پکیج 5 ستاره رشته تجربی، ریاضی و انسانی | آخرین آپدیت 1403 جدید ,

menuordersearch
harfehakharpub.com
۱۴۰۰/۱۲/۲۷ جمعه
(4)
(4)
پکیج 5 ستاره رشته تجربی، ریاضی و انسانی | آخرین آپدیت 1403 جدید
پکیج 5 ستاره رشته تجربی، ریاضی و انسانی | آخرین آپدیت 1403 جدید
پکیج های کامل رشته علوم تجربی ویژه 1403
نام پکتوضیحات
زیست 6040

هر پکیج دارای

کتاب کار، مجموعه تست

و درس نامه های مخصوص است

*شیمی 6040
*ریاضی 6040
*فیزیک 6040
*ادبیات 6040
دینی 6040
*عربی 6040
زبان 6040

مجموعه 20 آزمون جامع

(سوالات احتمالی

کنکور 1400)

پک کامل 6040 تجربی

(کل پکیجهای تخصصی

و عمومی با 20 آزمون)

تماس جهت پشتیبانی،

سفارش و مشاوره

02166096851 - 09120663015

 

لطفا برای انتخاب هر پکیج، بر روی آن درس کلیک کنید:

 

پکیج های کامل 6040 رشته ریاضی-فیزیک ویژه کنکور سراسری 1401
نام پکتوضیحات

ریاضیات جامع

رشته ریاضی

این پک از مجموعه

0 تا 100 است

*شیمی 6040

هر پکیج دارای

کتاب کار، مجموعه تست

و درس نامه های مخصوص است

*فیزیک 6040
*ادبیات 6040
دین و زندگی 6040
*عربی 6040
زبان انگلیسی 6040

مجموعه 20 آزمون جامع

(سوالات احتمالی

کنکور 1400)

پک کامل 6040 ریاضی

(کل پکیجهای تخصصی

و عمومی با 20 آزمون)

02166096851

09120663015

 

► نکات مهم:

  • پکیجها به صورت تک درس دارای 20% تخفیف است.
  • پک اورجینال شصت چهل، دارای 40% تخفیف است.
  • دروسی که با علامت (*) مشخص شده اند برای داوطلبانی که مجموعه 0 تا 100 آن را تهیه نموده اند توصیه نمی‌شود به دلیل تطابق بیش از 70% با مجموعه 0 تا 100 خود!.
  • در صورت حذف نهایتا 2 درس از 9 تا در مجموعه، تخفیف 40% برای دانش آموز لحاظ می‌گردد.
  • پروژه 40 بسیار با اهمیت است و پروژه 60 به صورت مجزا کارکرد کافی ندارد. لذا پیشنهاد می‌شود دانش آموز هر دو سری را با هم دریافت نماید.
  • در رشته ریاضی-فیزیک، درس ریاضی از پکیج صفر تا صد یعنی ریاضی جامع لحاظ می‌شود که شامل تخفیفات پکیج 6040 نمی‌شود (در صورت احتساب تخفیف، از تخفیفات پک 0 تا 100 باید برای این درس لحاظ می‌شود).
  • رشته های علوم انسانی می‌توانند دروس عمومی را از این لیست انتخاب کنند.

دانلود فایل لیست فایل قیمت ها (مشاهده همه جزئیات پکیج ها شامل ساعات تدریس، شماره حساب، کاتالوگ و... )

 

 دانلود فایل اصلی لیست قیمت های 6040 (برای دریافت PDF کلیک کنید)

 


► پروژه 6040 حرف آخر | پکیج 6040 رشته تجربی و رشته ریاضی - آپدیت 1401 جدید

در این پست به تشریح مختصر پکیج 6040 رشته تجربی و رشته ریاضی می‌پردازیم، در ابتدا نکاتی را باید مورد بحث قرار داد. خب همانطور که می‌دانید هر کسی توانائی و استعداد خاص مربوط به خود را دارا است که با استفاده از آن برای امتحان یا کنکور آماده می‌شود، اما این امادگی بایستی بر اساس برنامه ریزی و توجه منبع مناسب باشد تا در مسیر به نتیجه برسد انتخاب منبع درست، از اصول اصلی رسیدن به موفقیت است. در واقع مانند یک تغذیه اصلی است که ضمن مشخص کردن مسیر، به تحرک شما جان می‌دهد؛ باعث می‌شود که وقت شما تلف نشود و نتیجه مطلوب دریافت کنید.

 

اما ایراد بزرگی که بعضی ها دارند در رابطه با عدم استفاده از محصولات جدید حوزه انتشارات علمی است و احساس می‌کنند با استفاده از خود کتاب و متن خشک و خالی آن می‌توانند به سطح خوب برسند! پس حتما به این امر توجه کنید منابع کمک درسی از دغدغه های اصلی ما است. پیدا کردن آموزش خوب، هم کاری بسیار سخت است و اکثرا برای تهیه آن از افرادی که قبلا در کنکور شرکت کرده اند سؤال می‌پرسند اما واقعا ریسک زیادی دارد! چرا که چیز هایی که بقیه استفاده کرده اند و به نتیجه ای رسیده اند تضمینی اصلا وجود ندارد که شما را هم راضی کند!

