زندگینامه استاد مجتبی محمودی | زبان انگلیسی 1403 حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
چهارشنبه سیزدهم اسفند ۹۹
(15)
(0)
زندگینامه استاد مجتبی محمودی | زبان انگلیسی 1403 حرف آخر

♦ مجتبی محمودی: آموزش سریع زبان انگلیسی 1403 شرح جامع بیوگرافی

زبان انگلیسی یکی از دروس عمومی مشترک میان تمامی رشته ها است. ممکن است این پرسش برایتان پیش آمده باشد که اشخاص زیادی در کلاس و موسسات و آموزشگاها شرکت می‌کنند و آموزش را تمام می‌کنند و مسلط میشوند؛ ولی چرا فقط درصدی بسیار کم از داوطلبان می‌توانند به نمره بالا یعنی 20 دست پیدا کنند؟ (همچنین ما در این مطلب درباره زندگینامه استاد محمودی نیز جزئیاتی را ارائه می‌دهیم) دلیل آن عدم استفاده از منابع خوب امتحانی و بی توجهی و نا آگاهی از سیستم دروس نهایی است؛ بنابراین ممکن است دانش آموز برای یادگرفتن مشکلات بیشتری را دارا باشند. دانش آموزی که زبان را خوب کار کند با این کار از دیگر رقیبان که آنرا رها کرده‌اند جدا شده و برگ برنده‌ای را در دست خواهد داشت تا بتواند به رشته و دانشگاه مد نظرش برسد.


همانطور که می‌دانید، انتخاب روش خواندن و مطالعه درس زبان | تکنیک و ترفندهای یادگیری زبان جزو چالش برانگیزین، مهمترین و سرنوشت ساز ترین درس بخش عمومی است، و درصدهای این درس برای داوطلبین و با نوسان و تغییرات زیادی همراه بوده است به شیوه ای که در چند سال اخیر میانگین درصد شرکت کنندگان در آزمون سراسری برای انگلیسی، در حد منفی بوده!. استاد مجتبی محمودی در موسسه حرف آخر برای حل این مشکل اقدام به تهیه مجموعه کامل در چند بخش گرامر و لغات سه سال، درک مطلب و جمعبندی یا تیر آخر زبان کرده است تا به شما در افزایش درصد بالای تست های این بخش برای قبولی در دانشگاه معتبر و تراز اول کمک کند و سطح پاسخگویی به تست های انگلیسی (English Language) خود را در دفترچه سوالات سراسری افزایش دهید

زندگینامه استاد محمودی 1403 حرف آخر
آقای محمودی، دبیر دپارتمان زبان مجموعه حرف اخر بسته آموزش درک مطلب و کلوز تست زبان را به شیوه ای تهیه کرده که داوطلب در مدت زمانی کوتاه با سبک حل سوالات و تست های کلوزتست و ریدینگ انگلیسی نظام جدید به طور دقیق و کامل آشنا شود و پرونده این درس را برای همیشه ببندد. بنابراین این درس سخت را این دبیر بعنوان استاد یکه تاز زبان خارجی کشور، یادگیری آن را بسیار آسان کرده است؛ ایشان در واقع فارغ التحصیل کارشناس ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستند و یکی از اساتید باتجربه و برجسته در این درس محسوب می‌شوند. راهنما: تماس تلفنی با اساتید حرف آخر 1403 | شماره تلفن + معرفی و بیوگرافی

 

- جستجوهای مرتبط با ایشان در این وبسایت:
بیوگرافی مجتبی محمودی، سایت مجتبی محمودی
استاد زبان محمودی حرف اخر، کانال تلگرام زبان استاد محمودی
زبان محمودی خوبه؟ زبان حرف آخر

در بیوگرافی استاد محمودی با بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس کنکوری به یکی از برترین معلمین نمونه کشور در زمینه دروس تبدیل شده است و همچنین در کنار آموزش مباحث آن درس، برنامه مطالعاتی اختصاصی نیز برای شما ارائه خواخد داد تا شما بدون از اتلاف وقت بتوانید به یادگیری و مرور مباحث مختلف سه سال تحصیلی بپردازید.

