روش خواندن و مطالعه علوم هشتم + نمونه تدریس 1403 حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
سه شنبه بیست و ششم مرداد ۰۰
(11)
(2)
روش خواندن و مطالعه علوم هشتم + نمونه تدریس 1403 حرف آخر

اگر در روش خواندن و مطالعه علوم هشتم مدرسه ضعیف هستید، در سبک آموختن از پکیج های حرف اخر کمک بگیرید. اگر چیزی را متوجه نشده اید، با خیال راحت از مشاوره رایگان موسسه بپرسید و به شما اهمیت می‌دهیم. بنابراین اگر نکته ای را متوجه نشده اید، از مشاوره خود بخواهید بیشتر توضیح دهد. وی خوشحال می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند. پس به جای تمرکز بر موضوعاتی که ممکن است بی اهمیت باشند، به تمرکز بر مسائل مهم کمک می‌کند و با انگیزه بمانید. منابع حرف آخر متوسطه اول برای راهنمایی دانش آموزان برای یادگیری بهتر و مقابله با اضطراب امتحان، ارائه سوالات آزمون و نکاتی برای یادگیری موثر دارند.

 

با تدریس پر انرژی اساتید برتر ما، نتایج بهتری از یادگیری علوم هشتم خواهید گرفت تا زمان مطالعه با دقت و موثرتر باشد.

 

شما دوستان عزیز میتوانید با بسته های قدرتمند حرف آخر آپدیت 1402 به بالاترین سطح تسلط برسید؛ اگر پیشروی برای شما دشوار است، بهتر است زمان خود را به جای جلسات طولانی به قسمتهای 20 دقیقه ای تقسیم کنید، در پایان هر بخش 10 دقیقه استراحت کنید. این مهم است که تقسیم بندی شما منطقی باشد و نه به گونه ای که موضوع در پایان هر بخش کامل نباشد، زیرا این امر به خاطر سپردن ایده را دشوار می‌کند. همچنین از فیلم علوم هشتم حرف آخر نیز میتوانید استفاده کنید.

قانون الگو و روش خواندن و مطالعه علوم هشتم 1403
منبع کمک درسی:استفاده از DVD و پکیج
روش تسلط:فراگیری آسان سمعی-بصری
کتاب و کتابکار:جزوات تستی و سوال


1. مثبت باشید اما کوشا بودند
اعتماد به نفس داشته باش! تمرکز بر نمرات پایین خود و تصور اینکه امتحان بدی خواهید داشت شما را از تلاش و موفقیت باز می‌دارد. اما مطالعه خوب را فراموش نکنید. در کنار اعتماد به نفس، باید سخت کار کنید. اعتماد به نفس موانع را بر سر راه شما برطرف می‌کند. نظارت شامل آگاهی فراشناختی و نظارت بر شناخت است و یک مؤلفه اصلی را در مدل های پردازش اطلاعات خود تنظیمی نشان می‌دهد برای مهم است که فعالیت های فکری را توسعه دهند تا در مورد زمینه های یادگیری تصمیم بگیرند، بر فعالیت های پردازشی و عاطفی خود کنترل داشته باشند و مسیر و نتایج یادگیری خود را هدایت کنند یادگیرندگان مؤثر خودتنظیمی با نظارت بر تعامل خود با فعالیت ها و وظایف یادگیری و ارزیابی پیشرفت به سوی اهداف، بازخورد داخلی ایجاد می‌کنند در طی این خودارزیابی، دانش آموزان عملکرد خود مشاهده شده را با یک استاندارد مطلق یا عملکرد قبلی مقایسه می‌کنند


2. مطالعه به صورت گروهی
با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید و نظرات خود را مقایسه کنید، اشکالات یکدیگر را برطرف کنید. مطالعه گروهی به شما کمک می‌کند تا کاستی های خود را شناسایی کرده و برطرف کنید. همچنین با توضیح محتوا برای دیگران یا بحث در مورد موضوع این امر به شما امکان می‌دهد مطالب را به خاطر بسپارید مرور کنید. اما مراقب باشید جلسات مطالعه گروهی را به جلسات گفتار و خنده تبدیل نکنید!

