روش خواندن و مطالعه علوم نهم + نمونه تدریس 1403 حرف آخر ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
پنج شنبه بیست و یکم مرداد ۰۰
(21)
(8)
روش خواندن و مطالعه علوم نهم + نمونه تدریس 1403 حرف آخر

در روش خواندن و مطالعه علوم نهم، یکی از مهمترین راههای درک مفاهیم علمی و اصول و مورد بحث در این درس، آموزش خوب است. شما باید بتوانید تدریس خوبی ببینید. پیدا کردن چنین مرجعی آسان نیست. اما در طول سال آنها را باید یاد بگیرید. اگر این درس را با کنجکاوی و تفکر مطالعه کنید، می‌توانید نتیجه خوبی نیز کسب کنید. در پکیج کامل علوم نهم حرف آخر معلم ها می‌توانند بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد. اینها نکات کلی است که هنگام مطالعه باید در نظر داشته باشید. در اینجا نکاتی برای خواندن قسمت های مختلف درس پک علوم 9م آمده است.


- یادگیری نکات حرف آخر برای درس علوم نهم در بخش شیمی:
یادداشت بردارید و مطالب را خلاصه کنید و نمودارهایی را ترسیم کنید تا خواندن و تصحیح نکات در ذهن شما آسان تر شود. به عنوان مثال: در مورد شرایط مادی، می‌توانید این کار را انجام دهید: حالت های جامد یخ - آب مایع - گاز - بخار آب. حتماً بخشهای از کتاب را مقایسه کرده، فکر کنید و ترسیم کنید. علاوه بر این، با مطالعه بیشتر، نکات مبهم و برجسته کتاب آسان تر می‌شود. در نهایت، اصل مهم مرور را در بخش ها را فراموش نکنید. نمونه آموزش بسیار زیبا و قوی مبحث چرخه نیتروژن درس علوم از استاد دکتر شیروانی، مدرس بی همتای کشور:


- مباحث مربوط به علم زمين شناسی
در این بخش خلاصه و دسته ای از نکات در سازماندهی و تدوین محتوا بسیار کمک خواهد کرد. بررسی دقیق فاکتور های این بخش می‌تواند مکمل خوبی برای خواندن نکات درسی علوم باشد. البته با دقت تفسیر کنید، از این مبحث اصلا غافل نشوید.

نکات درس علوم نهم، چگونه مسلط شویم؟
بهترین منبع:فیلم آموزشی مفهومی DVD - VOD
تمرکز: مطالعه دقیق Read in depth
انگیزه پایدار:کمک از مشاوره تخصصی

- بخش علم فیزیک
شاید سخت ترین قسمت کتاب برای دانش آموزان این مطلب باشد، زیرا در این قسمت راه حل های آن بسیار مهم است. (البته در علوم نهم، این مبحث بیشتر نمایان است). در اینجا، ابتدا باید مفاهیم را درک کنید، مانند مفهوم کار، انرژی، قدرت، فشار و غیره.. بنابراین هنگام فراگیری به معلم توجه کنید. اگر هیچ موضوعی را درک نمی‌کنید، بلافاصله از مشاور بپرسید و او را برای جلسه بعدی رها نکنید. همکلاسی یا والدین شما ممکن است نتوانند این را همانند معلم داخل پکیج (Ninth Science - 9 Harfe Akhar Institute) برای شما توضیح دهند، بنابراین سعی کنید درس را به خوبی در فیلم ها یاد بگیرید. برای حل مشکل، با مثالها و مشکلات موجود در کتاب شروع کنید.

 

شاید لازم باشد آنها را بارها و بارها بنویسید. پس از مدتی، تمرینها و مثالهای موجود را بدون نگاه به پاسخها جواب دهید و این کار را چندین بار تکرار کنید. مشکلات را تا انتها حل کنید. اگر 2 مشکل مشابه مشاهده کردید، هر دو را حل کنید زیرا حل هر مشکل چیز جدیدی به شما می‌آموزد. نمونه آموزش بسیار جذاب دلنشین و قدرتمند مبحث حرکت در 2 بعد از استاد پیمان کامیار، مدرس بی نظیر و برتر کشور؛ سیستم دو بعدی موسسه برای مسائل مسیر، بردار، جابجایی، مسافت:


