بودجه بندی کنکور زبان انگلیسی | جزئیات 1403 شرایط جدید ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
یکشنبه بیست و چهارم اسفند ۹۹
(0)
(0)
بودجه بندی کنکور زبان انگلیسی | جزئیات 1403 شرایط جدید

بودجه بندی کنکور زبان ۱۴۰۳ - تعداد سوالات تخصصی 1403 هر مبحث

همیشه پیشنهاد مشاوران سایت مرکزی حرف آخر به دانش آموزان این بوده که سعی کنند به جای تفکرات منفی و عدم تلاش، به اهداف بلند مدت فکر کنند، چون که مشکلات تحصیلی ممکن است کم تا بیش وجود داشته باشند و خیلی از‌ آنها نیز دست ما نیستند. بودجه بندی کنکور زبان انگلیسی | پس برای این که راندمان خوبی داشته باشیم باید تمرکزمان را روی شرایط مطالعه بهتر و سریع تر بگذاریم و سعی کنیم با اطلاع از اهمیت مطالعه صحیح و اصولی، منظم تر باشیم و از مشاورین امیدوار کننده و مثبت اندیش کمک بخواهیم و به دنبال آموزش های خوب توجه کنیم. ما در گروه حرف اخر مسیر را روشن کرده ایم، حالا دیگر بستگی به خودتان دارد که می‌خواهید چقدر کوشش کنید و چقدر مصمم هستید!

 

پرسش‌ های تخصصی از زبان‌ های انگلیسی:سوال از دستور زبان و گرامرسوال از واژگانسوال از ترتیب واژهسوال از درک مطلباز کاربرد زبانسوال از کلوز تست
تعداد سوالات:10155201010

 

زبان حرف آخر، بودجه بندی کنکور زبان 1404 رشته تجربی ریاضی انسانی
بودجه بندی زبان کنکور نظام جدید کنکور زبان انگلیسی 1403
مباحث گرامر زبان انگلیسی کنکور، مباحث تست خیز

 

بعضی دانش آموزان با برنامه های مطالعاتی منظم پیش می‌روند و کمبود های آموزشی خود را نز با تهیه منابع کمک درسی (که معمولا بصورت ویدئویی موثرتر هستند) جبران می‌کنند و بعضی دیگر نیز بصورت مستقیم و با خرید پکیج های ما و استفاده از خدمات مشاوره ای موسسه می‌خواهند بسیار قوی تر کار کنند. پس اکیدا توصیه میشود که برنامه ریزی هایتان باید متناسب با اهداف مطالعاتی و سطح اهمیت دروس و خاصتا دروس مهمتر باشند و اگر ما هدف گذاری دقیق درسی انجام دهیم و به روند اصولی خود آگاه باشیم؛ از نهایت تلاش خود استفاده می‌کنیم و بدین شیوه هر روز یک قدم به اهدافمان نزدیک تر میشویم و البته در روند این فعالیتهای مطالع ای به هیچ عنوان نباید تاثیر مشاوره خوب و آموزش های اساتید برتر موسسه فراموش نکنید؛ چرا که باعث میشود مرور و بازدهی شما بسیار بالاتر بشود و بنابراین می‌توانید نتایج عالی را به دست آورید

 

مواد آزمون اختصاصی و ضرایب آن در گروه آزمایشی زبان های خارجی در زیرگروه های مختلف
مواد آزمون اختصاصی و ضرایب آنهازیرگروه
زبان تخصصی انگلیسی با ضریب ۴1
زبان تخصصی آلمانی با ضریب ۴2
زبان تخصصی فرانسه با ضریب ۴3

 