 

دانش آموزی که قبل از پک جلسه مشاوران را پیگیر کرده است با اطمینان بیشتری به تیم ما می‌آید، با اشتیاق در پرسش و پاسخ شرکت می‌کند و برای یافتن پاسخ سوالات خود به درس توجه بیشتری می‌کند. بنابراین امور قبلی باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان نیز می‌شود. ذهن انسان در حال جستجو است و وقتی برای اولین بار چیزی را می‌خوانیم، ذهن ما دوست دارد اصل آن را بفهمد. مطالعه اولیه و صحیح قبلی ذهن محصل را برای پذیرش مطالب آماده و هیجان یادگیری را افزایش می‌دهد.


- خب افراد زیادی به دنبال بهترین منابع و محصولات درسی هستند اما برترین برنامه چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
در کنار مشاوره رتبه برتری ها با معرفی مجموعه پکیج 6040 حرف اخر، با شما هستیم تا با معرفی یک بسته فوق العاده ویژه، مطلبی کافی و جذاب را ارائه دهیم که دیدگاه شما و حتی ممکن است مسیر شما برای رسیدن به رتبه ای برتر را تغییر دهد. با توجه به درخواست های مکرر دانش آموزان در اینجا لازم بود توضیحاتی در اختیار دوستان حرف آخری قرار بدم که بتوانید اطلاعات کاملتری به دست بیاورید و بیشترین بهره وری را از این مرجع کمک درسی ما داشته باشید.

 

ما به این نتیجه رسیده ایم اگر شخصی به خاطر سپردن و يادگيري برخي دروس برايش سخت است، مي تواند از طريق تصاوير ذهني راحتتر آنها را به خاطر بسپاريد، آنها را در قالب پویا نمایی کار کند، ماشین الگو ساز مطالب مرتبط را با هم ترکيب کنيد تا آنرا به خاطر داشته باشید، این بر سبک خواندن شما تأثیر زیادی دارد و همچنین میزان یادگیری و حفظ ذهن شما. پس سعی شده در برنامه ریزی یا مواردی از این قبیل نگران ها کاسته شود. اگر موارد آموزشی ذکر شده در بالا را حذف کردید یا زمان کافی را برای آن صرف نکردید، مطمئن باشید که نمی‌توانید نتیجه ای را که از تلاش خود انتظار دارید به دست آورید. پس با صبر و امید و تلاش فراوان قدمی رو به جلو بردارید و مطمئن باشید که موفق خواهید شد.

  • پروژه 6040 حرف آخر چطوره؟ پک کامل تخصصی/عمومی آزمون سراسری

شما عزیزان برای استفاده از پروژه 6040 حرف آخر باید ابتدا محصول را از همین فروشگاه حرف اخر تهیه کنید. تا بتوانید با خیال راحت و با اطمینان کار را اجرایی کنید؛ چرا که اینها شامل تدریس کنکوری ادبیات، عربی، دینی، شیمی، زبان، ریاضی، فیزیک، زیست و دینی است. شصت چهل برترین مجموعه آزمون سراسری شناخته می‌شود، به این صورت که شما در مطالعه خود دارای تعادل و کیفیت بالا می‌شوید زیرا بر اساس تدریسی که در اختیار دارید می‌توانید با برنامه ریزی ان تعداد ساعات خود را در یک روز به ماکسیمم برسانید،

 

بنابراین در این ویدئوها بیشتر بر روی کیفیت مطالعه پا فشاری میکند تا زمان، به همین دلیل داوطلبین می‌توانند براحتی به یادگیری قسمت های مختلف دروس بپردازند. برخلاف سایر مجموعه هایی که در موسسات دیگر در اختیار دانش آموز و داوطلب قرار می‌گیرد بسته (6040 Packages) فقط یک تدریس ساده نیست! اولین منابع شهودی سازی شده ی درسی-آزمونی است که شما را به سطح برتر می‌رساند اما در 6040 برای تک تک دروس تدریس های جدید-مفهومی در اختیارتان قرار می‌گیرد که شما را کاملا بی نیاز از هر کتاب، جزوه و کلاس طاقت فرسای بی نتیجه می‌کند.

 

داوطلبان به برنامه های آموزشی جدید نیاز دارند؛ در عوض، ما انتظار داریم که شاهد شکل‌های بسیار سازگارتر برنامه ها در این دوران به‌ویژه از نوع حرفه ای و پیشرفته باشیم. اگر به شصت چهل سری اخیر دقت کنید و توسعه این منبع مهم را نگاه کنید متوجه میشوید که اکنون بر روی هر دو سویه کار می‌کند و ده ها شرکت کننده انرا به کار می‌گیرند. بسیاری یا بیشتر برنامه نویسان این بسته قدرتمند را معرفی میکنند که دنیای تدریسی تضمینی را می‌سازند و ارائه می‌کنند، چراکه خودآموزی موفق هستند اصولی عالی را یاد می‌دهند، تا درجاتی بالاتر از آنچه در مدرسه رسمی آموزش دیده اند به مخاطب ارایه دهد، آکادمی حرف اخر مهر و جنبش قوی فیلم های الگومحور ان را کافی است فقط در خانه نگاه کنید تا به سطح بهتر برسید، اینها از بسیاری جهات بهتر از آموزش رسمی نهادی هستند.