- زیست شناسی
این قسمت، مانند بخش زمین شناسی، تقریبا حافظه خوب طلب می‌کند، بنابراین مرور این قسمت بسیار مهم است. در صورت لزوم مطالب را خلاصه کرده و نکات مهم را برجسته کنید. توجه به فرم کتاب می‌تواند به درک مطالب کمک کند. نمونه آموزش بسیار بی نظیر عجیب و عالی فصل 13 علوم 9م، جانورانی با بدنی سوراخ دار، اسفنج ها در زیست گیاهی:


و در نهایت...
بهتر است با هدایت مشاور، پکیج درسی مناسب تهیه کنید و پس از دیدن نمونه تدریس علوم حرف آخر به سراغ آن بروید و به سوالات درسی پاسخ دهید. به این ترتیب، با حل تمرینات بیشتر یادگیری شما عمیق تر خواهد شد و علاوه بر این، سیستم تسلط بر تمرینات مختلف در اختیار ذهن شما قرار می‌گیرد.

  • روش مطالعه دروس نهم موفقیت در کلاس نهم چطور ممکن است؟

تشویق و الگوبرداری از مهارت های تحقیق علمی و همچنین کنجکاوی، گشودگی به ایده های جدید و ویژگی های مشخصه علم. اجرای توصیه های فوق مستلزم اقدامات متنوع بر اساس ارزیابی دقیق دانش آموزان، دانش مجموعه ای از استراتژی های تدریس علمی است. جنبه های نقش مدرسین پکیج حرف آخر بسیار ملموس است: معلمان الگویی برای دانش آموزانی هستند که به آنها آموزش می‌دهند. معلمی که با فرد به بررسی می‌پردازد، مهارت های مورد نیاز برای تدریس را نشان می‌دهد. این تیم معلمانی هستند که اشتیاق و علاقه نشان می‌دهند و درباره قدرت و زیبایی درک علمی صحبت می‌کنند، نگرش های یکسانی را نسبت به علم خود ایجاد می‌کنند.

 

معلمانی که اقداماتشان احترام به ایده ها، رویکردها و ارزش های مختلف را نشان می‌دهد، تمایل اساسی برای کلاس های علوم دارد که حتی در بسیاری از شرایط روزمره نیز اهمیت دارد. محصلین در یادگیری و تدریس موفق باید فرصت داده شود با همسالان خود برای بحث، به اشتراک گذاری و افزایش دانش خود کار کنند. همچنین عقاید اساسی در مورد دانش آموز و یادگیری در سراسر فیلم های درسی و در همه زمینه های یادگیری مشترک است، پس احتمال موفقیت آنها بیشتر است. اجرای موفقیت آمیز این چشم انداز آموزش و یادگیری علمی؛ فرصتهای پیشرفت حرفه ای، تعداد مناسب دانش آموز-معلم و برنامه های مناسب را ارائه میدهد. سطح بالای کیفیت، به فرداعتماد به نفس می‌دهد. پس بهترین راه برای شما این است که بسته خوب مناسبی برای ان را تهیه کنید.

 

مزایای فرهنگ مطالعه عبارتند از: -افراد خوب که می‌توانند انتقادی و تحلیلی فکر کنند -بهبود دامنه توجه و تمرکز -درک بهتر از دنیای اطرافشان -بیان از طریق نوشتن -مهارت حیاتی حیاتی -به فراگیران کمک می‌کند تا درگیر یادگیری خود شوند -آنها را برای موفقیت از نظر تحصیلی، عاطفی و اجتماعی آماده می‌کند - فرصت هایی را برای افراد در هر سنی ایجاد می‌کند تا گرد هم آیند و ایده های جدید را کشف کنند.
چگونه می‌توانیم فرهنگ مطالعه را در مدارس خود ایجاد کنیم؟
یکی از راه ها ترویج مشارکت خانواده است. خانواده‌ها می‌توانند با هم مطالعه کنند، درباره کتاب‌هایی که خوانده‌اند بحث کنند و در رویدادهای مدرسه یا کتابخانه شرکت کنند. مدارس همچنین می‌توانند به انواع مطالب خواندنی از جمله کتاب، مجلات، روزنامه ها و منابع آنلاین دسترسی داشته باشند. معلمان همچنین می‌توانند خواندن را در موضوعات دیگری مانند تاریخ، علوم، ریاضیات و هنرهای زبانی ادغام کنند. با ایجاد فرهنگ مطالعه در مدارس خود، به آماده سازی فراگیران برای موفقیت در تمام جنبه های برنامه درسی کمک می‌کنیم.