همه داوطلبین قوی در سراسر کشور یک چیز مشترک دارند - آنها می‌خوانند! خواندن با علاقه نه تنها به افزایش تسلط کمک می‌کند، بلکه به بهبود حافظه نیز کمک می‌کند. این می‌تواند به طور قابل توجهی فرد را متحول کند زیرا به فرد کمک می‌کند تا بر واژگان تسلط داشته باشد و همچنین هنر مکالمه خوب را در او ایجاد کند. بنابراین، اگر برای آیلتس آماده می‌شوید و ماژول رایتینگ را در مقایسه با سایر ماژول‌ها سخت‌تر می‌بینید، باید عادت به خواندن کتاب، روزنامه یا مجلات بر اساس علاقه خود داشته باشید!
• خواندن منبع قدرتمند به بهبود گرامر کمک می‌کند
• واژگان را بهبود می‌بخشد
• به شما کمک می‌کند تا مهارت های نوشتاری خود را افزایش دهید
دیدن فیلم و ویدئوهای آموزشی بهترین راه برای یادگیری و مهارت در هر زبانی است. به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی در مورد چیزهای مختلف، دیدگاه های جدید به دست آورید، تخیل خود را تحریک کرده و به بهبود دایره لغات خود کمک می‌کند. خواندن به شما امکان می‌دهد کاربرد کلمات را بهتر درک کنید و با کلمات جدید آشنا شوید. تست زنی روزانه می‌تواند مهارت های آزمونی شما را بهبود بخشد. وقتی نوبت به روز آزمون می‌رسد، داشتن تسلط خوب یک پیش نیاز است. اگر در ان خوب هستید، می‌توانید آزمون زبان انگلیسی را به راحتی رد کنید.


آزمونها مهارت های زبان انگلیسی شما را در شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی می‌کند و تمرین روزانه ریدینگ می‌تواند به شما کمک کند تا نمره گروه خود را در تمام ماژول ها را بهبود بخشید و بتوانید نمره کلی باند خوبی کسب کنید. پکیجهای حرف اخری به بهبود گرامر کمک می‌کند یادگیری اصول گرامر مهم و مفید است. اما اگر مطالعه کنید، طبیعتاً می‌توانید در مورد حروف اضافه، مقالات، زمان‌ها و غیره بیاموزید و اصول گرامر شما تقویت می‌شود. شما به طور خودکار نحوه قاب بندی جملات را به شکل صحیح و حتی نحوه تلفظ کلمات را خواهید فهمید. دیدن، گفتن و شنیدن کلمات تاثیر دائمی در ذهن شما می‌گذارد، از این رو، استفاده صحیح از گرامر را یاد می‌گیرید.

 

 

تست و سوالات مهم احتمالی زبان تخصصی 1403 | ترتیب واژه ها در کنکور زبان چیست

درباره بودجه بندی زبان انگلیسی سعی کنید هر 2 روز یک بار با یک برنامه خوب هر چند کم اما زمانی را برای مطالعه لغات برای خود در نظر بگیرید تا ذهن شما با این زبان دوم یا سوم آشنا شود و یاد بگیرید و بدین ترتیب بازدهی درس زبان شما چند برابر میشود. دوستان عزیز، در آزمون سراسری هدف مدیریت مطالعه و تست زنی شما است و شاید برای دانش آموز یا داوطلبی که اخیرا شروع کرده به درس خواندن جدی، نتیجه مناسب گرفتن در آزمون، بسیار اهمیت داشته باشد و صد البته برای دانش آموزانی که پایه خیلی ضعیفی دارند و دغدغه آموزش خوب را دارند، پیشنهاد می‌کینم که اول انرژی و وقت خود ا پای منابع خوب بگذارند و آن را تقویت کنند و سپس تعداد مباحث مهم دروس را مشخص کرده و طبق بودجه بندی پیش بروند، پس شروع کنید و این را یادتان باشد که لازم نیست همه مباحث را کاملا در آزمون بزنید، بلکه فقط آن هایی را که طبق بودجه بندی آزمون (درج شده در این صفحه) مطمئن هستید را بزنید و درصد خود را بالا ببرید؛

کنکور 1403 زبان تخصصی اختصاصی سراسری

 

مبحث بودجه بندی بسیار مهم است و چون اشکال خیلی از افراد حتی برتر هم همین قضیه است که زمان های زیادی را از دست می‌دهند و همین خطاها جلوی رتبه برتر شدن این عزیزان را می‌گیرد. آگاهی از بودجه های دروس و مباحث کنکور می‌تواند نگرش واضح تری نسبت به نحوه طرح تست و سوالات و طرز فکر طراحان تست کنکور برای داوطلبین زبان کنکور سراسری 1401 ایجاد کند. بنابراین بسیار لازم و ضروری است که متقاضیانی شرکت در آزمون سراسری با توجه به اهمیت هر فصل از کتاب ها، نسبت به برنامه ریزی مطالعاتی و درسی خود اقدام کنند تا بتوانند ضمن صرفه جویی در زمان، بصورت بسیار پیشرفته و راندمان بالاتری کار کنند.