 

پکیج 6040 حرف آخر کنکور 1401

در این پک ها درسها به صورت موشکافانه بررسی شده به همین دلیل شما حتی دیگر به کتاب درسیتان نیز احتیاجی نخواهید کرد. با این محصول که بهترین مدرسین کشور برای عمومی و تخصصی ها انتخاب شده جذاب ترین تدریس ها را خواهید دید. با توجه به اینکه مباحث تمام درسها از پایه و صفر یاد داده میشود، همزمان بانک سوالات احتمالی و پکیج‌های مانند تطابق ها نیز ارائه می‌گردد؛ شما برای آزمون سراسری کاملا آماده هستید و هم از نظر تئوری علمی تمام مباحث را دقیق مسلط هستید،

 

- به طور خلاصه بسته 6040 کنکور دارای کل ویژگی‌های زیر است:

  1. ماندگاری طولانی مدت و دائمی
  2. آموزش تمام مطالب درس ها از پایه برای کل دانش آموزان چه ضعیف، متوسط یا قوی!
  3. حل هر تیپ سوال با الگو‌های کاربردی سرنوشت ساز
  4. مدیریت زمان و یافتن پاسخ در سریع ترین زمان ممکن.
  5. جمع بندی استاندراد + بانک سوالات احتمالی پیش بینی کنکور
  • قیمت بسته کتاب های رایگان سایت مرکزی اصلی حرف اخر - نرم افزار مشاوره هوشمند

برای امسال 2 پلتفورم وجود دارد، یکی DVD هستش و دیگری VOD، خاست خود موسسه اینست که مخاطبین بیشتر سمت وی او دی بروند تا تغییر فاز انجام شود و سالهای بعدی نیز بر روی آن باشد؛ بنابراین سیاست های محصولات به سمت همین VOD حرکت میکنند. از این حیث بازهم کسی اگر که همان دی وی دی را بخواهد بازم میتواند همان را سفارش دهد (مخصوصا کسانی که اینترنت قوی ندارند و یا شهر و روستاهای دور افتاده که متاسفانه نت و آنتن دهی هخوبی ندارند!)؛ اما کسانی که سیستم لینک یعنی VOD را دریافت میکنند مدت 5 ماه کامل مشاوره تخصصی رایگان و کاملا هوشمند را دریافت میکنند.

 

حرف آخر پرچمدار نسل جدید تکنولوژی آموزشی در ایران است. همراه پکها کارت فعالسازی ارسال میشود، دانش آموز زمانی که جهت فعالسازی پک وارد سایت konkuriran.ir میشود و کد ملی + شماره تماسش را وارد میکند، باید شماره تماس و کد ملی وارده از طرف پنل مشاور یکی باشد؛ بعد پیامکی برای شماره موبایل وی میرود و آنرا وارد میکند و میتواند دسترسی داشته باشد. این سیستم VOD برای دبستان و متوسطه اول نیز راه اندازی شده است اما آنان مانند کنکوری و دبیرستانی ها برای استفاده از آن دیگر نیازی به کامپیوتر یا لپتاپ ندارند الزاما و با گوشی، تبلت و حتی تلویزیون های هوشمند نیز میتوانند فیلم ها را نگاه کنند.

 

خدمات این رویه جدید موسسه شامل: 1- برنامه شخصی سازی شده. 2-پشتیبانی شبانه روزی. 3-چک کردن و گزارش کار روزانه همراه با اطلاع به والدین. 4- مشاوره رایگان به ارزش 3 میلیون تومان. 5- مشاوره هوشمند بر روی v.o.d (یعنی برای مشاور مشخص است چه قسمت هایی از فیلمهای برنامه قطاری را دیده، حجم مصرف کرده یا چقدر زمان گذاشته! مثلا ما به دانش آموز میگوئیم 2 ساعت را ببین اما گاهی وی آنرا متوقف میکند و میرود؛ در اینجا به پشتیان اطلاع داده میشود بطور خودکار که فرد آنرا ندیده حدود مثلا 30 دقیقه آن را دیده فقط! پس نمایان میشود که ایشان خوب پیش نمیروند...).

