روش خواندن و مطالعه علوم هفتم | نمونه تدریس 1403 حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه بیست و هشتم مرداد ۰۰
(10)
(6)
روش خواندن و مطالعه علوم هفتم | نمونه تدریس 1403 حرف آخر

علوم هفتم راهنمایی حرف آخر توسط ۵ استاد به نام کشور تدریس شده است. تدریس تخصصی و زمینه موفقیت در مقطع متوسطه دوم در دروس زیست، فیزیک، شیمی و زمین شناسی را فراهم آورده است، آموزش مفهومی، شهودی و روش خواندن و مطالعه علوم هفتم با تکنیک های نوین انیمیشن و پویانمایی کمک می‌کند تا دانش آموزان بدون نیاز به حفظ مطالب بتوانند عمیق مباحث علوم را یاد بگیرند. در یادگیری مشارکت داشته باشید

♦ بیشتر بدانید: خرید پکیج های دوره راهنمایی، قیمت و سفارش خرید و شرایط ارسال

برای فعالیت های بعد از مدرسه به یک گروه علمی بپیوندید یا عادات یادگیری جدیدی ایجاد کنید. منتظر کلاس نباشید. برای ارتقاء مهارت های علمی، خودتان با آن کار کنید تا چیزهای جدیدی یاد بگیرید. معمولا مدارس شما از توانایی های تدریس دیجیتالی و غیره استفاده نمی‌کند پیشنهاد میشود فیلمها را تماشا کنید. وسایل کمک آموزشی معمولاً بیشتر بر دانش آموزان کاربرد دارد. در روش های فیلم علوم هفتم حرف اخر شما یادگیری بهتری دارید.

 

خواندن به شما شعف، آگاهی، شوق و توانایی می‌بخشد؛ عاقل آن را تمنا می‌کند، تهی‌مابه از آن می‌گذرد و نادان آن را نادیده می‌گیرد. (هادون رابینسون، نویسنده)

 

نکته برای مطالعه موثر در امتحانات
در اینجا نکات آزمایش شده و آزمایش شده ما برای آمادگی کامل برای امتحانات وجود دارد، آزمایشات، فینال ها، مهم نیست که چگونه آنها را توصیف می‌کنید، امتحانات دارای ویژگی های مشترک هستند - از جمله بهترین روش مطالعه. با مشاوره تخصصی و پشتوانه دانشجویان ما در مورد نحوه مطالعه برای امتحانات آماده شوید و از زمان خود به خوبی استفاده کنید. ک جدول زمانی مطالعه برنامه ریزی کنید. مطمئن باشید مطالب خود را به موقع با یک جدول زمانی مطالعه واقع بینانه پوشش خواهید داد. این به شما کمک می‌کند که بدانید از کجا شروع کنید و هدفتان برای رسیدن به آن روز چیست. با داشتن یک برنامه، تمایل کمتری به به تعویق انداختن کارها خواهید داشت، زیرا دانستن اینکه چگونه از زمان خود استفاده می‌کنید به این معنی است که از آن بهترین استفاده را می‌کنید. سبک های کاری و تعهدات هر کس متفاوت است، اما در اینجا نکاتی در مورد نحوه برنامه ریزی یک جدول زمانی مطالعه برای امتحانات وجود دارد:

 

هر روز در زمان مشخصی مطالعه کنید تا یک برنامه روتین ایجاد کنید. موضوعات مختلف را حفظ کنید. کارهای دشوار را برای زمانی که بهترین کار را انجام می‌دهید برنامه ریزی کنید، کارهای ساده تر را برای زمانی که هوشیاری کمتری دارید. اولویت بندی کنید و برای یک واحد زمان برای خود هدف تعیین کنید، مثلاً یک موضوع در دو ساعت. هر بار روی یک کار تمرکز کنید چیزهای مهمی مانند خواب، ورزش، استراحت، وعده های غذایی را شامل شود قبل از اینکه مطالعه روزانه را به پایان برسانید، تصمیم بگیرید که روز بعد چه چیزی را مطالعه خواهید کرد. و مهمتر از همه، انعطاف پذیر باشید. اگر برنامه زمانی خود را 100% طبق برنامه پیش نمی‌برد، دور نریزید. برخی از موارد را انجام دهید و ادامه دهید!

