نمونه تدریس زبان حرف آخر آپدیت 1403 | استاد محمودی ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه یکم فروردین ۰۰
(11)
(0)
نمونه تدریس زبان حرف آخر آپدیت 1403 | استاد محمودی

انگلیسی همیشه از دروس بسیار چالش برانگیز بوده و به طوری که میانگین درصد داوطلبان در این درس مهم، بسیار کم است! حتی برخی از دانش آموزان نیز بعضا بنا به سخت و نامفهوم بودن زبان دوم (انگلیسی) از مطالعه پرهیز می‌کنند و به قول خودشان تا زمان را تلف نکنند. ما در اینجا نمونه تدریس زبان حرف آخر را آورده ایم.. بسیاری از دوستان به سوی درس های تخصصی می‌روند و بیشتر روی مطالعه آنها زمان می‌گذارند! اما این درست نیست و نباید دروس عمومی را نادیده گرفت؛‌ آنها نمیدانند که تنها با داشتن رتبه بالا در دروس اختصاصی نمی‌توانند به درصد و رتبه‌ های خوب برسند.

 


 

پک زبان انگلیسی جامع حرف آخر | آخرین آپدیت 1403 جدید

 

گرچه برای داشتن معدل یا درصد بالا در امتحانات و کنکور باید طبق رشته تحصیلی باید بر کتاب های تخصصی / عمومی تسلط داشته باشیم، اما همین جا اعلام می‌کنیم که زبان کنکور را دست کم نگیریم چراکه در غیر اینصورت ضربه شدیدی به تراز و رتبه نهایی ما می‌زند. همانطور که می‌دانید این درس آخرین درس دفترچه عمومی با ضریب ۲ است و خیلی از داوطلبین و حتی کسانی که دارای گواهی و مدارک معتبر از موسسات زبان خارجی هستند و سطح خوبی هم دارند، نمی‌توانند به %۱۰۰ در این بخش دست پیدا کنند، دلیل آن هم اینست که آنان به اشتباه سیستم آموزشگاهی را با آزمون یکی میدانند! اما حقیقت این است که این با آنچه در کلاس‌های غیر درسی می‌آموزیم، بسیار متفاوت هستند.

 

زبان حرف آخر پنج ستاره تشریحی | امتحان نهایی 1403 دوازدهم

 

 

 

 

 

برنامه کوتاه، ساده و قابل اجرا باشد. یعنی صرف نظر از حجم و سختی برنامه روی روحیه فرد تاثیر منفی می‌گذارند و اغلب به دلیل پیچیدگی با شکست مواجه می‌شوند. کوتاه ترین و ساده ترین برنامه انجام به موقع آن برای شخص آسان تر است. او تجربه برنامه ریزی موفقی را کسب می‌کند و این تجربیات موفق تاثیر بسزایی در موفقیت های آینده خواهد داشت. بر همین اساس اگر کسی بتواند این زبان عمومی را بالای ۹۰% بزند به موفقیتی که انتظارش را خواهد داشت نزدیک تر میشود. پکیج زبان حرف آخر توسط استاد محمودی تهیه شده و زبان سال 10 و 11 و 12، درک مطلب، لغات، گرامر و کلوز تست را در بر میگیرد میدهد و شامل کتاب لغات جامع تیک آخر و جمع بندی زبان (تیر آخر) است و در اینجا بطور مختصر شرحی از‌ آنها را ارائه میدهیم:

 

پکیج جامع عمومی پنج ستاره حرف آخر | تشریحی نهایی 1403 دوازدهم

 

  • پکیج زبان انگلیسی جامع حرف آخر 1403 جدید | سال دوازدهم نهایی تشریحی

این پکیج به طور کامل تمامی بخش های زبان انگلیسی را در مقطع متوسطه دوم آموزش میدهد. در ضمن شما با خرید فیلم و کتاب های آموزشی جامع با پرداخت هزینه کم از ارائه مشاوره توسط اساتید نمونه علمی کشور و رتبه های برتر کنکور سال های اخیر برخوردار میشوید پس میتوانید از پشتیبانی محصولات نیز استفاده کنید. در کنار بسته کامل استاد، مشاوره تخصصی توسط بهترین مشاوران حرف اخر در اختیار شما قرار می‌گیرد

  • پکیج درک مطلب حرف آخر - Reading Plus:

ریدینگ و همه نکات لازم و ضروری در آزمون را پوشش داده و کلا مبحث سه سال را فقط در 12 جلسه با 10 ساعت تدریس تمام میکند؛ همچنین تعداد زیادی از متن های دفترچه را نیز با همان روش ویژه و سریع حل میکند.