 

 

لازم به ذکر است ویدئوها و پشتیبانی وی او دی در سایت harfeakhar.tv است و برای وارد شده با آن باید چند بار روی آن کلیک کنید، بعد از ثبت نام در سامانه میتوند فیلم های خریداری شده را ببیند. پس خلا مشاوره اختصاصی رفع میشود، با این سامانه بسیار مدرن نو، استنباط ما اینست که داوطلب نتیجه گیری بهتری میگیرد؛ اما حالت فقط دی ودی دی مشاور هوشمند دیگر نخواهد داشت! پکیج 6040 جدید در ماه‌های نزدیک ازمون در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور 1401 قرار گرفته، این بسته تمامی دروس را شامل میشود، 20 آزمون نیز ارسال می‌شود؛

 

اطلاعات کلیدی را با صدای بلند بخوانید.
مطالعاتی انجام شده است که نشان می‌دهد خواندن اطلاعات با صدای بلند به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا سریع‌تر از خواندن بی‌صدا یاد بگیرند (MacLeod CM، 2010 و Ozubko JD، 2010). [15] [16]

دلیل این کار چیست؟

وقتی اطلاعات را با صدای بلند می‌خوانید، هم آن را می‌بینید و هم می‌شنوید. از طرف دیگر، وقتی اطلاعات را در سکوت می‌خوانید، فقط‌ آنها را می‌بینید.

خواندن تک تک کلمات از هر مجموعه یادداشت با صدای بلند عملی نیست. این خیلی زمان می‌برد.

بنابراین در اینجا فرآیندی است که من توصیه می‌کنم با بلند خواندن سریع‌تر مطالعه کنید:

مرحله 1 : همانطور که یادداشت های خود را می‌خوانید، زیر مفاهیم/معادلات کلیدی خط بکشید. برای حفظ کردن این مفاهیم/معادلات کلیدی متوقف نشوید. زیر آنها خط بکشید و ادامه دهید.

مرحله 2 : بعد از اینکه مرحله 1 را برای کل مجموعه یادداشت ها کامل کردید، به قسمت های خط کشیده شده برگردید و هر مفهوم/معادله کلیدی را هر چند بار که لازم می‌دانید با صدای بلند بخوانید. هر مفهوم/معادله را به آرامی بخوانید.

مرحله 3 : پس از انجام این کار برای هر یک از مفاهیم/معادلات کلیدی زیر خط کشیده شده، سه دقیقه استراحت کنید.

مرحله 4 : وقتی استراحت سه دقیقه ای شما به پایان رسید، هر بار به سراغ هر مفهوم/معادله خط کشیده شده بروید و آن را بپوشانید (با دست یا با یک تکه کاغذ). خودتان را امتحان کنید تا ببینید آیا واقعا آن را حفظ کرده اید یا خیر.

مرحله 5 : برای مفاهیم/معادلاتی که با موفقیت به خاطر سپردید، مراحل 2، 3، و 4 را تکرار کنید.

12. به طور منظم استراحت مطالعه کنید.
study break

استراحت های منظم مطالعه، بهره وری کلی را افزایش می‌دهد و تمرکز را بهبود می‌بخشد (آریگا و لراس، 2011). [17]

به همین دلیل این ایده خوبی نیست که برای مطالعه برای امتحان، شش ساعت متوالی خود را در اتاق خود حفر کنید.

ممکن است احساس کنید کارهای زیادی از این طریق انجام می‌دهید، اما تحقیقات ثابت می‌کند که استراحت به شما کمک می‌کند در درازمدت سریع‌تر مطالعه کنید. بنابراین به ازای هر 40 دقیقه کار، 5 تا 10 دقیقه استراحت کنید.

توصیه می‌کنم از تایمر یا کرونومتر استفاده کنید تا به شما یادآوری کند که چه زمانی استراحت کنید و چه زمانی به مطالعه برگردید.

در زمان استراحت، از استفاده از تلفن یا رایانه خودداری کنید، زیرا این وسایل مانع از آرامش کامل ذهن شما می‌شوند.

13. در پایان هر جلسه مطالعه به خود پاداش دهید.
قبل از شروع یک جلسه مطالعه، یک پاداش مشخص برای تکمیل جلسه تعیین کنید. با انجام این کار، شکل گیری حافظه و یادگیری را ارتقا می‌دهید (Adcock RA, 2006). [18]

پاداش می‌تواند چیزی به سادگی باشد:

رفتن برای یک پیاده روی کوتاه
خوردن یک میان وعده سالم
گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود
کشش
انجام چند ست تمرین
نواختن یک آلت موسیقی
دوش گرفتن
در پایان هر جلسه به خود پاداش دهید - هوشمندتر مطالعه خواهید کرد و سریعتر یاد خواهید گرفت.

14. روی فرآیند تمرکز کنید، نه نتیجه.
دانش‌آموزانی که در مدرسه موفق می‌شوند، بر یادگیری اطلاعات تمرکز می‌کنند، نه تلاش برای کسب نمره مشخص.