فرهنگ مطالعه از کجا می‌آید؟
فرهنگ کتابخوانی به دوران باستان بازمی گردد. ارسطو و افلاطون هر دو در مورد اهمیت آن نوشتند. در جامعه مدرن، محققان این سنت را با تشویق دانش آموزان به مطالعه گسترده ادامه داده اند. یکی از تأثیرگذارترین متفکران در این زمینه، بود که معتقد بود خواندن به افراد کمک می‌کند تا افراد باهوش‌تر و خلاق‌تری با مهارت‌های استدلالی بهتر تبدیل شوند. چرا باید به مطالعه اهمیت دهیم؟
یادگیری نحوه خواندن کتاب در سالهای اولیه توسعه بسیار مهم است. خوانندگان متفکرانی انتقادی هستند که می‌توانند بدون اتکا به عقاید یا عقاید دیگران، خودشان فکر کنند. آنها همچنین تمایل دارند نسبت به افراد غیرخواننده ذهن بازتری داشته باشند زیرا در طول زندگی خود در معرض دیدگاه های مختلفی قرار گرفته اند که باعث می‌شود کمتر بر اساس ظاهر خود قضاوت کنند تا آنچه که دیگران می‌گوید.

  • تدریس و آموزش علوم نهم تمام فصل ها - چطور حفظ کنیم؟ سفارش پکیج تیزهوشان نهم

دانش آموزان همیشه می‌گویند تنها چیزی که ما در مدرسه آموختیم "حفظیات" بود، اما ظاهراً بسیاری از مردم حتی حفظ کردن را نیز یاد نمی‌گیرند. گرچه این روش هرگز موفق نخواهد شد و راه خوبی برای درک سریع محتوا نیست. بهتر است سعی کنید این را به خاطر بسپارید که مشکل این است که برای به خاطر سپردن چیزی، ابتدا باید آن را یاد بگیرید. همه ما روش های متفاوتی برای یادگیری داریم. با استفاده از سبک های پک دی وی دی می‌توانید اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاهی ذخیره کنید.


روش یادگیری شما چیست؟ شنوایی، بصری یا تجربی؟

اگر با گوش دادن یاد می‌گیرید، بهترین راه برای شما گوش دادن است. منطقی است که اگر یادگیری بصری دارید آن را می‌اموزید و اگر در یادگیری علوم نهم تجربه دارید، باید از رویدادها و تجربیات خود بیشتر بیاموزید، یا مثلاً باید کاری فیزیکی انجام دهید. اکثر مردم از ترکیب این دو استفاده می‌کنند. در این پکیج بهترین روشها را برای هر گروه خواهید آموخت. با کمک آنها می‌توانید محتوا را سریعتر و کارآمدتر ذخیره کنید.

♦ حتما ببینید: روش خواندن و مطالعه علوم هشتم + نمونه تدریس و جزئیات

- مرحله 1: آماده سازی
برای ساده سازی فرایند یادگیری ابتدا باید محیط خود را با دقت انتخاب کنید. اکثر شماها محیطی را که حواسش را پرت نمی‌کند دوست دارید. اما بسیاری نیز در مکان های عمومی بهتر یاد می‌گیرند. ابتدا بهترین محیط را برای خود بیابید. سپس می‌توانید شروع کنید. سپس کمی چای بنوشید. بسیاری از مطالعات نشان می‌دهد که چای سبز باعث افزایش یادگیری می‌شود. یادگیری علمی بستگی به ارتباط بین اعصاب ذهن دارد. این اعصاب از طریق سیناپس به هم متصل می‌شوند. هرچه بیشتر با سیناپس های خود کار کنید، قوی تر می‌شوند. همچنین توانایی شما در حفظ سریع محتوا را افزایش می‌دهد.