 

  • سبک تدریس حرف اخر | استاد مجتبی محمودی معرفی مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم

وی در این پک آموزشی به همه مباحث و نکات مربوط به آزمون سراسری را پوشش خواهد داد و با استفاده از داستان های جذاب که مطابق با روانشناسی آموزش است و انیمیشن های جذاب و زیبا به فراگیری دانش آموزان بصورت کاملا دقیق و مفهومی کمک می‌کند. در این مجموعه تدریسی موسسه (Harfe Akhar English Language Package) چندین الگو در بخش تستی به خواننده یاد داده می‌شود و دیگر نیازی به حفظ معنی لغات نیست و شما سریع به سوالات این پارت بطور دقیق و صحیح پاسخ می‌دهید

 

به دلیل پیچیدگی بازخورد، این سوال وجود دارد که آیا دانشجویان آموزش عالی می‌توانند به طور موثر از همسالان خود در غیاب معلم حمایت کنند .علیرغم پیچیدگی این مهارت فراشناختی، به اکثر آموزش داده نشده است که چگونه چنین مهارت فراشناختی را انجام دهند. از طریق مدل سازی، می‌توانند تدریس خود را واضح تر کنند برای انجام این کار، مهارت فراشناختی لازم، بازخورد در این مورد، می‌تواند بر اساس چهار سطح مهارت تنظیمی مدل شود در سطح اول (مشاهده)، می‌توانند ویژگی‌های اصلی مهارت را از تماشای کسی که در حال یادگیری یا عملکرد است، القا کنند.

 

معدل کدام سال در کنکور تاثیر دارد؟ معدل سال هایی که امتحانات پایانی آنها به صورت نهایی (سراسری کشوری) برگزار شده است در کنکور تاثیرگذار خواهد بود. برای داوطلبان نظام قدیم کنکور تاثیر نمرات امتحانات نهایی سال سوم و پیش دانشگاهی و برای فارغ التحصیلان نظام جدید فقط تاثیر نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم در کنکور اعمال خواهد شد. به توجه به اینکه امتحانات پایه دهم و یازدهم تاکنون بصورت نهایی برگزار نشده است تاثیر معدل دهم در کنکور و تاثیر معدل یازدهم در کنکور ۱۴۰۳ اعمال نمی‌گردد. در صورتی که طی سال های آینده امتحانات پایه دهم و یازدهم نیز مانند سال دوازدهم به صورت نهایی در سراسر کشور برگزار شود ممکن است تاثیر سوابق تحصیلی افزایش یابد و نمرات امتحانات نهایی دهم و یازدهم نیز در کنکور تاثیرگذار باشند.

 

میزان تاثیر معدل چقدر خواهد بود؟ فعلا بنابر آخرین اطلاعیه‌ها، تاثیر سوابق تحصیلی در به میزان ۵۰ درصد قطعی خواهد بود. همچنین در نیز مشابه فقط نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در کنکور تاثیرگذار خواهند بود. برای اطلاع از هرگونه تغییرات احتمالی باید منتظر دفترچه ثبت نام یا اطلاعیه های سازمان سنجش در این خصوص باشیم. اما درمورد کنکور ۱۴۰۴ قضیه کمی متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه تصمیم گرفته شده که از سال آینده امتحانات نهایی پایه یازدهم به صورت نهایی برگزار شوند، در ۱۴۰۴ نمرات امتحانات نهایی پایه یازدهم نیز در کنکور تاثیرگذار خواهند بود. همچنین در کنکور ۱۴۰۵ نمرات امتحانات نهایی پایه دهم نیز تاثیرگذار خواهند بود.

 

تاثیر امتحانات شبه نهایی دوازدهم در کنکور اخیرا بسیاری از دانش آموزان پایه دوازدهم از ما می‌پرسند که ایا امتحانات شبه نهایی مهم است و در کنکور تاثیرگذار خواهد بود؟ پاسخ به سوال دوم منفی است زیرا تنها نمرات خود امتحانات نهایی به عنوان سوابق تحصیلی در کنکور اعمال خواهند شد. اما این مساله به معنی بی اهمیت بودن امتحانات شبه نهایی نیست زیرا این امتحانات کمک زیادی به آمادگی دانش آموزان سال دوازدهم برای کسب نمرات بالا در امتحانات نهایی خرداد خواهند کرد.