 

منطقه مطالعه خود را آماده کنید
با انتخاب مکانی با نور کافی، صندلی راحت و کم یا بدون حواس پرتی، بهترین محیط را برای تمرکز به خود بدهید. با همه چیزهایی که نیاز دارید - و فقط چیزهایی که نیاز دارید - بنشینید، مانند هر کتاب، یادداشت یا لوازم التحریر، و همچنین مقداری آب و تنقلات سالم. این چیزی است که بسیار ساده اما واقعاً مؤثر است که به شما کمک می‌کند تمرکز کنید و از وقفه در زمان مطالعه خود جلوگیری کنید. همچنین آنچه را که نیاز ندارید بپرسید. یک قانون کلی این است که اگر به شما در مطالعه کمک نمی‌کند، نباید روی میز شما باشد. این می‌تواند تمام یادداشت های تاریخ دوره شما باشد، زمانی که فقط روی یک فصل تمرکز می‌کنید، یا آن تلفن همراه…


3. سالم نگه دارید: بخورید، بخوابید و حرکت کنید
زمانی که امتحانات پیش می‌آیند، به نظر می‌رسد هیچ وقت زمان کافی برای چیزهای اساسی مانند خواب و ورزش وجود ندارد. مراقبت از سلامتی و تندرستی به شما کمک می‌کند تا با بهبود حافظه، خلق و خوی و سطح انرژی و پایین نگه داشتن سطح استرس، در بهترین حالت مطالعه کنید. وقتی صحبت از خواب به میان می‌آید، احتمالاً جای تعجب نیست که هدف اصلی این است که به اندازه کافی بخوابید – هفت تا نه ساعت معیار خوبی است. برای داشتن بهترین کیفیت خواب سعی کنید حدود یک ساعت قبل از خواب از صفحه نمایش (کامپیوتر، موبایل، تبلت، تلویزیون) و 4 تا 6 ساعت کافئین پرهیز کنید و قبل از خواب کمی به خود فرصت دهید تا آرام شوید. اگر تلاش کرده اید اما نمی‌توانید بخوابید، اتاق خود را ترک کنید و تا زمانی که احساس خواب آلودگی کردید، کاری آرامش بخش انجام دهید.

  • یادگیری علوم هفتم - آیا علوم 7م حرف آخر خوبه؟! ویژگی های پکیج نظام جدید

در پکیج علوم هفتم حرف آخر سعی شده مفاهیم را برای شما آسان تر و واضح تر کنیم و با آن بیشتر آشنا شوید و به نکات مهم و برجسته دقت کنید؛ از یادداشت برداری لذت ببرید و برای شما چندان جذاب باشد عملکرد حافظه بهبود میابد، حافظه تحت تأثیر فیلم فعالتر میشود. مطالعات قبلی نشان داد که زمینه یادگیری برای حافظه افراد بسیار مهم است. به عنوان مثال، هنگامی که دانش آموزان در مورد تددریس انیمیشنی چیزی آموختند، بهتر به سوالات آزمون آن کلاس در شرایط پاسخ می‌دهد.

 

روش خواندن و مطالعه علوم هفتم 1403 امتحلن

اگر چیزی را در حالت صرفا حفظی برای یادگیری علوم 7م در نظر بگیرید در آینده باقی نمی‌ماند و آن موضوع را بهتر به خاطر نمی‌آورید. بر اساس مطالعه ای که انجام شده است، فیلم دیدن توانایی به خاطر سپردن اطلاعات از حافظه را افزایش می‌دهد و تکنیک هوشمند در فرگیری موثر است و همیشه دقیق و کامل یاد می‌گیرید. علایق و سلیقه ها را دنبال کنید

 

علایق خود را دنبال کنید. وقتی چیزی را دوست دارید، آن را بهتر یاد می‌گیرید و بیشتر موفق می‌شوید. دستیابی به موفقیت، انرژی و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و زندگی زیباتر و لذت بخشی تری را برای شما فراهم می‌کند. سعی کنید در هنگام یادگیری چیزهایی که دوست ندارید از علایق خود استفاده کنید و در نتیجه یادگیری را برای خود شیرین کنید.