- مرحله 2: آنچه را که قصد دارید حفظ کنید بنویسید
این روش به ویژه برای حفظ سریع محتوای کلاس مفید است. آنچه را آموخته اید با صدای بلند بگویید، صدایتان را ضبط کنید. سپس به آن گوش دهید. اگر نیاز به صحبت دارید ابتدا با صدای بلند بخوانید. آنرا ضبط کرده و به صدای خود گوش دهید. این روش برای کسانی که یادگیری شنیداری دارند بسیار مفید است. این روش برای دیگران نیز مفید است، زیرا ارتباط بهتری با آموخته های خود برقرار می‌کنید. این به شما کمک می‌کند اطلاعات را سریعتر بیاموزید.


- مرحله 3: کشف هدف خود همه چیز را بنویسید
سومین قدم برای به خاطر سپردن سریعتر محتوا این است که اطلاعاتی را که می‌خواهید به خاطر بسپارید یادداشت کنید. قبل از اینکه بخواهید همه چیز را به خاطر بسپارید، بارها و بارها بنویسید. اگر این کار را هنگام گوش دادن به صدای خود انجام می‌دهید، بیشتر به خاطر بسپارید.

- مرحله 4: نظرات خود را طبقه بندی کنید
حالا که تمام مطالب را نوشتید، انرا به گروه های مختلف تقسیم کنید. این روش برای افراد دارای اختلال یادگیری بسیار مناسب است. به خصوص اگر از رنگ های مختلف برای تم های مختلف استفاده میکنید. این به شما کمک می‌کند تا محتوا را تجزیه کنید. سپس می‌توانید اطلاعاتی را که در ذهن خود ذخیره کرده اید طبقه بندی کنید.

- مرحله 5: تکرار کنید
هر سطر متن را چندین بار تکرار کنید و سپس سعی کنید آن را بدون نگاه به یادداشت ها حفظ کنید. با حفظ هر قسمت از متن، اطلاعات جدیدی به آن اضافه کنید. این به شما اجازه نمی‌دهد چیزی را از حافظه کوتاه مدت خود پاک کنید. آنقدر تمرین کنید تا بتوانید با قاطعیت و اطمینان آن را بگویید. تا زمانی که می‌توانید آن قسمت را بطور کامل به خاطر بسپارید. تا زمانی که این قسمت نکات درس علوم را تکمیل نکرده اید به فصل بعدی ادامه ندهید. این یک چشم انداز یادگیری است. اما اگر با صدای بلند بخوانید، شنیدن را نیز یاد خواهید گرفت.

- مرحله 6: آن را به کسی (یا خودتان) آموزش دهید
وقتی دانش آموز بودم، بهترین راه برای یادگیری این بود که آن را به شخص دیگری آموزش دهم. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. می‌توانید محتوا را برای شخصی که در مقابل شما نشسته توضیح دهید. یا اگر کسی را پیدا نکردید، می‌توانید جلوی آینه صحبت کنید. می‌توانید همه چیز را به زبان خود توضیح دهید. گاهی اوقات باید چیزی را حفظ کنید که بعداً در مورد آن صحبت خواهید کرد. در اینصورت، ابتدا با شخص دیگری صحبت کنید تا ببینید ارائه محتوا به مخاطبان چگونه است.


اهمیت قبولی در آزمون نمونه دولتی در پایه نه، بر هیچکس پوشیده نیست. دانش آموزان و والدین به دلیل امکانات آموزشی بهتر، شهریه کمتر از مدارس غیرانتفاعی و سهولت ورود به این در مقایسه با مدارس تیزهوشان، مدارس مربوط به مدلهای دولتی با استقبال خوب همگان مواجه شدند. هر سال، دانش آموزها برای پذیرش در مدارس نمونه دولتی با آزمون سراسری انتخاب می‌شوند. ثبت نام در آزمون نمونه دولتی بر اساس شرایط و ضوابط خاصی انجام می‌شود؛ کسان واجد شرایط مجاز به ثبتنام در مدارس نمونه پس از قبولی در آزمون و دریافت نمره قبول هستند؛ اما یکی از بهترین موارد برای آمادگی استفاده از منابع کمک درسی است.