  • پکیج گرامر و لغات حرف آخر:

پکیج گرامر و لغات 3 سال حرف آخر نیز توسط استاد مجتبی محمودی تدریس شده است، یک منبع استاندارد برای این مبحث بوده و کل لغات وگرامر را فقط در 21 ساعت تمام میکند

  • پکیج جمع بندی تیر آخر زبان:

پکیج جمع بندی تیر آخر آموزش زبان کنکور حرف آخر برای مرور و جمعبندی دقیق و سریع تمامی مطالب دوره متوسطه دوم است و از ویژگی آزمون شبیه ساز استفاده شده است

  • کتاب تیک آخر زبان:

کتاب تیک آخر زبان یک منبع مهم برای لغات زبان دهم، یازدهم و دوازدهم و متوسطه اول است که شامل لغات کنکور خارج از کتاب با آزمون درس به درس و پاسخ تشریحی است. همانطور که در مدل نشان داده شده است توصیه می‌شود که یک پایگاه دانش کافی برای خود ایجاد کنند. برای انجام این کار، باید مهارت های فراشناختی و محتوای محتوایی لازم را در تدریس خود ادغام کنند و به تدریج کنترل فرآیندهای یادگیری را از معلم به دانش آموز منتقل کنند. برای تسهیل فرآیند داربست، استفاده از مهارت های فراشناختی باید بر اساس چهار سطح مهارت نظارتی زیر الگوبرداری شود: مشاهده، تقلید، خودکنترلی و خودتنظیمی. همچنین باید جنبه های مربوط به کار یادگیری را در نظر بگیرند: برنامه ریزی (شامل تعیین هدف، فعال سازی دانش فراشناختی، فعال سازی ارزش وظیفه و مدیریت زمان)، نظارت، فعال سازی دانش قبلی.

  • پکیج کامل زبان عمومی حرف اخر - دبیر مدرس استاد مجتبی محمودی

پکیج زبان 5 ستاره حرف آخر فقط در چند ساعت آموزش بصورت کامل و حجم کم، کل درس را همراه با مرور درسنامه برای هر تست و تحلیل کامل آن کاملا پوشش میدهد. از طریق تقسیم تئوری دوره خود در موضوع و فراهم کردن فرصت برای انتخاب یکی از موضوعات مورد علاقه آنها، محتوای دروس آن و همچنین تکلیف باعث می‌شود که دانش قبلی جذابیت بیشتری داشته باشد. در محیط یادگیری آنلاین، فرصت های بیشتری برای خواندن، گوش دادن و مشاهده مطالب درسی در زمان و سرعت خود دریافت می‌کنند.

 

کار کردن و دوباره کاری کردن مسائل برای دروس فنی مهم است (به عنوان مثال، ریاضی، اقتصاد). بتوانید مراحل مشکلات و دلیل کارکرد آنها را توضیح دهید. در دوره های فنی، معمولاً مهمتر از خواندن متن مشکلات کار است در کلاس، مشکلات تمرینی نشان داده شده توسط استاد را با جزئیات یادداشت کنید. هر مرحله را حاشیه نویسی کنید و اگر گیج هستید سوال بپرسید. حداقل، سوال و پاسخ را ثبت کنید (حتی اگر مراحل را از دست دادید). هنگام آماده شدن برای آزمون ها، فهرست بزرگی از مشکلات مطالب درسی و سخنرانی ها را جمع آوری کنید. مشکلات را بررسی کنید و مراحل و دلیل کارکرد آنها را توضیح دهید.

 

این مطالب نه تنها به مصنوعات اساسی مربوط به همه (مثلاً مسابقه ای برای تمرین محتوای آموزشی) مربوط می‌شود، بلکه همچنین به تمایز مصنوعات برای به چالش کشیدن می‌پردازد. به عنوان مثال ادبیات اضافی مربوط به دوره را می‌توان تحت عنوان: "آیا به اندازه کافی کنجکاو هستید که مشاهده کنید؟" همچنین می‌توانند برای جنبه‌های پیچیده‌تر تکلیف امتیاز جایزه کسب کنند و از آنها خواسته می‌شود که چگونگی چالش‌برانگیز بودن فعالیت‌های یادگیری خود را شرح دهند.

- آشنایی بیشتر با زبان حرف آخر | زبان 0 تا 100 و زبان فایو استار

 

آزمون های انگلیسی همه متفاوت است. برای مطالعه در آزمون زبان انگلیسی، باید تا حد امکان در مورد آزمونی که شرکت می‌کنید بدانید. به خصوص: کدام مهارت ها مورد آزمایش قرار خواهند گرفت
چقدر وقت خواهی داشت راهنمای ما در مورد آزمون های مهارت زبان انگلیسی تمام جزئیات مربوط به آزمون های استاندارد اصلی (تافل، آیلتس، کمبریج و غیره) را دارد، اما اگر در یک آزمون انگلیسی متفاوت شرکت می‌کنید، باید خودتان تحقیق کنید. هنگامی که از نحوه عملکرد آزمون مطلع شدید، می‌توانید مطالعه را شروع کنید. در اینجا توصیه ما است:

 

آنچه در آزمون خواهد بود را مطالعه کنید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما وقتی با یک آزمون روبرو می‌شوید، تعجب خواهید کرد که چند نفر شروع به شرکت در آزمون‌های انگلیسی تصادفی آنلاین می‌کنند، به تماشای نتفلیکس بدون زیرنویس می‌روند یا یادداشت‌های دوره‌های ۲ سال پیش خود را بیرون می‌آورند، همه به نام مطالعه. برای آزمون انگلیسی آنها دانش عمومی خوب انگلیسی ضرری ندارد، اما می‌توانید بعد از آزمون روی آن کار کنید. انرژی خود را روی مطالعه مطالبی که مطمئن هستید آزمایش می‌شوند متمرکز کنید.