 

به عنوان مثال، اگر قرار است ارائه ای در درس زبان ارائه دهید با توجه به علاقه شدید شما به نوشته های شکسپیر، میتوانید برخی از نمایشنامه های او را برای نمایشنامه خود انتخاب کنید و همزمان از کار روی فیلم های درسی خود لذت ببرید. برای یادگیری بهتر سعی کنید همه توانایی های خود را فعال و شکوفا کنید. یاد گیری مطالب مختلف ذهن شما را فعال و آگاه نگه می‌دارد، همیشه آماده یادگیری چیزهای جدید است. تماشای کانال های تلویزیونی مفید یا سایتی که در حال یادگیری هستید، اطلاعات متنوعی را در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

حواس پرتی را به حداقل برسانید و بر اهمال کاری غلبه کنید
خوب، می‌دانستید که این اتفاق می‌افتد - برای مطالعه مؤثر باید تا حد امکان از حواس‌پرتی اجتناب کنید (در نهایت، اینستا و فیس‌بوک به شما در مطالعه کمک نمی‌کنند). اگر متوجه شدید که برای به تعویق انداختن کار به سمت تلفن خود می‌روید، توقف کنید و به جای آن یک استراحت مناسب داشته باشید. به تعویق انداختن کار اغلب به وجود می‌آید، زیرا برای شروع یک کار مشکل دارید - به نظر می‌رسد خیلی سخت، خسته‌کننده یا شاید خیلی زیاد است. توصیه ما؟ ویران کن! گام های کوچک و دست یافتنی با محدودیت زمانی، راهی موثر برای کنار گذاشتن کارهای بزرگتر و توقف به تعویق انداختن آن است.

 

هنوز برای شروع مشکل دارید؟ به خود بگویید می‌نشینید و فقط 10 دقیقه تعهد می‌دهید. این به شکستن اینرسی به تعویق انداختن چیزی کمک می‌کند. هدف خود را شروع کنید، نه کمال، و به یاد داشته باشید که چیزی بهتر از هیچ است. به تعویق انداختن کارها و انجام کارها به این معنی است که وقتی زمان استراحت فرا می‌رسد، از مطالعه نکردن احساس گناه نخواهید کرد.

5. برای رفاه خود استراحت کنید
استفاده حداکثری از استراحت خوب در مطالعه به شما کمک می‌کند در هنگام مطالعه بهره وری بیشتری داشته باشید. استراحت های منظم و جوان کننده را از محل مطالعه خود دور کنید و کاری متفاوت انجام دهید. امتحانات کار زیادی هستند، اما به یاد داشته باشید که تفریح کنید، استراحت کنید و دوستان را در حد اعتدال ببینید. سخت مطالعه به معنای داشتن اهداف معقول و پاداش دادن به خود در صورت رسیدن به آنهاست. آیا آن وظایف را در جدول زمانی مطالعه خود در روز انجام داده اید؟ از نتفلیکس بدون احساس گناه لذت ببرید!

  • مناسب ترین روش برای یادگیری چیست علوم هفتم چیست؟ سبک مدرن پایه هفتم چی هست؟!

امروزه فرصت های زیادی وجود دارد و یادگیری آسان تر از همیشه شده است. حتی اگر معلم خوبی ندارید یا کلاس یا مدرسه ای در مجاورت محل زندگی خود ندارید، می‌توانید از طریق پکیج های ویدئویی از برخی از این دوره ها دریافت کنید. همچنین به روش خواندن و مطالعه علوم نهم نیز توجه کنید.