تحقیقات کارول دوک روانشناس استنفورد نشان می‌دهد که این دانشجویان: [19]

بر تلاش تمرکز کنید نه نتیجه نهایی
روی فرآیند تمرکز کنید، نه روی دستاورد
باور داشته باشید که آنها می‌توانند پیشرفت کنند - حتی در موضوعات ضعیفشان - به شرطی که وقت بگذارند و سخت کار کنند
چالش ها را در آغوش بگیرید
موفقیت را به‌عنوان تحت فشار قرار دادن خود برای یادگیری چیزهای جدید تعریف کنید، نه به‌عنوان دریافت مستقیم A
دانش آموزان نه چندان موفق تمایل به تعیین اهداف عملکردی دارند، در حالی که دانش آموزان موفق تمایل به تعیین اهداف یادگیری دارند. [20]

 

شما دوستان و دانش آموزان عزیز می‌توانید برای جهت آشنایی بیشتر و اطلاع از شرایط قیمتها با مشاورین ارشد واحد مرکزی فروش سایت مرکزی حرف آخر در تماس باشید:


مشاوره قبل از تهیه محصول: 09120663015 - 02166096851

پاسخگویی از ساعت 8 الی 24

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

51 نظر
حمیده
یکشنبه شانزدهم مهر ۰۲
پاسخ
()
()
حمیده
سلام خسته نباشيد ميخواستم واسه کنکور ۱۴۰۳پکيج ۶۰۴۰رو خريداري کنم بايد چيکار کنم؟؟؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره دفتر 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
سمیرتحلیل ناغوانی
چهارشنبه پنجم مهر ۰۲
پاسخ
()
()
سمیرتحلیل ناغوانی
سلام پکيج6040رو ميخواستم تهيه کنم براي کنکور403چکاري بايدانجام بدم چطوري تماس برقرارکنم
پاسخ مدیر سایت
سلام ما امسال 6040 نخواهیم داشت
پاسخ مدیر سایت
موسوی
چهارشنبه نهم فروردین ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
موسوی
نظر منم همینه آزمونهای حرف آخر هم جدیدا خوب شده به کنکور نزدیکترن تا قلم‌چیو گزینه دو و..، قلم چی هیچ مزیتی برای ماها نداشتن جامعه اماری حرف اخر الان بالاست اونم از طریق تاثیر زیادشه به نظر من همه ثبت نام کنن و 10آزمون مبحثی حرف اخر
موسوی
چهارشنبه نهم فروردین ۰۲
پاسخ
(1)
(1)
موسوی
واقعا حرف آخر، حرف با عمل برابره... خیلی ممنونم از موسسه خوبتون
موسوی
چهارشنبه نهم فروردین ۰۲
پاسخ
(1)
()
موسوی
سلام وقت بخير من مي خواستم پکيج ۶۰۴۰ رو براي کنکور ۱۴۰۲ تير سفارش بدم مي خواستم بدونم امکانش هست که سفارش بدم
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت شمام بخیر. امسال پک 6040 نداریم فعلا
پاسخ مدیر سایت
فاطمه ملکی
جمعه یازدهم آذر ۰۱
پاسخ
(2)
(1)
فاطمه ملکی
سلام قيمت پکيچ ها حدوداچنده؟
پاسخ مدیر سایت
سلام با واحد فروش 02166096851 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
کیمیا
دوشنبه نهم آبان ۰۱
پاسخ
(2)
()
کیمیا
خیلی ممنونم از مشاوره خوب این سایت و پکیج های 604 خوبتون. من خیلییی راضیم دمتون گرم
کیمیا
دوشنبه نهم آبان ۰۱
پاسخ
(2)
()
کیمیا
من سه سال پيش ۰ تا ۱۰۰ رو خريداري کردم حالا ميخواستم بدونم که الان براي کنکور ۱۴۰۲ ميتونم از اونا استفاده کنم و موفق بشم يا بايد پک ويژه ۱۴۰۲ رو بگيرم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام دروس زیست و شیمی تغییر کردن اساسا و فقط اونارو از همین سایت با تخفیف تهیه فرمائید
پاسخ مدیر سایت
علی صفری
چهارشنبه هجدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
علی صفری
سلام وقتتون بخير يه سوال داشتم امکان خرید با تخفیف محصولات هست ؟ با توجه به تاثیر 40 درصد قطعی دروس عمومي رو ميخوام تهیه کنم لطفا پاسخ بديد
پاسخ مدیر سایت
سلام بله با واحد 02166096851 بخش فروش تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
درویش پور
چهارشنبه هجدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
 درویش پور
سلام خسته نباشيد ببخشيد پک هايي از موسسه رو تهيه کردم تاريخش دقيقا نميدونم ولي حدودا بهمن ماه ۹۹ بود فکر کنم مشاورم اقای سامان یاری بودن در همون موقع من قبول شدم پزشکی مشهد و تونستم بهتر درس بخونم با این پک ها / حاستم تشکر جانانه کنم از ایشون و موسسه