 

ایا نمره مستمر در امتحان نهایی دوازدهم تاثیر دارد؟ نمره مستمر در معدل دیپلم تاثیر دارد اما در معدل نهایی و کنکور تاثیرگذار نیست. در واقع تاثیر نمره مستمر در کنکور صفر است. فقط و فقط نمراتی که در امتحانات نهایی کسب می‌کنید در رتبه و تراز کنکور شما تاثیر دارند. همچنین معدل ترم اول دوازدهم نیز در کنکور تاثیرگذار نیست. برای دیپلمه های غیر مرتبط معدل چند درصد در کنکور تاثیر دارد؟ همان‌طور که گفته شد، برای کلیه داوطلبان کنکور ریاضی، تجربی و انسانی تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۳ پنجاه درصد خواهد بود. سوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی برای دروسی که در کنکور از آنها سوال طرح شده و داوطلب قبلا در امتحانات نهایی آن دروس شرکت کرده است اعمال می‌گردد. =

 

به عنوان مثال، برای دیپلمه‌های رشته انسانی که در کنکور تجربی شرکت می‌کنند نمرات امتحان نهایی دروس عمومی در کنکور تاثیر گذار بوده و دروسی مانند منطق و فلسفه، جغرافیا و روانشناسی تاثیری در رتبه و تراز کنکور این داوطلبان نخواهد داشت. همچنین تاثیر معدل دیپلم ریاضی در کنکور تجربی برای درس زیست شناسی اعمال نمی‌گردد زیرا دیپلمه های رشته ریاضی فیزیک در امتحان نهایی زیست شناسی شرکت نکرده اند. این افراد باید از طریق شرکت در امتحان نهایی زیست شناسی برای این درس سابقه تحصیلی ایجاد کنند تا در کنکور تاثیر داده شود. در غیر اینصورت نمره صفر در امتحان نهایی درس مربوط برای ایشان لحاظ می‌گردد. برای کلیه داوطلبان فاقد سوابق تحصیلی جهت استفاده از تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور می‌بایست نسبت به ایجاد سوابق تحصیلی از طریق شرکت در امتحانات نهایی اقدام کنند.


-ویژگی های بیوگرافی استاد مجتبی محمودی دبیر دین و زندگی یا زبان؟ | برترین مدرس انگلیسی

  1. آشنایی مفهومی با معنی واژگان

  2. تسلط کامل بر گرامر و فراگیری قواعد

  3. آشنایی دقیق با شیوه جواب دادن به سوالات بخش کلوزتست و ریدینگ

  4. مهارت خوب در مدیریت زمان و پاسخگویی به سوالات بخش ریدینگ

 

همچنین اینجا بخوانید: آشنایی با زبان حرف آخر | زبان 0 تا 100 و زبان 6040

سوالاتی که در ادامه این متن پاسخ داده شده اند عبارتند از: تاثیر معدل در کنکور یعنی چه؟ مفهوم شرط معدل در کنکور چیست؟ در کنکور کدام معدل تاثیر دارد (کتبی یا کل)؟ معدل بالای چند در کنکور تاثیر دارد؟ تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در به سود و به زیان چه کسانی خواهد بود؟ منظور از تاثیر مثبت معدل در کنکور چیست؟ تفاوت تاثیر مثبت و قطعی معدل در کنکور چیست؟ فرمول سوابق تحصیلی یا فرمول تاثیر معدل در چیست و نحوه محاسبه عددی آن چگونه است؟ آیا در مصوبات بعدی ممکن است تاثیر قطعی معدل در جایگزین تاثیر مثبت شود؟ تاثیر قطعی معدل در کنکور یعنی چه؟ آیا امکان لغو یا حذف تاثیر معدل در کنکور وجود دارد؟ معدل چه سالهایی در کنکور تاثیر دارد؟ تاثیر معدل دهم در ۱۴۰۳ و سالهای بعد چگونه خواهد بود؟ ایا معدل سال یازدهم در کنکور تاثیر دارد؟ میزان تاثیر معدل در رتبه کنکور چقدر است؟ آیا تاثیر معدل در انتخاب رشته نیز اعمال می‌شود؟ تاثیر معدل دیپلم ریاضی در کنکور تجربی چگونه محسابه می‌شود؟

 