 

از زمان خود نهایت استفاده را ببرید هنگامی که دریابیم چگونه برای امتحانات آماده شویم، توصیه های مدیریت زمان زیادی از همه طرف به ما می‌رسد. و این به این دلیل است که حقیقت دارد. شما باید زمان خود را مدیریت کنید، به خصوص زمانی که ساعت در حال تیک تاک است. چند نکته را باید در نظر داشت نکات مطالعه برای دانش آموزان- مدیریت زمان مطالعه در کلاس؛ زیرا نیمی از نبرد در حال حاضر برنده شده است که شما در کلاس تمرکز کنید و مفاهیم خود را در اولین حرکت پاک کنید. سپس انجام تجدید نظر بعد از کلاس، به صورت روزانه نیز برای حفظ اهمیت دارد.


روزانه مطالعه کنید، حتی اگر فقط یک ساعت باشد. وقتی زمان خود را اولویت بندی می‌کنید، مهم است که به قدرت نه گفتن به چیزهایی که مستقیماً به نتایج شما در طول فصل امتحان مربوط نمی‌شود توجه کنید. اهداف خود را تعیین کنید و آن را حفظ کنید بسیاری از ما زمانی که اهدافی را در نظر گرفته ایم، بسیار خوب و اختصاصی تر کار می‌کنیم. در مورد مطالعات نیز صادق است. راه های مختلفی برای تعیین اهداف برای مثال اهداف روز، اهداف درس و غیره وجود دارد. هنگام تعیین اهداف برای خود مطمئن شوید که آنها واقع بینانه هستند و به آنها پایبند هستید.


همه انسان ها توسط پاداش ها هدایت می‌شوند. بنابراین یکی از راه‌هایی که می‌توانید به خودتان فشار بیاورید تا در یک جلسه مطالعه بنشینید و آنچه را که باید پوشش دهید این است که به خودتان پاداش دهید. پاداش می‌تواند چیز کوچکی مانند استراحت کردن، تماشای یک قسمت از برنامه مورد علاقه شما و غیره باشد. در مجموع، بسیار مهم است که با مطالعه خود سازگار بمانید تا در مسیر درست بمانید و در امتحانات عملکرد خوبی داشته باشید.

برای آمادگی برای امتحان دشوار، شب امتحان آخرین زمان شما برای مطالب خواهد بود. اگر از قبل، از دی وی دی های موجود در شرکت حرف اخر به خوبی استفاده نکرده باشید، فراگیری مباحث در کلاس امتحان برایتان دشوارتر خواهد شد. در اولین فرصت برای شب امتحان خود برنامه ریزی کنید منابع خوبی تهیه کنید. بهتره شب قبل از امتحان چیز جدیدی نخوانید. این بدان معناست که شما باید امور را به مرور مطالبی که در گذشته خوانده اید اختصاص دهید. با اینحال، این مرور به شرطی که قبلاً محتوا را برای خود به صورت خلاصه طبقه بندی کرده اید. برای این کار بهتره هر قسمت را بلافاصله پس از اتمام آن در فیلمهای آموزشی خلاصه کرده در یک دفترچه یادداشت کنید. این باعث می‌شود که محتوا در همان زمان در ذهن شما بهتر بماند آنرا مرور نکنید.

 

در این بخش شما نمونه فیلم علوم پایه هشتم حرف آخر را می‌بینید که فصل 6، بخش زیست 0- تنظیم قند خون را تدریس می‌کند:


1. از لحظات خود عاقلانه استفاده کنید
قبل از شروع به خواندن، بهتر است در مورد موضوعات تحقیق کنید و برنامه ای برای نحوه یادگیری خود ایجاد کنید. شما می‌توانید با ترسیم نمودارها یا نمودارها دقیقاً مشخص کنید که اهداف شما چیست و چقدر مطالعه و زمان برای دستیابی به آنها نیاز دارید. بنابراین همانند پک جامع نهم اولین قدم در مدیریت زمان تعیین اهداف است. برای موفقیت باید از زمان خود عاقلانه استفاده کنید. یادگیری قبل از خواب حافظه و عملکرد را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد، بنابراین قبل از خاموش کردن چراغ های اتاق خواب چند دقیقه وقت بگذارید تا آنچه را آموخته اید مرور کنید.