 


- نهادینه سازی دانش در یادگیری
در حالی که یادگیری مهارت ها و مطالب جدید به شما در درک مطالب کمک می‌کند. ذهن (یعنی ناخودآگاه شما) و بدن (یعنی حافظه عضلانی شما) این فرصت را می‌دهد که با مهارت جدید سازگار شود. برای یادگیری موثر و ایجاد یک عادت یا مهارت جدید، ابتدا تمرین کنید و آگاهانه یاد بگیرید و سپس قبل از بازگشت به تمرین و تمرین آگاهانه استراحت کوتاهی داشته باشید. این چرخه را دنبال کنید و ببینید چگونه منحنی یادگیری شما بهبود می‌یابد. برای مثال: برای یادگیری رانندگی، ابتدا حدود یک ساعت به یادگیری و تمرکز بر روی چرخ ها اختصاص دهید. سپس یک ساعت تا 24 ساعت استراحت کنید و سپس دوباره شروع به مطالعه کنید.


هرگز خود را با کسی مقایسه نکنید. شخصیت و توانایی یادگیری خود را همانطور که هست بپذیرید. از اطلاعاتی که در مورد روشهای یادگیری در اختیار شما قرار می‌دهد به صورت عملی و عملی استفاده کنید. به عنوان مثال: همان تکنیک "وقفه های کوتاه و طولانی در یادگیری" نباید به کلمات محدود شود. از راه حل ها ایده بگیرید و آنها را به دلخواه خود به کار بگیرید. تعادل این استراحت ها را خیلی کوتاه یا زیاد انجام ندهید. استراحت های بسیار کوتاه، سازگاری بدن و ذهن را با یادگیری مختل می‌کند و استراحت های طولانی مدت باعث فراموشی مهارت های جدید می‌شود. تعادل را برای یادگیری و پیشرفت فردی فراموش نکنید.

 

با توجه به امتحانات در گوشه و کنار (اگر قبلاً شروع نشده باشد) ما مطمئن هستیم که شما در تعجب هستید که چگونه برای امتحانات مطالعه کنید. همه ما الگوی تنبلی در بیشتر ترم و سپس دویدن مثل جوجه های بی سر را برای انجام همه کارها درست قبل از شروع امتحانات می‌دانیم. از آنجایی که دانش‌آموزان قرار است دانشجو شوند، در این مقاله، چند نکته برتر مطالعه برای دانش‌آموزان، تکنیک‌های علمی برای کمک به آمادگی برای امتحانات و چند نکته برای روزها را فهرست کرده‌ایم. ما مطمئن هستیم که در دریایی از تکنیک‌هایی که در اینجا به اشتراک گذاشته‌ایم، چیزی برای غلبه بر بلوز امتحان پیدا خواهید کرد. و حتی برای کسانی که به طور مداوم در حال آماده سازی چند نکته برای ارائه مزیت به شما بوده اند، ضرری ندارد. بنابراین آنها را بررسی کنید!

 

سازماندهی فضای مطالعه مهمترین چیز هنگام شروع آمادگی برای امتحانات، سازماندهی یک فضای مطالعه خوب است. جایی که شما مطالعه می‌کنید ممکن است مهم به نظر نرسد، اما باور کنید که دنیای متفاوتی ایجاد می‌کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: اولا، حداقل یک هفته قبل از امتحانات شروع کنید، اما هر چه زودتر شروع کنید بهتر است.
نکته بعدی مطالعه برای دانش آموزان این است که مکان و زمان را انتخاب کنند. پیدا کردن یک مکان خوب برای مطالعه برای تمرکز و کیفیت مطالعه بسیار مهم است. برای مثال، اگر نور طبیعی به شما احساس انرژی می‌دهد، مکانی را انتخاب کنید که مقدار زیادی از آن وجود داشته باشد. مکان باید شلوغ و بدون حواس پرتی باشد. فقط به این دلیل که مطالعه در یک منطقه بدون حواس‌پرتی ایده‌آل است، به این معنی نیست که نمی‌توانید موسیقی یا صدای پس‌زمینه پخش کنید.