ایا معدل یازدهم تاثیر دارد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی یعنی چی تاثیر معدل چگونه تاثیر نمرات نهایی در کنکور اگر پاسخ سوال خود را در این مقاله پیدا نکردید در قسمت نظرات انتهای همین صفحه سوال خود را بنویسید و ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان توسط مشاوران ما پاسخ داده شود. چگونگی تاثیر معدل نظام جدید تاثیر معدل یا تاثیر سوابق تحصیلی نظام جدید برای کلیه داوطلبان گروه ریاضی، تجربی و انسانی به میزان ۵۰ درصد قطعی است. منظور از سوابق تحصیلی، معدل کتبی داوطلب است که با توجه به نمرات امتحانات نهایی محاسبه می‌گردد. این تاثیر پنجاه درصدی هم در کنکور اردیبهشت و هم در کنکور تیر ماه اعمال می‌گردد.

 

با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۵۰ درصد است، سهم آزمون تستی کنکور ۵۰ درصد خواهد بود. لازم به ذکر است که در آزمون تستی ۱۴۰۳ فقط از دروس تخصصی سوال طرح می‌گردد. در فرمول محاسبه معدل کتبی داوطلب که در مجموع ۵۰ درصد در کنکور تاثیر دارد، نمرات دروس اختصاصی به میزان کمتر و نمرات دروس عمومی به میزان بیشتری سهم دارند. دروس عمومی شامل ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و زبان خارجه بوده اما دروس اختصاصی برای هر رشته متفاوت است.

 

چه کسانی مشمول تاثیر قطعی معدل در کنکور هستند؟ تاثیر پنجاه درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ برای کلیه داوطلبان کنکور اعم از دانش آموزان نظام جدید، فارغ التحصیلان نظام قدیم و حتی دیپلمه‌ های قبل از سال ۱۳۸۴ لحاظ می‌گردد. در صورتی‌که داوطلب کنکور فاقد سوابق تحصیلی در یک یا چند درس خاص باشد، نمره امتحان نهایی آن درس در محاسبه سوابق تحصیلی ایشان صفر در نظر گرفته می‌شود. این دسته از داوطلبان که فاقد سوابق تحصیلی هستند می‌توانند به‌منظور ایجاد سوابق تحصیلی در امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته مورد نظر خود شرکت کنند.

به عنوان مثال، داوطلبی که دیپلم رشته ریاضی فیزیک داشته و قصد شرکت در کنکور تجربی را دارد، در حال حاضر دارای نمره صفر در درس زیست شناسی است که معدل وی را کاهش داده و در نتیجه بخشی از تاثیر ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور تجربی را از دست می‌دهد. این داوطلب برای ایجاد سابقه تحصیلی در درس زیست شناسی می‌تواند در امتحان نهایی زیست شناسی دوازدهم تجربی شرکت کند.

 

تکلیف داوطلبان فاقد سوابق تحصیلی یا تغییر رشته‌ای چیست؟ کلیه افرادی که دیپلم یکی از رشته های تجربی، ریاضی، علوم انسانی یا علوم و معارف اسلامی را در نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) طی سال های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۳ اخذ نموده یا اخذ خواهند کرد و همچنین کلیه افرادی که دیپلم یکی از رشته های مذکور را در نظام آموزشی سابق طی سال های ۱۳۸۴ تاکنون اخذ نموده اند دارای سابقه تحصیلی هستند در آن رشته هستند. امادر سال های اخیر سایر افرادی که قبل از سال ۱۳۸۴ دیپلم نظام قدیم اخذ نموده اند مشمول اعمال سوابق تحصیلی نبوده و تراز کل آنها در کنکور صرفا بر اساس آزمون تستی جلسه کنکور محاسبه شده است.