پاسخ مدیر سایت
با سلام و خدا قوت. همیشه موفق و سرفراز باشید دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت
رضا پشابادی
سه شنبه هفدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
رضا پشابادی
عاليه مشاوره و خريد اين سايت. مرسي از محصولات خوبتون...... همچنين جناب اقاي سامان ياري عزيز مشاور نمونه موسسه و قابل اعتمادترين فردي که من ميشناسم..
پاسخ مدیر سایت
موفق باشید و مانا دوست عزیز
پاسخ مدیر سایت
زهرا راشدی
یکشنبه پانزدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(4)
(1)
زهرا راشدی
سلام، چنتا از پک ها استفاده کردم، چطوري اینقد خوبن؟ با پشتيباني خوب این سایت هم تماس گرفتم تشکر کردم ازشون
Melika falak sahlabadi
شنبه چهاردهم خرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
Melika falak sahlabadi
سلام من تقريبا دو سال پيش از همین سایت ازتون پکيج ۱۰۰۰ ساعته رو خريداري کردم و خیلی راضیم اما چنتا مشاور فروش هی بهم زنگ میزدن برای خرید ديويدي ها، اما خوشبختانه با اقای سامان یاری اشنا شدم. الانم خاستم بسته 95هزاری هدیه حرف اخر رو بگیرم ازشون الان بايد چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز. موفق باشید و پیروز. برای خرید بسته 95ی ما از همین سایت به این لینک رجوع فرمائید: https://harfehakharpub.com/gift-packages
پاسخ مدیر سایت
Saba sepehri
جمعه سیزدهم خرداد ۰۱
پاسخ
(3)
()
Saba sepehri
سلام وقتتون بخير ميخواستم بدونم اگر پکيجمون از این سایت مرکزی بخریم مشاوره داریم؟
پاسخ مدیر سایت
سلام وقت بخیر. بله مشاوره ویژه تخصصی دارید
پاسخ مدیر سایت
محمد مهدی پقه
شنبه هفتم خرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
محمد مهدی پقه
ببخشید میتونم با اقای سامان یاری مشاور حرف اخر مشاوره خصوصی بردارم؟
پاسخ مدیر سایت
با سلام، با دفتر ایشان در ارتباط باشید حتما و ازشون بپرسید: 02166096851
پاسخ مدیر سایت
محمد مهدی پقه
شنبه هفتم خرداد ۰۱
پاسخ
(4)
()
محمد مهدی پقه
سلام وقت بخير من خیلی راضیم از پکیج ها. دست گلتون درد نکنه. حرف اخر بی نظیره
زهرا شمس الدین
چهارشنبه چهارم خرداد ۰۱
پاسخ
(5)
()
زهرا شمس الدین
پک 20 آزمون رو تهيه کردم براي خرید با اقای دکتر سامان یاری اشنا شدم، خیلی ممنونم از ایشون بابت خرید مطمئن و مشاوره خوبشون
پاسخ مدیر سایت
با سلام، موفق و موید باشید
پاسخ مدیر سایت
الهام تیموری
دوشنبه پانزدهم فروردین ۰۱
پاسخ
(5)
()
الهام تیموری
سلام تا امروز از پک ها استفاده کردم سفارش همین سایت خیلیییی عالین
الهام تیموری
دوشنبه پانزدهم فروردین ۰۱
پاسخ
(4)
()
الهام تیموری
سلام امکان يک جلسه مشاوره با آقاي ياري هست؟
پاسخ مدیر سایت
بله با شماره تلفن های همین وبسایت تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
نازنین عیوضی
پنج شنبه چهارم فروردین ۰۱
پاسخ
(8)
()
نازنین عیوضی
سلام .من پکيج صفر تا صد رو تهيه کردم و الان میخام 6040 بگیرم عالیه اینا
.
پنج شنبه چهارم فروردین ۰۱
پاسخ
(5)
(1)
.
سلام .من پکيج صفر تا صد روتهيه کردم تسلط کامل دارم خاستم یه تشکر وییییییییژه داشاه بازم از مجموعه زحمتکشتون
پاسخ مدیر سایت
سلام ممنونیم. ارزوی موفقیت انشالا
پاسخ مدیر سایت
ملیکا رجب پور
چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ۰۰
پاسخ
(5)
(1)
ملیکا رجب پور
سلام.من ۲سال قبل دي وي دي گرفتم و الان ک خيلي بهش احتياج دارم واقعا ازش راضیم
زینب چادرکافوری
سه شنبه بیست و چهارم اسفند ۰۰
پاسخ
(8)
()
زینب چادرکافوری
سلام من به کمک آقاي یاری نياز دارم و ميخام با ايشون صحبت کنم برای تهیه پکیج ها بطور مطمئن
پاسخ مدیر سایت
سلام با شماره 09120663015 تماس بگیرید
پاسخ مدیر سایت
محمدرضا راست قلم
یکشنبه بیست و دوم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
محمدرضا راست قلم