پیشنهاد: روش خواندن و مطالعه درس زبان (شامل همه موارد بسیار مهم را بصورت کاملا رایگان بخوانید! (کلیک کنید)

 

آزمون سراسری زبان نیز مانند کنکور هنر، جزو آزمون های شناور است، و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بایستی به دو دفترچه عمومی / تخصصی پاسخ دهند. مباحثی که در دفترچه های آزمون عمومی + اختصاصی کنکور زبان تست مطرح می‌شود، تعداد سوالات هر بخش همراه با بودجه بندی جدید 1403 مطابق جداول زیر است بنابراین همه افراد به یک برنامه ریزی درست و اطلاعات کافی درباره بودجه بندی زبان کنکور نیاز دارند، در مورد این مسئله بسیار صحبت شده قبلا و باید بگویم که هر داوطلبی برای موفقیت تحصیلی نیاز به یک مجموعه اطلاعات درس آپدیت دارید که راه را به او نشان دهد تا بداند چه چیزی بیشتر مد نظر طراحان است و مثلا برای درسی مانند ادبیات یا عربی کدام مباحث بیشتر تست خیز هستند؟

 

منابع ما همچنین به شما کمک می‌کند تا دایره لغات خود را تقویت کنید. با خواندن کتاب با کلمات جدید آشنا می‌شوید. اگر به خواندن مداوم افراط کنید، متوجه خواهید شد که هنگام صحبت کردن کمتر گیر کرده اید و جریان کلمات شما ثابت است. همچنین می‌توانید بدانید که کدام کلمات در یک جمله مناسب ترند. گفتار و نوشتار شما دقیق‌تر می‌شود و می‌توانید پیام خود را به طور مناسب‌تری منتقل کنید و همچنین مهارت‌های نوشتاری شما نیز بیشتر خواهد شد و به شما کمک می‌کند در سراسری درصد خوبی کسب کنید. نکته: در حین فراگیری هر متنی، کلماتی را که برایتان جدید هستند علامت بزنید. آن کلمات را در دفترچه یادداشت خود بنویسید، با کاربرد آن آشنا شوید و سعی کنید از آنها در مکالمه روزانه خود استفاده کنید. به این ترتیب، شما کلمات بسیار بیشتری برای بیان ایده های خود خواهید داشت و در هر مکالمه تأثیر می‌گذارد.

تعداد سوالات کنکور زبان 1403 – بودجه بندی دفترچه اختصاصی آزمون سراسری

با تمرکز درس را بیاموزید و برای افزایش راندمان مطالعه، در سخت ترین شرایط و حتی در کمترین زمان نگران نباشید و سعی کنید در این مدت کوتاه با آرامش مطالعه کنید. مطالعه بدون نگرانی و خونسردی تاثیر بسیار مثبتی در افزایش میزان یادگیری دارد. توجه داشته باشید که حفظ خونسردی و آرامش هرگز به معنای بی احتیاطی و بی حالی نیست، بلکه حالت هوشیاری آگاهانه و بدون ترس است. اما نگران نباشید با مشاوره حرف آخر و مطالب مفید سایت ما، قطعا همیشه به روز می‌شوید و ما با درج مطالب جدید می‌خواهیم نحوه مطالعه اشخاص را هدفمند تر و زمانی که صرف درس خواندن می‌کند را مدیریت کنیم. در این بخش شما دوستان عزیز می‌توانید با بودجه بندی درس زبان خارجی (بخش عمومی همه رسته ها و بخش تخصصی مختص زبان انگلیسی) آشنا شوید.

 

 

 

 

لیست درس های اختصاصی کنکور سراسری زبان

عنوان درس:شماره سوالات در آزمون:تعداد سوالات:
زبان تخصصی101 تا 17070

 


شما عزیزان جهت آگاهی از مرجع های کنکور ریاضی، انسانی، هنر، تجربی و منحصرا زبان می‌توانید با تماس با شماره های زیر، بهترین را برای داشتن کنکوری موفق انتخاب نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره نیز می‌توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 02191010336 - 02166096851

برای اطلاع از خدمات دپارتمان تحصیلی حرف آخر و رزرو جلسات مشاوره آنلاین حرفه ای، کلمه "مشاوره" را به 09120663015 ارسال کنید.