-تکنیک های مهارتی و چالش برانگیز سبک آموزشی حرف اخر: هوش مصنوعی مشاوره رایگان نمره بیست 20
  1. کسب پایه لغات قوی از طریق آمووزش شهودی و انیمیشن وار کلمات در جمله

  2. تسلط دائم گرامر و درک مفهومی آن در تست ها
  3. عدم نیاز به خواندن متن های کتاب، ارائه ریدینگ های مهم برای امتحانات و کنکور.
  4. تحلیل تست های سراسری دفترچه های کنکور سال های اخیر در تمامی گروه های آزمایشی

گذشته از همه این موارد بخش گرامر یکی از قسمت های مهم و سخت و چالش برانگیز در آموزش زبان خارجی است که دبیر با کمک از پویانمایی دیجیتال، مفاهیم و قواعد گرامری فرار را به روش منحصربفرد به خاطر میسپارد و در حافظه بلندمدت ثبت میشود تا داوطلب یا زبان آموز به راحتی بتواند مبحث را درک کند و به کل سوالات احتمالی پاسخ دهد؛ در طولکلاس و دوره های آموزشی آقای محمودی (Mojtaba Mahmoudi) مطالب را به طور جامع و دقیق تشریح و بررسی می‌کند و در ادامه تست و سوالات کنکوری سالهای اخیر را بر اساس الگوهای ویژه خود حل و بررسی می‌کند.


.- آموزش زبان با بهترین نوع تدریس بصورت داستان سازی، انیمیشنی و پویانمایی دیجیتال
.- نقشه راه بصورت تصویری و بسیار کاربردی در آموزش انگلیسی
.- ابداع روش جالب انگیز بچه شیطون در افعال جداشدنی
.- طراح بیش از ۱۰۰ انیمیشن در آموزش مفهومی درس
.- اولین مدرس گرامر زبان با استفاده از داستان سرایی حرفه ای
.- پیش بینی سوالات زبان کنکور با مطابقت بالای %70

برای مشاهده لیست و قیمت زبان جامع حرف آخر اینجا کلیک کنید.

 

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت. سوالات متداول ✔️زمان ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۲ چه تاریخی آغاز می‌گردد؟ ✔️زمان ترمیم معدل پیش از برگزاری هر آزمون نهایی تعیین شده است. برای اطلاع از اینکه ترمیم معدل چه زمانی است به مقاله مراجعه کنید. مهلت ثبت نام ترمیم معدل دی ماه، خرداد و شهریور ارائه شده است ✔️سامانه ثبت نام ترمیم معدل چیست؟


✔️برای اطلاع از سایت ثبت نام ترمیم معدل مقاله را مطالعه نمایید. همانطور که می‌دانید در برخی مراحل داوطلبان آزمون ترمیم نمرات باید با مراجعه به سایت آموزش پرورش ترمیم معدل خود را ثبت نمایند. ✔️نحوه ثبت نام ترمیم معدل چگونه است؟ ✔️راهنمای ثبت نام ترمیم معدل مطابق با جدید ترین شیوه نامه اجرایی نحوه ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات دروس نهایی دوره دوم متوسطه در این مقاله ارائه شده است. طبق اطلاعیه‌های اخیر، تاثیر معدل در کنکور افزایش یافته و این دو کنکور بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهند شد. بنابراین ۱۰ تغییر مهم در کنکور سراسری به شرح زیر اعمال می‌گردد که البته فعلا بصورت صد در صد مشخص نیست در هر یک از این موارد چه تغییرات احتمالی در آینده اعمال شود:

 

۱- تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

۲- دروس عمومی از آزمون تستی کنکور حذف شده‌اند و سهم آزمون تستی کنکور ۵۰ درصد خواهد بود.

۳- کنکور ۱۴۰3 در دو نوبت برگزار شد که نوبت اول اردیبهشت ماه و نوبت دوم تیر ماه بود.

۴– کنکور ۱۴۰۳ نیز در دو نوبت برگزار می‌شود اما نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم تیر ماه ۱۴۰۳ خواهد بود. بنابراین برخلاف سال گذشته، امسال در دی ماه کنکور برگزار نخواهد شد.

۵– داوطلبان می‌توانند در دو رشته متفاوت در کنکور نوبت اول و دوم ثبت‌نام کنند.

۶- طبق مصوبه از سال ۱۴۰۴ معدل سال یازدهم نیز در کنکور تاثیرگذار خواهد بود. همچنین از سال ۱۴۰۵ معدل پایه دهم نیز در کنکور موثر خواهد شد.

۷– برای داوطلب تغییر رشته‌ای که در یک درس فاقد سابقه تحصیلی باشد، نمره صفر در امتحان نهایی آن درس لحاظ می‌گردد.