از حفظ کردن نترسید یادگیری زبان انگلیسی شامل حفظ واژگان، عبارات و اصطلاحات جدید است. اگر آنها در آزمون شما قرار دارند، باید آنها را یاد بگیرید. کارت های فلش (یا برنامه های فلش کارت) می‌توانند کمک کنند. اگر در طول روز در تکه های کوچک به خاطر بسپارید و مرور کنید، چیزها را راحت تر به خاطر خواهید آورد. 5 بار در روز به مدت 3 دقیقه بهتر از 15 دقیقه یکباره است. تست های تمرینی دوستان شما هستند. اگر در یک آزمون استاندارد انگلیسی شرکت می‌کنید، می‌توانید تست های تمرینی آن آزمون را خریداری کنید. آنها به شما کمک می‌کنند تا با سبک سؤال و معیارهای درجه بندی راحت تر باشید. اگر آزمون انگلیسی که برای آن درس می‌خوانید استاندارد نیست، ببینید آیا می‌توانید نسخه هایی از آزمون سال های گذشته را با کلیدهای پاسخ دریافت کنید یا با همکلاسی خود کار کنید تا یکدیگر را تمرین کنید. نبوغ تست های تمرینی این است که نه تنها به شما در مطالعه کمک می‌کنند، بلکه باعث آرامش بیشتر شما در روز امتحان می‌شوند.


امتیاز خود را به حداکثر برسانید. تست‌های انگلیسی وجود دارد که در آن به دلیل اشتباه کردن امتیاز از دست می‌دهید، اما وقتی جای خالی را خالی می‌گذارید، جریمه نمی‌شوید. تست های انگلیسی وجود دارد که آخرین انشا بیشترین امتیاز را دارد. تست های انگلیسی وجود دارد که برای دامنه واژگان و همچنین دقت نمره می‌دهند. دریابید که آزمون انگلیسی شما چگونه نمره گذاری می‌شود و استراتژی خود را قبل از روز آزمون مشخص کنید تا زمانی که تایمر در حال کار است سعی نکنید آن محاسبات را اشتباه بگیرید. برای هر امتحانی که آماده می‌شوید، نحوه مطالعه شما برای آزمون انگلیسی تاثیر زیادی بر نتایج شما خواهد داشت. سخت مطالعه کنید، اما هوشمندانه هم مطالعه کنید!

  • اهمیت زبان نظام جدید حرف آخر | فیلم ویدئو اموزش رایگان کتاب

انگلیسی از دروس فوق العاده مهم عمومی مشترک تمامی رشته هاست پک زبان حرف اخر تولید آقای مجتبی محمودی فصل های سال 10، 11 و دوازده، درک مطلب، لغات، گرامر و کلوزتست را کاملا پوشش میدهد و شامل کتاب لغات جامع تیک آخر و جمع بندی زبان (تیر آخر) است. در این پک تلاش شده تا بهترین مجموعه 100 درصدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. این ویدئوها یک منبع استاندارد و انتخاب کسانیست که به درصد زبان حدود ۸۰ فکر می‌کنند.
-در این ویدئوی کوتاه، شما سخنان استاد عبدالرضا منتظری و استاد مجتبی محمودی درباره سبک تدریس و اهمیت پکیج زبان موسسه حرف آخر را میشنوید، تا اطمینان بیشتری نسبت به سفارش اقدام کنید.

 

  • آموزش دلنشین و سریع جملات شرطی نوع 1 و 2 زبان انگلیسی آخر:

جملات شرطی، اظهاراتی هستند که به بیان موقعیت های فرضی، عوامل شناخته شده و عواقب آنان میپردازند. در فراگیری دروس ما چهار نوع جمله شرطی داریم و باید از نقشه راه سریع برای هر کدام از آن استفاده کنیم زیرا معانی متفاوتی را تشریح و تبین می‌کنند. هنگام یادگیری این مبحث باید به خیلی نکات ریز و تست خیز توجه کنیم. فیلمهای بی نظیر، لذت بخش و متفاوت مبحث بسیار مهم جملات شرطی نوع 1 و 2، آموزش کلی فرمول این مبحث در چند دقییقه بصورت لذت بخش و ماندگار توسط دبیر یکه تاز جناب مجتبی محمودی/Conditional Sentences

 