پک های 1401 خیلی خوب بودن
محمدرضا راست قلم
یکشنبه بیست و دوم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
محمدرضا راست قلم
سلام من بسته عربي جامعو تهيه کردم حالاکه توي سايت کنکورايران درخواست کد فعالسازي ميزنم ميزنه کد ملي اشتباهه چيکاربايدبکنم
پاسخ مدیر سایت
سلام جهت رفع مشکل فنی، در ساعت اداری (10 تا 4 عصر) با شماره 02164035 داخلی 3 تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
معصومه حسن زاده
جمعه بیستم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
()
معصومه حسن زاده
سلام وقت بخير من پکيج تهيه کردم و در موردش نظر خودم بگم اینکه حقیقتا شایسته معرفي به همه داوطلبین است. ممنون.
پاسخ مدیر سایت
با سلام، موفق باشید و پیروز، خدمت صادقانه افتخار ماست.
پاسخ مدیر سایت
مازیارعیوقی
پنج شنبه نوزدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(8)
()
مازیارعیوقی
مشاور ميخواستم
پاسخ مدیر سایت
بعد از تهیه پکیج ها از همین وبسایت مرکزی، مشاوره و پشتیبانی برای شما ایجاد خواهد شد.
پاسخ مدیر سایت
ژینا
پنج شنبه نوزدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
()
ژینا
سلام من پکيج سفارش دادم واي مشاور ندارم ي مشاور ميخواستم
پاسخ مدیر سایت
باید درخواست مشاوره را از شخصی که خریدید بخواهید فعال کند
پاسخ مدیر سایت
.
چهارشنبه هجدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
.
اقای آل خمیس من استفاده میکنم خیلی خوب پیش رفتم انگار معزه میکنه این 6040 های این سایت!!!
رضا حمزوی
چهارشنبه هجدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
()
رضا حمزوی
سلام خسته نباشيد / ببخشيد دي وي دي هاي دهم ( رياضي ) حرف آخر هفته پيش واسه من ارسال شده تمام دي وي دي هارو روي دستگاه کپي کردم و دي وي دي رياضي خیلی عالی هست و اصلا چیزی شبیه این توی بازار پیدا نميشه واقعا خوشحالم از اینکه با این مجموعه اشنا شدم
علیرضا آل خمیس
سه شنبه هفدهم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
(1)
علیرضا آل خمیس
سلام وقت به خير من محصولات حرف آخر رو تهيه کردم و روي لپتاپم نصب کردم ميخواستم واقعا تشکر کنم از خدمات و راهنمایی عالی این وبسایت. ممنونم
پاسخ مدیر سایت
سلام خواهش میکنم موفق باشید
پاسخ مدیر سایت
مریم
دوشنبه نهم اسفند ۰۰
پاسخ
(8)
()
مریم
چطور ميتونم پک جدید تهیه کنم و مشاور خودمو عوض کنم؟ ميخوام اقای سامان یاری باشه
پاسخ مدیر سایت
با شماره های همین وبسایت تماس بگیرید.
پاسخ مدیر سایت
محدثه
یکشنبه هشتم اسفند ۰۰
پاسخ
(9)
()
محدثه
از مشاور پکيج اقای یاری خیلی راضي بودم و ميخوام برای همکلایسامم تهیه کنم ممنون از راهنمايي شما🙏
محدثه
یکشنبه هشتم اسفند ۰۰
پاسخ
(9)
()
محدثه
براي دريافت مشاوره مورد نظر بايد چيکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت
مشاوره بعد از دریافت هر پکیج صرفا از این وبسایت به شما ارائه خواهد شد.
پاسخ مدیر سایت
میرباقری
جمعه ششم اسفند ۰۰
پاسخ
(8)
()
میرباقری
به دوستامم این پکیج ا رو پیشنهاد میدم اما دقیقا همین سایت
میرباقری
جمعه ششم اسفند ۰۰
پاسخ
(7)
()
میرباقری
من بکيچ استاد واعظي تهيه کردم واقعا داره کمکم میکنه. مرسی
معصومه رمضانی
سه شنبه سوم اسفند ۰۰
پاسخ
(6)
()
معصومه رمضانی
سلام خسته نباشيد، من 15 روزه قبل بسته کامل از طرف موسسه گرفتم. خوشبختانه خیلی محصول خوبی هست
ساجده جدی
دوشنبه دوم اسفند ۰۰
پاسخ
(10)
()
ساجده جدی
سلام وقتتون بخير يکي از بهترین بسته ها پکيج ۶۰۴۰ بهستش، ممنون از اینکه به دادمون رسیدین
پاسخ مدیر سایت
موفق و سرافراز باشید داوطلب عزیز
پاسخ مدیر سایت
محمد مهدی شهریاری
یکشنبه یکم اسفند ۰۰
پاسخ
(1)
()
محمد مهدی شهریاری
سلام وقت بخير من چند ماه پيش يک پکيج زبان حرف آخر از همین سایت گرفتم همه دي وي دي آش فعال شدن و محصولاتش عالیه
رضا دهقانی
یکشنبه یکم اسفند ۰۰
پاسخ