۸– کلیه داوطلبان فاقد سوابق تحصیلی، از جمله داوطلبان دارای دیپلم متفاوت از سایر رشته‌ها و همچنین فارغ التحصیلان نظام قدیم ترمی واحدی، جهت استفاده از تاثیر 6۰ درصدی معدل در کنکور می‌بایست نسبت به ایجاد سوابق تحصیلی از طریق شرکت در امتحانات نهایی اقدام کنند.

۹- هر داوطلب کنکور که نمرات پایینی دارد یک‌بار فرصت شرکت در امتحانات ترمیم معدل خرداد یا شهریور یا دی ماه را خواهد داشت.

۱۰- ضرایب دروس در کنکور تغییر کرده و زیرگروه‌ها حذف شده‌اند.

در ادامه این مقاله از سایت موسسه چگونگی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را بطور کامل بررسی کرده ایم و به سوالات رایج دانش آموزان و داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ پاسخ داده ایم.

 

فرض کنید تراز معادل نمرات کتبی شما در امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان ۷۰۰۰ و تراز معادل نمرات کتبی شما در امتحانات نهایی پیش دانشگاهی ۶۰۰۰ بوده است. همچنین تراز معادل درصدهای شما در آزمون تستی کنکور ۷۵۰۰ بوده است. تراز کل شما در هر زیرگروه (با توجه به ضرایت مختلف دروس) در چهار حالت زیر محاسبه شده و هر حالتی که عدد تراز بالاتری بدست آمده باشد در کارنامه کنکور شما لحاظ درج شده است:

۱- بدون اعمال سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (تراز کل ۷۵۰۰)

۲- فقط اعمال سوابق تحصیلی دیپلم به میزان حداکثر ۲۵ درصد (تراز کل ۷۳۷۵)

۳- فقط اعمال سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی به میزان حداکثر ۵ درصد (تراز کل ۷۴۲۵)

۴- اعمال همزمان سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (تراز کل ۷۳۰۰)

در حالت چهارم تاثیر آزمون تستی کنکور ۷۰ درصد، تاثیر نمرات کتبی سوم دبیرستان ۲۵ درصد و تاثیر نمرات کتبی پیش دانشگاهی ۵ درصد است:

فرمول محاسبه تاثیر معدل در سوابق تحصیلی تراز
از بین چهار حالت مذکور، در حالت اول بالاترین تراز ممکن بدست آمده است بنابرین اگر تاثیر معدل مثبت باشد در زیرگروه مربوطه در کارنامه کنکور عبارت «فاقد تاثیر مثبت» درج شده و تراز داوطلب در این زیرگروه ۷۵۰۰ است. اما اگر تاثیر معدل قطعی (مستقیم) باشد تراز داوطلب در کارنامه ۷۳۰۰ درج می‌گردید. در حالت تاثیر مثبت معدل، معمولا در کارنامه داوطلبانی که عملکرد بهتری در آزمون تستی کنکور نسبت به امتحان نهایی داشته اند عبارت «فاقد تاثیر مثبت» درج می‌شود. یک نمونه کارنامه تاثیر معدل در کنکور سراسری را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

  • تالیفات و سوابق دبیر زبان موسسه حرف اخر: صفر تا صد دهم یازدهم دوازدهم نهایی 1404

-بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس سطح عالی زبان در کشور
-مدرس برنامه تدریس کنکوری زبان در شبکه ملی آموزش، شبکه یک، دو، مراکز استانی صداوسیما از سال ۹۱ تا 1400
-مدرس پروازی و مدرس درس زبان در مدارس نمونه دولتی تهران و تیزهوشان و مدارس غیرانتفاعی و بهترین مراکز آموزشی تهران و شهرستانها
-مولف کتاب تیک آخر حرف اخر
-مولف کتاب زبان جامع کنکور
-مولف کتاب زبان جامع انتشارات 20
-تدریس کل زبان علوم پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه اول و دوم

برای دیدن نمونه های تدریس زبان استاد محمودی اینجا کلیک کنید.