  • بهترین راه یادگیری علوم چیست کلاس - چگونه علوم رو خوب بخونم و نمره بهتر بگیرم؟

شاید با افرادی برخورد کرده باشید که می‌گویند: من همه کتابها و جزوه ها را می‌خوانم، اما هنگام امتحان آنها را فراموش می‌کنم یا استعداد مطالعه ندارم، زیرا با وجود اینکه همه مطالب را می‌خوانم، نمرات من همیشه کم یا... بسیاری از این مشکلات به دلیل نداشتن روش صحیح یادگیری است. برخی افراد فقط محتوا را حفظ می‌کنند تا یادگیری معنا و مفاهیم را از دست بدهند. باعث می‌شود محتوا پس از مدتی فراموش شود، در واقع آنچه مهم است یادگیری معنا و مفهوم است، چیزی که نمی‌توانیم و نباید از آن دوری کنیم.


برای اینکه چیزی به طور کامل آموخته شود و به پس اندازهای قبلی مرتبط شود، باید معنادار باشد، در این صورت احتمال یادگیری بیشتر و احتمال فراموشی کمتر است. بنابراین قبل از این که خود را به عدم توانایی یادگیری، فقدان هوش، عدم علاقه، عدم توانایی و موارد دیگر محکوم کنیم، بهتر است کاستی های خود را در اموختن بیابیم و آنها را برطرف کنیم. در این صورت، ما لذت یادگیری علوم هفتم را پیدا خواهیم کرد. اولین قدم در این راه این است که عادات ناخواسته خود را در یادگیری با کمی تفکر پیدا کنید، سپس عادات خوب را جایگزین آنها کنید. از مهمترین و مشهورترین روشها برای بهبود حافظه (PQ4R) است.


1-مراحل اولیه خواندن
در این مرحله کتاب یا مقاله باید به عنوان یک مطالعه و مقدمه کوتاه خوانده شود. از جمله موارد این مرحله می‌توان به خواندن عناوین فصل، مطالعه سطحی فصل، توجه به تصاویر، قسمت های اصلی و فرعی و خلاصه فصل ها اشاره کرد. هدف در این مرحله پیدا کردن یک نمای کلی از کتاب و اتصال قسمت های مختلف کتاب به یکدیگر است. به روش خواندن و مطالعه علوم هشتم نیز نگاه کنید.
2-مرحله بررسی
پس از مرور مباحث و نکات اصلی، در مورد آنها سوال بپرسید. دقت و تمرکز فکر و سرعت و سهولت یادگیری را افزایش می‌دهد.
3-مرحله دیدن - فیلم علوم هفتم حرف اخر
در این مرحله او مطالب دی وی دی ها را به صورت دقیق و کامل خواند، که هدف آن درک کلیات و جزئیات مطالب و همچنین پاسخگویی به سوالات مرحله قبل است. در مرحله دیدن می‌توانید از کارهایی مانند نوشتن یادداشت، علامت گذاری و خلاصه برای درک بهتر مطالب استفاده کنید. در اینجا شما باید آموخته های خود را با کلمات بیان کنید، در غیر این صورت ضروری است آنچه را که یاد نگرفته اید دوباره بخوانید. مرحله حفظ در پایان هر بخش انجام می‌شود و هنگامی که بخش هایی از یک قسمت به پایان می‌رسد، ما به مرحله بعدی می‌رویم که یک مرور یا بررسی است.


4-مرحله مرور برای یادگیری علوم هفتم
این مرحله که مرحله آزمایشی نیز است، در پایان هر فصل انجام می‌شود. در اینجا مباحث اصلی و نکات مهم و همچنین ارتباط مفاهیم مختلف با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت برخورد با موضوعات مورد بحث، متن یا مرجع اصلی را مشاهده کنید. یکی از راههای کمک در این مرحله، پاسخ به سوالات و تمرینات انتهای فصل است: انجام این مرحله می‌تواند تا حدودی اضطراب امتحان را کاهش دهد.


5-روش دقیق مطالعه
هدف از این مرحله درک کامل و دقیق محتوا و نگهداری آن در حافظه منظم و منظم است. برخی از تکنیک هایی که می‌تواند به شما در خواندن دقیق کمک کند عبارتند از موارد درج شده.
6-تکنیک خلاصه
عبارات، مفاهیم و موضوعات کلیدی را در متن بنویسید تا در مرور مطالب، با مشاهده و خواندن خلاصه مطالب، همه چیز خوانده شده را به خاطر بسپارد. یک راه بسیار خوب این است که خلاصه ها را نیز خلاصه کنید. این تکنیک درک و سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد و امکان بازیابی مطالب آموخته شده را فراهم می‌کند.