نمونه تدریس علوم نهم 1403 حرف آخر رایگان امتحان
♦ برنامه ریزی صحیح، مدیریت زمان، چگونگی خواندن علوم نهم!
پیگیری جزئیات درسی، یادگیری را افزایش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بررسی نمونه خودتان هدف درس را مشخص کنید. هرچه هدف بزرگتر باشد، انرژی بیشتری برای رسیدن به آن داریم. بنابراین، برای دستیابی به اهداف بزرگ، ابتدا باید آن را به اهداف کوچکتر تقسیم کنیم.

 

زمانی را برای دستیابی به اهداف کوچک تعیین کنیم (برای مثال: برای یادگیری بهتر مفاهیم science، باید زمان بیشتری را صرف یادگیری پیش نیازها کنم) پس از رسیدن به هر هدف کوچک خود را تشویق کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد. ما هرگز نباید به خود اجازه دهیم با اهداف مبهم حرکت کنیم.

  • مهارت های کلاسی برای قبولی، روش صحیح درس خواندن در متوسطه اول چگونه است؟
  1. قبل از رفتن به مدرسه و کلاس، با انجام ورزش خون و اکسیژن بیشتری به مغز ما بفرستید و به موقع برای کلاس آماده شوید.
  2. درس را یاد بگیرید زیرا یادگیری چیزهای جدید شروع می‌شود.
  3. در درس فعال باشید و داوطلبانه به سوالات پاسخ دهید.
  4. با انجام تکالیف و فعالیتهای مورد نیاز و نوشتن منظم کتاب و کسب نمرات خوب، معلم خود را از علاقه ما مطلع سازید.
  5. از معلمان بخواهید منابع راهنمایی مانند علوم هشتم اضافی را برای مطالعه بیشتر ما ارائه دهند.
  6. برای نوشتن کتاب های درسی یا حل تمرینات کلاسی از رنگ های مختلف استفاده کنید.
  7. سعی کنید با تأیید مشاور تحصیلی با سایر افراد برتر، یادگیری گروهی مشارکتی داشته باشید.

فرهنگ مطالعه چگونه است؟
به نظر می‌رسد یادگیرندگانی که درگیر یادگیری خود هستند و از آنچه می‌خوانند هیجان زده هستند. آنها کتاب هایی پیدا می‌کنند که آنها را به تفکر انتقادی، پرسیدن سؤال و ایجاد ارتباط بین ایده ها ترغیب می‌کند. این یادگیرندگان برای خواندن مستقل یا با دیگران انگیزه دارند و از بحث درباره آنچه خوانده اند با دوستان، اعضای خانواده، معلمان، کتابداران و سایر اعضای جامعه لذت می‌برند. فرهنگ خواندن در مدارس مهم است، زیرا به ایجاد دانش آموزانی که می‌توانند انتقادی و تحلیلی فکر کنند کمک می‌کند. از طریق خواندن انواع مختلف متون از ژانرهای مختلف مانند کتاب های داستانی یا غیرداستانی در مورد موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه آنهاست، آنها را برای موفقیت در همه جنبه های برنامه درسی آماده می‌کند.


1. دانش آموزان خود را برای موفقیت آماده کنید
فرهنگ خواندن قوی به دانش آموزان کمک می‌کند تا در یادگیری خود مشارکت کنند و آنها را برای موفقیت از نظر تحصیلی، عاطفی و اجتماعی آماده می‌کند. با فراهم کردن دسترسی به انواع مواد خواندنی، از جمله کتاب، مجلات، روزنامه‌ها، منابع آنلاین، معلمان می‌توانند خواندن را در موضوعات دیگر مانند علوم اجتماعی علوم ریاضی هنرهای زبان ادغام کنند.
2. خواندن الگوهای نقش
معلمان می‌توانند با به اشتراک گذاشتن کتاب‌ها با دانش‌آموزان به طور منظم و بحث در مورد مطالب مورد علاقه خود، الگوهای مطالعه باشند. آنها همچنین کودکانی را که در خانه یا در طول تعطیلات مدرسه مطالعه می‌کنند تشویق می‌کنند، که احتمال ادامه این عادات را پس از ترک مدرسه افزایش می‌دهد.