 

گاهی خیلی زود دیر میشه اجازه ندید از رقابتی که داخلش هستید عقب بمونید، استاد مجتبی محمودی این جرعت رو به شما عزیزان میده که بتونید خیلی راحت به درصد شیرین 100 برسی! یکی از چالش های مهم ! به علت اینکه درس زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه عمومی هست، سرعت در حل تست های این درس، بسیار اهمیت دارد؛ علاوه بر یاد گیری مفهومی مباحث درس زبان انگلیسی، دیگر نقطه قوت بچهای عزیز حرف آخریمون که توسط استاد مجتبی محمودی آموزش میبینن سرعت بالای آنها در حل تست های این درس هست


خواندن با صدای بلند لغات کتاب تیک آخر همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا تسلط گفتاری خود را بهبود بخشید. همچنین شما را قادر می‌سازد تلفظ خود را بهبود ببخشید و به عنوان یک زمینه تمرین برای لحن، مکث، تاکید و سرعت گفتار شما عمل می‌کند. خواندن با صدای بلند نیز باعث وضوح صدای شما می‌شود. اگر در حین نوشتن احساس می‌کنید که کمبود کلمات دارید و ایده‌هایتان کم است، خواندن می‌تواند به شما در بهبود مهارت‌های نوشتاری کمک کند. با Reading، اصول نوشتن، مانند گرامر و واژگان را یاد می‌گیرید. شما خواهید آموخت که چگونه جملات بهتری بسازید و ایده های خود را دقیق تر بیان کنید. بنابراین خواندن می‌تواند به شما کمک کند تا در بخش رایتینگ نیز بهترین امتیاز را کسب کنید.


مطالعه باعث می‌شود دانش کسب کنید و در زندگی باهوش شوید. تقریباً همه انسانهای بزرگ در تاریخ بشر یک عادت مشترک دارند: عادت خواندن است. با خواندن کتاب، از دیدگاه های مختلف آگاه می‌شوید، چیزهای جدیدی یاد می‌گیرید و افق دید خود را گسترش می‌دهید. نه تنها بر کلمات تسلط می‌گیرید و می‌توانید به خوبی مکالمه کنید، خواندن همچنین می‌تواند موجودی را که هستید به فردی تبدیل کند که همیشه می‌خواستید باشید.. آنچه باید انتظار داشت: مت از زبان بسیار ساده ای استفاده می‌کند تا هر کسی بتواند از دانش خود برای برنامه ریزی سفرهای خود استفاده کند. در اینجا می‌توانید در مورد فرهنگ‌های دیگر، نحوه برنامه‌ریزی سفر خود (بدون صرف هزینه زیاد) و سایر موضوعاتی که علاقه‌مندان به سفر را جلب می‌کند، چیزهای زیادی بیاموزید.

بودجه بندی زبان انگلیسی کنکور نظام جدید + صفر تا صد معرفی مباحث

خب حالا.. کیا هنوز زبان خارجی رو شروع نکردن یا شروع کردن ولی در این درس مهم‌ ضعف دارن؟! تدریس زبان جامع حرف آخر، یکی از جذاب ترین و بی نظیر ترین تدریس های استاد یکه تاز زبانمون هستش که بسیار خاص و مفهومیه. حتی اگر در آن صفر مطلق باشید، هنوز زمان و فرصت هست تا با شاهکار زبان 6040 یا 0 تا 100 استاد مجتبی محمودی به درصد بالا 90 یا حتی 100 برسید.
با روش منحصر به فرد استاد غیر ممکنه از ذهنتون خارج شه و میتونید تست هاشو در کسری از ثانیه حل کنید


همچنین با تطابق پکیج زبان حرف آخر شاهکار ما با کنکور سراسری 1402، شک ‌نکنید سر جلسه کنکور 1403که میرید حس میکنید از قبل سوالات کنکور رو دیدید و حل کردید. در کنار هر تطابق همواره درسنامه کوتاه آن را قرار خواهیم داد تا بدونید و خیالتون راحت باشه که در کنکور بعدی به همین راحتی میتونید سوالات رو حل کنید و حسابی از رقبا جلو بزنید ویدئوهای استاد محمودی بستری برای دانش آموزان حرفه‌ای که موفق هستند (یا می‌خواهند) و احساسی خارق‌العاده دارند. و بسیاری از موضوعات مختلف دفترچه پوشش داده شده است.