(10)
()
رضا دهقانی
سلام خسته نباشيد من پکيج حرف آخر فارسي رو تهيه کردم خیلی عاالی بود
Nas
شنبه سی ام بهمن ۰۰
پاسخ
(12)
()
Nas
سلام وقت بخير من ازمحصولات حرف اخر استفاده ميکنم اونم به صورت هارد برام ارسال کردن بعد يه مدتي هارد مشکل پيدا کرد.. چندجا بردم يلا تونستن درستش کنن واطلاعات داخل اونم برگشت منتهي پوشه ي کدهاي فعال سازي پاک شده والان ميخوام بقيه فيلمارو باز کنم نميتونم چون کد فعال سازي از پيشم پاک شده... چکارکنم؟؟! اميدوارم راهنماييم کنبد..
پاسخ مدیر سایت
سلام، با شماره بخش فنی موسسه صحبت کنبد در تلگرام اصلی پشتیبانی، یا هارد خودتون رو ریکاوری کنید.
پاسخ مدیر سایت
نیما خدامرادی
شنبه سی ام بهمن ۰۰
پاسخ
(13)
()
نیما خدامرادی
سلام خسته نباشيد. ميخوام پکيج 40 بدم به لپتاپ کامپيوترم خراب شده. بگيد چيکار کنم.
پاسخ مدیر سایت
سلام، از خدمات گارانتی رایگان موسسه استفاده کنید تا مشکلتون حل بشه
پاسخ مدیر سایت
مهدی شیخ علیزاده
شنبه سی ام بهمن ۰۰
پاسخ
(12)
()
مهدی شیخ علیزاده
سلام روز بخير ببخشيد من يه پکيج کامل سفارش دادم از همین سایت. واقعا ممنونم از پاسخگوییتون و مشاوره خوبشون، خاصتا مشاور ارشد همین وبسایت
Mrm
جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰
پاسخ
(13)
()
Mrm
چطور ميشه از خدمات گارانتي محصولات استفاده کرد؟
پاسخ مدیر سایت
با شماره تلفن پشت پک داخلی 3 بخش فنی تماس بگیرید یا از طریق مشاورتان انجام دهید/
پاسخ مدیر سایت
راضیه مرادی
جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰
پاسخ
(13)
()
راضیه مرادی
سلام وقت بخير. معذرت ميخوام به من گفتن براي خرید و انتخاب مشاور به اين سايت پيام بدم. ميخواستم مشاورم رو اقای سامان یاری باشه ممنون ميشم پيگيري کنيد💜
پاسخ مدیر سایت
سلام، اوکی با شما هماهنگ میشود فردا.
پاسخ مدیر سایت
Mrm
جمعه بیست و نهم بهمن ۰۰
پاسخ
(13)
()
Mrm
آيا امکان نصب محصولات روي يک سيستم ديگه وجود داره؟ درصورتي که سيستمي که محصولات روش نصب شدن قابل استفاده نباشه؟
پاسخ مدیر سایت
خیر، ولی اگر سیستم شما دچار مشکل شده با ارائه مستندات می‌توانید از خدمات گارانتی محصولات استفاده کنید.
پاسخ مدیر سایت
عسل مرادی
پنج شنبه بیست و هشتم بهمن ۰۰
پاسخ
(14)
()
عسل مرادی
سلام وقت بخير. ببخشيد من پکيج 6040 تهيه کردم مشاورم اقای سامان یاری هستن که راهنماييم ميکنن و خیلی راضی هستم الان من ممنون ایشون هستم واقعا
amir mojtabayy
چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۰۰
پاسخ
(15)
(1)
amir mojtabayy
مرسييي خيليييييييي خوب بوداموزشها واقعا عاليييييييييييييييييي
amir mohamadi
چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۰۰
پاسخ
(14)
()
amir mohamadi
مرسي از لطفتون/ خيليييييييي خوبن
امیر مهدی عباسی
دوشنبه چهارم بهمن ۰۰
پاسخ
(18)
()
امیر مهدی عباسی
سلام.من بسته 6040 کامل رو سفارش دادم ولي کتاب برنامه ريزي برام ارسال نشده.ممنون ميشم پيگيري کنيد.
پاسخ مدیر سایت
سلام، تبریک میگیم موفق باشید، جزوه برنامه ریزی چاپ نمیشه و بصورت PDF داخل سامانه دانلود کنید.
پاسخ مدیر سایت
فاطمه مونسی
دوشنبه چهارم بهمن ۰۰
پاسخ
(19)
()
فاطمه مونسی
پاسخگويي مجموعه تا به الان خوب بوده ولي هنوز با وجود رسيدن بسته و انجام کارها مشاور بامن تماس نگرفتند
پاسخ مدیر سایت
امور مشاوره همگام و همزمان با استارت طرح نخبگان اوکی میشه، 48 ساعت بعدش
پاسخ مدیر سایت

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

whatsupmailaparatlinkedintwiter
logo

- دفتر مرکزی ما:
تهران، میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی، ساختمان مترجمان، ارتباط با موسسه رسمی حرف آخر: 02166096851
- شماره تلفن‌های تماس با بخش مشاوره و خرید پکیج:
09120663015 - 09399585899
آقای دکتر سامان یاری (مشاور تحصیلی و کنکوری)

بستن
دیگر باز نشو!