2. برای مطالعه علوم مکان مناسب را در نظر بگیرید
نکته دیگری که در برنامه ریزی بسیار مهم است و باید به آن توجه شود، محل مطالعات است. یک مکان خوب برای ان باید دارای نور، دمای کافی و همچنین دور از هرگونه سر و صدا باشد. ایجاد یک فضای آموزشی خوب، تمرکز شما را بر روی خواندن افزایش می‌دهد یادگیری را برای شما لذت بخش تر می‌کند.


3. شب امتحان زود بخوابید
شما باید طوری برنامه ریزی کنید که مجبور نباشید شب امتحان را دیر از خواب بیدار شوید زیرا کم خوابی عملکرد مغز را کند می‌کند. جوانان به 9 تا 10 ساعت خواب در روز احتیاج دارند. مطالعات نشان میدهد که اگر شما هشت ساعت بخوابید، دیر از خواب بیدار نشوید، حافظه شما بهتر کار می‌کند. مغز انسان تحت تأثیر اختلالات خواب قرار می‌گیرد زیرا زمان ترمیم مغز. مغز شما پس از دریافت اطلاعات نیاز به بازسازی دارد


اینها به معنی استرس کمتر قبل از امتحان است. اما دومین فایده آن انرژی مثبتی است که به شما منتقل می‌کند. وقتی وسایل خود را از قبل آماده می‌کنید، به این معنی است که برای فردا کاملاً آماده هستید. در نتیجه، شما با اشتیاق و اطمینان بیشتری یاد خواهید گرفت. بنابراین تدریس مفهومی حرف آخر نیز می‌تواند انگیزه شما را برای یادگیری دقیقا افزایش دهد. جنبه دوم برای برنامه ریزی مربوط به فعال سازی دانش فراشناختی است که شامل فعال سازی دانش در مورد وظایف شناختی و راهبردهای شناختی است سومین مؤلفه مهم برنامه ریزی مربوط به فعال سازی ارزش وظیفه است که به فعال سازی ادراک مربوط به ارتباط، سودمندی و اهمیت کار اشاره دارد


4. بعد از اتمام آموزش پکیج علوم، به خوبی تمرین کنید!
اگر خواب و خستگی خیلی زود بر شما غلبه می‌کند، برخیزید و کمی ورزش کنید. این مهم است زیرا گردش خون بهتر را در بدن ما تقویت می‌کند. گردش خون بهتر کلید کاهش اکسیژن بیشتر به مغز است. هرچه اکسیژن و مواد مغذی مغز ما بیشتر باشد، عملکرد بهتری در آموختن Olum Hashtom دارد. همچنین آشنا شوید با روش خواندن و مطالعه علوم نهم در سال تحصیلی. در نهایت، مدیریت زمان نیز جزء مهمی از برنامه ریزی است این جنبه شامل برنامه ریزی برای مطالعه و تخصیص زمان برای فعالیت های مختلف است. برای ساختار " برنامه ریزی"، آن تکلیف دوره خود را به بخش های کوچکتر ("فعال سازی دانش فراشناختی") تقسیم می‌کند و ارزش تکلیف را برای تمرین کلاس درس توصیف می‌کند ("فعال سازی ارزش وظیفه").


5. خوب غذا بخورید و غذای کافی بخورید
برای روشن کردن مغز، باید خوب غذا بخوریم. بهترین انتخاب در این موارد یک غذای کوچک اما مغذی است. در این مواقع سعی کنید از غذاهای چرب و به طور کلی فست فودها خودداری کنید. تا جایی که میتوانید از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید. این نه تنها بدن شما را تقویت می‌کند، بلکه احساس طراوت را در مغز و بدن ایجاد می‌کند. می‌توانید زمان صرف شام با خانواده را به عنوان بخشی از استراحت بین جلسات تدریسی حساب کنید. در علوم، موارد مهمی را که فکر میکنید ممکن است در امتحان پیش بیاید و درگیر جزئیات پیچیده شوید، برجسته کنید. موضوع جدید و پیچیده را به خوبی می‌آموزید تا زمان کافی برای قبولی در امتحان داشته باشبد، خلاصه کنید و به مرجع ویدئویی رجوع کنید