اگرچه انگیزه ها برای یادگیری با فرصت های در مطالعات تجربی همبستگی مثبت معنی داری داشت و سطح فرصت های پیش بینی کننده مثبت و معنی داری برای نمره انگیزش نشان داده شد، افزایش انگیزه ها برای یادگیری در طول دوره تحقیق یک معنی دار به نظر نمی‌رسید. نیمسال. اگر ایده ها و ترجیحاتی برای یادگیری و آموزش داشته باشند که بر خلاف قدردانی از یادگیری فرآیندمحور باشد، بعید است که آنها در فعالیت ها شرکت کنند همچنین، یادگیرندگان همیشه انگیزه ندارند که زمان و انرژی زیادی را برای توسعه مهارت های یادگیری کافی صرف کنند (ون هاوت-ولترز، از این رو، اگرچه برای یادگیری مهم است، اما بار قابل توجهی را بر تحمیل می‌کند و از زبان آموزان می‌خواهد که مسئولیت بالایی داشته باشند.
حالا بیایید در این ویدئو از آموزش استاد محمودی درباره جملات شرطی به طور دقیق تر نگاه کنیم:

 

  • آموزش ترتیب صفات زبان انگلیسی:

صفات نظری عام و خاص، کلماتی هستند که به بیان چگونگی و کیفیت اشیا، اماکن، افراد، و... می‌پردازند. جایگاه صفت در زبان خارجی دقیقا خلاف فارسی است. در آن صفت قبل از اسم و در فارسی بعد از آن می‌آید. این صفات به دو قسمت عام و خاص یعنی (general opinion adjectives) و (specific opinion adjectives) تقسیم بندی می‌شوند. در این فیلم ما تدریس سریع، ماندگار و با کیفیت ترتیب صفات (اسم+صفت) توسط معلم برتر موسسه را خواهیم دید/order of adjectives

 

  • آموزش درک مطلب و مرجع ضمیر زبان انگلیسی:

یکی از مشکلات اساسی داوطلب ها، پاسخگویی به سؤالات ریدینگ است. هر داوطلبی باید به سؤالات متون (حدودا دو تکست) در مدت زمانی اندک (5 دقیقه برای 4 تست هر متن) جواب بدهد و این امر نیازند سرعت عمل و مهارت خاصی دارد. در حال حاضر تعدادی بسیار زبادی کتاب در باره مبحث درک مطلب در بازار وجود دارد که با توجه به حجم زیاد و پیچیده کردن مبحث، عملا دانش آموزان و داوطلبین را به بیراهه می‌کشانند و وقت آنان را تلف میکنند.


در این فیلمهای جدید مدرس سعی کرده به طور خلاصه و مفید، با ارائه نقشه راه و تکنیک پویانمایی و انیمیشن با چند اصل طلایی در آن پارت، این بخش را به شما عزیزان آموزش دهد. در این کلیپ ها شما تدریس ویژه و فوق العاده جدید انواع درک مطلب، مرجع ضمیر و انواع ضمایر در پکیج زبان حرف آخر را خواهی دید/Reading+pronoun

  • تدریس مصدر و اسم مصدر زبان خارجی:

مصدر یک فعل، شکل اولیه و ساده آن فعل است و اسم مصدر یا gerund به شکل ing- دار از فعل گفته می‌شود. در درسها به دنبال برخی از افعال یا عبارات مصدر فعل (infinitive) یا اسم مصدری (gerund) می‌آید و گاهی می‌توان با توجه به مفهوم جمله و پاراگرفاف از آنها استفاده کرد؛ در اینجا نیز شما با یاددهی فوق العاده و عجیب و بسیار لذت بخش مصدر و اسم مصدر، افعال ing + to زبان امتحان و آزمون توسط محمودی حرف اخر مواجه می‌شوید و میتوانید به از ارزش علمی پکیچ انگلیسی حرف آخر بیشتر مطمئن شوید/infinitive-gerund

 

 

محتوا و فرم امتحان را تایید کنید. قبل از شروع مطالعه، باید تأیید کنید که کدام اطلاعات از دوره زبان انگلیسی شما در امتحان خواهد بود. برنامه درسی شما باید مشخص کند که آیا برای مثال یک امتحان خاص واحد است یا یک امتحان جامع که کل مطالب یک دوره را پوشش می‌دهد. برنامه درسی خود را بررسی کنید و یادداشت های خود را بخوانید تا ببینید آیا استاد شما تغییر کلاس را اعلام کرده است یا خیر. به مربی خود ایمیل بزنید یا بعد از کلاس با او ملاقات کنید تا تأیید کنید که در حال مطالعه مطالب درست هستید. سعی کنید دریابید که آزمون ادبیات در چه قالبی خواهد بود. اگر فرمت پاسخ کوتاه یا پر کردن جای خالی باشد، باید مطالب را کمی بیشتر از قالب چند گزینه ای بدانید. حتما در روزهای منتهی به امتحان در کلاس شرکت کنید. مربیان اغلب در یکی از دوره های کلاس قبل از امتحان یک جلسه مرور انجام می‌دهند.

  • مشاوره رایگان و برنامه ریزی درسی کلاس دوازده - پکیج انلاین 1404

بعنوان نمونه فیلم در آزمون 1، استاد مدرس کلی تست احتمالی از مباحث جملات شرطی و رابطه افعال انگلیسی برای دانش آموزان و داوطلبان حل و تشریح کرده است و شما میتوانید در اینجا خود را محک بزنید:

  • آزمون 2، ترتیب صفات و مرج ضمیر:

در این بخش نیز دبیر مدرس پکیج موسسه، با برگزاری آزمون 2، از مباحث مهم و تست خیز ترتیب صفات و مرج ضمیر کلی تست و سوال احتمالی کنکوری را همانند بانک تست بررسی و تشریح کرده است.