 

  • پک های آموزشی و کنکوری تدریس شده:

کسانی که در اجرای برنامه نظم را رعایت نمی‌کنند، اغلب برنامه هایشان با شکست مواجه می‌شود. احترام به نظم شرط مهم مطالعه است. زیرا این سیستم به ایجاد تمرکز کمک می‌کند. همچنین، یادگیری زمانی بهترین اتفاق می‌افتد که سیستم بازیابی شود. اگر اتاق مطالعه و دفتر نامنظم باشد، منجر به حواس پرتی و اختلالات یادگیری می‌شود. قابل توجه است. مهم نیست که چقدر محتویات را ذخیره کنید، می‌توانید آنها را بر همین اساس بازیابی کنید. "ناخودآگاه پویا را آرام کنید و نیرو بخشید"

 

تدریس کلیه بسته های کامل ویدئویی شامل تدریس زبان جامع و مبحثی رشته تجربی و ریاضی و نظام جدید نظام قدیم و زبان ۶۰۴۰ نظام جدید و نظام قدیم (یعنی اگر واقعا شما قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید و به دنبال مجموعه و پکیج آموزشی-کنکوری برای یادگیری کامل و جامع هستید، بهترین پیشنهاد ما به شما تهیه پک زبان انگلیسی حرف اخر با تدریس عالی استاد مجتبی محمودی خواهد بود)

  • ♦ شماره های تماس برای مشاوره رایگان و سفارش پکیج زبان: 02166096851 - 09120663015 - 09399585899

 

همانطور که بالاتر اشاره کردیم داوطلبان فرصت دارند یک بار برای هر درس در آزمون ترمیم معدل شرکت کنند، در دو نوبت دی ماه سال 1403 و خرداد ماه سال فرصت ترمیم معدل دارد، بدین ترتیب متقاضیان کنکور سراسری برای ایجاد سوابق تحصیلی یا ترمیم نمره می‌توانند برنامه ریزی کنند اگر نمی‌توانند در آزمون ترمیم معدل دی ماه شرکت کنند در آزمون ترمیم نمرات خرداد شرکت کنند؛ آنها می‌توانند به دلخواه در هر نوبت شرکت کنند.

ما در این مقاله مشاور حرف اخر تلاش کردیم کامل ترین راهنمای ثبت نام ترمیم معدل را ارائه کنیم. از نحوه ثبت نام، هزینه و مدارک لازم برای ترمیم نمرات سخن گفتیم. شما متقاضیان گرامی باید در زمان ثبت نام ترمیم معدل به همراه مدارک لازم به دفاتر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و اقدامات ایجاد سوابق تحصلی و شرکت در آزمون ترمیم نمره امتحان نهایی را انجام دهید. اگر شرایط ویژه ای دارید یا سوالی دارید که پاسخ آن را در این مقاله نیافتید، می‌توانید همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید. ما در تمامی این ساعات آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

 


English language is one of the common subjects among all disciplines. This question may have occurred to you that many people participate in classes and institutions and schools and finish the education and become proficient; But why only a very small percentage of candidates can achieve a percentage above 50%? (Also, in this article, we provide details about Professor Mahmoudi's biography) The reason for this is the lack of use of good exam resources and lack of awareness of the exam system.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

6 نظر
سیدحامد میرزائی
دوشنبه سوم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(2)
()
سیدحامد میرزائی
زبان حرف اخر خيلي خيلييي خوبه بچه ها... من واقعا مشکل داشتم اما الان عاليم
ندا اقایی
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(1)
()
ندا اقایی
زبان حرف اخر عاااااااااااااااااااليه
سعید کریمی
جمعه بیست و هفتم بهمن ۰۲
پاسخ
(2)
()
سعید کریمی
استاد بي نظيري هستند من با پکيج عمومي ايشون زبان رو 20 گرفتم نهايي امسال
ali sirabadi
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(3)
()
ali sirabadi
من کنکور 1400 با اين مي ترکونم... استاد محمودي عااليه پکيجشون
Sami amanpour
جمعه چهارم تیر ۰۰
پاسخ
(4)
()
Sami amanpour
خيلي تشکر از مقاله تون، ديدگام درباره زبان حرف اخر تغيير کرد مرسيييييي🙃🥰
Hamid poriani
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
Hamid poriani
عاليه ايشون، موفق باشيد و تشکر از اين مجموعه زبان حرف آخر چون منو خيلي کمک کرد زبانم عاليه الان،😍😍🤩

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!