوابق تحصیلی مثبت باشد هر یک از ۴ حالت مذکور که منجر به کسب تراز بالاتری شود برای داوطلب کنکور سراسری اعمال گردیده و در کارنامه وی عبارت مربوطه درج خواهد شد. به عنوان مثال اگر صرفا با اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (حالت دوم) بالاترین تراز ممکن در زیرگروه مربوطه بدست آید در کارنامه کنکور عبارت «فقط تاثیر مثبت دیپلم» درج می‌گردد. در این حالت تاثیر نمرات سال سوم دبیرستان نظام قدیم حداکثر ۲۵ درصد و تاثیر آزمون تستی کنکور حداقل ۷۵ درصد است.

 

همچنین اگر صرفا با اعمال سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی (حالت سوم) بالاترین تراز ممکن بدست آید عبارت «فقط تاثیر مثبت پیش دانشگاهی» در کارنامه کنکور درج خواهد شد. در این حالت تاثیر معدل پیش دانشگاهی در کنکور حداکثر ۵ درصد و تاثیر آزمون تستی کنکور حداقل ۹۵ درصد است. اگر با اعمال همزمان سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (حالت چهارم) بالاترین تراز ممکن بدست آید عبارت «دیپلم و پیش دانشگاهی» در کارنامه داوطلب درج خواهد شد. در این حالت تاثیر نمرات دیپلم در تراز کل حداکثر ۲۵ درصد، تاثیر نمرات پیش دانشگاهی حداکثر ۵ درصد و تاثیر آزمون چهارگزینه ای کنکور در تراز کل زیرگروه مربوطه حداقل ۷۰ درصد است.


همانطور که مشاهده می‌کنید در زیرگروه ۳ تاثیر مثبت سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی اعمال شده اما در سایر زیرگروه ها سوابق تحصیلی برای این داوطلب اعمال نشده است.با توجه به متفاوت بودن ضرایب دروس اختصاصی در زیرگروه های مختلف ممکن است وضعیت اعمال یا عدم اعمال سوابق در هر زیرگروه با سایر زیرگروه ها متفاوت باشد. با توجه به افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، لازم است در کنار تست زنی و آمادگی برای جلسه کنکور، توجه ویژه ای به امتحانات تشریحی سال دوازدهم و امتحانات طرح ترمیم معدل داشته باشید. اگر به معدل نهایی نفرات برتر کنکور سراسری دقت کرده باشید می‌بینید که اکثر رتبه های برتر در کنار کسب درصدهای بالا در آزمون تستی کنکور، معدل بالایی نیز داشته اند.


در پایان، هر نظر یا سوالی درباره تاثیر نمرات نهایی در کنکور سراسری دارید می‌توانید نظرات یا سوالات خود را در قسمت دیدگاه های انتهای همین صحفه بنویسید و ارسال کنید تا اعضای گروه اموزشی مشاوران ۱۰۰ در کمترین زمان پاسخگوی شما باشند. همچنین مراقب باشید به شایعاتی که درباره تاثیر معدل در سال‌های بعد در برخی شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود توجه نکنید. اخبار موثق کنکور را از طریق اطلاعیه‌های سایت سازمان سنجش دنبال کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار تاثیر معدل و سال‌های بعدی می‌توانید با ما همراه شوید اخبار و ویدیوهای جدید را دریافت کنید.

  • تالیفات و سوابق تدریس مدرس فیزیک جدید حرف اخر! تشریحی و کنکوری 5 ستاره

- بیش از 25 سال سابقه تدریس پیشرفته در مدارس و دانشگاها و موسسات برتر کشور کارنامه بسیار درخشان
- مدرس مدعو برنامه های آموزش فیزیک در شبکه ملی آموزش، شبکه یک و کانالهای استانی صدا و سیما از سال ۹۱ تا 1400
- مدرس درس فیزیک در مدارس نمونه و سطح بالای تهران و مدارس غیرانتفاعی
- استاد برتر فیزیک در اکثر شهرهای ایران بعنوان مدعو و مدرس برتر

  • پک های آموزشی / کنکوری تدریس شده؟!