 

 

یادداشت های خود را بخوانید. یادداشت‌های شما از کلاس باید به شما کمک کند تا یک ایده کلی از اطلاعاتی که مربی شما فکر می‌کند مرتبط‌تر یا مهم‌تر از تکالیف خواندن است به دست آورید. اگر در حین خواندن مطالب درسی یادداشت برداری کرده اید یا قسمت های مهم را یادداشت کرده اید، آن یادداشت ها و قسمت ها را نیز مرور کنید. اگر مربی شما در کلاس در مورد آن صحبت کرده است، این یک بازی منصفانه برای امتحان است. هر چیزی از قرائت های مربوطه نیز بازی منصفانه برای مواد امتحانی است. هر گونه مطالب تکمیلی از کلاس، مانند جزوات، برگه ها و غیره را مرور کنید.


هر هفته کتاب خود را به کلاس بیاورید. خواندن همراه با نقل قول ها یا ارجاعات معلم شما می‌تواند به شما کمک کند تا از قسمت هایی که احتمالاً در آنها آزمایش می‌شوید، خاطره ای بصری داشته باشید.
در مورد هر قسمتی که در کلاس صحبت می‌کنید یادداشت برداری کنید و آن قسمت ها را به طور گسترده بخوانید. همچنین ممکن است بخواهید برای سهولت ارجاع، هر قسمت مهمی را برجسته یا زیر خط بکشید.


یک راهنمای مطالعه ایجاد کنید. در حین مرور کتاب یا کتاب‌هایی که امتحانتان به آن‌ها می‌پردازد، یادداشت‌برداری کنید که آنچه خوانده‌اید را مشخص کند. می‌توانید با مرور قسمت‌های مهم و یادداشت افراد، مکان‌ها و رویدادهای اصلی کتاب(ها) راهنمای مطالعه جامع خود را تهیه کنید. فهرستی از شخصیت ها و ویژگی های قابل توجه آنها تهیه کنید. سعی کنید درک کلی از شخصیت هر شخصیت و همچنین نقش هر شخصیت در کتاب داشته باشید. تاریخ ها یا دوره زمانی (در صورت لزوم) و تنظیمات هر بخش اصلی را در کتاب بنویسید. سعی کنید درک کنید که دوره ممکن است چه تاثیری بر محیط داشته باشد، و اینکه چگونه هر دو موقعیت و دوره ممکن است بر شخصیت ها تأثیر بگذارند.


هر جزئیاتی را که در مورد زندگی نویسنده آموختید یادداشت کنید. سعی کنید بین آنچه نویسنده تجربه کرده است (چه شخصاً و چه به طور کلی در مکان و زمان خود) و آنچه در کتاب اتفاق می‌افتد ارتباط برقرار کنید. سعی کنید معنای کتاب را مشخص کنید، فراتر از تکرار دوباره داستان. آیا این یک تفسیر اجتماعی بود؟ انتقاد از شخص/مکان/جنبش؟ آیا رمان غلیظ از تشبیه و استعاره است؟ خودت امتحان کن هنگامی که راهنمای مطالعه خود را نوشتید و تمام یادداشت های درسی و مواد جزوه خود را جمع آوری کردید، باید این اطلاعات را تا زمانی که بتوانید هر بخشی از مطالب را به خاطر بیاورید مرور کنید. دانش خود را از مطالب با انجام یک بررسی مسابقه و یادآوری آزمایش کنید. یک خط از یادداشت های خود را با پاسخ پوشانده یا خالی بخوانید و ببینید که آیا می‌توانید (بدون تقلب) بگویید یادداشت ها چه گفته اند یا خیر.


همچنین می‌توانید با بازخوانی شخصیت‌های اصلی و دنباله اصلی رویدادها، خود را در مورد سؤالات طرح و شخصیت سؤال کنید. این کار را تا آنجا که ممکن است انجام دهید تا حافظه خود را آزمایش کنید - حتی می‌توانید با خواندن این خلاصه ها در حین راه رفتن یا انجام کارهای خانه، خود را امتحان کنید. امتحان گرفتن. پس از جلسات گسترده مطالعه، باید برای شرکت در آزمون آماده باشید. با این حال، فراتر از دانستن اطلاعات، دانستن اینکه چگونه یک امتحان را به طور موثر انجام دهید می‌تواند مفید باشد. اگر در یک آزمون چند گزینه ای شرکت می‌کنید، پاسخ دادن به سؤالات امتحانی به طور سیستماتیک به گونه ای که پتانسیل موفقیت شما را به حداکثر می‌رساند، نسبتاً آسان است.