6. روی فیلم های کمک درسی تمرکز کنید - از نمونه فیلم 8م حرف آخر برای بخش... می‌توانید استفاده کنید.
در نهایت، باید توجه داشت که کمی اضطراب و استرس برای زندگی لازم است و گاهی اوقات این اضطراب به این معنی است که درس ها به خوبی آموخته شده است، اگرچه در ابتدا هنگام برخورد با مطالب سخت، ممکن است فکر کنید که تسلط ندارید، اما اگر برنامه ریزی به درستی انجام شود می‌توانید به خوبی یاد بگیرید..

  • انیمیشن ها و آموزشهای ویدئویی - بخشی از آموزش بی نظیر فیزیک (مدار چیشت؟) علوم 8م حرف اخر

جهان امروز تحت تأثیر پیشرفت تکنولوژی در همه زمینه ها قرار دارد. یکی از موارد مهمی که در سالهای اخیر به شدت تغییر کرده است؛ آموزش و تدریس. نوع رویکرد معلم، روش ها و ابزارهای تدریس و... باعث شد تا نسل جدید نسبت به نسل قبل بسیار متفاوت یاد بگیرند. یکی از متداول ترین روش های آموزشی استفاده از انیمیشن های آموزشی است. نام شناخته شده ترین و جامع ترین نرم افزار آموزشی در این زمینه مجموعه ما است.

 

 

- اثربخشی روشهای آموزشی در مجموعه های نرم افزاری موسسه:

انگیزه برای یادگیری یکی از مهمترین موارد در استفاده از روشهای است. در واقع، انگیزه آموزشی، علاوه بر برانگیختن علاقه و تمایل به تحصیل، می‌تواند روند آموزش و پیشرفت تحصیلی را به طور چشمگیری تسریع کند. همانطور که مشهود است تدریس در حال حاضر فقط به محیط مدرسه بستگی ندارد. وجود نرم افزار با روشهای آموزشی مدرن و یکی از بهترین انتخابها برای دانش آموزها متوسطه اول است.


در این روش نوجوانان ضمن آموزش و صحبت با شخصیت های داستانی، با الگوهای متحرک ارتباط برقرار میکنند. دنیای انیمیشن مورد علاقه همه گروه های سنی است. هنگام استفاده از سی دی های ما، دانش آموز در هر مرحله از آموزش با یک شخصیت متحرک مراحل را طی می‌کنند. تعامل از پیش برنامه ریزی شده به شما کمک میکند تا با درک بالاتر یاد بگیرند. در طول کار، می‌توان گفت محیطها با سبکهای جدید در زمینه فضای دیجیتالی یکی از محرک ترین، هیجان انگیزترین و مفیدترین ابزارهای امروزه در جهان است. مطالعه با انیماتورها و دروس به شاگردان اجازه میدهد تا ضمن لذت بردن از موارد و مراحل مراحل را طی کنند.


در واقع امروزه برخلاف گذشته، لذت بردن از نحوه آموزش در حین یادگیری بسیار مهم است و این امر به ظاهر ساده، کارایی را افزایش می‌دهد. وقتی نوجوانان ما از روش آموزشی لذت ببرند و آن را جذب کنند انگیزه ای دوگانه برای ان خواهند داشت. در واقع ایجاد میل به یاد گیری یکی دیگر از مزایای ویژه این روش در مقایسه با سبک های دیگر است. نرم افزار حرف اخر مهر دارای منابع غنی است که می‌تواند فرصتی برای توسعه با کیفیت فراهم کند. در واقع دی وی دیهای فشرده با ایجاد مشارکت مناسب، روند امور را ارتقا می‌دهند و با شخصیت های متحرک طراحی شده با اشتیاق بیشتری مطالب را می‌آموزید.