 

پک ها قابل حمل هستند: یعنی می‌توانید آن را به هر جایی ببرید! اگر دستگاهی دارید که به اینترنت متصل است و به اینترنت متصل است، می‌توانید بخوانید. نیازی به حمل یک کتاب حجیم یا یک مجله بزرگ نیست. همیشه در حال به‌روزرسانی: وقتی کتابی را تمام می‌کنید، باید کتاب جدیدی تهیه کنید. وقتی یک مقاله آنلاین را به پایان می‌رسانید، می‌توانید فقط یک روز یا بیشتر صبر کنید تا مقالات بیشتری منتشر شوند. خوب نوشته شده: همه چیز آنلاین به زبان عامیانه اینترنتی نوشته نمی‌شود. وب سایت حرف اخر دارای نویسندگان و تیم های ویرایشی عالی هستند تا مطمئن شوند آنچه می‌خوانید با بهترین کیفیت انگلیسی است.


درک آسان: کلیپ ها و فیلمهای آنلاین برای همه قابل خواندن است، بنابراین زبان معمولاً به راحتی قابل درک است. سرگرمی: برای همه چیز یک مثال وجود دارد! مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که برایتان جالب باشد. از آنجایی که احتمالاً در حال خواندن این مطلب به صورت آنلاین در یک دستگاه متصل به اینترنت هستید، در نیمه راه رفته اید. اکنون تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک وب سایت (یا چند وب سایت) را برای یادگیری انتخاب کنید. با این حال، قبل از اینکه به کاوش آنلاین بپردازید، مهم است که بدانید چگونه این مرجع می‌توانند مهارت های خواندن انگلیسی را به شما بیاموزند. پس یک نوع وب سایت توسط ما وجود دارد که می‌تواند به شما در تمرین خواندن انگلیسی کمک کند. سایر وبلاگ ها وب سایت های معمولی تری هستند که روی آنها نوشته می‌شود. آنها اغلب شخصی هستند و توسط یک فرد مجرب اداره نمی‌شوند که تجربیات یا افکار خود را با خوانندگان خود به اشتراک گذارد.


برخی از وب سایت ها بیشتر شبیه مجلات آنلاین هستند که مقالات طولانی تری را در مورد موضوعات خاص منتشر می‌کنند. سایرین وب سایت های خبری هستند که معمولاً مقالات کوتاه تری در مورد رویدادهای جاری (چیزهایی که اکنون در حال وقوع هستند) دارند. همه این وب سایت ها همه نمی‌توانند به شما در یادگیری کمک کنند، اگر از آنها به روش درست استفاده نکنید. هنگامی که در حال مرور لیست وب سایت های عالی ما برای یادگیری هستید، همه موارد را در نظر داشته باشید. سطح دشواری: وب سایت ایده آل ما باید برای خواندن کمی چالش برانگیز باشد. این به شما کمک می‌کند مطالعه خود را بهبود بخشید و به خودتان فشار بیاورید تا حتی بهتر شوید. اگر در زبان پیشرفته هستید، از منابع مبتدی استفاده نکنید، از وی او دی ها برای زبان آموزان پیشرفته استفاده شده.


نوع زبان مورد استفاده: گفتار داخل فیلم ها ها معمولاً از زبان دوستانه و معمولی استفاده می‌کنند، در حالی که سایرین از کلمات تجاری بیشتری استفاده می‌کنند. انان می‌توانند از هر نوع زبان استفاده کنند - این بستگی به مدلش دارد. تعداد دفعات ارسال: وب سایت هر چند وقت یکبار محتوای خود را به روز می‌کند؟ وبلاگی که ماهی یک بار به روز می‌شود ممکن است برای یادگیری از آن کافی نباشد. وب سایتی که روزانه چهار مقاله ارسال می‌کند ممکن است بسیار زیاد باشد (به یاد داشته باشید که لازم نیست هر مقاله را بخوانید). موضوع: شما می‌خواهید در مورد چیزی که به آن اهمیت می‌دهید بخوانید برای روز آزمونتان! قبل از مطالعه کم کم: قبل از شروع مطالعه، به سرفصلها نگاهی بیندازید. بسیاری از موسسه ها نوشته های خود را با استفاده از عناوین فرعی به تکه های تکه تقسیم می‌کنند. با نگاه کردن به این عناوین فرعی و نگاهی به تصاویر نمی‌توانید تا حدودی متوجه مطالبی که می‌خوانید شوید. انجام این کار به شما کمک نمی‌کند تا برای خواندن آماده شوید، و شاید حتی آن را بهتر درک نکنید.