توجه داشته باشید که هر سوال چند امتیاز دارد و زمان بیشتری را برای سوالاتی که ارزش بیشتری دارند صرف کنید. به عنوان مثال، شما می‌خواهید زمان بیشتری را برای سؤالی اختصاص دهید که 10 امتیاز دارد تا سؤالی که ارزش 2 امتیاز دارد. از سؤالات دشوار بگذرید و بعداً به آنها بازگردید. ابتدا پاسخ‌هایی را که می‌دانید چکش کنید، سپس زمان بیشتری را صرف کار روی چیزی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید کنید. هنگام خواندن سؤال، پاسخ ها را پوشش دهید. زیر کلمات کلیدی خط بکشید و به دنبال معیارهای مطلق مانند "همیشه"، "هرگز" یا "هیچ" باشید. در یک موقعیت درست یا غلط، این عبارات اغلب نشان می‌دهد که پاسخ نادرست است.


قبل از اینکه به بانک پاسخ نگاه کنید، پاسخ را پیش بینی کنید. سپس بهترین پاسخی را که بیشتر با پاسخ شما مطابقت دارد پیدا کنید هر پاسخی را که می‌دانید اشتباه است خط بزنید. اگر کاملاً گیج شده اید، حدس بزنید - اگر دو پاسخ اشتباه را حذف کنید، احتمالاً 50/50 شانس درستی حدس زدن دارید. کتاب(های) امتحان را دوباره بخوانید. اگر وقت کافی دارید، خواندن مجدد کتاب یا کتاب هایی که روی آنها آزمایش خواهید شد، ممکن است مفید باشد. اگر وقت ندارید کل کتاب(ها) را مرور کنید، حداقل باید سخت ترین قسمت ها را دوباره بخوانید. موضوعات اصلی کتاب را مشخص کنید و سعی کنید مهم ترین رویدادها را درک کنید. طرح اصلی کتاب را بنویسید. شامل جزئیاتی مانند اینکه کدام شخصیت یک عمل معین را انجام می‌دهد، و همچنین توالی کلی رویدادها را شامل شود.

سوالات آزمون های قدیمی را مرور کنید. ممکن است ندانید که دقیقاً چه چیزی در امتحان انشایی از شما خواسته می‌شود، اما باید بر اساس تکمیل خواندن و هر امتحان قبلی که شرکت کرده اید، ایده نسبتاً مناسبی داشته باشید. با پیش‌بینی آنچه در امتحان از شما خواسته می‌شود، می‌توانید کارآمدتر مطالعه کنید و قبل از اینکه زمان آزمون فرا برسد، مقاله خود را به خوبی ترسیم کنید.سوالات و قالب آخرین انشاهای امتحانی را که برای این دوره تکمیل کرده اید مرور کنید. بر ساختار مقالات امتحانی قبلی تمرکز کنید. آیا از شما خواسته شد که در مورد خوانش در چارچوب رویدادهای تاریخی بنویسید؟ زندگی نویسنده؟ آیا مقالات امتحانی قبلی از شما خواسته اند که طرح را خلاصه کنید؟ یا عمیق‌تر بود، مانند سؤال‌های مقایسه/تضاد، یا سؤال‌هایی که از شما می‌خواهند یک استدلال را اثبات یا رد کنید؟

سوالات احتمالی مقاله را پیش بینی کنید. هنگامی که انواع سؤالات انشائی را که ممکن است پرسیده شود، درک کردید، یادداشت ها و مطالب مطالعه خود را با در نظر گرفتن آن دانش مرور کنید. سعی کنید سؤالات احتمالی را بر اساس آنچه در گذشته در مورد سؤالات انشایی مربی خود می‌دانید، بیرون بکشید و پاسخ های متفکرانه و واضح خود را به این سؤالات فرضی ارائه دهید. خودت را جای مربیت بگذار چه نوع سؤالاتی را دوست دارد بپرسد و چگونه می‌تواند آن سؤالات را از مطالب درسی که در دست دارد بیرون بکشد؟ پاسخ های مقاله خود را در خانه مشخص کنید. پس از ایجاد چند سوال انشا بالقوه، سعی کنید پاسخ های خود را برای این سوالات بیان کنید. این باید به شما کمک کند تا برخی از اطلاعاتی را که باید بدانید و تعیین کنید که چگونه مقاله خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید، به خاطر بسپارید.


شما می‌توانید طرح کلی مقاله خود را تا جایی که می‌خواهید با جزئیات بسازید. به عنوان مثال، می‌توانید یک طرح کلی ایجاد کنید که به طور خلاصه موضوعاتی را که در هر پاراگراف پوشش می‌دهید بیان می‌کند یا می‌توانید یک طرح کلی با جملات موضوعی برای هر پاراگراف و سپس گلوله‌هایی برای جزئیات دیگر ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که نکاتی که در طرح کلی خود وارد می‌کنید، پاسخ رضایت‌بخشی به سؤال ارائه می‌دهند و می‌دانید که چگونه در مورد هر یک از این نکات توضیح دهید. فقط اطلاعات مرتبط را در طرح کلی خود بگنجانید. هنگامی که در امتحان انشا شرکت می‌کنید، باید تا حد امکان مختصر و مستقیم باشید و از پر کردن پاسخ های خود اجتناب کنید. شناسایی و به خاطر سپردن بسیاری از جزئیات مرتبط به شما کمک می‌کند تا بهترین پاسخ های مقاله ممکن را بنویسید.