3. انتخاب داستان های مناسب استفاده از داستان های خود به عنوان الگو برای زبان آموزانی که هنوز تجربیات خود را ندارند. خواندن با صدای بلند برای حمایت از مهارت های درک خوانندگان جوان و در عین حال تشویق روانی و توسعه زبان بیانی. 4. درگیر فعالیت ها باشید. تحقیقات در مورد تأثیر خواندن در مدرسه نشان می‌دهد که یادگیرندگانی که درگیر فعالیت های خواندن هستند، اعتماد به نفس و انگیزه نیز کسب می‌کنند. آنها همچنین مهارت های تفکر انتقادی خود را از طریق قرار گرفتن در معرض متون داستانی و غیرداستانی توسعه می‌دهند که آنها را تشویق می‌کند در مورد آنچه می‌خوانند سؤال بپرسند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا یادگیرندگان مستقل‌تری شوند، زیرا به محتوا از دیدگاه‌های مختلف معنا می‌دهد.


5. از فناوری استفاده کنید
از استفاده از کتاب‌های صوتی و کتاب‌های الکترونیکی نیز نترسید، زیرا این کتاب‌ها می‌توانند روشی عالی برای آشنا کردن کودکان با انواع مختلف ادبیات بدون فشار آنچه که همسالانشان می‌خوانند باشند و می‌توانند آن را در دسترس‌تر و «باحال‌تر» کنند! این امر همچنین ممکن است خوانندگانی را که بینایی ضعیفی دارند یا در گرفتن اشیای کوچک با انگشتان خود مشکل دارند، تشویق کند

  • برنامه مطالعه خانگی برای یادگیری بهتر علوم و ریاضی - چطور خوب یاد بگیریم؟

- داشتن برنامه مطالعه در خانه باعث صرفه جویی در وقت و انرژی ما می‌شود. همچنین عادات یادگیری صحیح را به ما القا می‌کند. برنامه درسی زمان مطالعه و انجام تکالیف را تعیین می‌کند. همانطور که مشهود است، اجرای یک برنامه مهمتر از خود برنامه است. بنابراین برنامه درسی باید ساده و انعطاف پذیر باشد تا به تدریج با شرایط ما سازگار شود. آشنا شوید با روش خواندن و مطالعه علوم هفتم.
- برنامه درسی همچنین فرصت های مطالعاتی کوچکی را فراهم می‌کند؛ پس استفاده بهینه از زمان برای کمک. برای برنامه ریزی حجم مطالعه خود عجله نکنید و برای مرور درس وقت بگذارید، زیرا فراگیری هر موضوع شامل 20 درصد مطالعه و 80 درصد مرور است.
- درک را بیاموزید، نه یاد بگیرید. (How to read science lessons)
- بعد از هر 60 دقیقه مطالعه و انجام تکالیف، 10 تا 15 دقیقه استراحت نمی‌کنم.
- هر روز عصر همان روز تکلیف و مشق شب را بیاموزید و انجام دهید مانند دوره کلاس هفت و علوم هفتم
- برای هر درس پوشه تهیه کنید و برگه های امتحان و جزوه ها و تمرینات تکمیلی معلمان را جداگانه نگهداری کنید.
- اگر می‌خواهید به صورت گروهی درس بخوانید، حداکثر 3 تا 4 دانش آموز علاقه مند را انتخاب کنید و 1 تا 2 جلسه با آنها تجربه کنید، اگر افرادی هستند که مطالعه می‌کنند؛ از وقت خود بیشترین استفاده را می‌برند. جلسات را ادامه می‌دهیم. همه مسئول آموزش قسمتی از درس و توضیح آن برای دیگران هستند.

 

علایق آنها را تحریک کنید
حتی ممکن است دانش‌آموزان در طول مسیر چیز جدیدی در مورد خود یا دنیای اطراف خود بیابند- برای مثال، ممکن است کسی مقاله‌ای در مورد تغییرات آب و هوا بخواند که با اهدای پول برای نجات گونه‌های در خطر انقراض، آنها را تشویق می‌کند تا وارد عمل شوند. رسانه های اجتماعی چه تاثیری داشته اند؟ کاهش فرهنگ مطالعه در میان فراگیران را می‌توان به افزایش فناوری ها و رسانه های اجتماعی نسبت داد. اما با تلاش آگاهانه برای تغییر این موضوع، می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا کنجکاوتر و متفکرانی نقادانه‌تر شوند و بتوانند با دنیای اطراف خود درگیر شوند.