 

بسیاری از دانش آموزان هنگام گذراندن جلسات مطالعه شدید، به ویژه در فصل امتحانات، سلامت کلی خود را نادیده می‌گیرند یا از آن غافل می‌شوند. ورزش نکردن کافی یا کمبود غذاهای مفید می‌تواند شما را دچار بی حالی و انرژی کمتری کند. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چگونه در امتحانات نمرات خوبی کسب کنید، پاسخ ممکن است دریافت دوز ورزش و تغذیه مناسب باشد. همه ما احساس کرده ایم که چگونه ورزش و حفظ یک رژیم غذایی سالم به ما کمک می‌کند در طول روز پرانرژی بمانیم و تمام وظایف خود را انجام دهیم. نحوه مطالعه برای امتحانات - ورزش کردن مهم است

 

اکنون که به اصول اولیه پرداختیم، بیایید نگاهی به چند تکنیک علمی اثبات شده بیندازیم تا به شما کمک کند سریع یادگیرنده شوید و آنچه را که یاد می‌گیرید حفظ کنید. این نکات مطالعه برای دانش آموزان توسط بسیاری ثابت شده است، نگاه کنید! نکته علمی مطالعه برای دانش آموزان برای شکست دادن آزمون های آبی! در اینجا چند تکنیک اثبات شده علمی در مورد نحوه مطالعه در امتحانات و کسب نمرات برتر آورده شده است : آن را به داخل فشار ندهید، آن را بیرون بکشید!
اغلب اوقات ما بیش از حد بر انتقال اطلاعات بیشتر به مغزمان متمرکز هستیم. اما ترفند این نیست که اطلاعات را وارد کنید، بلکه آن را بیرون بکشید. یعنی زمانی که دروس خود را گذرانده اید و تمام مفاهیم را پوشش داده اید، کمی زمان بگذارید تا آنها را جذب کنید. و سپس سعی کنید آنچه را که به یاد دارید بیرون بکشید، یعنی یادآوری کنید. روانشناسان آن را "روش بازیابی" می‌نامند. این یک روش اثبات شده برای به دست آوردن حداکثر مقدار اطلاعات و بهبود توانایی یادآوری شما در طول امتحانات و تقویت حافظه کلی شما است.

  • نمونه فیلم علوم 8 حرف آخر برای مبحث شیمی و زمین شناسی | تدریس انلاین VOD موسسه

بر اساس بسیاری از مطالعات انجام شده در این زمینه نرم افزار آموزشی می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی داشته باشد. در واقع بدون ان روشها و ابزارهای نوین تدریس و ایجاد محیطی خشک و جدی در حین تدریس، نمی‌توان انتظار کارایی بالایی را داشت. با بررسی گروه های سنی مختلف می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از متد فراگیری تأثیر راحت تری نسبت به ترفند سنتی تک محوری دارد، در حالی که پیشرفت و تأثیر بیشتری برای همه به همراه دارد.

علوم هشتم حرف آخر و نمونه تدریس فیلم
یکی از موارد مهم در مورد استفاده از پکیج اورجینال، انگیزه پیشرفت تحصیلی است. استفاده از نرم افزارها در آموزش مهارت ها را برای دسترسی و استفاده از منابع اطلاعاتی برای زندگی آینده و موفقیت در جامعه آماده می‌کند. استفاده صحیح و مداوم از نرم افزارها کمک درسی در روش خواندن و مطالعه علوم هشتم، کیفیت و اثر بخشی را افزایش می‌دهد.

 

می توان تشخیص داد که مفیدترین جنبه نرم افزار آموزشی، یادگیری، سهولت و دسترسی آسان به محتوا است. در واقع همگان از طریق نرم افزار و تعامل با محیط خود اطلاعاتی در مورد فرایند یادگیری دریافت میکنند. به طور کلی با توجه به کارآیی نرم افزارهای ذکر شده می‌توان گفت استفاده از نرم افزارهای خوب ضروری است. آنها نیازهای اصلی امروز هستند. چگونه برای امتحانات آماده شویم - منحنی فراموشی پاسخ این است: تکرار/بازیابی با فاصله. به این معنا که به جای گذراندن همه آن در یک جلسه، فرآیند یادگیری و یادآوری را در طول زمان خالی کنید.