- انتشار و تالیف بیش از ۳۰ جلد کتاب در انتشارات حرف آخر، پیام صادرات، قلمچی و روا
- تدریس کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس فیزیک جامع مبحثی رشته تجربی، ریاضی و نظام جدید نظام قدیم و فیزیک ۶۰۴۰ نظام جدید و نظام قدیم

بعد از اینکه سفارش فیزیک را از این سایت رسمی و مرکزی انجام دادید، وقت آن است که یک برنامه دقیق و تنظیم شده داشته باشید تا به اهدافی که خودتان یا مشاور تحصیلی ما مشخص کرده برسید. در این سایت هم اگر با مشاوران ما تماس داشته باشید او برایتان برنامه ریزی هفتگی منظمی انجام می‌دهد، دائما پیگیری می‌کند تا امور مطالعه بسیار دقیق و اصولی پیش رود، حتی اگر سوال یا مشکلی در زمینه مشاوره و یا مجموعه ها (تست زنی، نحوه مطالعه تثبیتی و..) داشته باشید پاسخ میدهد اما اگر خودتان بخواهید برنامه ریزی را انجام دهید، باید اول به اهداف بلندمدت خود (رشته های تاپ) توجه کنید. بنابراین دوستان عزیز به هیچ عنوان خرید پکیجها را به بعدا موکول نکنید و سعی کنید با تخفیفات این ماه‌ آنها را از همین سایت دریافت کنید تا برنامه ریزی برای شما تنظیم شود و زمانتان هدر نرود.

 

♦ مشاهده جزئیات مجموعه فیزیک حرف آخر 0 تا 100 و پنج ستاره آزمون سراسری آینده

 

تیم مشاوره تحصیلی harfe akhar، جمعی از بهترین چهره های مشاوره را در کنار خود دارد که تخصص این گروه امتحانات با کنکور است؛ در سال های گذشته قبولی نتایج دانش آموزان بصورت 100 درصدی را در کارنامه خود دارد؛ شما عزیزان می‌توانید در این درس و سایر دروس که در آنها مشکل دارید اساتید نخبه پرور ما (مثل الگوی زندگینامه استاد پیمان کامیار) را با هزینه های بسیار مناسب تهیه کنید و از خدمات ارزشمند این سایت رسمی و معتبر بهره ببرید،

 

⇔ دانش آموزان عزیز می‌توانند با شماره های زیر با ما در ارتباط باشند:
09120663015 – 02166096851 - 09393585899

 

- فیزیک کامیار یا یحیوی، نوکنده چطوره | وبسایت مرکزی 1404 موسسه و مشاوره رایگان

اما حتی زمانی که می‌دانید ممکن است راه‌های بهتر و کارآمدتری برای توسعه درک دانش‌آموزانتان وجود داشته باشد، انتخاب اینکه کدام یک از این استراتژی‌های تدریس را شروع کنید و چگونه آنها را در فعالیت‌های یادگیری ادغام کنید، می‌تواند یک چالش باشد. این مقاله قصد دارد شما را در این زمینه راهنمایی کند. راهبردهای تدریس روش ها و فنونی هستند که معلمان برای حمایت از دانش آموزان یا دانش آموزان خود در فرآیند یادگیری انتخاب و به کار می‌گیرند. یک معلم بهترین استراتژی تدریس را برای موضوع مورد مطالعه، سطح تخصص زبان آموز و مرحله سفر یادگیری خود انتخاب می‌کند.

 

در یک درس، یک معلم ممکن است از راهبردهای مختلف تدریس برای کار در جهت اهداف یادگیری متفاوت استفاده کند. مؤثرترین راهبردهای آموزشی آنهایی هستند که کارآیی آنها در آزمایشات در مقیاس بزرگ ثابت شده است. هیچ الزامی برای نوآورانه بودن یک استراتژی آموزشی وجود ندارد، هرچند که البته برخی از آنها چنین هستند. هیچ کس به شما پیشنهاد نمی‌کند که از آنها در هر درس استفاده کنید، اما آگاهی از چیستی آنها، زمان استفاده از آنها و نتایجی که می‌توانید انتظار داشته باشید برای توسعه تمرین شما ضروری است. ما به همه معلمان توصیه می‌کنیم با خواندن وبلاگ های آموزشی و گوش دادن به بهترین پادکست های آموزشی، و همچنین شرکت در بحث های حرفه ای و استفاده از ثروت اشتراک گذاری دانش در رسانه های اجتماعی، به روز باشند.