در آزمون انشایی شرکت کنید. پس از اینکه مطالب امتحان را مرور کردید، موضوعات احتمالی انشا را پوشش دادید و مقالات تمرینی نوشتاری را بررسی کردید، باید برای شرکت در آزمون آماده باشید. اگر در یک محدودیت زمانی کار می‌کنید، سعی کنید با سرعت خود پیش بروید و مطمئن شوید که هر سؤال (و دستورالعمل‌های آن) را قبل از پاسخ دادن به دقت بخوانید.


یافتن راه های بهتر برای مطالعه
یادداشت های خود را دوباره بنویسید بازنویسی یادداشت‌هایتان می‌تواند به شما در پردازش اطلاعات از سخنرانی‌ها/خواندن‌ها کمک کند و آن اطلاعات را به حافظه بسپارید. با این حال، وقتی یادداشت‌های خود را بازنویسی می‌کنید، به جای کپی کردن کلمه به کلمه، مطمئن شوید که یادداشت‌های اصلی خود را دوباره بیان و خلاصه می‌کنید. یادداشت های اصلی خود را بخوانید و چند دقیقه به خودتان فرصت دهید تا آنچه را که نوشته اید پردازش کنید. به مفاهیم کلیدی، شخصیت ها و ابزارهای ادبی مورد بحث در هر قطعه یادداشت فکر کنید. یادداشت های خود را با کلمات خود بازنویسی کنید. همچنین سعی کنید بین موضوعات مرتبط و ایده هایی که در کلاس مورد بحث قرار گرفته اند، مقایسه یا ارتباطی ایجاد کنید.

  • بخشی از نتایج و کسب درصدهای بالا با زبان کنکور اختصاصی تخصصی حرف آخر1403

پک زبان حرف اخر انتخاب کسانیست که آرزوی درصد زبان بالای ۸۰% را دارند، این منبع استاندارد با تست های طراحی شده آن به گونه ای تدریس شده که اگر فردی در این درس بسیار ضعیف نیز باشد به راحتی می‌تواند آن را فراگیرد و به درصدهای بالای ۹۰ آماده کنید. در این DVD ها با استفاده از روش هایی همچون الگو سازی و شهودی سازی و انیمیشن سازی با استفاده از فعال کردن نیم کره راست مغز مطالب ارائه و ماندگاری بالایی در ذهن دانش آموز خواهند داشت.
در اینجا شما نتایج حیرت انگیز درصدهای این مجموعه سی دی زبان را مشاهده میکنید، کسانی که از آموزشهای ما استفاده کرده اند توانسته اند بصورت تضمینی به بهترین نتایج برسند و به رتبه های عالی دست پیدا کنند.

 

 

- سفارش و بررسی دقیق ویژگی های پکیج کامل زبان حرف آخر (کلیک کنید)

 

و از آنجاییکه سوالات این درس در بخش انتهای دفترچه سوالات قرار دارد دانش اموزان بیشتر فرصت نمیکنند به سراغ این سوالات بروند در دی وی دی های موسسه هستند شما عزیزان با کلیه مفاهیم جامع کنکور آشنا خواهید شد و به کمک تدریس استاد موفق به یادگیری تمامی مطالب مورد نیاز برای زدن ۸۰ درصد خواهید شد -پس با خرید دی وی دی های زبان جامع کنکور خود را تضمین کنید..

 

نمره خوب در امتحانات زبان انگلیسی به اندازه دانستن زبان صحبت کردن مهم نیست. با این حال، مهم است که بتوانیم گواهینامه ای داشته باشیم که سطح ما را تضمین کند. از جمله معروف ترین آزمون های زبان انگلیسی، تافل است که دانشگاه های بزرگ ایالات متحده برای پذیرش افراد غیر بومی انگلیسی ملزم به پذیرش آن هستند. در تجربه ما در مرکز زبان که دانش‌آموزان در هر سنی را برای تافل آماده می‌کند، می‌توان گفت که اعصاب و مدیریت زمان دو تا از بزرگترین عواملی هستند که در کسب نمرات خوب بر علیه آنها کار می‌کنند.

به همین دلیل است که تمرکز ما بر این است که ابزارهایی را که به مردم نیاز دارند برای آماده سازی آنقدر خوب در اختیارشان بگذاریم که در هنگام پاسخ دادن به سؤالات، اشتیاق واقعی را احساس کنند. البته جنبه های غیر دانشی مانند اعصاب فوق الذکر و مدیریت زمان و همچنین نحوه تفسیر برخی سوالات که نیاز به تفکر انتقادی و تحلیلی پیشرفته دارد را نیز آموزش می‌دهیم.