7-تکنیک نشانه گذاری متن
در این تکنیک، علامت گذاری بر روی متن اصلی، مانند علامت گذاری به اشکال مختلف در متن، تأکید بر عبارات مهم، حاشیه نویسی و ...، این موارد با توجه به سلیقه افراد مختلف متفاوت است. اما نکته مهمی که در هر نوع علامت گذاری اهمیت دارد این است که مانند تکنیک سازماندهی، بهتر است محتوا را در سه دسته مجزا (موضوع اصلی، نکته اصلی، موارد کوچک) قرار داده و با نمادهای مختلف نشان دهید. علاوه بر روش یادگیری، عوامل محیطی نیز بر سرعت یادگیری تأثیر می‌گذارد. یک محیط خوب توجه و تمرکز بیشتری را به ارمغان می‌آورد.


8-حواس پرتی های فکری را از بین ببرید
اگر هنگام مطالعه خیالات خود را کنترل نکنید به شدت با مغز تداخل دارد و تمرکز را از بین می‌برد. توصیه کلی این است که اگر ذهن خود را از افکار مختلف برای تمرکز بر موضوع مورد مطالعه پاک می‌کنید، مطالعه خود را متوقف کنید و وقتی تازه علاقه مند و متمرکز هستید شروع به خواندن کنید.
9-فراهم آوردن محیط مناسب
مکان و مکانی که در آن مطالعه انجام می‌شود باید مناسب باشد. یک مکان مناسب مکانی آرام و بی سر و صدا است و به دور از آشفتگی های محیطی، تمرکز بر موضوع تحقیق را بهتر می‌کند. برخی افراد مکان زمان مطالعه بسیار شلوغ و پر سر و صدا را انتخاب می‌کنند و برخی نیز تختی را برای مطالعه انتخاب می‌کنند انتظار دارند در سطح مطلوب مطالعه کنند، اما غافل از این هستند که این مکان ها بدترین مکان برای مطالعه هستند.

  • متوسطه اول، چطور خرید و سفارش پکیج جامع هفتم علوم حرف آخر راانجام دهیم؟

در این روش خواندن و مطالعه علوم هفتم موفقیت چشمگیر حرف اخر در زمینه تدریس با روش های نوین آموزشی فیلم علوم هفتم حرف اخر باعث شده تا بستر موفقیت و رسیدن دانش آموزان دوره راهنمایی به آموزش مناسب را فراهم کند. بر همین اساس بهترین مدرسان کنکور کشور در مجموعه حرف آخر با سبکی نوین و جدید دروس راهنمایی را تدریس و ارائه کردند.

 

► شما همراهان گرامی جهت خرید و سفارش با تخفیف این پکیج خوب می‌توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

09120663015 - 09399585899 و 02166096851

 

بسیاری از مردم هنگام مطالعه صداهای طبیعی را به عنوان پس‌زمینه ترجیح می‌دهند، اگر شما هم این کار را می‌کنید، آن را دنبال کنید. یکی از چیزهایی که نباید داشته باشید این است که تلویزیون (به خصوص نتفلیکس و غیره) روشن است. همچنین، اعلان را در تلفن های خود خاموش کنید یا حالت بی صدا را روشن کنید. و در آخر، منطقه مطالعه خود را قبل از شروع جلسه تنظیم کنید. همه چیزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید مانند آب، تنقلات، قهوه و غیره را در دسترس خود قرار دهید تا مجبور نباشید وسط جلسه از خواب بیدار شوید و حواس‌تان پرت شود یا از مسیر خارج شوید. خود بازبینی و ترسیم یک طرح مطالعه هنگامی که منطقه مطالعه خود را آماده کردید، نکته بعدی در مورد نحوه مطالعه برای امتحانات این است که موقعیت خود را مرور کنید و برنامه مطالعه را برنامه ریزی یا ترسیم کنید. در اینجا چند نکته برای مطالعه در امتحانات وجود دارد:

 

سبک یادگیری خود را بیابید - هر کس سبک مطالعه متفاوتی دارد، برخی دوست دارند یادداشت برداری کنند، برخی نه. برخی دوست دارند چند کار را انجام دهند، برخی نه، و غیره. بهتر است سبک مطالعه خود را مشخص کنید. نکته بعدی مطالعه برای امتحانات این است که مهم است اطلاعاتی را که مصرف می‌کنید درک کنید، نه اینکه فقط آن‌ها را جمع کنید. درک، هم حفظ و هم یادآوری را آسان تر می‌کند.
یکی از راه‌های درک بهتر آنچه می‌خوانید، تجسم آنچه مطالعه می‌کنید است. می‌توانید از فلوچارت ها، جداول و نمودارها استفاده کنید. بسیاری از دانش آموزان رویکرد فلش کارت را برای مطالعه برای آمادگی امتحان تضمین می‌کنند. برخی از افراد در تنظیمات گروهی پیشرفت می‌کنند، و اگر شما یکی از این افراد هستید، بهتر است گروه های مطالعه را با دوستان خود سازماندهی کنید یا از یک سیستم دوستان استفاده کنید.

 

In this method of reading and studying the seventh science, the remarkable success of Haraf Akher in the field of teaching with the new educational methods of the film, the seventh science of Harfe Akhar, has made it possible to provide a platform for the success and the achievement of middle school students in proper education. Accordingly, the best teachers of the country presented with a new style