 

1. با فراگیران ارتباط برقرار کنید: اساس همه آموزش های خوب، درک دانش آموزان و نیازهای یادگیری آنهاست. وابسته به این ارتباطی است که شما با دانش آموزان برقرار می‌کنید و حفظ می‌کنید. رابطه بین معلم و دانش آموز یک عنصر حیاتی از تجربه یادگیری است. برای آشنایی با کلاس جدید از روز اول وقت بگذارید و بفهمید چه چیزی باعث انگیزه آنها و موانع یادگیری آنها می‌شود. این یک استراتژی آموزشی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. علاوه بر این، دانش آموزان سؤالات تشخیصی را تکمیل می‌کنند که نه تنها به شناسایی باورهای غلط و شکاف در یادگیری دانش آموزان کمک می‌کند، بلکه در مورد سرگرمی ها و علایق دانش آموزان نیز سؤال می‌کنند. معلمان می‌توانند از این اطلاعات برای تطبیق و شخصی سازی جلسات برای تعامل بیشتر با دانش آموزان استفاده کنند. برخلاف برخی دیگر از ارائه‌دهندگان آنلاین، دانش‌آموزانی که Learning می‌گیرند، هر هفته معلم یکسانی دارند که به آنها فرصت ایجاد و پرورش روابط مثبت می‌دهد.

 

2. استفاده مناسب از ارزشیابی جمعی و تکوینی مرحله اول در اینجا این است که اطمینان حاصل کنید که تفاوت بین ارزشیابی تکوینی و جمعی را می‌دانید. ممکن است واضح به نظر برسد، اما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از معلمان از هر کدام به درستی استفاده نمی‌کنند. برای پوشاندن سریع آنها: ارزیابی جمعی به ارزیابی ای اطلاق می‌شود که پس از تکمیل یک بلوک کار، خواه یک ترم یا یک سال باشد، صورت می‌گیرد. آنها به بهترین وجه به عنوان ارزیابی یادگیری در نظر گرفته می‌ شوند.

ارزشیابی‌های تکوینی آنهایی هستند که روزانه انجام می‌شوند و برای سنجش درک دانش‌آموزان از یک موضوع استفاده می‌شوند – این ارزشیابی‌ها برای یادگیری هستند. ارزیابی تکوینی اغلب در یک ظرفیت تشخیصی استفاده می‌شود تا به ما کمک کند تشخیص دهیم که آیا دانش‌آموزان در حال حاضر با یک موضوع درگیر هستند یا خیر. سپس این آموزش ما را در طول درس راهنمایی می‌کند و آن را تطبیق می‌دهد تا نیازهای کودکان را بهتر برآورده کند.

- زندگینامه استاد پیمان کامیار | بیوگرافی مدرس 1403 فیزیک حرف آخر نظام جدید

تشخیص شکاف های کودکان با استفاده از ارزیابی های تکوینی ما از استفاده از این نوع ارزیابی های تشخیصی برای شناسایی باورهای غلط کودک حمایت می‌کنیم. معمولاً این به بهترین وجه از طریق مجموعه ای از سؤالات چند گزینه ای به دست می‌آید. علاوه بر پاسخ صحیح، می‌توانیم حواس‌پرتی‌های متعددی را نیز در نظر بگیریم - پاسخ‌هایی که بر اساس تصور غلطی که ممکن است کودک داشته باشد، نادرست است، مثلاً در مورد تکثیر شدن. بنابراین، اگر کودک پاسخ نادرستی را انتخاب کند، ما به راحتی می‌توانیم دقیقاً تشخیص دهیم که تفکر او کجا اشتباه شده است.


شما می‌توانید نمونه آزمون های تشخیصی ما (همگی شامل عوامل حواس پرتی و توضیحات آنها) را به صورت رایگان دانلود کنید. مثال مسابقه تشخیصی یادگیری فضای سوم یک صفحه نمونه از یکی از آزمون های تشخیصی ما برای دانش‌آموزانی که مداخلات ریاضی یک به یک را انجام می‌دهند، از یک ارزیابی تشخیصی استفاده می‌کنیم، که برای درک بهتر یادگیری دانش‌آموزان، آن را «مسابقه شروع» می‌نامیم. این ارزیابی تشخیصی بر اساس پاسخ به سوالات قبلی پاسخگو است. این به ما کمک می‌کند تا نه تنها تصورات نادرست و نقاط ضعف، بلکه نقاط قوت کودک را نیز به وضوح شناسایی کنیم.همه این‌ها تضمین می‌کند که می‌توانیم دنباله‌ای از درس‌ها را برنامه‌ریزی کنیم تا بیشترین تأثیر را بر پیشرفت دانش‌آموز داشته باشیم.