 

چگونه در امتحانات زبان انگلیسی خوب عمل کنیم اما فراتر از روشی که دانش آموزان خود را به صورت حضوری یا آنلاین آماده می‌کنیم، در اینجا چند نکته کلی در مورد نحوه کسب نمرات خوب در امتحانات زبان انگلیسی آورده شده است. نکاتی برای مطالعه برای امتحان زبان انگلیسی مدل های قبلی همان تست را بررسی کنید. امتحان یکسان نخواهد بود، اما وقتی وارد می‌شوید ایده ای خواهید داشت و از فرمت آن تعجب نخواهید کرد. به آن مدل ها پاسخ دهید و برای امتحان آمادگی بیشتری خواهید داشت. حفظ نکن، یاد بگیر از نمازهای پیش ساخته بپرهیزید. بلکه چندین مثال را با ساختارهای گرامری یکسان و تغییرات آنها تمرین کنید.


تا جایی که می‌توانید واژگان مرتبط با زندگی و علایق شما را یاد بگیرید. به احتمال زیاد در امتحانات زبان انگلیسی از شما سوالاتی مرتبط با زندگی شخصی پرسیده می‌شود. سعی کنید روزهای قبل از امتحان خود را در زبان انگلیسی غرق کنید. سعی کنید به انگلیسی فکر کنید، مقالاتی را به زبان انگلیسی بخوانید، فیلم‌هایی را به انگلیسی با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید و – در صورت امکان – زبان را با دیگران تمرین کنید. در پایان هر روز، کارهایی را که در مورد روز خود انجام داده اید، در یک دفتر یادداشت بنویسید، اما آن را به زبان انگلیسی انجام دهید. مثل نگه داشتن یک دفتر خاطرات خواهد بود. زمان پاسخگویی به مدل‌های تست را تمرین کنید و سعی کنید آن را کاهش دهید و در عین حال به همه چیز پاسخ دهید. فردی را پیدا کنید که بتواند تست های تمرینی شما را تصحیح کند.

 

  • شماره های تماس برای مشاوره رایگان و سفارش پکیج زبان: 02166096851 - 09120663015 - 09399585899

 

English has always been one of the most challenging courses and so the average percentage of candidates in this important course is very low! Even some students avoid studying because the second language (English) is difficult and unintelligible and, as they say, not to waste time. Here we have given an example of teaching the language of the last word.. Many friends go to specialized lessons and spend more time on studying them! But this is not true and general courses should not be ignored; they don't know that they cannot achieve good percentages and ranks by only having a high rank in specific courses.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

9 نظر
sheida amani
یکشنبه سی ام اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
sheida amani
من با فيلم هاي زبان جامع استاد محمودي نهايي 12م نمره 20 گرفتم. باورم نميشد..عاليه
میلاد ارماسیری
شنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(2)
()
میلاد ارماسیری
اختصاص دادن وقت بيشتر به اين اين پکيج بي نظير، تحليل کامل سؤالات گذشته، بررسي تمام سؤالات درست و غلط، مرور زياد مباحث حفظي و مطالعه‌ي پاسخ تشريحي سؤالات از دلايلي بود که توانستم در اين درس به نمره 20برسم.
احمد امرالی
شنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
احمد امرالی
هر شب 45 دقيقه تا 1 ساعت براي سوالات از يک مبحث وقت مي‌گذاشتم و يک شب در ميان مباحث فيلمها را مرور مي‌کردم.
کریم وزمانی
شنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
(1)
()
کریم وزمانی
مطالعه‌ي درسنامه به‌طور کامل، تمرين تمرينات آموزشي در کوتاه مدت و تمرين سوالات سنجشي در بلند مدت استاد محمودي= رمز موفقيت
soli amad
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(3)
()
soli amad
اما با افتخار ميگم که موفقيت من تو کنکور مديون زبان حرف آخرم؛ پايدار باشين
مهسا خداکرمی
دوشنبه بیست و یکم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
مهسا خداکرمی
فارغ التحصيل کارشناسي ارشد زبانم؛ دانشجوي المپيادي در مقطع کارشناسي؛ چهارده سال سابقه ي تدريس موفق؛ مولف زبان هفتم و طراح سوالات تيزهوشان؛ طراحي جزوه هاي انحصاري کنکور و فيلمهاي آموزشي و.. اما با افتخار الانم ميگم که موفقيت من تو کنکور زبان مديون پکيج زبان حرف آخر هستم؛ پاينده باشيد
سانا غفاری
سه شنبه هشتم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
سانا غفاری
هم واسه معدل امتحانا و کنکور درساي تخصصي و عمومي تسلط پيدا کردم با اين پک، زبان کنکور رو دست کم نگيرين دوستان!!!! چون تراز و رتبه نهايي مهممممه
Sima ahmadi
جمعه چهارم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
()
Sima ahmadi
خيلي لذت بردم ازين مقاله و زبانم الان خيلي بهتره تغيير داسته رو من. سپاس از سايتتون
مهرشاد یوسفی پور
پنج شنبه سوم تیر ۰۰
پاسخ
(2)
(1)
مهرشاد یوسفی پور
خيلي عالي و کامل بود، ممنون از پکيج عالي استاد محمودي

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!