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

21 نظر
یاسمن صنعتی
پنج شنبه ششم اردیبهشت ۰۳
پاسخ
()
()
یاسمن صنعتی
چگونه پکیج حرف اخر ریاضی هفتم بگیرم؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام از همین سایت بخش راهنمایی اقدام کنید یا با شماره های همین سایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
saman mehri
سه شنبه چهاردهم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
saman mehri
پکيج هاي حرف آخر همشون عاااليه بخدا بنظرم تو کشور اين فيلم هاي اموزشي کاملا بي نظيرن!
ایناز
پنج شنبه بیست و یکم دی ۰۲
پاسخ
(1)
()
ایناز
من هر چي موسسه و مشاور رو گشتم بهتر از حرف اخر و مشاوره اقای سامان یاری پیدا نکردم
مارال
سه شنبه بیست و هشتم آذر ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
مارال
منابع های حرف آخر جامع ترین و کامل ترین آموزش ها برای کنکور است:ینی هم دارای آموزش و هم دارای تست های تالیفی،سراسری و شبیه ساز است. مشاور حرف اخر هم مخصوصا اقای سامان یاری بهترین هستش
عارف بیک شاهی
جمعه بیست و هفتم مرداد ۰۲
پاسخ
(2)
()
عارف بیک شاهی
سلام خسته نباشيد. من براي چند قبل امتحان تجديدي داشتم و هر چي هم که ميخوندم حاليم نميشد يادم ميرفت اما با پک حرف اخر خیلی خوب پیش رفتم انصافا
پوریا علیزاده
پنج شنبه چهارم خرداد ۰۲
پاسخ
(1)
(3)
پوریا علیزاده
عالي
بنده خدا
چهارشنبه سوم خرداد ۰۲
پاسخ
(4)
(1)
بنده خدا
خيليي قشنگ توضيح ميدينن دمتون گرم 😍 اي کاش زودتر با سايتتون آشنا ميشدم🥲
علی کریم
چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(5)
(3)
علی کریم
فيلم آموزش آقاي شعباني
masih
دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(5)
(1)
masih
من اگر بشينم يه هفته هم بکوب علوم بخونم اصلا متوجه نميشدم. اما با پکیج حرف اخر همشو عالی بلد شدم
zahra
سه شنبه پنجم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(6)
(2)
zahra
سلام خسته نباشيد ببخشيد يه سوال داشتم من فردا امتحان علوم دارم الانم هرچقد خوندم هيچي نفهميدم هرکاري ميکنم کلا علومو. نميفهمم يعني قشنگ همه کتابا 20ميگيرم علوم هميشه نمرم پايينه چيکار کنم ميشه راهنمايي کنيد
پاسخ مدیر سایت
سلام با بخش مشاوره تحصیلی تماس بگیرید 09399585899
پاسخ مدیر سایت
عمر سیدرسولی
جمعه دوازدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(3)
(2)
عمر سیدرسولی
خيلي عالي بود. ممنونم
نرگس
جمعه دوم دی ۰۱
پاسخ
(4)
(2)
نرگس
من هرچي که علوم را مي خونم اصلامتوجه نمي شوم چطور بايد بخونم
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر پیرو توضیحات ارائه شده با مشاور جهت تهیه پک کامل علوم و شروع آموزش اصولی آن، با 09120663015 تماس حاصل بفرمائید
پاسخ مدیر سایت
علی تاجیک
جمعه دوم دی ۰۱
پاسخ
(4)
(4)
علی تاجیک
عاليييي
تارا
یکشنبه پانزدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(4)
(5)
تارا
عاليييييييييييييييييييييي
رها
یکشنبه پانزدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(6)
(4)
 رها
ممنوم عالي
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
هانیسا
شنبه چهاردهم خرداد ۰۱
پاسخ
(6)
(6)
هانیسا
سلام من ماه قبل امتحان کل علوم هفتم رو داشتم و استرس داشتم هرچي ميخوندم يادم نمیومد و مجبورم بودم از اول بخونم خوشبختانه پکیج کامل هفتم حرف اخر از این سایت گرفتم فول فول شدم. ممنونم واقعاااااااا
مبینا اسدپور
دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(5)
(5)
مبینا اسدپور
راستش من يک هفته ديگه امتحان پاياني از کل علوم هفتم دارم خیلی عالیه پکیج حرف اخر که اقای سامان یاری مشاور حرف اخر برام فرستادن. خاستم تشکر کنم ممنونم
پاسخ مدیر سایت
خواهش میکنم. موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
پاری
دوشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۰۱
(5)
(4)
پاری
سلام دوست عزيز چطوري اون سوالارو گرفتي ميشه ب منم بفزستي؟
پاسخ مدیر سایت
با شماره 09120663015 تماس بگیر
پاسخ مدیر سایت
محدثه احمدی
پنج شنبه هجدهم فروردین ۰۱
پاسخ
(4)
(5)
محدثه احمدی
سلام من شنبه پرسش علوم درس ۱۲ رو داشتم يکم سخت بود نميتونسم بخونم با برنامه ريزي استاد سامان یاری و پکیج شما خیلی عااالی تونستم مسلط بشم
علی اصغر
شنبه بیست و یکم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
(5)
علی اصغر
سلام من فردا امتحان علوم دارم ولي هرچي ميکنم از يه هفته پيش حفظ نميشم و اين مشکل رو براي بقيه کتاب هام هم دارم واقعا خيلي بده که ملي درس بخوني هيچي يادت نمونه بعد که به معلم بکي ميگه بهونه هاي الکي 😣
پاسخ مدیر سایت
سلام شما باستی برای امتحانات و آموزش در طول دوران تحصیل از پکیج های ویدئویی استفاده کنید، خاصتا پک علوم حرف آخر پیشنهاد میشود.
پاسخ مدیر سایت
ناهیددریابیگی
پنج شنبه دوم دی ۰۰
پاسخ
(15)
(9)
ناهیددریابیگی
خيلي عاليه^
نازنین زهراقاسمی
پنج شنبه دوم دی ۰۰
پاسخ
(13)
(5)
نازنین زهراقاسمی
چجوري‌ درعلوم پيشرفت کنم.؟
پاسخ مدیر سایت
بایستی تایمی با گروه مشاوران بگیرید از مشاوره های همین وبسایت.
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintelegramtwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

گفتگو را با موسسه شروع کنید
سلام! برای چت با حرف آخر بر روی هرکدام از اکانت های زیر که میخواهید کلیک کنید