هر چند این همه عذاب و غم نیست! راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم یادگیرندگان را دوباره درباره خواندن هیجان‌زده کنیم، و همه چیز با اطمینان از اینکه ارزش آن را می‌دانند شروع می‌شود. با متداول تر شدن فناوری در زندگی ما، باید منابع آنلاین را نیز به عنوان بخشی از فرهنگ مطالعه خود بگنجانیم!


تعبیه فرهنگ مطالعه در سراسر مدرسه به زمان، تلاش و کار سخت نیاز دارد. اما مزایای آن هم برای افراد و هم برای جامعه بی شمار است. با وقت گذاشتن برای مطالعه، ما نه تنها سواد را ترویج می‌کنیم، بلکه فرصت هایی را برای افراد در هر سنی ایجاد می‌کنیم تا گرد هم آیند و ایده های جدید را کشف کنند. شروع هر عادت جدید آسان است اما حفظ آن بخش سخت است! با اطمینان از اینکه هدف از مطالعه را می‌دانند و اینکه ارزش آن را دارد، یادگیرندگان را با انگیزه نگه دارید! علاوه بر این، سعی کنید مطالب خواندنی را که ارائه می‌کنید متفاوت کنید تا چیزی برای همه وجود داشته باشد. این می‌تواند هر چیزی باشد، از کمیک گرفته تا مجلات، روزنامه تا رمان - هر چیزی که برای نگه داشتن زبان آموزان شما لازم است!

 

چگونه می‌توانید فراگیران خود را به ترویج فرهنگ مطالعه تشویق کنید؟
می‌توانید با به اشتراک گذاشتن کتاب‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است دوست داشته باشند، شروع کنید یا از آنها بپرسید قبل از شروع مدرسه به خواندن چه چیزی علاقه دارند. یک کتاب را با هر زبان آموز به اشتراک بگذارید تا آنها به نسخه خود در خانه یا کتابخانه دسترسی داشته باشند. منابعی را برای والدین فراهم کنید تا آنها نیز بتوانند نسخه های خود را خریداری کنند! در صورت امکان، فضایی در دسترس ایجاد کنید که در آن افراد بتوانند به راحتی بنشینند بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرند تا بخشی از فعالیت های گروهی باشند (این شامل اطمینان از اینکه هیچ مزاحمتی وجود ندارد). در نهایت، معلمان را تشویق کنید تا از راهبردهای مختلفی استفاده کنند که کار را برای کودکانی که با متون سنتی دست و پنجه نرم می‌کنند، آسان‌تر می‌کند - این به آنها کمک می‌کند هنگام امتحان چیز جدیدی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند: آنها باید اشتباهات را به عنوان بخشی از فرآیند ببینند

  • بهترین راه یادگیری علوم چیست؟ چگونه درس علوم را خوب یاد بگیریم

- از جمع آوری تکالیف و درسها خودداری کنید %
- از کتاب حل مسئله استفاده نکنید! سعی کنید خودمان پاسخ را بیابید.
- جسورانه از مرور برای حفظ محتوای درس استفاده کنید.


- شرایط و محل مطالعه برای یادگیری فصول:
اتاقی پایدار و دور از سر و صدا و عوامل مزاحم و آموزشی انتخاب کنید. سعی کنید دمای اتاق را متعادل نگه دارید و اجازه دهید هوای تازه در ان جریان یابد. در اتاق خود یک کتابخانه کوچک برای خود تهیه کنید و کتابهای مرجع، آموزشها و نرم افزارهای لازم را نگهداری کنید. شما می‌دانید که نشستن روی میز بهترین راه برای یادگیری است، اگر میز موجود با تکیه گاه یا پشتی روی زمین پشتیبانی شود. هرگز دراز کشیدن، زانو زدن، کشش، راه رفتن یا روی زمین دراز کشیدن تکالیف خود را یاد نگیرید یا ننویسید!