معرفی سوالات کاربردی زبان کنکور | به همراه حذفیات کنکور برای 90% درصد | ضرایب زیر گروه ها و رشته مربوط

بخوانید و خلاصه کنید: پس از خواندن جزوات، سعی کنید آن را به زبان خودتان توضیح دهید. می‌توانید خلاصه خود را یادداشت کنید، یا وانمود کنید که دارید به یک دوست درباره آن می‌گویید. فهرست کلمات را بسازید: برای درک لازم نیست هر کلمه را بفهمید، اما برخی از کلمات هستند که فقط باید جستجو کنید. به جای اینکه هر بار که کلمه‌ای را که نمی‌دانید پیدا می‌کنید و فرهنگ لغت را چک می‌کنید، این کلمات را یادداشت کنید. پس از پایان خواندن، آنها را جستجو کنید. سپس دوباره انرا را بخوانید. الان بهتر فهمیدی؟ نظرات را بخوانید: پس از پایان خواندن دفترچه مشاوره، به سمت نظرات (در صورت وجود) به پایین بروید. نظرات همیشه مفید نیستند، اما گاهی اوقات می‌توانند اطلاعات بیشتر یا دیدگاه دیگری را به مطالبی که اخیراً در مورد آن خوانده اید اضافه کنند. نظر خود را اضافه کنید و به بحث بپیوندید.


روی لینک های مربوطه همین صفحه کلیک کنید: اگر لینک جالبی در مقاله ای پیدا کردید، روی آن کلیک کنید و به مقاله بعدی بروید. این شما را به خواندن ادامه می‌دهد - هر چه بیشتر بخوانید، بهتر به آن دست خواهید یافت. برای جلوگیری از پرت شدن حواس خود در نیمه راه مقاله، همه پیوندهای جدید را در برگه های جدید باز کنید (روی پیوند راست کلیک کرده و «باز کردن پیوند در برگه جدید» را انتخاب کنید). با استفاده از این نکات، مهارت های خواندن خود را حتی سریعتر بهبود خواهید بخشید! بهترین چیز در مورد مطالعه آنلاین این است که می‌توانید از هر یک از این وب سایت ما شروع کنید و سایر موضوعات مرتبط را از اینجا جستجو کنید.

 

پست مورد علاقه جدید خود را پیدا کنید و مهارت های خود را با چیزی که واقعاً از آن لذت می‌برید و به آن اهمیت می‌دهید تمرین کنید. دانلود: این پست وبلاگ به عنوان یک مطلب مناسب و قابل حمل در دسترس است که می‌توانید آن را در هر جایی ببرید. برای دریافت کپی اینجا را کلیک کنید. و یه چیز دیگه... اگر دوست دارید زبان انگلیسی را از طریق فیلم ها و رسانه های آنلاین یاد بگیرید، باید مشاوره ایگان ما را نیز بررسی کنید. تیم ما به شما امکان می‌دهد از برنامه‌های گفتگوی پرطرفدار، نماهنگ‌های جذاب یاد بگیرید، همانطور که در اینجا می‌بینید:

 

 

 

 

 


The last w or d central site consultants have always suggested to students to try to think about long-term goals instead of negative thoughts and lack of eff or t, because academic problems may exist m or e or less and many of them are not in our hands.. English language entrance exam budgeting So, in or der to have good efficiency, we should focus on better and faster study conditions and try to be m or e regular knowing the imp or tance of c or rect and principled study and ask f or help from promising and positive consultants and seek good training. let's pay attention In the group, we have cleared the path, now it depends on you how much you want to try and how determined you are!

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!