 

3. واژگان را آموزش دهید با تمرکز جدید در برنامه درسی بر سازمان دهندگان دانش، هیچ بهانه ای برای کودکان بدون واژگان موضوع مرتبط وجود ندارد. آنها به کلمات نیاز دارند تا بتوانند افکار و جملاتی را ایجاد کنند تا با اطمینان در مورد موضوعی صحبت کنند. به همین دلیل است که معلمان ما همیشه در ابتدای درس با دانش‌آموزان خود از طریق هر کلمه ریاضی تخصصی صحبت می‌کنند، هر اصطلاح جدید را توضیح می‌دهند و درک عباراتی که قبلاً پوشش داده شده را بررسی می‌کنند.


توصیه می‌کنیم فهرست واژگان ریاضی خود را با دانش‌آموزان خود ایجاد کنید. این فهرست واژگان ریاضی یک شروع عالی است. 4. دستورالعمل صریح این استراتژی آموزشی که به عنوان آموزش مستقیم نیز شناخته می‌شود، به شدت توسط معلم هدایت می‌شود و بر پرسش‌های مکرر و تمرین هدایت‌شده برای کمک به دانش‌آموزان در یادگیری یک موضوع تمرکز دارد. ستون فقرات دستورالعمل صریح استفاده از مثال کار شده در یک جفت مثال-مسئله است. این شامل نشان دادن یک مثال کار شده به طور کامل در سکوت در کنار مشکلی است که دانش آموزان سپس آن را امتحان خواهند کرد. یک مثال کار شده از چگونه می‌خواستم ریاضی درس می‌دادم


یک نمونه کار شده از کتاب چگونه می‌خواهم ریاضیات را تدریس می‌کردم نوشته کریگ بارتون سکوت برای اطمینان از اینکه توجه دانش‌آموزان بین مثال و توضیح گفتاری تقسیم نمی‌شود، مهم است و این احتمال را بیشتر می‌کند که هر دو به طور کامل جذب و حفظ شوند. دانش آموزی که در برنامه مداخله آنلاین ریاضی آموزش فضای سوم است، لزوماً تمام حواس پرتی های دیگر را حذف می‌کند تا بتواند به طور کامل روی اطلاعات روی صفحه نمایش خود و آنچه معلم از آنها می‌خواهد تمرکز کند. معلمان می‌توانند یک مثال کار شده را در زمان واقعی در یک محیط آموزشی بدون هیچ گونه اختلال بینایی یا شنیداری ارائه دهند. 5. تکنیک های پرسشگری موثر در حالی که همه ما از اهمیت پرسش به عنوان ابزاری برای سنجش درک دانش‌آموزان از یک موضوع آگاه هستیم، تکنیک‌های مشخصی برای بهبود کارایی پرسش شما در کلاس درس وجود دارد.

 

سوالاتی مانند "آیا مطمئن هستید؟" و چطور می‌دانی؟" این امر دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا در تفکر انتقادی اساسی شرکت کنند تا مشخص کنند که چقدر به یک پاسخ اطمینان دارند و چرا. سوالاتی مانند "آیا راه دیگری وجود دارد؟" این پرسش‌ها به برجسته کردن روش‌های متعدد برای استخراج راه‌حل کمک می‌کنند و مهارت‌های تفکر، فراشناخت و حل مسئله را ارتقا می‌دهند. معلمان ما دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند تا استدلال خود را به صورت شفاهی بیان کنند و سوالاتی بپرسند تا مطمئن شوند که دانش‌آموزان واقعاً با موضوع مورد نظر آشنا شده‌اند. سوالاتی مانند موارد زیر اغلب در جلسات ما مطرح می‌شود.

 


Biography of Professor Peyman Kamiar In 1990, the Department of Physics started working in the field of curriculum packages and specialized counseling for dear students. Because students have made significant progress in their academic status

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!