درباره امر تمرکز نیز؛ تمرکززدایی طبیعی است و ما نباید نگران باشیم و فقط باید سعی کنیم آن را کنترل کنیم. در کلاس درس و خانه هنگام مطالعه، افکاری که ذهن ما را مشغول کرده است را روی کاغذ بنویسید تا بتوانیم در خانه بعد از کلاس یا درس با آنها کنار بیاییم. برای سبکها و تهیه منبع خوب نیز بعد از نمونه تدریس علوم حرف آخر آن را می‌توانید سفارش دهید.

  • محصول آپدیت علوم جامع نهم حرف آخر را چطوری تهیه کنم؟!

دانش آموزان گرامی برای مشاوره رایگان و تهیه پکیج علوم حرف اخر و سایر منابع درسی ما، از انتشارات مرکزی واقع در تهران، فقط با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایند:

شماره تلفن مستقیم مشاورین فروش: 09120663015
تلفن دفتر مرکزی بخش مشاوره و سفارشات خرید رسمی موسسه: 09399585899

 

Keeping track of lesson details enhances learning. Specify the lesson objective for more information about your own sample review. The bigger the goal, the more energy we have to achieve it. Therefore, to achieve big goals, we must first break it down into smaller goals.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

10 نظر
زهرا نوریان
یکشنبه سوم دی ۰۲
پاسخ
()
()
زهرا نوریان
سلام من پايه نهم هستم والان موقع امتحانات ترم اولم هستش ميخوام با این پکیج عالی انشالا بيست بگيرم..
girl
شنبه یازدهم آذر ۰۲
پاسخ
()
()
girl
ببخشيد پکيج که ميگيم تقريبا مث معجزه عمل میکنن. خوووبه خیلی
Aigin
یکشنبه بیست و ششم شهریور ۰۲
پاسخ
(1)
()
Aigin
عالي بود
نوروزی
پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
نوروزی
براي امتحانات نوبت دوم پايه نهم علوم يعني بايد همه بخش هارو بخونيم اما با پکیج حرف اخر خیلی راحت مفهومی یاد گرفتم من
فاطمه عبدلله زاده
یکشنبه سوم اردیبهشت ۰۲
پاسخ
()
(4)
فاطمه عبدلله زاده
من زياد علومم خوب نبود. با این پکیج علوم حرف آخر عالی پیش رفتم الان فول مسلطم
سید عمر رسولیان
جمعه دوازدهم اسفند ۰۱
پاسخ
(1)
(2)
سید عمر رسولیان
خيلي عالي بود. ممنونم
لالالند
چهارشنبه یازدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
(1)
لالالند
سلام ببخشيد من درس حفظياتيام واقعا قبلا خيلي بد بود اما اين چند وقته ی سری پکیج حرف اخر گرفتم باعث شد بهتر بخونم اينجوري استرسمم کمتر شد پيشنهاد دادم حتی دوستامم ازش بگیرن همین سایت و بخونن
مصطفی یعقوبی
یکشنبه یکم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
(1)
مصطفی یعقوبی
سلام من پايه ي نهم هستم برای امتحانات نوبت دوم کاز پک حرف اخر این سایت استفاده کردم خیلی عالیه. ممنون
Almasi
دوشنبه پانزدهم آذر ۰۰
پاسخ
(9)
(2)
Almasi
سلام ببخشيد ميتونيد شماره دکتر سامان یاری رو برام بفرستید تا پکیج کامل کلاس 9م رو سفارش بدم از ایشون. من دانش اموز پايه نهمي روزي 8ساعتم درس مي خوانم باز وقتي براي مرور ندارم خوب تا که تند خواني ام کنم مطالب فراموش مي شود😣
پاسخ مدیر سایت
بله بفرمائید: 09120663015
پاسخ مدیر سایت
ه‌مایون صداقت کیش
پنج شنبه هشتم مهر ۰۰
پاسخ
(5)
(1)
ه‌مایون صداقت کیش
خيلي عالي
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintelegramtwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

گفتگو را با موسسه شروع کنید
سلام! برای چت با حرف آخر بر روی هرکدام از اکانت های زیر که میخواهید کلیک کنید