 

به عنوان مثال، به جای صرف 2 ساعت روی یک موضوع در یک روز، آن را به مدت 1 ساعت در روز اول، سپس 30 دقیقه در جلسه بعدی و سپس 30 دقیقه در جلسه دیگر مطالعه کنید. ایده این است که بین جلسات یادگیری فاصله ایجاد کنید و همچنان موضوع را در ذهن خود تازه نگه دارید. مطالعات نشان می‌دهد که یادگیری فضایی به طور مثبت بر نورون ها در هنگام یادگیری و حفظ اطلاعات جدید تأثیر می‌گذارد. روش دیگری که باید بدانید جذب اطلاعات به صورت تکه های کوچک می‌تواند باعث بهبود میزان ماندگاری در دانش آموزان شود. اصول پایه برای این کار شبیه به روش تکرار فاصله ای است.

 

ترفندی برای ایجاد یادداشت های مطالعاتی تعاملی! همه یادداشت می‌کنند، اما چقدر موثر هستند؟ واقعا؟ در بسیاری از مواقع که در حال یادداشت برداری هستیم، فقط اطلاعات را از مطالب آموزشی به دفترچه یادداشت/ اسناد خود منتقل می‌کنیم. و بیشتر اوقات هیچ جذب یا یادگیری واقعی وجود ندارد. سپس چه کاری می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید یادداشت های خود موثر هستند؟

خوب، پاسخ به صورت نکته جالب مطالعه برای امتحانات در این بخش آمده است. نکته این است که به جای یادداشت کردن یادداشت ها، آنها را تعاملی کنید. نکات را به فرمت پرسش و پاسخ تبدیل کنید. وقتی برای انجام این تبدیل تلاش می‌کنید، مطالب را بهتر درک می‌کنید و بیشتر آن را حفظ می‌کنید، و همچنین به خاطر آوردن آن در زمان امتحان آسان تر است. و این نیز ثابت شده است، بنابراین اکنون آن را امتحان کنید!

 

خرید و دریافت پکیج علوم 8م حرف آخر چگونه است؟
دانش آموزان عزیز هشتمی جهت تهیه این پکیج فوق العاده می‌توانید از طریق همین فروشگاه حرف آخر یا لیست قیمت محصولات حرف آخر اقدام به خرید نمایید. جهت هرگونه سوال و مشکل با مشاوران حرف آخر به طور رایگان در ارتباط باشید:

  1. دفتر مرکزی فروش: 09120663015
  2. دفتر مشاوره تحصیلی: 09399585899
  3. شماره دفتر مرکزی حرف آخر: 02166096851

 


One of the important things about using the original package is the motivation for academic progress. The use of software in training prepares skills to access and use information resources for future life and success in society. The correct and continuous use of teaching aid software in the method of reading and studying the 8th sciences increases the quality and effectiveness.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

4 نظر
ahmad amani
چهارشنبه پانزدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
ahmad amani
پکيج حرف اخر براي امتحان خيل بهم کمکم کرد چونکه درسام ضعيف بودن
hadi rezaei
چهارشنبه پانزدهم فروردین ۰۳
پاسخ
(1)
()
hadi rezaei
با سلام من از آموزش هاي حرف اخر و پکيج فيلم آموزش علوم هشتم خيلييييييييييي رياضيم. بهترينه
سید عمر رسولیان
جمعه دوازدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(3)
()
سید عمر رسولیان
خيلي عالي بود. ممنونم
اسرا کردی
پنج شنبه بیست و نهم اردیبهشت ۰۱
پاسخ
(5)
(4)
اسرا کردی
سلام وقت بخير! من همش علوم و خيلي از درس هاي ديگه بيشتر با پکیجهای حرف اخر خیلی عالی ميخونم چون خيلي اساتید علوم و دوست دارم بعد نمره ي بالایی ميگيرم الآن خاستم از استاد سامان یاری بایت ارسال این بسته خوب تشکر کنم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!